Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nemocnice ukončila přesun do Afghánistánu

Na mezinárodním letišti v Kábulu přistálo poslední letadlo An-124 Ruslan s příslušníky 6. polní nemocnice. Česká jednotka tak ukončila přesun do Afghánistánu, který začal 24. dubna. Předvoj připravoval s Brity prostor pro nemocnici na základně v Bagramu. Mise má podle vlády stát 1,25 miliardy. Na 600 milionů korun bude hrazeno dluhopisy, zbytek půjde ze státního rozpočtu. Zákon ještě posoudí Senát a prezident.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hugo

Havel je jelito
Proč vojáci při odletu do afganistánu musí na letišti vidět to jelito? Pomůže jim to? Určitě ne; naopak uškodí jim to.
0/0
10.5.2002 19:16

Marie

OPOSMLOUVA JE OCIVIDNE SKODLIVA PRO TUTO KDUSI KRASNOU ZEMI!!
JESTE JEDNOU TEDY RIKAM - UZ DOST! Pri vysetrovani machinaci spojenych s LTO se prokazalo, ze ti lide byli na ODS primo napojeni a nekteri z nich byli touto stranou dokonce navrhovani i do Senatu. Opravdu tomuto rikate demokracie? Jak mam rozumet tomuto pojmu ve Vasem pojeti? Za danove uniky se ve slusne spolecnosti hlasy volicu nekupuji, jde to primo proti elementarni slusnosti! A vy chcete mit opet ministra vnitra v pristi vlade? Boze chran!! Vivat mafia. Pro opravdu, ale opravdu normalniho volice nejste duveryhodni. Radim politikum ODS, nedivejte se na pristich mitincich lidem do oci, mohli by Vas prokouknout i ti naivni
0/0
9.5.2002 10:23

občan

O zrušení armády mluví...
O zrušení armády může mluvit jen jedinec s Modrou knížkou uplacenou u svého doktůrka nebo člověk,který vůbec neví o co jde.Armáda je nutností.O tom jaká armáda,je věc jiná. Z peněz našich daní měla armáda až moc,jak je prohospodařila to víme taky,ale že i dnes slouží v armádě banda překabátěných politruků a další komunistická verbež,která obratem ruky začala po revoluci budovat demokracii,to je nejhorší.Že tato banda žije z naších peněz nad poměry, o tom se nemluví!Tady tečou miliardy,které armáda potřebuje a pod vedením pánbičkářských ministrů je rozházela!!!
0/0
8.5.2002 6:46

Daňový poplatník

Re: O zrušení armády mluví...
Do armády teče peněz až moc.Jen se podívejte jak tyto naše peníze úspešně vedení armády promrhalo na nákup nefunkčních padáků,na nákup nefunkčních náhradních důlů pro vrtulníky,na nákup L-159,ktré nemá a chce je opět prodat,na studijní pobyty a kurzy v zahraničí pro smetánku gen.štábu,na stotisícové odměny pro své soudruhy odcházející do důchodu, na platy pro důchodce,kteří odešli z armády,ale pracují dal na stejných místech a pobýrají důchod plus plný plat. Tady jsou chybějící miliardy a ještě by dost peněz bylo ušetřeno.Taková je pravda o naší armádě a její vedení,které jediné je zodpovědné a může za tento součastný stav.Nadarmo se nemluví,že armáda je odrazem společnosti.
0/0
8.5.2002 6:57

arka

Re: Re: O zrušení armády mluví...
Pánové, jen drobná poznámka - armáda doposud nerozhodovala o nákupech, to bylo ministerstvo obrany. Vojáci maximálně mohli říct - chceme X tanků, chceme novou kuchyň, chceme powerserver od siliconů, ale ministerstvo nakupovalo, rozhodovalo, nechalo se uplácet. Do rozpoctu ministerstva obrany opravdu nateklo moc penez, od revoluce to byly desitky miliard dolaru (), ale urednici, byvali propusteni vojaci a politici je spatne utraceli.
0/0
8.5.2002 13:15

Kremilek

A co by jste si vy remcalove tak predstavovali.
Zaplatit nemocnici v Afghanistanu mi prijde porad lepsi a smysluplnejsi nez aby ty penize ukradnul Junek, Komanicky nebo Macek a jim podobni. Takhle mam pocit, ze to alespon nekomu pomuze kdo je na tom opravdu spatne. Uvedomte si kolikrat vice se rocne rozda doma povalecum, ktery nechtej makat a jen parazitujou
0/0
7.5.2002 20:42

Krutas

Re: A co by jste si vy remcalove tak predstavovali.
Dekuji
0/0
11.5.2002 6:22

NIKDO

ZRUSTE ARMADU
FUCK OFF ARMY
0/0
7.5.2002 16:23

prap. Martin Hlavacek, VA Brno

Re: ZRUSTE ARMADU
Armáda je jedna z mála organizací v této zemi, co nedělá v zahraničí ostudu... Nechápu proč své demagogické názory musíš cpát do diskuze o zaplacení vyslání polní nemocnice. fuck off you fat head
0/0
7.5.2002 19:49

Tom

Re: Re: ZRUSTE ARMADU
Jsou lidé, kteří nemají armádu zrovna v lásce. A řada z nich pro to má i dost dobré důvody. Nemusí to být hned demagogické názory, může to být osobní zkušenost. Potom je lepší se zamyslet nad tím, proč je tolik lidí, kteří armádu nemusí, a co se dá dělat s tím, aby pověst armády byla lepší. Ono těch součástí armády, které nedělají v zahraničí ostudu, je velmi málo - a díky za to, že jsou. Za tu větší část armády, která do zahraničí "nejezdí", bych ruku do ohně nedal. Upřímně Vám přeji dobrou a úspěšnou vojenskou kariéru (v tom dobrém významu) v armádě.
Ppor. v záloze Tom
0/0
7.5.2002 20:15

Bron

Re: Re: ZRUSTE ARMADU
Nenavist k armade v CR je uplne normalni vec (asi tak jako otroci nemiluji sve otrokare a vubec je nezajima jejich profit nebo bankrot). Armada Ceske republiky je barbarska organizace, ktera pod trestem vezeni nuti nektere diskriminovane obcany pro ni pracovat, a to bez naroku na plat, na dovolenou, na svobodu pohybu, vyberu stravy apod.
Takovato organizace je hodna okamzite likvidace! A zneuziti obcane by meli byt odskodneni, stejne jako jsou odskodneni jejich kolegove za nucene prace v dobe protektoratu.
Armada Ceske republiky a Ceska republika si delaji v zahranici ostudu, uz napr. tim, kdyz politicti uprchlici udavaji jako duvod k emigraci jejich pronasledovani za odmitani vojenske sluzby. Napr. tu na Zelande nikdo nemuze pochopit, jak je mozne, ze v nekterych moralne zaostalych  evropskych statech stale nuti lidi slouzit v armade, a to v 21.stoleti! A jaktoze byli a jsou lide v CR za odmitani vojenske sluzby odsuzovani navzdory svym pravnim normam, napr. Článek 15 Listiny základních práv a svobod (3) Nikdo nemůže být nucen vykonávat vojenskou službu, pokud je to v rozporu s jeho svědomím nebo s jeho náboženským vyznáním.
0/0
8.5.2002 9:34

prap. Martin Hlavacek, VA Brno

Re: Re: Re: ZRUSTE ARMADU
Drahý pane, to není armáda, kdo Vás nutí jít na vojnu, to jsou zákony a normy země, ve které žijete, kdo o tom rozhoduje. Nejsou to vojáci, kdo ty zákony píší a nejsou to ani vojáci, koho by se zákonodárci ptali, jestli postihovat odpírače zvs. Váš problém je tedy v nesouhlasu s ideou zákona, ne s vojáky.
Vaše informace jsou zčásti zastaralé, z části lživé, svědčící o neznalosti. Nebudu rozebírat právní normy a listinu zákl.lid.práv, snad každému je jasné, že nástup na zvs lze z uvedených důvodů odmítnout a nastoupit náhradní službu, např. v nemocnicích nebo knihovnách...
Že armáda brance využívá, cvičí, "řídí jejich život" po dobu služby, tomu se nelze divit. K poznámce o platu, dovolené, svobodě pohybu a výběru stravy - je vidět, že netušíte, jak to dnes v ČR vypadá... Plat vojáků zs je mizerný (vojín myslím 490,- Kč měsíčně), to uznávám, ale popravdě řečeno - nevím, kolik by stát měl za povinnou službu platit;  dovolená je 4 týdny, po skončení plánované denní činnosti mají vojáci možnost odcházet z kasáren a vracet se ráno před budíčkem a volba stravy je též respektována.
ZVS u nás bych vyčetl tisíc různých "vad na kráse", ale to, co jste uvedl Vy jsou nesmysly a lži vyplývající z nevědomosti.
0/0
8.5.2002 13:11

Bron

Re: Re: Re: Re: ZRUSTE ARMADU
Za existenci otroctvi nenese zodpovednost jen stat ale taky otrokari! Za to jaka je ta armada, muze taky ta armada sama. Odmitnout sluzbu bez postihu lze, ale jenom za specialnich podminek, ktere spousta lidi nesplnila, civilku tito odpiraci tedy nedostali a museli hledat azyl v zahranici a byli potom taky v nepritomnosti odsouzeni, a to mluvim i o poslednich trech letech (a nejen o svem pripadu). Ohledne toho "platu" - stat by predevsim mel povinnou vojenskou sluzbu a jine formy nucenych praci zrusit! Za protektoratu byl prumerny plat na nucenych pracich vyssi nez plat nucene odvedeneho a pod hrozbou vezeni povolaneho sexisticky diskriminovaneho cloveka v CR v roce 2002, a to v porovnani s prumernym platem ostatni populace na svobode. Dovolenou podle vnitrnich vyhlasek armady nedostane clovek, ktery odmitne slozit prisahu, a stravi tedy cely rok zavreny v koncentraku, pardon v kasarnach (nevim jak ted, ale v roku 1999 to bylo tak). Pokud je vyber stravy, tak je to pokrok, ale neverim tomu. Skutecne je mozny vyber napr. vegetarianske nebo koser stravy? Upozornuju, ze clovek, ktery by odmitnul jist nabizene "pokrmy", by mohl byt obvinen z poskozovani se, pripadne vyhybani se sluzbe, a jit na par mesicu do vezeni... Ohledne Listiny: Ustavni soud rozhodl, ze nutit nikdo nikoho nemuze ale odpirac muze byt za odpirani nucene sluzby zavreny do vezeni. Nucene prace pod hrozbou vezeni tento soud nepovazuje za nuceni... To je mozne jenom v Absurdistanu!
0/0
8.5.2002 22:45

p

Re: Re: Re: Re: Re: ZRUSTE ARMADU
0/0
9.5.2002 12:57

prap. Martin Hlavacek, VA Brno

Re: Re: Re: Re: Re: ZRUSTE ARMADU
ja se omlouvam, ale na tohle uz nemam silu reagovat.. jestli se najde zajemce, vemte to prosim za me...
0/0
9.5.2002 12:58

Bron

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ZRUSTE ARMADU
Spravne, argumenty dosli, tak prestan tarat, terazky zober velke kladivo a  chod pekne opravit nejake to OMTecko.
Mimochodem, OMTecka u Svobodne Evropy (a ty, co zdechly po ceste) - to je dalsi priklad mezinarodni ostudy Armady Ceske republiky!
0/0
9.5.2002 23:28

Krutas

Re: Re: Re: ZRUSTE ARMADU
Tak az to vsechno zaridis tak mi dej vedet  Ja bych taky rad dostal zaplaceno za to, ze jsem chranil tebe nebo tve rodice cele dva roky. A kdyz si na to dnes vzpomenu, tak mi to ani nepripada tak zle. Sem tam zbytecna buzerace byla, ale udelao to ze sracek a mamincinych mazlicku, aspon trochu chlapy. A to se nedeje bohuzel na NZ a proto jsou Kivis zzenstile sracky. To ale ty nemas narok pochopit. Ty patris ke kterym? Adventistum nebo Jehovcum? Nebo mas jen strach, ze by jsi se neco uzitecneho naucil Az budes plakat, ze musis platit vetsi dane na profesionalni armadu, tak bez plakat nekam jinam. Nebo si myslis, ze ti profici to budou pro tebe delat zadarmo Proc s na to Zemana, ktery ti slibuje, ze zrusi vojnu nezeptas na co by to bratru prislo?
0/0
11.5.2002 5:58

asdf

Reklama na idnes!!!
Uz to s tou reklamou prehanite, ne?????? Zacina me to pekne srat!
0/0
7.5.2002 13:34

Bubák

Re: Reklama na idnes!!!
Stručné a výstižné. Reklama je zřejmě hlavní náplní iDnes a MfD. O co je MfD chudší do obsahu o to více je v ní barevných obrázků, reklam apod. Nejlepší jsou v tomto směru sobotní přílohy. Obrovská fotka přes celou stranu, v rohu se krčí trocha textu, kterou by vypotil i maturant. Opravdu počteníčko.
0/0
7.5.2002 14:29

čehůn

a je to
jsme asi hodně bohatí, když si můžeme dovolit vyhazovat peníze na ukojení zvrácených potřeb Natvrdlíka.
0/0
7.5.2002 13:25

Ares25

Lakomí blbečci
  K vyslání polní nemocnice: Konečně děláme něco, čím můžeme světu ukázat, že nejsme Bulharsko nebo Ukrajina  a o čem se dá s hrdostí mluvit v cizině -- a tady se najdou kreténi, kterým to vadí - ono holt, každá humanitární pomoc něco stojí.
Ad financování - ono je to jen takové přetahování mezi stranami, nakonec se snad domluví - ví, že by nám jinak udělali ostudu.
0/0
24.4.2002 15:44

Martin

Re: Lakomí blbečci
Co náš proti Bulharsku nebo Ukrajině? Každý pomáhá podle toho, na co má.
0/0
25.4.2002 8:31

Ares25

Re: Re: Lakomí blbečci
Nemám proti nim nic, jak na Ukrajine, tak v Bulharsku zije mnoho fajn lidi, jako vsude jinde. Jen mi vadi, kdyz jsme s nimi hazeni do stejneho pytle hospodarsky a kulturne. Vadi mi, ze kdyz v hovoru ze zdvorilosti prohlasim, ze bych rad navstivil Holandsko, odpovi mi hloupa Holandanka, ze je hezke poznat neco "rozvinutejsiho".  Presne akce typu polni nemocnice do Afganistanu nam muzou pomoci se presunout v mysleni lidi ze skupiny vychod do skupiny stred (rekneme). Jinak ale God save Ukrania.
0/0
25.4.2002 23:26

karel

Re: Lakomí blbečci
Jo to víš že jo,jako ty amíci dodnes mluví s hrdostí o Vietnamu,tak my budem s hrdostí mluvit o tom,jak jsme se podíleli na amerikanizaci Afgánistánu.A hlavně už se těším na ty rakve vykládané z letadel a až nám budou politici tvrdit,jak je nesmírně důležité budovat v Afgánistánu moderní demokratickou společnost o kterou Afgánci moc a moc stojí.
0/0
25.4.2002 17:03

Kremilek

Re: Re: Lakomí blbečci
Tobe teda dobre vymyli hlavu. Kdtbt se neco stalo na nasem uzemi, tak presna takovvi hovadka jako ty by prvni rvali, aby nam sli vsichni na pomoc a moc by se divili, kdyby jim cely Cechy byly u riti.
0/0
6.5.2002 0:28

snajpr

Re: Re: Re: Lakomí blbečci
tobe nepodrzela Vochomurka co?
0/0
6.5.2002 10:01

Feyd

Re: Re: Lakomí blbečci
Současní občané USA z větší části o Větnamu mulví spíš se smutkem. A rád bych tě upozornil, že USA zabírají pouze část Ameriky, abych se vyjádřil k tvým "američanům". Co se týče moderní demokracie, ano, Karle, je pro nás všechny důležité, aby občané států, kteří k nám sem tam zavítají, měli alespoň základní vzdělání. Protože jenom mé vzdělání mi například zabrání v tom, abych tě na místě nezabil, pokud bych tě potkal. Pokud ten příměr nechápeš: to by totiž udělal "nedotčený" obyvatel Afghanistánu naprosto automaticky, pokud by s tebou nesouhlasil. Abys to pochopil i ty, pro nás evropany je velmi důležité zajistit vzdělání v oblastech, kde je vzdělání zakázáno.
0/0
6.5.2002 1:56

Ares25

Lakomí blbečci
0/0
24.4.2002 15:39

ZUZKA

Uz vam to vsem konecne take doslo???
JA VOLIM STRANU NADEJE, TAM NESMI KANDIDOVAT ZADNI KOMUNISTI, ANI TI BYVALI! JEDINA PARTAJ, KTERA MA KODEX SLUSNEHO CHOVANI JEZ MUSI PODEPSAT VSICHNI JEJI KANDIDATI A HLAVNE DODRZET
0/0
24.4.2002 15:20

Paul

--------------------------ZUSTANME JEDNOTNI------------------------------------------
MOHU SOUHLASIT,
 
ovšem jen s některými komentáři.
armádu potřebujeme,a to nejen z historie nedávné(viz.záplavy).Proto s epřichází s plnou profesionalizací,kd e(DOUFEJME) nebud emísto na úředníčky,a pupkaté plukovníky.je potřeba změnit jak armádu,tak pohled veřejnosti na ni.armáda nemůže ze svého rozpočtu financovat mise,musí financovat reorganizaci,opravy zastaralé techniky,nákupy apod.Ovšem SOUHLASÍM  s pár komentáři:proč kupovat tak velký počet  českých "alek",když nám bude stačit polovina?to stejné s gripeny,vždyť jich tolik nepotřebujeme,ale s jejich nálupem rozhodně souhlasím.dále si myslím,že není potřeba spojovat armádu jen s bandou líných lidí.je pravda,že spousta lidí a kvylifikovaných lidí z armády odešla,snad proto teď doufám,že odejde ta druhá,horší-polovina.
Držme raději palce ministrovi,protože mi připadá,že je to první ministr,který otevřeně něco dělá,a dokáže mluvit i nahlas.
Po dlouholetých strastech,když obraně "vládlo"KDU-ČSL,je to konečně někdo,kdo se snaží o nápravu.A bude to trvat,takže věřím,že p.Tvrdík bude a je,dobrým ministrem.Nebudu tedy volit další zkázu v podobě ODS a p.Nečase.
Tedy:ČSSD
 
 
 
         
0/0
24.4.2002 13:22

hanka

xy
zas nazorna ukazka, co nasi politici zvladaji.. a proto si v klidu pojdme koupit letadylka za 130 miliard! je to v poho, penez je fakt dost
0/0
24.4.2002 13:13

arka

hanko ty strašíš snad úplně všude...
jako by Ti to na naviditelnym psu nestačilo. Nepleť se do toho, čemu nerozumíš...
0/0
24.4.2002 14:30

Lokitka

trapas
jejda, to je ale trapas toto... Proč se cpeme do něčeho, co si nemůžeme dovolit a na co fakt nemáme? Ted z nás budou mít všichni jen legraci a patří nám to.
0/0
24.4.2002 9:59

Krutas

Ceska nemocnice...
Jo cizci uz staveli a dodavali nemocnice drive. Taky napriklad do Koreje v dobe Korejske valky. Potom tam cesti a rusti doktori delali pokusy na Americkych vojacich, nad kterymi by Mengele blednul zavisti. Potom tam dokonce venovali krematorium aby bylo kde palit mrtvolky. Po valce to potom prestehovali do Stresovic, krematorium uz bylo hotove a prisun morcat chodil z Vitnamske valky a zase se badalo na Americanech. Takze uvazujte o tom at do toho Afghanistanu poslete taky nejake to krematorium!!!!
0/0
20.4.2002 6:40

Horymír

Re: Ceska nemocnice...
... a pak ses probudil s rukou v nočníku.
0/0
24.4.2002 9:34

Lokitka

Re: Re: Ceska nemocnice...
hehehehe :o)))))
0/0
24.4.2002 9:57

Krutas

Re: Re: Ceska nemocnice...
Naopak ja jeste nesel ani samym napetim spat, jak to dopadne s tim spitalem a jestli to vubec stihnete nez bude po valce! A jestli potrebujes nejake dukazy o mem prispevku, tak mi napis kam Ti je mam poslat a ujistuji Te, ze budes hodne prekvapeny. Mozna tak, ze ty sracky z toho sveho nocniku  vypijes a budes si pochvalovat jak to bylo dobre 
0/0
24.4.2002 13:03

Tom

Re: Re: Re: Ceska nemocnice...
Vy jste ty Amíky pitval, že jo?
0/0
24.4.2002 21:49

Krutas

Re: Re: Re: Re: Ceska nemocnice...
Ne, ja jsem vyhazoval uz jen ten popel, hnupe
0/0
25.4.2002 3:44

Jan

Re: Re: Re: Re: Re: Ceska nemocnice...
dokaž svoji zhnusenost tím, že nás přestaneš na českém serveru obtěžovat, komiku
0/0
25.4.2002 15:37

Krutas

Re: Re: Ceska nemocnice...
Jestli tomu nekdo nahodou neveri a hlavne pro toho dementa dole. Pokud umite nekdo z Vas Anglicky, tak bych doporucil nasledujici website. Potom se muzem zacit bavit o nocnich vazach a kdo je vetsi nebo mensi dementhttp:/www.aiipowmia.com/testimony/sejna17.com    nebo
http:/www.aiipowmia.com/faxnet/sejnapasses.html A pokud bude zajem o dalsi tak mohu pridat. Ale upozornuji, ze jsou to zase ti skurveni Amici a co horsiho, ze je to psano Anglicky. Tak synci prijemne cteni. A jeste male doporuceni. Pokud jsem blby a hovno vim, tak se zeptam nez zacnu otvirat klapacku. Jinak nic ve zlym. Slibil jsem a plnim sliby.PS. Mam jakesi zasady
0/0
25.4.2002 13:31

Krutas

Re: Re: Ceska nemocnice...
Jestli tomu nekdo nahodou neveri a hlavne pro toho dementa dole. Pokud umite nekdo z Vas Anglicky, tak bych doporucil nasledujici website. Potom se muzem zacit bavit o nocnich vazach a kdo je vetsi nebo mensi dementhttp:/www.aiipowmia.com/testimony/sejna17.com    nebo
http:/www.aiipowmia.com/faxnet/sejnapasses.html A pokud bude zajem o dalsi tak mohu pridat. Ale upozornuji, ze jsou to zase ti skurveni Amici a co horsiho, ze je to psano Anglicky. Tak synci prijemne cteni. A jeste male doporuceni. Pokud jsem blby a hovno vim, tak se zeptam nez zacnu otvirat klapacku. Jinak nic ve zlym. Slibil jsem a plnim sliby. Mam jakesi zasady
0/0
25.4.2002 13:37

Krutas

Re: Re: Ceska nemocnice...
Jestli tomu nekdo nahodou neveri a hlavne pro toho dementa dole. Pokud umite nekdo z Vas Anglicky, tak bych doporucil nasledujici website. Potom se muzem zacit bavit o nocnich vazach a kdo je vetsi nebo mensi dementhttp:/www.aiipowmia.com/testimony/sejna17.com    nebo
http:/www.aiipowmia.com/faxnet/sejnapasses.html A pokud bude zajem o dalsi tak mohu pridat. Ale upozornuji, ze jsou to zase ti skurveni Amici a co horsiho, ze je to psano Anglicky. Tak synci prijemne cteni. A jeste male doporuceni. Pokud jsem blby a hovno vim, tak se zeptam nez zacnu otvirat klapacku. Jinak nic ve zlym. Slibil jsem a plnim sliby.PS. Mam jakesi zasady
0/0
25.4.2002 13:39

klk

Re: Ceska nemocnice...
To, ze doktori z Ceskoslovenska byli a pomahali pri "leceni" nepratelskych (americkych) vojaku je pravda. Dukazy o tom jsou. Pred nekolika lety jste se o tom mohli docist i v ceskem tisku (myslim, ze i MFdnes).
0/0
24.4.2002 23:08

Nemo

Re: Re: Ceska nemocnice...
Ne MF dnes ale "Junge fronte heute"
0/0
25.4.2002 6:17

Nemo

Re: Ceska nemocnice...
Takové zhovadilosti jsem již dlouho nečetl, to snad musel napsat magor nebo dement.
0/0
25.4.2002 6:15

Krutas

Re: Re: Ceska nemocnice...
Vole pokud umis cist Anglicky tak doporucuji nasledujici
http:/www.aiipowmia.com/testimony/sejna17html  nebo  http:/www.aiipowmia.com/faxnet/sejnapasses.html
Jinak je mi naprosto jedno co jsi cetl nebo necetl. Tohle jsou fakta. A pokud jim nechces verit je to opet Tvuj problem. Me akorat sere, ze se mi nejaci Cesti dementi snazi posilat virusy, kdyz jim tu pravdu predkladam. To jenom proto aby Vam ty hrebinky tak moc nerostly tou Vasi svetovosti.
 
0/0
25.4.2002 13:44

Simpson

Bezva organizace
No uplne zive si predstavuji, ze Cechy jsou napadnuty primo a nase vlada odpovi, pockejte s tou agresi jeste dva dny, my jsme se nedohodli jak tu obranu zaplatime.  A to ani nemluvim, ze uz to vi pekne dlouho, ze tu nemocnici nabidli, takze uz to davno mohli mit promysleny a schvaleny.
0/0
20.4.2002 6:00

karel

Doplácíme na USA
Budeme platit/jestli se najdou peníze/za stupidní americkou politiku.A léčit problémy,které si svojí debilitou a hamižností způsobil někdo jiný/USA/.
0/0
19.4.2002 16:10

Krutas

Re: Doplácíme na USA
Chyba!!!!! Ty doplacis jen na svou blbost! :-)))
0/0
20.4.2002 6:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.