Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pechancovi příznivci trestu zatím unikli

Královéhradecký soud se měl zabývat výtržnostmi před tamním krajským soudem. Z potyčky s policií a justiční stráží se zodpovídají tři pravicoví extremisté. Šarvátka se strhla na konci března po vynesení rozsudku nad Vlastimilem Pechancem. Toho soud potrestal 13 roky vězení za rasově motivovanou vraždu svitavského Roma. Kvůli absenci svědka soudce případ tří extremistů odročil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

SecurityMan

white skindiods a jiny odpad naroda ceskeho
jak muzou polozidovsti potomci komunistu hajlujici pro zasady vypraskane treti rise drzet v ruce ceskou vlajku ? hanba ! nemam rad komunisticke cunata cssd, ale v tomhle grossovi drzim palce, at velmi tvrde a definitivne zamete s psychicky slabyma jedincema, kteri delaji ostudu ceskemu narodu ! nebude jich skoda, (pod)prumernych zaku ucebnich oboru nikdy nedostatek nebude
0/0
9.12.2002 13:13

David

Prosím ?
Tak už je to tady ! Čecháček, který není schopen si přiznat, že příslušníci skinheadských organizací jsou Češi si konečně našel viníka - totiž jak jinak, Žida. Zajímalo by mě, podle jakého klíče poznává v řadách holých lebek položidovské potomky komunistů ? Tento výrok svědčí o tom, že jej napsal paranoidní jedinec, který nemá ani páru jak o fašistických organizacích, tak o organizacích mladých komančů, anarchistů a podobné verbeže. Tak aby bylo jasno: Domácí skinheadi i anarchisté jsou ČEŠI. V jejich čele stojí dobře skytí bývalí potomci českých kolaborantů. Jde o příslušníky organizací Vlajka,Národní obce fašistické a podobně. Ihned po listopadu organizovali první skupiny skinheadů a anarchistů i bývalí příslušníci  STB, Lidových milicí, staré nomenklaturní kádry a podobně, kteří dodnes vpodstatě řídí a financůjí činnost těchto spolků. Po listopadu 1989 jsem měl přístup k množství přísně tajných dokumentů  STB a KSČ. Podílel jsem se totiž v jihomoravském kraji na jejich zabavování a řada mých přátel pracovala v občanských komisích. jeden dokument z Brna, datovaný na polovinu prosince měl velmi zajímavý obsah - byl to totiž záznam ze schůzky šéfů STB s pohlaváry skinheadských organizací v tehdejší ČSSR. Bylo to velmi zajímavé čtení a pokud se nemýlím byl v devadesátých letech zveřejněn i v tisku. Všechny bláboly židovském spiknutí  jsou výplody chorých mozků !     
 
  
0/0
9.12.2002 14:06

SecurityMan

Re: Prosím ?
blaboly pises ty, protoze neonacisticke hnuti v dobach komancu bylo temer nulove, par izolovanych toulenovych vymetencu se v te dobe v cele cssr dal pocitat na desitky max. stovky, kdyz pripoctu par plesnivych zradcu stojici frontu na krematorium tak tisicovky. smesny pocet. dnesni holohlavi vymetenci maji jasne cile - znicit system, nastolit vlastni rezim s prvky nacismu a komumismu s radikalni rasovou cistkou - totalni likvidace nearijcu - cikanu, cernochu, hispancu, arabu, zidu ... a nabozenskou cistku. kdybys byl na nejakem shromazdeni, tak tohle vsechno vis a necerpas z nejakych papiru stb, ktere jsou nekolikrat pretocene a podvrzene, jenze to taky nevis. me je jedno, ze to jsou cesi. spravny cech pokud neni idiot a ma alespon zakladni vlastenecke citeni, tak se nemuze v nicem ztotoznovat s hnutim, ktere je samo o sobe postavene na hlavu a jmenuje se skinheads
0/0
10.12.2002 9:15

XRadim J. StechovskyX

Nesouhlasim a protestuji!
Nesouhlasim s Vami a protestuji!
0/0
10.7.2002 16:00

raudyz

1111111
Mno milej pane Stechovskej bavi vas to porad pronasledovat pankace ,anarchace ,skinhedy, fanousky fotbalu??????????
0/0
8.5.2002 14:43

XRadim J. StechovskyX

Re: 1111111
Dobry den preji, zdravim Vas! Jmenuji se Stechovsky a ne Stechovskej, nikoho nepronasleduji, jen studuji, zajimam se, monitoruji a sbiram. Bavi mne to! Mel byste se podepsat, ani bych Vam nemusel odpovidat! Punkery nepronasleduji - mam mezi nimi i pratele - vadi mi vsak alco punks, naci punks, red punks, komercni punks, radobypunks a punks made in HK (s nacisty i komunisty) a nekteri anarcho punks. Nevadi mi oi punks, skunks, sxe punks, nepoliticti punks, stari antikomunisticti punks a ti co nefetuji (neberou ani marihuanu). ANarchiste mi vadi - FSA, AFA a dalsi, jsou mezi nimi i rozumni a slusni lide, pravy skinhead mi nevadi - nepoliticky, sharp, hc, sxe, rennee atd., vadi mi white power, white power rocker, fasho, naci, red, rash, mao, trockis, stalinist, nemusim moc ani gsm a lesbian skins. Fanousci fotbalu mi nevadi, pokud neporusuji zakony, nepachaji trestne ciny a prestupky, nejsou pod vlivem drog a alkoholu, nenapadaji a nejsou fashos nebo naci nebo komun. Vase tazka je trochu predpojata, jednoducha,... Odpovezte a podepiste se, nebudte anonym!
0/0
9.5.2002 13:00

Honza

Re: Re: 1111111
Mate divny konicek! Takove podobne konicky provozovali STB pred rokem 89 a nyni je provozuje Grosstapo ale jestli vas to opravdu bavi prosim kazdeho vec! Me zase bavi navstevovat koncerty kapel jako Brutal Attack, No Remorse, English Rose,Skulhead a jednou dobu Skrewdriveru ale to jiz bohuzel nejde!To byla je a bude klasika ktera zustane neprekonana! Jen skoda ze musim casto vyjizdet ven do zapadni Evropy jelikoz unas stale pretrvavaji komunisticke manyry a podoba se to tu 50 letum. No snad vyhraje volby Klaus a bude lip.
0/0
15.6.2002 12:25

XRadim J. StechovskyX

Re: Re: Re: 1111111
Nesouhlasim a protestuji!
0/0
29.7.2002 12:36

XRadim J. StechovskyX

Re: Re: Re: 1111111
Na anonymy, nicky, nekorektnosti, anarchisty, komunisty a nacisty a spol. jiz nereaguji!
0/0
12.2.2003 17:49

XRadim J. StechovskyX

Re: 1111111
Na anonymy, nicky, nekorektnosti, anarchisty, komunisty a nacisty a spol. jiz nereaguji!
0/0
12.2.2003 17:49

ho-ci-min

,,skinheadi-jste tupe stado ,stado jde vzdy za vudcem-Pechanec A JINY vudci narazili.V kriminale 13 let mas dost casu premejslet jaky to melo smysl vzit nekomu zivot,,kde je ted tvoje sebevedomy a kecy o tom ze nemas z rozsudku strach???ses jen obycejnej srac-jako vsichni cz skinheads a vase vygumovane mysleni neni schopno primout dnesni realitu ze dnesni normalni obcan CR nema skinheads rad.Vystehujte se do Gronska-tam mate bilej stat o jakym stale snite.Gegen Nazi!!! ho-ci-min-mrjamaica@hotmail.com
0/0
26.4.2002 21:55

Karel

Bojovnik proti extremismu
Mimochodem, ted student hradecke univerzity, ktery bojuje proti extremismu, zmaltil svoji bejvalou holku na zachode univerzity!!!!!!
0/0
26.4.2002 17:44

Rasputin

Re: Bojovnik proti extremismu
A ty jsi se prave ted rozhodl odkryt nam jeho moralni profil. My ti vsichni bezvyhradne verime a mnozi kvuli tomu jiste zmeni svuj pohled na problematiku rasove nesnasenlivosti. Opravdu obsazny a konstruktivni prispevek....
0/0
27.4.2002 11:27

XRadim J. StechovskyX

Re: Re: Bojovnik proti extremismu
Rasputine - dekuji Vam za zastani. Doufam, ze jste Vas prispevek na Karla myslel ironicky a skutecne jste se mne zastal. Neverte mu, myslim, ze to je komunista - nevim, to urcite, proti kterym take vystupuji a bojuji a ktery mne fotografoval a ktery voli KSCM, tvrdi, ze je to nej strana a nosi tricko s vrahem Che Guevarou, ktery zlikvidoval i kubanske anarcho-syndikal. hnuti a byl velitelem lagru a veznic. neverte mu, neni to obsazny a konstruktivni prispevek a muj moralni profil to neni. Vzdy dostavam ja - i od te slecny co jsem mel napadnout. Mohu ukazat jak mne zranila strepem na brise! Je to hysterka, byvala fetacka a nevyrovnana divka. Je normalni, ze po tom jejim udajnem napadeni mi nabizela sex?
0/0
27.4.2002 12:41

XRadim J. StechovskyX

Re: Bojovnik proti extremismu
Podepis se celym jmenem a rekni kdy a kde se to stalo a komu a jestli je to pravda a co o tom vse vis. Nebylo to tak! Tato slecna nema rada sudetske Nemce, sympatizuje s Bin Ladinem, uzivala drogy, vyrabela je a distribuovala, dale napadla mne, je podezrela z vykradeni meho bytu, dalsiho napadeni, k jednomu napadeni se priznala - prestupek. Kradla, vlezla mi do mailu, jako nezletila se dopustila zharstvi. Ma styka s pravic. extremisty, chlubi se neprimym stykem s Haiderem. Styka se s levic. extremisty, fetaky, komunisty. Moralne, materialne a informacne podporuje levic, extremisty. Presto mi pise, vola atd. Dale na mne podavala oznameni, ktera se neprokazala a stahovala je. Jsi dost jednoduchy a primitivni. Zadam omluvu, vysvetleni atd. Navic je fyzicky lepe disponovana nez ja! SLecna lze, nikdo ji nenapadl, pokud jsem se k tomu nekdy priznal - tak jen ironicky, nebo pod vlivem vyhrozovani. SLecna i vydirala, vyhrozovala, dostala se mi do mailu. Kdysi bojovala velmi hbite proti pravic. extremismu - viz nase fotka v Blistech na netu a rikala mi at udavam levicaky pravicakum, ze se tak vyridi! No a v Pravu 23.4. 2002 je skutecne objektivni clanek kdo je ta slecna! Budou na ni dalsi oznameni o prestupcich a tr. cinech. No a rozdavala a vyrobila letak proti mne a nadavala mi do nacistu. Stale ovsem se mnou chce intimni se stykat, vola mi. Vse je mozne dolozit. Nevis o cem mluvis, lzes, jsi neobjektivni a to se nepatri, anonymy, styd se a omluv se! atd.!
0/0
27.4.2002 12:37

ploskohlav

Re: Re: Bojovnik proti extremismu
Tak tohle je hustá schíza.Chlape ty nemůžeš bejt normální.
0/0
9.12.2002 12:08

XRadim J. StechovskyX

Re: Re: Re: Bojovnik proti extremismu
Nesouhlasim a  protestuji!
0/0
15.1.2003 6:27

XRadim J. StechovskyX

Re: Re: Re: Bojovnik proti extremismu
Na anonymy, nicky, nekorektnosti, anarchisty, komunisty a nacisty a spol. jiz nereaguji!
0/0
12.2.2003 17:51

Robert

Tak ty jsi taky zajimavý človíček...
Podle toho co píšeš jsi docela svatoušek. Na to, že se orientuješ v pravici a v možná i v levici, znáš jednotlivé druhy pravicových skupin (protože je studuješ anebo tě prostě zajímají) a podle toho, že se stýkáš s těmito lidmi (což většina z nás se má strach k těmto skupinám přiblížit, protože neví co se jim honí v hlavě a čeho jsou schopní), bych tipoval, že jsi doslova mesiáš. Ne, takovej určitě nejsi. Jsi někdo, kdo si myslí, že může mluvit do lidí, aniž jejich mentaliku znáš. Odsuzuješ jednotlivce na základě, že patří k nějaké skupině, takže se dá napsat, že jsi skrytá hrozba společnost, tím že označuješ ostatním, kdo je dobrý a kdo ne... Až budeš někdy přemýšlet, tak se zamysli, jestli nejsi taky špatný ty sám. Dobře píšeš, že tě ta holka napadla, že tě možná nechala vykrást a že ti leze do soukromné schránky a na druhé straně tě otravuje a dá se říct, že tě miluje... Podle tohohle zní, že tě citově vydírá (není to nic zvláštního). Jenže už jsem taky přečetl spoustu příběhů co psal život a vím, že pokud tě napadla, tak jsi ji jistě zbil. Já nejsem svatý a ani ty nejsi žádnej bez viny a tudíž byla tvoje reakce jistě oprávněná, ale netvrď mi, že jsi ji neuhodil. To ti nebudu věřit. A vysvětli mi, jak se dostala do tvý schránky... Musel jsi jí dát emailovou adresu a taky jsi musel buď jí nebo někomu ze svých přátel dát heslo. Určtitě tahle holka není hacker, aby se nabourala do emailové s chránky!!! S pozdravem Robert Vršecký Email: Sovaro@volny.cz
0/0
9.12.2002 20:47

XRadim J. StechovskyX

Re: Tak ty jsi taky zajimavý človíček...
Nesouhlasim a protestuji!
0/0
21.12.2002 16:02

XRadim J. StechovskyX

Re: Bojovnik proti extremismu
Take se prosim naucte psat cesky a spisovne a kultivovane!
0/0
27.4.2002 13:42

Benik

Re: Re: Bojovnik proti extremismu
Stechovsky, to tedy ziram - clovek s tak slechetnejma zasadama a jeho (i kdyz mozna byvala holka) takovej hnuj. To me nejak nesouhlasi.
0/0
11.7.2002 17:09

XRadim J. StechovskyX

Re: Re: Re: Bojovnik proti extremismu
Nesouhlasim a protestuji!
0/0
29.7.2002 12:39

XRadim J. StechovskyX

Re: Re: Re: Bojovnik proti extremismu
Na anonymy, nicky, nekorektnosti, anarchisty, komunisty a nacisty a spol. jiz nereaguji!
0/0
12.2.2003 17:52

Honza

Re: Re: Bojovnik proti extremismu
Teda bojovniku ty musis byt opravdu mega jelito. Neverim tomu ze neznas bohnickou lecebnu i zevnitr, ale jinak je to vazne dobre poctenicko. dik :-)))
0/0
12.7.2002 9:38

XRadim J. StechovskyX

Re: Re: Re: Bojovnik proti extremismu
Nesouhlasim a protestuji!
0/0
29.7.2002 12:39

Insider

Re: Re: Re: Bojovnik proti extremismu
Mas pravdu, opravdu se lecil, je nemocny. Kvuli zdravotnim problemum musel opustit skolu.
0/0
9.12.2002 10:43

XRadim J. StechovskyX

Re: Re: Re: Re: Bojovnik proti extremismu
Nesouhlasim a protestuji!
0/0
7.1.2003 14:26

XRadim J. StechovskyX

Re: Re: Re: Re: Bojovnik proti extremismu
Na anonymy, nicky, nekorektnosti, anarchisty, komunisty a nacisty a spol. jiz nereaguji!
0/0
12.2.2003 17:51

XRadim J. StechovskyX

Re: Re: Re: Bojovnik proti extremismu
Na anonymy, nicky, nekorektnosti, anarchisty, komunisty a nacisty a spol. jiz nereaguji!
0/0
12.2.2003 17:52

XRadim J. StechovskyX

Re: Bojovnik proti extremismu
Nesouhlasim a protestuji!
0/0
15.1.2003 6:28

XRadim J. StechovskyX

Re: Bojovnik proti extremismu
Na anonymy, nicky, nekorektnosti, anarchisty, komunisty a nacisty a spol. jiz nereaguji!
0/0
12.2.2003 17:50

Roman

Řádný občan musí mít právo bránit svůj majetek, pokud mě bude někdo olupovat, musím mít právo ho bez ohledu na rasu rozstřílet. Budu-li "osloven" jakkoliv zbarvenými "občany" abych navalil peněženku, musím mít právo vytáhnout devítku a na místě je zlikvidovat. Samozřejmě musíme všichni nejen žádat dodržování práva, ale i plnit si povinnosti - pracovat, starat se o zajištění bydlení, starat se zodpovědně o rodinu.
0/0
26.4.2002 17:02

ho-ci-min

Re:
tys es ale idiot..
0/0
26.4.2002 22:01

Vlastimil

Cikáni
"Cikáni jsou národ kočující, práce se štítící" NAVRHUJU ŘEŠENÍ: RÓMOVÉ VEŘEJNĚ PŘIZNAJÍ, ŽE JE MEZI NIMI ZVÝŠENÉ PROCENTO PARAZITŮ A KRIMINÁLNÍKŮ A ŽE S TÍM HODLAJÍ NĚCO UDĚLA! PŘEDEVŠÍM TVRDOU KRITIKOU DO VLASTNÍCH ŘAD, A "BĚLOŠI" UZNAJÍ, ŽE UDĚLÁME "TLUSTOU" ČÁRU A ZKUSÍME SE CHOVAT NERASISTICKY. OVŠEM BUDE TO VYŽADOVAT OD OBOU STRAN STATEČNOST. RÓMSKÝ "KRÁL" LIPA STÁHNE SVÉ SÍDLO Z FUTURA A NEBUDE TAM VYŘVÁVAT JAK OSEL A JÁ PAK SI PŘESTANU MYSLET, ŽE JE NEVYCHOVANEC. OVŠEM KDYŽ MĚ KAPSÁŘKA UKRADNE PENĚŽENKU, NEBO MI DAJÍ SNĚDÍ CHLAPCI PŘI NÁVRATU Z DIVADLA PO TLAMĚ, TAK TOLERANCE KONČÍ A NASTUPUJE OPĚT RASISMUS!
0/0
26.4.2002 16:29

Šílený klokan

Pechanec je sráč!
0/0
12.4.2002 14:36

aa000

prazdny lebky do rezervaci!
0/0
12.4.2002 13:56

Hombre

policie stiha...
Jen houst a houst, konecne vidim, ze se veci hybou spravnym smerem. Az si bude cela ta idioticka sebranka plesatych blbecku v kriminale zvykat na homosexualni praktiky a rvat sve rasisticke nadavky do diry tureckeho zachoda, pak mi bude tak dobre na dusi...
0/0
12.4.2002 13:06

MT

Re: policie stiha...
Souhlas, a pokud možno bych je dával na stejný cely jako anarchisty. Ať se tam bandy vygumovanejch fašounů a dementních maskovanejch magorů vymlátěj navzájem.
0/0
12.4.2002 15:27

Hday

Re: Re: policie stiha...
Tak, tak...
0/0
12.4.2002 16:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.