Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izrael uzavřel oblast Ramalláhu

Izraelská armáda vyhlásila oblast Ramalláhu za uzavřenou vojenskou zónu a rozhodla se vykázat z místa všechny novináře. Předtím utrpěl zranění v jedné z uliček města americký novinář. K uzavření oblasti přikročil Izrael po dalších sebevražedných útocích Palestinců v Haifě a Efratu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kato

Čekání na Godota
To si teda počkáš. Ale možná jsou pochovaní v kongresové knihovně.
0/0
31.3.2002 21:18

přátelé

Ta stará krvavá krysa
prý nemá jinou šanci, než se stát mučedníkem. A přitom žere. Ať vyhladoví a zdechne a je z něj mučedník, ale to ne, on chce být mučedník s plným panděrem. A propo, bude-li Arafat mučedníkem, jen se potvrdí, co za bordel v tom mususlmanským ráji mají, 3x FUJ.
0/0
31.3.2002 14:02

PAVEL1

Velikonoce v zidovske skole Dneska mame patek, gojimi drzi svatek. Ja v nasi schule sedim, do Talmudu hledim. Jak robot se pritom klatim, hlavou malem do lavice mlatim. Kymaceni nema meze, ale jak rika rabin, tak to do palice nejlip leze. Dopredu a dozadu, kyv musi bejt kosher, ze kdybych se nehejbal, jak gojim bych posel. Narikat a bedovat, jak to dela rebbe, ze kdybych byl zticha, nemoh' bych do nebe. Ve svetovejch revolucich vedouci jsme voji, a kdyz se k veslu dostanem, necht gojimi se boji! Interest a profit - to je miza zivota, rukama at pro nas pracuje, hloupa gojska holota. Dozadu a dopredu, snih na Zionu taje. Ze kdybych neposlouchal rabina, nemoh' bych do raje. Penize a majetek - opatrovat v lasce, znarodnovat vse co se da, nevdecny gojsky chasce. Dopredu a dozadu, rabin tride vysvetluje: "Integrace a diversita, nase stado zuslechtuje. Aby se nam mohlo lepe dychat, gojimy je treba michat: asiatky pro belochy, negrum zase blondyny, diky nasi propagande, slape to jako hodiny". Dozadu a dopredu, lavice svorne vrzou, ze az kolomaz bude levnejsi, ze to promazou. Hollywood a Bilej Dum, tam dli nase sila, a kdyz potreba vyvstane, tak z cerny se udela bila. Dopredu a pak zas dozadu, pejzy se mi vlni, gojimy hlasite proklinat, nas Panbu prani plni ... Klatim se furt se klatim, rebbeho se ptam: "A co se stalo s Israelem, odkud prislo jmeno zid k nam?" Rabin na me zlostne kriknul: "To ti rikat nebudu, to vse je psano v Talmudu! Copak nevis ty schmuku hloupa, ze Israel tehda utek'? A z nich se pak stali gojimi, nebyl to snad bozi skutek? Dnes jsme jejich nahradnici a svet nam krasne slouzi. Do gojimu klidne kopni, at se topi v louzi!" Kymacim se kymacim, zada z toho boli. Rabin na me hulaka: "A jeste jednu otazku a dostanes holi!" Dopredu a dozadu, zada mam jak Lazar. Rebbe se prave sveruje: "Ja z Abrahama nejsem, ja jsem ruskej Chazar ..." Vrzot lavic prestal jak kdyz utne, v tride to huci jako v bazaru. Rabin zactvo poucuje: "Ani vy z Judahu nejste, tez jste vzesli z Chazaru." Dozadu a pak zas dopredu, jsem z toho dost smutny. Co se stalo s Judahem? Vedet to je nutny! Snad me rabin neuvidi, kdyz do Gosplu kouknu... Bibli taham na kolena, napetim jen polknu. Kymacim se kymacim, o judskejch je tam toho mnoho. Zpravy ale vesmes spatny, tak jsem smutnej z toho. Kdyz Krista na kriz pritloukli, rabini se smali: "Jsi-li bozi knize, pomoz si sam z krize!" Rabini se smali, ocet dali k mani, On naposledy vzdechnul: "Eli, Eli, lama sabachthani ..." Povesili Krale, sami vladnout chteli, na druhy to svedli, radosti pak peli. Umucili Spasitele, to byl jejich plan, aby svetu vladnout mohl - pouze jejich klan. Vladnout svetu lzi a lichvou, takovej plan meli, a dneska je z nas za trest to - co tehda pro nas chteli ... Je mi smutno bez predkozky, proc mi ji tenkrat vzali? Za zida me prohlasili, jarmulku na hlavu dali. Stejska se mi po predkozce, co bych za to dal ji mit ... Za ruku bych shiksu chytil, a delal to jak gojimi: ohrnout a - naslinit ... Blesky nad Zionem se honi, nebe otvira, proroctvi Mesiasova se plni, Kniha se zavira. Pochvalen bud Pan Jezis Kristus a Jeho vlastni slova: "A ti, kteriz se pravi byti Zide, a nejsou, ale zber Satanova" ... Klatim se furt klatim, dneska mame patek. Zejtra bude Shabez, svetem vladne zmatek.
0/0
31.3.2002 12:50

Petr

Lidový vypravěč
Zajímavá ukázka lidové slovesnosti ...
0/0
31.3.2002 13:02

přátelé

Re: chudáku
tohle je nejpokleslejší forma stupidního antisemitismu na úrovni poloviny l9. století. A to si myslíš, že jsi frajer. Kupa hnoje, nic víc.
0/0
31.3.2002 14:05

australena

Re: kymaceni
Asi vam neni znamo, ze kymaceni pri cteni nabozenskych textu je provozovano Zidy prave tak jako moslemy.
0/0
31.3.2002 18:57

Feyd

Re: Re: kymaceni
Račte si, madam, povšimnout, kde se nachází tento web. Poznáte to lehce - z výrazu "cz" na konci url. Česky se neříká "moslem" ale "muslim", myslete si o tom co chcete. Ačkoliv s kontextem Vašich příspěvků často souhlasím, tímto paličatým komolením jednoduchého slova na mě působíte jako idiot.
0/0
1.4.2002 6:42

australena

Re: Re: Re: kymaceni
Vazeny pane, dekuji za opravu. Ponizenene se omlouvam za komoleni ceskeho jazyka. Ziji v Australii pres 30 let a prilezitost cesky mluvit a psat mam jen zridkakdy. Za tu dobu jsem tedy nejen hodne zapomnela cestinu, ale take dalsi tri jazyky, ktere jsem kdysi zcela slusne ovladala.  Po me lonske navsteve v Cesku a objeveni existence tohoto webu se dnes uz neobavam cesky promluvit, ani napsat.  Ovsem je to ale za cenu anglicismu, ktere se mi do cestiny pletou, takze mi musite laskave prominout jestlize vam tim pripadam jako idiot.  Zminila jsem se tady ale uz i drive, ze ma cestina je obcas ponekud zrezavela, cemuz se diky okolnostem neni co divit.
Na druhou stranu ale musim dodat, ze jsem si nevsimla jsem, ze perfektni pouziti jazyka ceskeho by bylo podminkou vstupu na webove stranky oznacene"cz". Nektere prispevky tady totiz maji do perfektni cestiny hodne daleko!  Pri me lonske navsteve jsem si uvedomila, jak se ma materstina v dobe me nepritomnosti zmenila a upevnuji si tento dojem i ctenim  techto stranek.  Nejvice se pozastavuji prave nad vstupem nesmirneho mnozstvi anglicismu do denniho uzivani.  U mne je to myslim k ocekavani, ale u Cechu zijicich ve sve vlasti je to dost na povazenou.  Takze si myslim, ze byste se mel nejdrive zamyslet nad tim, co se deje ve vasi materstine, nez zacnete nekoho za jeji pouzivani kritizovat.
0/0
1.4.2002 20:50

Prokki

Arafat- správný vůdce
Podle mého názoru arabové udělali chybu v 6denní válce,  i když mohla vzniknout take z jisté agrese Israele, nebot podmínka obou stítu byla jasně výhodnější pro židovský stát.  Myslím si že by se vše vyřešilo skončením okupace.. je to jednoduché..  Potíž je v tom,že i když ilegální se Mezinárdoní společenství  snažilo okupaci zastavit sankcemi proti Israeli,  tak samozřejmě že USA to vždy vetovali!  Možná by už dávno byl problém vyřešen.
Je naprosto nesmyslné, to co dělá ŠARON, protože skutečnost je taková, že Arafat opravdu nemůže nic dělat s teroristickými útoky.  I mě nepříde zrovna nejlepší boj HAMASU (zabíjeni civilistů) jako zvlášt čestný, ale Palestinci mají právo zastavit okupacu všemi prostředky.  Ja například podporuju Hizballah kterej bojuje pouze proti militantním cílům. 
Další nesmyslný požadavek o ŠARONA je aby Arafat teror zastavil,  prototže mu Israel mz zničil celou inftastrukturu..   I když Arafat nevím nevím jesrli chce teror zastavit, ale rozhodně jedná jako správný představitel Palestinců a to, že hraje na "obě strany" , nýbrž i cesta teroru je legitimní
 
 
0/0
31.3.2002 5:16

urad B I S

Re: Arafat- správný vůdce
Vzhledem k tvemu verejnemu priznani podpory terorismu a teroristicke organizace Hizballah na serveru Centrum, jsi obvinen z trestneho cinu podpory teroristickych organizaci. Z tve e-mailove adresy jsme zjistili tvoji totoznost a vyzyvame te, aby jsi se zdrzoval ve svem bydlisti, nez budes zatcen a predan do predbezne vysetrovaci vazby.                            Urad BIS  a policie CR
0/0
31.3.2002 8:50

JASIR

Re: Re: Arafat- správný vůdce
POLICEJNI STAT  TO BY SE TI LIBILO CO TY HAJZLE!!!!!!
0/0
31.3.2002 10:45

matthew

Re: Arafat- správný vůdce
Opravdu typický postoj pro příslušníka našeho zbabělého národa, kterej šest let lez do prdele Němcům a potom si zchladil žáhu na civilistech. Vyhazovat do povětří báby na trhu a děti na diskotékách - tomu já neříkám legitimní odpor. To není vůbec žádnej odpor! Je to jen běsnění zuřivých, zbabělých fanatiků, kteří vymývají mozky osmnáctiletým pitomcům a posílají je na sebevražedné mise proti bezbranným lidem.
0/0
31.3.2002 11:12

Martin Winzig

Nehci prudit
Ale za teroristicke utoky v soucasne podobe si muze izrael sam. Vychoval si nekolik generaci palestincu kteri jsou flustrovani ze  soucasne situace, nejhorsi na tom je ze politikum jde predevsim o uspech ve volbach a ne o dobro naroda a ukonceni miru nebo si snad mislite ze tim ze Saron zvysi vojensky utlak civilniho obyvatelstva dosahne miru ?? Podle mne si izrael neuvedomuje ze z dlouhodobeho hlediska musi pocita ze si Palesticji jednoho dne opatri jaderne zbrane.
Jinak podle mne je je mnohem jednodussi jaderne zbrane vyorbit nez drive odpada problem s vyrobou jaderneho materialu. Protoze si ho teroriste mohou opatrit na cernem trhu, Je zde mnohem wetsi knowHow technoligii. Jsou kdyzspozici vykone pocitace na kterych se daji provadet simulace. 
Takze podle mne se vlady snazi vzbudit klamny dojem o tom ze je vyryt atomovou bombu je stejny problem jako vyrobit mikroprocesor v roce 1968.
0/0
31.3.2002 14:26

Prokki

Re: Re: Arafat- správný vůdce
To at si Israel zváží, jestli jim za okupaci stojí mrtví civilisté..  Není mi pochuti zabíjení "nevinných" civilistů, ale na druhou stranu i oni israelskou vladu podporují,  také prototo podporuju Hizballah, kterej útočí jen na militantní cíle a jeho odpor je zcela legitimní.
0/0
31.3.2002 15:40

Robos

Re: Re: Re: Arafat- správný vůdce
Víš o Arabech prd, bobe. Když se ti tak líbí, jeď si je podporovat.
0/0
31.3.2002 17:03

Petr Horn

Re: Re: Re: Arafat- správný vůdce
Všem zastáncům tzv. legitimního odporu utiskovaných palestinců:
Jen hlupák může schvalovat vraždění nevinných civilistů. Jsem zvědav co budete říkat, až vám na Vaclaváku do McDonaldu vlítne snědej sympaťák opásanej výbušninou a vyhodí se do vzduchu. Proč by to dělal? Protože jsme v NATO - s USA - s Izraelem a tím pádem je jeho legitimním právem vraždit Čechy. Že se nic takovýho nemůže stát?. Pokud se bavíme o Muslimech, tak počítejte se vším. Kdybych vám pred rokem řekl, že Arabové unesou letadla, zavraždí tisíce lidí a srovnají se zemí WTC, asi mě řeknete, že mám bujnou fantazii a moc se dívám na akční filmy. Až budete rekonstruovat půlku Václavského námestí, tak si na me zpomeňte.
Petr Horn t.č. v USA
  
 
 
0/0
1.4.2002 21:05

jirka

Re: Re: Re: Re: Arafat- správný vůdce
Jsi typicky Yankeesky omezenec.Prosim te,uz se nevracej!
0/0
2.4.2002 10:32

Petr Horn

Re: Re: Re: Re: Re: Arafat- správný vůdce
Omezenec je jenom ten, kdo si myslí, že se dá vyjednávat s fanatiky, kteří vraždí jen proto, že ti druzí neklečí pětkrát denně v mešitě. P.S. Vracím se letos na podzim a už v Čechách zůstanu, Jirko.
0/0
2.4.2002 19:44

Honza

Re: Arafat- správný vůdce
Hochu, hochu, zdá se mi, že to máš trochu popletené. V 6-ti denní válce měla jednoznačně navrch izraelská armáda, která v protiútoku tvrdě drtila loupežníky z okolních arabských zemí, kteří se chystali vtrhnout do Izraele. Jenže pokrytecká Rada bezpečnosti OSN, jako i jindy, vydala rezoluci, která de-fakto znemožnila Izraeli obrannou akci dokončit a postavila se za arabské nájezdníky. Nebýt toho, dnes mohla být situace v oblasti zcela jiná...
0/0
31.3.2002 11:56

Martin

Evropa se bojí
EU se třese strachy, Británie, Francie, Německo - každá země má tak 4-6 milionů muslimských přistěhovalců. Integrovat se nechtějí.  Proto ta láska a Jásirovi, doufají, že když obětují Izrael, Arabové jim pak dají pokoj. To už tady bylo - Mnichov, 1938.
0/0
30.3.2002 23:18

Robos

Re: Evropa se bojí
Jo, co se nepodařilo Turkům za 400 let válek, dokázala EU imigrační politikou. Ještě se budeme MOC divit.
0/0
31.3.2002 17:02

Honza B

Re: Re: Evropa se bojí
Robosi, prectete si "Death of the West" autor Pat Buchannan, ne, ze by mi byl zvlaste sympaticky, ale nuti k zamysleni. Tech 15 milionu nyni se nezda moc, ale jiz brzy bude muset absorbovat  mnohem vice, ale jak se s tim Evropa vyrovna je nejasne, zatim se to resi strkanim hlavy do pisku. Zda islamisace Evropu byde mit zaporny ci kladny vliv na dejiny, na posouzeni by jsme se museli probudit za tisic let.
0/0
1.4.2002 18:58

Karel Vanek

Vetsinou propaganda. Nic noveho pod sluncem.
Pvni probehla fotografie zrejme dodana Palestinci, Arafat v kancelari, na stole vedle nej kulomet, pak probehne zprava, ze je Arafat oklicen v mistnosti bez oken. Otazka, kam byl ten kulomet namiren kdyz ta mistnost nema okna. No a mezitim Arafat dela rozhovor pro CNN s nikym jinym, nez s "legendarni" Cristianou Amanpour/nebo tak nejak/. Pak ovsem prisla pohroma pro Arafatovou propagandu, Colin Powel zverejnil , ze ma od Izraelcu zaruku, ze nechteji Arafata zastrelit, tim Arafatovi zruinoval celou valku a jeho mucednictvi hned od zacatku. Kdyby ho Izraelci chteli bouchnout, tak uz by byl dlouho mrtvy nemyslite? Co by meli Izraelci udelat, je vyhlasit 1/2hod. primeri, poslat k obklicenemu Arafatovi jednoho vojaka / porucika nebo kapitana/ ktery by Arafatovi konecne strhnul ten rucnik z hlavy / to je to co chceme opravdu videt a ne unavne, opakujici se nic nerikajici prohlaseni pro tisk z obou stran /. Po odzbrojeni Arafata /t.j. odejmuti rucniku/, by na nej ten ten 22let stary porucik zrval: Ted Yasire naval ten telefon, nebo bude opravdu zle. No a bylo by po valce, protoze Arafat tuto valku rozpoutal z propagandistickych duvodu a kdyz mu Izraelci zatrhnou kecani bude rychle po valce.
0/0
30.3.2002 22:12

Havran

Doufam ze se Izrael poucil
Doufam ze se Izrael poucil s "akceschopnosti" EU v byvale Jugoslavii a bude spolehat pouze a jenom na sebe a doporuceni evropskych bafunaru necha bez odezvy. Jinak skonci jako troska a nebo zanikne uplne a terorista Arafat dostane druhou Nobelovu cenu miru. Antisemitismus je v Evrope hluboce zamkoreneny, pouze ohledy na Druhou svetovou valku nedavaji temto naladam plne vyniknout. 
0/0
30.3.2002 22:11

antiSION

Re: Doufam ze se Izrael poucil
Naopak milý Havrane, právě kvůli 2. válce, kterou odnesli nevinní lidé našeho národa musí tento pronárod skončit jako troska. Ty myslíš, Havránku, že 2. válku rozpoutal pan A.H., pan Nikdo, frajtr rakouský armády? Proč by to dělal? Ten kdo to rozfoukal získal nejvíc. Dá Ti někdo na tomhle světě 1 m čtverečný půdy? Židi dostali po válce celý stát. Vytrhané židovské zlaté zuby z koncentráků jsou v cihličkách ve švýcarských bankách. Ty banky nevlastní švýcarský stát, ale kdo asi(?), to nikdo neví, ale lze to vytušit. To je chytrý. Zbavit se okrajů, vytrhat jim ty zuby a pak je zplynovat a utužit jádro. Tak to dělají již 2000 let a profitují na tom jako nikdo druhý. Viz současné propagandy typu supermarket u Osvětimi a stále budou těžit! Vlastní totiž většinu průmyslu a bank v Americe, proto Amerika počkala až se to v Evropě pěkně rozfouká, nakonec na válce, která nebyla na jejím území nejvíce profitovala, to byla akcelerace ekonomiky - do té doby chudé a po krizi z černého pátku na NY burze, zmítané, hubené Ameriky. A podívej dnes, silní - Amerika, Německo a Izrael je ostrůvek v arabském světě, který má na to aby už 30 let válčil. To je logika viď chlapče, víš ty vůbec co to je logika? Jestli jsi takový ten okrajový žiďáček (třeba se máš dobře, ale furt mala ryba), tak Tobě nebo Tvým potomkům stejně jednou ti kormidelníci co vás kočírujou připraví další Treblinku v různé podobě. Pryč s jakýmkoliv se vměšováním do věcí do kterých nám nic není. Pro nás pro slovanský Čechy je ideální když se těch židovskejch a arabskejch kurev, který jsou neslučitelný s naší kulturou a který netoužej po ničem jinym než jak nas ovládnout, vyvraždí navzájem co nejvíc. Good bye and good luck!!!Get fuck!!!
0/0
31.3.2002 3:56

por.Hamacek

Re: Re: Doufam ze se Izrael poucil
Myslim, ze aspirujes na Nobelovu cenu za sci-fi. Dnes davaji tuto cenu kdejakemu vrahovi. Co takle udelat si vylet s Arafatem do Osvetimi. Mohli by jste tam nechat svoje zlate zuby a opustit to misto kominem. Arafat by tak konecne udelal neco pro mir, kdyz uz dostal tu cenu za mirove usili.
Ty vis, co je to logika???   Mas doma akvarko?  Nemas!!?? Tak to jsi potom buzerant.
0/0
31.3.2002 9:31

Jan Čermák

Re: Re: Doufam ze se Izrael poucil
No ty jsi teda "kamaráde"naprostej vygumovanej pošuk.Tobě teda ten bolševik zasadil opravdu těžkou ránu do hlavy,jen co je pravda.Vždycky jsem si myslel,že takový blbý ,demagogický žvásty o světovým spiknutí blábolej jenom vymazaný,zakyslý,vypitý magoři v hospodě,co uměj stěží číst,psát a počítat.Asi jsem opravdu naivní ale nečekal jsem,že tak primitivní názor má někdo,kdo dokáže "ovládat" i internet.
Nejsem rozhodně agresivní člověk ale po takovim myšlenkovym kanálismu,kterej předvedl tajemný p."antiSION"(jak vychytaný) ,bych ocenil kdyby už konečně někdo izoloval všechny tyhle zkurvený "slovanský Čechy" na nějakym bezpečnym místě odkud by se nemohli dostat a nemohli by nijak škodit svejva zvrácenejma "světonázorama.
Jenom pro pořádek-nejsem ani Arab ani Žid ale podle všech těch Vašich vyblblejch selektivních pravidel Čech.
Jan Čermák Praha 
0/0
31.3.2002 11:57

přátelé

Re: Doufam ze se Izrael poucil
Zcela Souhlasím, Havrane. Jsem v práci, pohotovostní typ několikadenní služby- na vysvětlenou pro další, aby nemohly utrhat na cti, tedy jsem v práci a šel jsem spát brzy s tím, že v TelAvivu zase vybuch atentátník. Bál jsem se, co se ráno dočtu. Zaplať Bůh, zdechnul jen sám vrah. Ale takové štěstí nebude stále. Izrael to ví, a ví také vše to, co jsi jako já na jiném místě napsal: kolébkou antisemitismu je Evropa. Dnešní žvásty vedoucích činitelů jsou projevem slabosti a skryté nechuti k Židům, taky jasnou ztrátou schopnosti cokoliv efektivně řešit. Evropa protestuje proti zničení budov postavených za její peníze. Proč neprotestuje nahlas proti rozkradeným desítkám mil.US Dollars z pomoci samotným vedením Palestinců? Další důkaz pokrytectví. Stojím jasně za Izraelem a věřím, že vše vyřeší jen neústupný a tvrdý postup Izraele, bude to trvat třeba ještě několik generací, ale jinak to nejde. Jestli Izrael jedinkrát ustoupí, bude zlikvidován. O nic jiného nikdy Arabům ani nešlo. Málo se také nyní píše o náladách Izraelců a o jejich podpoře vládě. To jspu čísla, která asi našim antisemitům nevoní, a tak je nezveřejní, že? Viva Šaron, Bůh ochraňuj Izrael.
0/0
31.3.2002 9:03

Karel Hlávka

Potrestejte Arafata.
Potrestejte Arafata za jeho zločiny, za vraždy nevinných lidí. Vyžeňte Araby z historického území Iseaele, do kterého nevpouštějte již nikdy žádného Araba. Vytvořte pevné a nepropustné hranice, za které se nedostane žádný terorista a může zde být mír. Bude tomu bránit řada blbečků, kteří si chtějí hrát na spravedlivé. Píší i na tyto stránky. Ty je třeba poslat za Arafatem za podporu teroristů.
0/0
30.3.2002 21:24

JASIR

!!!
 
A co je divnyho na tom ze ma Arafat ve svym urade zbrane? Je preci palestinskej prezident a pokud izraelci maji tanky letadla a jaderny zbrane tak snad neni nic divnyho kdyz on ma nejaky granaty.
By the way me se terorismus takynelibi ale jak se asi maji palestinci branit kdyz na rozdil od izraele nameji regulerni armadu /jsou uz 30 let okupovani/- tanky atd. Je preci jasny ze pak pouzivaji jiny prostredky boje. Taky bych byl radsi kdyby si to rozdali vojaci s vojakama ale DOKUD BUDOU IZRAELCI VYUZIVAT SVOJI VOJENSKOU PREVAHU, OBSAZOVAT ARAFATA, VYPINAT MU TELEFONY ATD. TAK DO TY DOBY BUDOU BOUCHAT BOMBY V JERUZALEME A TEL AVIVU. JE MI LITO ALE JE TO JEDNODUCHA LOGIKA...
0/0
30.3.2002 21:09

MOSSAD

Re: !!!
Co je na tom divnýho, že v Arafatově sídle se nalezlo velké množství zbraní? Jenom to, že palestinská samospráva vznikla z milosti Israele na základě vzájemné dohody. Soudruh Arafat se zavázal, že žádné takové zbraně mít nebude. Pokud tedy tuto dohodu porušil, není legitimní i pallestinská samospráva. Už je ti to jasné, blbečku? Protože politice hovno rozumíš, tak piš raději na www.sex.cz, tam můžeš uplatnit lépe svoje schopnosti, idiote!!
0/0
30.3.2002 21:34

JASIR

Re: Re: !!!
JSES SKVELEJ, POKRACUJ, HROZNE ME RAJCUJES
 
0/0
31.3.2002 10:50

klaun

PODPORA
AT ZIJE JASIR ARAFAT!!!
PODPORUJI BOJ PALESTINSKEHO LIDU PROTI IZRAELSKYM OKUPANTUM!!
 
0/0
30.3.2002 20:58

proc tam amerika uz nevlitla a neodkazala obe strany za hranice urcene OSN?????????"??????
0/0
30.3.2002 19:46

Bobb

Re:
To je tak, kdyz se Amici moc angazujou, tak plno lidi po svete vola "Ami go home!" a ptaji se, proc se americani michaji do cizich veci. Kdyz se na to amici vybodnou a prevladne izolacionismus, tak plno lidi, vesmes tech samejch, vola "Uncle Sam, where are you?" A tak je to i ted. Jen si to priznat :-))). Co se tyce Marcelly, tak je to really turbo, to devce zvladne precist svazky v knihove Kongresu, cte Haaretz (snad jeste hebrejsky?), cituje z Washington Post, no proste jeste ten kver za pasem, trenyrky a bujne poprsi s copem, a bude to uplna Lara Croft! Jen me tezce zklamava iDnes, u minuleho atentatu v Netanji trvalo DVE HODINY, nez se to zde objevilo, jak dlouho bude dnes trvat Tel Aviv??? At "zije" Arafat a jeho "mala" rezidence narvana zbranemi. vctene tech tezkych (on je tam mel urcite, ze je nekomu zabavil a chtel je dat OSN ke zniceni, jen to nestihl, ze....)
0/0
30.3.2002 20:41

JASIR

Re: Re:
A co je divnyho na tom ze ma Arafat ve svym urade zbrane? Je preci palestinskej prezident a pokud izraelci maji tanky letadla a jaderny zbrane tak snad neni nic divnyho kdyz on ma nejaky granaty.
By the way me se terorismus takynelibi ale jak se asi maji palestinci branit kdyz na rozdil od izraele nameji regulerni armadu /jsou uz 30 let okupovani/- tanky atd. Je preci jasny ze pak pouzivaji jiny prostredky boje. Taky bych byl radsi kdyby si to rozdali vojaci s vojakama ale DOKUD BUDOU IZRAELCI VYUZIVAT SVOJI VOJENSKOU PREVAHU, OBSAZOVAT ARAFATA, VYPINAT MU TELEFONY ATD. TAK DO TY DOBY BUDOU BOUCHAT BOMBY V JERUZALEME A TEL AVIVU. JE MI LITO ALE JE TO JEDNODUCHA LOGIKA...
0/0
30.3.2002 21:06

Kato

Milí spoluodpůrci naší drahé Marcelly
Je to skutečně zábavné pozorovat, jak se s ní snažíte polemizovat. Já to zkoušel také, dosti intenzivně, ale k ničemu to nebylo. Marcella uvádí nejrůznější zaručené informace, ale i když jsem ji opakovaně "na kolenou" prosil, ať napíše odkud konrétně to má, tak to bylo všecno marné. Marcella by klidně mohla vystupovat v pohádce O perníkoví chaloupce jako ta osoba co zatloukala prchajícího Jeníčka a Mařenku. Když jsem po ni chtěl konkrétní návzvy a autory knih nebo článků, tak mne odkázala, ať si pro začátek prostuduju knihovnu amerického kongresu nebo přečtu Washington Report. Myslím, že tato odpověď na konkrétní otázky dokonale vystihuje i její ostatní příspěvky. Takže vám přeji hodně trpělivosti, ale jinak myslí, že čím dříve ji ztratíte a budete se věnovat něčemu užitečnějšímu tím, lépe. Venku je opravdu hezky. P.S. Přívlastekem "drahá" jsem chtěl vyjádřit, že čas jsou peníze a diskutovat s Marcellou je stejně zábavné a smysluplné jako vyhazovat peníze oknem.
0/0
30.3.2002 17:59

Marcella

Re: Milí spoluodpůrci naší drahé Marcelly
Navzdory vasi ambiciozni prezdivce, kterou pouzivate, svemu jmenovci cest nedelate, pokud je Pernikova chaloupka jeden z vasich argumentu.
Udelate jenom dobre, pokud se podivate na dokumenty knihovny US Kongresu, musite si ovsem zajistit pristup pres Internet. Senat bylo, koneckoncu, podium pro Vaseho jmenovce v dobach davno minulych. Osobne davam take prednost travit vice casu venku, o mych psech nemluve.
0/0
30.3.2002 18:12

přátelé

Re: Re: Milí spoluodpůrci naší drahé Marcelly
Marcella je zakomplexovaná bruneta s patkou a velkým knírem, učí se německy a před zrcadlem zvedá pracku. A koho myslíte že venčí? Německé ovčáky.
0/0
30.3.2002 19:45

Apru

Re: Re: Re: Milí spoluodpůrci naší drahé Marcelly
Tys ji to teda dal, odnynejska bude chodit jen kanálama a brát si tvá slova k srdci.
0/0
30.3.2002 20:12

přátelé

Re: Re: Re: Re: Milí spoluodpůrci naší drahé Marcelly
Apru, dělej něco pro to, abys ji tam nepotkal a neskončil pokousanej.
0/0
30.3.2002 20:16

Petr

Re: Re: Re: Re: Re: Milí spoluodpůrci naší drahé Marcelly
0/0
30.3.2002 20:23

Karel

Re: Milí spoluodpůrci naší drahé Marcelly
Kato, ja taky porad marne cekam na tech 70 000 vyvrazdenych Palestincu.
0/0
30.3.2002 19:05

Kato

Není teroristy nad Jásira Arafata a Marcellka je jeho prorokem
0/0
31.3.2002 21:13

Havran

Skoda ze jenom pet
Kdyby jich tam bylo 500 nebo 5000, hned by to znelo radostneji.
0/0
30.3.2002 15:37

Frankie

Spásné slůvko OKUPACE
Je celkem zábavné pozorovat, jak někteří fanatičtí zastánci Palestinců argumentují. Když nevědí kudy kam a nemají po ruce žádnou kloudnou odpověď na argumenty protistrany, vyřknou magické slůvko OKUPACE, a tím má jako být řečeno vše. Kdykoli se tu někdo zeptá, proč byl spáchán ten a ten sebevražedný atentát zaměřený jako vždy na nevinné civilisty, dostane se mu ujištění, že to byla odpověď na nedávnou "izraelskou agresi". Pokud však tato "agrese" následovala až po sérii palestinských útoků, pomůže spásná okupace. Proč Arafat onehdá nepřijal pro izraelskou vládu téměř likvidační mírový návrh? No přeci kvůli okupaci 2% území. Proč arabské země již několikrát válčily s Izraelem? Jasněže kvůli okupaci palestinských území, kvůli čemu jinému? Snad si někdo bláhově nemyslel, že by to mohlo být kvůli likvidaci Izraele?
Ota tu také nadhodil otázku, proč každé domluvené příměří poruší jako vždy první Palestinci. Marcela mu v odpověď napsala, že příčinou je - co by jste řekli -  okupace.
0/0
30.3.2002 14:10

Marcella

Re: Spásné slůvko OKUPACE
Vy, mily Frankie (a kato tez) jste typickym prikladem styl nad substanci. Z vaseho prispevku jedina zrejma vec je, ze mate oblibu v obcasnem pouzite modrych fonts. Tim to take konci.
0/0
30.3.2002 19:03

Petr

Re: Re: Spásné slůvko OKUPACE
Marcello, a co třeba trochu méně studovat v knihovně Kongresu a ušetřený čas věnovat raději výuce psaní, případně tréninku češtiny?  Fakt se to po Vás nedá číst. P.S.: Pozdravujte Vaše pejsky, předpokládám, že je cvičíte v dávení Židů ...
0/0
30.3.2002 20:19

Frankie

Re: Re: Spásné slůvko OKUPACE
Achjojo, bylo vskutku bláhové se domnívat, že na Otův dotaz odpovíte (myslím doopravdy odpovíte) aspoň nyní, u příležitosti hloubkové studie společných znaků mých a Katových příspěvků.
Pozitivní je snad jen to, že dokážete rozeznat některé barvy a že jsme s Katem byli v podstatě pochváleni za styl příspěvků . Díky.
0/0
31.3.2002 12:53

Marcella

Re: Re: Re: Spásné slůvko OKUPACE
Styl na ukor substance je eufemisticke vyjadreni pro jakykoliv (Vas, Katuv a jinych) komentar postradajici inteligenci. Jak jste si mohl vsimnout, vetsinou ignoruji Vase komentare nebo odpovidam kratce. Drzim se zasady, ze hazeni perli svinim je ztrata casu.
0/0
1.4.2002 6:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.