Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus a Havel spolu již tři čtvrtě roku nekomunikují

Vztahy mezi nejvyššími politickými činiteli země zamrzly. Prezident a předseda sněmovny spolu nemluví a jen se vzájemně kritizují v médiích. Včera přišel s ostrou kritikou prezidenta Václav Klaus. V pořadu televize Prima Nedělní partie označil prezidenta Havla za elitáře, opovrhujícího demokracií, který chce slyšet jenom souhlasné názory, a nikoli vést dialog.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

-ed-

Odkdy je Klaus schopen vést dialog ?
Nebyl, není a nikdy nebude .
http://http://magazin.quick.cz/r-art.asp?id=1011126640&t=magazin      Kdo má zájem tohoto provařeného člověka neustále propagovat a za čí peníze ? To nemá ODS nikoho jiného do vedení ? Doufám, že ho letošní volby konečně pošlou do důchodu.
0/0
12.3.2002 21:50

BOB

Re: Odkdy je Klaus schopen vést dialog ?
KLAUSE POTŘEBUJÍ MAFIE , PROTOŽE ON JIM DAL PROSTOR PRO JEJICH VZNIK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nic víc a nic míň . ODS musí zákonitě skončit , ale až to pochopí voliči a až pochopí , že bez velkých špinavých peněz lumpárny nefungují . KLAUS NENÍ DEMOKRAT , ALE DESPOTA A UDĚLÁ VŠECHNO PRO ÚSPĚCH V TĚCHTO VOLBÁCH I ZA CENU JAKÝCHKOLIV NESMYSLNÝCH A NESPLNITELNÝCH SLIBŮ . VÍ , ŽE V PŘÍPADĚ PROHRY JSOU PRO NĚHO NEKOMPROMISNĚ POSLEDNÍ A TAKÉ CÍTÍ NÁSLEDNÝ SVŮJ OSOBNÍ TOTÁLNÍ DEBAKL . MAFIE MU BUDOU MAXIMÁLNĚ PŘED VOLBAMI NÁPOMOCNY . MÁ TO LOGIKU A KATASTROFÁLNÍ PERSPEKTIVU !!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
17.3.2002 13:38

posledni emigrant

Zaplatpambu
Ze spolu nekomunikuji.Dobry postreh, jez vyjadruje hloubku rozkladu klausovskeho dedicvi.Chtit aby komunikovali, je to same jako ozenit velblouda s Komarem.Z Komara udelat velblouda a z velblouda Komarka , to nejde.V podstate je to prima, tohle zjisteni:Absurdistan=Klausarna.Klaus mluvi absurdsky, Havel cesky po havlovsku.Absurdne, ale cesky. Milejsi Havel, nez zly bratr Klaus.Je to blbe, vidte, ctenari.Dovolte mi tvrzeni:ze " Kdyby byl dan rozkaz, aby rakouske armady dukladne vycistily Belehrad, byl by to civilisacni cin velke ceny." napsal Friedjung.Kdyby byl dan rozkaz Havlem, aby ceska media vycistila Klausovsko-augiasovske chlevy, byl by to civilisacni cin velke ceny. (To pisu ja ).Posledni emigrant.
0/0
12.3.2002 19:27

Jirka

Ostudna debata na iDnes
je to smutne kdyz jeden z nejctenejsich denniku musi trpet tak pokleslou debatu na tema dvou vyznamnych ceskych politiku. Oni se sice namaji radi, ale zaslouzilo by si to lepsi diskusi nez je tato. Je to vazne tema pro vazne uvahy. Dokonce bych se primlouval za trochu te cenzury nekterych zbytecnych vulgarit. Vsem tem sprostakum, kteri politice stejne nerozumi vzkazuji: jdete k sipku!
0/0
12.3.2002 16:22

Rasputim

Re: Ostudna debata na iDnes
Stanislava Hartalouše znám, vysedává na hl. nádru v Praze na galerii a spolupracuje s teplými komouši v ptačích barvách ODS. Zadar klaunistům, v Evropě jste k smíchu s tím vašíb debilním vůdcem, v %Cechách na vás ještě dojde řada. Stačí dehet, opeření jste dostatečně synku Hatrle, Ha,Ha, Hatuprle
0/0
12.3.2002 18:33

Stanislav Hart

Kde je pravda a láska? II
Reakce pana "kacera" vzbudila na mé tváři úsměv, a proto je mou povinnosti napravit Váš mylný názor pane Kačere, či spíše pane Špačku? Za svého prezidenta se "bijete" opravdu statečně, všechna čest. Jenže....
1. Zákon hovoří jasně a žádný záměr neexistuje a bohudík to není žádná závazná pravní norma, kterou je nutno dodržovat. Pokud se Vám zdá nějaký zákon špatný, obraťte se na své zákonodárce v PS a Senátu, ale nedělejte ze zákonů bordel.
2. To co se děje nyní ze strany sudetských němců je výsledkem naší špatné a zbabělé zahraniční politiky, kdy se nejsme schopni postavit na obranu vlastních zájmů, kýváme na každý nesmysl, který přijde z Bruselu a nejsme schopni zvednout hlavy a říci na rovinu: Sudeťáci kolaborovali s nacisty, stáli za rozbitím republiky a stihla je po válce spravedlivá "odměna". Koneckonců, chtěli do "říše", tak je tam Beneš poslal. O zrušení Benešových dekretů lze diskutovat v okamžiku, kdy Německo zruší Mnichovskou dohodu, která dodnes nepozbyla právní kratí.
3. Milosti patří hluboko do historie, do středověku, stejně jako právo první noci apod.
4.Diskutovat s antiglobalisty je stejné, jako diskutovat s arabskými fundamentalisty.
 
S pozdravem
Stanislav Hart
0/0
12.3.2002 8:13

kacer

Re: Kde je pravda a láska? II
Nejsem prevleceny mluvci, je to me presvedceni (ted me urcite v duchu litujete :-)
1. z denni praxe vim, ze zakon hodne casto nehovori jasne a dva pravnici ho vysvetli naprosto opacne. V pripade "rebelie", slo o rozpor mezi zamerem zakona jmenovat do Rady CT lidi nezavisle na politicke moci. V situaci, kdy v teto rade sedeli lide primo napojeni na politicke strany slo o poruseni zameru diky tomu, ze zakon dovoloval vice pravnich vysvetleni. Prezident to pouze timto zpusobem komentoval pohledem (dle meho osobniho soudu) slusneho cloveka. 2. Souhlasim. Ma poznamka mirila k tomu, ze formalni omluva prezidenta mohla predejit soucasnemu stavu. Bohuzel omluva ani cesko-nemecka deklarace nestacila a nyni je tedy treba se branit tak, jak pisete. 3. Vas nazor 4. ano s provokatery (radikalove). Ale muze se vyskytnout i takovy antiglobalista, ktery ma padne duvody a lze s nim diskutovat. Mozna slo prave o ukazku dobre vule vyjit vstric tem druhym.
S pozdravem Petr Kacer
0/0
12.3.2002 14:46

robot

neco pro Havla,
jestli si to bude umet precist, kdyz tak rad mluvi o polyfonii vesmiru. "Seven Laws of Noah," since all humans are descended from Noah. They are: 1.Do not murder. 2.Do not steal. 3.Do not worship false gods. 4.Do not be sexually immoral. 5.Do not eat the limb of an animal before it is killed. 6.Do not curse God. 7.Set up courts and bring offenders to justice. Precti si ten sedmej bod.
0/0
12.3.2002 5:31

Dezo

Pera
Mrdat Havla do prdele, jak sme mu to delavali v krimu.Byl dobra kurva, vzdycky mel prdel cistou a dobre pera hulil!!!
0/0
12.3.2002 0:00

Rasputim

Re: Pera
... vlastně to byl Václav Klaus, a nebylo to v base ale na školení KGB v Moskvě
0/0
12.3.2002 18:11

badzus

.
Říká se tomu mít rád jeden druhého jak osinu v pr****.
0/0
11.3.2002 19:37

badzus

.
0/0
11.3.2002 19:36

Stanislav Hart

Kde je pravda a láska?
Odpověď: Nikde! Václav Havel začal ztrácet pojem o realitě už někdy v roce 1997. Podporou (čtyř?)koaličních "kámošů" si navíc pošramotil svou pověst nadstranického prezidenta, některé jeho výroky o různých "duších zákona" v době televizní "rebelie", omluva sudetským němcům a hlavně jeho MILOSTI různým kriminálním živlům jsou důvodem k zamyšlení, jestli se pan prezident těší dobrému duševnímu zdraví. Vzpomeňme na jeho novoroční projev, kde brojil proti lidem bez "zkrupulí" a jaksi se pozapoměl "filuta" zmínit o svém účtu v ČNB, která tyto služby může poskytovat pouze právnickým osobám. Inu, káže vodu....atd. A vzpomeňme na zasedání MMF v Praze, když zval zástupce vrhačů zápalných lahví a dlažebních kostek na hrad. Někteří policisté v té době bojovali o svůj život....
S pozdravem
Stanislav Hart
0/0
11.3.2002 17:06

kacer

Re: Kde je pravda a láska?
Pane Harte, cisi z Vas nenavist k Havlovi kombinovana s neschopnosti soudneho uvazovani (omlouvam se, ale nic jineho me nenapada). Takze postupne. Podpora 4K: ze podporoval ODS do doby, kdy se ONA dostala mimo realitu je v poradku, ze.  Duch zakona (zamer zakona): pokud ma zakon tvorit normu, ale nekdo ji obchazi v ramci nejakych pravnickych klicek, je neco spatne, nemyslite? Omluva sudetskym nemcum: podivejte se, co se deje nyni s Benesovymi dekrety a pochopite Havlovu proziravost. Milosti: naprosto standardni demokraticky nastroj, Vase hodnoceni je suterenni populismus. Ucet v CNB: tady je chyba predevsim na strane CNB - ta ucet zakladala (navic byl zrusen pred dvema roky), pouze papouskujete to, co nam pres media serviruje volebni tym ODS. MMF: ano, Havel chtel konstruktivne diskutovat o globalizaci (ovsem ne s provokatery s dlazebkama, ale tem, kterym o neco opravdu jde). No a ted bychom mohli zacit s vyctem nebetycnych pruseru, ktere budeme dlouho splacet a ktere udelali lide ve vykonnych funkcich do roku 97, tedy ODS predevsim... no nekdy jindy...
0/0
11.3.2002 20:06

BOB

Re: Kde je pravda a láska?
Doufám , že mi a dalším to zjistíte : A v které bance má peníze "filuta" Klaus ?????????????????????
0/0
11.3.2002 23:15

Rasputim

Re: Kde je pravda a láska?
Hatrle, nebo jak se jmenuješ, podle tebe je realita pojmů neztracená, když budeš tupě zírat jak komunisti z ODS, estébáci z ODS, KG-báci z ODS a veškerá ta smečka komunistická hromadně rozkrádá český stát? Jsi smutný člověk nebo také parašivý komunista z ODS.
0/0
12.3.2002 18:16

Juras

Re: Re: Kde je pravda a láska?
Komunisti a estébáci z ODS si moc nezadají s komunisty a estébáky z US, ČSSD či Hradu.
0/0
13.3.2002 7:45

Henk

Klaus je psychicky nemocný
A to není nadávka, to je fakt. Já se v tom vyznám a můžu to potvrdit. V. Klaus trpí hysterickou psychopatií a dali by se tam najít i další psychické úchylky, např. paranoia. To co řekl v Nedělní partii na Primě o filmu, Marečku podejte mi pero, když jedním dechem tvrdil, že on se zajímá o velké umění, mimo jiné znamená, mimo jiné, že není schopen rozeznat bílou od černé a že trpí chorobným nedostatku soudnosti.
0/0
11.3.2002 15:01

Henk

0/0
11.3.2002 14:56

tony

To říká ten pravej....cha cha cha
Tak p.Klaus obvinil p.prezidenta, že chce slyšet jen souhlasné názory a že opovrhuje demokracií. To je vážně góóól. Havel se vyskytuje na veřejnosti moc málo, než abych mohl posoudit, zdali chce slyšet jen souhlasné názory či nikoliv. Ale jinak Klaus dost ustřelil. Za prvé je to on sám, kdo nesnáší jiné názory (nebo snad v ODS nějaké "jiné" jsou ?) a za druhé ať už se dnes Klaus či Havel chovají jakkoliv, Havla si vážím když ne pro současnost, tak pro to, jak se choval za komunismu. To Klaus si vyhříval svou prdel v bezpečí prognosťáku a teď bude Havla obviňovat z toho, že opovrhuje demokracií ? Cha cha cha, pane Klaus, nenechte se vysmát. Tak laciná demagogie je vskutku hodna jen opravdu silně zakomplexovaného jedince, který si svoji důležitost musí dokazovat jen na úkor skutečných osobností. Zeptáte-li se v zahraničí, zda znají Českou republiku, pak nás buď neznají vůbec anebo znají Havla a Prahu. Po Klausovi ani pes neštěkne.
0/0
11.3.2002 13:25

kacer

Re: To říká ten pravej....cha cha cha
Podepisuju se pod kazde Vase slovo - naprosto presne.
0/0
11.3.2002 19:35

BOB

Re: To říká ten pravej....cha cha cha
100% SOUHLAS A JEN VÍCE VAŠICH KOMENTÁŘŮ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
17.3.2002 13:00

agent

malé dítě
ani se Klausovi nedivím ,Havel si přes svůj věk zachoval manýry ,za které se nemusí stydět puberťák
0/0
11.3.2002 12:08

BN

Havlovi koryto zachutnalo a nerad se louci!!!
Havel se zhledl v T.G.M. a chtel si na nej hrat. Jenze doba je jina a tak mu to nevyslo. Mame tady ale dost zbytecnosti z doby prvni republiky kde se politicke svine hadali stejne jako ty dnesni
Dobre ze odpadne ze hry ale snazi se aby i potom do toho mohl bez zodpovednosti kecat
0/0
11.3.2002 12:04

Andrea

Re: Havlovi koryto zachutnalo a nerad se louci!!!
Svatá pravda,kde že loňské sněhy jsou ,když prohlašoval ,že jen 1volební období,asi si během něj nestihl  navrátit majetek,a zrepasovat zdraví ,když tolik trpěl
0/0
11.3.2002 12:17

Ivana

Ostudou nás všech
je skutečnost, že si dva ze čtyř nejvyšších ústavních činitelů České republiky mohou dovolit "spolu nemluvit" téměř rok. Havel není podle mého názoru dobrým prezidentem od doby, kdy je vážně nemocný. Václav Klaus na mne zase působí dojmem, že spíš než hájit zájmy občanů České republiky je schopen orodovat na mezinárodních konferencích za "utlačované" Američany (viz jeho vlastní článek v MFD).
0/0
11.3.2002 9:51

Rasputim

Pornografický idol Klaus Václav
Nedivím se panu presidentovi, že s nejznámějším pornohercem ČR netráví společný čas. V případě záměny těchto pana Havla a soudruha Klause v budoucnu, by došlo k masovému šíření pornografie na školách a úřadech, když na káždé zdi by byl úmísťován pořádně velký č....k. Otázka pro idnes: myslíte si, že má Václav Klaus modrého zahnívajícího ptáka? Odpovědi: Ano Ne
0/0
11.3.2002 9:41

Věra

Re: Pornografický idol Klaus Václav
KDYBY JENOM PTÁKA - ALE MÁ I ZOBÁK ZAHNÍVAJÍCÍ A TO JE HORŠÍ, NEJSPÍŠE BUDE UVNITŘ CELÝ PROHNILÝ!!!!
0/0
11.3.2002 10:16

vendelín

Re: Pornografický idol Klaus Václav
...SE TI VÁŽNĚ DIVÍM, ŽE SLOVO ČURÁK TEČKUJEŠ ! OD TAKOVÝHO DEBILA, JAKO JSI TY TO KAŽDÝ SNESE . TAKŽE RASPUTINE: KLIDŃĚ MLUV A PIŠ, JAK TI ČURÁK NAROST ! ! ! ! !
0/0
11.3.2002 12:11

Rasputim

Re: Re: Pornografický idol Klaus Václav
A jak víš čuráčku Vendelínku, že to není člověk! Jsi také z ODSSSSviní nebo Z KGBBBlbů?
0/0
12.3.2002 18:23

karber

Komunikace.
Klaus je nesnášenlivý ekonomický zločinec měl by být za privatizaci a udání směru kterým a hlavně jak se má naše společnost ubírat souzen. To že spolu nekomunikují dva nejvyšší ústavní činitelé je opravdu, ale opravdu svinstvo a neměli by ve svých funkcích být. Bohužel byli tam posazeni a nedá se než čekat.
0/0
11.3.2002 9:39

Věra

Re: Komunikace.
VE VŠEM TI DÁVÁM ZA PRAVDU. PRYČ S OBĚMA...
0/0
11.3.2002 10:18

Blair

exhibice na Primě
Pan Klaus zase ukázal jak umí kritizovat lidi v jejich nepřítomnosti. Z Havla udělal elitářského nedemokrata a ze Svěráka uraženého umělce, který neskousl Klausovo nevalné hodnocení filmu "Marečku podejte mi pero". Zajímalo by mě co dělal Klaus pro demokracii za komunismu, když je H  Havel takový antidemokrat. Nebylo to tak, že se spíše po zádech disidentů v době revoluce vyšplhal k moci? Myslím, že může poděkovat těm dvěma ptálkům z TV Prima za umožnění dobré předvolební kampaně. Trochu ale moderátory chápu, že se neptali např. na setkání se Železným aby se náhodou "milovník diskuse" profesor Klaus neurazil a neodešel nebo netřísknul mikrofonem. Vzpomínám si jak V.Klaus měl jednou účinkovat v debatním pořadu "Na hraně" a odmítl z důvodu, že nepovažuje Vladimíra Mlynáře za člověka hodného diskuse. Tak je to s jeho proklamovanou vstřícností.   
0/0
11.3.2002 9:00

BOB

Re: exhibice na Primě
100% souhlas !!!!!!!!!!!!!!
0/0
17.3.2002 16:33

Tomáš Rojík

Lidé jsou chybující
Lidé jsou chybující, ovšem rozdíl je v tom jak se k těm chybám staví. Václav Havel své chyby přiznává a je schopen se z nich poučit. Václav Klaus své chyby nepřipouští. To je ten zásadní rozdíl.
0/0
11.3.2002 8:55

Krutas.

Vasci spolu nekomunikuji!
 Jak spolu muzou dva jesitni dedci komunikovat? Byt Havlem tak bych taky nemel co rici Dedu Vsevedu Klausovi, protoze uz vsechno vi a zase naopak. Byt Klausem tak bych taky nemel co rici chytremu skrabalovi. Stezejnim ale zustava, jak se jich obou zbavit a pridat k nim Zemana a ostatni parchanty.
0/0
11.3.2002 8:50

houn

Havel je stále nejlepší
Nechápu, co tolik lidí má proti Havlovi. Klaus je arogantní a útočnej dědek, nedá se s ním mluvit. Není divu, že se s ním nemá potřebu setkat. Někdo tu napsal: "... úřednická vláda,nesmyslné milosti,podpora čtyřkoalice,soukromé aféry, atd..." Kéž bychom měli úřednickou vládu! Např. vláda ČSSD, vládnout ještě jedno období, zadluží nás tak, že skončíme jako Argentina. A díky bohu, že prezident může udělovat milosti - lidi co neznají podrobně okolnosti případů, těžko mohou hodnotit spravedlnost těchto milostí. Čtyřkoalici jsem fandil taky a soukromé aféry mě nezajímají u žádného politika - je to nedůstojný, hrabat se v soukromí druhých (i když mezi námi Dáša ho pěkně vyssává). No nic, brzy Havla stejně někdo vystřídá - nejraději bych na Hradě viděl Dalajlamu, škoda že to nejde!
0/0
11.3.2002 8:39

VvW

Re: Havel je stále nejlepší
Arogantní a útoční jsou v této zemi především Havel a  Cyril Svoboda.
0/0
11.3.2002 8:52

bolin

Re: Havel je stále nejlepší
O tom zadluzovani opravdu nic nevis - jak bys take mohl, kdyz ctes "odborny" casopis MF Dnes a naslouchas "odbornikum" ze ctyrkoalicnich kruhu...
0/0
11.3.2002 9:28

pa9

Re: Re: Havel je stále nejlepší
Co to meleš? Tak se podívej na čísla! Socani slibujou všem hory doly, ale to že to zacvakáme my z daní už neříkaj. Jestli ty na to máš, já teda ne!
0/0
11.3.2002 9:33

Bubák

Re: Re: Re: Havel je stále nejlepší
Je dobře si zopakovat jak dluh vznikl. Zhruba 80% dluhu jsou náklady Klausovy transformace do této doby ukryté v Konsolidační bance a ostatních. Vláda ČSSD tyto dluhy pouze vytáhla na světlo a zaúčtovala. Ostatních 20% vskutku vzniklo za vlády ČSSD jako schodek veřejných financí, který však není nijak velký.
0/0
11.3.2002 11:08

Šťoural

Re: Re: Re: Re: Havel je stále nejlepší
A tomu cos napsal fakt veris?
0/0
11.3.2002 13:51

Bubák

Re: Re: Re: Re: Re: Havel je stále nejlepší
Ono to tak doopravdy je !!!
0/0
11.3.2002 14:20

Juras

Re: Re: Re: Havel je stále nejlepší
Třeba přiznávají svým voličům jistou dávku elementární inteligence :-)
0/0
13.3.2002 8:07

Věra

Re: Havel je stále nejlepší
JAK TO POROSÍM MYSLÍŠ S TOU DÁŠOU? VYSSÁVÁ HO DOOPRAVDY? TO MŮŽE ZNÍT DVOJSMYSLNĚ!!! ALE ONO TO BUDE TAK I TAK, VIĎ?
0/0
11.3.2002 10:22

kudrnáček

Re: Re: Havel je stále nejlepší
Hele, ŠŠŠŠtěpo, s tímhle sem nelez, tuhle konverzaci vedou na Blesku, tam si  přijdeš na svý. Tady se - až na výjimky - zatím vedla diskuse slušná !
0/0
11.3.2002 16:00

:))

no a co ...
 
 pustime dalsiho vraha z basy a dame si s Dasenkou kaficko, ze.
 A kdo bude neco rikat, tak na nej posleme hradni straz, ze.
 Pravda a laska vzdy vitezi, ze, pratale.
0/0
11.3.2002 8:35

Václav Havel: Audience
.....teda když už jednu audienci napsal, neměl by taky třeba prezident poslat kolkovanou žádost o audienci panu Klausovi? Zatím jsem slyšel, že prezident odmítá komouše a republikány pouštět na Hrad. Že by odmítal kádry z ODS, se mi zatím nedoneslo.
0/0
11.3.2002 7:34

duml

jak chutná moc
Havel je typickým příkladem změny povahy pri získání témer absolutní moci v rámci ústavy. Kdo si zalistuje v časopisech a novinách z počátku 60 let,říká si,kam se poděl ten president,co nahradil Husáka? Moje sympatie k němu také klesly z 95 % na téměř nulu! Viz úřednická vláda,nesmyslné milosti,podpora čtyřkoalice,soukromé aféry, atd. Je čas změny.Nabubřelost,kterou sám kdysi zesměšňoval,se mu usadila na mozku.Bohužel,ale tu chvíli ještě vydržíme.A Špaček,jak doufám,uletí taky do jižních krajin,třeba do Portugalska ke známým na chalupu!
0/0
11.3.2002 7:24

POZN.

Re: jak chutná moc
Nemyslím,že by prezident měl absolutní moc.
0/0
11.3.2002 8:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.