Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tramvaje stárnou, denně mají poruchy

Od roku 1997 nekupuje pražský Dopravní podnik nové tramvaje - nejsou na ně údajně peníze. Na druhé straně však Dopravní podnik utratil sto milionů za čtyři nízkopodlažní vozy, které po pražských kolejích vůbec jezdit nemohou. Vozový park výrazně stárne, více než dvě třetiny z devíti set čtyřiceti pražských tramvají tvoří staré typy a téměř polovina z nich je starších než třicet let. Průměrné stáří všech strojů přesahuje osmnáct let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Nostromo

více než 25 milionů ?
existují i jiné než takto "drahé" nízkopodlažní tramvaje ... spolehlivé moderní vozy se nechají sehnat i do 18 milionů kč (aksm)
0/0
25.3.2002 13:22

Brouk

Re: více než 25 milionů ?
A kdo je vyrábí?!?
0/0
25.3.2002 15:13

JBB

Ruskyj madjel? Da?
No, nevim. AKSM je podle mych informaci ruske provenience, ne? Nemam vubec nic proti ruskemu zbozi, ale spolehlivost, modernost? Opravdu? Stejne jako vagony metra typu Ecs ci 81-71? S nutnou prohlidkou a 8 hodin? A kolik AKSM uz jezdi? Jeden prototyp, ze?
Konec koncu, Skodovka vyrabi alespon ty Astry. Ale ty zas pry kousou koleje, nehlede k tomu, ze jsou male...
0/0
28.3.2002 0:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.