Diskuze

Myslivci o zbraně nepřijdou

Ani opakované tragédie na mysliveckých honech zatím nepovedou ke zpřísnění podmínek pro používání loveckých zbraní. Státní orgány se zastřelenými lidmi na honech, s výjimkou běžného policejního vyšetřování, nebudou zabývat. Myslivci získají zbraně a lovecké lístky stále stejně snadno.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vojtěch

8. 3. 2002 10:42
Myslivci vs. nelidskost
Dovlím si přispět svoji troškou do mlýna: souhlasím s tím, že jsou myslivic, kteří hodně pijou, ale většinou jsou to spíš samotáři než že by dělali někde velkej bugr. Souhlasím s tím, že se občas někde vyskytne nějakej, s nímž setkání není příjemné...
Ale: co máte na zabití zvířete? Zvířata jsou na světě i od toho, aby je člověk zabíjel a jedl. A taky zpracoval jejich kůži a třeba paroží. Ovšem co mě tu fascinuje nejvíce je, že se někteří hrozíte nad tím, jak zabíjí chudáčka zvířátko (přičemž to je z hlediska etiky - zabít zvíře v pořádku), a děláte z myslivů lidi bez citu...  A opomíjíte skutečnost, že se docela nadřou na jiných pracech kolem, a také, že skutečně nelidští jsou všichni ti úchýlaci a saďouři, co týrají malé děti a zabíjejí lidi způsobem tisíckrát horším než je kulka + skutečnost, že mezi zvířetem a člověkem je nebetyčný.
 
0 0
možnosti

Zbyhněv

7. 3. 2002 8:00
ČMJ - neduživé dítě komunismu
Prvním předpokladem pro získání ZP pro kulovnici bylo členství v KSČ. Uvědomujete si, v této souvislosti, jací lidé vlastně ČMJ ovládají a čí je to vlastně organizace?
0 0
možnosti

Mirek

7. 3. 2002 10:20
Re: ČMJ - neduživé dítě komunismu
To povinném člnství v KSČ jsou kecy..Můj děda t nebyl v KSČ a byl myslivec..Když jsme vstupoval do mysliveckého spolku v roce 92 měl přibližně stejné složení jako v roce 1980. Komunistů bylo 5 lidí z 20. Na to že je dnes v některých politických stranách "bejvalech" víc to není tak hrozný poměr..Jsou to jen bludy neiformavaných lidí..Nebo snad někdo věří že ČMJ je dnes odnož KSČ. Znám víc myslivců podnikatelů než myslivců komunistů (i "bejvalejch). I dnes je pohodlnější odsoudit každého kdo se mi nelíbí (jako za komunistů) než o věci zkusit nestraně zapřemýšlet. A netvrdím že myslivci jsou lidé bez chyby, ale kdo dnes je.
0 0
možnosti

sedivy.vet@tiscali.cz

7. 3. 2002 0:10
"duhový"komárek
Doufám,že všichni,kteří urážíte myslivce kvůli střílení jste vegetariáni.Pokud ne,tak jste superpokrytci.A taky byste neměli používat žádné kožené věci.Pouze len,hedvábí apod.Vy všichni,kteří jste nečetli nový myslivecký zákon a "erudovaně"o něm diskutujete na tomto fóru,jste pavlačové drbny a nemá smysl s vámi ztrácet čas.Kdo chce ,ten najde.Nemusíš mít pozitivní názor na myslivost,ale neurážej druhé pro jejich názor a jen proto,že někdo někde něco napsal.Myslíš,že Komárek má vždy pravdu?Dnes je móda odsuzovat myslivost,ale zítra to může být kdokoliv z vás kritiků,kdo bude na stejném místě.O to někomu jde:zasévat mezi lidi závist,štvát je proti sobě a pěstovat v nich vzájemnou nedůvěru.To,co zde bylo vysloveno o kolektivní vině platí beze zbytku ve všech oblastech lidské činnosti.Kvůli nepravdám p.Komárka taky neodsuzuji všechny novináře.Buď to dělá schválně na čísi popud(a to pak svědčí o jeho primitivní schopnosti nechat se zmanipulovat nebo nechat si dobře zaplatit),anebo je tak primitivně hloupý a pak je smutné,že z pozice šéfkomentátora deníku může používat účelové polopravdy a lži k matení laické veřejnosti.Je-li toto součástí "nezávislé"novinařiny v MF DNES,pak jste klesli na úroveň těžkého bulváru.MYSLIVOSTI A PŘÍRODĚ ZDAR
0 0
možnosti

Marty

7. 3. 2002 23:18
Re:
Problem s myslivosti v CR neni v zas az tak v tom ze se zabijeji zvirata. K vasemu prispevku lze snad jen konstatovat, ze zvire na jatkach rozhodne trpi vic nez pri honu, pres veskery veterinarni dozor. Stres je pro nej neprirozeny ale hlavne dlouhodoby. Co se da ale delat? K myslivosti: hlavne nepouzivat psy a dravce, pak jde o trapeni zvirat, o trestny cin. Strelne zbrane - tak jak je to u nas - jsou oproti tomu jak se lovi napr. v Kanade (luky, kuse) velice setrne k lovenemu zvireti.
0 0
možnosti

Ja

6. 3. 2002 15:17
Jen ať jim zbraně zůstanou
Alespoň se postřílí sami mezi sebou. Stejně to jsou vrazi. U nás si zaplatil jeden Řek a oni mu dovolili setřelit jelena. Jen zrůdy střílí zvířátka!!!
0 0
možnosti

Zbyhněv

6. 3. 2002 14:53
ČMJ - dítě komunismu
Je to tak těžké, vrátit se do starých dobrých časů? Uprostřed lesů stály hájenky, kde žili hajní, starající se o zvěř a jím svěřený les. Tito lidé měli absolutní přehled o tom, co se v lese dělo. Za jejich éry by se těžko nemohlo stát, že někdo vykácí motorovou pilou, kterou je slyšet na kilometry, 20ha cizího lesa. Střílet vysokou přímo z auta by se rovnalo sebevraždě. Po těchto skutečných lesních hospodářích jsme zdědili nejen kvalitní lesy, ale i honitby plné zvěře, takže jsme mohli třeba zajíce odchytávat do sítí a vyvážet je do zahraničí. Vzpomínám si, že bažanti a zajíci vyseli na podzim u každého krámu. Všelidové vlastnictví honiteb přivodilo jejich faktické vyrabování a Českomoravská myslivecká jednota v tomto trendu jen pokračuje. Jako by se čas zastavil před rokem 1989. Podaří se někomu tuto postkomunistickou organizaci zlikvidovat a tím i vyřešit problémy s úbytkem zvěře a s bezpečností v našich lesích?
0 0
možnosti

Zajic

9. 3. 2002 0:09
Re: ČMJ - dítě komunismu - vyvorne receno
Mam stejny nazor. Nez se komunisti zmocnili moci r1948, byly nase lesy pod spravou Statnich lesu, organizace vedene spickovymi odborniky  - lesnimi inzenyry a soucasti byli i vami zminovani plne profesionalni lesnici - hajni, forti. Dohromady vsichni tito lide vyvorili system udrzuji prirodu v prelidnene evrope a umoznujici jeji racionalni vyuzivvani - tezbu dreva a lov lovne zvere tak  aby nabyla narusen prizozena rovnovaha. Odstel nekterych zvirat je nutny, jinak by se premnozila a narusila prirodni rovnovahu. Ale to je ukol pouze pro profesionalni lesniky a ne "praskaly" s vyliznymi mozky.
0 0
možnosti

honza

6. 3. 2002 14:30
co je to za lidi co pisou?
Kdo jsou tito Hanuš Hanslík, David Macháček, Milan Libiger, Jan Gazdík, kdybych postupoval jako oni tak nazvu celou mladou frontu partou tupcu a hlupcu,ale vim ,ze to tak neni.Chtel bych se tech panu zeptat,co to znamena,ze myslivci ziskaji zbrane a lovecke listky stejne snadno jako doposud.Myslivci pro ziskani loveckeho listku musi slozsit zkousky,ktere nejsou jenoum formalitou jak si asi pani mysli,je to soubor zkousek ..chov zvere,zbrane a strelivo atd. a somozrejme musi dale ziskat zbrojni prukaz stejnym zpusobem jako kazdy jiny,tak nevim co jste tim meli namysli.Nez neco napisu tak si o tom neco prectu a neplacam tady populisticky kecy
0 0
možnosti

pcx

6. 3. 2002 14:59
Re: co je to za lidi co pisou?
Podle toho, jak se ti vidloni v zeleným chovají, se dá usuzovat, že i tak jsou zkoušky příliš jednoduché. Zatím to vypadá, že dělají jenom zkoušku ze střelby na slepo a chlastání na čas.
0 0
možnosti

zajíc

6. 3. 2002 14:29
jen počkejte
vy zmrdi myslivecký, jen počkejte, až nám evoluce umožní se bránit, potom dojde i na vás. nejdřív vás odchytnem pak vypustíme, dáme malej náskok a potom za všeobecného veselí všech přičumujících zajíců zastřelíme. lovu zdar.
0 0
možnosti

Zajic

9. 3. 2002 0:18
Re: jen počkejte - nepouzivej moji zkratku Zajic
Kdyby sis prolistoval prispevky videl by jsi ze takove jmeno pouziva uz nekdo jiny.
0 0
možnosti

Koudelka

6. 3. 2002 14:04
Ozrali primitovove
Dobre si pamatuji jak v hedne nejmenovane visce se ozrali mistni myslivci a na louce za barakem strileli po vsem co se hnulo. Zastrelili pro jistotu i sousedovi psa, ktereho vsichni znali. A to srtileli smerem k dalsim chalupam a barakum. Mozna je i mezi myslivci par slusnych lidi, ale z vlastni zkusenosti tvrdim ze vtesina je spolek zamindrakovanych ozralych primitivu
0 0
možnosti

Bubák

6. 3. 2002 13:22
Co je to "profesionální myslivec" ?
Rád bych se taky zúčastnil ankety.
0 0
možnosti

MAS

6. 3. 2002 22:06
Re: Co je to
TENHLE TERMIN SI VYMYSLELI AUTORI PRISPEVKU, KTERI O DANEM TEMATU NEMAJI ANI PARU A MYSLI SI JAK NEJSOU INTELIGENTNI. ALESPON SE MAME CIM BAVIT,CO JINEHO NAM ZBYVA,LEPSI NEZ NAD TEMI PRISPEVKY RONIT SLZY.
0 0
možnosti

Vincent Vega

6. 3. 2002 12:31
primitivové,
možná jsou,aspon nekteří.znám dva atěm bych nesvěřil ani jídelní příbor.Chodit dneska do lesa, je kvuli nim taky adranalinovej sport.
0 0
možnosti