Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policejní prezident se kál před poslanci

Sněmovna si pozvala na kobereček policejního prezidenta Jiřího Koláře. Od rána před členy poslaneckého branného výboru obhajoval návštěvu 30 policistů ve sněmovně, kteří se minulý týden přišli za nezvyklých okolností podívat, jak budou poslanci projednávat zákon o státní službě. Kolář poprvé přiznal, že jeho podřízení porušili předpisy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

od tajnejch

??
Ten Kolar je nejak moc podobnej Zednickovi , ze von to ten Zednicek jenom tak hraje , aby byla legrace. Bydli tam nekdo vedle z estebaku ??? , prezkousejte to !
0/0
20.3.2002 17:35

Makube Bekabe

Oběd s majáčkem
Čtu ty vaše reakce  a nestačím se divit.  Co melete o strachu poslanců ODS atd. Uniklo vám snad důležité sdělení dnes již generálporučíka Koláře, popsané v komentáři? Třeba to, že když si občas nějaký policajt zajede ve služebním voze a zapnutým majáčkem na oběd nebo rande je přestupek.... Na západ od našich hranic by byl takový výlet jeho posledním. To samé platí o obrmáčovi Kolářovi. Taková vysvětlení kdyby pronesl na půdě jakéhokoliv západního parlamentu, tak by jej odtamtud vezli majáčkem opatřeným autem na psychiatrii a druhý den by byla jeho funkce k dispozici.
0/0
20.3.2002 15:30

l.karban

Re: Oběd s majáčkem
A N O !!! Souhlasím, za cestu na rande či oběd ať okamžitě jsou propuštěni ze služby !!!!
A N O !!! Ať řidičům za nedání znamení o změně směru jízdy seberou řidičské oprávnění, za nedání přednosti zdemolujou celý automobil a za překročení rychlosti v obci na místě řidiče zastřelí..
N E !!! Není to myšleno vážně.
Mimochodem není to vyše uvedené jeden jediný zákon?
 Lidi jak já jsem rád že žiju tady, nikde jinde není taková sranda ....
 
0/0
20.3.2002 21:19

ds

Zamette si pred vlastnim prahem - POSRANCI
Tak, nejdrive si zamette pred vlastnim prahem. Nezastavam se onech policistu - jiste nebylo vse na 100% spravne ale co predvadeji nasi poslanci je mnohem horsi. Mohou beztrestne porusovat zakony diky imunite, zakony, ktere vytvori se musi okamzite novelizovat, vecne v parlamentu spi nebo tam vubes nejsou atd atd. Maji tolik vyhod, ze ani nevedi, jak vypada bezny zivot. Je dobre, ze jim nekdo pripomnel, ze existuji i jie skupiny lidi, nez zajisteni poslanci a politici. Priste by tam mohli prijit treba doktori a klepat skalpely, nebo ucitele a hazet po nich navlhcene houby a kridu a podobne.
0/0
20.3.2002 15:19

Juras

Re: Zamette si pred vlastnim prahem - POSRANCI
Ani se mi nechce kritizovat policisty, spíš ostrahu parlamentu. Co byste říkal na ostrahu parlamentu, kdyby se zjistilo, že ti policajti neumí z velké většiny česky a v hotelu mají ve skříních poskládané turbany? Třeba by ty poslance vystříleli a byl byste spokojen.
0/0
21.3.2002 14:19

jb

Ale priznacne je...
... jak rychle si Policie dokazala vymyslet, ze se do Parlamentu sli jeji prislusnici "vzdelavat". Pan policejni prezident lze, jak kdyz tiskne --- ne nadarmo z nej udelali generalmajora:))
0/0
20.3.2002 15:02

Krutas

Policejni president.....
Si myslim, ze ten prick se mel kat pred narodem ne pred smeckou hajzlu. Holt Cesko! Neni co dodat, at se to komu libi nebo ne. Proste ne-li doba kamenna tak urcite stredovek, se vsim vsudy.. Taky si nemyslim, ze ne jenom poslanci ODS jsou posrani strachem. Rekl bych, ze cela ta pakaz je stejna. kurvy a podraznici. To vsak neomlouva Kolare a fizly, nebo chcete-li svestky nebo policajty. Uz vidim jak me nejaky urazeny jesita zase serve, misto co by se snazil udelat poradek v tom domacim bordelu zvanem CR.
0/0
20.3.2002 14:03

Krutas

Policejni president.....
Si myslim, ze ten prick se mel kat pred narodem ne pred smeckou hajzlu. Holt Cesko! Neni co dodat, at se to komu libi nebo ne. Proste ne-li doba kamenna tak urcite stredovek, se vsim vsudy.. Taky si nemyslim, ze ne jenom poslanci ODS jsou posrani strachem. Rekl bych, ze cela ta pakaz je stejna. kurvy a podraznici. To vsak neomlouva Kolare a fizly, nebo chcete-li svestky nebo policajty. Uz vidim jak me nejaky urazeny jesita zase serve, misto co by se snazil udelat poradek v tom domacim bordelu zvanem CR.
0/0
20.3.2002 13:58

laco

Poslanci ODS se zhrozili
Podle mne jsou poslanci ODS posraní strachem z toho důvodu, jelikož si mysleli, že si policie přišla pro ně. Ještě není všechno promlčené a situace by se mohla opakovat reálně. Stačí rozmotat tajné konto ODS a ti samí policajti pro ně půjdou s chutí.
0/0
20.3.2002 13:29

ivoš

Re: Poslanci ODS se zhrozili
cituju "Stačí rozmotat tajné konto ODS a ti samí policajti pro ně půjdou s chutí.",  a to je právě chyba , policajt má jít někoho zatýkat, nebo zakročovat pouze ze zákona a nějaké jeho chutě či nechutě s tím nemají mít co společného.
0/0
20.3.2002 13:41

laco

Re: Re: Poslanci ODS se zhrozili
Jinak se pracuje, když jdeš zatknout hlavy mafie a jinak když jdeš zatknout upoceného hladového dílera. To, že aniž proběhne seznamování se s důkazy a už vystoupí někdo na jejich obhajobu či zatracování tě nesmí ovlivnit. S chutí do toho a půl je hotovo.
0/0
20.3.2002 14:01

Kodl

Comedy
Comedy Cartoon hadr.
0/0
20.3.2002 13:16

poslanec

Vite proc poslanci .....
Vito proc poslanci tak rvou? Pac museli presdstirat, ze pracuji. To vite jako to je drina, ne? Jist, spat , jist a ........
0/0
20.3.2002 12:45

milan

Re: Vite proc poslanci .....
No jo chudáci poslanci, vždyť se na ně, respektive na jejich "práci" nyní soustředí pozornost. Tak rychle vyvolat nějakej skandálek a odvrátit od sebe pozornost, ať se můžou vrátit ke spaní... ehm pardon k práci :o( Je to líná verbež ! Občas se neudržím pustím si přenos ze sněmovny a co vidím, pořád to samé - třetina klábosí, třetina chrápe, třetina je prázdná, protože jeli na nákupy. Grrr!
0/0
20.3.2002 13:01

xx

uz ostoupili?
Tak uz konecne odstoupil policejni prezident a ministr vnitra? Pak se muzeme bavit dal...
0/0
20.3.2002 12:37

JV

Zimbabwe
Připomíná mi to, jak hrdinní policisté z URNA v neprůstřelných vestách a se samopaly (co kdyby na ně zaútočila sekretářka nebezpečnou sešívačkou) obsazovali IPB. Když pak vyšlo najevo, že takový zásah zákon nedovoluje, vysvětlil nám sympaťák Standa Gross, že nešlo o zásah URNA, nýbrž jednotlivých policistů z URNA, kteří jen čirou náhodou měli s sebou kompletní výstroj a výbroj URNA.
Čím se od té Zimbabwe vlastně lišíme?  
0/0
20.3.2002 12:03

Krutas

Re: Zimbabwe
Fucking nicimRekl bych, ze je na tom Zimbabwe lip nez Cesko. Ale kdo chce kam pomozme mu tam.
0/0
20.3.2002 13:40

Jarda

poslanecký ...
Já jsem si vždycky myslel, že když někam vejdu a ten, kdo to má za povinnost mě nezkontroluje, není to chyba moje, ale toho dotyčného, v tomto případě ochranné služby. Myslím, že o to ani v tomto případě nejde, páni poslanci jenom dělají humbuk kolem toho, že si někdo troufl se na ně přijít podívat. Ať si dají do jednacího řádu, že jednání poslanecké sněmovny je přísně tajné a pak se tam mohou bez jakéhokoliv vyrušování klidně tahat za ptáky.
0/0
20.3.2002 11:53

Ales

Je to arogance statni moci a dukaz toho, ze jsme policejni stat
To snad neni mozne, takove kecy, ze se musi vzdelavat. Za prve ve sluzbe maji jine povinnosti, ktere obecne Policii u nas dosti utikaji. Je nepripustne, aby ti, kteri jsou placeni z penez danovych poplatniku v pracovni dobe vysedavali kdekoliv. Pokud chtel jakykoliv policista jako obcan uplatnit zakonny narok a byt pritomen verejnemu zasedani snemovny, mel si vzit dovolenou nebo nahradni volno. Pokud se Policie chtela vzdelat a dozvedet se o legislativnim procesu, mel tak sluzebne jit jeden z nich, ten nejvice inteligentni a by to potom svym kolegum referoval. To je naprosto bezna praxe, zejmena v privatni sfere, firma vysle na seminar ci konferenci zastupce, ktery se o ziskane poznatky podeli. nedovedu si predstavit, ze by doslo k zavreni banky kvuli tomu, ze polovina zamestnancu se chce  doskolit. Navic cele deni vcetne doslovnych proslovu ze snemovny je pristupno na internetu, takze si to kazdy, vcetne policistu muze precist. Pokud jim jako sluzebni ukol vidal jejich nadrizeny ucast v pracovni dobe, pak za to musi nest plnou zodpovednost on. Zrejme tito upracovani hosi nemaji nic jineho na praci. Ale neprekvapuje me to, protoze arogance ze strany policie jsme svedky kazdy den. Nemuzu uverit tomu, ze vedeni policie CR je tak drze, ze z nas dela hlupaky. Je na miste otazka, ci kalkulace, kolik penez danovych poplatniku stal tento vylet policistu (nasobeno pocet osob poctem hodin a hodinova mzda). Myslim si, ze takovy luxus si nase republika nemuze dovolit. navic policiste maji zadarmo mestskou dopravu, takze nevim jake sluzebni jizdy. Ne nadarmo se rika, ze resort vnitra a policie je nejhorsi, co se tyka praktik minuleho rezimu, kdy vse bylo dovolene a prehlizeno. Proc ministr vnitra jako nadrizeny policejniho reditele nedal rozkaz, aby se vratil, resp. byl na pracovisti vcetne jeho kolegu. Jak je to jednoduche. Predpokladal bych, ze zakonik prace zna opatreni, kterymi muze nadrizeny muze reagovat na poruseni pracovni kazne. Doufam, ze takto bude postupovano vuci policejnimu rediteli, ktery nechal plavat sve pracovni povinnosti, kterych ma diky neporadku a nedostatkum v nasi zemi dostatek, az je nestaci stihat, ale nenechal si ujit cestu do Basileje. Ja byt sefem takoveho pracovnika, tak mu cestu zatrhnu, ale to jen dokresluje, jak jsem jeste mlada (13 let) demokracie, kdyz si v klidu dovoli ignorovat prusvih ve snemovne a odjede si za statni penize pro vlastni diety za hranice. To je bud Jirikovo videni ci rise divu, kazdopadne dosti spatne.
0/0
20.3.2002 11:51

zab

Re: Je to arogance statni moci a dukaz toho, ze jsme policejni stat
Ježišimarjá, ty jsi chytrej! Já chci, abys byl šéfem policejního prezidenta, ať je demokracie mladá, nebo ne!
0/0
20.3.2002 13:30

Tomáš Marný

Re: Je to arogance statni moci a dukaz toho, ze jsme policejni stat
Proč arogance státní moci. Když takto "vyvádějí" herci a televizní pracovníci, nikdo to nenazve diktaturou komediantů. Když takto "vyvádí" senátor přepsávající v televizním velínu, nikdo to nenazývá revolucí pasáků krav. Když se projednával zákoník práce a v hledišti byli odboráři, nikdo to nenazval tyranií a nátlakovou akcí, na kobereček nebyl zván "táta odborářů".
Doporučuji autorovi příspěvku se více zajímat o práci policie nebo nejlépe se do řad policie přihlásit a okusit přímo jejich "chleba". Předpokládám, že policisté jsou také občané, i když mi někdy dají pokutu. Teď si nejsem zcela jist, protože nejsem ani právník, ani policajt, mám ten dojem, že příslušníci Policie ČR se neřídí zákoníkem práce, ale právě zákonem o služebním poměru, který se ve sněmovně projednával.
 
0/0
20.3.2002 13:55

zab

Re: Re: Je to arogance statni moci a dukaz toho, ze jsme policejni stat
Přesně tak. Ale to není tak důležité. Důležité je to, že si "naše republika nemůže dovolit luxus", aby školení 35 policajtů proběhlo v pracovní době. A policie by měla jezdit tramvají, když ji má zadarmo. A ani policejní ředitel nemá nikam jezdit, ať už to je pro mezinárodní spolupráci v oblasti potírání kriminality důležité, nebo ne. Ještě by chtěl diety. A nadřízený vYdal, vidal je šampón. No je to prostě bordel. Ale zase je o čem psát, no ne?
0/0
20.3.2002 14:29

Ales

Re: Re: Re: Je to arogance statni moci a dukaz toho, ze jsme policejni stat
Konecne rozumny nazor, ale hlavne vecny. Souhlasim, ze je to postaveny na hlavu. Bohuzel.
0/0
20.3.2002 16:50

Ales

Re: Re: Je to arogance statni moci a dukaz toho, ze jsme policejni stat
Souhlasim, ze oblasti, ktere se daji napasovat na tuto je u nas vice. Ale soudim, ze narky a brecenim, ze je vse spatne a ze policiste maji tezky chleba se nic nevyresi. To jsme celi my Cesi, dokonali alibiste. taky nechapu, ze nekdo rekne nazor a jeste k tomu odlisny, hned si vyslouzi kritiku a urazky. Skoda, ze je malo lidi, kteri se dokazou otevrene a vecne bavit k danemu problemu. Bude to trvat dlouho. Solidarita je pekna vec, ale prehlizet a ospravedlnovat nedostatky je trestuhodne.
0/0
20.3.2002 16:32

"dříve" byli zelení s červenými výložkami, teď jsou zase ve většině jen černošedí včetně mozků. Jinak žádná změna k lepšímu.K pistolím si příště mohou přibrat bazuky, aby bylo družstvo údernější. Pakáž!
0/0
20.3.2002 11:50

Lojza

Stav ceske policie
Z vlastni zkusenosti bohuzel vim, jak na tom je (financne) ceska Policie:
Pracuji v male pocitacove firme na malem meste a jednoho dne k nam prisel policista z mistniho oddeleni s prosbou, ze si nechavaji udelat pocitacovou sit, maji firmu, ktera jim to udela, ale nemaji material. Penize na nej nemaji a dat jim ho oficialne taky nemuzem, protoze Policie CR se sponzorovat nesmi...
Takze je pred nasi firmou otazka "Mame Policii neoficialne sponzorovat, anebo se na ne vy.... ? A co nas potom ceka ???"
 
Je to smutny stav ceske policie....
0/0
20.3.2002 10:36

KatkaM

Re: Stav ceske policie
no kdyby všichni policajti vysypali úplatky na jednu hromadu, měli by na vybavení, o jakým se nám ani nezdá.
0/0
20.3.2002 10:47

Karel

Re: Re: Stav ceske policie
Nekecej tady o nějakých úplatcích. Tady jsi totiž na úplně špatné adrese. Pokud máš nějaké důkazy, obrať se na státní zastupitelství. Pokud je nemáš, tak drž hubu.
0/0
20.3.2002 11:57

Ales

Re: Re: Re: Stav ceske policie
Jses tak trochu mimo, zrejme jses policajt a sam moc dobre vis, ze statni zastupitelstvi je nahmlich to same, protoze to je prodlouzena ruka policie.
 
 
0/0
20.3.2002 12:06

Karel

Re: Re: Re: Re: Stav ceske policie
A pozóóóór, PAN CHYTRÝ, koukám, že to máš v malíku. Státní zastupitelství - prodloužená ruka policie. Ty se nech vyšetřit anebo si dej přihlášku k Policii ČR, s tvým IQ tykve by tě určitě vzali.
0/0
20.3.2002 12:25

Ales

Re: Re: Re: Re: Re: Stav ceske policie
Potrefena husa se vzdy ozve, je videt, ze delas policajtum cest. Dokreslujes jenom to, co jsem tvrdil. Logickeho se od tebe nic nedoskam a jelikoz s primitivama se nebavim, tak se mej. Nalesti si pecky ny ramenou a nakremuj obusek. Mej se, ja koncim.
0/0
20.3.2002 13:16

KatkaM

Re: Re: Re: Stav ceske policie
nic jinýho kromě vulgarizmů pablbe neumíš?Dle reakce jsi tutově jeden z nich.
0/0
20.3.2002 12:27

KatkaM

Pro Karla
Jestli umíš jen nadávat, urážet a neumíš slušně napsat svůj názor, tak jdi chatovat někam jinam, třeba na stránky Polcie.Nikdo o tvý ubohý kecy nestojí, fízle.
0/0
20.3.2002 12:51

Ales

Re: Re: Stav ceske policie
Presne, tak. Nerikam ze vsichni, ale dost jich je co berou. A ti co neberou mlcky ten stav kryji. Je to bludny kruh. Kazdopadne nase policie smrdi na hony daleko. Kdyz je neco nutne a potreba, trva to dlouho a davaji si na cas, ale z vlastni zkusenosti vim, ze kdyz chteji, dokazou byt rychli a dusledni, otazkou je jen za kolik. Slusnemu cloveku se z toho dela zle. Policajti jenom placou, ze nemaji penize a lidi je nemaji radi. At se podivaji, co mezi sebou maji za lidi a penez tam jde taky az az.
Den mam zkazenej, jsem zase nasranej. protoze neco takoveho je fakt mozne jenom v Cechach. Ale delame si to sami. 
0/0
20.3.2002 12:01

Jarda

Re: Re: Re: Stav ceske policie
Ty chytrolíne, ty připomínáš ten vtip jak ta stará paní nadává v tramvaji mladíkovi že jí nepustí sednout. Ten říká,že nesedí ale stojí. Načež ona A STEJNĚ BYSTE NEPUSTIL? KDYBYSTE SEDĚL.  Čteš po sobě ty mozkové sblitky??
0/0
20.3.2002 13:59

Karel 4

Re: Stav ceske policie
Nemohu dobře souhlasit s větou "je to smutný stav české policie" je zapotřebí říci je to smutný stav téhle společnosti - společnosti kde je jediná otázka - co to stojí, a máš-li na to, máš cokoliv tě napadne... Podivná je to společnost, podivná je to demokracie, podivná je to humanita a tak dále ... (Jen pro ilustraci - zpráva F1 dnes ráno - vojín Hradní stráže byl znásilněn důstojníkem HS)
0/0
20.3.2002 12:02

Václav Havel

Re: Re: Stav ceske policie
Ne že bych toho důstojníka obhajoval, to ne, za ptáka bych ho pověsil do průvanu, ale holt si špatně vybral. Kdyby šel ze Kraflem, mohli si užít oba.
0/0
20.3.2002 12:31

Lojza

Re: Re: Stav ceske policie
To bych taky mohl skoncit u smutneho stavu celeho sveta...
 
Mimochodem - rozhodli jsme se Policii nic nedat, uvidie jak to dopadne :-))
0/0
20.3.2002 16:52

KatkaM

Věřte-nevěřte.
Tak poslední rozhovor pánů od policie na mně zapůsobil pouze tak, že moc dobře vědí, čeho se dopustili  a teď se snaží z toho jen vykroutit.Proč sakra u nás nejsou osobnosti, který by dokázali říct "ano, pochybil jsem" nebo"uděla jsem chybu, špatné rozhodnutí..." prostě cokoliv.Ne, oni radši budou dělat ze sebe a z nás debily.To mně fakt štve.Jak můžou připustit, že policisté dělají stovky přestupků?Jak ptom oni od nás můžou vybírat pokuty, snad by měli jít příkladem ne?
0/0
20.3.2002 10:29

jirka

ja se jim nedivim...
sehnat si policejni uniformu zrejme neni problem, kdyz se domluvi dvacet takovych lumpu a dostanou se bez problemu do naseho zakonodarneho prostredi i s jadernou hlavici, tak se poslancum nedivim, bal bych se taky
 
0/0
20.3.2002 10:24

Karel

Re: ja se jim nedivim...
Kdybych já dělal to, co ti poslanci, bál bych se hlavně na ulici. Kéž by se tam dostalo alespoň deset lumpů, kteří by to těm poslancům vysvětlili.
0/0
20.3.2002 12:01

Václav Klaus

Re: ja se jim nedivim...
Lumpové se tam dostávat nemusejí, těch je tam už plnej barák. A legálně.
0/0
20.3.2002 12:03

Honza

Re: ja se jim nedivim...
Tohle mě taky hned napadlo.Všichni měli plno řečí o teroristech(viz manévry u radia Svobodná Evropa) a najednou selže ochranka v parlamentu.
0/0
20.3.2002 12:27

zab

MfD
Jenom připomínám titulek suprové MfD ze 14.3.2002 : "Policisté vtrhli kvůli platům do sněmovny."
0/0
20.3.2002 9:42

Petr

Proc ten rozruch
Poslaci a snatori se flakaji za statni penize delsi dobu nez policiste, kteri se byli mrknout ve Snemovne, jak maji nasi voleni zasupci zajem o problemy obycejnych lidi. Takze me nenapada jediny duvod, proc se z toho dela takovy rozruh.
0/0
20.3.2002 9:29

JURY

Nejde mi to na rozum
OPravdu nemají páni posl(r)anci nic důležitějšího na práci??Být policajt,jdu se taky podívat....A na Ty kluky v uniformách si já osobně nemohu stěžovat,zvlášť na ty běžné okrskáře....
0/0
20.3.2002 9:22

Ťuhýk

Otázka dne
Je policista občan? Pokud ano, má právo sledovat dění ve sněmovně tak jako každý z nás. Ale mezi námi, má někdo z nás výdrž koukat se na to déle než 10 minut? Ukázky lze sledovat v noci na ČT 2.
0/0
20.3.2002 9:04

Karel 4

To jsi nám Máňo dělat neměla ...
Zásadní otázka je : Narušili přítomní policisté jednání parlamentu ? Seděli spořádaně na místě vyhraženém a přístupném veřejnosti ? Zjistil konkretně někdo že v pouzdrech byly skutečně zbraně, případně ostře nabité ? Doposuď se nikde neobjevila zpráva že by někdo se pokoušel zjistit odpověď na tyto konkretní skutečnosti a namísto toho vzniknul neuvěřitelný blábol na úrovni tiskovin typu Blesk, Super a pod. Vzniká dojem že : - "jistí" naši "zástupcové" se vyděsili, že to už na ně prasklo a už si pro ně jdou, - "jistí" naši "zástupcové" skočili po možnosti se zviditelnit před volbami a zajistit si nehynoucí slávu a prebendy na další volebné období, - "jistí" naši "zástupcové" pošilhávají po křesle ministra vnitra resp. policejního prezidenta Reakce poslanců doopravdy páchne hnojem byť zabaleným do vznešených keců o demokracii, právním státě a pod. Nešlápl jim někdo na kuří oko?
0/0
20.3.2002 8:39

Jarda

Jenom bych se opakoval
Když jsem článek četl, tak jsem si řekl, aby se z toho neposrali. A koukám, že to je už tady několikrát. Takže neoriginálně jenom opakuji, jenom se z toho neposerete, ať se stalo cokoliv, jsou tu daleko důležitější věci. Vážení posranci, mě by zajímaly spíše vytunelované miliardy,  nevybírají se daně, o to se přišlo o díky špatným zákonům, které tvoříte, není na školství, zdravotnictví, nakonec ani na tu policii. Přestaňte v parlamentu chlastat za lidové ceny a něco dělejte, ale hlavně pořádně. Zatím vypadáte jako banda tupců, kteří hlasují pro něco, čemu nerozumí nebo to ani nečtete a místo selského rozumu při hlasování používáte politické dohody. 
0/0
20.3.2002 8:08

Ape

Boze chran nas pred ceskou policii
Az mi prebehl mraz po zadech pri precteni vety : "Podle mě jde o běžný kázeňský přestupek, kterých se v policii dějí stovky.". Postupne zacinam chapat vyznam organizovaneho ( a nekdy i uniformovaneho) zlocinu 
0/0
20.3.2002 7:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.