Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vůz plný štěrku skončil v obývacím pokoji

Tragická dopravní nehoda se stala před jedenáctou hodinou v obci Borovy na Klatovsku. Nákladní vůz vyjel ze silnice a narazil do rodinného domku. Řidič na místě zemřel. Na místě stále zasahují policisté a profesionální hasiči z Přeštic a Klatov. Snaží se pomocí autojeřábu vyprostit soupravu z domu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pavel

Bože, bože, bože... Nedávno tu byla štvanice na myslivce, začněme teď s kamiony!!! Jestli sis všiml, tak se v článku píše "třiapadesátiletý řidič"... Pracuji v průmyslové zóně a denně vidím několik kamionů, denně se s nimi setkávám na dálnici (nenajezdím sice 40 000 km ročně jako Ty) a nepřipadají mi jako řízené bomby řízené nezkušenými mladíčky (leda bych to řídil já :-)) - naopak, častěji a častěji vidím nové kamiony v dobrém technickém stavu (aspoň na pohled). Ale na druhou stranu máš pravdu - hlídku na dálnici vídám sporadicky, mnohem častěji vidím kamion, který předjíždí v nejrychlejším pruhu ve 140 km/h (a pokud vím, tak smí použít pouze ty dva pravé). Chce to změnit legislativu, co se provozu na pozemních komunikacích týče - zpřísnit pokuty za přestupky, které ohrožují (hlavně rychlost a špatný technický stav vozidla) - vždyť dnes paradoxně dostaneš nejvyšší pokutu za jízdu bez dálniční známky... V něčem pravdu máš a v něčem zase ne... Ale ano - souhlasím s, cituji: "Miliónové pokuty firmám, zabavení řidičáku na rok a více by mnohé řešilo!"
0/0
18.3.2002 16:01

Pavel Francouz

Větší postih!!!
Je to šílené. Neustále kamiony a nákladní vozy. Tyto řízené bomby řídí až velmi často nezodpovědní řidiči, nebo řidiči školení v rychlokurzech, mnohdy naprostí mladíčci. Navíc se řidiči kamiónů často nechají maximálně vydírat zaměstnavatelm. Kdy už konečně si tohle stát uvědomí a bude řádně chránit své obyvatele. Je příšerné vidět, jakým způsobem se kamióny na silnicích chovají. Můžou jezdit maximálně do 100 km za hodinu. Najezdím s osobním vozem 40 000 km ročně a na silnici prakticky nevidíte kamión, který by tuto předepsanou rychlost mnohokráte nepřekračoval. Vůbec není vyjímkou vidět kamión je 140 i více, a to nemluvím o technickém stavu! Dopravní hlídky projíždějící dálnicemi prakticky nevidíte! Za bukem stát, to ano. JAký je problém se na kamiónmovou dopravu více zaměřit? Chtělo by to citelné pokuty za překračování rychlosti a za špatný stav vozu. Je naprosto šílené a ohrožující životy a majetek občanů vidět na jakých gumách často jezdí! Miliónové pokuty firmám, zabavení řidičáku na rok a více by mnohé řešilo! Kolik ještě musí kamiónová doprava napáchat škod a zabít lidí, aby se něco dělalo?
0/0
18.3.2002 15:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.