Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Střet čtyř vozů nepřežili dva lidé

Dva lidé zahynuli ráno při nehodě čtyř aut na silnici první třídy z Hradce Králové na Prahu. Sedm lidí je zraněno, tři z nich těžce. Havárie nákladního automobilu s tranzitem a dalšími dvěma auty u obce Roudnice se stala v půl šesté ráno. Silnice je už průjezdná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin Pospíšil

Volkswagen Tranzit?
Co je za vozidlo Volkswagen Tranzit?
0/0
17.4.2002 20:07

Kryštof

Tak si tu pokecáme....
a nic se nevyřeší. Tam je totiž spousta kdyby: kdyby se jezdilo opatrněji, kdyby se svitilo jak se má, kdyby se používali mlhovky, kdyby někdo poslal ekology do hajzlu a začal stavět dálnici. Kdyby, kdyby, kdyby a nakonec hovno. Pěkně si tu pokecáme a nic se nestane. Takže se mějte a přeju vsem (hlavně těm kteří ji neznají) na silnici číslo 11 hodně štěstí, protože tam nás řidičů zařve ještě fůra. Pak se tam vysekne nějaký papaláš a dálnice bude na to tata a ekologové i majitélé pozemků neřeknou ani popel. Tak trpělivost a hlavně to štěstíčko. Pa.
0/0
17.4.2002 17:28

Bubák

A co takhle začít jezdit trochu bezpečněji ...
... než pořád nadávat na to co neudělala policie, vláda nebo nějaký úředník. Po této silnici jezdím poměrně často (zrovna včera), a vidím jak nebezpečně se řidiči chovají při předjíždění. Chápu, že policie je tu od toho aby takové řidiče stíhala ale to by musel být na každé druhé auto jeden policajt, navíc těžko může policie někoho zastavovat a kontrolovat na tak nepřehledném místě. Snad pomůže až stavba nových dálnic, ale to opravdu nejde ze dne na den.
0/0
17.4.2002 14:44

ptrsft

Re: A co takhle začít jezdit trochu bezpečněji ...
Samozřejmě, Bubáku,
ty a já jezdíme úplně bezpečně (), ale co naděláš pokud tě z protisměru smete plně naložená dodávka předjíždějící v zatáčce, před horizontem na plné dvojité čáře?! To je můj docela čerstvý zážitek.
0/0
17.4.2002 14:53

ptrsft

pasivita policie
Samozřejmě je naprosto nutné co nejrychleji dostavět dálnici až do HK. Tuto štreku jezdím několikrát do týdne a vždy mám obavy co tu zase zažiju. Velmi málo tu je ovšem vidět v akci policie-pokud by pravidelně křižovala mezi HK a Poděbrady, tvrdě stíhala nesprávné předjíždění, příliš rychlou a bezohlednou jízdu myslím, že by to situaci mohlo zklidnit. Pro ně je ovšem bezpracné pohodlně kasírovat cizince za chybějící dálniční známky na sjezdu pod mostem u Poděbrad. Těch pár mrtvých do měsíce...? Nezájem!!
P.S.
Lidí v Chlumci je mi opravdu líto!
0/0
17.4.2002 14:41

Petr

Kde je policie?Na konci dálnice v Poděbradech!
Popisovanou silnici znám velmi dobře, neboť ji dosti často používám. Souhlasím jednozančně s názorem, že je to silnice smrti. Jen mne zaráží to, že o tom policie ví, ale nic nedělá. Standardně stojí policisté na konci dálnice v Poděbradech, kde sice vždy někoho odchytí (jedná se zejména o ty, kteří touto trasou jedou poprvé či velmi málo), ale to je již folklór a troufám si tvrdit, že na tomto místě jsou k ničemu. Dále však, tzn. na silnici č. 11 jsem tyto (vyjma pár kontrol v jedné obci) neviděl. A zde je jádro problému, policie má být tam, kde je potřeba a ne tam, kde jen lehce zinkasuje pokuty, jak se to běžně děje. Proto je třeba se ptát k čemu vlastně dopravní policii máme a zdali je opravdu pro řidiče přínosem, když je placena z našich daní. Nad tímto by se měli odpovědní činitelé zamyslet a rychle něco podniknout.
0/0
17.4.2002 14:35

Denis

Kdyby lidi uměli jezdit a Dvořákovi někdo nafackoval
V pravde je ta silnice nebezpecna ale take jsou nebezpecni ti svatecni ridici. Ono je tam spousta mist kde je po obou stranach pulpruh a kdyby se tam predjizdeni pomalejsi ridici uhybali bylo by nam hej. Ale oni chytnou levey pruh a nikdo je nezajima. Budme k sobe ohleduplnejsi, od toho tam ty pruhy jsou. Jinak souhlasim s tim ze ten parchant Dvorak (bývalý primátor HK) to vsem zavaril a chce z tech pozemku vytezit co nejvic. Penize na dalnici uz  davno byly ale ten H...l Dvorak to vsechno zdrzoval a zdrzuje. Kez by ho v noci starsili duchove tech co tam zahynuli. Amen
0/0
17.4.2002 14:05

Pavel Novak

Re: Kdyby lidi uměli jezdit a Dvořákovi někdo nafackoval
Důvěrně znám trasu mezi Chlumcem a Hradcem, jezdím po ní už pětadvacet let, ale půlpruhů jsem si fakt ještě nevšimnul - vždyť tu čáry skoro lemují krajnici! Občas jsem tudy zariskoval i na kole, takže fakt vím, o čem mluvím.
0/0
17.4.2002 14:14

Honza

jedenáctka
Ta cesta je opravdu strašná, mněla by tam být pernamentně policie aby ty šílence co předjíždějí mezi dvama protujednoucími vozidly hned odchytli a sebrali jim papíry
0/0
17.4.2002 13:51

Petr

Smutná realita
Je to smutné, ale je to tak. Jezdím po této silnici téměř každý den, proto mohu s čistým svědomím konstatovat, že nemine týden, kdy se zde nestane něco podobného...
0/0
17.4.2002 13:18

Pavel Novak

O život
Stoprocentně souhlasím s Willow. Je vidět, že Kuba mezi Poděbrady a Hradcem asi v životě nejel. Já se na ní pohybuju dost často, protože žiju v Praze a pocházím z Obědovic, a při každé nehodě, ke kterým tu dochází tak dvakrát do týdne (bohužel, často to končí smrtelně) si říkám, jestli se už někdo konečně zamyslí nad tím koncem dálnice, který už pár let končí v lese u Poděbrad. Pokud jde o případnou havárii papalášů, tak se willow netěš, protože tam před nějakým časem boural Klaus a nic se nestalo.
0/0
17.4.2002 13:17

willow

Re: O život
Dík za souhlas, jenom Tě chci opravit, že Klaus neboural mezi Chlumcem a HK, ale mezi HK a Jaroměří. Tam, ať je to s podivem už tak často smrťáky nejsou, ale stojí to tam za hovno taky.
0/0
17.4.2002 21:02

Petr

Smutná realita
Je to smutné, ale je to tak. Jezdím po této silnici téměř každý den, proto mohu s čistým svědomím konstatovat, že nemine týden, kdy se zde nestane něco podobného...
0/0
17.4.2002 13:13

blahic

Pozůstalí ať jdou rozbít pár oken na úřad vlády. Je to pořád slibů jak se začne stavět dálnice, ale skutek utek. Mimochodem tu cestu absolvuju díky ČD dvakrát do týdne autobusem a mám obavy kde se co semele. Už jsem zažil když autobus ve snaze zařadit se zpět od pruhu rozbil přední polovinu oken o zpětné zrcátko kamionu (byla to vina řidiče busu). Ale jestli se nezačne v odhledné době se stavbou dálnice tak lidi v Chlumci vymřou na splodiny a hluk, a památníčky kolem této rychlostní komunikace budou jen růst.Už teď jich je tam celkem dost.
0/0
17.4.2002 13:04

Jarek

Re:
Souhlasím, silnice číslo 11 je v současnosti nejfrekventovanějším nedálničním tahem v republice a hlavním tahem z hlavního města do východních Čech, na severní Moravu a do Polska. Místo toho, aby vláda napjala všechny síli k dostavbě dálnice D11, věnuje se takovým nesmyslům, jako je dálnice přes panenský kraj Posázaví na České Budějovice. Přitom na jih Čech vedou dva tahy a jedním z nich je rychlostní silnice Praha-Příbram, která přímo volá pro prodloužení až do ČB. Potom by už byla dostačující úprava stávající silnice Benešov-Tábor. Teď však už vláda myslí na volby a ne na lidi. Amen se všemi na silnici č. 11. J.
0/0
17.4.2002 13:32

willow

Spíš se zamysli ty nad sebou. Myslím, že je dobře, že se o této nehodě informuje, protože to je jen špička ledovce. Podobných nehod je na silnici mezi HK a Poděbrady několik do měsíce!!! Dokud se tam, nestane něco někomu z papalášů tak se asi dálnice stavět nezačne, že páni ministři.
0/0
17.4.2002 12:00

Kuba

Bulvár!?
Ja ctu stranky Blesku?!?! Nebo jineho bulvaru, ze je na 1. strance autohavarie!?!? Zamyslete se nad sebou, vazeni redaktori(ky)!!!!! Takhle se seriozni noviny nedelaji!!!!!!
0/0
17.4.2002 11:04

Pepa S.

Re: Bulvár!?
Kolego, tohle není bulvár. Jezdím po té silnici velmi často a je to opravdu nebezpečné. Snad tahle další tragedie rozsvítí někomu v hlavě, že by se situace měla urychleně řešit. Nevím, jaká jsou podle Vás kriteria na bulvár a ne-bulvár. Rozhodně je tohle vážnější zpráve než to, co zase kde nažvanil který politik nebo plané diskuze na téma Benešových dekretů.
0/0
17.4.2002 13:34

Pavel Novak

Re: Bulvár!?
Už ses nad sebou zamyslel a došlo ti, že informace o autohavárii automaticky neznamená bulvár? Omlouvá tě snad jen to, že jsi úplně odjinud a máš kliku, že jsi po 11 nikdy jet nemusel.
0/0
17.4.2002 14:09

Mira

Re: Bulvár!?
Cozeeeeeee????????????? Podle mne noviny a media obecne jsou tu hlavne od toho, aby informovaly o problemech, ktere jsou v tedle spolecnosti. Problemy se totiz mohou zacit resit az kdyz se o nich vi. A to jak se u nas jezdi, tak to je hodne velkej problem - jsme v tom skorem nejhorsi v Evrope (V poctu mrtvych na silnicich na pocet obyvatel) P.S. bylo by to krasny, kdyby noviny informovali pouze o tom co funguje spravne - Zadne informace o dopravnich nehodach, o kradezich, o tom ze statni urednici prohospodari tolik penez, ze si to vetsina lidi neumi ani predstavit, o nepoctivych podnikatelych...... - JO, potom by se nam zilo lip, vsichni by meli pocit ze je vsechno krasne ruzove. Byl by to ovsem pouze pocit, nikoliv realita - spolecnost by dal prohnivala, problemy by se neresily -Jako v komunismu - kdyz uz zpravy, tak jenom ty dobry a nebo si neco dobryho vymyslime (Nekteri politici moc dobre vedi, proc omezovat silu medii - chteji mit volne ruce, aby si mohli delat co chteji a pokud mozno aby se o tom dovedelo co nejmene lidi)................... Noviny ktere informuji pouze o tom co se povedlo, jsou mozna seriozni, ale takove noviny jsou k nicemu - Je to dobre, ze neco funguje, ale cela spolecnost muze jit ku predu jedine tehdy, pokud se budou odstranovat veci, ktere nefunguji (a od toho jsou tu noviny aby o techto vecech informovali - kdyz se o problemu vi, tak se mozna nekdy s tim neco udela, kdyz se o nem nevi, tak se NIC nestane)
0/0
17.4.2002 19:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.