Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nevím, říká Kolář k policistům ve sněmovně

Část poslanců popudila přítomnost desítek uniformovaných policistů v Poslanecké sněmovně při projednávání zákona o služebním poměru příslušníků bezpečnostních složek. Policejní prezident Jiří Kolář by podle některých poslanců měl odstoupit, neboť policisté neprošli běžnou kontrolou, přijeli služebními vozy, seděli ve sněmovně v pracovní době, a někteří prý byli dokonce i ozbrojeni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Krutas

Co ten VUL vi?
Ze je Kolar omezenej, tupej blbec, jsem vedel uz davno z vlastni zkusenosti. Ale ze by az tak kooor Nechtel bych ale cihat ten smrad ve snemovne.
0/0
17.3.2002 13:40

Martina

Když to píšou v novinách...
Neprošli bezpečnostním rámem! Přijeli ve služebních autech! Měli sebou levorvéry! Byli ve službě! Hrozné!! Státní převrat! Poslanec Payne dokonce udrobil do gatí!
Cože? Že to nikdo nedokázal? Že nikdo neví, z které jednotky byli? Že se těch policajtů nikdo nezeptal? Že se neví, jestli to tak opravdu bylo?
Tak abysme ti to nevysvětlili!! Muší to tak bejt. Když to píšou v novinách...
0/0
16.3.2002 17:09

jarda

nevim z čeho mají strach ti z ODS
0/0
15.3.2002 18:28

mmm100

Re:
ODS se posrala strachy, že jsi přišli pro ně.
0/0
15.3.2002 18:58

Dan

Re:
Já taky nevím. V latinské Americe a v Africe je přece docela běžné, že se v parlamentu objeví policajti s pistolemi a vojáci se samopaly. Když je to normální tam, proč to nezkusit i tady?
0/0
16.3.2002 13:14

měla by odstoupit cela banda ODS
0/0
15.3.2002 18:24

bohouš

Je to typickej polda,
mohl si zahrát s Funesem. Rád bych se ho zeptal, zda se stydí, když jde doma do vany nebo do postele a sundá si uniformu a jestli nosí i služební trenýrky :-)))
0/0
15.3.2002 14:50

Juras

Ta událost, to je něco příšerného. Především by měly padat hlavy ochranky parlamentu
Událost je blbá ze dvou důvodů. Zaprvé - návštěva "policistů se zájmem o jednání" vypadá podezřele organizovaně, působí to spíš dojmem, že je to pokus o nátlak na poslance. Zadruhé - prokázala, že se do parlamentu dostane kdokoliv v uniformě policisty aniž by se musel byť jen představit anebo odložit zbraně. Svobodnou Evropu (nestátní podnikatelský subjekt) střeží armáda ČR s těžkou bojovou technikou, do životně důležité státní instituce může napochodovat kdokoliv evidentně ozbrojený, stačí mít jen uniformu policisty. A najdou se zde dokonce blázni, kteří se diví, že tento jev někdo kritizuje.
0/0
15.3.2002 12:36

vendelín

JE NÁMĚSÍČNEJ . . .
ROZHOVOR JE PODOBNÝ TOMU, CO VEDL SKAMENE A PODPORUČÍK MALINA V TANKOVÝM PRAPORU : CO JSTE DĚLAL V CELE S ČETAŘKOU ? - JÁ NEVÍM ! -JAK NEVIM ? JSTE SNAD NÁMĚSÍČNEJ ? - NE ! - NE ? TAK ODPOVĚZTE, CO JSTE TAM DĚLAL ? - JÁ NEVIM ! A TAK SE TO POŘÁD OPAKUJE, JAKO KDYŽ KOLÁR VYSVĚTLUJE, ŽE TO POJEBAL . . . .
0/0
15.3.2002 12:30

MUDr.Pudr

Normální??
Bylo by normální, kdyby na jednání o zdravotnictví, přijeli lékaři do Parlamentu sanitkami v době služby, namísto aby byli na operčních sálech a ordinacích? Jistěže nebylo!! Stejně tak není normální, když služebními vozy přijedou do Parlamentu policisté, namísto aby šlapali chodník a chránili nás občany před nepolevujícím nárustem kriminality.....
0/0
15.3.2002 11:41

skolacek

indiferentni stat
CR je stat velmi nevyrazny , coz lze spatrovat predevsim v indiferentnich bodech ruznych situaci. Napriklad: dal Gregr demisi a nebo ji nedal. V kazdem jinem state by to obcane vedeli, v Cesku to nevedel a nevi ani odbornik na statni pravo. Nebo: jsou komunisti zkocinecka organizace na utlacovani lidskych prav a nebo neni. Na papire je , ale defakto neni , kdyz sedi v parlamente a vysmivaji se dale. Dale: byl to puc a nebo to byl nacvik policejniho sboru do pruvodu na spartakiadu s vlozkou "jak zakroutit krkem tridnimu nepriteli". Pokracujme: zamestnanci dostali zvyseni platu se slovy , musite si to nekde nakrast, kdyz to chcete mit. Toto hezke povidani by se nechalo libovolne prodlouzit, ale to bych vam vzal moznost abyste take neco sem napsali :-)))))))....vas obdivovatel :))
0/0
15.3.2002 11:12

petr

už toho bylo dost
Parlament musí být přístupný všem občanům a tudíž i policistům a není rozhodující zda ve službě nebo mimo. Je vidět,že politici dostávají strach, hrůzu z normálních poctivých lidí a to je celá podstata věci. Kdyby se nerozkradlo co se dalo bylo by i na platy zdravotních sester,policistů i řadových úředníků. Zatím jsou slušné platy,( neúměrně vysoké k odevzdávanému výkonu), pouze pro elitu (např. senátory,soudce). To je mrhání a vyhazování peněz ze státního rozpočtu. Takovým mrháním je i stavební spoření, kde zahraniční banky si mastí kapsu ze státní kasy.
0/0
15.3.2002 10:57

sanz

Re: už toho bylo dost
Až začnou v parlamentu odvádět solidní pořádnou práci, sníží si o třetinu platy a škrtnou nezdanitelné náhrady, budou marodit za stejné peníze jako každý jiný člověk a budou konečně pracovat pro lidi a ne pro politiku, tak se jako zapřisáhlý ateista pomodlím !!!! Někdy mám taky chuť tam zajet, stoupnout si na galerii a z plných plic je seřvat jak malé kluky, ať se konečně proberou.Lidem,kteří tam dnes jdou nejde o národ, ale o slušně placené 4-leté bidlo !!!
0/0
15.3.2002 11:30

Honza

Re: Re: už toho bylo dost
BYDLO ty bidlo:)
0/0
15.3.2002 11:40

Posleda

Re: už toho bylo dost
Dobře, policisté mají nízké platy. A málo peněz na benzin. Ale zaslouží si vyšší, když v pracovní době, místo aby honili lumpy, se chodí předvádět do sněmovny? A přijedou tam služebními vozy? Ale jejich šéfům to připadá normální a vám taky. Co vám řekne váš zaměstnavatel (pokud nejste ovšem jeden z těch inkriminovaných policistů) , když v pracovní době a služebním vozem si zajedete do parlamentu na čumendu, místo abyste makal? A kde se berou peníze na platy policie - z kapes dańových poplatníků!
0/0
15.3.2002 16:59

Krutas.

Co je na tom divneho.....
Jenom tolik, ze prisli bez zatykacu, pout a ze ty kurvy zlodejske hned nesbalili a neodtahli na Pankrac. To by se preplnily nemocnice k smrti nemocnymi zlodeji a podrazniky BTW. O jake demokracii je to tady rec Je to ta kde vladnou mafie a skurveni ex bolsevici Na druhou stranu, kde by vzali  zatykace, ktery Cesky sudi by napsal na svoje kamose zatykac? Co se mne tyka tak ja bych nenechal Ceske soudce ani piskat  fotbal, natoz soudit. Je to banda hajzlu v cele se svym ministrem "SPRAVEDLNOSTI"
0/0
15.3.2002 10:44

Petr

Selhání vedení MV a vedení policie
Celá tato záležitost je naprosté selhání vedení MV a vedení policie. Problém bych ale neviděl v tom, že policisté přišli do parlamentu, to je jen důsledek. Příčina je v tom, že se jak vedení MV, tak i vedení policie nedokáže o policisty řádně postarat, tzn. zajistit jim podmínky a mzdy úměrné jednak náročnosti služby a jednak výsledkům jejich práce. Každý vedoucí pracovník ( a to ministr vnitra i policejní prezident jsou) musí mít přehled o tom, jakou práci jeho podřízení vykonávají a jaké mají výsledky. Na základě těchto skutečností se musí tento vedoucí pracovník zasadit o odpovídající ohodnocení pro své podřízené. A to je to, kde jak vedení MV (konkrétně ministr), tak i vedení policie (konkrétně policejní prezident) selhali. Kdyby totiž byli správnými manažery, nikdy by k této situaci nemohlo dojít.
0/0
15.3.2002 10:31

jumbo

Re: Selhání vedení MV a vedení policie
Co se týče vztahu nadřízeného k podřízenému, nesouhlasím s tebou. Jako vedoucí pracovník se středně velkým kolektivem pracuji řadu let a nad sebou mám několik řídících úrovní. Pokud by systém "dozorování a odměňování" měl fungovat podle tvého popisku, byl by na celou tu ohromnou skupinu lidí, které jsem součástí, řídit jediný člověk, který by zároveň věděl o všech všechno a všem by určoval plat, odměny nad plat, tresty za porušení pracovních povinností atd. Policejní prezident není vyjímka, taky nemůže vědět o každém policistovi. A dávat do souvislosti jeho setrvání ve funkci s incidentem, který možná incidentem ani není, je naprosto irelevantní. Odvolává někdo prezidenta Havla jen proto, že se někde na vojenské posádce stala krádež nebo vražda? A přitom je vrchním velitelem všech vojsk!
0/0
15.3.2002 11:10

zab

Re: Selhání vedení MV a vedení policie
To moc nechápu. Ministr ani policení prezident přeci neurčují policistům nebo hasičům platy. Zvýšení základu a pohyblivých složek musí odklepnout Parlament. A jak jsem pochopil, tak přesně o to se ministr právě snažil. Nebo ne?
0/0
15.3.2002 15:10

KatkaM

jak se k tomu postaví?
myslím si, že dnes už jde o jiný problém než včera, ato, jak se k tomu Gross a Kolář postaví.Dle rozhovoru s Kolářem ( samé nevím, nevím, nevím - tak co dělá u policie?) mám dojem, že se tato aférka opět zamlží a nic se řešit nebude.Takže mocipáni si zase dělají co chtějí!
0/0
15.3.2002 9:23

kokes

Vtipy o policajtech
Teda tenhle rozhovor je jeste lepsi nez vsechny vtipy o policajtech dohromady. Kdyby byl na miste ministra vnitra nekdo normalni, tak snad tohle byl posledni rozhovor ktery Kolar udelal ve sve funkci. To ze ma rad uniformu je sice hezke, ale kdyz v ni ze sebe dela totalniho blba (nevim, nevidel jsem, ...) tak u policie predpokladam nema co delat.
0/0
15.3.2002 8:50

Milan

Podstata problému
Podstata problému je pouze v tom, zda policisté přišli do parlamentu stejně, jako každý jiný návštěvník a za stejných podmínek. V opačném případě se jedná o velmi vážné pochybení a bohužel ještě s vědomím Grosse a Koláře. K odpovědím policejního presidenta Koláře: zachoval se stejně jako příslušníci VB za totáče. Možná že si ani nevzpomenul jak se jmenuje a co dělá, ale určitě z toho těžkou hlavu nemá. To se u nás nenosí. Doufám, že je to další hřebíček do rakve ČSSD.
0/0
15.3.2002 8:03

Martin Válek

Re: Podstata problému
Dle mého názoru právo na účast při projednávání zákonu v parlamentu má každý, ovšem je divné že v pracovní době. Je mi celkem jedno jestli tam byli či ne. Divné je jakpak páni z ODS už už málem balili kufry ,aby snad někdo nevyvolal puč. To byla celkem legrace od p. Payna. Já chci říci jenom to: Parlament by měl mít svouý samostatnou stráž, která by podléhala předsedovi sněmovny a senátu. Tím by se zamezilo spelukacím a vlastně průchodům kohokoli bez správného postupu. Dnes je to zajímavá situace. Vedoucí policie je ministr vnitra a co mu brání policií obsadit parlament? Nic. nechci říkat, že Gross tohle udělá, všichni kdo si to myslí jsou padlí na hlavu, včetně Payna. Jen se mi zdá, že o kontrolu a bezpečnost by se měla starat parlamentní stráž odpovědná vedoucímu komory. Kupodivu to kdysi navrhovali Sládkovci. Inu i HOVADA někdy můžou překvapit a vymyslet celkem plodnou věc.
0/0
15.3.2002 8:45

Karel 4

Re: Podstata problému
Promiňte mně všichni, ale mám dojem že se opětovně jedná o bouři v nočníku. Co tak hrozného ti policajti udělali ? ŽE se přišli podívat ve své uniformě na pány poslance jak projednávají věc která se jich týká ? Udělali jediný nekorektní čin? Vyhrožovali poslancům slovně, nebo se zbraní v ruce ? Vadí mi reakce poslanců, kteří to málem hodnotili jako pokus o převrat. Říká to něco o jejich svědomí. Nebo si pan Payne a spol., mysleli že už to na ně prasklo, a přišli pro ně ?
0/0
15.3.2002 8:53

Milan

Re: Re: Podstata problému
Co hrozného ? Jenom to, že tam byli v pracovní době a přijeli služebními vozy a nakonec prošli do sněmovny mimo standardní postup. TO JE MÁLO ? (Mluvčí řekla, že snad měli volno, jak ale potom mohli jet služebním autem a co ten vstup do sněmovny , atd...) Právě z takových maličkostí zneužití služebních povinností se vytváří celý obraz o policii. Ono si stačí přečíst informace inspekce MV o trestné činnosti (odhalené) policistů.
0/0
15.3.2002 9:59

jumbo

Re: Re: Re: Podstata problému
Milane, a co když tam přijeli v rámci svých služebních povinností? Co když to dostali za úkol od svého přímého nadřízeného (a tím nemyslím ani ministra Grosse ani prezidenta Koláře, aby bylo jasno)? U policie nepracují jen šlapači chodníků! A námitka Koláře, že on chodí v uniformě pořád, i na seminář konaný v Senátu, je naprosto věrohodné vysvětlení toho, co dělal v Senátu uniformovaný policista v pracovní době. Navíc Senát nad tím podiv nevyjádřil!
Navíc, proč to, že se policisté přišli podívat na projednávání zákona, který se jich bezprostředně dotýká, dáváš do souvislosti s odhalenými přestupky a trestými činny některých policistů?
0/0
15.3.2002 11:14

Ivan

Re: Podstata problému
Považuji to za velmi vážnou věc, kterou nelze jakkoli zlehčovat. To, že si pánové Gross a Kolář hrůzu situace neuvědomují jen ukazuje na tragedii tohoto státu. Jediné přijatelné řešení pro policejního presidenta vidím v tom, aby se zastřelil. Pan Gross je jak se zdá z posledních afér neprůstřelný, tak to asi nemá cenu. Pokud připustíme, aby ozbrojené složky se zbraněni v pouzdrech (zatím) kontrolovali demokraticky volené poslance, tak jsme s demokracií skončili. Takto otevřeně nevystupovali ani Stalinovi ČEKAři!!! Je to hrůza a hnus.
0/0
15.3.2002 9:54

Jarda

Kolik zase bude příspěvků
Tohle téma tady bylo  v bleděmodrém včera. A těch názorů. V podstatě je zde jeden jediný problém, zda tam policajti byli v pracovní době, mě je to osobně úplně jedno.  Ale protože problém je jednoduchý, tak se tady objeví stovky příspěvků, protože k tomuto se dokáže vyjádřit každý a ještě se tu může vyblít ve svém názoru na policajty, zanadávat kvůli pokutě, kterou mu včera dali atd. Není potřeba nějaká zvláštní inteligence. Fundovaných názorů poskrovnu. Kéž by ale stovky fundovaných názorů objevily  v okamžiku, kdy tu bude trochu závažnější téma, pokud se tady ovšem takový článek objeví. Na iDnes se moc takových článků v poslední době, předvolební, neobjevuje.
0/0
15.3.2002 8:01

kvak

kvak
Vážení páni psáči Už mě vůbec nepřekvapuje vaše tupost. Podstata problému je přece v tom jak kvlitně, nebo spíš nekvalitně informujete o dění v parlamentu. kdyby byly přímé přenosy z jednání o věcech, které se dotýkají velké části lidi, tak by nemuseli policajti do parlamentu vůbec chodit. Ale protože by se ukázalo co, kdo jak myslí a to mnoha lidem nevyhovuje, tak jedeme ve vyjetých kolejích minulého režimu, kdy předžvýkavci-psáči nám serviruji tu jedinou spávnou pravdu. A "lid" to v rámci režimní výchovy sežere i s navijákem.
0/0
15.3.2002 7:37

Honezzz

A co,...
A co je na tom tak hrozneho  Ze by nakonnec panum poslancum vadilo, ze se nejednalo jak je maji nejradeji: tedy " O nich - bez nich  " Z ceho maji poslanci strach, kdyz prijdou policiste do parlamentu  Je to vice nez vymluvne.
0/0
15.3.2002 6:53

kopřiva

Re: A co,...
naprosto souhlasím, aspoň si páni poslanci vyzkoušeli, jaké to je, rozhodovat o někom a mít ho za zadkem. A co se týče uniforem - měli by si na zasedání vzít policisté místo služebního obleku snad cirkucový klaunský kabátek ??? (I když v tomto případě bych ho doporučila spíš těm poslancům...)
0/0
15.3.2002 7:35

zbynek

nechce se mi verit...
nechce se mi verit,ze by policiste povereni kazdodennimi ukoly udelovanymi urcite konkretne pred kazdou sluzbou,prisli nebo se jenom tak zastavili v parlamentu ,,na ohrati" zvlast v dobe ,kdy se projednava zvyseni platu pro jejich resort.Nechce se mi verit,ze prijeli nahodne organizovane mikrobusy.Ze by se sef resortu sam nepozastavil nad nahodnou podporou jeho podrizenych,kteri samozrejme -jak jinak byli take vsichni ve sluzebnich uniformach-byli prave v tu dobu na svacine ,obede nebo dovolene anebo na paragrafu(tato moznost nebyla vyse uvedena).Samozrejme kdyz jde o tak vaznou vec(jak ostatne ocekava Nas zbylych 10 milionu)-nakonec se vysvetleni preci najde.Ale take dikyChce zvysit zdravotni personal penizetady mate navod....Doktori preruste operace,sestricky bezte od inkubatoru na kafe do parlamentniho baru atd. atd.Vzdyt vsechno jde.Jenom chtit.Cely zivot nam nekdo vstepuje ///Vezmi si z neho priklad///-tak proc zrovna ne z tech vyvolenych z nejvyvolenejsich?Anebo nejsme si snad vcichni rovni
0/0
15.3.2002 4:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.