Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pracovník sběrny lupiče zastřelil

Do výkupny barevných kovů v Brně vtrhl ve středu před polednem lupič. Ukradl peněženku a mobilní telefon. Když chtěl vzít i peníze z pokladny, pracovník sběrny na něj vystřelil. Postřelený zloděj se dal hned na útěk. Po několika metrech se ve vedlejší ulici zklátil a zemřel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

milan

Ano! Ano! Ano!
Přiznám se, že jsem nikdy nechápal případy typu "Byl přepaden, ubránil se a ... bude zažalován" samozřejmě, že ne ten hajzl, který jej chtěl okrást, ale ten kdo se bránil. To je přece nesmysl! V okamžiku, kdy jde někdo porušovat zákon a tím se sám mimo zákon postaví tak nemá právo na žádnou právní ochranu. Tzn. když někdo vytáhne třeba jen jídelní příbor a bude se snažit mě oloupit a já mám po ruce střelnou zbraň a použiji ji je to oprávněná obrana. Kdy už tady bude ukončena ta nepochpitelné ochrana zločinců (všeho druhu)?!
0/0
15.3.2002 16:41

_B_art

Re: Ano! Ano! Ano!
Mno, jde o to, ze pak si budou lide mezi sebou vyrizovat ucty se slovy, on si zacal..., tak sem ho strelil...
BTW: Jinak mam stejny nazor, dobre udelal, snad s tim ted nebude mit potize
0/0
19.3.2002 21:30

Feyd

Re: Ano! Ano! Ano!
Obrana musí být přiměřená útoku, ale taky musí vycházet z možností oběti, což naši často natvrdlí soudci nechápou. Je to jednoduché - pokud budeš Rambo a ustřelíš palici hladovému bezdomovci, protože tě s vidličkou v ruce požádal o jídlo, půjdeš sedět. Když budeš čtyřicetikilová anorektička, kterou beze zbraně napadne parta "nevinných" spoluobčanů, souhlasím - bez milosti je postřílej.
0/0
19.3.2002 22:20

antix

zas ten chudák češtin!
Prosím vás, vážení redaktoři, co dělá člověk, když "se zklátí"?? Vezměte si, prosím, slovník českého jazyka, třeba vás u toho napadne i myšlénka....
0/0
15.3.2002 12:56

Czech Mate

Re: zas ten chudák češtin!
Vsech techhle priblblejch cestinarskejch chytrolinu mas uz plny zuby. Vdycky kdyz uz nemaj zadnej jinej nazor tak pridou s volovinama vo mekym nebo tvrdym "i". Vodnekud z mravni a moralni vrchoviny sestupujici k nizsim formam zivota, ktery musej poucovat s jejich vzhurydanym vseceskyznajicim ferdomraveneckym mandatem.  Je bezva ze to tak vsechno znaj a umej. To se jim to bude hodit az na ne Dezo vyskoci s kudlou! Hlavne nezpomen svuj pitomej ceskej slovnik, az se sklatis s nozikem v hrdle. Pak si to nastuduj . . .! 
 
0/0
15.3.2002 22:06

Palmexman

Re: Re: zas ten chudák češtin!
Novináři musí umět psát správně česky. Jsou za to placení a kromě toho v každé redakci by měl být korektor, který článek kontroluje po mluvnické stránce. To je zcela mimo diskusi.
0/0
16.3.2002 9:21

Czech Mate

Re: Re: Re: zas ten chudák češtin!
 
0/0
16.3.2002 15:58

Czech Mate

Re: Re: Re: zas ten chudák češtin!
a mimochodem . . . proc "zcela mimo diskusi"? Tady nejsme na svazacky schuzi! Ja bych chtel take podotknout ze novinari jsou placeni jen a jen na zaklade poptavky a nabidky. Kolik lidi "prinuti" cist jejich blaboly, tolik lidi se ucastni na odberu jejich nabidky! Jestli je to cesky, napul cesky a nebo svahylsky! Mozna Vohnicek nebo ABC - to platilo novinare za cestinu . . . tak si je vyhrabej ze supliku a zavzpominej!
0/0
16.3.2002 16:39

Mirek

Střelba
Je smutne ze ho zastrelil, ale pokud by ho strelil do nohy a toho cloka by zatkla policie, co udelaji, vyhosti ho ??Samozrejme by byl zpatky za chvilku a kradl znovu, nemluve o ceskych zlodejich. Majetek by mel byt nedotknutelny!! Ale tohle je pruser v zakonech. Nekdo preci nemuze trpet aby mu nekdo neco kradl, a kdyz mu vlastnik da nakladacku, jete ho soudi za ublizeni. Je to hruza. Bohuzel ale v zakonech!!!!!
0/0
15.3.2002 11:32

Michal

Sponzor
Budu sponzorovat střelivo na takové darebáky !
0/0
15.3.2002 9:27

kopřiva

souhlas, souhlas, souhlas
krást se nemá...
0/0
15.3.2002 7:53

hovnival

Pracovnik sberny lupice zastrelil....
.....a udelal dobre. Kazdy ma pravo na obranu sveho zivota a sveho majetku. Pro lupice by nemelo byt v nasi spolecnosti misto.
0/0
15.3.2002 6:24

PC

Spravne: "Shoot to kill"
On totiz, kdyby ten lupic prezil, tak by zaloval sbernu za ublizeni na zdravi,,,
Zaver: jestli strilite po vetrrelci, mirte dobre...A strilejte trikrat
0/0
14.3.2002 23:18

Andy

Výkupna barevných kovů
je honosný název pro organizované překupnictví kradeného a vzhledem k tomu,že jsou schopni od bezdomovce vykoupit i urnu včetně babičky vevnitř řeknu  jen:  jeden zloděj odpráskl druhého. Taková oborová zabijačka.
0/0
14.3.2002 21:59

Kodl

Cim kdo zachazi tim take schazi.
Kdo jde loupit musi pocitat s tim , ze muze byt i zabit.Jednoznacne schvaluji.Jen vic takovych za prepazkami,on si to pak kazdy poradne rozmysli nez nekam vlitne s nozem (pistoli)v ruce.
0/0
14.3.2002 20:53

B. Bobcik

Rozdily
A ted bychom mohli sledovat, jak se bude lišit tento případ od kauz, v nichž vystupují myslivci... Ostatně, řešit by se nemělo téměř nic -- zbraň je prostředek k ochraně zdraví, života a majetku a k tomuto účelu byla použita (pokud rozumím článku dobře, pracovník nestřílel na prchajícího lupiče). S lupičem by se jistě nediskutovat nemělo, jestli si jde vypůjčit na pivo, má k dispozici jiné instituce. A jestli šel loupit se zbraní v ruce, tak si mohl uvědomit, do čeho jde.
0/0
14.3.2002 19:53

obyvatel Kr. Pole

TEN JAZYK, DRAZÍ AUTOŘI!
Nebudu komentovat obsah článku. Vadí mi ta čeština (například chyba hned v prvním odstavci). Ale zejména mě, jako obyvatele Králova Pole, uráží, pokud autor nezná základy pravopisu a z městské čtvrti dělá oraniště... O tom, že i oficiální označení ulic, kde se věci staly, je poněkud jiné, bych raději ani nemluvil...
0/0
14.3.2002 19:05

drs

Re: TEN JAZYK, DRAZÍ AUTOŘI!
ja jsem o tom chvili taky premyslel, mozna tam puvodne melo byt "voklatil"...
0/0
14.3.2002 19:26

CANADIAN ROM

STRILEL Z FRAJERINY....
a proto by mel byt potrestan za umyslnou vrazdu.Takovy kovboje mam hrozne rad , kdyz jde vo hovno tak strileji jako zbesili. Na zivote ohrozen nebyl a tak by mel dostat min. 20 let, frajirek jeden !
0/0
14.3.2002 18:56

Neal

Re: STRILEL Z FRAJERINY....
O hovno? si děláš srandu ne? Bych přál tobě aby tě někdo na ulici zastavil s nožem a chtěl peníze, jak můžeš vědět, jestli tě bodne nebo ne. Fakt skvělý názor, udělal dobře že po něm vystřelil, tzn. že jej nemusel zrovna zabít, ale stalo se.
0/0
14.3.2002 19:10

Pavel

Re: Re: STRILEL Z FRAJERINY....
Nechte toho Roma byt, nevi, co pise. Kazdy grazl by si mel uvedomit, ze je pravo kazdeho cloveka branit sebe, sve blizke, i svuj majetek JAKYMIKOLIV dostupnymi prostredky. Samozrejme je treba zachovavat urcita pravidla, ale pokud na mne nekdo vytahne nuz, kamen, pistoli ci jinou zbran, MUSI pocitat s tim, ze se budu branit!!! Napadeny je v takovem okamziku ve velkem stresu, a rozhodne nepremysli o tom, jestli ho ten clovek s nozem chce pozravit, nebo zariznout. Proste uz konecne musi osoba pachajici trestny cin prestat pocitat s tim, ze se obet bude bat branit se, aby z toho nahodou nemela problemy...
0/0
14.3.2002 19:17

Mata

Re: Re: Re: STRILEL Z FRAJERINY....
Hlavne by si mel dat pozor ted cikan z Kanady, protoze v severni americe by vubec nikdo nepolemizoval, jestli byla sebeobrana primerena, nebo ne!
0/0
14.3.2002 19:27

Vojta

Re: STRILEL Z FRAJERINY....
Nevím co znamená Canadian Rom, ale po Tvém příspěvku si myslím, že fakt Rom jseš, tedy, těm by jsi dělal ostudu, ty jsi prachsprostý cigoš. To je přesně to myšlení, krást je normální.  Já se naopak myslím, že mu měl ustřelit palici hned na místě, parchantovi zlodějskému. Krást se nemá, tak ani ten druhý se nemusí řídit žádným právem. To už porušil ten pachatel.
0/0
14.3.2002 19:29

CANADIAN ROM

Re: Re: STRILEL Z FRAJERINY....
Mam dojem , ze se ti to tady vymlklo, ale vzledem k tvemu chapani te chapu. Ze bys byl jeden z tech kovboju ani na chvily nepochybuji, TY CESKY DOBYTKU ! ZABIJET A ZABIJET TO JE VASE TO PRESNE MYSLENI, KTERY SE VAM JEVI JAKO NORMALNI....
0/0
14.3.2002 22:13

lejtkin

Re: Re: Re: STRILEL Z FRAJERINY....
seš nějakej divnej, v americe má každej právo nosit zbraň a bránit se, doufám, že to bude taky u nás, aby podobní šmejdi zlodějský ostrouhali, a ty seš nějakej bláznivej humanista nebo máš ochranku a pak se tě problémy obyčejnejch lidí netýkaj
0/0
15.3.2002 1:11

Killdozer

Re: Re: Re: STRILEL Z FRAJERINY....
Ano. A hlavně zabíjet takové socioparazity jako jsi ty! White Pride Worldwide!
0/0
18.3.2002 13:23

ptacek jarabacek

Nedivim se tve reakci. Pro vas cikany neni kradez nicim spatnym, ze?
he he
0/0
14.3.2002 19:53

JUN

Re: STRILEL Z FRAJERINY....
Canadian cikáne, párkrát jsem se zmetkům vykrádajícím auto nebo něco jiného postavil, jednou jsem držel šmejdovi pistoli na krku a můžu Ti říct, když se ten frajer doslova podělal, že ho pak policajti ani nevzali do auta a hnali ho pěšky, to byl pocit... Jak už zaznělo, dávej na sebe pozor, abys nečóroval, aby Tě nepotkalo něco podobného....
0/0
14.3.2002 20:25

Czech Mate

Re: STRILEL Z FRAJERINY....
Hele, Dežo Kokotare prestan tady kvakat tyhle nervozni mozkovy prdy a di zase pro zmenu vokrast svoji rodinu . . .
0/0
14.3.2002 23:36

Czech Mate

Re: STRILEL Z FRAJERINY....
. . .a kde si vlastne ukrad pocitac . . . ?
0/0
14.3.2002 23:42

Johny Sipkos

Re: STRILEL Z FRAJERINY....
TOHLE snad nemůžeš myslet vážně. To se měl prostě nechat poslušně zaříznout jako prase??? Tak si to asi představuje náš zákon, ale ne zdravě uvažující a na životě lpící občan. Dobře mu tak, zlodějovi jednomu. Možná by bylo dobrý, aby všichni rádobyhumanisti a kritici sebeobrany střelnou zbraní prodělali nějaký zážitek, kde by jim šlo o život. Myslím, že v této chvili by byly rádi za jakoukoliv zbraň. -:(((((((((((
0/0
15.3.2002 13:10

marcus

hmm ...
Dobre udelal ten zamestnanec, co s takovym xindlem jineho nez zastrelit - dokud nebudou - obzvlast "obcane" jakehosi etnika mit strach, budou si k normalnim lidem dovolovat vic a vic .... To zni mozna dost agresivne, ale priznam se, ze pri stavu naseho "pravniho" statu mam _docela obavu_, ze nakonec ten clovek dopadne hur, nez ti, co dokazou zabit male dite (viz. 3 roky za vrazdu male holcicky) ...
0/0
14.3.2002 18:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.