Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Taxikáři předali své požadavky

Sdružení řidičů taxislužby předalo náměstkovi primátora Petru Švecovi požadavky, které by podle něj měly pomoci řešit dlouhodobé problémy s taxislužbou v hlavním městě. Taxikáři mimo jiné chtějí stejné ceny jako v Evropské unii a zřízení dalších stálých stanovišť pro taxíky. Řidiči by chtěli skládat zkoušku způsobilosti pouze jednou, a nikoliv jako dosud každé čtyři roky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

¨Kvasnička

Bednařík alias Stanley Cooper.
Neslavně známý zastupce taxikářkého gangu poučuje jak řešit v Praze taxislužbu.Na to nepotřebuje utíkat do USA.A nebo že by musel/kvůli dluhům/?
0/0
7.6.2002 17:21

Stanley Cooper

Kdyby byla vule zkorumpovaneho magistratu
Nevim jak chcete v EU uspet s taxisluzbou v takovem stavu v jakem je. Vim, ze zkorumpovany magistrat se bude branit zakony a suverenitou statu, ze se preci nebudou od zapadu nic ucit, tak nakonec to vypada tak, jako, ze zapad se bude ucit od Ceska. Mluvim o tom, jak protizakonna je struktura dopravy v Praze. Co muselo dat zabrat pravnikum magistratu nez vymysleli a vnutili do vyjimek napr. Vyhrazenou prepravu, hotelove taxi, letistni vyhrazenou prepravu a dalsi podvody na obycejne taxikare. Genius Koukal zlikvidoval cca. ctyricet stanovist po Praze a hlavne v centru mesta, aby mohl za uplaty povolit na techto mistech jine aktivity. Vse proti cistemu podnikani. Nato prisla deregulace cen, mimo jine dalsi rana od Koukala, vznikl Corges, dosud na stanovistich pretrvava, Kvasnicka a Hrot jezdi za dampingove ceny, oficialne je vydano v Praze kolem 5000 koncesi, nebo cisel a jezdi ovsem cca. 7000 vozu minimalne, pak magistrat posle na ulici kontroly, coz je v poradku, ale to by mela byt az ta posledni vec, kdy zjistit, zdali se vsechny spravedlive zakony a narizeni dodrzuji, ale nejprve by museli udelat neco s temi, o kterych jsem v tomto prispevku mluvil.Je toho daleko vic, ale na to bych potreboval celou stranu. Dik Stanley Cooper USA      
0/0
6.6.2002 19:11

¨Kvasnička

Re: Kdyby byla vule zkorumpovaneho magistratu
Bednaříku přestaň se vydávat za Američana, jseš sprostej defraudant a zloděk,který jako šéf gangu kteří si říkali Nezávislí terorizovali půlku Prahy.S Čorgesem jste si rozdělili Prahu a teď je na tebe vydán zatykač,až se vrátíš skončíš na Ruzyni. 
0/0
7.6.2002 17:15

Aleš

cenová regulace
Cena za taxislužbu by měla odrážet kvalitu dopravy. Jak je možné, že za taxislužbu provozovanou vozidle Škoda 120  platím stejně jako za jízdu Mercedesem ? Pokud magistrát reguluje cenu za nadstardartní službu, kterou jízda taxíkem nesporně je, proč se nereguluje také cena služeb v  oblasti stravování  v Praze. Například v centru Prahy zaplatíte za obyčejnou polevku i 100 Kč.  Občané jsou dále okrádani při pobytu v hotelích, kde platí často až astronomické částky. I tam by se měla provádět cenová regulace  Taxikáři by  měli využívat své právo přizvat si k živnostenské kontrole  jimi zvolenou třetí osobu podle § 60c živnostenského zákona.
0/0
6.6.2002 12:19

Toník

Re: cenová regulace
Nechcete nahodou, aby Vam regulovali i Vase navstevy na WC. Pokud se Vam zda, ze cena za svezeni ve Skode 120 je predrazena (jestlize maji cenu jizdneho na horni hranici regulovanych cen, tak bezesporu je predrazena), pak si vyberte ten Mercedes. Jste snad natolik inteligentni, ze to zvladnete, nebo ne? To vazne chcete, aby tito taxikari meli takove moznosti v oblasti cenove politiky? Ja ne, mam alespon obcas moznost se taxikem svezt ...
0/0
6.6.2002 13:34

Pokemon

Stejne ceny jakov EU?????
Fajn, to ale budou muset taxikari zlevnit. Brano k prumernemu prijmu a kupni sile je cena taxi v Praze znacne predrazena. Nikdo je nenutio jezdit v bouracich a limuzinach. Je to pouze a jenom jejich problem. Taxi jsem pouzival v nekolika velkych evropskych mestech a vzhledem k prumernemu prijmu av dane zemi mi vychazi, ze taxi je v Cechach minimalne 2x drazsi. Takze panovev teplacich, uz se tesim na srovnani s cenami v EU!!!!!!!!!!!!!!! Pochopte uz jednou, ze taxikar je normalni obycejna profese, kde se musi makat a ne si pul dne valet sunky na staflu a hrat si na slechtu. Nejdriv se naucte slusne chovat, prestante smrdet a teplaky noste na pavlaci.
0/0
6.6.2002 11:09

MILLY

Re: Stejne ceny jakov EU?????ZBLAZNILI SE!!!!
  Zrovna jsem chtela napsat temer to same,souhlasim s tebou.Aby jizdne mohlo byt drazsi,museli by Cesi vydelavat vic korun a 22kc za km je az az ve srovnani k prumernemu ceskemu platu,ne?Co se tyce tech teplaku a smrdeni: taxikar neni zadnej velkej Einstein,at uz jezdi po Praze nebo NewYorku,takze at si ty teplaky uzivaj na zahrade a at si v nich parej zadky v autech,to je fuk.Treba se jim v tech palicich jednou rozsviti.(mozna?)
0/0
6.6.2002 18:50

Pavel Kale

TAXI = banda grázlů,omezenců a zlodějů
Jedné věci nerozumím - když si tak stěžujou, jak jsou pronásledovaný policií, jak se někdo opovažuje je pořád kontrolovat, jak jich je moc, tak proč nejdou dělat něco jiného ?! Asi by museli začít PRACOVAT a to pánům taxikářům tuze SMRDÍ !! Co nejtvrdší postihy na ně! P.S.: Opravdu se omlouvám poctivým taxikářům, ale vzhledem k tomu, že si sami nedokážete sjednat nápravu je jasné, že je Vás absolutní minimum...
0/0
6.6.2002 9:47

Bonzo

Asi má důvod se o sebe bát.
Všeho schopní gauneři zvyklí na obrovské příjmy jsou mstivá pakáž.A jak dlouho mu bude poskytovat Policie ochranu, ale co se bude dít potom ?
0/0
5.6.2002 18:22

Janovan

Proč je málo brigádníků na kontrolách?
Ac už téměř hotovej ekonom přiznávám, že nejsem moc bystrej.Nechápu proč nenabídnou brigádníků na kontroli víc peněz, když je jich málo. Vždyť i tak na pokutách magistrát vydělá. Ať se konečne už ty nepoctivci stanou sponzorem magistrátu. Jednoduché: poprvé velká pokuta, podruhé licence out, potřetí opět pokuta + kriminál = čistčí vzduch, bohatší brigádnící a víc peněz do rozpočtu.
0/0
5.6.2002 17:19

LT

Udelat taxisluzbu v rezii mesta jako hromadnou dopravu!
A bylo by po zlodejne Ale ksindl politicky to nevidi jako problem a ostudu nas vsech co ti grazlove delaji
0/0
5.6.2002 16:33

cheos

Počítejte
V Praze je 4 500 taxíkářů. Denně chce svést dejme tomu 9 000 lidí. Každý 10 kilometrů. To je na tržbách 9 000 x 22 x 10 + 9 000 x 30 = 2 250 000 Kč. Děleno počtem taxíkářů - vychází 500,- na den pro jednoho. To je opravdu málo. Proto musí být budˇcena aspoň 100 na kilometr, jak je tomu dneska a nebo méně taxíkářů. Prostě taxíkářů je moc a tak aby se uživili jedou jen jednou až dvakrát denně a za pořádný flastr. Pokud ovšem budou muset dodržovat určitá pravidla, jejich počet klesne tak na 1000. A toho oni se bojí. Proto ta jejich zlostná reakce. V menších městech, kde je taxíkářů méně, takové potíže nejsou.
0/0
5.6.2002 15:56

karel barel

Dudi jaký nosíš za volantem tepláky NIKE nebo Pumy z tržnice? Je to děs sjezdil jsem krom Austalie celej svět - všude bylo povolání TAXI v dolní části společnosti a tvrdě pod kontrolou a my se tady zabejváme bandou primitivů, kteří si myslí, že mohou vše .......nestačím se divit. Vím ,že pár slušnejch Taxikářů jistě existuje, ale ten zbytek to je jen lůza s kterou je třeba rychle se vypořádat a čím dříve tím lépe.
0/0
5.6.2002 15:12

Petr F.

Jak jednoduché
  Že na to jestě nikdo nepřišel. Zrušme všechna stanoviště taxi, a ten taxikář, který bude stát jinde a porušuje předpisy a dostane trest smrti. Ono je to vlastně už dnes - 90% stanovišť magistrát zrušil již před třemi lety takže 4500 taxikářů legálně provozujících svoji živnost páchá dopravní přestupek. Za špatně vyplněnou  učtenku je pokuta 750000Kč - proč ne rovnou provaz? Aby bylo jasno, vůbec nejsem proti kontrolám a následujícím postihům těch takytaxikářů, ale vadí mi, když magistrát díky kterému dnes v taxislužbě ona neskutečná džungle panuje, se staví do role zachránce. Když chci, aby něco fungovalo, musím tomu taky vytvořit aspoň základní podmínky, což tady evidentně nehrozí.
0/0
5.6.2002 13:21

Adof Pitler

Chraňme svůj národ !
Žádáme aby příslušné orgány  nařídili  povinost pro všechny  taxikáře jak v práci,tak v soukromí, chodit označeni.Narhuji žlutý obdélník  s nápisem taxi.Dále trváme na  tom že taxikáři nesmějí navštěvovat jakékoliv kulturní a sportovní podniky a vycházet po osmé hodině večerní z domu.Samozřejmě nesmí tančit a ani se ženit a vdávat.Další případné návrhy jak s tou pakáží zacvičit poskytne Pečkův palác.
0/0
5.6.2002 8:45

Jan Rejze

Re: Chraňme svůj národ !
Hádanka: Zapáchající šusťáky v pangejtu na kraji Prahy. Co je to ? .... Zavražděnej taxikář na svym posledním štaflu.
0/0
6.6.2002 14:41

Pavel Pavel

Konecne
Jsem rád,že konečne někdo zakročil proti cvičenejm opicím za volantem s minimálním vzděláním a minimem odpovědnosti s příjmy přes 30 000,- !!! Národ je s vámi KONTROLOŘI !!!
0/0
5.6.2002 0:23

Tomas

Ceny...
Zajimave, tady v Australii vzhledemk cene licence za taxi auto (kolem A$400.000,prenosna) se to deje tak ze taxi firmy pronajimaji vozy taxikarum za cca A$150 (A$=20Kc) denne. Vlezne je A$2.20 cena na kilometr A$1.20. Nevidel jsem auto starsi jak 3 roky a zadne sunky ci pochybne znacky. Je evidentni ze asi vyzijou, musi zaplatit A$150 + benzin a co jim zbyde je jejich. A neokradaji. Kdo to neumi a nevydela si tak holt priste misto za volant jde k lopate kde mu to treba pujde lip. Bud ti prazsti neumi nebo lzou? BTW - pokud jsou to chudinky s podprumernymi platy tak proc sakra nejdou delat neco jineho?
0/0
4.6.2002 23:56

Petr F.

Re: Ceny...
Opravdu zajimave. Jestli to nebude tim, ze u vas v Australli je pocet licenci omezeny, takze taxikari pracuji, misto aby pul dne prostali cekanim nez na ne prijde rada. To vedi vsude na svete, ale na prazsky magistrat ta novina jeste nedorazia.
0/0
5.6.2002 13:27

Stealth

Re: Ceny...
Jo a co by tak dělali, hlava blbá, ruce levý, snad jedině do politiky....
0/0
6.6.2002 9:47

tepláky
Kdy bude mít taxikář povinnost nosit slušné oblečení? Nemyslím zrovna smoking, za volantem musí mít možnost pohybu, ale třeba slušný autobusový dopravce za volant nikoho bez kravaty nepustí. Než bych jezdil s umolousaným frajerem s IQ 60 v teplákách, jdu raději pěšky - je to zdravé!
0/0
4.6.2002 23:17

Jan Urban

Boj prot korupci
Pokud chcete vědět, co chce udělat proti korupci Cesta změny, podívejte se na http://cestazmeny.cz/12duvodu_strucne_2.asp.
0/0
4.6.2002 22:27

malcor

Re: Boj prot korupci
no tak tady me dostala ta posledni veta na strance "Rod Lobkowiczů má 800 let zkušeností se státní správou" to jako co? to jako ze si rod Lobkowiczů vede 800 let zaznamy a prirucky jak vest stat nebo na to maji nejaky zvlastni nadani?. P.S. Sorry trochu mimo taxi tema
0/0
4.6.2002 22:32

Re: Re: Boj prot korupci
Lobkowiczové už ve 14. století odhalili a potrestali několik formanů, kteří si mezi loukotě montovali turbo.
0/0
5.6.2002 7:04

malcor

ceny
tak sem videl na CT ze prej pozadujou 35 kc/km a 60 nastupni. No videl sem to predevcirem a smeju se jeste ted :))) Sest petek nastupni no to me fakt p*ser.
0/0
4.6.2002 22:18

gt

Re: ceny
To by byla optimální cena.
0/0
6.6.2002 15:37

MILLY

Re: Re: ceny-ty OPTIMALNI ceno,potrebujes novy teplaky,nebo co???
0/0
6.6.2002 19:03

gt

Re: Re: Re: ceny-ty OPTIMALNI ceno,potrebujes novy teplaky,nebo co???
Každému, kdo o taxislužbě něco ví je jasné, že 22 korun na kilometr je málo. Ti co okrádají, ti jsou v pohodě, ale poctivý taxikář se za tu cenu prostě neuživí. Při této ceně nelze zdaleka dosáhnout ani průměrné mzdy v CR.
0/0
11.6.2002 17:24

Agent

Taxikář ?
Taxikář v Něměcku, Rakousku a jinde v normální civilizované zemi je povoláním. U nás je to pomalu nadávka, můžou si za to sami, jsou to zmrdi co si myslejí že jsou nad zákon. Magistrát píchnul do vosího hnízda a říkám KONEČNĚ ! Díky.
0/0
4.6.2002 22:13

abc

Zlocinci
Je to parta zlocincu. Stezujou si na kontrolu... Proc? Verejne tak priznavaj, ze jsou zlocinci. Ve stredoveku by byl jeden vedle druhyho v kosich ve vltave. Kdyby prisel muj sef proverovat moji praci a ja ho poslal nekam, letim na hodinu a nikdo se se mnou nebavi!
A vubec tady je zbytecne cokoliv dodavat.....
0/0
4.6.2002 21:15

Sasa

Jak je to jinde
Proc by mel taxikar vydelavat vic nez prumernou mzdu? Vzdyt mu na to staci ridicak a naucit se mapu jednoho mesta. Jak by pak meli byt placeni lide s kvalifikaci, spocivajici v mnoha letech studia a neustaleho nabirani novych znalosti a schopnosti. Nevsiml jsem si, ze by meli 25000 denne i s naklady. Jinak, v Bratislave jezdi mnoho taxiku casto za 14, 15 slovenskych korun na km (na telefon), z ulice je to jen trochu drazsi, vlezne je 20 korun. A zijou.
0/0
4.6.2002 21:02

gt

Re: Jak je to jinde
Taxikář ovšem vydělá při těchto cenách mín než je průměrná mzda.
0/0
6.6.2002 15:39

Roman

taxikáři nejsou chudinky
Taxikařením se i při současných cenách dá vydělat dost peněz, i při započítání všech odvodů a leasingů, ačkoli to nikdo z pánů taxikářů oficiálně nikdy nepřizná. Problém je jinde. Už za komančů si zvykli, že pravidla uplatňovaná na zbytek populace, na ně neplatí. Ten pocit v nich ještě zesílil díky ne tolik dávnému období naprosto pochybené absolutní deregulace cen taxislužby, kdy člověk viděl i sazby ve výši 800 Kč za kilometr. Moc rádi by ty časy vrátili. Magistrát by je měl konečně vykázat do patřičných mezí. Jinak budeme z hlediska taxislužeb patřit pořád na východ. Na západ od našich hranic je totiž naprostou samozřejmostí pevně stanovená cena za jízdné, stejně jako zkoušky a přísné kontroly a ještě přísnější postihy. Ve Spojených státech se taxikáři z hlediska finančních příjmů řadí na spodní příčky společenského žebříčku. To jenom u nás si celkem slušně mastí kapsu a pořád jim to nestačí. Což je logické, kdo má dost, chce ještě víc a bude chtít pořád, dokud mu to bude procházet. Takže je potřeba stanovit naprosto jasná a striktní pravidla- pro koho budou moc omezující, ať jde vydělávat peníze jinak, možností je přece spousta, akorát vyžadují většinou mnohem víc námahy nebo schopností- a těm, kteří se pravidly nehodlají řídit by měl být dáván distanc podle závažnosti jejich prohřešku. Taxikáře, který fyzicky napadne kontrolora, popřípadě vyhrožuje na stránkách magistrátu někomu fyzickou likvidací, bych nejen na pár let zavřel, ale navíc by si už do smrti nezataxikařil.
0/0
4.6.2002 2:40

krakonos

Re: taxikáři nejsou chudinky
  Taxikareni je problem , ale rozhodne to neni jediny problem v CR . To vse zacina u podplaceni policie a uradu . Ono se jim to jezdi , kdyz je pomalu nikdo ani ''nechce'' potrestat . Snad nekdo tu seplet od poctivejsich ridicu vyprudi . Dnes musite uplacet aby nebyli problemy temer vsude . Snad za dalsich 10 let  to bude lepsi .
 A jeste k jezdeni v taxi v USA . Sam jsem jezdival v jedne firme , takze vim jake penize se tam delaji . Ridic si vydela za den jezdeni 150 az 350 $$ . kdyz nekdo vydela min tak je to krupan , ktery neumi eng . nebo je lempl . Ale musi delat 10 az 15 hodin . Kdyz jsem ja delal tak nebyl problem mit nekdy i 2500 $$ za tyden . ale bezne to bylo 1600 $$ , protoze jsem mel i skolu . Ale to jsem se musel otacet . Ale vzdyt to znate . Pro cecha to jsou preci velke prachy a ta motivace vydrzi asi 2 roky , potom je to volnejsi a z vetsi zkusenosti jsem potom za 7 hodin udelal 200 a bylop to OK .
  Taxikari se radi k nizsi vrstve az posledni dobou , protoze zacalo pracovat spousta lidi z z vychodu , kteri nemluvi ang. jazykem a zakaznik je rad ze se  s ridicem domluvi na urovni '' doleva , doprava , rovne a stop the car .'' 
  Drive ridily taxi lide kteri drive byli uspesni , ale zbankrotovali a taxi je velkyma penezma dostalo zpet . Dale studenti  a immigranti .
0/0
4.6.2002 3:37

gt

Re: taxikáři nejsou chudinky
Při současných cenách se taxikařením rozhodně moc peněz vydělat nedá. Zdaleka to nedosahuje ani průměrné mzdy v CR. Kdo tomu nevěří, tak at si to jde zkusit.
0/0
4.6.2002 16:56

Mikuláš.

Půdu těm, kdo na ní pracují ...
... a všechnu moc sovětům !!! Vladimír Lenin.
0/0
3.6.2002 18:38

český občan

Výzva k občanům.
My pracující všech oborů tak jako v minulosti již mnohokrát pozvihujeme svůj hlas proti nekalým rejdům protivlasteneckých sil a jako v minulosti již mnohokrát,tak jako v procesech s jinými  rozvraceči /agentka Milada Horáková /trváme na důsledném potrestání všech škůdců naší milované socialistické /co to kecám/ kapitalistické vlasti.Neprojdou tak jako v minuosti mnohokrát neprošli.Hrdě se stavíme na ochranu našeho obyvatelstva proti zlovolným rejdům.Republiku si rozvracet nedáme.Pozdrav pánbůh. 
0/0
1.6.2002 5:46

Richard

Jsou to obyčejní zloději
Jediné, co taxikáře odlišuje od kapsáře je to, že v případě odhalení mu prakticky VUBEC nic nehrozí. Je to sebranka nemakačenků. (Omlouvám se tímto tomu asi 1% poctivých taxikářů)
0/0
27.5.2002 16:55

Stanley Cooper

Dovoluji si jeste dovetek
Ekonomicky prispevek neni na skodu: pri stabilisovanem poctu vozu, by kazdy mel najet cca; 200km denne a to 100km placenych, pri stavajici cene 22Kc za km plus vlezne 30Kc, by mohl mit kazdy ridic za deviti hodinnovou sluzbu radove 2500.- Kc denne. Myslite si nekdo ze je to malo? Myslite si nekdo ze je to v teto profesi hodne? Ja si myslim, ze je to po odecteni vsech dalsich nakladu dostatecny vydelek aby nemuseli ridici krast ani jinak podvadet. Je zde na kazdem jak zvazi vse pro nej zajimave a na radnici jak zvazi co je pro ni zajimave. Jestli kecy od Kvasnicky, nebo dobre jmeno Prahy chce vratit do podvedomi mnoha turistum  hlavne byt stabilnim uradem a vazenym organem pro vsechny tz. i pro taxikare???!!!!  Stanley Cooper USA
0/0
25.5.2002 7:33

MILLY

Re: Dovoluji si jeste dovetek
konecne nekdo s faktem v ruce! 2500,-Kc jsou pekny penize,ne?Ale je tady problem,taxikari nechtej jezdit 8-9 hod.denne!Co blaznis?Ty chtej udelat dve streky na letiste,maximalne jednu ci dve na Staromak nebo Hrad ,natahnout to jak se da a bud jit domu, nebo si drepnout nekde na "KAVU" a kecat,jak to ale dneska "nejezdi".takze zaverem: Pani TAXIKARI zejmena prazti by se meli probrat a to tak ze velmi!!!
0/0
26.5.2002 2:42

gt

Re: Dovoluji si jeste dovetek
2500 Kc denne by byla optimalni denni trzba, ale pri cene 22 Kc za kilometr je to nerealne
0/0
26.5.2002 20:14

Stanley Cooper

Taxikari, Taxikari........
Muj nazor na cely problem je v poctu taxivozu a v kvalite ridicu. Za minuleho rezimu si hlidal statni podnik pocet vozu a upravoval jej nejvice do dvou tisic na Prahu. Ve spickach to bylo nekdy malo, ale vzhledem k tomu, ze dnes jiz nejde veksl, tak by jezdili vsichni, nebyla by tudiz nouze o vozy. Podnik si samozrejmne hlidal i kvalitu ridicu, dopustil pouze ve ctyrech pripadech jezdit obcanum cikanskeho puvodu a to byli opravdu na rozdil od dnesniho taxikare, profesori. Nikdo si nedovolil predrazit o takove sumy jake dnes a denne jsou na programu, ten kdo predrazil byl treba rok v kotelne a nedostal se vubec k penezum. Kdo si dovolil jeste jednou nejakou blbost u taxi koncil a nemohl, jako dnes jit do jine firmy a delat znovu cunarny. Timto nevyzdvihuji minuly rezim a statni podniky, jak by se mohlo nekterym ctenarum zdat, ale nastinuji zde urcity mozny postup postihu nepoctivym ridicum. Souhlasim z nazorem, ze tuto situaci odnaseji nejvice slusni ridici. Dale souhlasim, ze Kvasnicka a jeho manzelka, tim myslim firma AAA, nejsou zdaleka tak poctivy, jak na verejnosti pan majitel vystupuje. Zaverem- snizte stavy, protoze se Praha nerozrostla ani co do poctu obyvatel, mylim snizit stavy selekci, jelikoz pri pravidelnych a hlavne stalych kontrolach vylezou na povrch ti nepoctivci a odebirat jim koncese na miste. Zvazovat IQ a zpusobilost ridicu pracujicich ve styku s obyvatelstvem a penezmi. Nedopustit cerne mafii aby vladla mezi taxikari. Nechapu jak mohli nekteri zvladnout narocne prezkouseni ridicu, ktere trva jiz ctyri roky, kdyz neumi ani cist ani psat. Jak mohli vubec dostat ridicsky prukaz? Stanley Cooper, USA      
 
0/0
25.5.2002 3:52

gt

cena
hlavni problem je v tom, ze 22 korun za kilometr je nedostacujici, optimalni cena by byla minimalne 30 korun za kilometr, magistrat by mel stanovit maximalni cenu za kilometr 50 korun, coz by odpovidalo cenam v EU, kontroly ktere nyni probihaji jsou jen divadlo pro noviny a televizi
0/0
24.5.2002 15:43

Jarda

Re: cena
Problém není v ceně, mimopražští taxikáři dokazují, že lze úspěšně jezdit i pod 20 a nevšiml jsem si, že by třeba v Hradci byl benzín, auta nebo náhradní díly levnější. Jestliže v Praze okrádají teď, tak při sazbě 50Kč/km budou okrádat tuplem, mnohdy "legálně". Problém je v jejich množství, mafiánské propletence a zkorumpované úředníky a policajty nepočítaje. Pražských taxikářů je okolo 7000, přičemž by bohatě stačila polovina.
Jestli se některým pánům taxikářům jejich řemeslo nelíbí, nikdo je nenutí v něm pokračovat. Jsem si jist že těch, co budou rádi jezdit za 22, zbude v Praze dost a dost.
0/0
24.5.2002 17:33

Tomáš

Re: Re: cena
U nás jezdí taxikáři jedné firmy za 12,9Kč/km s pěknými Mercedesy a nezdá se, že by krachovali.
0/0
24.5.2002 19:22

karber

Jděte do háje!
Za tu dobu co se o tom kecá, tedy 12 let, už mělo být odebráno několík set živnostňáků a byl by pokoj. Jednotné taxi? Když na něj nemáš, tak nemůžeš podnikat. Podnikej tedy v jiném oboru, nebo buď zaměstnancem a ne že budeš beztrestně krást a dělat ze zákazníků blbce!!!!!!!
0/0
24.5.2002 12:30

valentová

Kdyby se chtělo problém taxikářů by byl již dávno vyřešen
ale protože od taxikářů plynou značné prostředky do kapes úplatných úředníků, kteří mají za svou povinnost tyto záležitosti střžit a kontrolovat, nedaří se vůbec nic a stále se vymýšlí, proč to, či ono nejde. Rozhodně by bylo dobré, aby se dal na Magistrátu města Prahy prostor primátorovi, který má snahu tyto věci účinně řešit.
0/0
24.5.2002 11:10

menhir

Stav práva a jeho vymahatelnost
"Boj" s nepoctivými taxikáři je obrazem současného stavu práva v České republice. Všichni vidí, že se jedná o okrádání, zhoršování pověsti ČR mezi občany vlastními i zahraničními. Nechce se mi věřit, že většina tvůrců a "vymahačů" práva je hloupější než relativně malá skupina nepoctivých taxíkářů a na nich se přiživujících podnikatelů, ale zřejmě tomu tak je.
0/0
24.5.2002 10:46

Maňas

To je ale překvapení !!!!
Jak se naši úředníci diví ? Asi si vozí prdele ve služebních vozech. To že taxikáři kradli i za totáče ve starých volhách se nevědělo? Pravda teď už mají silniční lehkoživkové pořádné bouráky za "poctivé peníze" Mohli by dojít naši úředníci i na to,že to auto je prostředek k výdělečné činnosti? Když například stánkař prodává falešné zboží tak ho zabaví policie. Proč tedy nezabaví i automobil zlodějského taxikáře? Pak by alejspoň mohlidělat možná i poctivou práci.
0/0
24.5.2002 9:40

Kyklop

Je to vůbec v souladu se zákonem?
Dobrovolníci kteří na sebe berou riziko případné odvety taxikářů jsou podle mne vystaveni velkému riziku.Byl jsem totiž svědkem jak si taxikáři pro ně podezřelě lidi fotografovali.Nechci strašit,ale zloby je mezi lidmi hodně.Připadá mi to spíše jakoby Magistrát nechal za sebe udělat špinavou práci a pak se chlubil výsledky.
0/0
25.4.2002 13:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.