Diskuze

Jsou opravy kolejí nutné?

Desítky milionů korun již utratil Dopravní podnik za pravidelné rekonstrukce poměrně nové tramvajové tratě z Braníku do Modřan. Téměř každý rok musí cestující, kteří jezdí do modřanského sídliště, přesedat na několik týdnů u branického nádraží z tramvají do náhradních autobusů. Dopravní podnik tak opravuje jedenáctikilometrovou tramvajovou trať, která je přitom relativně nová. První soupravy vyjely poprvé do modřanského sídliště v květnu roku 1995.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Frank

19. 4. 2002 18:45
Komořany?
Ono se někdy bude opravdu jezdit do Komořan? Kdy?
0 0
možnosti

Warner

29. 5. 2002 11:10
Re: Komořany?
Ale nic se nebude stavet. Mlady FamyzDat opet perli. Je to presne naopak. DP koleje narovnal prave proto, ze se uz o stavbe odbocky do Komoran NEUVAZUJE.
0 0
možnosti

Sikky

15. 4. 2002 14:58
Bohuzel
Bohuzel je to pravda. Tramvaje casto nedodrzuji povolenou rychlost, navic tato trat byla stavena s nekolika experimentalnimi prvky, napr. s bezstykovou koleji, kltera se ovsem v danych podminkach neosvedcila...
0 0
možnosti

Kopecký Fr.

20. 4. 2002 16:56
Re: Bohuzel
hm, myslím že ta trať měla být stavěna jako rychlodráha - a to tak, aby ani vyšší rychlost v obloucích nevadila.
0 0
možnosti