Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izraelské tanky vjely do Nábulusu

Izraelské tanky vjely večer do největšího města na západním břehu Jordánu Nábulusu. Kolem města je jich údajně připraveno 300 až 400. Některé z nich ostřelují barikády, které z popelnic a pytlů naplněných pískem postavili na hlavních přístupových cestách Palestinci. Svědkové hlásí, že se v ulicích pohybují skupiny palestinských policistů a ozbrojenců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lakatoš

prosim bez arogancie
ved do nemocnic sa nemozo dostat ani pohrebit  svojych zdochlin,takze mnich palestincan ,alebo zid bol zasaihnüte,tak sa myslilo ze zdochol ale pohozial prezil to,,este su vojace tam zastrelte ho ale teraz poriadne ved uz ste boli kretizovane zea jeho smerti,   sory zapomil som ale vam nezaujma co mysli a kto mysli,vy ste teraz silne,
chces pravdu za to co si pisala velmi si ma stvala,.......takze kaze izrailcan -muz -zena sucasnil vojnu,starec starka --urcite niekolko palest zabil alebo aspon ich buducnost,a z kazdeho decka bude  vojak............takze vy nie ste civilesti......ako teba chutia tvoje uvahy?????takze nbud arugantna lebo niektory zacno takto rozmyslat..
0/0
4.4.2002 20:58

realista

realita
nevim jak vy, ale me kdyby chteli vsichni arabasi zahnat do more a vyhladit, maji to mimochodem zakotveny v ustavach, tak bych si taky nebral servitky...
0/0
4.4.2002 18:19

Lucka

Objektivnost novin
Myslím, že nejhorší  na tom všem dnes je strašná neobjektvinost novin. Denně  sleduji české i francouzské zprávy a vidím diametrálně rozdílné pohledy. Zatímco ČT1 stihne dát vše do 1minuty, Francouzi tomu věnují třeba i deset minut, přestože obvykle to je doba, do které vsunou všechny zprávy ze zahraničí. Nemají tendence ukazovat jen palestinské atentáy, ale i násilí Izraelské armády. Včera jsem viděla jak se pustila židovská policie do demonstrantů, bili je hlava nehlava pendrekem, ale to se u nás neukáže; ukazovali arabské márnice plné několik dní starých mrtvol, které ani nemají v čem ani kde skladovat a pohřbít je nemůžou, protože to Šaron zakázal, přestože obě náboženství mají zvyk mrtvé pohřbívat do max. 3 dnů; ukazovali jak vrtulníky střílí na město, kde je stále arabské obyvatelstvo; výsledky takzvaných prohlídek v bytech, kde vojáci roztrhali většinu oblečení a ukradli peníze .... Proč se to neukáže u nás? Z čeho má televize strach?
0/0
4.4.2002 13:22

Re: Objektivnost novin
U Novy a Primy je to celkem jasný. O to se stará Vláďa Železný. Ale proč ty záběry neukazuje ČT, tak to také nechápu.
0/0
4.4.2002 20:26

Tomas

Re: Objektivnost novin
studujem taktiez ako ty na VSE, ale hanbim sa za to, ako moze mat vysokoskolak tak skreslene informacie o svete. a ked uz hovoris o francuzskych mediach, tak sa pozri do historie, preco prave francuzke media su strasne neobjektivne, co sa tyka pohladu na Izrael. Ja ti to tu nebudem vysvetlovat - si VSE, takze nieje dovod.
Francuzke media su viac manipulovatelne ako ceske. Ked sa ja pozeram na francuzke noviny a TV, tak si hovorim - ZLATA NOVA.
Francuzi boli vzdy a budu velmi slaby ludia pozriet sa pravde do oci.
0/0
4.4.2002 21:04

lakatoš

Re: Objektivnost novin
dufam ze  kazde bude sledovat tak ako ty ,lebo tuzemsky medie este neexistuju,asi stale si myslia ze by sa dalo to utajit.....ale  preco a kto na nich matake hrozne vpliv?
0/0
4.4.2002 21:07

Tomas

Re: Objektivnost novin
a ako protivahu francuzkeho braku, Ti odporucam americke, australske noviny. tam sa dozvies nieco ine...
0/0
4.4.2002 21:09

Jirka Plzeň

Otázka
Ještě mám jeden dotaz. Když v Kosovu vznikla odbojová frakce a podnikala teroristické útoky proti státním orgánům, tak to bylo správné. Když státní moc proti nim zasáhla, tak to bylo špatně, dokonce tak špatně, že byl jeden národ bombardován a jeho prezident je souzen u mezinárodního soudu. Když v jiném státě je situce stejná, tak je to dobře a nikdo se soudit nebude. Civilních obětí je více, agresor je více agresivní a na nikoho nebere ohled. Ptám se, jaký je rozdíl? Pak bych si mohl myslet, že ve skutečnosti jsme fašistická a rasistická společnost, kde jeden může páchat zlo a ten druhý né? Bohužel se zdá, že za vším stojí jen a jen politika, což člověka ve třetím tisíciletí zamrzí. Příklad? Írán: Země, která se začíná demokratizovat a fundamentalisté jsou odsouváni na vedlejší kolej. Mladí lidé začínají nosit trička s Americkou vlajkou, Německo a další státy mají naději na značné ivestice a zakázky do této země. Pan vládce světa označí zemi za osu zla a spekuluje o vojenské akci. reakce je okamžitá a  demokratizující proces je ohrožen. Skutečně pěkný přístup někoho, komu jde o zlepšení situace. Od někoho, komu platí volební kampaň zbrojařské a naftařské společnosti je to ovšem logické a mír je pro něj nepřípustný. Byl jsem velký idealista, miloval jsem USA, měl jsem rád Izrael. Ale to, co se děje dnes a kampaň vůči arabskému světu, to je strašné. Je smutné, že se mění jen svět kolem nás, ale lidé jsou stále stejní, politika, válka a mír jen když se to hodí.
0/0
4.4.2002 10:48

odpoved

Jaky je rozdil - ty nevis?
Az zacnou zidi zabijet Palestince po desetitisicich a vyhanet je do okolnich zemi po statisicich, pak teprv srovnavej s Kosovem. Tricka s rudou hvezdou se dneska musej shanet dost blbe. Mas zasoby z minula?
0/0
4.4.2002 14:23

sami

Re: Jaky je rozdil - ty nevis?
kolko je palestinskych uperchlikov na svete a za akych okolnosti boli vyhnane a kto v tom pomohol?je ich 4,6 milonov,este maju kluce od svojych domov kdy sa narodili a pred nymi aj ich predkovia Kaniany, za akych okolnosti boli vyhnane?hovori ty nieco masaker V EM AL FAHEM?za tych par mesiacov kolko bolo zabytych Palestencov?tesice.
co to je sajsbicko_san Rimo dohoda medzi Frncokom a velkou Britanu v 30 letoch ,A aky ulohu malo spelnit velke Brit .
0/0
4.4.2002 19:50

perk

Re: Otázka
dekuji te, co pises je pravda a skutecnost a musi kazdej schopni clovek to rozomet.
0/0
4.4.2002 14:34

Cumi

Krize :-)
No vidim smou fundovanou diskusi o tom kdo je žid a kdo ne. Panu Mr. na místě činu v Tel Avivu... rád bych vám vzkázal že líbit si to nechat nemusejí, ale pokud mě paměť neklame tak nikdy v historii nebyl boj proti teroru úspěšný pokud se realizoval vojenskou operací. Ani Afghanistan, byť přes mediální propagandu se tak jevit může není žádnou výhrou. Tam kde je chudoba a vystěhovalci je ideální podhoubí pro rozvíjení terorismu. Toto vážený pane armáda opravdu nevyřeší. A další věc je že Izrael se nikdy nechoval extra loajálně vůči evropským spojencům a dokonce se často stávalo že činili kroky které dokonce evropské státy poškodily. Proto Izrael nemá valnou podporu ve vládních evropských kruzích. Pro Izrael to jsou teroristé pro palestince a naopak. Izrael si za toto může sám.. nebo spíše některé vládnoucí kruhy které jsou stejně fundamentalistické jako např. Bin Ládin. Dokud budou tyto fundamentalistické kruhy u moci na OBOU stranách je podle mého názoru řešení v nedohlednu. Jinak všiměte si že píšu o Izraelcích a ne o židech. 
0/0
4.4.2002 10:42

Redpower

Reakce
To mas Pavle pravdu, Petr absolutně odmítá jakákoliv nezvratná historická fakta v zájmu své osobnmí demagogie. Oni byli židé taky německy mluvící a polsky apod. Je pravdou, ze je to asi jeden z mála národů, které víc než mateřská řeč určuje spíše vyznání a kulturní tardice s ní spojené. Rád bych ještě podotknul, že židové nikdy nebyli příliš výbojným národem, pokud vím tak raději pokorně odcházeli nebo alespoň uzavírali kompromisy ( i když je fakt, že tak malému národu nebo lépe řečeno vždy menšinovému národu toho moc na vybranou nezbylo ). Těch odchodů bylo mnoho : Babylon, Egypt ... A když nakonec našli oblast, kde vytvořili svou říši a žili zde tisíce let, tak přišli arabové a vše začlo na novo. A co je čekalo v evropě ? Pogromy, géta, vyhánění až nakonec " konečné řešební ". Já mam takovej pocit, že oni prostě už nikam odcházet nechtěj, protože ono neni ani pořádně kam. Prostě se snaží si svůj domov vybojovat a né vždy to neni zrovna fér, ale ono taky co je na boji a válce fér ?
 
0/0
4.4.2002 10:32

Pavel

Re: Reakce
Momentik ,vytvorili svou "risi" a zili zde tisice let . To mas na mysli onech 80 let pred 2000 lety? ??? Nechapu!
0/0
4.4.2002 10:40

Redpower

Re: Re: Reakce
Okud vim tak říše krále Davida existovala cca 1000 let  p.n.l. a kolem roku 0 tam židé stále žili / pravda pod "protektorátem" římských místodržících /, a první arabská expanze a infiltrace se odhrávlala v 6. stol. n. l. ale já jsem jen původně chtěl říct, že ať je to jakkoliv tak palestinci i izraelci prezentují svůj boj jako boj o vlast a mnoho lidí jim to násilí vyčítá, ale ať mi někdo ukáže národ, který nepřišel do svých nových domovů s mečem v ruce. Germáni sváděli boje s tím co zbylo z římské říše a s keltskými kmeny, ani slované nabyli žádní svatoušci než se usadili a začli se věnovat zemědělství. Arabové dělali to samé přišli s mečem a s koránem. Těžké je někoho soudit, ale zabíjení neni vžádném případě správné řešení věci.
 
0/0
4.4.2002 10:57

Pavel2

Re: Reakce
No ja bych se jich zas tak moc nezastaval, ale maji pravo na zivot a branit se atentatum na civilisty
0/0
4.4.2002 10:44

Jirka Plzeň

Palestina
Musim zde projevit svůj názor. V první řadě si musim postěžovat na informovanost v ČR. Včera jsem viděl zprávy na Primě, ČT a Nově. Každá televize informovala jinak a vždy něco vynechala. Nejlépe z hodnocení vychází Prima a nejhůře Nova, která některé věci i zamlčela. Přiznávám se, že současná situace mě přivádí k šílenství. Na jedné straně teroristi. na druhé straně okupace a vraždění civilistů. V hodnocení situace se musim přiklonit na stranu palestinců. Ze strany Izraele se jedná o akt odporné agrese. Stačí srovnat oběti  na obou stranách. Toto počínání nic nezmění, jen v řadách Palestinců přibude více ochotných sebevrahů. Ostatně komu by se líbylo, kdyby se někde v ČR vytvořil nějaký Německý státní útvar a místní obyvatelstvo by bylo odsunuto do uprchlických táborů, kdy by desítky let žilo pod agresivní nadvládou nových pánů. Myslím, že v Palestině tomu nebylo jinak. Tento bludný kruch lze uzavřít jen mírovou cestou a né násilím.
0/0
4.4.2002 10:28

Pavel

Re: Palestina
Konecne kontextualni nazor . Ne tlachani a obraceni historie naruby. Jedinou cestou je MIR, otevreni historickych ran se obrati proti Izreali ktery tam nema od zacatku co delat . Kdyz uz tam je zasluhou Evropy a USA ,presneji zidovskeho lobby v Anglii a USA , tak at tam zustane ,, ale proboha nekrafat neco o zemi zaslibene nebo legitimnim naroku ..to je uplne mimo misu. 
0/0
4.4.2002 10:36

Kato

Re: Re: Válka je pokračování politiky jinými prostředky
Souhlasím, že odvolávat se na Starý zákon a smlouvu s Bohem je dost ujeté a žádný reálný nárok na území to nemůže púředstavovat. Nicméně podobně nekonstruktivní je také pořád se ohánět řečmi o nutnosti jednání, když prostě není s kým. Izraelci opakovaně projevili trpělivost a ochotu jednat, jenže pokaždé to torpédovali palestinští extremisté, kteří nerespektovali Arafatovy "výzvy" (dosti vlažné) k zastavení útoků. Jednání s Arafatem žádný pokrok v zajištění bezpečnosti nepřinesla. Naopak to vypadalo, že palestinští extremisté pokaždé svou aktivitu vystupňovali, aby to dočasné příměří co nejdříve skončilo. Nakonec už zřejmě neviděli jiné východisko než válečnou akci. I z hlediska Izraelel je to dost zoufalý čin, protože pro jejich hospodářství to představuje dost těžkou ránu. Válka potřebuje především peníze, peníze a zase peníze. Pro Židy jakožto pověstné obchodníky to rozhodně není žádná kratochvíle. Pro ně to to skutečně boj o přežití. 
0/0
4.4.2002 13:52

bobb

Re: Palestina
Sice už si myslím, že teď by měl Izrael prokázat svoji kulturnost a dát palesticnům opět šanci (jiné řešení není a nědko musí ustoupit první), ale rád bych se vyjádřil k pár tvým obratům: Mluvíš o vraždění civilistů. Uvědomuješ si rozdíl mezi zabitím, nezáměrným, způsobeným psychickým tlakem, skraty atd. a záměrnou vraždou??? Netvrdím, že IDF je svatá, excesy budou a jsou, ale tady nidko civilisty záměrně proboha nevraždí (kdyby chtěli, je už celá palestina vyhlazena). Vraždí se maximálně činovnící Fatahu, Hamasu a Brigád. Počet obětí: spíš vypovídá ve prospěch Izraele, ačkoliv čísla bez bližšího rozboru se hodí do krámu palestincům. Proč? Většinu obětí na straně palestinců tvoří maníci s kalašnikovem, střelci atd. atd., opravdu nevinných civilistů je menšina (a je mi jich strašně líto). Narozdíl od Izraele, kde většina obětí jsou cestující autobusem, lidé srkající kávu, nakupující, řidiči-osadníci, opravdu vojáků je drtivá menšina! Co říkáš na tenhle názor, Jirko? No a pak přirovnání k odsunu, to je už silná káva. Dovol, abych ti připoměl, že velká část palestinců O D E Š L A sama, s tím, že se vrátí pod vedením mullů a Židy vyženou, v oblasti TelAvivu je dokonce vyzývali k tomu, ať zůstanou! (kdo zůstal, je plnoprávným izraelským občanem arabské národnosti). Ano, i zde není vše bílé, vyhánělo se, ale navzájem, např. kdo vyhnal Židy násilím z Jericha v r.1948??? Kdo vyhnal Ben Eliezera (ministr obrany) z jeho rodiště v Bagdádu? Když neznáš historii, nezjednodušuj, není nic jednobarevné. Desítky let žil pod nadvládou KDO??? Asi nevíš, že 1948-67 žili Palestinci pod nadvládou arabských okupantů, Jordánska a Egypta. Např. Jordánsko v r.67 Izrael napadlo a oblast přišlo. Egypt taky, ale jak zaručil Izraeli bezpečnost, tak se ze Sinaje židé stáhli. Pokud Palestinci zaručí totéž, není problém mít stát Palestinu a tolik území, jak měli do r.1967 pod okupací Jordánska a Egypta. Jediné, na čem se shodnem, že tohle k ničemu nevede. Měli by říci chvíli stop a dát šanci se palestincům poučit. Bohužel už po několikáté, ale jinak to nejde.
0/0
4.4.2002 16:45

salam

Re: Re: Palestina
vedno ze vies historie .1 palestince v 48 odesli potom co na nich boli spachane masakre,nebudem menovat.....ale vies o dedin kde boli zabite vsecy obyvatelia?ja viem totiz som  palestincan,jedna ,Aj americke namornicvo v 48 bombardoval jednu dedinu co odolavaala,
70 percent obyvatiala jordanska palestisky uperchlice,palestice do 1994 mali a maju /aj ked su pod izrailskou okupaciu /jordanske pasporty, bolo ceskoslovens to znamena ze vacsie okopoval menseho,a ze ten kto bol raz okupovane musi zostat pod okupacie?
o arabkych zidov,v nabulse je na juznej hore zeje zidovske etnikum,volaju sa Somae,a hora sa vola takto a oni neuznavaju zidovske stat a zili pod okupacie,a este ziju lebo su palestincnia,vie o nich,taze nevymeslat ,neide o nabozenstie ale o zemi,
0/0
4.4.2002 20:07

Pavel2

To Petr
Musim rict , ze tö co pises je opravdu sila. 1. Zid neni ten co ma v opcance napsanou narodnost Zidovskou, ale ten kdo veri v jejich viru. Muzou to byt polaci rusove........ . 2. Ty magore nacistickej: Hitler si nechodil s Zidama na parek v rohliku, ale systematicky je zabijel. Zrovna tak jako Stalin.Samodrejme i Ceske zidy, Polske zidy... . Ty hvezdy na kabatech asi nosili , protoze meli slevu na tramvaj, vid. 3. Jestli ti je nekoho lito , ze nevi nic o Zidacich jak pises. Tak nas teda pouc. Jaka je tvoje definice Zida?
0/0
4.4.2002 10:15

s

Klíma to má za Poulíčka
Osobně to tipuji na vylévání si zlosti na novácích za to zvěrstvo co předvádí při sportovních přenosech Poulíček a Tielbach.  Za to je ale zavření jednoho reportéra málo, za to by to chtělo doživotí a pro všechny nováky!
0/0
4.4.2002 10:13

Redpower

jsou Palestinci národ ?
Mnoho diskutujicich přede mnou se přelo zda jsou palestinci narod nebo ne. Pokud mne mé vědomosti neklamou tak národ určuje především mateřský jazyk a pak také kulturní tardice, o náboženství nevím. Neni to náhodou tak, že palestinci jsou arabové obývající oblast Plaestiny ? Když se někteří diskutující přede mnou uchýlili ke srovnání se sudetskými němci, nabízí se mi jedna otázka : jsou tedy sudetští němci svébytný národ, kteří měli a mají právo na vlastní státní útvar, nebo jsou to němci obývající oblast sudet ? Takových příměrů by se našlo jistě mnoho. Pokud vím tak " palestinci " mluví arabsky, většinově vyznávají islám a jsou arabové, kteří se do oblasti dostali za největší expanze v 6 - 8. stol. n. l. stejně tak jako do severní afriky nebo do Hispánie. V žádném případě jim neupírám právo žít, kde si vyberou, ale pokud tam momentálně žije i někdo jiný, musí se všichni mezi sebou domluvit. Myslím, že je úplně jedno přít se o to kdo přišel dřív a kdo tam žil dýl, vždyť germánské kmeny taky při velkém stěhování národů procourali celou evropu a část afriky a slované byly taky všude možně a o normanech ani nemluvim.
 
 
 
0/0
4.4.2002 10:11

salam

Re: jsou Palestinci národ ?
v niecom mas pravdu a v niecom nie .su narod,ale v tej dobe 6-7 stoleti,arabcina mala tak vyznam ako anglecina dnes ,a v tej dobe a pred nou mnoho narodov prejalo aj jazek spolocne s nabozenstvom,lebo znalost arabcina je nevyhnutha na praktizovane islamu,,takze ak o 100 rokov bude v švedsko napr, kazde hovorit anglicke a zanekne svedcina ,takze vtedi tvoj potomok bude tverdit ze pred 100 let migrovali nieky angleciania na severe!!!!!
ma narok sa vratit do zaslubene zeme zid z atieupie/cernoch co ocivedni nepatri do asie/ lebo pred 3 tisic let v palestine na 2 let existoval zidovske stat,ale palestincan co bol vyhnane pred 50,ale 29 let a ma kluice od svojho domu  nempze  sa vratit ,lebo niekto iny co ma vacsie narok na tamtj  krajine uz tam zeje,to je teda pekne
0/0
4.4.2002 20:25

Al

V novodobé historii Židé vytrpěli poměrně hodně násilí.A to jen proto,že je to talentovaný národ,který ctí své tradice.To se nám,Evropanům,moc nelíbilo,a proto vznikaly gheta,koncentrační tabory a podobné instituce. Nyní,když Izreal opět pociťuje násilí v jeho nejhorší podobě,se opět evropané od něho odvracejí. Držím palce izrealskému lidu.
0/0
4.4.2002 9:05

Nemartin

Re: Je zajimave...
, ze na rozdil od Zidu v Evrope, kteri byli historicky vzdy pronasledovani, Zide zijici pod nadvladou Islamu se vesmes nemeli relativne spatne , napr. Sefardove, kteri jsou pochopitelne mentalitou blize Arabum. Bohuzel soucasny stat Izrael je ovladan Askenazim, kteri jsou puvodne evropsti Zide, jejichz predkove prozili pogromy a nakonec Holocaust. Paradoxne , misto aby byli nastvani na Evropany, a hlavne Nemce, si svou zlobu vybijeji na svych palestinskych  (z genetickeho hlediska) bratrancich.
0/0
4.4.2002 10:10

anjel

Re:
ajked je to strasne zelane dufam ze ty aj tvoj mater  budete zit ¨niekedy v blizkosti takeho talentovaneho ludu,aspon virtualne.
0/0
4.4.2002 21:18

mara

z gauce?!
Jsem tady devaty mesic.Devaty mesic v Tel Avivu.Bombove utoky na skoly,autobusy,restaurace....Maji sedet a delat si carky?Nejak se branit musi.Jsou veci ktere se nikdy z tv ani tisku nedovite.
0/0
4.4.2002 5:05

PéKáčko

Re: z gauce?!
Ano, z tisku a televize se každý dozví jen aktuální události, nikoliv něco z historie, jak vše vzniklo. Zjednoduším to takto. Mlátíte soustavně svého slabšího souseda, protože se namáte rádi, děláte mu naschvály, vymlacujete okna, poškrábete auto. Všichni z okolí o tom ví. Jednoho dne se ten soused nasere a rozbije vám hubu železnou tyčí před svědkama. V ten moment ho čapnete za límec a necháte zavřít. Ve zprávách se pak objeví, že nějakej pomatenec zaútočil na svého souseda železnou tyčí, za což byl spravedlivě odsouzen.
0/0
4.4.2002 13:17

Kato

Re: Re: Kod je kdo?
Nějak jsem z té alegorie nepochopil kdo soustavně provokuje a kdo zaútočil železnou tyčí. Ve světle současných událostí to vypadá, že ti provokatéři byli Palestinci, na které teď Izarelci vzali železnou tyč. A zblblí pacifisté šílí o brutalitě a neúměrné reakci. Ovšem nějak mi to nejde dohromady s předchozími příspěvky stejného autora.
0/0
4.4.2002 13:58

lakatoš

Re: sosed
dakujem ty krasne ,fakt ze su aj v czechach ludia co vedia co sa deje tam.aj  ked medie taja to,fakt mama z toho velku radost,.......
0/0
4.4.2002 21:15

lakatoš

Re: z gauce?!
to urcite treba tam byt,skus zit ako palestincan tam na par hodin len,preco neodidete a hermanicke uzavrite svoje hranice a kto sa preblize k vam tak raketou?ale musit mat osade aj v tom zbyvajucom 28 percent palestine, alebo najlepsie kje pocovat Zemana a kompenovat so šaronom obedvaja maju idealne rešěne pre tohto konflektu.
0/0
4.4.2002 21:05

Bad Boy

Ach jo
Kdo "fandí" jedné nebo druhé straně o tomto konfliktu nic neví.Aá už to tady ale psát znovu(už sna posté) nebudu.Izrael zneužívá svého vojenského potenciálu a chudí paletinci bez možnosti vlastnění zbraní používají na svou obranu dost "neunosné" metody.To je celý.
0/0
3.4.2002 23:26

www.hajzlove.cz

Re: Ach jo
souhlas, zbla tomu nerozumime. ze to ale sledujem a mame nazor je snad dobry, ne?
0/0
4.4.2002 0:12

geroc

Re: Ach jo
A ty jseš děd Vševěd, že jo?
0/0
4.4.2002 8:40

Gunter

Zidovska nesnasenlivost
Okupace je okupace a genocida je genocida. Proc se Bush Zida porad tolik boji. Jasne ze sefove CIA, FBI i americke centralni banky (Greenspan) jsou Zidi, Holywood i americka media patri Zidum. Ale 80 procent americkych zidu volilo Gorea. Tak proc jim porad tak leze do prdele. Mozna chce bejt znovu zvolenej a boji se jich tak jako vsichni.
0/0
3.4.2002 23:07

Pavel2

Re: Zidovska nesnasenlivost
Kdyz te tak posloucham , tak by se ten tvuj prispevek mel jmenovat Nesnasim Zidy. nejses trochu paranoidni? Jo jak se podle tebe pozna Zid?
0/0
4.4.2002 9:46

Tom

Ariel Saron = Adolf Hitler
Izrael 1947, 1956, 1967, 1973 a 2002 = Nemecko 1939-1945
Palest. 1947, 1956, 1967, 1973 a 2002 = Ceskoslovensko 1939-1945
Jaky je rozdil!!??
Okupace je okupace, neni co resit.
0/0
3.4.2002 22:45

Bron

Re:
Jaky je rozdil? Ten, ze nic z toho nema nic spolecneho!
Ceskoslovensko nikdy nezautocilo na Nemecko, kdezto Arabove vcetne Palestincu utocili na Izrael otevrene co par let... Je to jakoby se nemecky mluvici staty vrhly na nove vznikle Ceskoslovensko v roce 1918, ale Ceskoslovensko by je vsechny porazilo a navic zakazalo uprchlivsim Nemcum ze Sudet navrat po tom, kdy utekli do Nemecka pred frontou (nebo ze strachu pred spravedlnosti)... Ale Nemci by se nevzdali (rada z nich by tu prece jen zustala) a hazeli by bomby na lidi na Vaclavaku a do skolnich autobusu...
A to vsechno pry jen proti nezakonne okupaci Sudet ... Jinak by to byli prece mirumilovni pratele... 
A pak by se svet uplne zblaznil a Hitler by dostal Nobelovu cenu miru...
P.S.: Omlouvam se Nemcum za nemistne srovnani s Palestinci a Araby.
 
 
0/0
4.4.2002 0:24

TomCat

Re: Ariel Saron = Adolf Hitler
Přesně jsi to vystihl, Jan Palach byl vlastně také takový sebevražedný atentátník. Že se nestydíš.
0/0
4.4.2002 6:57

usamabin

Re: Ariel Saron = Adolf Hitler
Bohužel je to přesně naopak. V letech 1947,67,73 byli židi cílem arabského útoku. V roce 1973 dokonce v době svátku jom kipur. To že araby následně zahnali až za původní hranice je důsledkem původní agrese
0/0
4.4.2002 10:46

PéKáčko

Re: Re: Ariel Saron = Adolf Hitler
Tím kdo byl útočící stranou války v roce 1967 se trošku pleteš.
0/0
4.4.2002 13:22

Honza B

prosba
Muzet mi nekdo napsat, kde muzu najit Reflex, ci ty clanky z neho, o kterych nekolik diskutujicich mluvilo?
0/0
3.4.2002 22:32

ANTINOVA

Re: prosba
www.reflex.cz
0/0
4.4.2002 1:42

Honza B

Re: Re: prosba
Dik.A nevite ktere jsou to ty clanky?
0/0
4.4.2002 2:31

Petr

Re: Re: Re: prosba
Klikněte na odkaz TIŠTĚNÝ REFLEX a vlevo je odkaz Oči Ramalláhu (Reportáž) to by mělo být to co hledáte;o)
0/0
4.4.2002 13:01

Petr

Re: Re: Re: prosba
Klikněte na odkaz TIŠTĚNÝ REFLEX a vlevo je odkaz Oči Ramalláhu (Reportáž) to by mělo být to co hledáte;o)
0/0
4.4.2002 13:01

Petr

Jen aby....
Jen aby se židáci zastavili v Palestině a nepokračovali do Evropy.Jim nejde o terorismus nýbrž o teritórium.
0/0
3.4.2002 21:35

předseda

Re: Jen aby....
Jim jde hlavně o Svatou zemi a Jeruzalém, o antisemitskou Evropu zájem nemají, jeden holocaust jim už stačil.
0/0
3.4.2002 21:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.