Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dostálův Jirásek

Když někteří spisovatelé ohlásí, že napíšou knihu, a řeknou o čem, můžete vsadit tisíc ku jedné, že se nepovede. Stejnou sázku můžete bez obav uzavřít i nad knihou o Benešových dekretech, kterou chystá ministr Dostál.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Osadka pechotniho srubu

Komarek je agent Landsmanschaftu
Mz clenove klubu vojenske historie ze Sumavy majici v peci pechotni tvrz typ ROP r.v.1937 durazne protestujeme proti soustavne Sutetonemecke propagande v denicich MfD a LN. Prave nas zajem o vojenskou a politickou historii 2. poloviny 30. let 20 stoleti nas privedl ke spouste informaci z te doby a umoznil nam vytvorit si skutecnou predstavu pusobeni Sudetaku v republice. A skutecne - Sudetaci se od te doby vubec nezmenili. Pokud nekdo muze prinest zkazu nasemu statu, tak jsou to prave oni.  
0/0
10.4.2002 17:28

Jihočeské krajanské sdružení

Re: Komarek je agent Landsmanschaftu
Je to tak!
0/0
11.4.2002 8:54

jarek

www.flashnews.cz
všem, kterým se zvedá z i-dnes názorů kufr, doporučuji definitivně přejít na výše uvedenou adresu úbytek čtenářů - těch, kteří se připojí na i-dnes a čitatelů MFD - a jejich přechod ke konkurenci, je jediné jak lze klást aktivní odpor a bojovat s blbostí; jedině snižující se počet čtenářů a tím i zhoršující se ekonomická situace MFD může přispět redakci a hlavně majitele tisku k tomu, aby psali pro českého nikoliv sudetoněmeckého čtenáře
0/0
8.4.2002 11:34

Jihočeské krajanské sdružení

Re: www.flashnews.cz
K tomuto doporučení se mohu vřele připojit. Např. dnešní Právo (rubrika Téma) nabízí právní základ odsunu a následné mezinárodní smlouvy, které vylučují JAKÉKOLI majetkové nároky, stejně jako informace o odsunu Němců a konfiskaci majetku v ostatních zemích Evropy, i západních. Úbytek čtenářů MF DNES je skutečně jedniná cesta, jak zamezit tomu, aby se stokrát opakovaná lež stala pravdou. Všimněte si, jak jsou kritizováni čeští politici, že problém rozdmýchali. Opravdu si to myslíte? Nenašli by si Sudeťáci jinou záminku? A copak výrok o sudetských Němcích jako "páté koloně" Hitlera je lživý? Mladá Fronta Dnes a Lidové noviny se nás horečně snaží přesvědčit o zločinnosti dekretů prezidenta republiky. A že dávají stejný prostor různým názorům? Dnes jsem se dočetl, že v LN odmítli uveřejnit článek českého židovského autora žijícího v Londýně pro jeho zaujatost a nabádání k "nenávisti". Na druhé straně je stejnými autory MF a LN kritizována snaha vlády vydat publikaci k dekretům připravenou fundovanými experty kvůli údajnému uzurpování monopolu na pravdu. Suma sumárum, přestaňte tento bulvár číst, lidi, prosím vás. Jihočeské krajanské sdružení
0/0
8.4.2002 12:59

OPTIM

Re: www.flashnews.cz
Připojuji se k doporučení a vůbec by bylo ideální, kdybe se i u tištěné formy dokázali lidé odklonit od monopolního vydavatele, protože politici nám to, bohužel, jako v mnoha jiných případech, podělali jak mohli (protože s tím prý nic udělat nemohli).
0/0
8.4.2002 14:38

hansi

Odsun
Ne že bych Vaše články nějak speciálně miloval. Tento je ovšem vynikající. Alespoň v poslední době novináři píší o problému otevřeně. Kdyby si tak všichni, kteří nejvíce řvou, radši vymazali z hlavy tu komunisty vypreparovanou historii, vzali do rukou knížku a něco si o odsunu přečetli.
Hansi
0/0
7.4.2002 15:54

Jáchym

Re: Odsun
Naprosto souhlasím, Hansi. A tím pramenem by měly být internetové stránky Sudetendeutsche landsmanšaft anebo rakouský bulvár Neue Kronen Zeitung, že? Joachim
0/0
8.4.2002 8:01

Keltolog

Re: Odsun
Hansi, vláda se chystá vydat k odsunu publikaci. Takže Tvé přání bude vyslyšeno. Osobně se na celou knížečku těším a doufám, že nebude k dostání jen pro veřejné instituce jako školy, knihovny apod. Jsem celý netrpělivý se dozvědět, jak Češi vlastně zavinili 2. sv. válku a jak vyhladili mírumilovný německý národ z našeho pohraničí. Na oplátku požaduji publikaci dokumentující germánskou genocidu Keltů na přelomu našeho letopočtu před nějakými 2000 lety:-))
0/0
8.4.2002 13:08

bývalý čtenář MfD

Pane Komárku,
chcete předem tvrdit, že kniha předních českých historiků se jistě nepovede, zatímco Vaše (a další) články vycházející z propagandy landsmanšaftu jsou povedené? No to se tedy povedlo, ten článek jste měl uveřejnit prvního ...
0/0
6.4.2002 7:45

OPTIM

Pro p. Komárka
Při nejlepší vůli nemůžu výplody p. Komárka považovat za seriózní stejně jako výplody dalších jeho kolegů, a to proto, že nikdo z nich se neobtěžuje předat fakta a diskutovat o faktech. Všichni vědí, jak byly dekrety nespravedlivé, ale kolik z nich je četlo? Třeba inisono zní, jak na základě Benešových dekretů byli Sudetští Němci vyhnáni. Já jsem to v těch dekretech nenašel!!! Ty se týkaly konfiskace majetku, a pod., ale o odsunu jako takovém (natož vyhnání, čistce) se tam těžko něco dočteme. Proč se novináři, když je to jejich chlebíček, nevěnují těmto faktům a na konkrétních citacích nediskutují, co bylo vlastně špatné, atd.? Kde je vlastně to pochybení? Co je neslučitelné se současným právem a pod.? Takže, pokud tady někdo předvádí "jiráskovštinu", tak jsou to ovšem naruby, tak jsou to právě spřízněné duše p. Komárka.
0/0
5.4.2002 16:51

OPTIM

Čemu se divíme?
Jenom malou drobnou poznámku, která možná lépe vysvětlí, proč asi je nutné vydat nějakou knihu k historii odsunu. Na území české republiky je z množství vydávaných novin náklad od českých vydavatelů necelých 15 %, od cizích vydavatelů (vesměs německých) je zbytek. Normálně by se národ vzdělával i ohledně takových věcí, jako jsou historická fakta, prostřednictvím denního tisku, avšak při uvedeném vlastnickém složení lze opravdu věřit na nějakou objektivitu?
0/0
5.4.2002 16:37

Martin Naprstek

Dobry clanek!
Konecne se ozval hlas, ktery se neboji nacionalistickych tupcu z rad oposmluvni koalice CSSD-ODS. Naprosto s panem Komarkem souhlasim a doufam, ze opozice proti soucasnemu falesnemu, trapnemu a historicky zcela nespravnemu videni udalosti kolem odsunu bude jen silit. Jinak jako narod dokazeme, ze nase misto neni v Evrope, ale ze se hodime spis nekam, kde politici lzou a falsuji historii a nevzdelana a zabednena cast naroda s nimi bezvyhradne souhlasi. Krome toho - je na case zacit brat nase dejiny vazne a misto Jiraska spise vyucovat fakta. Pokud se nevyporadame s tim, ze si uz 150 let lzeme o vlastnich dejinach, neni nam pomoci. Vsem doporucuji vice studovat a mene poslouchat politiky.
0/0
5.4.2002 16:05

Bogan

Re: Dobry clanek!
Ze nase místo neni v Evrope, to uz právě říkal Hitler
0/0
5.4.2002 16:45

Jáchym

Re: Dobry clanek!
Ale Martine, vždyť to říkám, nejlepším a nejobjektivnějším pramenem je www.sudeten.de. Na ja, stará dobrá monarchie, starý dobrý Reich...
0/0
8.4.2002 8:03

Jáchym

Re: Dobry clanek!
Ale Martine, vždyť to říkám, nejlepším a nejobjektivnějším pramenem je www.sudeten.de. Na ja, stará dobrá monarchie, starý dobrý Reich...
0/0
8.4.2002 8:03

Eman

Re: Dobry clanek!
Konecne jeden rozumny nazor mezi temito nacionalistickymi zvasty nevzdelancu!!! Souhlas od prvniho pismene az do konecne tecky. 
0/0
8.4.2002 18:09

Konrad Henlein

Heim ins Reich!
Herr Komarek, mi velmi vytat fase nazori, ktere mi drzet za wichtigen prispewek pro nas nawrat, kam mi historisch patrit. Mi tesit se na Was in Heim ins Reich! Vi pozdrawovat wlastniki Junge Fronte Heute. Mi zaridit pro Was platz minister propaganda v Reichvlade jako pokracowat slawny Goebels. Was Konrad Henlein - wiederzrodit na basis Wasich kommentar
0/0
5.4.2002 13:01

Rýpal

Milý pane Komárku,
můžete mi, prosím, vyjmenovat články v Mladé frontě, řekněme za posledního čtvrt roku, které napsali zastánci Benešových dekretů? Kolikpak toho napsali pánové pánové Doležal, Mandler, Komárek, Mocek a další, a kolikpak ti skuteční zastánci? Já bych Vašim novinám doporučil žalobu na pana Dostála za pomluvu (obvinění z tendenčnosti), před soudem by pak provedené analýzy přece jasně prokázaly, že máte pravdu, nebo ne? Já ale myslím, že z žaloby pan ministr Dostál rozhodně mít strach nemusí ...
0/0
5.4.2002 10:59

Jihočeské (antisudetské) krajanské sdružení

Heil! Komárek (Mückchen) und Junge Fronte Heute
Pane Komárku, kdo Vás platí za tyto zrůdnosti? Víte vůbec koho podporujete? Doporučuji Vám, abyste se podíval na stránky Sudetendeutsche Landsmannschaft (www.sudeten.de), abyste zjistil, že Lidice si Češi vypálili sami, že nejlepším obdobím pro Čechy byl protektorát, že počet obětí za války na české straně byl 5 tisíc oproti 400 000 (!!!) sudetských Němců, že Beneš je zločinec srovnatelný s Miloševičem. Navíc Vás chci upozornit, že se při odsunu nejednalo o naše občany, neboť drtivá většina našich německých "krajanů" přijala říšské občanství.Pane Komárku, nechápu Vaši motivaci,kterou si vysvětluji pouze tím, že německý majitel výborně platí. O to více se za Vás a za vaše zrůdné články stydím. S pozdravem (raději bych asi měl říci, Heil) Jihočeské krajanské sdružení P.S.: Přestaňte škodit českému národu!!!!!!!!!!!!!
0/0
5.4.2002 10:26

Bogan

Není to pravda
V žádném případě pane Komárku nemohu souhlasit s tím, že MF Dnes píše o problematice dekretů a vyhnání vyváženě. Sám jste přeci prohlásil, že MF Dnes zastává názor,  že vyhnání Sudetských němců bylo bezpráví a to co předvádějí na stránkach MF pánové Mandler a Doležal to je opravdu vyvážené. Vy totit v MF furt akorát žvaníte o morálních aspektech, ale tady jde bohužel o kompletní revizi dějin, včetně územní revize a majetkových poměrů. Je obrovská chyba vlády a prezidenta, že uvěřili (nebo  jsou jiné důvody, v případě pana prezidenta mám vážné obavy (viz restituce Lucerny a části Barandova - na základě čeho byl znárodněn) a nezúčastnili se jednání 4+2.
0/0
5.4.2002 8:48

Zdenda

Re: Není to pravda
Dnešní vláda by se jednání 4+2 jistě zúčastnila. Na Zemanovi, Klausovi a dalších lze najít řadu nedostatků, ale v otázce Benešových dekterů mají pravdu. Ti co jim za to nadávají asi vědí proč. Považuji za velmi dobré, že zrušení Benešových dekretů odmítají všechny alespoň trochu významnbé politické strany. Je to velká naděje, že přes Sudeťáky nepadneme na prdel.
0/0
5.4.2002 9:51

briza

Re: Není to pravda - souhlas
Nase neucast na jednani 4 + 2 byla hrubou chybou. Polaci tak naivni nebyli a maji klid. Jiri Dienstbier patrne ocekaval stejnou velkorysost ze strany Nemecka, ale z dnesniho pohledu je bohuzel :-(( naivita toho rozhodnuti cim dal tim zrejmejsi. Jen bych jeste pripomnel ze Havel navrhoval po revoluci Nemecku dohodu, ze pokud uzna neplatnost Mnichovske smlouvy od sameho pocatku budou moci byvali odsunuti Nemci ziskat zpet ceske obcanstvi a ucastnit se privatizace. Ta nabidka byla odmitnuta.
0/0
5.4.2002 10:30

Fanda Šmanda

Debilní Komárek
Další Komárkova debilita. Martine Komárku, odstěhujte se do podnájmu k Posseltovi, nebo radši k Haiderovi. Vrána k vráně sedá, víte ?
0/0
5.4.2002 8:19

Jihocech

Re: Debilní Komárek
Ale Fando, nonono! Myslím že tu oslavovanou první republiku nám byl čert dlužnej. Kdybychom my Češi nabyli tak hrr do nastartování rozbíjení monarchie, nebyla by pravděpodobně vůbec druhá světová válka. A sudeťáků se nikdy nikdo neptal, jestli v ČSR chtějí žít nebo ne. Jejich vynález ta republika nebyla....
0/0
5.4.2002 12:08

taky Jihočech (z krajanského sdružení)

Re: Re: Debilní Komárek
Uvědom si, že bys v té slavné monarchii byl považován jako Čech za druhořadého občana. Tyto přízemní řeči o prospěšnosti monarchie mě vždycky dožerou. Je sice pravda, že Palacký řekl, že "kdyby Rakousko nebylo, museli bychom si ho vytvořit sami." To ale předpokládalo rovnoprávné postavení slovanských národů s Němci a Maďary, k tomu ale tyto národy přesvědčené o své nadřazenosti (Herrenrasse) nebyly nikdy ochotny přistoupit. Takže solidní hráz mezi Ruskem a Německem nemohla nikdy vzniknout. Když se podívám na nynější tlak z Rakouska ohledně dekretů prezidenta republiky a Temelína, je mi z toho na blití a jsem rád, že s Rakušany nemáme státoprávně již nic společného. Co se týče Komárka, je to ignorant a právníci by měli zkoumat, jestli jeho a Doležalovo či Mandlerovo články neporušují zákony ČR...
0/0
5.4.2002 12:17

Spravedlivý

Re: Re: Debilní Komárek
Rakousko nerozbili Cesi, ale Nemci a Madari svou omezenosti a neschopnosti prijmout fakt, ze existuji take jine narody a narodnosti v monarchii, navic s nezadatelnymi historickymi pravy. Cesi o zadne suverenni Ceske kralovstvi nebo nedejboze nejakou RCS neusilovali, protoze nebyli hloupi a vedeli, co takovy rozpad monarchie prinese (politicky i hospodarsky). Jiste, byly tu problemy, jenze Cesi se blahove domnivali, ze je mozne vyresit je dohodou v ramci monarchie. Cesi usilovali o rovnopravnost, tak jako Madari, kterym se to v roce 1867 podarilo. Nam ne, mimojine i kvuli zurivemu odporu ceskych Nemcu. To, ze pak cesti politici vykrikovali, jak rozbili Rakousko, byl jen obycejny populismus. Bohuzel, dodnes tento mytus preziva v myslich Rakusanu, Madaru a bohuzel i mnoha Cechu.
0/0
5.4.2002 14:02

RobertR

Junge Fronte Heute řídí Goebelsovi pohrobci?
Jestli si dobře vzpomínám, tak náš prezident se Němcům za provedení odsunu omluvil, v roce 92 byla podepsána jakási deklarace a komise česko-německých historiků vypracovala jakousi studii. To vše nestačí? Jak Landsmanšaft reagoval na onu omluvu? Jenom stupňováním požadavků. Z MFD se stává, bohužel, antisemitský a antičeský plátek.
0/0
5.4.2002 8:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.