Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Svědkovi vraždy dají pozůstalí milion

Lupiči se stále méně bojí setkání s lidmi, které chtějí okrást. Maskovaní přepadávají vily, i když jsou majitelé doma. A zlodějská výprava může skončit vraždou. Významného pražského právníka Zdeňka Mikšovského přepadli neznámí muži v kuklách, okradli jej o peníze a majetek za více než tři miliony korun a nakonec jej zavraždili. Milion korun nyní dostane svědek, který pomůže vrahy odhalit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Střelec

Zbraně mezi lidmi
Nedávno se v novinách obejvilo pár článků na téma kolik je mezi lidmi zbraní a kolik je v ČR držitelů zbrojních průkazů. Není se čemu divit, že obě čísla se rok od roku zvyšují. Policie není schopna téměř nic vypátrat natož někoho ochránit. Lidem pak nezbývá nic jiného, než se bránit se zbraní v ruce. Doufám, že si naši zákonodárci tohoto faktu všimnou a upraví zákony tak, abychom mohli bez obav bránit naše životy a majetek. Nevidím jediný důvod, proč by měl být někdo trestán za to, že zastřelí někoho, kdo mu chce způsobit újmu na zdraví či majetku.
0/0
9.4.2002 15:29

vasek H

takze spravedlnost pro vsechny?
Demokracie zarucuje spravedlnost pro vsechny bez ohledu na vysi prijmu!!!! Asi to tak nejak bude i se zdravotnim systemem. Uz od zavedeni tohoto systemu v Prusku...
0/0
9.4.2002 10:12

Dasa Havlova

Mam stoprocentni tip,
par milionu by jste kluci nasli i ve vile Klause. Ten to taky nenasetril z poctiveho platu.
0/0
9.4.2002 9:07

Dasa Havlova

Mam stoprocentni tip,
0/0
9.4.2002 9:05

Karel

Bránění majetku
Dokud nebude možné si aktivně bránit majetek, bude to čím dál tím horší. Až budu moci zastřelit toho, kdo mi v noci vleze do bytu, dá si hodně zlodějíčků pozor. Zatím ale trestní řád ostatní naše zákony chrání zloděje a vrahy, protože znevýhodňují běžné (a většinou slušné) občany.
0/0
9.4.2002 8:15

Alice

Re: Bránění majetku
Ano - to je skutečnost. Položme si ale otázku proč tomu tak je  Že by prorůstání mafií do státní správy  My občané se v tomto případě ale chováme jako dobytek - dokud se to nedotkne přímo někoho z nás, dokud nám nezavraždí manžela nebo dceru, máme ohnuté hlavy a držíme .....   Když chytnou zlodějě přímo ve vašem autě a on řekne, že se chtěl jenom projet - je to přestupek  A když mu to vyjde a nechytnou ho - máte škodu X tisíc a NIKOHO to nezajímá  když ho chytnete sám a rozbijete mu držku  máte trestný čin ublížení na zdraví  je to na blití
0/0
9.4.2002 8:44

Ladislav Dvořák

Re: Bránění majetku
Naprosto souhlasím. Chybí nám trest smrti a účinná ochrana domovů a majetků. Kdyby lupiči věděli, že se mohou dostat kulku do těla od člověka, kterého jdou oloupit a kdyby oloupený věděl, že se může bránit všemi prostředky včetně střelby a nemusí si lámat hlavu "nepřiměřenou sebeobranou", tak by si to alespoň někteří lupiči sakra rozmysleli. To je ovšem nad myšlenkovou úrovní našich poslanců, kteří mohou zákony změnit. Lupič jako útočník má vždy výhodu prvního tahu. Jestliže jako přepadený mohu v podstatě jen volat policii a to až po zločinu, jaká je šance, že loupežníka a často i vraha někdo chytí? Pokud ten neudělá velkou chybu, tak je mizivá. A s jídlem, jak známo, roste chuť.
0/0
9.4.2002 9:09

Martin

Re: Re: Bránění majetku
Souhlasim s vami az na ten trest smrti. Lepsi si myslim jsou galeje treba v uranovych dolech.
Ale co se tyce nasich poslancu, ono je to jednoduche: kdyz nekoho odbouchnete vy (nebo ja) byt pri obrane sveho zivota a majetku, pujdete sedet. Kdyz to udela poslanec byt treba z "mladicke nerozvaznosti" pokreje to imunita. Proc by tedy takovy zakona menili.
Jeste k volani policicie: kdo to nekdy zkusil, tak vi, ze tam se nedovola. Kdyz mate stesti, slysiste na druhe strane automat, pokud vam to nekdo zvedne, musite mu zase dlouze vysvetlovat, o co se lastne jedna.
0/0
9.4.2002 9:22

torricelli

Re: Bránění majetku
ty ses teda chytroliin,pak te nekdo vodbouchne a bude se braanit tim ze si chraanil svuuj majetek:o)))to bude teprve sranda:o)))takze radsi zvazujte ty vase naapady,nekdy to vopravdu stoyii zato:o)   
0/0
9.4.2002 9:22

Alice

Re: Re: Bránění majetku
že by se ozvala potrefená husa?  pokud mě ty chytrolíne odbouchne v noci ve svým obýváku BTW kde nemám co pohledávat - tak je to prostě v pořádku, ale o tomhle ta diskuze právě je
0/0
9.4.2002 9:44

dífka

Většinu idiček takový osud nepotká.
Nic nemají, tak o ně není zájem.Buďme v klidu.
0/0
9.4.2002 7:58

Alice

Čin neschvaluji
Na ten milion korun příbuzní nešetřili z desetitisícového platu - likvidátor státních podniků - hmmm - zajímavé - dobře zabezpečené dveře a nekrytá půda - hmm - moudré
0/0
9.4.2002 7:38

Chytrolin

Jedno je jiste...
Policie po mesici nebo nekolika oznami: "Pachatele jsou neznami". Za to, ze umi napsat tuto vetu, by jim mela stacit minimalni mzda.
0/0
9.4.2002 6:38

karber

Amerikanizace i v kriminálních činech.
To jsme přeci chtěli a je to tzv."Daň demokracii" podle ODS.
0/0
9.4.2002 6:10

Vladimír Stwora

Byl to bin Ládin a al-Kajda
Zeptejte se Bushe.
0/0
9.4.2002 5:31

dalibor

Pristehovalci
Cim vice tady bude pristehovalcu z vychodu a jihovychodu, tim to bude horsi. Nejvetsi dobytci a hrdlorezove prichazeji z Ruska a jeho satelitu nebo z Balkanu. Odvezt zpatky, tvrda viza a ostnaty drat.
0/0
9.4.2002 2:14

Robos

Re: Pristehovalci
Hele klid, zatím se neví kdo to byl a vo co šlo třeba ho chtěli fakt sejmout
0/0
9.4.2002 2:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.