Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další atentát zasáhl izraelskou Haifu

V severoizraelské Haifě vybuchla bomba odpálená palestinským sebevražedným útočníkem, která podle dosavadních informací zabila patnáct a zranila dalších 30 osob. Podle izraelských bezpečnostních a zdravotnických zdrojů je pět ze zraněných v kritickém stavu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honza

0/0
1.4.2003 8:38

Tom

jen slusne p. Marcello
Dekuji, ze jste mi odpovedela, sice nechapu, co je tak osobniho napsat jestli jste zila v Izreal nebo ne a jestli znate dost Zidu a Arabu, ale jak chcete. Ja nemam moc cas na internet, ale od jiste doby si rad ctu vase prispevky a stahuji si je, treba to delate take a pak vite co jste kdy a komu napsala. Mozna nejste ani zena a mozna ani toto jmeno neni prave, ale podle toho jak pisete asi chovate velkou nenavist vuci USA a Zidum. Pisete jako zelezna knihovna, jen fakta a fakta, velmi chytre podsouvate lidem svuj nazor o kterym jste asi jista, ze je spravny a jediny a celkem slusne urazite lidi. Teda musim rici, ze posledni dobou je to horsi, presto sama velmi casto pisete  nepresne informace, delate take obcas gramaticke chyby a spatne pouzivate nazvy. Pak se nesmite divit, ze jsou lide, kteri s vami nebudou diskutovat, protoze vy asi nechapete slovo diskutovat. Vy umite dobre slovo vnucovat.  Kdyz si to po vas ctu znova a znova tak mam cim dal tim vetsi pocit, ze jste bez citu a ze vam chyby ten normalni selsky rozum, nikdy nepisete co vy myslite jen neustale dokola jako by jste vypisovala vase fakta. Mohl bych vypisovat pasaze vasich odpovedi, ale na to asi tady nikdo neni zvedav.  Jiste budete velmi vzdelana, ale to casto nestaci k tomu delat zavery a soudy, nikdo na tomto svete nevi vsechno a kazdy ma pravo mit svuj nazor , ale to vy asi vubec neuznavate. Umite vubec nekdy rici, spletla jsem se, umite si rici to jsem napsala peknou blbost nebo umite prijmout nazor jiny?Doufam, ze se neurazite, protoze jsem se snazil psat velmi slusne, jen by jste se mohla obcas zamyslet sama nad sebou a hlavne nad tim jak pisete. Ja se stavim k vasim odpurcum a  to z mnoha duvodu, ale to take je nepodstatne. Moje vynikaji kamaradka je Zidovka a ta rika, ze Zide jsou bud vasi nejlepsi pratele a nebo vasi nejvetsi nepratele. Ten druhy pripad bude platit pro vas, ale docela by mne zajimalo proc. Take se rika zij a nech zit, premyslejte o tom.
 
0/0
2.4.2002 2:06

Marcella

Re: jen slusne p. Marcello...pro Toma
 Take se rika zij a nech zit, premyslejte o tom.........
Plne souhlasim s timto zaverem Vaseho prispevku, predpokladam, ze i Vy se touto zasadou ridite.
Trocha filosofie:
I may not agree with what you say, but I shall defend to the death your right to say it. (Voltair)
0/0
2.4.2002 19:36

Kato

Jo kdyby byly v ř... ryby, nebylo by rybníka
Okolo masady byly pouze vojenské tábory, takže i kdyby ty výbušniny měli, tak by těžko mohli vyhazovat do vzduchu civilisty
0/0
1.4.2002 20:09

tono

segregace?
Historie neni spavedliva. Nema cenu polemizovat o tom, kdo si zacal. Etnicka segregace nemuze byt resenim. Palestinci se bud prizpusobi zvyklostem civilizovaneho sveta i kdyz nechteji, nebo budou vyhlazeni a rozpraseni. Coz je asi to, co chteji, a delaji pro to vse, co je v jejich silach. Svet jim dal sanci (a dost penez-bohuzel ty se rozplynuly ve zkorumpovane samosprave). Zidovsky pragmatismus zvitezi, tolerance dostane na frak.
 
0/0
1.4.2002 19:40

Cumi

AD
btw .. nechápu jak si někdo může myslet že se dá tak snadno vojensky obsadit stát a postřílet všechno co se dotkne zbraně. Toto by vyžadovalo obrovskou pozemní operaci. Nepodařilo se to za 2.svět války ani sborům SS když vyčišťovaly obsazené území od "podvartných živlů" = zastřelit každého na koho narazíme
0/0
1.4.2002 16:01

Cumi

?Nexapu některý příspěvky
V historii vzniku státu Izrael je patrno že jako stát vznikl za podpory vítězných mocností a za sympatií lidí kteří fandili vzniku samostatného Izraelského státu po ukončení 2. svět války. Tragedií je že židé kteří byli vyhlazováni v koncentračních táborech si vyhradili právo na krvi si vybudovat vlastní stát. Založili si prostě během historicky krátké doby stát přímo uprostřed naprosto odlišné kultury kterou začali ovlivňovat. Je jasné že ke střetu těchto dvou naprosto odlišných kultur dojít muselo. A hitorický nárok ? Český stát taky kdysi vládnul Evropě a patřily nám velká území. Máme snad jít do války protože to dřív bývalo naše ? Nechápu názory těch kteří obhajují vojenský postup v této věci. Terorismus se vojensky nedá vymítit. Stejně tak kdyby Izrael zlikvidoval jakékoliv osoby schopné jednání tak by vzniklo naprosté vakuum v tomto směru. A s kým pak jednat když není s kým ale je válka? Jak jí pak zastavit když není na koho se obrátit ?
K přísěvku o vojenské síle Izraele.. Izrael je možná lépe vyzbrojen a vybaven jak po technické tak po lidské stránce. Nikdy však nebude schopen zabrat a udržet území o takové rozloze a udržet tam klid. A s tím vyhnáním do okolních států.. prosím. přečtěte si to po sobě ... takový nesmysl. Jak chcete bojovat proti terorismu a zároveň vyhánět civilní obyvatelstvo?
0/0
1.4.2002 15:54

OSN yzhlasuje stat SUDETY
0/0
1.4.2002 9:17

por.Hamacek

Na co Izraelci cekaji???
Po tech atentatech v minulych dnech maji moznost jednou provzdy se vyporadat s palestinci. Kdo by Izrael zastavil???  OSN bude jen zasedat a vydavat rezoluce, US proti Izraeli nepujde, akceneschopna EU bude jen vyzyvat obe strany k miru, okolni arabove se nestaci domluvit, Sadam se musi pripravit /sbalit kufry/ na podzimni utok US a VB. Staci tam jen vlitnout a postrilet vsechno co se jen dotkne zbrane a zbytek vyhnat do okolnich arabskych statu. Tam o ne take nestoji a proto je arabove zlikviduji sami , tak jak to udelalo Jordansko s palestinci na svem uzemi. Kdo by tu chatru postradal? Kolik narodu v minulosti zmizelo ze sveta a nikomu dodnes nechybi.
0/0
1.4.2002 5:35

jenda venda

Re: Na co Izraelci cekaji???
.... na Vás, to snad přece je jasné už kdekomu
0/0
1.4.2002 7:03

snajpr

Re: Na co Izraelci cekaji???
a kolik poručíků Dubů zmizelo a taky nikomu nechybí
0/0
1.4.2002 9:45

Prokki

pár názoru a souhlas, že je to tady beznaděj
Pár dobrých názorl tu zaznělé,  například, že palestinci se chovají jako zvěř zahnaná do kouta.   Jinak nevidím, proč by lid jako např. poslední atentatnice, které bylo pouze 18 let se šli odpálit.  Určitě by si tady jen težko našel 18ti letou holku, která by se šla odpálit jenom aby zabila pár němců, protože je zemřel dědešek ve druhé světové. 
Skuste se podívat jaktože Israeli jeho okupace prochází a Iráku jakmile věl do Kuvaitu aniž by někoho Saddam vraždil, ale pouze obsadil ropné vrty, tak se na něj rozjelo cele mezinárodní společenství a sankce byly rovněž na světě.  Dobře pravda, že Husajn to měl poskvrněno masakry kurdů,  ale Šaron by to měl (opakuji MĚL) mít poskvrno také a to mluvím o masakrech v uprchlických táborech.
Jestliže je Arafat terorista, pak je Palestina teroristický stát,  jenomže pak je podle Šarona Israel státem kriminálním.  Oba vůdci jsou zvoleni regulérně a oba musí jednat,  ale ne tak, že Šaron bude Arafata veřejně ponížovat aniž by podal důkazi o jeho vině. To jsou skoro nacistické praktiky. 
 
0/0
1.4.2002 3:55

přátelé

Re: pár názoru a souhlas, že je to tady beznaděj
Ty chudáku vypatlanej, kdo chtěl Sadáma likvidovat od roku l945 jako Izrael? Ty máš v hlavě arabský hovno, tak si připomeň historický chod věcí, pak jdi na žumpu a zastřel se, nebudeš nikomu chybět, možná tak palestincům.
0/0
1.4.2002 9:53

Prokki

Re: Re: pár názoru a souhlas, že je to tady beznaděj
Opravdu jsem ted na pochybách, protože s mi  všechno svými inteligentními  argumenty vyvrátil :-)
0/0
1.4.2002 17:05

Lotos

Jediné řešení je naprostá separace.
1.Nechápu proč se Izraelci na ty fanatiky nevykašlou, nestáhnou se a nepostaví kolem svého území neprodyšné hranice s ostnatými dráty a bezpečnostní zónou jako to bylo u nás v době studené války! 2.Pokud Izraelci skutečně zabíjejí nevinné je to zlé a špatné. Ale nejsem schopen pochopit ty, kteří obhajují masakry nevinných lidí jako je tomu v židovských městech, ani lidi, kteří své děti vychovávají k obdivu k masovým vrahům (viz palestinské školy a rodiny). 3. Nesouhlasím se zahraniční politikou EU (proti islámským ani jiným radikálům (jako je ve skutečnosti Arafat) nelze zaujímat smířlivý postoj.)
0/0
1.4.2002 2:44

jakub

Re: Jediné řešení je naprostá separace.
Tak to je fakt sila,,,,uz si nekdy videl mapu uzemi o kterem mluvis? jak to tam muzes oplotit? to neni tak jednoduche jako ze kousek je izraelsky a kousek je palestinsky,,,,ani pred sestidenni valkou to tak nebylo,,,ale je fajn ze mas prehled,,,,,,no a ten typek co psal jako ze izrael vzniknul kvuli par fandum kolem celeho sfjeta je jeste hloupejsi,,,,kazdopadne se kazdy hlavne stydel a bal zidum vubec podivat do oci,po te co se stalo ve valce,,,,,krome amerycanu,,kteri zjistili ze by bylo fajn si postavit novou strategicky vyhodou vojenskou zakladnu,,,,,ale stejne o tom nic nevim,,,tak mne samozrejme neberte vazne protoze mi je 18,ale chtel bych potkat tu marcelku,,,v knihovne,,,,,cus
0/0
1.4.2002 23:39

JIRI MALIK

SOUHLAS
SOUHLASIM S VLADIMIREM STWOROU- VIZ NIZE PRISPEVEK Z 19:30 TYKAJICI SE UROVNE ZDEJSICH PRISPEVATELU.
JE MI SPATNE KDYZ CTU NAZORY JAKO VYVRAZDIT VSECHNY PALESTINCE ATD.
JE MI LITO ZE NEKDO TAK PRIMITIVNI VUBEC NA TYTO STRANKY PRISPIVA.
NA DRUHOU STRANU- JE DOBRE ZE ALESPON VIDIME UROPEN TECHTO LIDI.
JE JEN SKODA ZE SE NEPODEPISUJI- ZE BY SE SNAD ZA SVE NAZORY VE SKRYTU DUSE STYDELI A NEBYLI JE SCHOPNI A OCHOTNI NEANONYMNE- NAPR PRI VEREJNE DISKUSI OBHAJIT????
0/0
1.4.2002 2:31

pokud bude mít tento svět dvojí metr na teroristy - bude to na hlavu. USA byly ochotný zabít každého teroristu, kterého chytnou - taky takový "bezbranný osoby" s bombičkou u pasu. Kdyby Izraelci chtěli, Arafat je už dva dny po smrti, nestalo se tak, místo toho tam umírají jejich děti a ženy stejně jako v N.Y. bez varování.
0/0
31.3.2002 23:39

Petr

Skoro ještě zoufalejší než situace v Izraeli a Palestině jeví se mi tato diskuze.
0/0
31.3.2002 22:50

aha

Re: Skoro ještě zoufalejší než situace v Izraeli a Palestině jeví se mi tato diskuze.
SOUHLASIM S TEBOU.
DOUFAM ZE ALESPON NEKTERI LIDE NA BLIZKEM VYCHODE MAJI TED VIC ROZUMU NEZ ZDEJSI AUTORI....
0/0
1.4.2002 1:54

Roj

Papinek Hitler
Ja, ja, herr Kohn, ainek Hitler nas to doe naucil. Vedi rece, ze my, vyvoleny narod, otrebujeme LEBENSRAUM! A jestli nam ta arabska akaz bude rekazet, vsak si s ni odarime. Mame na to armadu, secialni jednotky a kamose za morem, kteri nam naoko ohrozi, ale ve skutecnosti jdou s nama. Ja ja, ENDLOESUNG se uz blizi! Nic nebude stat v ceste nasi Risi, nasemu Sionu. Kdyby snad nekdo tvrdil, ze delame genocidu, riomeneme mu nas HOLOCAUST, rotoze ten nas rece oravnuje delat si co chceme a neat ohled na menecenne rasy Herr Kohn, nechcete zkusit to nove mydlo? Dodava ho nova tovarna Ramalah...
0/0
31.3.2002 22:32

eksox

No to snad ne!!!
Přečtěte si alespoň základní informace o vzniku státu Izrael a pokuste se zapřemýšlet o motivaci sionistických snah. Jste vynikající ukázkou dosud živého antisemitismu. Je mi vás líto. Měl byste mít úctu ke každému lidskému životu, vyjádřil jste odsouzeníhodnou bezohlednost k obětem šoy.
0/0
1.4.2002 9:51

Nelson

Re: No to snad ne!!!
Herr Roubicek, vedi, ze nas stat vznikl tim nejlepsim moznym zpusobem? Na ja, ostatni staty vznikly tak nejak eckelhaft, jen my jsme vznikli koser. A proto muzeme jiny staty napadat armadou, zavirat jim vodu, elektrinu a volat jejich predstavitele k zodpovednosti za vsechno svinstvo, ktery se stalo u nas i jinde. Treba ve Francii. Snad jim tam strejda Sam posle par letadel a trochu je umravni. Ja ja, Herr Roubicek, je to fein, bejt clenem te spravne rasy. :-)
0/0
1.4.2002 20:50

jakub

Re: Re: No to snad ne!!!
se jenom divim ze sem se nedocett o zadnem statu palestincu,nez vznikl izrael,,,tak zili jako ve stredoveku,,,,,,ted jich je 30 procent nezamestanych a 70 zamestnanych v izraelskych tovarnach,,,,jinak jim jejich vodu nikdo nezastavuje,,,,,oni vlastne nemaji nic, zadna infrastruktura, zadne vzdelani nic,,,,,,,,,Pakistansky prezident rekl ze i kdyby arabove postrileli a vyhladili vsecky izraelce , a ovladli pul sfjeta porad budou nejnevzdelanejsi typci bez budoucnosti,,,,,,,,,,v arabskych skolach v usa visi na stenach mapy kde je smazany nazev izrael a cernym fixem napsano Palestina,,,,,,,decka maji v ucebnicih napsane ze je v poradku krast nebo zranit nemuslima, a ze znameni nez se vrati buh na zem bude ze budou vyhlazeni fsichni zidi,,,,,,,,tak se o to snazi,,,evidentne na to nemaj,,,,tak je nechte at si delaj co chcou,,,,PS: proc izraelci okupujou zabadni breh a gazu a goland apod? protoze je nenchali ti inteligentni arabi napokoji ani pred tim, kdyz byli relativne rozdeleni,,,,tak jen tak dal,,,,nejak to skoncit musi,,,,
0/0
1.4.2002 23:53

Bobb

---
Myslim ze jedno musi byt i tomu nejzarytejsimu odpurci Izraele jasny - pokud by Izrael chtel, tak zcela Palestince smete a Syrii i Libanon, vojensky to snad uzna i plysovej medvidek. Zlikvidoval by vsechny armady okolo a klidne by bylo v jeho silach vsechny i vyhladit, takovou zbrojne technickou prevahu ma. ALE - neudela to! A ted, co je snad jasny taky vsem - pokud by meli stejnou nadvladu Palestinci, meli vrtulniky Apache a F16ctky, a Izrael byl na urovni tam kde ted oni, tak by nezbyl na Blizkym vychode jeden jedinej malickej Zid, jakej by to byl masakr. To byste teprv videli, co je "okupace" a "vrazdeni" ! Vsichni nadavaji na Sarona co prinesl za nasili a bomby, ehm ehm, nebyly to naaadodou prave ty bomby, co mu prinesly volebni vitezstvi??? (takze byly uz davno pred nim). Nebyly zde naaahodou sebevrazdene masakry i pred tim, nez Saron zacal s tvrdou rukou a samosprava mela tehdy jeste vse plne v ruce ("jak muzem potlacovat teror, kdyz nam zabijite policajty!") - omyl, tehdy mela samosprava vse pod kontrolou a bouchalo to stejne, at byl Saron nebo Barak nebo Bibi, at nekdo utocil na samospravu nebo ne. Cim driv nekdo odpravi "mirotvurce" Jasira, tim driv spadne ze sedla i Saron.
0/0
31.3.2002 22:28

Frankie

Re: ---
Stručné a výstižné, byť pochybuji, že to našim dvěma čechokanadským Palestincům (a Palestinkám) otevře obzory.
Nesouhlasím jen s poslední větou. Zabíjet našeho Nobelistu by byla velká chyba. Celý arabský svět a některé evropské země právě na tohle čekají a vůbec bych se nedivil, kdyby Arabové měli v plánu odkráglovat ho sami a hodit to na Židy. Zabijí dvě mouchy jednou ranou:
a) Vyvolají nebývalou protiizraelskou hysterii.
b) Zbaví se zprofanované osoby, se kterou již nikdo v Izraeli jednat nebude a která jim tudíž k ničemu není. Novou a neokoukanou slibotechnu na příměří a mír najdou lehko.
Dobře vědí, že v nastalé hysterii by Izraelci těžko dokazovali pravý stav věcí. Dle mého nejlepší, co může Izrael udělat, je nakopnout pana mírotvůrce do řiti a co nejrychleji jej i s ručníkem vyexpedovat do některé spřátelené arabské země.
0/0
31.3.2002 23:23

Marcella

Re: ---
Jste hlupak, a nebezpecny k tomu. Navic naprosto neznaly niceho, krome perversniho uspokojeni z toho, ze nekdo ma vojenskou techniku. Te je vice na Str. vychode, nez se vam jenom muze zdat, a nejenm v rukou Israele. .....sebevrazedne utoky jsou nedavna zalezitost, k dnesnimu dni je to 1269 Palestincu (50 z toho sebevrahu, zbytek jsou civiliste, z toho 300 deti), 416 Israelcu.
0/0
1.4.2002 9:03

Marcella

Re: Re: ---
moje pripominka patri Bobbovi, tomu adolescentnimu idiotovi, to nepatri vam, Frankie
0/0
1.4.2002 9:05

Marcella

Re: Re: ---
moje pripominka patri Bobbovi, tomu adolescentnimu idiotovi, to nepatri vam, Frankie
0/0
1.4.2002 9:05

Frankie

Re: Re: ---
To se mi opravdu ulevilo, že jsem nepovýšil na adolescentního idiota a zůstal pouze autorem příspěvků postrádajících inteligenci dle Vašeho dřívějšího hodnocení.
Pokud jde o odpověď Bobovi, nebylo by místo plamenných slov lepší podepřít svou argumentaci nějakými čísly? Například srovnat početní stavy izraelské armády a techniky se stavy jiných armád v oblasti? Já vím, chce to trochu kutání na internetu. Také je to poněkud tenký led, již jednou jsem Vás při podobné příležitosti nachytal na švestkách, ale jistě uznáte, že věty typu "vice, nez se vam jenom muze zdat" zrovna moc fundovaně neznějí.
Nechci se s Vámi hádat o definici palestinského civilisty, své jsem k tomu nedávno napsal, ale tvrzením, že sebevražedné útoky jsou nedávná záležitost, jistě nechcete naznačit, že před Šaronem žádné nebyly? Viďte, že ne?
0/0
1.4.2002 14:04

Bobb

Re: Re: ---
Oh vazena, dekuji za lekci, jsem rad, ze jsem stal za reakci tak skvele znalkyni archivu US kongresu, Blizkeho vychodu a vseho okolo, ze jsem mohl celit faktografickym argumentum typu " hlupak", "adolescentni idiot"  atd. Jenom opet mensi pripominka, aby se publiku dostalo nalezite osvety - sebevrazdne atentaty tu byly davno pred Saronem, v dobe kdy na budove palestinske polcie nebyl jedniny sram. Pomer absolutnich obeti je sice znatelne vyssi na strane Palestincu, ale skladba obeti jednoznacne dle meho mluvi ve prospech Izraele - vetsina "civilistu" jak rikate, jsou manici s kalasnikovem a satkem na hlave (viz. fotoreportaz o utoku na sidlo Arafata, kde se jeden takovy skacel), casto je bohuzel muzeme zapocist mezi deti (viz. caste snimky sotva skolaku s maketou samopalu nebo i originalem co hopsaji po ulicich Gazy atd.) - mimochodem, videla jste nejake izraelske dite hopsajici po TelAvivu s maketou samopalu a jecici "Kill Palestinians!" ??? Ano, s rostouci eskalaci se zvysil i pocet nevinnych obeti, i pocet excesu IDF, je to hrozne ale tak to ve valce chodi, jenze takovychto obeti je mensina. ZAAATimco vesina obeti zidovskych jsou opet - cestujici budem, pijaci kavy, nakupujici rohliky, lide cekajici v recepci hotelu.... a nikoliv vojaci IDF, jen kvuli poslednimu utoku v Haife a Netanji by museli palestinci zabit pres 30 vojaku IDF, aby byl pomer civilista:vojak 1:1. Predem dekuji za invektivy :-))) (fakta necekam)
0/0
1.4.2002 19:36

Kato

Re: Re: Re: ---
Vítám Tě Bobbe do Klubu zhrzených odpůrců Marcellky. Jo, s tou je lepší si nic nezačinat. Někdy mám pocit, že snad trhá lístky při vstupu do kongersové knihovny a tímto promyšleným způsobem se snaží zvýšit návštěvnost.
0/0
1.4.2002 20:16

jakub

Re: Re: Re: Re: ---
cus lidi,,,ta zhulena zenska, co se dela takova chytra Marcela chodi do kongresove knihovny? jesi jo tak bysme se tu mohli potkat, jesi myslite kongresovou knihovnu v DC,,,,sem tu kazdy den,,,marcelo ozvi se,,, chci videt nejake exoty co se delaj chytri na vlastni oci,,,{ PS:huleni mam}
0/0
1.4.2002 23:31

Jarda

Pripominka
A muzu vam rict damy a panove, ze pokud se do toho neopre silou USA, tak to budeme poslouchat ve zpravach kazdy vecer porad. Tak jako bychom do dnesniho dne poslouchali zpravy z Chorvatska, Bosny a Kosova. Ale misto toho do Chorvatska muzeme jezdit na dovolenou.
0/0
31.3.2002 18:16

Jarda Pospisil

Re: Pripominka
Ano, protoze USA ( lepe receno jde o Zidy) tam maji sve zajmy. A to je duvod, proc vidime ve zpravach ze sveta: Valka proti terorismu, Afganistan, Izrael... Porad dokola.
Jinak se vrazdi bili lide treba v Zimbabwe, jde tam evidentne o "opacny" rasismus, ale nikdo nic nedela. A jinde ve svete  probihaji krvavejsi strety, ale nejsou o tom moc informace v TV. To proto, ze tam az tak o zajmy USA nejde. A jak znamo, Zidi rozhoduji v USA o vsem. I o verejnem nazoru.
 
 
0/0
31.3.2002 21:23

milan

zastavte vraha šarona
v této kritické době by se měl spojit celý demokratický svět a zamezit dalšímu vraždění izraelské armády,která svou zrůdností ničí bezbrané palestince
0/0
31.3.2002 17:37

prostý človíček

Re: zastavte vraha šarona
přesně tak, ty chudinky co by ani mouše neublížili, viď ... ty d.e.b.i.l.e.
0/0
31.3.2002 17:48

přátelé

Re: zastavte vraha šarona
Milane, bezodkladně navštiv psychiatra, v každé větší nemocnici je pohotovost, a žádej pomoc. Ale možná už ti nikdo nepomůže. Prosím tedy tvé příbuzné, odvezte ho k Arafatovi, tam je jeho místo.
0/0
31.3.2002 18:01

Slomo

Re: Re: zastavte vraha šarona
Ty i ten pred Tebou neumite vyvratit ani primitivne postaveny nazor, jen vzyvat k nejakym hovadinam. Nejvetsi sranda ale je, ze ten vami opovrhovany prispevatel ma vlastne pravdu v jedne veci: dokud nenastoupil do cela zidovske vlady Saron, tak ten proces kamsi byt obtizne vedl. Saron je skutecny zlocinec a byt treba Srb nebo prislusnik jineho nepopularniho naroda, tak je souzen za valecne zlociny!!! Nestesti a zkazu rozseva uz 25 let. Patri do kriminalu a ne do politiky.
0/0
31.3.2002 19:55

shodam

Re: Re: Re: zastavte vraha šarona
Přesně tak ! To, co předvedl po svém nástupu Ariel Šaron, je klidně možné nazvat zločinem. On je osobně zodpovědný za smrt všech lidí v tomto konfliktu. Když byl premiérem Ehud Barak, mír byl v podstatě na dosah ruky, stačilo jen dořešit otázku uprchlíků. Radikálové na obou stranách by ztratili podporu a postupně by se je určitě podařilo eliminovat. Bohužel pan Šaron všechny tyto naděje dokonale pohřbil. Pokud někdo prohlásí, že navrácení okupovaného území je nepřijatelné, Jeruzalém je nedělitelný a o uprchlících se nehodlá bavit, pak se vědomě rozhodl vést válku. A to válku proti celému národu! Proto je obyčejným zločincem, který by měl stanout před soudem.    
0/0
31.3.2002 22:12

Petr

Vždyť je to ve skutečnosti naopak
Bohužel jste otočili příčinu a důsledek. Poté co Arafat odmítl velkorysé nabídky Barakovy vlády, rozpoutal intifádu a odepsal tím izraelskou levici, v nastalé situaci si Izraelci v demokratických volbách zvolili do čela vlády Šarona jako adekvátnějšího partnera proti Arafatovi.
0/0
31.3.2002 22:40

Krutas

Re: Vždyť je to ve skutečnosti naopak
Sakra, ze by se v Cesku opravdu nasel nekdo s prehledem, ktery vi o cem mluvi?????????? BRAVO HURA Petre!!!!!!!
0/0
1.4.2002 5:09

jakub

Re: Vždyť je to ve skutečnosti naopak
PETR PETR<,,,,,super, konecne nekdo kdo vi o cem mluvi,,,,a ne s toho co videl jenom v televizi v minulych dvou tydnech,,,,,,palestinci si sami pohrbili mir,,,,,,barak byl odepsany proto ze byl strasne velkorysy k palestincum,keri zjistili ze by se stoho dalo vytriskat este vic,,,,nez si zaslouzi a ,,,,,,,,a prakticky ho tim odepsali protoze izraelci sou spise radikalni{asi bychom byli taky kdyby kademu znas civilistu zemrel nejaky clen rodiny kfuli terorismu},,,,,,saron je radikal tak uvidime jesi to je cesta jak to skoncit,,,,,
0/0
2.4.2002 0:04

jakub

Re: Re: Re: zastavte vraha šarona
TY UCHYLE,,,,,,,di si radeji na porno stranky,,kdyz nevis o cem mluvis,,, Izraelci zvolili sarona jenom proto ze minula vlada byla moc meka i pres tak obrovske ustupky se to porad nezdalo byt sefovi arafatovi dost dobre{ dneska uz zadny sef arafat neni, je to troska ktera stratila kontrolu nad sfymi kolegy{a kolegynemi chacha}}nerikam ze saron je sfatousek,,,ale jaky si to udelas takovy to mas, a neudelal to saron ale sami palestinic,,,,,,,,jo a prestante mluvil o palestinskem statu, protoze ten neexistuje, je to jenom narod, stat nevytvori protoze neumim cist a psat, tj nemuzou si napsat ustavu tak krasnou jako v usa,,,,,,,chachacha
0/0
2.4.2002 0:20

Kato

Re: zastavte vraha šarona
Jako ironie opravdu dost dobrý.
0/0
31.3.2002 21:01

Krutas

Re: zastavte vraha šarona
Milane skoda, ze se IQ neda vyjadrovat v zapornych hodnotach. Verim, ze by to byl v Tvem pripade dalsi svetovy rekord pro CESKO. Vezmi Bibli a Koran sedni za stul a studuj, jestli ovsem vubec umis cist, pri Tve inteligenci. Pochybuji o tom silne. :-((((
0/0
1.4.2002 5:03

Killy

jeden po druhém
jeden po druhém mladí lidé páchají sebevraždu, takhle se nechovají typičtí teroristé, takhle se chová někdo, kdo je zahnaný do kouta a nevidí východisko, stejně jako kdysi Židé na té hoře obklíčení Římany
0/0
31.3.2002 17:13

Humbuk

Re: jeden po druhém
O jak dojemne.........
0/0
31.3.2002 17:32

Vladimír Stwora

Re: jeden po druhém
Přesně tak.
Chyba je samozřejmě na obou stranách. Palestinci také nejsou svatí, ale domnívám se, že větší část viny spočívá na Izraeli. Kdyby (mimo jiné) vyklidil území, které od roku 1967 nezákonně okupuje, leccos by se vyřešilo.
Ty sebevrahy, kteří jsou ochotni obětovat život za svobodu svého národa, svým způsobem obdivuji (i když to neschvaluji). To jsou hrdinové - na rozdíl od těch ubožáků a duševních zmetků zde v diskuzi, kteří umí být jen vulgární a sprostí vůči všem, kdo by Palestince okamžitě nepovraždil, ale při tom jsou tak podělaní strachem, že se pod své nadávky nedokážou se ani podepsat.
0/0
31.3.2002 19:30

JFK

Re: Re: jeden po druhém
Jak nezakonne??? Arabove prohrali valku a uzemi je dle meho jen mala reparace, ne???
JFK
0/0
31.3.2002 19:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.