Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hygienik: Roxy ruší okolí

Několik dní po vyvrcholení velké kampaně za budoucnost klubu Roxy získala radnice Prahy 1 vyjádření od hygieniků. "Závěry jsou jasné, klub je příliš hlučný," komentuje je místostarostka Jana Příhodová. "V únoru se měřilo u pěti rodin žijících v okolí, a hluk vždy překročil limity." Klub se podle ní bude muset vyrovnat se zásadními změnami ve své dramaturgii: například ukončovat veškerou hudební produkci do dvaadvacáté hodiny.
Roxy versus radnice - čtěte téma.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ó ó ó decibely lásky
0/0
7.4.2002 0:29

storm

kdyz uz nam berete vsechno, tak nam nechte alespon roxy!!
0/0
4.4.2002 18:33

jen jedna věta a to anonymě, dobře vím proč.... JSOU TO ZKURVENÍ KOMUNISTI, jeden vedle druhýho.
0/0
2.4.2002 12:16

jukofky

nesouhlas
podle naseho mineni,je hloupost resit tento rozpor takto,jiste to neni jedine reseni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
1.4.2002 21:48

vrtule

Hluk v Dlouhe ulici
Je zajimave za "hluk" z Roxy je prilis velky, ale ze Dlouha ul. a Revolucni jsou velice frekventovane dopravni tepny, ze v Revolucni kdyz projede tramvaj klepou se okna v okolnich domech a kdyz v podzemi projede Metro tak se domy otrasaji v zakladech, to prijde vsem normalni.
0/0
29.3.2002 10:34

vrtule

Hluk v Dlouhe ulici
Je zajimave za "hluk" z Roxy je prilis velky, ale ze Dlouha ul. a Revolucni jsou velice frekventovane dopravni tepny, ze v Revolucni kdyz projede tramvaj klepou se okna v okolnich domech a kdyz v podzemi projede Metro tak se domy otrasaji v zakladech, to prijde vsem normalni.
0/0
29.3.2002 10:28

vrtule

ROXY a Praha 1
Mozna ze kdyby se pani ředitelce Ivaně Souralové dala nějaká "drobná pozornost" a take nejspis i jeji kolegyni paní Jane Příhodové, zmenila by sve rozhodnuti ? Tak to preci v soucasne dobe chodi. Nebo ze by mel nekdo zalusk na Barak v Dlouhe ulici ? Takove nelukrativni misto prece nemuze zadneho podnikatele zajimat.
0/0
29.3.2002 10:21

Meggie

Proč rušíte nejlepší klubík v Praze? Prosím nééééééééé!!!!!!!
0/0
28.3.2002 19:43

Jakub

Za Roxy stojí i Morava
Roxy je super klubík, a byla by škoda, kdyby se stalo, co se má stát, a to nepíšu nejen za sebe, ale i za kamrády a kamarádky ze Severní Moravy. Ačkoli jsme zdaleka, tak několikrát do roka jdeme navštívit tento super prostor a vždy odcházíme spokojení a nadšení. Byla by to opravdu škoda. Za všechny držím palce, ať vám to vyjde
0/0
28.3.2002 8:30

Michal

Podpora
Timto vyjadruji svou podporu ROXY!!!
0/0
27.3.2002 22:33

Meesha

Roxy nedame?!
Cely to zni jako by se to odehravalo kdysi, kostnate konzervy si prosadi sve netolerantni pohodli, slizci politici si na tom sjedou tu svou polivcicku a my zacneme poslouchat Ondrackovou nebo Kota. Lepsi lobotomie uz neni. Uniformovany narod bez mozku a vlastniho napadu je skvele manipulovatelny, ze? Tak na co podporovat v mladych tu "jinakost", vzdyt je to nebezpecne! Jenze oni si to do hrobu nevezmou... a my sveho slona snad take ne :)
0/0
27.3.2002 21:56

chef

roxy nééééééé tu nám nechte
Teď nám zrušíte roxy co příjde příšt'e MECCA ,nebo INDUSTRY 55 ???? Vypadá to že se vracíme do doby komunismu,po desátý bude ticho Pořát mluvíte o tom jak přitáhnout turisty,asi nevíte že o nás vý spousta mladých lidí jen díky roxyTak vás prosim tu nám nechtea sami nám pomozte, nemusíte jí hned rušit .
0/0
27.3.2002 18:11

Jakub Loučka

Roxy je nenahraditelná
Nejsem sice seznamen s presnymi vysledky mereni, kazdopadne si myslim ze NORMY se porusuji velmi casto, casto se trpi "vyjimky" myslim i v daleko nebezpecnejsich pripadech. Chapu pohnutky obyvatelu, ale tato kultura, at je jejich bytostem jakkoli vzdalena, je velmi podstatnou soucasti fungovani organismu mesta jako takoveho. Doufejme ze se tato esence nevytrati.
0/0
27.3.2002 15:57

Hudební produkce se nedá odhlučnit
Nikdo nedokáže odhlučnit prostor, ve kterém je moderní soundsystem. Hluk vzniká pouze a jen díky nízkým kmitočtům, neboť ty jsou všesměrové (oproti středním a vysokým tonům). To by celé Roxy muselo být zavěšeno na speciálních pružných deskách, které by pohltili rezonance, které vytvářejí hluk v budově, což je nevyčíslitelná investice. Až budete někdy v Roxy, tak si sáhněte na stěny, jak vibrují. A to musí jít do celého baráku. Jo a buďte také tolerantní. Ti lidé co tam bydlí se rozhodně nikam nechtějí stěhovat. A to že musí počítat s hlukem v centru? Tak to je blábol. Od půlnoci do rána je provoz v centru velmi slabý. A ty tramvaje v půlhodinových intervalech se dají opravdu rozdýchat. Kontinuální hluk nikoliv.
0/0
27.3.2002 15:23

Marik

Re: Hudební produkce se nedá odhlučnit
Vážen pane,paní bydlím rovněž, dá se říci v centru Prahy, na Strossmayerově náměstí, na jedné z nejrušnějších křižovatek, a mohl bych také volat: zrušte tramvajovou dopravu, přesuňte refýže a hlavně neustále non stop tikající semafory, pro naše nevidomé spoluobčany,/nic proti nim/" bloudící noční Prahou"?, se zlou bych se potázal. Tento hluk, ač se to zdá směšné dokáže vybudit nejednoho kliďase. Poslal bych pány hygieniky měřit intezitu hluku právě sem. Tady by si pošmákli. Kolik by asi naměřili? Kdo ví? Anebo raději to nechtějte vědět. Otevřít totiž v noci okno z jara, anebo v létě a jít spát je čin přímo hrdinský. Kdo bydlí poblíž křižovatky se semafory, ví o čem mluvím. Docela bych s vámi měnil pane, paní a nastěhoval se do sousedství Roxy. Konečně bych se totiž vyspal a to při otevřeném okně, ó jaká slast. Zřejmě bych zaspal i ty dva "přečuhující" decibely. Takže, dobrou noc.
0/0
27.3.2002 18:28

Andrej

je to prca...ted kdyz uz jim tolik nevadi hluk tak je to zase smrad...?...z roxy...dva decibely nad normu...ale no tak...znam byty blizko silnice ktery by za takovihle ticho daly cokoliv...jestli roxy kvuli tomu nakonec skonci tak je pani prihodova a spol s prominutim banda blbu...co delala ona ve dvaceti?? pletla si v patek vecer doma fusekle????..jasne slon forever
0/0
27.3.2002 14:48

Myshak

TO SE NESMI STAT...................
0/0
27.3.2002 14:17

Helena

?????????
Ahoj lidičky. Rodiče a úředníky si nevybíráme. Bohužel. Roxy je v Praze vyhlášená a lidi, kteří si na ní stěžujou, tady budou pořád. Když budou ten hluk chtít slyšet, tak ho uslyší, i když se v Roxy udělá nějaké super odhlučnění. Zbývá teda jedině bojovat a nevzdat se.
0/0
27.3.2002 14:15

Petie

co bude ještě ilegální?
zavřít roxy? se snad zbláznili ne? vždyť díky roxy zná Prahu hodně mladejch lidí. její program běží na MTV, píše se o ní po celém světě... a zakázat provoz na silnících po 22:00 by jste nechtěli?? mě to taky ruší noční klid !!!!! zatraceně....
0/0
27.3.2002 13:39

Dread

Tahle zráva mě dost popudila. Je pravda, že jsem ještě v žádným klubíku nebyl, ale přesto bych o Roxy nerad přišel dřív, než bych jí vůbec zkusil. V centru jsou, pokud vím, ještě Radost FX a Mecca,ale počtem a kvalitou akcí se nemůžou Roxy vůbec rovnat. Nechápu, proč lidem vadí jenom Roxy(i když na druhou stranu zaplať bůh, že občané nechtějí zrušit všechny kluby). Závěr je jasný: PODPORUJI SVÉHO SLONA!
0/0
27.3.2002 12:40

Terka

No tak to se nesmi stat :( Viva Roxy
0/0
27.3.2002 11:25

Terka

ROXY
No tak to se nesmi stat
0/0
27.3.2002 11:22

Dado.cz

Pani Příhodová asi rádá dechovku.
Tak ja už do Roxy chodim nejaký ten pátek a co se kolem toho teď děje to je už asi vrchol.Kladu si takovou otazečku.Roxy už funguje pěkně dlouho a nikdy dřív nikomu nic nevadilo.Až najednou teď je všechno špatně?????A můj nazor je že ty lidi co kolem klubu bydlí by si meli uvědomit že byty ve kterých rodinky bydlí se nacházejí v centru města.A tím pádem tedy je jasné že nějaký ten hluk musejí čekat.A jestli se jim to nelíbí tak ať to byt prodaj.Ja bbydlet v tomto místě tak si určitě nestěžuju.A asi nejsem sám.Jinak jsem ještě zvědavej co si pani Příhodová vymyslí příště.Určitě ma spoustu takovýchle napadů.
0/0
27.3.2002 9:11

dzzosh

ROXY
kterýho kreténa to napadlo?
0/0
27.3.2002 8:43

Franta

Re: ROXY
Toho ,kterýho jsme si zvolili
0/0
27.3.2002 10:44

Petra V.

Roxy - proč????????????????????????????????????????????????,
 Nechápu a nevěřím svým očím a uším. Proboha, co se to v tomhle státě děje?? Proč je tady všecko postavený na hlavu?
0/0
27.3.2002 8:23

Podporuji sveho slona!

Michal
Podporuji sveho slona!
0/0
27.3.2002 8:07

skill

Zavřít roxy nebo omezit produkci není žádné řešení!! Nehledě na to že kdejaká diskofilní akce je hlučnější!!
0/0
26.3.2002 22:51

s

0/0
26.3.2002 22:46

Fido

kokoti,ne:)
0/0
26.3.2002 22:14

Vlaďka

Podporuji svého slona
Ahoj všichni, jestli zavřou Roxy, tak vážně nevím, kam se budu chodit bavit. Je to jediný klubík v centru, kde nejsou jenom snobi, kde se dá za rozumnou cenu vypít nějaký drink. Jo a muzika, ta je kvalitní!!!!Nejvíc se mi ale líbí akce Free Mondays...kde teď budou hrát začínající kapely,kdo na ně bude chodit, když jinde se bude vybírat vstupný?! Myslím, že party jsou jen v pátek a v sobotu, tak to hold nájemníci občas zkousnou....během týdne tam mají přeci klid.A Roxy jim třeba dá zadarmínko vstupy:-)))Je to pár rodin, ale nás, co se tam chodí pravidelně bavit je přeci strašně moc!!!Lidičky, buďte tolerantní k mladým lidem a neberte jim jejich klub!!!Party do desíti večer, to snad ani nejde!!!!
0/0
26.3.2002 22:06

Ondrej S

Jestli zavrou roxy, tak se tu od komunismu mnoho nezmenilo. I tenkrat se likvidovalo vse co nebylo po chuti statnim organum, a p. Prihodova si to jiste velmi dobre pamatuje.
0/0
26.3.2002 21:57

Jarda

PODPORUJI SVEHO SLONA!!
0/0
26.3.2002 21:29

Ptak

PODPORUJI SVEHO S L O N A
0/0
26.3.2002 21:26

Zu

Roxy musí žíííít!
0/0
26.3.2002 21:03

Michelle

Roxy
Celou tuhle kauzu vidim jenom jako pomstu mladym lidem, kteri se umeji bavit! To ze je paní Prihodova mladsi vim a o to me vic desi to, s jakou chuti se v tehle veci angazuje. A to ze 20 nebo 30 (klidne i 50) hlasu drahych najemniku ma pro pani doktorku vetsi vahu nezli nekolik desitek (pravdepodobne stovek) tisic hlasu mladych lidi, kteri do Roxy uz leta chodi je prinejmensim desive. Je mi jasne, ze i me by jiste vibrace a hluk v miste bydliste vadily, ale je prece jen a jen na me jestli zvolim variantu bydleni v centru (soucasne i s silenym hlukem z provozu) ci nekde na sidlisti. A prosim vas, muzete my vysvetlit, jaktoze vsude jinde ve svete, dokazou vedle sebe ve mestech koexistovat najemnici a takovato kultura? Proc tam si nikdo nestezuje? A co bych jeste dodala? Roxy miluju, miluju a nedokazu si to tu bez ni predstavit a tak prosiiiim vsechny, komu na Roxy zalezi (a verim, ze je jich hodne), at vyjadri Roxy svou podporu a dokazou se za pomoci Roxy crew nejak spojit a podnikonout neco na zachranu tohoto kulturniho fenomenu!
0/0
26.3.2002 20:57

duality

:-(
No to je děs běs,co si ty vyžraný zaprachatělý povýšený pražský byrokrati myšlej,zavřít Roxy?Nikdy,udupávátel lidský charakter,skupinu jiných lidí,kteří nechtějí jít tupě se vším s dave,mají vlastní a současný názor,to Vy pražský namyšlený byrokratický machýrci nemáte co-nesnaším zkostatělou českou byrokracii neustále přebírajíci myšlenky a systémy komunizmu potlačující osobnost,být jiný mít svůj názor.Jsem hrdý na to že jsem čech-jsem hrdý na to že nejsem pražák a stydím se hluboce za naši politickou veřejnost a jen to ve mě posiluje to,nejít nikdy volit a nehnout pro tento stát ve svém životě ani prstem-nemá to žádný efekt,howgh!!!!!!!!!!!!!
0/0
26.3.2002 20:42

Rudash

buuuuuu......
 
0/0
26.3.2002 20:25

Lukáš

AAA
TAK DOUFAM,ZE PO PRECTENI ZPRAVY,ZE SE ROXY BUDE RUSIT,JDE JEN O VTIP,CHAPOU TY LIDI VUBEC HISTORII TAN,SCENY,ASI NEVEDI,ZE DIKY ROXY,TO ZDE SLO NEKAM KUPREDU A ZE NEJAKEJM PAR LIDEM VADI ZVUK,KTEREJ JE JESTE K TOMU V LIMITU,TO JE FAKT UBOHY,NEMAM CO BYCH REKL,SNAD KDYBY K TOMU ZAVRENI OPRAVDU DOSLO,TAK BY BYLO NEJLEPSI UDELAT NEJAKOU DEFENESTRACI
0/0
26.3.2002 20:17

znamik

roxy
tak to je konec! stěhuju se s týhle zasraný republiky!
0/0
26.3.2002 20:12

Karinka

At Roxy zije dal!
Roxy moc moc a moc podporuju!Ani nevite co mi vsechno Roxy dala.Kolik skvelej lidi sem tam potkala a porad potkavam!!!Strasne me obohatila co se tyce i hudby,proste Roxy ma svoji atmosferu.Je mi 26 let a strasne rada vzpominam na vsechny akce v Roxy.Nemuzete to nam udelat.Ja vim,ze v tom neni jen nakej blbej hluk,ale politika,korupce atd.Treba je to v tom "kdo da vic".Drzim Ti Roxy palce. Tvoje Kari
0/0
26.3.2002 18:44

jirka

CR
0/0
26.3.2002 18:41

Petr

Roxy
Dámy a pánové, nejde snad ani tolik o hluk v Roxy, ale o to, že o tom vše co se teď děje kolem Roxy rozhodují politici. A otázka pro Vás: Víte kdy se konají volby v ČR ?
0/0
26.3.2002 18:35

Pavel Eichler

Reznik si uz brousi nuz...
Uvedomuje si vubec pani Dr. Prihodova, jaka odpovednost lezi na jejich bedrech, coby mistostarostka Obecniho uradu MC Praha 1? Myslim, ze jejim prvoradym ukolem je branit zajmy obcanu zijicich a podnikajicich! na uzemi MC Praha 1. Prave ona by mela hledat kompromis pro obe strany. Zvlaste, kdyz hysterii kolem ruseni nocniho klidu Experimentalnim prostorem Roxy a NoD, vyvlola sama radnice. Oznamenim v Obecnich Listech Prahy 1 zamerne poskodila chod multikulturniho centra v srdci Evropy.
0/0
26.3.2002 18:28

Lenka

Roxy
Pro me je to zly sen,zavrit Roxy!Chci se vyjadrit k prispevku Petra.250,- za vstup je nekdy dost a i ja nadavam,ale mam kamarada v teto branzi a fakt vim,kolik stoji pozvani DJ(neplatis mu jen za hrani,ale proste vsechno kolem jeho pobytu) a i kdyz to neni zahranicni DJ,tak i nekteri cesti DJs netroskari se svymi pozadavky na honorare.Provoz klubu da taky pekne zabrat(jak uz tu nekdo psal-elektrika,voda-proste vsechny mozny poplatky.)Narozdil od diskotek,Roxy nevydelava tolik na alkoholu(na kterem se vydelava samozrejme vice nez na nealku),ale proste na vstupnym.Vsude mas proste neco.A na baru zas tak premrsteny ceny nejsou.Jsem pro to,aby provozovate Roxy zkusili udelat neco s tim odhlucnenim,protoze jestli se Roxy zavre,zavre se i kus me a dalsich lidi,co si tam chodi prijit na jiny myslenky a odreagovat se na koncerty apod.Nedopustte aby se Roxy zavrela,prosim!!!!
 
0/0
26.3.2002 18:27

DaW

PETR
Vis Petre, vidis to moc jednoduse. Prave ze ziskove akce dotuji ty neziskove - na tom je Roxy castecne postaveno, takze kdyz bychom udelali vse dle treba tvych predstav, tak uz nam na podporu neziskovych divadel, kin, festivalu, vystav atd skoro nic nezbude.A ukaz mi nekoho, kdo by prozradil sve know how, to by musel byt blazen. To je treba 10 let prace vis?Jinak akci, na ktere prijde 1000 lidi zase tolik neni a o nakladech na jednu takovou ani nemluvim.
0/0
26.3.2002 17:56

Petr

Roxy
Kdyz chteli zavrit Bunkr, tak taky hodne lidi rvala, ze to nejde a ze je to skandal. Nicmene radni ho klidne zavreli, protesty vysumely a lidi zacali chodit jinam. To stejne se stane s Roxy. Lidi proste zacnou chodit jinam.
0/0
26.3.2002 17:53

Dan

Roxy musi "vyhrat"!!!
Na jednu stranu trochu souhlasim s Petrem ( ). Kdo alespon trochu vi o co jde a nechodi se do Roxy jenom vykalit, tak je mu jasny kolik se v Roxy toci penez.Kazdy si snadno spocita, kolik vynesou listky treba na Mixu s MrC.Ale Petre, ty uz asi nevis jak velky honorare si berou dnesni umelci,co penize na propagaci,ODVODY MESTU,svetla,zvuk,atd.Na to nesmis zapomenout,protoze jsou to hodne velky castky!!!Na druhou stranu Linhartova Nadace penize ma.Ma je od sponzoru, od svych dalsich aktivit a driv i od mesta.Proto stojim za tebou v tom, ze ROXY MA NA TO, UDELAT PORADNE ODHLUCNENI A TIM PADEM KLUB ZAJISTIT!Bohuzel v teto kauze jde ale o mnoho vic nez jen o pobaveni nas vsech.To je to posledni!BOHUZEL.Ale to neni predmet teto diskuze.KAZDOPADNE JE PRO KAZDEHO NAS ROXY MISTO, KE KTEREMU MAME JISTY CITOVY VZTAH, PROTOZE JME TAM NECO KURVA PROZILI, NE? :-) DRZME PALCE!!!!
0/0
26.3.2002 16:41

Gary Slater

PETR
You are crazy!  Did you not read what I wrote!  A DJ on the scale they have costs a lot of money, around 200,000 czk.  Plus costs of running the gig.  They make the profits they do in order to upgrade the club.  Better lighting, etc, etc.  You have obviously never worked in the clubbing or music industry, I HAVE!  I know the costs of things.  Trust me, 250 czk is VERY cheap.  Club entry in the UK is around 800 czk, and in the US even more.  Like I said, look at Mecca and Radost before you judge.  twat!
0/0
26.3.2002 16:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.