Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Aféry připravují politiky o vliv

Ať se politik dostane do jakéhokoliv problému, nic se mu nestane. Tak reaguje část veřejnosti na morální poklesky politiků, o nichž se čas od času píše v novinách. Je však takový názor oprávněný? Ačkoliv případy zneužívání funkcí k osobnímu prospěchu po pár dnech mizí ze stránek novin a ačkoliv dotyční politici opakují, že se stali oběťmi mediální štvanice, ukazuje se, že nakonec jim jejich "hroší kůže" nepomůže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

David

Krátká pamět a demagogie je českou silnou stránkou (ke spořitelně)
Bohužel se vyjadřuje systémem DEMAGOGICKÝCH TVRZENÍ a ÚČELOVÝCH POLOPRAVD, kdy vypuštěním části vznikne úplně nová informace. ČS je sice soukromá a jako taková by měla mít nárok sponzorovat kohokoliv což by platili právě klienti, jelikož tiskové nesmysly, že se jedná o rezervy či zisk a není z peněz klientů je neekonomický blábol (to ja ta „Vaše pravda“). Je zde ovšem druhá část, kdy spořitelna měla takové DLUHY, že ji byly před prodejem vytaženy do Konsolidační agentury a ještě Sparkasse dostala „DOBROU PRODEJNÍ CENU“ a tady je podezření že se jedná o poděkování za tento stav. Ani nemluvím jestli v tomto zkorumpovaném státě díky ODS a ČSSD bude něco chtít ještě v budoucnu. Ty Vaše soukromé a svéprávné podniky např. Grégr dotuje i z mých daní aniž bych si to přál nebo na tom mohl do voleb něco změnit. TOLIKO CELÁ PRAVDA – POKUD TEDY SPOŘITELNA CHTĚLA NĚCO DAROVAT, PAK TO MĚLA VĚNOVAT NA SNÍŽENÍ STÁTNÍHO DLUHU a ne aby se Klaus se Zemanem-Špidlou někdo lépe ožrali!!! Klientem spořitelny nechci být nejen pro „možnou korupci“, ale vůbec pro jejich služby, kdy se od bolševického chování někdy změnili jen pramálo. Ale z představy že jsem přímo osobně v poplatcích zaplatil „dobrovolným výběrem banky“ grázlům z ODS a ČSSD lepší mejdan (nebo lepší demagogii při volební kampani) by mě bylo opravdu blbě… Celkově vzato ovšem Klaus podělal co mohl a se Zemanem-Špidlou to jetšě dokázal dotáhnout dále reps. většinu ututlat - paraziti musí pryč. Nevíte který typ ORTOSANU by fungoval? Nicméně ve volbách je příležitost se pokusit současný hnus změnit - ale když vidím ty přívržence-podvodníky v počtu 30%!!! Pokud máte v okolí někoho takového, vysvětlete mu ať má taky ohledy na to co bude po něm... ODS a ČSSD jsou typické ukázky, že je zajímá pouze vlastní úzký prospěch.
0/0
3.4.2002 15:39

Petr Horn

Konečně mám jasno II.
Mrzí mě, že Santa nepochopil.že šlo o nadsázku. Na druhou stranu nechápu proč  by naši politici měli odcházet z politiky, až když jde o průser za miliardy korun. Ano, Nixon odešel kvůli aféře Watergate, ale kolik jsme my takových Watergates od revoluce měli? Ani se mi to nechce počítat. Dle západních měřítek by si chlapci jako Klaus, Gross, Havel apod. už dávno užívali politického odpočinku. Klaus by měl alespoň čas na sepsání ekonomické studie"Privatizace po česku aneb jak zlikvidovat ekonomiku snadno a rychle" a Havel by snad napsal nějaké to absurdní drama. Ani by  nemusel příliš fantazírovat. Stačilo by napsat pravdu o tom, jak to se Špačkem celý ty roky kouleli na Hradě.Ale teď vážně. Arogance našich politiků snad nemá hranic a jediné řešení vidím v referendu, které by jim ukázalo, že ta "lůza" je taky schopná vzít rozhodování do svých rukou. Pro začátek bych odstranil senát. Vzhledem k tomu kolik procent lidí volilo do senátu mám pocit, že drazí (drazí v pravém slova smyslu) senátoři, reprezentují, tak akorát sami sebe. Myslím, že miliardy, které nás ti chytrolíni stojí se dají použít mnohem účelnějším způsobem. Je mi jasné, že se někteří ozvou s tím, že senát je naše pojistka demokracie a podobné bláboly. Vážení, jak já to vidím, tak senát je akorát tak pojistka pěkných a jistých příjmů pro lidi, kterým bych nesvěřil ani hlídání řetízkového kolotoče na pouti, natož ochranu demokracie. Pokud to s referendem nevyjde, tak bůh s námi, protože, jak to tak sleduji, k volbám budou za chvilku chodit je politici a rodinami, bezdomovci za párek v rohlíku a úředníci z ministerstev, aby nepřišli o flek. A my ostatní si tady zavaříme klávesnice a stejně prd změníme.
Petr Horn
 
0/0
2.4.2002 19:31

sporitel

branme se
Vazeni , chtel bych vas vsechny pozadat , volejte do Ceske Sporitelny a vyslovte svuj nesouhlas s vyplacenim podpory banky politickym stranam v celkove vyssi 7 a pul milionu korun na volebni boj. Tohle si nesmime nechat libit , takhle to vzdy zacina a hrozne pak konci . Vazeni klienti ceske sporitelny, volejte tam a stezujte si. Ja jiz volal a pocitil jsem aroganci moci. Volejte prosim !!!!!
0/0
2.4.2002 18:06

neoblomny

branme se
Vazeni , chtel bych vas vsechny pozadat , volejte do Ceske Sporitelny a vyslovte svuj nesouhlas s vyplacenim podpory banky politickym stranam v celkove vyssi 7 a pul milionu korun na volebni boj. Tohle si nesmime nechat libit , takhle to vzdy zacina a hrozne pak konci . Vazeni klienti ceske sporitelny, volejte tam a stezujte si. Ja jiz volal a pocitil jsem aroganci moci. Volejte prosim !!!!!
0/0
2.4.2002 16:37

Dan

Re: branme se
ČS je soukromý ekonomický subjekt a se svým ziskem si (po zdanění) může nakládat podle libosti. Tady se ozývá ryk, když jsou strany financovány konspiračním způsobem prostřednictvím mrtvých Maďarů. Stejný křik je slyšet, když jsou financovány takto průhledně a čistě firmou,  která předem zveřejní, kolik, kdo a na co dostane. Takže nechápu, kam byste chtěl volat.
0/0
2.4.2002 17:30

sporitel

Re: Re: branme se
Apeluji na klientelu ceske sporitelny , ruste sve vklady , vedeni banky rozdava penize namisto aby platili uroky. Dar partajim je jen DALSI polozka k tem cernym penezum ktere platili a budou platit dal. nenenchte se vodit s krouzkenm v nose .
0/0
2.4.2002 17:50

Juras

Re: Re: branme se
Může, ale myslím, že sponzorské dary se od daně odečítají. Nevadí mi, že byly obdarovány politické strany, ale jako klientovi České spořitelny mi samozřejmě vadí, jakým způsobem mrhá penězi, namísto toho, aby zlepšovala služby. Vážně uvažuji o tom, že změním banku.
0/0
3.4.2002 7:09

Dan

Re: Re: Re: branme se
Neodečítají se od daně, jen do určité výše od jejího základu. Každý jsme uzavřel s nějakou bankou nějakou smlouvu, a pokud tato dodržuje smluvní podmínky, zbylý zisk může třeba naházet do kanálu a nám do toho vůbec nic není.
0/0
3.4.2002 10:57

Juras

Re: Re: Re: Re: branme se
Já nechápu, o čem to mluvíte. Já si svobodně vybírám banku, s níž uzavřu smlouvu. A při tomto rozhodnutí se mohu orientovat třeba podle toho, jak který ústav nakládá se svým ziskem. Proč myslíte, že mi do toho nic není? Chcete mi nařídit, abych byl klientem České spořitelny?
0/0
3.4.2002 11:02

Dan

Re: Re: Re: Re: Re: branme se
Já zase naprosto nechápu, o čem mluvíte vy. Já vám nenařizuji, jako banku si máte vybrat a sám jsem banku změnil, když mi jiná banka nabídla nepoměrně výhodnější podmínky. Problém je v tom, že vy nejste schopen nebo ochoten pochopit, že každy, včetně bank, může se svým ziskem nakládat dle svého uvážení. A jestli si banka, ke které jsem přešel a považuji ji za dobrou a pro sebe nejvýhodnější, kupuje ze svého zisku zlaté toalety posázené drahokamy, to mi nepřísluší hodnotit.
0/0
3.4.2002 12:35

Juras

Re: Re: Re: Re: Re: Re: branme se
Nechápu, proč mi podsouváte, že "nejsem schopen nebo ochoten pochopit, že každy, včetně bank, může se svým ziskem nakládat dle svého uvážení". Nereagujete náhodou na příspěvek někoho jiného? Já vám opakuji, že si každý se svým ziskem může dělat, co chce, ale pokud mě se to nelíbí, nebudu zůstávat dál jeho klientem. Stanu se klientem někoho jiného, kdo třeba svůj zisk věnuje na vývoj systému internetového bankovnictví nebo jej dává charitativní organizaci.
0/0
3.4.2002 12:45

Dan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: branme se
Jsem sice altruista, alespoň se to mě říká, ale při výběru banky je pro mě prioritní, kolik mi zaplatí za to, že jí svěřím své peníze a nehodlám zjišťovat, zda dává na charitu více, než na zmíněné zlaté toalety. Dovedeno ad absurdum bych musel zkoumat, který živnostík za co utrácí a přestat nakupovat u pekaře Horáčka, protože si loni zašel do nevěstince, místo aby přispěl na provoz dětského domova. Takováto diskuse je úplně neplodná. Nejde o nic jiného, že ČS neporušila žádný zákon, nijak se neprohřešila se proti morálce a pokud strany peníze řádně zaúčtují, vůbec o nic nejde.
0/0
3.4.2002 13:36

Juras

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: branme se
Je to nejzákladnější lidská svoboda, lidé se mohou svobodně rozhodovat podle jakýchkoliv kritérií, která sami uznají za vhodná. A s tím naštěstí ani Vy nic nenaděláte, i kdybyste stokrát opakoval větu, kterou nikdo nezpochybňuje, totiž že "situace je naprosto v pořádku, na daru ČS politickým stranám není nic špatného."
0/0
3.4.2002 14:12

Juras

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: branme se
A ještě něco. Když stále tak okázale nechcete, kupujte si klidně nekvalitně vyrobené rohlíky od Horáčka, který zisk rozfofruje v nevěstinci místo toho, aby investoval do kvalitnějšího zařízení a lepších služeb. Já si raději zajdu ke konkurenčnímu pekaři Voráčkovi, který svůj zisk vrazí zpět do podniku a umožní mi objednávat si křupavoučké rohlíky po internetu s donáškou do domu nahoře bez. Vaše jednostranné kritérium výběru banky nesdílím, podle mne je vedle zúročení úložek důležitá např. dostupnost běžného účtu anebo komfort manipulace s mým účtem. Každý upřednostňuje jinou kombinaci kritérií a když usoudí, že způsob nakládání se ziskem nenasvědčuje tomu, že by se situace preferovaného kritérie do budoucna lepšila, tak se rozhoduje i podle toho.
0/0
3.4.2002 14:13

Juras

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: branme se
sorry, správně mělo být: "Když stále tak okázale nechcete chápat, ..."
0/0
3.4.2002 14:14

Krutas

Ktere politiky?
 O zadnych politicich v Cesku nevimVim jenom o gaunerech, zlodejich, podraznicich a taky jesitnych hnupech. Problem je v tom, ze jedna pulka naroda pujde zase volit Klause a jeho bandu podrazniku a druha pulka naroda pujde volit Zemana a jeho bandu zlodeju. A ti pak udelaji opozicni smlouvu Ne me tito politicti  geniove maji jenom jediny vlv.   CHCE SE MI ZVRACET Obema konci BTW. Tato webpage umira nebo co
0/0
2.4.2002 15:29

Krutas

Ktere politiky?
 O zadnych politicich v Cesku nevimVim jenom o gaunerech, zlodejich, podraznicich a taky jesitnych hnupech. Problem je v tom, ze jedna pulka naroda pujde zase volit Klause a jeho bandu podrazniku a druha pulka naroda pujde volit Zemana a jeho bandu zlodeju. A ti pak udelaji opozicni smlouvu Ne me tito politicti  geniove maji jenom jediny vlv.   CHCE SE MI ZVRACET Obema konci
0/0
2.4.2002 15:27

Krutas

Ktere politiky?
 O zadnych politicich v Cesku nevimVim jenom o gaunerech, zlodejich, podraznicich a taky jesitnych hnupech. Problem je v tom, ze jedna pulka naroda pujde zase volit Klause a jeho bandu podrazniku a druha pulka naroda pujde volit Zemana a jeho bandu zlodeju. A ti pak udelaji opozicni smlouvu Ne me tito politicti  geniove maji jenom jediny vlv.   CHCE SE MI ZVRACET Obema konci                    BTW. Tato webpage umira nebo co
0/0
2.4.2002 15:22

Afro

Re: Ktere politiky?
Blbečku nezamořuj tuhle stránku svejma negativistickejma příspěvkama
0/0
2.4.2002 18:22

Kája

Povl z české kotliny
Každý volič si volí svého politika, potažmo svou stranu podle své povahy. Každý politik je pouze odrazem zrcadla svého voliče. Jaký je volič, takový je politik a jaká je společnost, takové je i politické prostředí v kterém žijeme. Zloději volí zloděje, lháři lháře, chytráci chytráky, hlupáci hlupáky, dobráci dobráky, poctivci poctivce, moudří lidé moudré lidi. Když v médiích čtu výsledky průzkumů preferencí mezi voliči, jsem zděšen, kolik lidí u nás vězí v morálním a myšlenkovém bahnu. Celých 30% lidí by údajně volilo ODS.
0/0
2.4.2002 15:06

Daniel

Re: Povl z české kotliny
Volilo. Ne 30 % voličů, ale 30 % lidí, kteří se rozhodli volit, což je asi 14 % všech voličů. Jenže když ti ostatní nedorazí k volbám, tak to udělá oněch 30 % mandátů... Z těch 14 % je asi polovina svázána pevně s tím, co ODS přinesla, je to normální, že si svého chlebodárce volí a nezdá se mi to nijak zarážející. Tu druhou polovinu tvoří slušní lidé, kteří ODS věří - a je to také vcelku logické, protože když odmyslíte svoje nejrůznější pocity, pak nemůžete popřít, že v ODS je spousta vzdělaných lidí, kteří nabízejí vcelku fundované rozbory. Idea, že například životní prostředí zachrání trh, není nějaký ideologický blábol, ale výsledek seriózních vědeckých prací v diskusi na toto téma na odborné úrovni není vůbec jednoduché být odpůrcem trhu. Pro ODS, stejně jako pro ČSSD pracuje řada odborníků a to je fakt, který nelze popřít jen proto, že máte pocit, že špičkoví politici z těchto stran si dělají z lidí dobrý den. A také je pravda, že hodně informací publikovaných o politicích jsou bláboly novinářů. Jistě by to chtělo nové síly do parlamentu, ale to by se lidé museli nějak shodnout. Jenže ono se rojí několik malých stran s "nadějnými" deklaracemi, jsou v nich nadšení lidé, možná morálně zatím na výši, ale sázet na jejich politickou odbornost - toť otázka. Je absurdní volat, že ze všeho nejhorší je skládat ruce v klín a mít představu, že boj za lepší zemi spočívá v tom, že budu vykřikovat ODS a ČSSD jsou parchanti, kradou, tunelujou a smějou se lidem... Takové volání není kostruktivní a když ho čtu, mám pocit, že chybí už jen otázka pisatele "Proč to nedají do rukou, mně, schopnému, nezkaženému...". Vtip vlády současné garnitury spočívá v tom, že oni dobře vědí, že lidé v této zemi se neshodnou na žádné jiné alternativě, budou stát urputně za svými Důchodci, Cestami změny, Národními socialisty, Zelenými a dalšími, popřípadě nepůjdou k volbám a tak družina věrných Klausovi zmůže své. O ČSSD si jist moc nejsem, ona družinu věrných nemá, dokonce se může stát, že propadne zase dolů a ODS bude mít cestu úplně volnou a nebude se muset ani zaobírat nějakou OPOsmlouvou.
0/0
2.4.2002 17:37

Juras

Re: Povl z české kotliny
První není pravda, o následné ani nemluvě. Začátek třetí taky ne a zbytek příspěvku je jenom směšný malomyslný výkřik. Koho budete volit, zaslepený příteli?
0/0
3.4.2002 7:15

Kája

Re: Re: Povl z české kotliny
Nesuď podle sebe. Nejsou všichni zaslepení jako ty. Pro toho, kdo vidí, je rozhodování týkající se voleb snadné. Za mého života jsem zažil vládu KSČ, ODS a ČSSD. První strana přivedla tento stát k bankrotu v roce 1989, ta druhá strana v roce 1997 a ta třetí strana nás z toho srabu vysekala. Proto budu volit ČSSD a ty, který máš "patent" na pravdu jak zjišťuji, si vol koho chceš.
0/0
3.4.2002 11:16

Juras

Re: Re: Re: Povl z české kotliny
:-) Nač ta silná slova? Jak jste přišel na to, že mám "patent" na pravdu? Skutečně mi připadá, že se v životě řídíte až přespříliš jednoduchými pravidly. Říkáte, že nás ČSSD vysekala ze srabu? Budiž, něco na tom možná je, i když je to tvrzení velmi přehnané, určitá pozitiva současné vládě nelze upřít. Velkou zásluhu na diskutabilním úspěchu má jistě fakt, že šlo o menšinovou vládu (které většina věcí neprošla a prošly) a též fakt, že Zeman, ať je jaký je, má alespoň trochu soudnosti. Ale další volební období by bylo pod taktovkou V.I.Špidly. Pokud by získali většinu a mohli si dělat, co chtějí, následky mohou být nedozírné. S myšlenkami socialismu bych si moc nezahrával, je to cesta do pekel. Skutečně se začněte koukat a hlavně poslouchejte, co Špidla říká, ať si svou volbu nemusíte už za půl roku vyčítat.
0/0
3.4.2002 12:20

David

Odpovědnost je na konkrétních politicích kteří musí pryč (někdy celá strana)
Málo se skutečně píše se o ODPOVĚDNOSTI ZA SOUČASNOU SITUACI – TA JE U SPOUSTA VĚCÍ ZCELA NA KONKRÉTNÍCH POLITICÍCH , protože oni „něco“ vymysleli, „to něco“ vypracovali do zákonů (které nás reálně ovlivňují) a nakonec „to něco pomocí těch zákonů nechávají realizovat“. NA SEKRETARIÁTECH STRAN A U POSLANCŮ SE RODÍ „NÁPADY“ OVLIVŇUJÍCÍ KAŽDODENNÍ ŽIVOT A TAM JE TAKÉ POTŘEBA POŽADOVAT ÚPRAVU K LEPŠÍMU. KONKRÉTNĚ DÍKY ROZHODUJÍCÍMU VLIVU V POSLEDNÍCH 12 LETECH JSOU TO „LIDÉ“ (JSOU-LI JIMI JEŠTĚ VŮBEC) Z ODS, KTEŘÍ NOVĚ PŘIBRALI KÁMOŠE Z ČSSD. POKUD JE TO TADY BĚS (A TO JE!) TAK ZÁKLADNÍ MOŽNOSTÍ JAKO OBČANA JE POSTARAT SE ABY ZMIZELI.. Někdo to může řešit speciálním letem do Antarktidy, s mezipřistáním v baru „U koženého piráta“ na Bahamách, někdo může provést defenestraci, ale základem by měla být volba jiných lidí u voleb. Škoda jen že nejsou volby častěji. Pozitivním pravidlem všude na světě je totiž střídání „vrchnosti“ (zkušeností s 99,99% podporou 40 let jedněch myšlenek je tu snad již dost!). NEOBSTOJÍ TO, „ŽE VŠICHNI JSOU STEJNÍ“ (COŽ NETVRDÍM ŽE NA TOM NĚCO NENÍ), PROTOŽE POŘÁD ZBÝVÁ SKUPINA LIDÍ (u ODS prý 30% lidí této země – i když zmanipulovat se dá cokoliv a proč by agentura za pár miliónů neudělala poněkud menší úpravy otázek… business je business) KTERÁ MÁ ZCELA JASNO KTERÉ GRÁZLY PODPOROVAT (BUĎTO ZE STARÝCH DOBRÝCH LET TŘEŠNĚ NEBO Z NOVÝCH DOBRÝCH LET PTÁKA S RŮŽÍ) protože pokud dojde ke změně tak to odskáčí (tedy pokud nebude Langr posílat „nezávislé“ policii příkazy faxem jako „teď si hraju na nejvyššího policajta…“). MINIMÁLNĚ JE TEDY NUTNÉ ODSUNOUT ODS A ČSSD OD VLIVU TUTO ZEM DÁL PRZNIT ! ALE TO NEZNAMENÁ JE NAHRADIT OSVĚDČENOU DEMAGOGIÍ KOMUNISTŮ. STŘEDNÍ A STARŠÍ GENERACE ALE ASI VZPOMÍNAJÍ NA ZLATÉ DOBRÉ ČASY U BŮČKU – POKUD JSTE MLADŠÍ SDĚLTE SVÝM RODIČŮM ŽE TO CO SE TADY DĚJE (VĚTŠINOU POD HLAVIČKOU ODS) PROVÁDĚJÍ TI TRANSFORMOVANÍ BOLŠEVICI A AŤ TAKY MYSLÍ NEJEN NA ZÍTŘEJŠÍ „ŽRÁDLO“ ALE I NA TO CO PO NICH ZBUDE !!!
0/0
2.4.2002 14:07

Rasputim

Klaus smrdí - nede o aféru, to jsou fakta!
Jesliže pronikavě smrdí Macek, Jákl, Langer, Klausová, Benešová, Dostálová, Kočárník, Kondr, Koukal, Dyba, Rubáš, Benda, Nečas, Zahradil…, pak musí totálně smrdět i celé bratrstvo z ODS. A jelikož ODS smrdí od hlavy, pak musí totálně páchnout jejich vůdce soudruh KGB Václav Klaus alias Klaun. Tito smaďoši nám mají vládnout? Opravdu si to někdo ze srdce přeje? To nejsou politici, ale absolutní zločinci!
0/0
2.4.2002 11:35

Hašlerka

Jiný svět
Naši politici žijí ve zcela jiném světě , odtrženi od reality,proto se nemůžeme
divit jejich úletům.Bohužel,odhalení aférek většinou nemá žádný vliv na jejich další působení v politice.Oni totiž mají téměř všichni nějaké to máslo na hlavě,
proto si docela úspěšně navzájem kryjí záda napříč politickým spektrem.
0/0
2.4.2002 10:05

Santa

Re: Jiný svět
A co vy, nikdy jste nejel tramvají bez jízdenky?
0/0
2.4.2002 10:56

Pluton

Re: Re: Jiný svět
Dobra reakce. Mozna ze by tuto stupidni odpoved mohli pouzivat i politici, kdyz je pri nejake nekalosti zase pristihnou..
0/0
2.4.2002 11:06

Hašlerka

Re: Re: Jiný svět
Jasně,že jsem jel bez jízdenky,ale měl jsem strach!Stačlo to jednou.Ten strach  a těch pár drobných za to opravdu nestálo.Politici nemají strach z ničeho
a jedná se jim určitě o větší peníz,než je cena tramvajové jízdenky!
Vy jste také odtržen od reality?
0/0
2.4.2002 11:36

www.hajzlove.cz

Co dodat
No alespon, ze se uz dostavaj na nevolitelna mista. To si myslim, je prvni vlastovka a jiste se brzy pridaji dalsi, ze. A za nejakych 10 ci 15 let se tu mozna vytvori eticke prostredi, kde politici nebudou vzorem lidem, jak se chovat nema, ale naopak. Do te doby ale nezbyva nez si z nich delat srandu jako oni z nas.
0/0
2.4.2002 9:45

Daniel

Také chyba médií a problém celé společnosti
Část afér je uměle vytvořená naším tiskem. Politici určitě nejsou z mravního hlediska neviňátka, ale způsob, jakým informují česká média je katastrofální. Když v západní společnosti podá svědectví uznávaný deník nebo veřejnoprávní televize, mají lidé důvod faktům věřit a politik má pádný důvod odstoupit. Našim novinářům, kteří honí senzace za každou cenu mohu věřit maximálně tak na 50 %, a proč by pod tlakem těchto médií měl politik odstupovat?! Všichni (skoro) se v této zemi podíleli na komunistickém bahně a dneska mají máslo na hlavě taky skoro všichni. Teď se podávala daňová přiznání. Kolik asi českých živnostníčků vymýšlí nejrůznější fintičky, jak srazit své daně na minimum? Politik je produktem společnosti, vážení. Nebo si je představujete jako světce a zářné příklady, kteří budou žít v pokoře a chudobě, pracovat 23 hodin denně a dívat se na špínu kolem sebe? Dostat se přitom do významné politické funkce stojí také spoustu peněz, myslím tím zcela legálních, tj. to, co musí dát politik za své poradce, imagemakery apod. Já jsem pro, aby se na politiky tlačilo, ale také to musí být fairové a ne jen bulvární zprávy, nad kterými se všichni pohoršují u piva, často pořád v pracovní době.
0/0
2.4.2002 9:44

Daniel

Také chyba novinářů
Část afér je uměle vytvořená naším tiskem. Politici určitě nejsou z mravního hlediska neviňátka, ale způsob, jakým informují česká média je katastrofální. Když v západní společnosti podá svědectví uznávaný deník nebo veřejnoprávní televize, mají lidé důvod faktům věřit a politik má pádný důvod odstoupit. Našim novinářům, kteří honí senzace za každou cenu mohu věřit maximálně tak na 50 %, a proč by pod tlakem těchto médií měl politik odstupovat?! Všichni (skoro) se v této zemi podíleli na komunistickém bahně a dneska mají máslo na hlavě taky skoro všichni. Teď se podávala daňová přiznání. Kolik asi českých živnostníčků vymýšlí nejrůznější fintičky, jak srazit své daně na minimum? Politik je produktem společnosti, vážení. Nebo si je představujete jako světce a zářné příklady, kteří budou žít v pokoře a chudobě, pracovat 23 hodin denně a dívat se na špínu kolem sebe? Dostat se přitom do významné politické funkce stojí také spoustu peněz, myslím tím zcela legálních, tj. to, co musí dát politik za své poradce, imagemakery apod. Já jsem pro, aby se na politiky tlačilo, ale také to musí být fairové a ne jen bulvární zprávy, nad kterými se všichni pohoršují u piva, často pořád v pracovní době.
0/0
2.4.2002 9:42

Daniel

Také chyba novinářů
Část afér je uměle vytvořená naším tiskem. Politici určitě nejsou z mravního hlediska neviňátka, ale způsob, jakým informují česká média je katastrofální. Když v západní společnosti podá svědectví uznávaný deník nebo veřejnoprávní televize, mají lidé důvod faktům věřit a politik má pádný důvod odstoupit. Našim novinářům, kteří honí senzace za každou cenu mohu věřit maximálně tak na 50 %, a proč by pod tlakem těchto médií měl politik odstupovat?! Všichni (skoro) se v této zemi podíleli na komunistickém bahně a dneska mají máslo na hlavě taky skoro všichni. Teď se podávala daňová přiznání. Kolik asi českých živnostníčků vymýšlí nejrůznější fintičky, jak srazit své daně na minimum? Politik je produktem společnosti, vážení. Nebo si je představujete jako světce a zářné příklady, kteří budou žít v pokoře a chudobě, pracovat 23 hodin denně a dívat se na špínu kolem sebe? Dostat se přitom do významné politické funkce stojí také spoustu peněz, myslím tím zcela legálních, tj. to, co musí dát politik za své poradce, imagemakery apod. Já jsem pro, aby se na politiky tlačilo, ale také to musí být fairové a ne jen bulvární zprávy, nad kterými se všichni pohoršují u piva, často pořád v pracovní době.
0/0
2.4.2002 9:41

Pluton

Re: Také chyba novinářů
Mno, ono vubec nejhorsi je se s takovym stavem smirit, a rict ze stejnako maj vsici maslo na hlave, tak proc by ho nemohli mit taky kluci nasi zlaty parlamentni... :( A eventuelne pritom jeste vynadat novinarum.. :-)))
0/0
2.4.2002 10:45

Juras

Re: Re: Také chyba novinářů
Jsou dvě možnosti. Smířit se anebo dělat něco aktivně. Za kterou stranu kandiduješ Plutone, nebo tady jen tak hloupě remcáš? V tom případě jsi smířený, jenom okázale demonstruješ své zhnusení. Asi se v tom vyžíváš, každý má nějakého koníčka.
0/0
3.4.2002 7:22

David

Re: Také chyba novinářů KTEŘÍ BY SE MĚLI NAD SEBOU ZAMYSLET
Určitě někteří NOVA(í) novináři a podobní honí jen senzace, ale SPÍŠE NOVINÁŘI NEJSOU SCHOPNÍ NĚJAKÝ PROBLÉM ZPRACOVAT A NAPSAT SOLIDNÍ ČLÁNEK ČI REPORTÁŽ. Jestli takto na jednotlivce tlačí vedení a vlastnící chodící s politickou lůzou na večeře, NEBO JSOU TO JEN NESCHOPNÍ NOVINÁŘI nechám na nich. Pak by ale s vědomí toho jak důležitá je jejich činnost v demokracii MĚLI RADĚJI MÍT OKNA. „DNES“ se řadí mezi ně – bohužel !!! Těžko ovšem cokoliv chtít po BOBOŠÍKOVÉ a příbuzných. Pravda někteří můžou mít na háku, protože jim starej dá chechtáky za svoje prodané půllitry, když má fabriku na výrobu potištěných sklenic, kterou zprivatizoval v Klausově skvělé éře (která snad již skončí)!!!
0/0
2.4.2002 14:02

Krema

Re: Re: Také chyba novinářů KTEŘÍ BY SE MĚLI NAD SEBOU ZAMYSLET
To co pisete je celkem blabol. Akurat jedna vec me zaskocila - jak to myslite s tou Bobuli, ona ma neco spolecnyho s MF ?
0/0
2.4.2002 15:49

Mr. Noname

Kde je zákon
Musím udělat kritiku také redakce, možná že se mílím, ale vy jako redakce píšete tyto články na základě nějakého svědectví, proto se divím, že na dané politiky a jiné "čisté" lidi nepodáte trestní oznámení. Když nechcete vy, tak od čeho si myslíte, že platíme toho ombucmana. Ten může podat žalobu za vás. Potom vám nesbívá, než si jenom stěžovat, nad morálkou našich lidí.
Jakmile jim sáhnete na svobodu, nebo menáž, hned uvidíte, jak se začnou měnit, protože kriminál jim za to stát nebude. A poslanecká imunita,  ta je ta tam, když můžeme potopit opozičního kolegu.
.................čekám tedy na první žalobu od MF 
 
0/0
2.4.2002 8:42

Karel

Re: Kde je zákon
Vy si to představujete, jak Hurvínek válku. Víte jak pracuje naše justice? Mimochodem jen tak na okraj, zopakujte si gramatiku.
0/0
2.4.2002 9:26

Petr Horn

Konečně mám jasno.
Díky analitičce Jitce jsem se konečně dozvěděl, proč naši politici neodstupují z funkcí, i když na západ od nás by průsery některých z nich, stačily na pád celé vlády-protože u nás se prostě neodstupuje, u nás dostane politik černý bod do žákovské, asi jako já když jsem na základní házel o přestávce po Sutnarovi tvrdým rohlíkem. Těžkej zločin, ale za to mě přece nevyhodí ze školy. Bohužel politika není základní škola a politici nejsou školáčci.  Pokud chtějí z naší země udělat demokratický stát a né banana republic asi by na to měli jít z jiného konce. Argumentací, že naše mladá demokracie potřebuje na něco takového čas, se daleko nedostaneme.  Kdo sázel na mladou krev, která zavede novou politickou morálku, asi se zklamal. Na příkladu Grosse je vidět, že mládí se prasáren pranic nebojí a malá domů, brácha na mě, jako za starých dobrých časů. Co tedy dál? No asi nic-tak slez. Gross a jeho věrní bahňáci se rozjedou po západním světě se sérií odborných přednášek na téma: Politikem do sta let aneb nebojte se leváren, kritika vás posílí. Nixon se bude rotovat  v hrobě nechápajíce, proč vlastně abdikoval a Helmut se pokusí o comeback, protože díky odvážným sympaťákům Grossovi a Mackovi, už bude vědět, jak na to. Držet kušnu a čekat až to přejde. A naši průkopníci alespoň přivezou ze zahraničních turné tolik potřebné devizy. Je otázka jestli je zdaní. No pokud ne, a někdo se  to náhodou domákne-nějaký ten černý puntík navíc je už nezabije.  
Petr Horn, Brno
 
0/0
2.4.2002 5:46

Santa

Re: Konečně mám jasno.
A jste si jistý, že víte o čem mluvíte? Nixon nadělal průserů za miliardy dolarů, Kohl za miliardy marek. Jsme menší země, proto i ty průsery jsou adekvátně menší. Tam, kde jde skutečně o trestný čin, jde se sedět - viz Svoboda - Snopková. Tam, kde jde spíše o mediální bubliny, zůstává se sedět na židlích, stejně jako jinde ve světě - viz prezident Chirac, ten se ohání imunitou a vyšetřovatelé na něj nemůžou, jaký křiklavější příklad ještě chcete?!?! O Japonsku se traduje, jak se tam páchá harakiri a přečetl jste si po jakých průserech teprve odešla minulá garnitura? To, že jinde ve světě je vyšší politická etika je novinářský blábol německých vydavatelů a jiných, kteří se nám snaží dokázat, že my Češi si neumíme vládnout a budeme se mít dobře teprve pod tvrdou germánskou pěstí. Dost keců, jsem zvědav, jestli vůbec přijdete k volbám.
0/0
2.4.2002 10:52

David

Re: Re: Konečně mám jasno JAK SE DĚLÁ DEMAGOGIE (se SANTA a Klausem)
Pan Santa (snad SANTA jako KLAUS) se zásadně se mýlí – ZAPOMNĚL JSTE, ŽE SOUČASNÉ ZLODĚJSKÉ ZÁKONY PŘIPRAVOVALI PRÁVĚ TI NEJVĚTŠÍ ZLODĚJI – POLITICI ODS úspěšně provádějící svoje „zákonné činy“ nyní ve sloučení s ČSSD. Jenom HLUPÁK MŮŽE TVRDIT, ŽE LEGISLATIVA A NÁSLEDNÁ APLIKACE SOUDCI JE SPRÁVNÁ. Ještě dnes není současná justice sama o sobě, za pomoci zákonů ještě navíc, vyřešit třeba takovou banální věc jako je převod peněž ze zkrachovalého s.r.o. aniž by dlužník musel vrátit jedinou korunu !!! To že v tom mají velkou váhu „komunistické“ elitářské praktiky provozované ODS a nově ČSSD nevidí jen slepí – pardon ten to určitě slyší a pochopí. NECHCE TO VIDĚT JEN ZASLEPENEC A PŘÍZNIVEC ODS a ČSSD, který by V PŘÍPADĚ POLITICKÉ ZMĚNY BY S KLAUSEM VYŠLI Z BASY ZA 30 LET!!! POKUD JE někdo jeden z těchto ZLODĚJŮ, pak ho to ovšem neopravňuje vynucovat si metodami obdobnými FAŠISTICKÉ DIKTATUŘE či KOMUNISTICKÉ TOTALITY svoje POŽADAVKY na jiných občanech. Pozn: neodešel náhodou Nixon za Watergate (což nebyly žádný peníze !!!)?
0/0
2.4.2002 13:48

Milan

Re: Konečně mám jasno.
Velmi dekuji za tuto reakci,
dvakrat jsem ji cetl a jsem velice spokojen s literarni cistotou.Navstevuji tento web a nevynechavam ani reakce a prispevky.Bohuzel mnohokrat se setkavam s takovymi ,,rubbish,,svedcici o mentalite dotycnych dopisovatelu.Neni se potom divit politikovy,jenz prehlizi svoji etickou cistotu a dale setrvava ve sve funkci.Prece ho nemuze vytrhnout z teple zidle skupina hloupych a pivem nasmradlich hlupaku.
0/0
2.4.2002 11:53

Havran

Jak malo staci
Ve slusne a kultivovane spolecnosti by za Vami zminene prestupky politici okamzite opousteli sve posty ve statni sprave a celni mista politickych stran. V nasi prohnile spolecnosti se pomalu radujeme nad tim, ze Lachnit dostal nevolitelne misto na kandidatce a Kavan propadl u voleb uvnitr CSSD. O jak malo nam staci. Je to smutny orazek nasi spolecnosti a zvlaste arogance a povysenosti nasich celnich politiku. Jeste dlouho bude trvat nez se vymete Augiasuv chlev.
0/0
2.4.2002 1:37

Juras

Re: Jak malo staci
:-)) Chcete říci, že neexistuje a nemůže existovat slušná a kultivovaná společnost?
0/0
3.4.2002 7:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.