Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie: krnovský místostarosta není rasista

Místostarosta Krnova na Bruntálsku Jaroslav Vrzal, který házel na romské mladíky kameny a minimálně jednoho zranil, nebude obviněn z žádného trestného činu. "Během vyšetřování se rasový motiv nepotvrdil. Nikdo ze svědků totiž neprokázal, že by při házení kamenů Romy slovně urážel. Jde pouze o přestupek," řekla mluvčí bruntálské policie Lucie Krašteničová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

LD

cigoši raus do p....
Žiju bohužel ve městě, kde se nachází spoustu cigošů. Pracují asi dva. Ostatní celý den vysedávají před barákama a dělají jenom bordel a při poznámce, aby se trochu ztišili, následuje sprška sprostých slov a svině bílá je to slušnější, nebo se člověk dočká cigánský férovky. Čtyři a více cigošů mlátí jednoho bílého. Škoda, že ten Mengele nedostal více prostoru.
0/0
2.4.2002 7:53

JL

cikani vs vratny TS & mistostarosta Vrzal
No, ja o tom neco vim, protoze pochazim z Krnova a vim, jak se tam veci maji. Podnik Technicke sluzby je situovan v cikanske ctvrti a proto tam musi byt tvrdsi vratni, protoze vedi,  jak to tam chodi. Verim, ze vratny pouzil obusek az jako nutnou obranu. Nemyslim si, ze by byl p. mistostarosta Vrzal rasista, ale kameny hazet nemel. Mimochodem - on, jako posledni predseda Narodniho vyboru Krnov v roce 1989, take nebude zadny svatousek, ale kdo vi... treba se zmenil.
0/0
1.4.2002 11:04

Hübschmannová

jen klid...
již brzy zařídím, aby všem těm Kotlárům a deziderům byly ze státního rozpočtu přiděleny maringotky. Mí drazí cikánečkové z celé republiky! Už se těšíte,viďte?Je dojednáno,že 1/4 z zemědelské půdy bude vyčleněna pro nocování a bezplatný odběr zemědelských plodin,aby nestrádali hladem.Vašek Havel právě shání v Anglii 20.000 plnokrevníků,speciálně vycvičených k povozu,až budou milí cikáni kočovat křížemkrážem po naši vlasti.Máte-li k tomu nějaké přípomínky,pošlete mi faxy do mého bytu v Štěpánské ulici v Praze. Již končím,Petr/Uhl/,který je teď u mne,významně pomrkává a má něco s poklopcem,takže pardon....
0/0
1.4.2002 8:48

klára samková

ten šok!
když jsem se dověděla,ty krávo mileno hübschmannová,že jsi mi přebrala mého milováného petříčka uhla! Tak von mě podvádí? A to mi tvrdil,že žádná ženská mu ještě nevykouřila nádherně ptáka jako já.Tak ty to asi umíš ještě líp,že jo?Nevadí,starý Veselý mi sežene pět mladejch cigošů s klacky tvrdými jako ocel a to si teprve zakouřím..
0/0
1.4.2002 23:34

Stanislav Hart

Tak, tak
Chudáčci utlačovaní romové....Chudáci mladíci..Chtěli přeci jen značku očistit (rozuměj - očistit od kovu, který je možno speněžit ve Sběrných surovinách) a brutální hlídač jim to zarazil. Taková drzost!! Co si to vůbec dovolil? A když mu to chtěli vysvětlit (nenásilně - pouze pěstně, že), tak je napadne starosta!! To je do nebe volající!! Obraťme se na ochránce lidských práv!! To by bylo, aby bylo cikánům bráněno krást a napadat své spoluobčany!!
 
S pozdravem
Stanislav Hart
0/0
31.3.2002 12:56

Čech

Podrobné studie Cikánů poukazují na velice asociální a nepřizpůsobivé (lidi) jednoznačně parazitující na společnosti, díky zakořeněnému a vžitému způsobu života.
0/0
31.3.2002 12:15

honza

jak to u nas vypada
 
   To to neni reakce na dany prispevek,ale vseobecne zjisteni.Pomalu ale jiste jsem dosel k nazoru ,ze u nas nejsou utlacovani cigani ,ale Cesi.Kde by clovek prisel k to mu,co si cigan dokaze vyrvat na uradech protoze stat se snazi jim vic pomahat nez ostatnim aby nevypadal pred EU a USA jako rasisticky stat.Az zacnou pracovat a chovat se jako ostatni nebude u nas poblem jmenem rasismus. Na druhou stranu muzeme byt radi , ze to u nas neni jako na Slovensku.
0/0
31.3.2002 4:55

Robos

Tohle je ale legrační kontinent...
Patnáctiletej cikán se houpe na značce a pak se tím zabývá komise Evropské unie.
0/0
31.3.2002 4:47

qqqqq

Ty cikani...
......me uz serou,reaguju an prispevky evropana a Canadian cerny svine:byl jsme parkrat napaden skupinou cikanu...ne jeden na jednoho ale 8 na jednoho a to jen proto ze jsme jednou okrik jejich bratra aby nam nekrad ze zahrady veci(ne ovoce ale veci-jako treba deku nebo radio).Takze si pratele pojdem vsichni vzit kameny a skoncit to.
0/0
30.3.2002 22:51

Čech

Pro ochránce lidských práv
Vážení ubozí, co máte zdarma Internet, nic neděláte jenom se přihlouple zastáváte cikánů a to za 20 000 KČ, které dostáváte z našich daní: stránku cikáni.zde.cz jste způsobem sobě vlastním dokázali odstranit, nicméně během týdne bude opět v provozu a to na Ruském portálu a jsem velice zvědav jsk budete komunikovat s Ivanem. Zdar
0/0
30.3.2002 16:51

Rudih

........
Jak to,že nedostal minimálně pět let.To jsem ale rasistický stát,když se neodsoudí bílej kterej háže kameny na chudáky romy,kteří si chtěli jenom hrát.Dejte víc hřišť romům ať si nehrajou se značkama.
0/0
30.3.2002 15:52

Pechanec

Podle jisté studie by bylo patrně namístě dělat plošnou kastraci cikánského plemene. Nejsem rasisita, ale nesnáším cikánskou svoleč!
0/0
30.3.2002 15:46

Jindra

Re:
Ty ze nejses rasista?????????ano ty jses curak ceskej!!! kastrovat?nejses nahodou syn mengeleho?jo ne ty jses Cech!!! vubec nejsem prekvapenej stakovyma vyrokma no a starosta nebyl potrestan?to vase demokracie muze jit do pordele mluvite o demokracii a pritom v ruce mate obusky! to jsou skutecne cesky mislenky!!!!toto neni demokracie!! toto je diktatura!!!
0/0
30.3.2002 16:12

Vlastenec

Re: Re: běž
Čurák jseš jedině ty. Když se ti tu nelíbí a tvá "čeština" to jen potvrzuje, tak si táhni do své pravlasti, ČURÁKU!!!
0/0
30.3.2002 16:33

Petr

Dle meho nazoru, vztah bile majority k cikanum neni rasimus (v absolutni vetsine pripadu) ale pouha zkusenost. A ta je, bohuzel, v drtive vestsine spatna. Za tento obraz nemohou cesi, ale sami cikani (pokud pouzivam vyraz cikan, tak tim nehodlam nikoho urazet, ale vyraz ROM nepouzivaji ani sami cikani mezi sebou). Jestlize vy odsuzujete smahem vsechny cechy na zaklade nekolika rasistickych blbecku, tak oak nikomu nemuzete vycitat, ze hazi cikany do jednoho pytle. Zejmena, kdyz tech neslusnych je mezi cikanama velka vetsina.
0/0
30.3.2002 15:42

Pokemon

Protest
nechce se mi verit, ze by se reprezentanti nejlepsich z nejlepsich, nejpracovistejsi a nejslusnejsi cast nasi populace jen tak houpala na znacce. A jeste navic tloukla strazneho. Vzdyt je to jeden Mirek Dusin vedle druheho. Spise bych si tipnul ze se strazny s mistostarostou domluvili, aby si na nich mohli schaldit zahu. Romsti mladici ji urcite chteli jenom opucovat od nastrikaneho blata, nebot jsou si plne vedomi zasad bezpecnosti silnicniho provozu. A rasistisky  strazny s rasistickym mistostarostou vyuzili situace. Meli by je zvarit oba az zcernaj. Vzdyt bez romskych spoluobcanu by nase spolecnost propadla do marasmu prizivnictvi, nicnedelani, kradezi a specializace cilene na pobirani podpor. 
0/0
30.3.2002 15:35

Vlastimil Pechanec

cikáni jsou vzorem společnosti
Samozřejmě, že je to rasista! To, co si dovolil k nebohým cikánům už je vrchol! Vždyť oni se té značky ani nedotkli  a on na ně začal bezdůvodně házet kameny. Osobně bych mu dal výjimečný trest doživotí, ať slouží jako odstrašující příklad. Z osobní zkušenosti vím, že cikáni jsou ti nejpracovitější v celé České republice. Kéž by jich bylo ještě víc.
0/0
30.3.2002 13:35

pozorovatel

Děkuji redakci iDnes
Děkuji redakci iDnes za to, že vyjímečně nevyužila svého práva smazat příspěvky obsahující vulgární nebo společensky neúnosné výrazy. A že by se jich tu našlo. Plné znění diskuse je velmi zajímavým názorovým zrcadlem naší společnosti a mělo by být proto zachováno jako zajímavý podnět k zamyšlení (nejen) pro politiky, sociology, psychology či učitele.
0/0
20.3.2002 17:35

soske?

koncim
Koukam, ze tohle nikam nevede - ne, ze by me to obzvlast prekvapilo. Dneska mi jeden beloch ukradl hodne penez a dalsi mi podrazil nohu, tak podle navodu u me teda taky nastupuje rasismus, kdyz myslite tak ja prestanu tolerovat vsechny Cechy a zacnu se chovat stejne pubertacky jako zdejsi internetova "spolecnost." Vyspely svet se vam smeje a ja taky. Cha mro khul, adios.
0/0
20.3.2002 1:01

Jouda

To je ale rasistů!
NAVRHUJU ŘEŠENÍ: RÓMOVÉ VEŘEJNĚ PŘIZNAJÍ, ŽE JE MEZI NIMI ZVÝŠENÉ PROCENTO PARAZITŮ A KRIMINÁLNÍKŮ A ŽE S TÍM HODLAJÍ NĚCO UDĚLAT. PŘEDEVŠÍM TVRDOU KRITIKOU DO VLASTNÍCH ŘAD, A "BĚLOŠI" UZNAJÍ, ŽE UDĚLÁME "TLUSTOU" ČÁRU A ZKUSÍME SE CHOVAT NERASISTICKY. OVŠEM BUDE TO VYŽADOVAT OD OBOU STRAN STATEČNOST. RÓMSKÝ "KRÁL" LIPA STÁHNE SVÉ SÍDLO Z FUTURA A NEBUDE TAM VYŘVÁVAT JAK OSEL A JÁ PAK SI PŘESTANU MYSLET, ŽE JE NEVYCHOVANEC. OVŠEM KDYŽ MĚ KAPSÁŘKA ČÓRNE ŠRAJTOFLI, NEBO MI DAJÍ SNĚDÍ CHLAPCI PŘI NÁVRATU Z DIVADLA PO TLAMĚ, TAK TOLERANCE KONČÍ A NASTUPUJE OPĚT RASISMUS!
0/0
19.3.2002 15:49

soske?

Re: vsechny zabit
Je tristni, ze zatimco ja jsem ochotna domlouvat "ciganum" ze to s tou sebeobranou prehaneji, kdyz nadavaji nebo okradaji gadze, nikdo ze zdejsich neni ochoten rict Belochovi a jemu podobnym (viz nize) ze to s tou svoji sebeobranou prehaneji, kdyz nas Romy (udajne ci skutecne) chteji vrazdit. Jeste jednou pripomenu ideu oboustranne odpovednosti... Tak funguji civilizovane spolecnosti...
0/0
19.3.2002 14:04

Francesco

Re: Re: vsechny zabit
HAHAHAHHA To mě teda pobavilo spojení slov cigáni, společnost a civilizovaná....
To je nějaký nový sci-fi nebo co???
 
0/0
19.3.2002 14:24

snajpr

Re: Re: vsechny zabit
sebeobrana cikánů přitom, když okrádají gadže? neděláš si prdel?
0/0
19.3.2002 16:25

Jouda

OBOUSTRANNÁ ZODPOVĚDNOST!
PLNÝ SOUHLAS! Řádný občan musí mít právo bránit svůj majetek, pokud mě bude někdo olupovat, musím mít právo ho bez ohledu na rasu rozstřílet. Budu-li "osloven" jakkoliv zbarvenými "občany" abych navalil peněženku, musím mít právo vytáhnout devítku a na místě je zlikvidovat. Samozřejmě musíme všichni nejen žádat dodržování práva, ale i plnit si povinnosti - pracovat, starat se o zajištění bydlení, starat se zodpovědně o rodinu. Samozřejmě nemůžu očekávat, že pokud prodám svůj byt a jedu do Anglie či Kanady, že při příjezdu mi stát dá nový, musím si jej prostě koupit, nebo že mi stát dá nějaké "ušlé sociálky" Pokud jsem tak nezodpovědný, pak musím být potichu a chcípnout pod mostem, nebo se nastěhovat někde k rodině. Chci-li já a moje děti jíst, je to jen moje záležitost, proč by jiní měli živit cizí? Jinak je prostě musím dát do ústavu. Jako občanu mi vůbec nic není po nezodpovědných jedincích, co si nadělají deset dětí!
0/0
20.3.2002 11:39

Beloch

Všechny zabít.
0/0
19.3.2002 12:59

Jan

Pod proudem
Prodával jsem auto. Telefonem se ozval zájemce. Přízvuk mně by podezřelý, ale budiž. Přijeli dva. Cikáni. Hned mi začali tykat. Udělal jsem blbost. Jednoho z nich jsem nechal autem projet, toho druhého jsem od vidění znal. Cenu mírně navýšili, ale s tím, že prý mi polovinu ceny zaplatí potom. Známý trik. Odmítl jsem. Nazvali mě rasistou. Teprve po jejich odjezdu jsem zjistil, že ten, co se byl na zkoušku projet, mně auto vykradl. Poučení. To srovnání v jednom příspěvku se mi líbilo. Nebudu příště zkoušet, který drát je či není pod proudem. 
0/0
19.3.2002 12:08

James Bond

Adresa Evropana
Pomoci mych styku s INTERPOLEM,jsem zjistil adresu trvaleho bydliste evropana. Ma nekdo zajem?
0/0
19.3.2002 8:23

navi

Re: Adresa Evropana
ty vole ty jsi james bond jako ja jsem kral australie,a tu tvoji informaci si strsc do prdele stejne ji od tebe nikdo nekoupi,to by byl pekny blbec.fuck off !!
0/0
30.3.2002 15:05

soske?

re: Vrana a dalsi
Doufam, ze ten posledni prispevek (ani vetsinu z ostatnich) nebude cist nejaky mlady Rom - jako treba jedno z deti, kterym jsem dnes pomahala v pocitacovem centru - protoze bych se pak nedivila, kdyby ten clovicek zacal projevovat zhruba stejnou uctu vuci Cechum, jako oni projevuji jemu (mineno hromadne -- jinak se o Romech vetsinou nemluvi, tak proc by to dite melo rozlisovat gadze jako jednotlivce?). Dokazete si vubec predstavit, co takova zkusenost (spolu s nescetnymi dalsimi...) muze udelat s takovym snazivym, potencialne "slusnym" mladym Romem? Minimalne si rekne ze rozhodne nechce zit v Cechach, kde mu lidi nedaji sanci...ale toho zrejme nekteri z vas chteli docilit... (to se vztahuje na prispevky typu "at jdou jinam"... je zajimave, ze se podobne nazory ozyvaji z Evropske unie na adresu Cechu - predsudky jsou vsude stejne, stejne nicive a nikam nevedouci...)
0/0
19.3.2002 0:18

Feyd

Re: re: Vrana a dalsi
Pletete si předsudky se zkušenostmi. Byl jsem několikrát napaden skupinou cikánů, vždy bezdůvodně (naposledy 8 cikánů napadlo kamaráda a mě, kamarád byl 3 týdny na ARO). Moje zkušenost: většina cikánů jsou zákeřné nevzdělané svině. Obdivuji slušné a vzdělané cikány (znám 2), vím, že to mají těžké. Ale jestliže pro nejméně 75% cikánů je největším úspěchem v přesile někoho zmlátit, je logické, že si dávám pozor na všechny. Když budete mít 10 drátů a 7 bude pod napětím, dáte si pozor taky na všechny. Takže, cikáni: naučte se žít jako lidi, nebo běžte tam, kde vaše hodnoty lidem vadit nebudou. My - bílí češi - se stějně tak musíme naučit žít jako moderní evropani. Ale jednou pro vždy zapomeňte, že my se přizpůsobíme vám. Až budete chtít respektovat stejné povinnosti, budete mít nárok na stejná práva - do té doby jste podřadná rasa, podobně jako bílí slované v očích řekněme němců.
0/0
19.3.2002 5:55

Krieger

Re: re: Vrana a dalsi
Promin, ty pises co udela takova zkusenost s malym Romem. Jo zmeni ho, ale vis co dela takova zkusenost s bilym vlasteneckym cechem? Pred peti lety, jsem jeste proti cikanum nic hrozneho nemel, ted je nesnasim a to jen kvuli tomu co vidim a co slysim. Staci jit po ulici a porobehne kolem tebe 5-lety cikane a zacne ti nadavat ze si zm.. a cur... a pod. To je prijemny pocit, preju zazit kazdemu kdo se jich zastava. Nekdo rekne, tak ho propleskni - jo dobrej napad, ale druhej den budu lezet v prikope s proriznutym krkem, a kazdej se o me docte v novinach, diky tohle nemusim. Takze to maly cikane jen prelitnu ocima a nevsimam si ho. To je krasnej stat co!! Tedka ze me jen vyrusta clovek, kterej ma cikany min a min rad. Jo je fakt ze znam i slusny, staci mi na ne pet prstu, ale ty pro me nejsou zadni cikani, pouze normalni slusni lide. Takze porad, jak se ma clovek chovat k temhle vychodnim zivlum? Opravdu by me zajimalo, jak.
0/0
19.3.2002 8:30

soske?

Re: Re: re: Vrana a dalsi
Reakce na Kriegra (pokud se puvodni prispevek neobjevi, hned ho poslu): Zaprve chci rict ze me moc mrzi, kdykoli se nejaky Rom chova hunsne; kolikrat se i stydim a rozhodne odsuzuji kazdy hruby nebo nasilny cin. Taky se usilovne snazim o to, aby z mladych Romu vyrustali "lepsi" lide (dobrovolne pracuji s detmi a s mladezi - napr. tento rok to delam na plny uvazek ale zadarmo, protoze souhlasim ze to je nesmirne dulezite). Jsem pro, aby kazda strana prevzala neco z odpovednosti za vzajemne souziti. Ted drobne zmeny v prispevku Kriegra: Pred peti lety jsem proti gadzum nic nemela, ted je nesnasim a to jen kvuli tomu co vidim a co slysim. Staci jit po ulici a kazdy den kolem tebe probihaji gadze vsech veku a ti na tebe nadavaji stokrat vic nez tvuj petilety bratranec nadava na ne. Ten petilety romnoro na nikoho nepokrikoval, nez po devadesate uslysel "ty cigosi, cerna svine." Nevedel, jak se ma branit a rekl si, ze asi zacne delat to same gadzum. Nedavno videl, jak parta gadzu zbila dalsiho bratranka do bezvedomi, jenze to nikdo nemohl nahlasit na policii protoze ta by se jim jako obvykle vysmala a jakmile by se to dovedeli skini tak by mohli nekoho jako nehodu treba utopit nebo cele rodine podpalit byt. Pamatujte si: tahle hra na to, kdo je postizenejsi obeti, nikam nevede. Vy mi reknete cokoli o Romech, ja se vam muzu omluvit ale vzapeti to obratit a rict treba, ze nasili a nadavky jsme se naucili od gadzu. Tohle byla jen ukazka, neni pravda ze gadze nesnasim, a proto se snazim navazat inteligentni kontakt. Promin, ty pises co udela takova zkusenost s malym Romem. Jo zmeni ho, ale vis co dela takova zkusenost s bilym vlasteneckym cechem? Pred peti lety, jsem jeste proti cikanum nic hrozneho nemel, ted je nesnasim a to jen kvuli tomu co vidim a co slysim. Staci jit po ulici a porobehne kolem tebe 5-lety cikane a zacne ti nadavat ze si zm.. a cur... a pod. To je prijemny pocit, preju zazit kazdemu kdo se jich zastava. Nekdo rekne, tak ho propleskni - jo dobrej napad, ale druhej den budu lezet v prikope s proriznutym krkem, a kazdej se o me docte v novinach, diky tohle nemusim. Takze to maly cikane jen prelitnu ocima a nevsimam si ho. To je krasnej stat co!! Tedka ze me jen vyrusta clovek, kterej ma cikany min a min rad. Jo je fakt ze znam i slusny, staci mi na ne pet prstu, ale ty pro me nejsou zadni cikani, pouze normalni slusni lide. Takze porad, jak se ma clovek chovat k temhle vychodnim zivlum? Opravdu by me zajimalo, jak.
0/0
19.3.2002 13:54

jj-okocha

Re: re: Vrana a dalsi
co to tu porad pisete za kraviny,,,, nebo si myslite ze kdyby se na dva a pul metru vysoko upevnene znacce houpal necikansky{15 lety} vyrostek tak by mu to proslo? taky by se ho od toho snazil hlidac odradit,,,,ale nikdo by s toho nedelal aferu,,,takze zadny rasismus ale vase vlastni cikanska neprispusobivost,,,,nejdriv si udelejte poradek mezi vlastnimi,,,a pak jdete ven,,,,je mi to lito 80 procent skusenosti s cikany jakkoliv sem se choval nerasisticky mam spatnych,,,,smula nebo nahoda,,,,ti na te znacce urcite byli ti hodni,,,,,,takze jesi tu jeste jednou napisete takove hloupe prirovnani cikanu a cechu k cechum a evropske unii, tak si zajdu koupit bombra , oholim si hlavu,a fakt se naseru,,,,,,s pozdravem a bez predsudku jj-okocha
0/0
2.4.2002 1:05

Vrana

To uz je vazne v pytli
Tak policie nevi. Oni snad nakonec uveri kecum povalecskych a parazitujicich cigosu a budou zvazovat, ze mistostarosta jednal s rasovym podtextem!!!!! Tomu ríkam pozitivni dikriminace vetsiny mensinou. Kdykoli si nekdo z tech cikanskych kriminalniku, povalecu a spindiru usmysli, obvini "gadzu" z rasismu a policie to bude vysetrovat. A ty hajzlove toho budou ted zneuzivat. Rozmlati nekde neco, gadzo je byt jen treba okrikne, a uz si budou stezovat ze jim nadavali do "cernejch svini". Tak takovouto rovnopravnost ja teda nechci!!!!! A plyne z toho, ze mistostarosta mel misto kameni vzit alespon dlazebni kostky.....obvini ho tak jako tak!!!!! a treba by se trefil............
0/0
18.3.2002 22:45

souhlas

Re: To uz je vazne v pytli
Je to bohuzel tak. Kdyby ti vandalove nebyli Romove, ale Cesi a starosta konal stejne, tak by se o tom vubec nepsalo v novinach. Nanejvys by vysel pochvalny clanecek o tom, ze starosta neni deni ve meste lhostejny, a kdyz je treba, zasahne proti  vandalum. To co z toho ti "novinari" delaji je nechutne. Pozitivni diskriminace jen zvysuje rasisticke nalady a vubec nepomaha  tem , kterym mela pomahat.
0/0
18.3.2002 23:02

soske?

jsem fanatik
Nekdo mi prave poslal e-mail, ze jsem fanatik protoze z Romu delam chudacky. Omlouvam se, jestli muj prispevek tak pusobil. Snazila jsem se jen uvest nejake priklady "z druhe strany." Myslim, ze je lidske se hajit. Nicmene aby jste vedeli, ja v akademickych i romskych (i romskych akademickych) kruzich casto rikam, ze tzv. komplex obeti je na nic. Kazdy by si mel vzit osud do svych rukou a ne svalovat sve problemy nekomu jinemu. Pro nektere lidi to je z urcitych duvodu tezsi nez pro jine... Ovsem kdyz je nejaky problem mezi dvema skupinami, obe by mely na sebe vzit odpovednost. Je to tak v Izraeli/Palestine i vsude jinde. Pokud ze sebe Palestinec dela "chudacka," neznamena to ani ze za vsechno muzou Zide, ani ze by se Izrael nemel priznat ke svym nasilnym cinum a neco s tim udelat. V Izraeli se nic nevyresi dokud obe strany nepochopi, ze musi zmenit svuj postoj (zatim to vypada, ze nekolik malo Zidu se dokaze nad sebou zamyslet kdezto Palestinci temer bez vyjimek trvaji na svem, jenze to delaji z pozice bezmoci takze kdo to ma posuzovat....) Jenom chci rict, ze kdyz vsude posloucham, jake maji udajne Romove vyhody a z zivotni zkusenosti to vidim jinak, domnivam se ze mam pravo ukazat take nektere z nevyhod.
0/0
18.3.2002 22:33

CECH Z MORAVY

Basketbalový reprezentant
, Mám návrh pro pana Ježdíka, aby vzal Jaroslava Kotlára do basketbalové reprezentace: viz "... Nejmladší z nich Jaroslav Kotlár se nějakým způsobem dotýkal značky upevněné na zdi podniku...". V předchozím článku k tomuto problému bylo napsáno, že značka je 2,5 m nad zemí. Celé mi to připadá jako fraška, ve které se zaměńují příčiny a důsledky.
0/0
18.3.2002 21:53

jb

Policie NEVI, zda je mistostarosta rasista...
Ale novinari, statni zastupci, s. Uhl, s. Mlynar a ostatni pakaz uz vedi --- kdyz na druhe strane byli Romove, tak to prece musel byt "bily rasismus", ze:-(((((((((((((((((((((((((((((((
0/0
18.3.2002 21:48

jožin - řečený z bažin

už jenom ten obrázek...
Všimli jste si toho obrázku malé... rómky v úvodu - to má jako evokovat co vážená MF?? Snad ne emoce typu - " my nic - my malé děti.... " ??? Tři cigáni někoho přepadnou a zmlátí - a Mladá fronta k článku o tom přilepí obrázek malýho přičmoudlýho skoroandílka - jak " fér " novinářskej trik !!!!!
0/0
18.3.2002 21:30

evropan

Re: už jenom ten obrázek...
...ano , tam patril mozna pan starosta jak haze kameni na nekoho kdo pry porusil zakon....to je tedy stredoevropska zem ktera se chlubi ze nejvic cte :))))....vypravejte jak to delate , ze tak dobre hrajete hokej, vic toho ale uz moc neumite .. !
0/0
18.3.2002 21:34

Vrana

Re: Re: už jenom ten obrázek...
Ty budes asi nejakej humanitni pseudoitelektual maximalne tak z Cesky Lipy a delas tady dobryho
0/0
18.3.2002 22:49

morfeus

Re: Re: už jenom ten obrázek...
Evropane, jdi už do prdele. Víš o tý kauze úplný hovno a hraješ si na soudce českého národa. Přestaň provokovat, nikodo na ty tvý blbý kecy není zvědavej.
0/0
18.3.2002 23:48

soske?

dale k vybranym prispevkum
Re: "vedomosti" o USA a azylantech... Libi se mi, jak mnozi z vas "vzdelanych" a "integrovanych" Cechu si nedokazou overit udaje ze zahranici - a tudiz nejste podle svetoveho meritka ani vzdelani, ani integrovani. V USA vetsina Cernochu i Hispancu mluvi spravne anglicky a drtiva vetsina radne pracuje. Slusna procenta z techto etnickych skupin maji take vysoke vzdelani, a to obvykle ne kvuli pozitivni diskriminaci, ale diky vetsi rovnopravnosti ve vzdelani, ktere je - a to zduraznuji - multikulturni, tzn. ze nevychovava takove ignoranty, kteri by byli schopni nadavat hromadne na jinou skupinu lidi aniz by ji poznali, a hazet vsechny jednotlivce v dane skupine do jednoho pytle se spinou. Integrace v USA jeste neni zavrsena, ale diky opatrenim za posledni ctrt stoleti zacina fungovat. Pokud jste tam nezili aspon nekolik let jako ja, tak to jen tezko pochopite. Momentalne travim rok v Anglii, coz nas privadi k dalsi veci: nebudu se tu sirit o azylantech, uvedu jen nekolik prikladu rodin, ktere ke mne chodi na Anglictinu: mnozi utekli z Cech kvuli rasistickym utkokum (treba podpaleny byt; jedne male holce rozbil soused nos a zpusobil otres mozku - ona byla tyden v nemocnici a on dostal pokutu 500 korun - jeste porad tvrdite ze Romove maji vyhody? zkuste byt dva tydny v tmave kuzi...). Deti, ktere byly v CR bezduvodne strceny do zvlastnich skol v Londyne studuji stredni skoly; rodice kteri nemohli sehnat zamestnani chodi kazdy den do prace. Romove tu maji jine moznosti a je to znat... Margita Balazova Praha 5
0/0
18.3.2002 21:23

chmila

Re: dale k vybranym prispevkum
beru svou omluvu zpět, koukám, že si stejnej fanatik jako ostatní, prostě jenom chudáci cikáni, všichni jsou zlý a všichni je mlátěj, asi proto má teďka ten hlídač z Krnova modrej oblyčej!!!!
0/0
18.3.2002 21:30

chmila

Re: dale k vybranym prispevkum
beru svou omluvu zpět, koukám, že si stejný fanatik jako ostatní, pořád jen chudáci cikáni, všichni jsou na ně zlý (dáváme jim peníze)  a všichni je mlátí asi proto má teďka Krnovský hlídač modrý obličej.
0/0
18.3.2002 21:35

vysvetneni

Re: dale k vybranym prispevkum
Margito Balazova, byt Romem znamena byt prislusnikem Romskeho naroda. Byt cikanem znamena vest zpusob zivota, ktery by nemel patril do civilizovane spolecnosti - nechut k praci, parazitovani, okradani, nechut k civilizovanemu (gadzovskemu) spusobu zivota atd. Buhuzel, vetsina u nas zijicich Romu jsou cikany.  Slusnymi Romy jsou vetsinou ti, kteri v Cesku ziji jiz po staleti. Cikany jsou vetsinou Romove, kteri k nam prisli z vychodu po druhe svetove valce. Kdyz k nam prisli vedli vetsinou tradicni cikansky zivot, byli nevzdelani a nevzdelatelni, neumeli cesky - tento stav trva dodnes. Kdyz nevzelany Rom umi pouze zadat o socialni davky a tvrdit, ze jsou Cesi rasisti, chapu to, je to buran. Udivuje mne, ze i vzdelanym Romum chybi sebereflexe a tvrdi my vsichni Romove jsme skveli a vy Cesi jste rasisti. Jak to, ze nevidite vlastni chyby (nemyslim osobni, ale naroda), ze nerikate, ano jsme bohuzel takovi, jsme radi, ze mate s nami trpelivost ? Jak to, ze nereknete:  stydime se za chovani na Romu a my vzdelanejsi se budeme snazit o to aby byli Romove lepsi ? Asi nejste opravdu civilizovani. Cesi, jako narod maji spostu nectnosti, ale nechybi jim sebereflexe, umi se sami kritizovat, umi si ze sebe delat legraci.
0/0
18.3.2002 22:55

Honny

Re: dale k vybranym prispevkum
Znám USA když říkáte že Hispánci a černí mluví dobře anglicky a že pracují lžete ch ovají se jako cikáni v ČR.Američani si dávají velký pozor aby onich nikdo nemohl říci že jsou rasisté ale když jsou v soukromí neznám větších.Tento stav je pouze časovaná bomba,vždyť z 80%veškerých hodnot vytváří bílá rasa která je vděčná za to že 20%černých se veze a neškodí.Ostatních 80%černých živí prostituce kšeft s drogami a jiná zločinná činnost.Města jsou tam na tolik rozdělená že běloši za celý svůj život nepříjdou do černých částí města.Zákonitě musí dojít ke konfliktu protože přemnožení barevní si půjdou pro bílý blahobyt.Je to pouze otázka času.Toto vše lze aplikovat i u nás na vztah mezi námi a cikány.Vůbec se s námi nebudou párat to uvidíte co je to rasismus.
0/0
20.3.2002 17:29

navi

Re: Re: dale k vybranym prispevkum
ziji 32 let v kanade,kdez jsem prijel tak musela byt kanada nejlepsi zeme na svete kanadsky $ mel vetsi cenu nez us$.potom kanada otevrela dvere a prisla potopa emigrantru z 3 sveta.dnes ma kanadsky $ cenu 62 centu,as v torontu jsou belosi mensina,a kdyz se nekde srili tak to jsu vzdy negri v nightclubs.ti se zivi pasovani a prodavani drogs a strelnich zbrani. nam tady nastolili rasistsky komunismus,porad nam myji mozky jak je rasismus spatnu,presne jako komunistacka propaganda.tak ze jsem spadl z blata do louze.
0/0
30.3.2002 15:29

Vilem

Re: dale k vybranym prispevkum
Zajed si do Miami,do New Jersey(Passeic)anebo na jizni predmesti Chicaga a pak poznas jak se amici chovaji k cernochum a hispancum.Hotove gheta.Doslova a do pismene.Zil jsem v americe 3 roky(ted jsem v Kanade)a tyto lokality mam prokoukle docela dobre.
0/0
30.3.2002 22:55

jj-okocha

Re: dale k vybranym prispevkum
tak ted si mne ale nasrala,,,,,v predchozi reakci na ty tvoje ptakoviny sem byl slusny,,,ale to co tu pises je teda poradny pruser,,pro fsecky cigany,,,,precti si muj minuly prispevek, to sem ti este vykal,ale ted vidim, ze si asi taky vyrostlo ve zvlastni skole,,,,,sem v usa,, a vidim tu ty tvoje hispance, cernochy ,apod,,,,pruser samy pruser,,,,nezalezi na barve kuze,,ale na tom jaky je clovek,, a to ze je podle mne 80 procent ciganu negativne neprispusobivych linych a sprostych, je fakt,,,,tak cus,,,,a doufam ze aspon tvoje deti sou OK ty kravo,,,,,cus jj-okocha,,,tesim se na tvuj mejl jesi umis psat,,,,,
0/0
2.4.2002 1:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.