Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izrael se stáhl z ulic palestinských měst

Izraelští vojáci s tanky opustili ulice čtyř palestinských měst v Předjordánsku, ale nadále zůstávají v jejich okolí. K odsunu jednotek, který Palestinci oslavili mohutnou střelbou do vzduchu, dal příkaz izraelský premiér Ariel Šaron. Zmírnění vojenské operace, označovanou za největší během posledních dvaceti let, přišlo po rezoluci Rady bezpečnosti OSN, která podpořila existenci palestinského státu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

židi jsou zabijaci teroristi fašisti co delaji genocidi nad nevinima Palestincemi zabijijou děcka a nevini ženy před očima celyho světa ale svět na to nema oči asi jak to vichovuje američanema spojencem židu co jim dava nejmodernejši zbraně a chudim palestincema kameny aspon jednou ten svět at mluvi pravdu co se děje s palestincemi nebo jinak s chrobu bude stat hitler a on potom bude vědět jak ma postupovat s židama. y
0/0
13.4.2002 21:11

Silvia

Chudaci naivni!!!
 zuzana! Netaraj blbosti, hlavne take ze izrael utoci prvy. Lebo nielenze je to blbost ale ani nema preco utocit privy. Kedze je tvoj manzel palestinec a urcite stoji na strane palestincanov a tvoje nazori tym ovplyvnuje. Co je najhorsie zlym smerom. Vies neexistuje ani jeden zid na svete, ktory by bol schpny vojst do hociakej budovy aby sa tam odpalil. Vsak sa opitaj manzela co sa vskole ucia deti. Uz v zakladnej skole ich ucia na to aby zidov neznasali. Toto si myslis ze je utocenie zidov???????????????????? Zobud sa draha, a mozno by si mohla navstivit Izrael a zit tam trochu aby si pochopila co sa tam deje.
0/0
15.3.2002 17:06

Kato

Re: Trochu objektivity
V roce 1956 i 1967 Izrael skutečně zaútočil jako první na arabské armády, která už byly připraveny ve výchozích pozicích pro útok na Izrael. Nic jiného mu nezbývalo, pokud nechtěl být smeten, protože nepřítel měl mnohonásobnou převahu. A arabští vůdci se nijak netajili tím jak chtěji s Izraelci naložit. Pouze v roce 1973 si ten preventivní protiútok nemohl dovolit vzhledem k mezinárodní situaci - a dostal pořádně zabrat - dokonce i Dajan začal panikařit, že "Třetí chrám se hroutí". Nakonec to ale ustáli a pěkně nakopali Arabům zadek jak už je na Blízkém východě dobrým, zvykem. Tohle jsou všechno historická fakta, viz Dějiny židovského národa od Paula Johnsona nebo Dějiny státu Izrael.
0/0
18.3.2002 7:38

jaymz

Mírumilovní Palestinci
"K odsunu jednotek, který Palestinci oslavili mohutnou střelbou do vzduchu, dal příkaz .....
0/0
15.3.2002 10:52

Ondrej

Re: Mírumilovní Palestinci
Voni tak snad slavej i narozeniny. Pakaz.
0/0
15.3.2002 11:30

Jirka

Plot a bič
Ten konflikt je takové klubko vzájmných křivd a šíleností, že jednoznačně označit viníka je nemožné. Nároky Izraele jsou na stejném právním základě, jako nároky Markomanů a Kvádů na Českou kotlinu. Budování osad na územích, která podle rezoluce OSN patří Palestině je výroba časované pumy. Útoky arabských sousedů na Izrael po jeho vzniku jsou také neospravedlnitelné, stejně jako zabíjení židovských žen a arabských dětí. Jednou přijdeme na to, že jediným řešením pro příští tři generace bude plot mez Izraelem a Palestinou a bič vojsk OSN, která by musela mít hodně široký mandát. Ale prvně jim všem musíme sebrat jejich děla a klacky...
0/0
15.3.2002 9:14

sajf

řešení
ono to příjde časem..... i přes nepříznivej poměr mrtvejch se to brzo demograficky vyřeší :)) respekt brigádám Kássam a Tanzín - keep on doin' yo job :))
0/0
15.3.2002 0:08

Kato

Re: řešení
Že se to "nějak vyřeší" dříve či později je jisté. Akorát nezapomeň, že Izraelci mají nejspíše atomové zbraně, takže pokud jim pořádně poteče do bot, tak s tou "demografií" můžou dost radikálně zabýbat. Těch řečí jak Arabi zaženou Židy do moře "šesti ranami klacku" už tu bylo...v době kdy ti Židé neměli ani pořádné pušky a Arabská legie měla tanky a samohybná děla....a dopadlo to úplně jinak.
0/0
15.3.2002 10:53

heretik

Re: Re: řešení
která pak doba to je, kdy neměli ani pořádné pušky? od roku 47 se Izraelci cvičili u nás ( to byl presidentem Beneš)i na letadlech (Weizman, bývalý president přiznal i stíhačky), a vysoké kvalitní zbraně a střelivo jim dodával antisemita Kléma áž do svý sifilitický smrti
0/0
15.3.2002 12:26

Jan Jonáš

Levicový izraelský spisovatel
Levicový izraelský spisovatel Amoz Oz řekl, budu parafrázovat: "Nemusíme se shodnout na hodnocení minulosti, ale musíme se dohodnout na budoucnosti.", konec citace.  Dokuď ale budou umírat lidé, tak žádná dohoda nebude a za kratší konec stále více tahají Palestinci. Ač jich umírá násobně více než Izraelců, tak díky svému teroristickému stylu boje nemají na své straně většinu západního světa, byť by to snad i očekávali - propaganda a politikaření EU je o všem jiném než o projevech solidarity a podpory jejich boje (vymezování proti USA, snaha hrát globální roli, závislost na arabské ropě atd.).
0/0
14.3.2002 16:28

Peres

A tuhle znáte?
Utíká Palestinec po poušti a honí ho izraelský tank. Palestinec se každou chvíli zastaví, vystřelí na tank dávku z kalašnikova a zase běží dál. Po chvíli mu dojdou náboje, tak se odevzdaně zastaví a čeká na svůj osud. Tank dojede až k němu, zastaví, vykoukne z něj Žid a ptá se: "Nekoupíš ňáký náboje?".
0/0
14.3.2002 14:35

Jarmil Prdel

IZRAEL
IZRAEL JSOU ZASRANY ZMRDI, AKORAT ZABIJEJ NEVINY LIDI, VSECHNY BYCH JE POSTRILEL, VSICHNI CO SE TADY ZASTAVAJ IZRAELE JSOU KRETENI.
0/0
14.3.2002 14:27

Pavel2

Re: IZRAEL
Jo , zato palestinci nikoho nezabijej. Nech si premerit IQ
0/0
15.3.2002 8:39

Ondrej

Re: IZRAEL
Se svou soudnosti se tak leda muzes vratit odkud jsi prisel, soude dle tveho prijmeni,a to jsem na tebe jeste hodnej:)))
0/0
15.3.2002 11:26

Marty

IZRAEL!!!
Nema jinou moznost. Vsem Zidum jde o zivot, protoze Arabove je chteji vsechny znicit a udelaji to, pokud bude Izrael slaby. Takze reci o Palestinskem boji za svobodu a nezavyslost ztraceji smysl - protoze oni by tu svobodu pouzili k nasledne agresi. Neni jine cesty, nez silny Izrael a slabi Palestinci, protoze Zidi je v miru nechaji, pokud budou mit situaci pod kontrolou, ale opacna situace by znamenala Izraelsky konec.
0/0
14.3.2002 8:26

Marty

Spravny e-mail.
0/0
14.3.2002 9:33

karel

Re: IZRAEL!!!
Kamo, obavam se, ze tu zatim mame silny Izrael a slabe Palestince a moc toho miru se jim nedostava... Reci o palestinskem boji za svobodu??? Proboha!!!  Oni je 35let okupuji!!! Pres milion Palestincu se nemuze vratit do vlasti...  Osobne mi to pripada jako dostatecny smysl 
0/0
15.3.2002 10:46

POZN.

Re: Re: IZRAEL!!!
A SUDETSKÝCH NĚMCŮ SE TAKÉ DOST NEMŮŽE VRÁTIT,KDYBY JE NĚMCI DRŽELI V TÁBORECH U HRANIC,KDO VÍ JAK BY TO VYPADALO.
0/0
15.3.2002 13:48

por.Hamacek

Zuzana a Milos jsou zfetovani kreteni
A to jsem urcite jeste optimisticky po precteni jejich prispevku.
0/0
14.3.2002 4:57

zuzana

ISRAEL JE PROBLEM
JA VIDIM PROBLEM V ISRAELI JE PRAVDA, ZE PALESTINCI SI NEUMEJI PORADNE SAMI VLADNOUT A PORAD SE JEN CHTEJI RVAT A STRILET PO OSTATNICH NEBO I PO SOBE, ALE JAK SI MAJI PALESTINCI ZARIDIT SVUJ ZIVOT, KDYZ JSOU POD NADVLADOU ISRAELE A ONI NEMAJI PRACI, NESMI SE INVESTOVAT ZE ZAHRANICI, NESMI OPOUSTET HRANICE PALESTINY , NESMEJI PRACOVAT V ISRAELIN NESMI DOVAZET ANI VYVAZET, KDO JE TROCHU CHYTRY, HNED HO ISRAEL POSLE DO VEZENI ABY NEMOHL SUTUDOVAT A NEBYL PRO ISRAEL NEBEZPECNY, ISRAELCI JIM SEBRALI VESKERE DOMY..... PALESTINCI BY I RADI BYLO ISRAELCI, ALE KDYZ POZADAJI ISRAEL O VRACENI JEJICH DOMU NEBO POZEMKU NA KTERE MAJI DOKUMENTY, ZE JIM PATRI, TAK JIM NIC NEDAJI A PRACI K NAJITI ZAMESTNANI JIM TAKY NEDAJI. JA PALESTINCE NIJAK MOC NEOBHAJUJI PROTOZE ODSUZUJI JEJICH ZABIJENI, ALE VIM ZE ONI VLASTNE ZADNOU JINOU SANCI NEMAJI, VZDYT SI UVEDOMTE, ZE ONI NEMAJI ZADNOU ARMADU ANI ZBRANE, VZDY UTOKY ZACNE ISRAEL. VESKERY SPOR VLASTNE ZACAL KDYZ SHARON VESEL DO ARABSKEHO HOUSE OF ROCK JEJICH MESITY. PALESTINCI PO NEM SLI KAMENY ALE JEHO VOJSKO SE ZBRANEMI A ZABILI ASI 9 PALESTINCU. JAK TO ZE TO VIM? MUJ MANZEL JE Z PALESTINY
0/0
13.3.2002 19:28

Unannonymous

Re: ISRAEL JE PROBLEM
Proste chudacti Palestinci. Nezbyva je nez politovat. Uz jim nic nezbyva nez ten terorismus.
0/0
13.3.2002 19:58

Pavel2

Re: ISRAEL JE PROBLEM
Promin Zuzko , ale me taky nikdo nic neda. Nemela by se o praci postarat jejich samosprava? Proc by jim izrael mel davat zamestnani? Ja jsem si ho taky musel najit sam. Mam snad taky zacit zabijet ? Jo , myslis , ze meli izraelci hazet chlebem?
0/0
15.3.2002 9:19

BN

Izrael dela praci za palestinskou policii!!!
Jedine reseni je, vsechnu arabskou verbez zlikvidovat
0/0
13.3.2002 17:38

Marek

Re: Izrael dela praci za palestinskou policii!!!
Souhlasim, jiné řešení po těch 55 letech začíná být směšné.
0/0
13.3.2002 17:55

Jenda

Re: Izrael dela praci za palestinskou policii!!!
ty nejsi normalni
0/0
13.3.2002 20:16

Al Bunda

Re: Izrael dela praci za palestinskou policii!!!
Jeden z nekratších, leč nekrásnějších příspěvků. Dík. GO ISRAEL,GO!
0/0
14.3.2002 9:26

Novák Jiří

Re: Izrael dela praci za palestinskou policii!!!
Ano, ale až po likvidaci těch zasra.... židů včetně Vás.
0/0
14.3.2002 11:16

bredy

Re: Izrael dela praci za palestinskou policii!!!
A co kdyby někdo začal vykřikovat 'zlikvidovat českou verbež'? Jen proto, že ho třeba nic lepšího nenapadlo, že nevidí a nechce vidět problémy druhých, že si potřebuje ulevit od vlasní permanentní deprese. Co ty na to?
0/0
14.3.2002 12:16

jena vena

Re: Re: Izrael dela praci za palestinskou policii!!!
...spravne, jsou nevychovani, nevzdelani, malo se mejou a pachnou
0/0
14.3.2002 14:18

navsteva

Ha ha ha
Palestinsky stat v pevnych hranicich. To zas nekdo skocil amikum na spek. Respektive si chteli udelat dobre oko u arabaku. O ty hranice se jiz 50 bojuje a nejaka RB OSN to rozhodne nevyresi. Pripomenme jenom deleni Jeruzalema. Ma to byt mesto pod ochranou OSN, coz nechce ani jedna strana. Rozdelit ho nechce taky ani jedna strana a nevzda se ho taky nikdo. O osadach ani nemluve. Palestinci tvrdi, ze tam Zidi nemaj co delat a ze se maj vsichni vratit "zpet", coz vetsinou nejde pac to nejsou prichozi z Izraele, ale z celeho sveta, napriklad byvaleho SSSR. A Izreale chce aby osady zustali pod jejich kontrolou , coz pripadnou Palestinu cuckuje na jednotlive kousicky oddelene kousicky patricimi Izraeli.
0/0
13.3.2002 13:20

Miloš

Konečně????????
Zcela jistě ne konečně či konečné. Ať si namlouváme cokoliv, Izrael je bohužel agresor a okupant se vším všudy. Bez jednoznačné podpory Spojenými státy by jim nemohl jím být. Možná ale, že by nebyl vůbec. Za současné situace ve světě však Spojeným státům izraelská agresivita naprosto nevyhovuje a proto tato jejich pozměněná politika. Bohužel se domnívám, že jde jen o další z "komediálních oblbovacích" výstupů USA a dále se bude pokračovat podle osvědčeného scénáře "Rozděl a panuj + med a bič".
0/0
13.3.2002 13:13

Kohn

Re: Konečně????????
Venku se oteplilo, ale takovehle nasledky na rozumove schopnosti cloveka bych necekal, vzpamatuj se, pises nesmysly.
0/0
13.3.2002 13:16

motto

Re: Konečně????????
Milosi, Milosi chtel bych videt Tvuj s prominutim ksicht, kdyby se Ti domu z nakupu nevratila cast Tvy rodiny, protoze nejakej magor se jim rozhodl ze sve vule, vule Nejvyssiho ukoncit zivot. Mista v Gaze byla Izraelem vytvorena jako naraznikova zona, proti pripadne a opravene ocekavane agresy Arabskeho sveta viz historie - tedy pokud o tom neco vis. Bez teto naraznikove zony by dnes Izrael neexistoval!!!! A vojenske utoky Izraele? Zkus se vzit do jejich role, kdy nevis, jestli pri prochazce po ulici Ti neulitne ruka. Je to psycho.... Problem vidim bohuzel v tom, ze Palestinci se nechteji usmirit a tak veskere pokusy skoncily fiaskem - staci ze nejaky mlady parchant se svou partou zacne provokovat a utocit- FANATICKY, nepobavis se, nemas sanci. Palestinci svuj stat stejne nebudou umet ani ridit, zase se budou akorat rvat a vytvaret chaos. Nebo si myslis, ze normalni obyvatel Izraele vytahne pistoli a odbouchne Te ve jmenu Allaha??????????? A ty po nem chlebem, hodne velka iluze:(((((( Jde o stret dvou civilizaci, kdy kazda uznava odlisne hodnoty...... A nejvyssi predstavitele Palestiny, jedine oni muzou svym souvercum nakazat poslusnost, proto ty apely, jinak to stejne nikam nepovede:(((
0/0
13.3.2002 14:12

Jindrich

Re: Konečně????????
Souhlasim s vasim nazorem. Izrael se bohuzel chova agresivne a pod vedenim soucasneho premiera se snazi eskalovat napeti. Izrael touzi po definitivnim reseni "palestinske otazky" vojenskou silou (je komicke sledovat, kolikrat se nyni v izraelskych proklamacich vyskytuje magicke sluvko "terorista"). Izrael se chova vuci OSN arogantne a napriklad jeho pristup k drzeni nuklearnich zbrani a vymene informaci na teto urovni nas vsechny ohrozuje. Ted, kdyz ztraci Velkeho bratra, da se ocekavat cokoliv...
0/0
13.3.2002 17:22

Bobb

Re: Re: Konečně????????
Izrael se nechova agresivne, jen tvrde odpovida. A neni se mu co divit. Lide s ruzemi a holubicemi jako Rabin, Barak (nabizel 98% uzemi!!!) byli Arafatem poslani do haje, neslo to mnoho lesem, tak to treba pujde pres pole. Co cekas od izraelskych politiku? A volicu? Ze si furt (nekolik let) budou nechat s prominutim srat na hlavu jen kvuli tomu, aby nejakym "humanistou" z EU nebyli nazvani agresorem? Izrael uz mnohokrat dokazal, ze touzi po definitvnim vyreseni, to mas pravdu, ale nabidka miru prisla driv nez Saron. OSN je bandou pseudohumanistu co si hreji regionalni polivcicku, vzdyt kolik musi stat Iran hlas Burkiny Faso, Kiribati nebo Cadu? Ukazalo se to pri jednanich v Durbanu... Nejvesti chybou palestincu je jejich Arafat a nevyzrala politika, kde chteji vsechno nebo nic, bez kompromisu. Vysledek je? - NIC. Izrael si nenecha na hlavu srat celou vecnost, toto by neunesl zadny stat, chci videt jak by reagovala EU, kdyby Korsicane vyhazovali parizske kavarny do vzduchu a na ostrove vesele vyrabeli rakety, vybusne pasy a jine "lahudky", vcetne deti s kalasnikovem.
0/0
13.3.2002 20:47

linek

Re: Re: Re: Konečně????????
Bobbe - mám pocit, že trochu /dost/ mlžíte. 1) Rabina neposlal Arafat do háje (naopak si padli v Oslu téměř do náručí, dostali Nobelovu cenu míru, což Likud a Šas se svými jestřáby viděli rádi - asi jako znásilnění vlastní matky). Rabina (zřejmě právě proto) do "ráje" poslal Jigal Amir - fanatický radikální Judaista. 2) Barak nabízel 98% území, jenže ta 2 procenta byla zrovna ta, o kterých je celý tenhle spor. Jiná by jim Palestinci beze všeho nechali - a jistě i 3%... 5%... 3) Palestinci mají diplomacii překvapivě bystrou - ostatně ta mnohaletá praxe byla jistě dobrým tréninkem. Z neschopnosti kompromisu bude vinit jedna strana druhou - a naopak. Silněji bude znít hlas silnější strany - to dá rozum. Kdo komu vlastně na tu hlavu "kálí" je obtížné posoudit. Jakýmsi vodítkem pro mne je /krom toho, že vždy je bedlivěji třeba sledovat silnější stranu konfliktu/ počet mrtvých civilistů. A ten vypadá bohužel výrazně v neprospěch Izraele. Konec konců - vždyť to potvrzují i vlastní důstojníci Izraelské armády!
0/0
14.3.2002 13:01

Moravak

Re: Re: Re: Re: Konečně????????
Linlu, Linku...ty palice medvědí
0/0
14.3.2002 13:41

Bobb

Re: Re: Re: Re: Konečně????????
Sorry ale kdo jak umi kompromisy je zrejme, Barak udelal kompromisu velice mnoho, Arafat nebyl schopen uzavrit mir kvuli dvoum setinam spornyho uzemi. Tvoje voditko je tak pro slepeckeho psa, co se tyce dustojniku IDF co odmitli, tak je videt, ze je v IL demokracie, jejich vyzva byla zverejnena a nikdo jim jejich nazor nebere. Kdyby se tohle stalo u Palestincu, tak uz davno visi umuceni na kandelabru (viz. posledni pripad). A halvne, vase cisla o mrtvych jsou vyrazne cislem, co hovori prave VE PROSPECH Izraele. Zde by se totiz nesemlo cosi zamlcet (nebo v MfD nezminit) - ze vestina mrtvych Palestincu NEJSOU bezni civiliste, ale civiliste ozbrojeni, s kalasnikovem a ostrejma strilci smer vojaci IDF. (nemaji uniformu = jsou civiliste?) Ano, mnoho opravdu nevinnych bylo zabito, nechtene, vojaci IDF jsou lide a selhavaji, zvlast pod takovymto psychickym tlakem, kdy se v sanitkach pasuji zbrane a zeny co se tvari jako tehotne se odpali v TelAvivu. Techto lidi je mi uprimne lito. Vetsina mrtvych palestincu jsou bojujici ozbrojenci, co u izraelcu? Tam jsou to ve vetsine navstevnici kavaren, teeenageri, ridici osadnici, cestujici autobusem atd., opravdu izraleskych vojaku padlo mnoehm min. Vase cisla se pri blizsim zkoumani obraceji VYRAZNE proti vam. Nezazlivam to nikomu, ono se napise kolik lidi padlo v taborech, ale co to bylo VETSINOU za lidi a co se tam vsechno naslo uz se "pozapomene" napsat.
0/0
14.3.2002 17:37

linek

Re: Re: Re: Re: Re: Konečně????????
to Bobb: Hmm --- to je tvrzení proti tvrzení, kdo měl v otázce těch 2% ustoupit. Zda Barak, nebo Arafat. Pokud šlo (jak tuším) o Jeruzalém, neměl Arafat kam ustupovat - kdyby vydal palestinskou část se svatyněmi židům, tak za ty nohy visel on. Je to Izrael, který se brání rezoluci OSN o statu Jeruzaléma jako města pod mezinárodní správou. Není vinou Palestinců, že jim okupanti neumožní vytvořit pravidelnou armádu - pak ovšem přijdou moralisté jako vy, a začnou řešit otázku způsobu vedení boje z "estetického" hlediska. Jestli čísla (cca 1200 mrtvých na straně palestinců. cca 300 mrtvých na Izraelské straně) hovoří ve prospěch Izraele, tak to by se jeden z nás měl vrátit na základní stupeň a otevřít si učebnici počtů. Ti muži z IDF, kteří se postavili proti genocidě (ono o nic jiného nejde) palestinců jsou obdivuhodní - a moc by mne zajímal jejich další osud. O tom se ale z médií nejspíš už nikdy nic nedozvíme...
0/0
16.3.2002 15:05

jožin - řečený z bažin

Re: Konečně????????
Ať už si namlouváme cokoli, jsou na světě ještě stále spousty lidí, kteří ať už z osobní zášti, ukřivděnosti a nebo prostě z blbosti stále zastávají tentýž zcestný názor jako tady Miloš. Jeho bláboly typu - "Izrael je agresor" už snad nemá ani smysl komentovat. Jsou to všechno nesmysly a to poměrně snadno dokazatelné - o dané problematice existují desítky různých publikací, takže není problém si pár z nich přelouskat - tedy ovšem pokud člověk chce, že.
0/0
14.3.2002 0:26

Caesar

Podivna diskuze
Vest diskuzi na tema zda vyhlasit palestinsky stat nebo ne nema smysl. Vznik palestinskeho statu je zminen ve stejne rezoluci OSN jako vznik Izraele. Ptejme se spise, kdy a pod jakym vedenim by mel vzniknout. Bohuzel nas Palestinci denne presvedcuji, ze nejsou schopni samostatny stat udrzet. O vyvoji palestinske ekonomiky tu uz psal zasvecene Pavel Kohout, o bezpecnostnich rizicich pro cely region vi kazdy. Zastavam nazor, ze vznik palestinskeho statu v soucasnosti a pod vedenim Jasira Arafata by byl katastrofou. Podle me by to vedlo pouze k eskalaci nasili z palestinske snahy a o snahu znicit Izrael a tim i k valce Izrael vs. Palestina. Je zrejme, kdo by v teto valce zvitezil..... Svet uz musi pochopit, ze s Arafatem se neda jednat, musi byt odstranen z vedeni a nahrazen nekym jinym. Jeho posledni vyroky po uvolneni z Ramalahu jsou jasnym dukazem.
0/0
13.3.2002 12:52

JV

Palestinská ekonomika
No ... to je složitější.
Jak se dá rozvíjet ekonomika, když vás někdo nažene do ohrady a z ní pustí, jen když se mu zachce? A když v rámci boje s teroristy občas nějakou fabriku nebo olivovníkový háj rozválcuje tanky a buldozery? A když z předávaných území odhrabe úrodnou půdu? A když je v jeho zájmu mít domorodce buď vyhnané nebo jako laciné nevolníky v továrnách a farmách vlastněných svými občany?
Těžko, že jo?
0/0
13.3.2002 13:06

Kohn

Re: Palestinská ekonomika
Palestinci maji autonomii, jen pro Tvou informaci. Tu spravuje jejich vedeni. Jejich vedeni dostava vysoke castky penez ve forme transferu ze zahranici. Tyto penize mizi buhvikde .Jejich vedeni je zodpovedne za bidu svych lidi. Palestinci nejsou nijak nuceni pracovat v izraelskych tovarnach. Izraelske bezpecnostni slozky jsou bohuzel nuceny zasahovat proti extremistum na palestinskych uzemich - to Arafat neudelal nikdy. Izrael pronika na autonomni uzemi jen kvuli neschopnosti Arafata a krvelacnosti jeho bratru ve zbrani. Izrael nenici tovarny, jen dilny na bomby. Ono tovarnu abys na palestinskych uzemich pohledal, kdo by tam umistil investicni celek? Snad jedine blazen. Palestinci nechteji mir a klid na praci, chteji jedine boj.
0/0
13.3.2002 13:14

heretik

Re: Re: Palestinská ekonomika
Ta ženská s dětmi co jí zastřelili byla palestinská teroristka, děti používala jako krytí a v kojenecké lahvi byla miniaturní atomovka; saniťáci co to schytali obdobně byli byli převlečení kamikadze a sanitka maskovaná kaťuša,
0/0
13.3.2002 13:44

Ondrej

Re: Re: Re: Palestinská ekonomika
Zato ty ses maskovanej demagog.
0/0
13.3.2002 14:18

Yorkin

Re: Re: Palestinská ekonomika
Naprosto souhlasim - jen ty penize nemizi buhvikde. Je nepopiratelnym faktem, ze palestinsti predaci si za penize (nejspis nejen) EU urcene pro vystavbu skolek a nemocnic v uprchlickych taborech nechali postavit luxusni rezidence. Za co myslite, ze by Arafat zbudoval to skvele sidlo v Gaze, ktere Izrael velmi rozumne pred par dny zlivkidoval?
0/0
13.3.2002 18:43

JV

Bezpečnostní rizika
To je taky složitější.
Jsou Palestinci bezpečnostním rizikem sami o sobě nebo bychom třeba my byli taky bezpečnostním rizikem, kdyby nás někdo zavíral do ohrady a furt nasíral?
Nevyrábí bepečnostní rizika spíš politika USA? Viz můj příspěvek o něco níže z 8:40 a 12:58.
0/0
13.3.2002 13:10

Mr. Chen

Re: Bezpečnostní rizika
Kdby ti Tvi oblibeni Palestinci nebyli debilni, tak maji svuj vlastni stat uz pres 50 let. Naposledy pred par lety odmitli maximalni ustupky Izraele. Do te Tve "ohrady" je nikdo nevhnal a jestli, tak tam odesli na popud svzch bliznich ze Syrie, Egypta... vyckat konecne zniceni Izraele. Jen kvuli  neschopnoti zminenych statu tam asi jeste dlouho budou.
0/0
13.3.2002 13:21

heretik

Re: Re: Bezpečnostní rizika
po zabrání "Sudet" nám toho podle tebe zbylo dost? s debilní logikou budeš tvrdit, že Židi si v Terezíně (a jinde ) mohli volit presidenta?
0/0
13.3.2002 13:37

Beny

Re: Re: Re: Bezpečnostní rizika
No vidis - a byly nejake sebevrazedne nebo jine atentaty proti nemcum ??
Zidi vlastniho predstavitele ani nemeli, palestinci maji arafata a mnohem vetsi moznosti. A k cemu je vyuzivaji ?  Na 50 tum zbrani a vybusnin je penez dost, na arafatovu rezidenci take, ale jinak nejsou penize na nic.
0/0
14.3.2002 7:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.