Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chlapci, který bodl spolužáka, hrozí vězení

Krvavá šarvátka žáků v plzeňské Resslově ulici bude mít dozvuk ve všech plzeňských školách. Magistrát na poradě ředitelů škol rozhodl, že žactvu je nutné okamžitě připomenout dodržování pravidel, která mají zabránit podobným malérům. Ten, který se stal 19. března na chodníku před 19. základní školou, je totiž dostatečně varující. Žák deváté třídy tehdy bodl nožem o dva roky mladšího kamaráda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fylištín

To je tady nějaká estráda nebo to tlumočí nějakej fricek?
.... jak jinak by mohl NĚKDO napsat takovou debilovinu, jako že: " ... že žactvu je nutné okamžitě připomenout dodržování pravidel, která mají zabránit podobným malérům." Ptám se to je jako sranda? Bodnout někoho to je malér  
0/0
26.3.2002 23:32

panq

proc kamarada?
Zajimalo by me, proc ve vetsina takovychto clanku ci clanku o sikane pisou ze vzdy ublizil kamaradovi. Ja nevim jak zbytek sveta, ale ja a mi znami mysli pod pojmem kamarad nekoho blizsiho s kym si mam co rict a s kym se znam. Ostatni ve tride ci dokonce skole jsou maximalne spoluzaci. Kamara clovek nesikanuje a ani ho neboda nozem.
0/0
26.3.2002 21:08

Alice

Souhlas!
0/0
26.3.2002 23:02

qqqqq

to sem chtel napsat ja......
.....a ty jsi mi to sebral ty jo........:(no ale kazdopadne s tebou souhlasim protoze ja a mi kamaradi se nozem moc pravidelne nebodame.
0/0
26.3.2002 23:26

Pavla K.

Skola zaklad zivota....
Pan reditel skoly je asi velice schopny clovek,ze "o nicem nevi".Reditele a ucitele vlastne nemuseji vedet vubec nic,co zaci prozivaji,jaci jsou,nemusi je hodnotit individualne,nemuseji jim pomahat prekonavat prekazky,byti jim moralnim vzorem,clovekem,za kterym se chodi s problemem-PRO RESENI!Maji za ukol pekne pred tabuli nekompromisne nacpat do deti sumy informaci a jit na prestavku.Vzdelani je pry to,co nam zustane,az zapomeneme,cemu jsme se ve skole naucili.Urcite ne vsichni,ale spousta deti se bude citit nedovzdelanymi.Nekteri budou pokracovat v bodani,jini bodat zacnou.......pred nedavnem v televizi probehl sot ze zakladni skoly ze Zlina,tusim,kde studenti hajlovali,jen tak z legrace,a reditel jim navrhl prisne tresty.Sam potom velmi nevybiravym zpusobem kricel na redaktora,ze mu nema co povidat.Trest by si zaslouzil v tomto pripade reditel,protoze za celou skolni dochazku[chlapci byli asi v sedme ci osme tride] je on ani nikdo z jeho podrizenych nenaucil,ze jsou veci,o kterych se neda treba ani zertovat........
0/0
21.3.2002 21:13

controlled

řemen dolů
Trochu mě pobavila reakce maminky obětí, která je ráda, že její syn byl bodnut omylem místo jiného spolužáka. Hm, to jsou teda starosti. Já fakt nevím, co s takovými dětmi... Když jsem byl na základce (6 let zpátky), tak nás drželi hodně zkrátka a za sebemenší kravinu nás postihovali. A bylo to dobře. Já být učitelem, tak bych musel ty děti řezat v jednom kuse.
0/0
20.3.2002 21:54

Honza

Re: řemen dolů
máš recht, jsme asi tak stejně starý. Všechny dnešní děcka jsou Harry Potterové
0/0
20.3.2002 22:11

Neal

0/0
20.3.2002 21:06

jb

Dle meho soudu
... je zvlastni, ze nikde neni uvedeno jmeno onoho udajneho pachatele. Pritom v jinym pripadech se tak MfD nechova. Ze by nejaky Dezider Demeter?:)
0/0
20.3.2002 20:42

Vlastička

Re: Dle meho soudu
Možná to je cigán, ale asi se už někdo dopředu posral z rasově národnostní kraviny ...... Že by ten co rrrrrráčkuje (nemůžu si vzpomenout na to jeho posraný jméno - všivák jeden farizejskej)
0/0
26.3.2002 23:37

janička

dětičky
   čtrnáctiletý spratek dobře ví co dělá.......  A ve většině přídadů také dobře ví, že se mu nic moc nestane...  trestala bych je stejně jako dospělé. když je dost dospělej na to, aby do někoho vrazil kudlu, je i dost dospělej na to, aby nesl následky
0/0
19.3.2002 22:49

Lui

Re: dětičky
janicko janicko, aspon cti pozorneji... minimalne petkrat je tam receno ze byl patnactilety   
0/0
19.3.2002 23:06

janička

Re: Re: dětičky
myslela jsem to všeobecně.....
0/0
26.3.2002 21:44

Lui

Re: Re: Re: dětičky
ja ti to neberu, ale trosku mi to nesedelo...  ;-)
0/0
26.3.2002 22:39

Nostromo

jo
ta hranice 15 let je nesmysl - i mnohem mladsi dite musi vedet, kdy dela neco spatneho. pokud to nevi, je to skutecne otazka pro znalecky posudek od psychologa. Samozrejme muze byt pravda, ze se kluk jen branil nekomu z party nejakych sikaneru, ale tim lip kdyz to bude vysetrovat kriminalka.
0/0
19.3.2002 21:55

djdave

Re: jo
no tak pokud je do 15 za dite odpovedny rodic tak si to taky musi odsedet, ne, o tom tu nikdo nemluvi ze za to muzou rodice tak at pikaj ....
0/0
21.3.2002 10:46

Honza

Navod pro nezletile jak maji resit nesvary
No ja nevim, ale prijde mi, ze preci jen je ta hranice trestni odpovednosti porad sakra vysoko. Co vydam deti i ze zakladky co jsou tak v 8-my tride, tak to jsou mnohdy pekny parchanti, kteri MOC dobre vedi co delaji. A dokonce znaji svoje prava lip nez nekdo z dospelych. Podle me je zde neco spatneho ve state Danskem...
0/0
19.3.2002 18:44

Marek

Re: Navod pro nezletile jak maji resit nesvary
Uz v osmi letech dite vi dost dobre, co se smi a co ne. Urcite je mu jasne alespon to, ze nozem bodnout do spoluzaka nemuze. Ja bych vubec nedelal zadnou pevnou hranici, kdy je clověk odpovedny, ale mladsi 15ti let bych posuzoval individualne. Kdyby bylo dite tak mlade (napr. batole), tak by urcite zjistili, ze to vedet nemohl. PS: neco shnileho je i ve state ceskem :-)
0/0
19.3.2002 21:49

Milos

Re: Re: Navod pro nezletile jak maji resit nesvary
Jen velmi malo veci neni shnilych ve state ceskem.
0/0
20.3.2002 23:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.