Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bin Ládin se objevil v televizi

Satelitní program panarabské televize Al-Džazíra zveřejnil část dalších videozáznamů s nejhledanějším teroristou světa Usámou bin Ládinem a jeho nejbližším spolupracovníkem Ajmánem Zavahrím. Ten na jednom ze snímků označil teroristický útok na New York a Washington loni 11. září za velké vítězství. Bin Ládin, původem ze Saúdské Arábie, a Egypťan Zavahrí na několika zveřejněných záznamech klečí vedle sebe. Mluví pouze Zavahrí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sarka

takze ekologie?
No, opet me Tvoje odpoved, Anarchy, vubec neprekvapila. Presne jsi splnil ocekavani....  Zas se jenom potvrdilo, jak nerozbitnou zed sis kolem sebe postavil a kdokoliv by se snazil pridat jedinou cihlu jine barvy, je nepritel. Fraze "znam plno lidi co tam bylo a dokonce i jednoho multimilionare" me opravdu velice pobavila. Takze hrajeme hru na "jedna pani povidala" a nechame si bezhlave nakukat novinari a par "prateli" jak strasne je ta Amerika zkazena a nejlepsi by vlastne bylo poradne jim ukazat, jak se vlastne vede takovy mnohamilionovy narod? A ze se nikdo nebavi o ekologii? No dobra, zrejme proto, ze jak recyklace, tak emisni limity jsou peclive sledovany v jednotlivych statech a mestech. Staci si zajit na obycejny "smetak" a o takovem systemu recyklace materialu si muze kdejaka spolecnost jenom nechat zdat. Ano, jsou tu hovada, je tu nejvice projeteho paliva na svete a kazdy den jsou zde miliardy tun odpadku, ale take zde zije temer 300 milionu lidi a to, jak je spolecnost usporadana, jak pevne jsou zakotveny moralni normy a pravidla vypovida vic nez presvedcive o tom, jak dobre ta, pro nektere "neschopna a naduta banda pitomcu" pracuje. Neni to tak, ze hanim Cechy a vynasim Ameriku, naopak, na Cechach  je mnoho veci, ktere mam radeji nez zde, jen se snazim trochu nastinit obrazek toho, jak to vice chodi v realite, ne v televizi... Vim, a myslim, ze jsem taky takova jednou byla, ze je u nas hodne lidi, co maji zakorenenou myslenku, ze v Americe jsou sami nafoukani tupci s americkymi usmevy a stupidnimi nazory. Myslim, ze aby mohl clovek posoudit, musi nejdriv poznat a pak si udelat nazor. Ale pomlouvat a soudit kdyz neznas.....to mi nejak nejde dohromady.
 
0/0
18.4.2002 2:54

Sarka

trosku se zamysli...
Opravdu Anarchy, mel by ses nejdrive trochu zamyslet nad tim, co pises, nez to odesles. Nejdriv napises, ze jsou vsichni Amici vypaseni a zerou jenom hamburgery a o par radku nize si odporujes tim, ze ti vlastne vubec nevadi, ze jsou tlusti. Mas trosku prevracenou filosofii a resit si vlastni komplexy nenavisti k jinym niceho nedosahnes. Neni take pravda, ze kdyz nemas v ruce obalku, nikdo s tebou nejedna. Prave naopak. Nase urady a zdravotnictvi by se melo ucit od toho Americkeho. Jsem tu uz dost dlouho na to, abych mohla posoudit, jak tu veci chodi ale  na druhe strane take vidim, ze jsou tu chyby. Nerikam, ze je to zeme idealni, bez korupce a spatnych lidi. Jsou tu a jsou vsude. Ale to, co pises je zkresleny obraz a je videt, ze jestli jsi tu vubec byl, nicemu ses nenaucil, nebo naucit nechtel. A to vsechno jenom kvuli tve vsugerovane myslence, ze to, co je Americke je spatne. Nez odesles jiste nenavistnou odpoved na muj komentar, nejdriv se nad ni hodne zamysli a popremyslej, co chces vlastne sdelit.....
0/0
16.4.2002 2:47

Feyd

Re: trosku se zamysli...
Já jsem v USA nikdy nebyl a jako většina lidí na téhle planetě ji soudím podle toho, co se dozvím zprostředkovaně. USA má daleko k našemu ideálu slušné země (jak je to dlouho, co v jednom ze státu skupina křesťanských fanatiků prosadila omezení výuky evolučních teorií na nižších školách ?), ale nic není černobílé a ani USA, tvořené mixem ras, vyznání a směrů vzdělání, si nezasluhují odsouzení na základě principu kolektivní viny. Přiznávám, že prezident Bush na mě působí dojmem namyšleného a bezohledného idiota; hrozně mi svým vystupováním připomíná dnes populárního E. Fagana. Jenže - když to porovnám s tím jelitem, co dělá u nás premiéra, zase tak hrozné mi to nepřipadá. Jednoduše: USA za posledních 50-60 let daly světu *velmi* mnoho zla, i když ani zdaleka ne tolik, jako Sovětský Svaz, nebo KLDR s Čínou. Některé jejich vlády by měly kompletně skončit ve vězení, ne-li hůře. Ale jak mohou dnešní Američané ovlivnit to, co se stalo ? Jak můžeme my ovlivnit zvěrstva, napáchaná během (jinak asi legálního) odsunu Němců po válce ? Ještě několik dalších generací budou rodiče muset vysvětlovat svým dětem, jak mohli být tak hloupí, že nechali zdevastovat Českou republiku volbou stále stejných zkorumpovaných hlupáků, stejně jako vysvětlovali současníci Vietnamu svým dětem, proč dopustili masové vraždy... A děti se *trošku* poučí a stejné chyby už neudělají, nebo ne tak hrozné. Kdo ví, jak by skončil svět, nebýt hrůz v Hirošimě a Nagasaki, možná by tehdy, při Kubánské krizi, vládcové bez historické zkušenosti lidstvo odsoudili. A může někdo říct, kde by byla bezpečnost jaderných elektráren, nebýt Černobylu a dalších ? To, že se 11. září 2001 USA vymstila lehkomyslnost, je pravděpodobné. Teď se to snaží napravit, jak doufám, zvýšeným usílím - dříve hojně podporované extremisty a teroristy dnes loví jako zvěř a většina světa jim pomáhá. Dnes vládne generace, ušpiněná studenou válkou - až odejde, bude na světě zase o něco líp. A ti, co tady vykřikují nenávistná hesla ? Vetšinou dopadnou stejně jako vetšina extremistů; chudí, často alkoholici, nebo závislí na drogách, kteří nikoho nezajímají a nikdy nic neovlivní, leda tak budou hajlováním evokovat smích u úspěšnějších lidí. I když, možná z toho vyrostou.
0/0
16.4.2002 3:42

Sarka

Re: trosku se zamysli...
Zdravicko, jmenovkyne  . Ale ano, to je uz davno overenym faktem, ze cim mene toho lidi o teto zemi vedi, tim autoritativneji jsou ochotni vykladat uplne kraviny.  Ja delam v Americkem zdravotnictvi dvacet let, a kdyby se nekde nekdo objevil s obalkou, tak by ho hnali tak rychle ze by nestacil hledat dvere. Naopak, kdyz se nam u pohotovosti objevi kdokoli, treba i zjevny a smrduty bezdomovec, nesmime se ptat ani na to, zda ma pojisteni, ani na to, zda ma prostredky. Musime poskutnout nutnou peci A nalezt vhodnou naslednou peci bud na charitativnich klinikach nebo na obecni klinice. Je to idealni? Ne. Je to horsi nez treba takove plne socializovane Britske zdravotnictvi? Kdokoli kod sleduje britsky tisk ci v Britanii nejakou dobu zil se jen zasmeje. Z mych cest po svete jsem se poucila, ze nejvic nenavidi kteroukoli zemi a kteroukoli kulturu lide, kteri ji nebyli schopni ci ochotni porozumet, nemeli na to, a tudiz se uzavreli do ghetta svych vlastnich predsudku, v nichz jedine se citili bezpecni. Nejsmutnejsi je, ze nenavistnymi vylevy vetsinou lide jako tento pan pouze odhaluji svoji vlastni nevedomost; neb nevedi, CO nevedi.
0/0
16.4.2002 5:17

anarchy

Re: trosku se zamysli...
Mila Sarko moc jsem se zamyslet nemusel protoze v tom mam jasno ano v druhe reakci jsem rekl ze mi to je jedno a to z toho duvodu ze se tim nici sami nici si svuj zivot - kvalitu to je bez pochyb takze pokud tlusti lide z USA basti hamburgry a tloustnou tzn drive umrou tak je mi to uplne jedno je to jejich hloupost a mi nezbyva nez se jen smat. Mas sice pravdu v USA jsem nebyl ale znam plno lidi co tam bylo dokonce ji jednoho multimilionáře který mi to popisoval jak zbohatl což mi stačí. Samozřejmě že s tou obálkou to bylo přehnané bylo to nadnesené ale zajímalo by mě proč se nikdo nebaví o ekologii kterou USA asi vůbec nezná. A tom co jsem se naucil by jsme mohli polemizovat. Ano spatni lide jsou vsude ale v USA to bije do oci kdyby to byla zem ktera by patrila k zemim s nejmensi kriminalitou korupci atd. s historii ve ktere by nezabijelo vse co se hybe tak bych proti nim nic nemel a stve me se divat jak vsichni oslavujou vrahy z USA to je vse jinak lidi mam velmi rad a nejvice si v zivote cenim lidskych hodnot jako svoboda, pravdomluvnost, ferovost, charakter, atd......... Ale uz vas tim nebudu otravovat zijte si kazdy jak chcete tak at jste stastni ale mejte prosim otevrene oci a nemyslete jen na sebe
0/0
16.4.2002 10:45

jinej Jirka

Re: Re: trosku se zamysli...
no Ty ses fakt ale kreten, kolik veci si uvedl "nadnesene", Ty, kterej si nejvice cenis "pravdomluvnosti"??? jsi obycejnej malej zamindrakovanej clovek, jestli to chces nejak vyvratit, tak napis co jsi udelal pro spolecnost jako takovou, aby byla silnejsi, kompaktnejsi a suverenejsi, kdyz uz tady pises takovyhle demagogicky prispevky 
0/0
16.4.2002 17:11

Adam

Re: trosku se zamysli...
Zatím nemám čas jezdit po světě, ale do USA se rád podívám. Peníze již mám, ale nemám zatím čas. Škoda, že ti panové hodnotí celý mnohamilionový národ podle několika lidí z této země a to ještě podle toho, jak jim je vylíčí novináři. Jsem přesvědčen že USA, není Hollywood a nebo požírači hamburgů. Žádný národ, který žije na naší planetě nemůžeme takto hodnotit. Pánové, za ktreré se stydím jsou protknuti typickou českou xenofobií. Uplatňujeme ji vůči Romům, Vietnamcům, Ukrajincům atd. "Nejlepší je to, co dělám já a co si myslím je to jediné správné. To ostatní je cizí a proto to nemám rád. Vždycky na těch cizácích něco něco najdu." Jsou to volové a bohužel mají  volební právo. Takových lidí u nás je hodně. V USA asi již tuhle věc vyřešili, ale nás tyhle problémy s přistěhovalci nebo s Roímy ještě čekají.  Francie, Anglie a USA dali světu demokracii a ta trvá, ale musí se bránit a to i proti takovým debilům, co píšou na internet. To, co vyjadřují je propojení demagogie s xenofobií, které produkuje typický český měšťák. Musím, ale vyčítat politikům USA malou citlivost pro evropské problémy. Nechápou nacionální a náboženské vztahy třeba na Balkáně. Nesouhlasil jsem když NATO bombardovalo Jugoslavii. Protestoval jsme, kde se dalo. Byl jsme dokonce u jugoslávského velvyslance na jedné schůzce. To, ale pořád ještě není důvod odsuzovat celý národ. USA jsou a zůstanou příkladem demokracie, prosperity a občanské svobody. Na tom nemůžou změnit nic jednotlivé excesy nebo nahlouplé americké filmy hromadně vyráběné. Kdyby nebyly ti volové, o kterých píši, tak by se na ty slátaniny neměl, kdo dívat a netočili by se.  Ahoj.     
0/0
16.4.2002 12:51

jirka

Re: Re: trosku se zamysli...
Sleduji tvé příspěvky a myslím si,že jsi hovado!Meleš o český nesnášenlivosti a asi jsi zapomněl co si psal o arabech.Jsi debil!
0/0
16.4.2002 14:22

Adam

Re: Re: Re: trosku se zamysli...
Tři věty a dvě nadávky. To, co jsme napsal jsem napsal právě o takových lidech jako jsi ty. Pro tebe je i nadávky škoda. Piješ asi hodně piva.
0/0
17.4.2002 20:22

A

Zabi ho
Ked prides do obchodu a predaju ti tvrdy chleba, odpalis predavaca a je to vybavene. Nepaci sa ti kostol lebo tam ludia divne spievaju, zabijes farara. Ked nerozumies Japoncovi, orezes mu jazyk a je klud. Treba byt egoista a presadit si svoje. parada
0/0
16.4.2002 1:54

cernypetr

Už mi bylo smutno
Že jsem Ládínka tak dlouho neviděl. Dej mu Bůh dobré zdraví a dlouhý život.
0/0
15.4.2002 23:03

Levah

Je mi z Vas smutno
Pri cteni vetsiny prispevku se nestacim divit, jaci omezenci a zamindrakovanci existuji. A to ma u nas pristup k Internetu je omezena cast populace, spise vzdelanejsi. Jak to vypada mezi tou zbylou casti radeji ani nedomyslim. Drive se to pekne anonyme nadavalo smerem na vychod, ted zase pekne anonyme smerem na zapad. Od obcanu zeme, ktera se skoro 400 let nebyla schopna postavit se na obranu sveho uzemi je to docela drzost a neco na povidackach o zaprdenych pivnich zadcich bude. Rikejte si co chcete, ale nebyt USA mozna by jste stali frontu na kupony na benzin, Vase manzelky by si pomalu zkouseli cador a vy jak se zehli rucnik na hlavu. Podivejte se jak uspela cela slavna EU v byvale Jugoslavii. Dokud se do toho nezapojili USA, tak byli akorat vsem pro smich a modre prilby delali akorat ochranu masakrum (viz Srebrenica). A islam je bohuzel ve stejne fazi agresivni expanze jako bylo krestanstvi ve stredoveku. nepochybuji o tom ze v ceske kotline by se za prebend naslo dost tech, kteri by zacali klanet smerem k Mecce.
0/0
15.4.2002 22:34

Vasek

Re: Je mi z Vas smutno
no a není nejvyšší čas přestoupit? Třeba by nám to šlo s půlměsícem líp než pod křížem.
0/0
15.4.2002 22:39

Levah

Re: Re: Je mi z Vas smutno
Taky me to uz napadlo. Na jednu stranu stavime Palestincum elektricke rozvody za sto milionu Kc nasich danovych poplatniku, na druhou stranu prirovnava Arafata k Hitlerovi a Palestince povazuje za teroristy. Uz by jsme se meli nejak vyhranit, nebo alespon usmernit.
0/0
15.4.2002 22:49

Honza B.

Re: Re: Je mi z Vas smutno
Vasku, taky mi to napada, jak se rika, kdyz nejdou porazit, pridej se k nim.
0/0
16.4.2002 4:42

pavel@com.com

Re: Je mi z Vas smutno
Je videt jak rozdilne nazory zde mame. Ja osobne si myslim, ze nebyt Ameriky, tak je klid na Zemi. Skoda, ze kazda americka rodina nevlastni Apollo, pochopitelne bez navratoveho modulu.  
Zamyslete se proc to Modrym baretum neslo. Nepouzivaly B52 a F16 k zasypani Jugoslavie hlava nehlava .......
0/0
15.4.2002 23:26

anarchy

Re: Re: Je mi z Vas smutno
souhlasím s tebou a mám podobný názor proč si pořád USA snaží hrát na spravedlnost a na boha kéž by jim to jednou pořádně vrátil a praštil je přes prsty.
0/0
15.4.2002 23:38

Levah

Re: Re: Re: Je mi z Vas smutno
Jsem rad ze lide s nazory jako ty a ten nad tebou jsou u moci akorat v KLDR, Iraku, na Kube a par ztracenych zemi nekde v pralese.
0/0
15.4.2002 23:57

Jiří

Re: Re: Re: Je mi z Vas smutno
Kdyby si USA "nehráli na spravedlnost", tak by jsi byl někde na Sibiři na převýchovu, pokud by jsi neproběhl komínem v Osvětimi jako nežadoucí rasa. U tebe doma by se roztahoval nějakej nácek. Nebo  by Hitler prohrál a vyhrál by Stalin sám bez USA a to ostatní si domysli. Srovnej si to v bedně. Demokracie je vždycky slabá a musí se bránit nebo nebude. USA nese tíhu této obrany. Nesouhlasím s bombardováním Jugoslavie, ale to neznamená, že není dobře šlápnout Ladinovi a Sadámovi na krk. Nebo chceš, aby tvoje žena nosila přes hubu hadr a ty na svý pitomý hlavě ručník? Přestaň blouznit a vrať se na zem.      
0/0
16.4.2002 0:34

jinej Jirka

Re: Re: Re: Je mi z Vas smutno
koukam, ze ty svoje hlody tlacis kde se da, anarchismus anarchistum, takze si vypni pocitadlo, protoze jsi napojenej na world wide web a ten je tu proto, aby se vydelaly nejaky prachy, a to Ty prece nemuzes podporovat
0/0
16.4.2002 16:59

Re: Re: Je mi z Vas smutno
teda covece,trosku zkrot svou fantazii,at nam neblbnes dalsi mladez.Docela zajimavej panazor.pusu Bara
0/0
16.4.2002 3:04

snajpr

Re: Re: Re: Je mi z Vas smutno
ja bych od tebe pusu nechtel smrdi ti z huby
0/0
16.4.2002 8:14

Emil

Re: Je mi z Vas smutno
Levahe, máš to trochu popletený v hlavě. Dříve jsme měli lést  bez výhrad do prdele východu a teď ty by jsi chtěl, abychom bez výhrad lezli do prdele západu. Patříme k západní křesťanské kultuře a patřli jsme tam i za komunistů. Co do toho pleteš Jugoslavii. Jugoslavie existuje a ne žádná bývalá. Srbové bránili zapadní svět o muslimů a to právě proto, aby tvoje žena nemusela nosit hadr přes hubu. Dělají to celá staletí. Srbové na jihu a Rusové na východě. Američané situaci v Evropě nikdy nerozuměli tak, jako nerozuměli politice Stalina a proto jsme připadli k bloku SSSR. Dokonce měli masového vraha Joe Stalina rádi. Srovnej si to v hlavě. USA měli dojet do Bagdádu a sesaqdit Sadama. Neměli, ale bombardovat Jugoslavii. Co jim udělli obyčejní civlisté v Bělehradě v nebo v Novém Sadu? Ten je na druhém konci země na hranicích s Maďarskem. To obdivuješ hlupáku? To, že najdou a zabijí Ladina je správné, ale to v Jugolsavii ne. Albánci jsou stejný kurvy jasko Palestinci. Kdo by nám dal pbrebendu? Palestinci?   Máš v hlavě peknej hokej. Zamysli se nad sebou.           
0/0
15.4.2002 23:53

Jan

Re: Je mi z Vas smutno
Levah psáno obráceně = Havel. Soudě podle těch blábolů, cos předvedl, mám oprávněný pocit, že teď komunikuji s tím hradním pseudofilosofem Veškrnou. Sám sebe v tom blábolu úspěšně vyvracíš, takže reakce není potřeba. Ale přece jen jednu otázku. Nebýt USA, byl by k mání alespoň vzduch?
0/0
16.4.2002 8:09

Vaclav

Zavist a nenavist
Vida, nejdrive se nadavalo na Rusko, ted je na rade Amerika.Jste zakonplexovani , zavistivi, zli a myslite si, ze ty vase clanky maji nejakou uroven, ale ve zkutecnosti z nich akorat tak srsi hluboka nenavist.
Kdyby nase zeme mela takovou technologii, jako ma Amerika, tak to bychom na tom byli moc dobre a mimochodem, v Americe zadna ekonomika nestagnuje, ale zase uz stoupa p 4%.To jenom my jsme ten pupek sveta a je videt, kam jsme to za doby komousu dotahli a ted, kdyby u nas nebyli zahranicni investori, zle by se vedlo v nasi zemi, zatim  se tady nic tak velkeho nedeje, kdyz tak jenom zlodejna, tunelovani,hospodarska kriminalita , nasilnosti, rasizmus,bezpravni stat, kde obycejny clovek si moc vyskakovat nemuze.
Ten pan pisalek, co neustale jenom na Ameriku nadava, by se mel alespon trochu zamyslet, kdo dal svetu kompjutry, kolik americkych vojaku padlo pri ozvobozovani Ceskoslovenska a Evropy v druhe svetove valce,proc se muzete divat na satelit, veskere vyzkumy, zdravotnicke atd.
Kdo ma nejlepsi vesmirny vyzkum a tak bych mohl pokracovat dal a dal.
Bud jsou to komunisti, co maji takove hloupe reci, nebo neznali chudaci,kteri si hraji nachytraky a mysli si, ze na ty nesmysly je nekdo zvedavy.
Ten, kdo muze schvalovat terorismus na jakoukoli zemi a jeji lid, je ubozak, nebo rasista.
0/0
15.4.2002 22:17

ile

Re: Zavist a nenavist
vas jediny problem je ten, ze sa na veci nedivate z nadhladu. zamyslel si sa niekedy nad tym, odkial ma amerika peniaze na financovanie zdravotnickych a inych vyskumov? z vykoristovania zemi tretieho sveta. vy v cechach to asi nevidite, ale preco su vsetky designer clothes vyrobene mimo usa, to hovori samo za seba. robia ich nejaki chudaci v sweatshopoch za dolar na hodinu. to je ta uzasna americka ekonomika. tu v usa sa na veci pozera trochu inak, na svetlo vysli rozne skutocnosti o shadow governement a inych nekalych veciach, za ktore je zodpovedny mr. george bin bush,  pretoze tu fakt prava ruka nevie, co robi lava. tak to s tym chvalenim ameriky az tak neprehanajte, nie je to ta najuzzasnejsia krajina na svete.
0/0
16.4.2002 1:11

Adam

Re: Re: Zavist a nenavist
Nevím zda jsi žil v bolševickém světě. Přál bych ti to alespoň nějaký měsíc. Přešlo by tě to levičácký filozofování. Při absolvování UK Praha jsem jako každý musel studovat marxismus - leninismus. Mám z něho státnici.  Pokud si to člověk nevyzkouší je to velmi chytlavé a vypadá to jako pravda a návod, jak byto na světě mohlo vypadat. Sociální spravedlnost. Na jedné straně chudí a na druhé straně bohatí, kteří zbohatli z práce těch chudých. Říká se tomu vědecký světový názor. Podobné myšlenky bloudí světem 200 let. Roku 1848 je dva pánové K.M. a B.E. shrnuli do Manifestu. Každý systém, který se pokusil tyto myšlenky, o kterých ty také hovoříš, realizovat vždy zkrachoval. Víš kolik lidských životů to vždy stálo?      
0/0
16.4.2002 13:07

Vlastenec

poznamecka...
Pokud jste tak dobre informovany, tak take dobre vite, proc maji USA ted ten 4% rust, ze? Nebo si snad myslite, ze to zpusobil ten jejich squely vesmirny program, vyzkumy a computing? Vrele doporucuji i tem neznalym navstvivit stranku burzy a omrknout, ktere ze spolecnosti nejvice po 11/9 profituji... Ty, co prodavaji potraviny, to bohuzel nejsou...
0/0
16.4.2002 6:18

anarchy

Re: Zavist a nenavist
Ach Vaclave je mi te lito za a USA nevynalezli kompjutry jak ty píšeš první počítač byl Susse nebo Zusse tak nějak a pochází od Němce jinak Hlavní podíl na vývoji USA hlavně technickém mají Evropani !!!! A já nejsem pro terorismus jako takový to ani náhodou nesnáším mafie a teroristy ale ještě víc nesnáším lidi co pohlavárům vše sbaští i s návnadou a co se týče kosmického výskumu tak kdo tam dovezl nevíce sajkrajtů ? prostě ne chlapče a další věc já nejsem jen  proti USA mnohem víc mě samozřejmě irituje Rusko, Čína, Palestina ...... jen prostě nesouhlasím se vším co USA dělá a říkám že se jí to vrátí samozřejmě jí nepřeju konec to ne jen at si uvědomí co dělá a co udělala !!!!! 
 
0/0
16.4.2002 10:58

mirek

Bin Ladin
Určitě to byla fotomontáž ,když Ladin vubec nemluvil...
0/0
15.4.2002 22:02

Belzebub

Bin ladin
To je jasne proc nemluvi, je vycpany
0/0
15.4.2002 21:43

Michal

Zplynovat všechny Bin Ladíky
0/0
15.4.2002 21:30

anarchy

Nevěřte jen tomu co vám řeknou
Předem všechny zdravim a chtěl bych se zastat Slováka chmeliho je pravda že USA si za to mohou sami všude strkají své nosy a všem vnucují co je podle nich správné. Kdo jim na to dal právo proč si první nevyčistí od korupce, teroristů, mafií svou zemi ? A to že tam toho maj požehnaně a co se týče korupce tak to je škoda mluvit když nemáte obálku tak se s váma nebaví. Mnoho lidí to nechápe ale války které ted Amerika vede a bude vést jsou pro Američany velmi výhodné hlavně pro nenasytného Buše, který porušuje co se mu zlíbí viz problém emisí jde mu jen o peníze jako celé Americe a taková válka to je mašina na peníze. V USA ekonomika stagnuje a klesá ale díky válek se nastartuje průmysl se zbraněma což je byznys jak hrom je pravda, že umírají lidé jenže, který hlupák by si mohl myslet, že pro Bushe maj nějakou cenu ? Možná nějakou jo ale prachy a moc větší a ještě do myslí mnoha lidí zapíše jako dobrák, který chce spravedlnost tak to už se musím úplně smát. Alspon se po této akci něco děje a bojuje se proti terorismu i když to co nám předhazujou vůbec tak není.  Amerika která vyrábí nejvíce emisí, patří mezi země které zabili nejvíce lidí na světě , k zemi která pašuje nejvíce drog, zbraní, která disponuje nejmodernějšími biologickými a atomovými zbraněmi, k zemi která má globální odposlouchavácí systém echelon který slyší snad cokoliv na zemi, k zemi kde lidé trpí obezitou a většina obyvatel ani neví kde je okolní svět kromě USA tak k takové slepá a hloupé zemi se mám přiklonit ? To bych asi musel být magor. Amerika si za to může sama a já zastávám názor že co zlého uděláš se ti několikanásobně vrátí takže Ameriko máš se na co těšit !!!!! Závěrem bych chtěl říct že jsem proti terorismu, mafiím a různým intrikám a nekalým věcem, které se v naší společnosti dějí, ale jen radikální akce nám může trochu otevřít oči ze slepoty a zamyslet se nad světem, který ač se na první pohled zdá lepší a lepší dle mě není ........
0/0
15.4.2002 21:23

Robos

Re: Nevěřte jen tomu co vám řeknou
Vím, taky mě hrozně sere, že žijeme v prdelákově, kde nic z výše uvedného není...
0/0
15.4.2002 21:35

Honza

Re: Nevěřte jen tomu co vám řeknou
>a co se týče korupce tak to je škoda mluvit když nemáte obálku tak se s váma >nebaví.
Zil jsem v Coloradu rok, spoluzak v Tennessee dva, s uradama jsme meli do cineni vic nez dost a nic takoveho se mi neprihodilo. Tebou prezentovana informace, tak jak je napsana, neni pravdiva. viz. subj
Honza
0/0
15.4.2002 22:08

Tom

Re: Nevěřte jen tomu co vám řeknou
Dalsi chytra hlava vid? Ty obalky snad dobre funguji u nas. Co sakra o teto zemi vis, znas americke pravo a vis jake jsou tresty za upatky? V kazde zemi jsou hovada, podvodnici a v  kazde zemi nejakym zpusobem funguje korupce a kazda zem ma na rukou neci smrt. Krasa, takze 250 milionu a asi vice, kteri ziji v teto zemi si za to muzou. O jake hloupe zemi mluvis, kup si letenku a zavitej, podivej se jak jsou plne knihovny, vystavy, divadla, podivej se jak deti na strednich skolach pracuji, aby si vydelali na vysoke skoly, pro tvoji informaci vetsina lidi prisla prave z Evropy tak o jakem hloupem narode mluvis.  Mrkni jak lide celeho sveta, vsech narodnosti a nabozenskeho vyznani dokazi zit vedle sebe a dokazi spolecne pracovat, dychat a vychovavat svoje deti. Nenasytny BUSE, to je teda jmeno, od kdy tohoto pana registrujes a jak tak presne vis, ze mu je uplne jedno kolik lidi kde zemre. Nevim kdo ti co predhazuje, ale asi to budou ceske noviny a ceska Tv neni to tak? Obezita, to jo a co? U nas se zase pije prvni liga. Mozna jsou obezni a komu to vadi tobe? Jsi tak zaslepeny svoji nenavisti a zavisti, ze ti vubec nedochazi, ze jde o cely svet, ze jestli Amerika padne padneme vsichni, ale chovas se spravne, maly clovicek, ktereho stve, ze nejaky Amik nevi kde lezi nejaka mrnava zem v Evrope a co? Komu to vadi? Pochlub se co vis ty. Myslis, ze je to konec sveta, kdyz oni nevedi nic o nas?  Tak bud rad, ze nejsi magor, protoze ja v tvych ocich jsem a jsem tomu rad. Mozna jsi tady byl a jestli jo tak jsi vubec nic nepochopil a nicemu jsi se tady nenaucil. Tak se mej a mozna jednou svet bude lepsi.  Jsi anarchista.....pak se vse vysvetluje.
0/0
15.4.2002 22:22

Re: Re: Nevěřte jen tomu co vám řeknou
SOUHLAS!
0/0
15.4.2002 22:46

anarchy

Re: Re: Nevěřte jen tomu co vám řeknou
je to tvuj názor neberu ti ho i když s ním vůbec nemůžu souhlasit ! A sami uvidíme jak se to USA jako bumerang vrátí plno se jich zabije samo jak jsou vypasení. V hlavě mají tak akorád hamburgery vše na jedno použití, průmysl který chrlí všechno až je toho všude plno tak se najednou začne uvažovat kam s tím, ekologie to USA nic neříká - to mi stačí když někdo nemá respekt k přírodě která ho stvořila tak nevím ..... však příroda jim to vrátí tornáda, záplavy, blizardy, zemětřesení, požáry ...... a co se týče toho že v každé zemi jsou podvodníci tak v USA jich víc než dost ... A to že jsou obezní mi nevadí a co se týče amerických chytráků kteří postřílí lidi ve škole ve fabrice atd. nádherná země, jinak lide tam krasně žijou vedle sebe ku-klux klan a černí pantheři ročně zabijí několik  desítek lidí z rasových důvodů nemůžeš si na ulici ani vypít alkohol či zakouřit - v některých státech, když nemáš dobrého právníka tak ti nepomůžou všichni svatí i když jsi nevinný, prostě spravedlnost jak má být co se týče toho jestli jsem zakomplexovaný tak ti odpovím že ne. A když padne Amerika tak padne celý svět to už nemám co bych dodal jen bych ti porad požádej o občanství a staň se obyvatelem této země. A co se týče naší malé země tak by to v těch knihovnách najít mohli když tam pořád chodí češi toho dali světu taky dost. A to jsem rád že když mám nick anarchy tak se vše vysvětluje ty se jmenuješ Tom tak to se mi taky všechno vysvětluje, já doufám že jednou svět bude lepší a udělám pro to co budu moc.  
0/0
15.4.2002 23:34

AdTom

Re: Re: Re: Nevěřte jen tomu co vám řeknou
Booože, ty seš ale vůl...Odrosteš a (snad) zmoudříš.
0/0
16.4.2002 0:04

anarchy

Re: Re: Re: Re: Nevěřte jen tomu co vám řeknou
já doufám že ne ovečko
0/0
16.4.2002 0:14

jinej Jirka

Re: Re: Re: Re: Re: Nevěřte jen tomu co vám řeknou
copak Ti asi provedli, kdyz jsi byl malej, ze jsi ted tak omezenej...
0/0
16.4.2002 16:51

Tom

Re: Re: Re: Nevěřte jen tomu co vám řeknou
Tak nam napis jak zijes ty a co jis a kde bydlis. Dekuji za radu, uz jsem to udelal a to obcastvi mam. Myslim, ze koukas moc na filmy. Jo zaplavy to Evropa nezna, zjisti si proc jsou tornada a zemetreseni.... To vis kamo, velka zem a tim padem vseho vice to je veda co?  Nemas ani pravdu, ze se nemuze pit na ulici, ale za urcitych pravidel a kourit. Kde jsi zase na tomhle byl? Spravne staty, je jich tady padesat a kazdy stat je jiny. Taky ti neberu tvuj nazor, ale stve me, kdyz nekdo je tak chytry o zemi, kterou vlastne nezna. Ziji tady 19 let tak si myslim, ze o tom neco vim. Take spravne, at se jim to vrati, jejich zivoty jsou pro tebe prece sunt. 
0/0
16.4.2002 0:34

anarchy

Re: Re: Re: Re: Nevěřte jen tomu co vám řeknou
ja jsem taky psal ze jen v nekterych ale per to das ja ziji v CR na Moravě pro tvou informaci. A když jsi v těch státech tak mám takový pocit že už jich je víc jak padesát ale zas per to das ty tam bydlíš tak to přeci víš 19 let to je dost na to aby jsi je spočítal jinak americké filmy moc rád nemám a jejich zivoty pro me nejsou sunt taky to vubec nezalezi na me ale spravedlnost ta existuje a ty mlyny snad taky sice melou pomalu ale melou ....... tak kdyz bydlis v tech statech tak si je spocitej Sbohem
0/0
16.4.2002 0:50

Adam

Re: Nevěřte jen tomu co vám řeknou
Anarchy - Amerika schudne, pokud se k ní nepřikloníš. Přečti jsi, co jsi napsal a řekni, co jsi vlastně chtěl říci. Nezdá se ti, že nekdy něco řekneš a potom teprve přemýšlíš, jak jsi to vlastně myslel? Bush nic nepotřebuje. Ten má peněz dost. Určitě víc než ty rozumu. Piješ asi moc piva a sračkovatí ti mozek.
0/0
16.4.2002 0:46

Adam

Re: Re: Nevěřte jen tomu co vám řeknou
Ahoj jmenovce.
Anarchy je pomatenec uz jen kuli tomu, ze se zastava toho Slovaka Chu...neco. Na predchozi strance fandil Ladinovi.  Pro vsechny - nehazejte vsechny Slovaky do stejnyho pytle, mam na Slovensku rodinu a vim, ze vetsina nesmysli jako on.
0/0
16.4.2002 3:45

ToxicMan

www.XWorld.d2.cz
Bin Ladina mam dost.... Pojdte se pobavit na www.XWorld.d2.cz...
0/0
15.4.2002 21:18

www.hajzlove.cz

Ho nenajdou
Takovou dobu ho honěj a ještě ho nechytili? Není to úmysl? A proč vlastně nemluví?
0/0
15.4.2002 21:15

The Fly

RE
Jirka:Co to placas? Za tu vetu te nikdo nemuze trestne stihat
Tom:Amerika si to zavinila sama vsude se sere a kazdymu vnucuje svoji demokracii o tom kolik oni vyvrazdili indianu a japoncu radsi nemluvej. Ja si myslim ze vesine americe je uplne jedno kolik tam zarvalo lidi ale jde jim jen o to ze utrpela jejich hrdost nejmocnejsiho narodu.
0/0
15.4.2002 19:36

Jiří

Re: RE
Múžeš být za tu větu terstně stíhán. Ne, že ne. Může to být třeba § 198a trestního zákona - podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod. O to vůbec nejde. Obdivovat Stalina, Hitlera, Ladina atd může buď provokater nebo zvrhlé prase.     
0/0
16.4.2002 0:08

Vlastenec

Re: Re: RE
Mame opravdu squele demokraticke zakony, kdyz mame diky nim moznost trestne odsoudit cloveka za pouhou myslenku ci nazor, ze? Mam pocit, ze vsichni odsuzujici jeho nazor jsou jen prosti pozustali byvaleho a soucasneho (bez preruseni) totalitniho systemu v Ceske rep., protoze jste vubec nepochopili princip demokracie. Zamyslete se, lidicky, mate-li jeste cim, jaky je potom rozdil mezi "vcerejskem" a "zitrkem"...
0/0
16.4.2002 5:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.