Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Atentát na Džerbě má další dvě oběti

Další dvě německé ženy, oběti teroristického atentátu na židovskou synagogu na tuniském ostrově Džerba, zemřely. Informuje o tom agentura DPA s odvoláním na nemocnici v berlínské čtvrti Marzahn. Ženy ve věku 22 a 39 let byly při útoku těžce popáleny na 70 procentech těla a nezachránila je ani intenzivní léčba. Na speciální klinice v Marzahnu leží ještě další pacient v kritickém stavu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

barca

hruza
to je hruza
0/0
5.11.2002 23:40

C2

Geronimo
Obdivuji Apačského náčelníka Geronima a jeho odhodlání bojovat proti uchvatitelům jeho země do posledního dechu!
0/0
17.4.2002 11:02

Anezka

CO JE TO SVATA VALKA?
Podivejte! Vsichni, kteri vyznavaji tzv. "svatou valku" jsou totalni fanatici, kteri si nezaslouzi zit normalne! Nerikam zrovna smrt, protoze to je pro ne spis vysvobozenim, jelikoz ziji v podivne predstave ze pokud zabijou nejakeho dacana ze zapadu dostanou se po bok Alaha ci kam, ale nahnala bych je nekam na jedno misto, omotala ostnantym dratem a tam at si vyhazujou do vzduchu co chcou kdyz je to tak bavi. Nevim co chteli rict tou cisternou, nevim, co chteji rict tim, ze sami sebe + 100 dalsich nevinnych turistu vyhodi do vzduchu atd. Palestinci jsou banda demetnu, stejne jako vsichni kdo spojujou nabozenstvi s militantnimi ucely. Ten anglicky prispevek, krome toho, ze byl s chybama byl totalne vypatalny! To napsal clovek, ktery nezil v cizi zemi - Nemecko, Italie, Anglie atd. jsou na to m co se tyce rasismu mnohem hur nez my. Budme radi, ze tady se jedna jenom o partu dementnich skinu. Asi by ten clovicek chtel zit nekde v Arabii, kde kazdy kdo je ze zapadu je terorista a tudiz se slusi ho oddelat. Tomu rikam pravy rasismus! I kdyz to s rasou pravda nema moc spolecneho. Takze at jdou vsichni tady tito lide do prdele a kdyz se neumi slusne domluvit, tak at si laskave vyhazujou do vzduchu sami sebe ale at neotravujou slusne lidi.
S pozdravem Anezka
0/0
16.4.2002 17:19

Johan F.

Zajimalo by mne
Jaka by byla reakce, kdyby to nebyli nase (nemecti) obcane ale trebas nadlide s US pasem to by asi byl jinej mazec. Jako kdyz bobardovali Libii. 
0/0
16.4.2002 13:41

Wolfowitz

Re: Zajimalo by mne
Blahoslavení chudí duchem...
0/0
16.4.2002 13:49

Pirko

Re: Zajimalo by mne
Johane,pokuď jseš opravdu Němec žádej Vaši vládu o prošetření a případně potrestejte  viníky,když to nudělají oni sami.Američané nejsou nadlidi,ale pouze si Váží každého svého občana a dokáží se pro něj a spravedlnost obětovat.My a možná i Vy spíš jen fňukáme, např.tady na internetu.
0/0
16.4.2002 16:43

Honza B

Re: Re: Zajimalo by mne
Ja jsem z toho prispevku take nepochopil, proc by se americane meli starat o nemce? To je prec vec nemcu samych. Jesli Nemecku nevadi, ze jeho obcane jsou zabijeni, a on dokonce schvaluje, ze by se nemelo proti tomu nic delat, je to jeho a jejich vec.
0/0
16.4.2002 18:01

Tom

Re: Zajimalo by mne
You IDIOT! What does Tunisia have to do with it??! Blaming Tunisia for this barbaric bombing is like blaming New York and Mayor Rudy Giuliani for the Sept. 11 attacks!
0/0
16.4.2002 19:36

POZN.

RUHRGEBIET SE ČESKY ŘEKNE PORÚŘÍ (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
0/0
16.4.2002 12:45

krysar

vcera se hlasovalo o dalsi rezoluci proti Izraeli a ejhle, jen 5 statu proti ... mezi nimi Ceska republika :))) (to je dobre) a NEMECKO !!! Jasny to signal ....
0/0
16.4.2002 12:35

Peren

Re:
Vyjadřuji naprostý souhlas s českou zdrženlivostí rezoluce OSN.Po dlouhé době zase cítím patriotismus.
 
0/0
16.4.2002 13:03

jirka

Re: Re:
A já se nadále za to že jsem čech stydím.Když nelezem do prdele rusákům,tak američanům.
0/0
16.4.2002 14:15

Lafayette

Re: Re: Re:
Jirko, ty si lez do prdele komu chceš (když tě to baví). Můžeš se pak za to stydět (když tě to baví). Anebo nemusíš, je mi to srdečně jedno. Já jsem rád, že jsme se jednou dokázali postavit na správnou stranu.
0/0
16.4.2002 16:02

snajpr

Re: Re: Re: Re:
nejlip se clovekovi zije kdyz vi kde je ta spravna strana
0/0
16.4.2002 16:15

Lafayette

to snajpr
No, to samozřejmě ano, ale vy jste to myslel nějak posměšně? Proč?
0/0
16.4.2002 16:18

Peren

Re: Re: Re:
Jirko,určitě nemáš svůj názor,pouze meleš slovníkem zakouřené putyky.Nevadí mi to,taky tam sedávám.Asi neuvěříš,že ani nevím kdo se zdržel hlasu.Pouze vím,že my jsme byli mezi pěti co nehlasovali,tak to bylo v televizi.Tak neplácej,že lezeme(myslíš tím tedy i mne)někomu do pr...
0/0
16.4.2002 16:52

radegast

hlavně teď nepít víno, když kážu vodu
Očekávám, že Německá vláda zachová stejnou zdrženlivost, kterou požaduje po Izraeli. Vždyť se vlastně nic nestalo. Odpovídat na "boj za svobodu" silou je přece nehumánní a kontraproduktivní.
0/0
15.4.2002 10:05

Šolim

Re: hlavně teď nepít víno, když kážu vodu
Trochu bych se BRD zastal, vůči Izraeli není tak kritické (pokud vím). Spíš by mě zajímalo stanovisko Francie!!
0/0
16.4.2002 12:13

Karel

Re: hlavně teď nepít víno, když kážu vodu
No drahy pivari. Nemecko je jedna z tech zbyvajicich zemi co hlasovali proti slavne rezoluci. Dobra zprava nakonec zdravotni stav 18 mesicni obet utoku je stabilizovan a snad i prezije.
0/0
18.4.2002 12:57

Al Bunda

Hlavně když Evropská Unie v čele v Německem neustále odsuzuje jednání Izraele. Doufám že se nyní Německá vláda zachová stejně jeko "amíci" po 11.září 2001.
0/0
15.4.2002 7:33

Tom

Czech are rasist... not much of a surprise...
Oh, and by the way, from all the countries I have lived in over the past 30 years, the most RASISTS I have encountered, were in the Czech republic. Do you know how many times I heard: "Cerna Huba", "Arabas", "Spinavej Cikan", "Skurvenej Zid", "atd...
So, again, I am not surprised to see Czechs criticize Tunisia. I am sure Louny, Vitkovice, Plzen, etc,... are so much nicer and cleaner than Hammamet, Djerba, Monastir,... YEAH RIGHT!!! You blind nationalisitic idiots!
Every country has clean neighborhoods (Beverly Hills, Straromak, Champs Elysees, Hammamet,...) and dirty shitty ones (Holesovice, outskirts of Cincinati,
0/0
14.4.2002 23:49

Dan

Re: Czech are rasist... not much of a surprise...
Jo? Tak si zajdi do nějaké arabské čtvrti třeba ve fr. nebo belgickém městě a srovnej se čtvrtmi, kde bydlí původní ovatelstvo. Nejsem rasista a kus světa jsem viděl, ale nepoužil jsi zrovna příhodný argument.
0/0
15.4.2002 17:18

Fox

Re: Czech are rasist... not much of a surprise...
Ehm ... anglicky rasista je racist a ne rasist.
0/0
16.4.2002 12:07

Lafayette

Re: Re: Czech are rasist... not much of a surprise...
A jak víte, že chtěl napsat rasista? Kdo ví, co tím vlastně chtěl říct...
0/0
16.4.2002 16:05

Jan

Re: Czech are rasist... not much of a surprise...
Nedávno jsem se ptal jednoho Peruánce, který u nás žije 3 roky, jestli pociťuje nějaké problémy ohledně rasismu. Odpověděl mi se smíchem záporně a naopak Čechy chválil a řekl, že jsou lepší než např. Italové a že lidé na světě jsou v podstatě všude stejní. Jen tak na okraj. Byly u nás takové rasové bouře jako nedávno v Anglii? Nesmí se v našich městech po desáté hodině večerní na ulici jako v 57 městech Francie? Nech si své "most rasists" vyprávěnky pro nějaké hloupější, strýčku Tome.
0/0
16.4.2002 16:26

Honza B

Re: Re: Czech are rasist... not much of a surprise...
To je zajimave, ja mam zkusenosti prave opacne, myslim, ze to zalezi na pleti te osoby, je to jedno odkud jsou a jake maji vzdelani, vetsinou slo o lidi s vysokoskolskym vzdelanim. Ovsem je pravda, ze jsi mi take stezovalo dost slovaku na diskriminaci, ale to je tezko posoudit. Nerad to priznavam, ale dost Cechu jsou rasisti, coz je nakonec pochopitelne, jsme vcelku homogeni narod, ktery tezko akseptuje jine, neco jako japonci, ti jsou ovsem mnohem horsi.
0/0
16.4.2002 18:34

Jenda

Re: Czech are rasist... not much of a surprise...
...a vy zase lyncujete cernochy !!!
0/0
18.4.2002 18:35

Tom

Czech are rasist... not much of a surprise...
Oh, and by the way, from all the countries I have lived in over the past 30 years, the most RASISTS I have encountered, were in the Czech republic. Do you know how many times I heard: "Cerna Huba", "Arabas", "Spinavej Cikan", "Skurvenej Zid", "atd...
So, again, I am not surprised to see Czechs criticize Tunisia. I am sure Louny, Vitkovice, Plzen, etc,... are so much nicer and cleaner than Hammamet, Djerba, Monastir,... YEAH RIGHT!!! You blind nationalisitic idiots!
Every country has clean neighborhoods (Beverly Hills, Straromak, Champs Elysees, Hammamet,...) and dirty shitty ones (Holesovice, outskirts of Cincinati,
0/0
14.4.2002 23:48

Rob

Re: Czech are rasist... not much of a surprise...
Na co i hrajes? Na americana si radeji nehraj. Jinak bys u me dostal petku z materskeho jazyka, komiku.
0/0
16.4.2002 12:50

Krutas

Re: Czech are rasist... not much of a surprise...
I like that!!! Better still love that!!!
0/0
16.4.2002 13:56

Jerry

Je to pakaž....
Bylim na koleji , kde je 50% cizincu a kdo nekdy bydlel s arabacema, tak rikali nikdy vice a stali se z nich skoro rasisti! Clovek by si jinak rekl, ze spolecne bydleni lidi sblizi... huli si na pokoji jejich dymky, klidne i na studovnach, na pokoji maji neuveritelny bordel, delaji ramus, na studovnach jsou neomaleni atd. Ja kdybych studoval nekde v zahranici, tak bych se snazil v prvni mire prizpusobit! Penez maji spoustu z ropy nebo z turismu a stejne tam zijou v bordelu a vzdycky budou, jedine mozna zbrane budou mit na vysoke urovni!
0/0
14.4.2002 21:09

Pcx

Re: Je to pakaž....
Jo, jo, já jsem bydlel rok s Arabem a ještě teď mně je z toho mdlo. Bordel, chlast, každodenní příchody mezi třetí a pátou hodinou ranní, obden návštěvy jeho deseti kamarádů (fakt nechápu, proč mají potřebu se neustále sdružovat), totální nespolehlivost ve všem. Tatínek nějakej magnát a synáček tady studoval pětiletou VŠ už asi desátým rokem a pokud vím, tak ještě stále na kolejích bydlí a studuje vesele dále. Nicméně takových lidí je dost i mezi českými studenty. Možná jsem měl jenom smůlu, protože někteří kolegové si své arabské spolubydlící poměrně vychvalují. Ale jedna věc mi tedy vadí - byl schopen utratit i 3000 peněz za večer, tolik prachů, co měl v šufleti, jsem v životě neviděl, ale bydlel na koleji a úspěšně po mnoho let blokoval místo někomu potřebnějšímu, kdo by na podnájem třeba neměl.
0/0
14.4.2002 22:44

Tom

Re: Je to pakaž....
Jerry, let me tell you about my experience with Czech Students in Foreign universities (US to be exact): Out of 8 Czechs that were the College, 1 was kicked out and sent home for sexual harrasment, 3 were almost sent home for being drunk in class, and 4 were studying hard. That 50% SHIT! So please, before you insult any more arab students, wake up, open your eyes, and realize that even your civilized Czech students from CVUT were an embarrasment to their country.
0/0
14.4.2002 23:40

your dear friend

Re: Re: Je to pakaž....splendid English
proc mate za potrebu se vyjadrovat anglicky je naprosto mimo mne.
mate anglictinu typickeho Cecha a neznate vyrazy jako: at universities abroad, the american ones in particular., or, in the US in particular... (spatna predllozka, spatna volba pr. jmena a prislovce...), neznate strukturu vet a oddelovani carkami...wake up, open your eyes and realize, that...and so on...right?
 
0/0
15.4.2002 4:32

Krutas

Re: Re: Re: Je to pakaž....splendid English
Domnivas se, ze by jsi to se svou citankovou anglinou zvladnul lepe? Kterej ceskej vedec Te ucil anglicky? Me tady taky jedna krava presvedcovala, ze neumim Cesky ani Anglicky.( Chudinka nevedela, ze "Shrink" je head doctor) Cestinu jsem za 32 let temer zapomel a k nicemu mi tady neni a Anglicky se necham od Cizka ucit kazdy den 5x. :-))))))))))LOL. BTW ja se taky kolikrat nestacim divit Cestine Cizku co tady plakatuji sve vytvory a to tam ziji a pouzivaji ji kazdy den! Ja te Ceske Anglictiny slysel v Cesku furu a vzdycky jsem se nestacil divit. Slova jako Haliday, Daty Free, Hallywud a jine skurveniny me vzdycky privadely k uzasu, zrovna tak jako preklady Anglictiny na Ceske televizi. Kolikrat naprosto menici vyznam mluveneho. (skupina Petra Zvonicka a Zity Drdove myslim, ze tak nejak se jmenovala, byly obzvlast dobre) Tak az budes opravdu umet Anglicky tak muzes kritizovat. Zatim se na to vybodni a sprtej! :-(((
0/0
16.4.2002 13:49

Lafayette

Re: Re: Re: Re: Je to pakaž....splendid English
Co je tohle za slovní průjem...?
0/0
16.4.2002 16:09

Jan

Re: Re: Re: Re: Re: Je to pakaž....splendid English
to je slovní průjem "exczech zhnuseneho" emigranta, který si léčí své australské komplexy a neustále opruzuje na českém serveru a dělá ostudu všem čechoaustralanům.
0/0
16.4.2002 16:30

lol

Re: Re: Re: Re: Je to pakaž....splendid English
proc by se tu melo psat anglicky, muzes mi to vysvetlit? plno Cechu, kteri neziji doma, maji strasnou potrebu se nechat slyset anglicky; plno Cechu anglicky take umi a vsimnou si chyb a tech je vice nez par v te anglicke ukazce; nikdo ti nebere, co ty umis, staci se podivat, co tvrdis tady; kazdy vi, ze shrink znamena psychiatr, head doctor mozna pro lidi bez vetsiho vzdelani; jaky ma clovek vztah k materstine, takovy ma i k jazykum, ktere se uci a ty jsi prikladem toho, ze jsi hulvatsky clovek zrejme v jakemkoliv jazyku.
0/0
17.4.2002 2:04

Jerry

Re: Re: Je to pakaž....
Jsme v Cesku - pisu cesky (doufam :-) ) Velmi by mne zajimalo, co udelal ten jeden student (for sexual harrasment..) - chtel bych se zasmat... Dalsi tri studenti asi narazili na problem, ze u nas je povoleny alkohol uz od 18let... na rozdil od USA nebo nevim co to bylo zac.... cesi nejsou svati... Je to spise jejich vec, jestli byli vyhozeni, dulezite je jestli obtezovali okoli... RAsista nejsem (je to pakaz jsem chtel trosku provokovat...), ale na druhou stranu se na mojich koleji kazdy desi, ze se na jeho pokoj nastehuji arabsti studenti. Zajimave je , ze jihoamericanu, americanu, asiatu a evropanu se nikdo neboji... konkretne mne obtezuje pouze jeden africky student, ktery si pousti neuveritelne nahlas hudbu a na okoli kasle.... cau.
0/0
15.4.2002 13:07

Krutas

Re: Re: Re: Je to pakaž....
K Tvemu komentu jenom tolik! Ti Cizci co chlastali na koleji byli v Americe a tudiz spadali pod Americke zakony. Mohou byt stastni, ze je jenom vyhodili z koleji. Udelat to nekde v Arabsku (vim proc to tak pisi, nez me zase nekdo bude opravovat) tak by je za to prinejmensim kamenovali. To jen pro ty vsechny Arabomily, kteri se na techto strankach chlubi znalosti onoho sveta a vidi v nem spasu lidstva. Hlavne od Palestincu si berte vzor. :-))))))
0/0
16.4.2002 14:13

Venda z Poděbrad

Re: Re: Re: Re: Je to pakaž....
Co si asi tak představujete pod pojmem "CIZCI" ? To jste chtěl napsat "cizáci" nebo co? To jste zvolil opravdu dobré slovo... gratuluji!
0/0
16.4.2002 16:16

Fredy

Re: Re: Re: Re: Re: Je to pakaž....
Ne, Vendo z Poděbrat, chtěl napsat čížci - tak se na Moravě říká čechům (samozřejmě ne všem, ale obávám se, že vysvětlit to čížkovi nejde).
 
0/0
16.4.2002 18:05

Krutas

Re: Re: Re: Je to pakaž....
K Tvemu komentu jenom tolik! Ti Cizci co chlastali na koleji byli v Americe a tudiz spadali pod Americke zakony. Mohou byt stastni, ze je jenom vyhodili z koleji. Udelat to nekde v Arabsku (vim proc to tak pisi, nez me zase nekdo bude opravovat) tak by je za to prinejmensim kamenovali. To jen pro ty vsechny Arabomily, kteri se na techto strankach chlubi znalosti onoho sveta a vidi v nem spasu lidstva. Hlavne od Palestincu si berte vzor. :-))))))
0/0
16.4.2002 14:19

Venda z Poděbrad

Re: Re: Re: Re: Je to pakaž....
Neopakujete se trochu...? Zase ti cizáci, to je ale pakáž! Pro pana Krutase jsou ovšem cizáci Češi... hmmm...
0/0
16.4.2002 16:20

Ondrej

Re: Re: Je to pakazˇ....
TOME, tos me rozesmal, protoze that 50% shit nejsou ani tak czech students jako prebubrela americka demokracie, pozirajici sama sebe!!! Pocitam ze ten jeden sedel vedle naky horny bitch, studentky typu Lewinske, kterych jsou v Americe mraky, a holt to pak schytal, mozna protoze ho pak preblafla jina:)))A nebo ji rek ze ji to dneska slusi, to by v USA dnes stacilo na jail. S tim drunk in class..Jak ubohe. Skoda, ze jste nevykopli Morrissona hned v prvaku!!! Obzvlast s tim sexual harrashment ste padli na hlavu. Vubec si nedovedu predstavit, co by se stalo, kdybych na Velikonoce vzal v Central Parku proutek a vymrskal bych s nim svoji holku. Razem bych byl odpad!!! SHIT! :))))))
0/0
16.4.2002 14:11

Helena

Re: Je to pakaž....
Jerry, ja jsem ted na semestr v Nemecku. Bydlim tu na kolejich, kde zije spousta zahranicnich studentu, samozrejme i Arabi a cernosi. Setkavam se s nimi denne a musim rict, ze naprosta vetsina z nich jsou slusni lide, kteri sve okoli nijak neobtezuji, jsou inteligentni a prijemni. Samozrejme, vzdycky se najdou vyjimky, ale osobne jsem zazila vic problemu na kolejich v Cesku - s Cechy. Sousedi, kteri bez ohledu na ostatni poradali hlucne vecirky do pozdnich nocnich hodin, ukradene veci z lednicky v kuchynce apod. - to bylo na beznem dennim poradku. Myslim, ze hodne zalezi na lidech, jiste se i s arabskymi sousedy daji domluvit urcita pravidla hry. Asi jsem idealistka, ale verim tomu, co jsem tu napsala.
0/0
15.4.2002 16:10

Jirka Plzeň

Názor
Já jsem demokratický člověk a jsem pro svobodu názorů. Nic méně příspěvky, jako zde píše nějaký člověk pod hlavičkou NEVOLTE ODS musim odsoudit a musim konstatovat, že toto je schopen napsat jedině magor. Arabská kultura je podle mého názoru historicky mnohem méně krvavá, než civilizace Evropská. Zatímco jsme zde po sobě házeli kameny, oni budovali velké říše, zatímco jsme potlačovali učence a vědění, oni budovali školy a dávali prostor vědě. Momentálně se situace obrátila, ale vše je jenom o podmínkách, v kterých člověk žije. já na rozdíl od pisatele byl v Tunisu 5x a obrázek jsem si udělal. Kdyby někdo vzal naše lidi a prohodil je do nějaké africké země, tak to tam přestane existovat za pár dní. V Tunisu pře pár lety byla jen ta poušť. Dnes tam mají ifrastrukturu a pořádek lepší než u nás, ač přírodní a politické umístění je nesrovnatelně horší. Když jedu po našich silnicích lemovaných bordelem, projíždim polorospadlími vesnicemi, múžu se těm co ostatní uznačují za línou pakáž jen smát. samozřejmě naše kultura je pokrokovější, ale člověk se musí kouknou na podmínky těch ostatních a pak srovnávat.
0/0
14.4.2002 16:27

Ludva

Re: Názor
teď jste mě pobavil. To co tam mají není zdaleka jejich přičiněním. :-)))))
0/0
14.4.2002 17:03

přátelé

Re: Názor
JIrka je asi tvůj pseudonym, protože ta čestina. Nejsi náhodou abů Bakr čitak nějak? A co se týče návštěv Tuniska. Já tam nebyl, principiálně bych nedával vydělat arabům, ale mám dwesítky přátel a známých, kteří byli v Tunisku s nejrůznějšími cestovkami. A o čem mluvili? O bordelu, bordelu, bordelu. Žena jednoho známého málem umřela a dodnes není O.K. Takže gratuluju, jeď pro změnu do Libye, tam je to ještě lepší. A propos: když Arabové pěstovali svoji jemnou kulturu pod Pyrenejemi, jakpak se tam asi dostali. Kdo bojoval u Poitiers? Jsi asi nevzdělaný hlupák, když nevíš, že jejich zjemnělá kultura byla hlavně jen pro ně, ostatním patřil meč. Máš jedinou pravdu, paušalizace v mé poznámce není obhajitelná. Že je to ale líná pakáž ví kromě tebe a Arabů celý zbytek světa.
0/0
14.4.2002 17:27

Linda

Re: Re: Názor
O bordelu, kde? Na ulicich? To mozna, ten tam je a ne maly. (Ostatne ani u nas neni mnohdy nicim vyjimecnym.) Pokud to je ale jediny zazitek, ktery si z teto zeme privezli, tak je celkem lituji. Pravda je, ze povalovanim se na plazich a prejidanim se v hotelich clovek kulturu jine zeme tezko pozna. Nerikam, ze arabove jsou bez chyb a svati, jenze z vas mluvi totalni nenavist ke vsemu arabskemu. To se pak tezko da diskutovat, kdyz uz predem vse odsuzujete, aniz jste to sam kdy poznal. Rovnez ani nelze prijet do Afriky a srovnavat vse s Evropou, protoze to Evropa neni a nikdy nebude, coz ovsem neznamena, ze se jedna o podradny stat. Neprislusi nikomu hodnotit neco, cemu sam vlastne vubec nerozumi.
0/0
14.4.2002 21:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.