Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dejte nám popelníky, poručila si vláda

Ministři české vlády ignorují protikuřáckou kampaň, k jejíž podpoře se jinak vždy rádi přihlásí. Koneckonců ignorují i normy, které se sám kabinet snaží prosadit. V budově Krajského úřadu v Karlových Varech, kde včera vláda zasedala a kde je jinak striktně zakázáno kouřit, si nechali ministři do předsálí nainstalovat popelníky. V přestávkách vládní schůze si díky tomu kuřáci ve vládě nemuseli svůj zlozvyk odříkat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sandstorm

Omezování nekuřáků
Pravidla o nekouření tady a tam a úpění poameričtělých kraviček (které si stěžují na kouřící kolegy) vyznívají trochu směšně.
Ano, kuřák svým způsobem škodí zdraví pro lidi v bezprostřední blízkosti, ale věřte mi, že čekání po dobu jedné minuty na přechodu pro chodce na frekventované silnici dá vašemu zdraví zabrat víc než horda kuřáků za celý den.
A pokud někdo chce být opravdu hnidopich a namítat, že auta jsou potřeba, zatímco těch několik nanogramů škodlivin z cigaret ne, ať prosím přestane používat deodoranty a voňavky na bázi freonů, protože tím škodí nám všem i budoucím generacím.
Proto si myslím, že takové diskuze a kampaně ve stylu malých dětí jsou zbytečné. Kuřák není o nic horší než nemytý důchodce nebo hodně navoněná děvka. Vláda by měla svoje legislativní úsilí obrátit užitečnějším směrem, jednoznačně také proto, že se pak svými předpisy odmítá řídit.
0/0
28.2.2002 13:48

PP

Jeste neco
...a uplne vazne. Z diskusi jako je tahle je jasne videt, jak je to u nas s demokracii. Jiny nazor nez vetsinovy se netoleruje. Kdo kouri a zastava se kuraku, nema rad Ameriku a vazi si Zemana, protoze pro tuhle zemi neco udelal (i kdyz uznavam, ze s tou podporou zidu seredne uletel), ten je spatnej, vyhodme ho z kola ven. To pak neni demokracie, ale spolek hochu a devcat, co spolu mluvi, voli Marvanovou a chodi jen k McDonalds protoze tam se a) nesmi kourit a b) tim se podpori Velky Spojenec. Oznamuju vam, ze jsem si prave u sveho pocitace zapalil dalsi gauloisku, nalil si velkou vodku, je mi fajn a myslim na vas snazive a beznadejne podvedene shovivave a privetive :-) ale vazne, principem demokracie je tolerovat i jiny nazor nez muj vlastni! Ja bych se rad pletl, ale furt se mi zda, ze vetsina lidi u nas nechce demokracii, ale bolsevismus s jinym znamenkem. Coz je docela blby.
0/0
28.2.2002 12:12

séma

Re: Jeste neco
...a ještě vážněji. Při vodce a gauloisce si ještě jednou u Vašeho počítače přečtěte článek, o kterém je tahle diskuse a zjistíte, že není ani tak moc o potlačování názorů, ale o svévolném porušování zákonů z titulu moci. Ti, kdo s tím nesouhlasí, nechtějí demokracii ale bolševismus ?!?!?!
0/0
28.2.2002 12:32

frank

Re: Re: Jeste neco
Sice jsem se u první části textu od PP dost nasmál a nemůžu jen souhlasit, ale máte recht. Je to vážně o něčem zásadně jiném.
0/0
28.2.2002 12:50

PP

Re: Re: Jeste neco
No, ja ten clanek ctu jinak. Podle me neni o "svevolnem porusovani" atd., ale o blbem internim predpisu na krajskem uradu v Karlovych Varech. Jasne ze je v neporadku, ze se vlade vyhovi a normalnimu cloveku ne - s tim souhlasim. Ten bolsevismus, to neni reakce na clanek, ale na prubeh diskuse: rekl jsem neco jineho nez vetsina a zacali mi nadavat, ne premyslet, jestli treba taky nemam kousek pravdy. A bolsevismus je taky v tom, jak ochotne prebirame psane i nepsane normy chovani ze Zapadu a neprihlizime k mistnim podminkam, preferencim, moznostem. V tech Varech bezpochyby polovina uredniku jsou kuraci (normalni vzorek populace). Misto toho, aby tam meli nejakou formu dohody (tato kancelar je kuracka, tato ne, tato zasedacka ano, tato ne, komu to nevyhovuje, muze si presednout), maji striktni zakaz a nemaji v budove popelnik. Mne je sympaticke, ze Zeman a spol. kouri, je z toho videt, ze to jsou normalni lidi jako my. Nenormalni jsou ti zakazovaci. Ja bezne kourim i na navsteve v nekuracke rodine - kdyz se jim to nelibi, at me nezvou. Takze kdyz prijde kuracka vlada na nejaky urad, tak bych pokladal za samozrejmost, ze tam popelniky budou. Ono to vypada vsechno jako banalita, ale neni - je to ukazka, jak se tahle zeme pomalu meni na EUmelou hmotu.
0/0
28.2.2002 13:07

frank

Re: Re: Re: Jeste neco
PéPé, já Ti rozumím. Ale vezmi to taky jinak. Když už vláda a další zákonodárné sbory vydaly normu, že se ve státních budovách nekouří, tak se tam prostě nekouří. Nic víc, ale taky nic míň. Ono to taky souvisí se Zákoníkem práce, poněvadž když šéf úřadu normálně zakuzuje svým podřízeným v budově kouřit, tak to přeci nesmí být dovoleno ani vládním činovníkům. Nebo snad běžní zaměstanci jsou skutečně menší lidé, nebo pracovníci, nebo občané, nebo zaměstnanci státu než páni ministři, premiéři atd.? Nejsou. Prostě n e j s o u. A nejsou! Ono jde fakticky o princip.
0/0
28.2.2002 15:09

PP

Re: Re: Re: Re: Jeste neco
Ale jo, tomu ja taky rozumim -  a naprosto souhlasim s tim, ze ministr neni vetsi a duleziteji nez kazdy jiny. Je pravda, ze systemove vzato to meli udelat jinak nez okazale ignorovat predpisy. OK, anarchie casto neni dobra vec. Ale zas na druhou stranu slepa ucta k blbemu predpisu taky neni dobra vec, to proste neberu. Na vojne nas kdysi ucili, ze rozkaz se musi splnit, i kdyz je sebehorsi, a az pak si clovek muze stezovat. Jenze tim se ve spouste situaci ridit neda - nekdy je proste obcansky spravne rozkaz, zakon ci predpis porusit. Tohle mozna ten pripad nebyl. Dobre, vlada se zachovala pysne, buransky ci jak, ale porad tu je vecna stranka problemu - zakaz ci nezakaz koureni na verejnych mistech. Neni to dobra prilezitost, kdy se nad timhle problemem zamyslet?
0/0
28.2.2002 15:43

Ila

Re: Jeste neco
Jste fantastickej - není co dodat. Absolutne s vámi úplně ve všem souhlasím. Jste mě velmi ssympatickej, já jsem svobodný člověk vždy- za každého režimu a s chutí si zakouřím a nenechám se nikým omezovat! A to je demokracie a tu já mám celá léta i za toho totáče! Víte je smutné, že jsme byli jako národ hurá východ a teď jsme hurá Amerika, je mně z nás blbě. Mějte se moc hezky, škoda, že lidí s takovou moudrostí, statečností a názorem je hrozně málo.
0/0
28.2.2002 15:49

Syrael

Všem kuřákům a kuřačkám..
..vzkazuji jen jedno: STRAŠLIVĚ, HNUSNĚ, K ZBLITÍ SMRDÍTE A NESNESITELNĚ VÁM VÁM PÁCHNE Z PUSY. 
0/0
28.2.2002 11:12

PP

Re: Všem kuřákům a kuřačkám..
Tobe zas smrdej nohy, krehulko. A kdovi co jeste. Protoze se jako vetsina z nas mejes jen jednou za tejden. Normalni Cech smrdi, o co jde? Prodavas dezodorant nebo co?
0/0
28.2.2002 11:53

b*

Re: Všem kuřákům a kuřačkám..
díky za upozornění už sem byl celej žhavej se s tebou začít líbat...:))
0/0
28.2.2002 11:54

PP

Diskriminace kuraku
Ja jsem pro, at se bojuje proti koureni, ale ne proti kurakum. To je rozdil! Je v poradku, at nezacina kourit mladez, prinejmensim do te doby, dokud neni dospela a odpovedna. Osvetu, omezeni prodeje, prosim - to je v poradku. Ale proc ksakru buzerovat nas dospele, co jsme - priznavam to - na tabaku zavisli? Od te doby, co se u nas s cigaretou po americku vyhazuje pred barak, mam poprve v zivote pocit, ze koureni opravdu skodi zdravi, protoze jsem furt nastydly. (V americe je holt o dost tepleji nez u nas, ale o tom nikdo nepremysli.) Zakazy koureni na pracovisti, kde je vetsina kuraku, je porusovani lidskych prav! Jsem naprosto solidarni s vladou, jen jim zavidim, ze oni si to muzou prosadit a ja ne... treba by si to mohla nejaka partaj dat do volebniho programu? Tu bych volil.
0/0
28.2.2002 10:12

antiPP

Re: Diskriminace kuraku
No ja zase doufam, ze to nikdo neudela....
Zakon se stejne mizerne dodrzuje a mensina /udajne okolo 30%/ obyvatelstva svym zlozvykem ohrozuje zdravi vetsiny - neni nic prijemnejsiho, nez stat v desti na kryte autobusove zastavce, kdy si JEDEN kurak zapali tak, ze ZBYTEK MUSI inhalovat skodlive a zapachajici vypary.
Beru to jako projev nedostatku ohleduplnosti vuci ostatnim, nedostatek lidske slusnosti.
0/0
28.2.2002 10:48

PP

Re: Re: Diskriminace kuraku
Jasne. Vy to berete jako diskriminaci a "nedostatek slusnosti". Ja zas beru jako diskriminaci, ze na verejnych mistech kourit nesmim - tim spis, ze je to nedavny jev a jeden z projevu jimz se nase spolecnost opici po Zapadu. Jeste tak pred patnacti lety byla i v letadlech kuracka a nekuracka cast! V takove symetricke situaci je jedinym resenim kompromis. Ja tvrdim, ze dneska je ten kompromis hodne vychyleny ve prospech nekuraku a ze by se s tim melo neco delat. Jinak totiz tady za par let taky muzeme mit zakaz koureni v hospodach! Dovedu si predstavit (i kdyz si ted treba myslite ze prehanim), ze na takove hovadine uz nekde par yuppies pracuje - samozrejme v anonymite, protoze tohle uz neni sranda, to je vec, za kterou by se melo lyncovat. A jeste neco: jeste vic, nez zakaz koureni, me vytaci ta moralni nadrazenost, s jakou nekuraci vzdycky vyrukujou, kdyz takovahle diskuse zacne. Nekourit neni zadna zasluha. Clovek muze byt dobry nebo spatny, at kouri nebo ne.
0/0
28.2.2002 11:47

Petr Herma

Re: Re: Re: Diskriminace kuraku
Spise nez zakaz koureni v hospodach bych uprednostnil nekuracke hospody. Nekuraku je ve spolecnosti vetsina a velka cast z nich do hospod nechodi kvuli kurakum. Mimochodem, v EU je dan na krabicku 65 korun, takze se vam konicek docela podstatne prodrazi.
0/0
28.2.2002 16:23

antiPP

Re: Re: Re: Diskriminace kuraku
A jeste neco: jeste vic, nez zakaz koureni, me vytaci ta moralni nadrazenost, s jakou nekuraci vzdycky vyrukujou, kdyz takovahle diskuse zacne.
- ja se moralne nepovysuji, mne chovani kuraku vuci nekurakum vadi a beru jej jako projev neslusnosti. Co delaji nekuraci kurakum jako vendetu proti jejich zlozvyku? Nic.
Nekourit neni zadna zasluha. Clovek muze byt dobry nebo spatny, at kouri nebo ne.
- a kourit tedy zasluzne je? Co treba jiny - navykovy - zlozvyk: alkoholimus? Je snad nezasluzne zustavat vetsinu zivota neopily? Je zasluzne byt opily? Vas argument mi proste neobstoji - a to nemluvim o tom, ze bych se v zivote nena/neo/pil....
0/0
28.2.2002 16:48

Vašek

Re: Diskriminace kuraku
Nekuřáci kuřáky nikdy nemohou diskriminovat. Funguje to pouze opačně. Nekuřák nemá prostředky, kterými kazí vzduch v místnosti, nutí nás nekuřáky svou netolerancí dýchat smradlavý vzduch a zhnuseně odhazovat "nevyvětratelné šaty" přímo do pračky. Kuřák tuto hrůzu podstupuje dobrovolně a bohužel se někdy skupiny kuřáků a nekuřáků někde protnou. Ještě jsem nezažil, že se kuřák při tomto střetu omezil.
0/0
28.2.2002 10:51

Jerry

Re: Diskriminace kuraku
Naprosto souhlasím.
0/0
28.2.2002 10:57

vaSEK

Re: Diskriminace kuraku
> at se bojuje proti koureni, ale ne proti kurakum
ja jsem taky pro, at se bojuje proti koureni a ne proti kurakum, kuraci svym kourenim bojuji proti sobe (a otravuji i ostatni), koureni je tedy nas spolecny nepritel! Proto bych to v zajmu nas vsech nejak vymytil! Souhlasite se mnou?
> Zakazy koureni na pracovisti, kde je vetsina kuraku, je porusovani lidskych prav!
No tak tohle je uplna hovadina, to se na me nezlobte! Vubec nevite, co je to porusovani lidskych prav! Kurak z principu porusuje prava ostatnich (v souladu s definici svobody, ktera konci tam, kde by byla dotcena prava ostatnich). Naopak je to nesmysl!
 
0/0
28.2.2002 11:08

Igorek

iDNES!
Definitivní důvod pro mě, že se iDNES i Mladá fronta pod novým šéfredaktorem zbulvarizovaly. To už opravdu není o čem psát!?! 
0/0
28.2.2002 10:09

Ritchy

Narkomani
Na tomto příkladě jde jasně vidět jací politici nám vládnou.Sami kážou vodu a chlastají víno.A jak k tomu příjdou obyčejní občané?Jako vždy!Musí si zvyknout.Jako nekuřák vím,že kouř z cigaret se jen tak nevyvětrá a lidé chodící na krajský úřad v Karlových Varech budou muset tento smrad čichat.Podle mne máme vládu narkomanů a ignorantů.Těším se až pan premiér Zeman a jeho kolegové zmizí ze scény.S pozdravem Richard Hampl-Sokolov
0/0
28.2.2002 9:59

b*

aneb kterak mfdnes dělá opět z komára velblouda..:)) vrcholem pokrytectví by naopak bylo kdyby kuřáci ,protože jsou politiky,na veřejnosti nekouřili..
0/0
28.2.2002 9:34

mike

buzerace
nas budou buzerovat at prestaneme kourit na verejnych mistech, ale sami si delaji co chcou a zneuzivaji sveho postaveni. a neni to pouze o koureni, kazdeho z ridicu uz urcite nekdy predjel v ranni zacpe bavorak s majackem na strese aniz by houkal. no jo ministr se musi dostat vcas na jednani, jako my ostatni bychom nespechali za svymi povinostmi. vsechny tyto veci bych pretrpel kdyby ta nase vlada a parlament za neco stal, ale oni stoji vsichni za velke hovno. poradny zakon jeste neschvalili ani nevymysleli, ale jak se hlasuje o vyplatach tak to jsou jako jeden  muz. vsichni kecaji, ze si penize clovek musi zaslouzit dobre odvedenou praci, ale co oni. kazdy zakon potrebuje novelizaci atd. 
0/0
28.2.2002 9:18

Marten

všichni jsme si rovni...
V naší zemi jsme si všichni rovni, zejména pak někteří... Toto bylo výstížné za komunistů a bohužel dnes to platí také a možná ještě více. Je cosi schnilého v tomto státě. Nejsem radikál,ale " smetení vlády do Vltavy " se mi nejeví jako špatný nápad. Důvěra lidí v politiky se buduje právě od takovýchto maličkostí až po správné řešení závažnějších problémů.Blíží se volby, poraďte mi koho zvolit.aby se to konečně změnilo a politici hleděli na blaho národa víc než na blaho vlastní a svých příbuzných.
0/0
28.2.2002 8:45

Trouba the MicroWave

Re: všichni jsme si rovni...
To uz kdysi davno za komancu rekl Jan Werich: "U nas jsou si vsichni rovni, ale nekteri jsou si jaksi rovnejsi." Doba se zmenila, ale moc chutna porad stejne...
0/0
28.2.2002 9:22

Bogan

Trošku mi vadí ...
Na tom článku mi vadí jenom to, že se píše zase jednostranně. že místopředseda senátu Jan Ruml báňá jen to hvízdá, hodný děvče Hanka Marvanová taky a všude a všechno a tatíček na Hradě /tak tomu si taky museli dřív nosit popelníky až pod nos - teď nevím po té nemoci). nelíbí se mi tedy ta jednostrannost, která z těhle článku úpně teče.
0/0
28.2.2002 8:31

Olda

blbouni
Ach jo, no ale u nasi dnesni vlady uz se clovek asi nedivi nicemu. Doufam ze jim po tomto extempore alespon klesnou preference minimalne o 10 procentnich bodu...
0/0
28.2.2002 8:10

Pepa

Co na to ministr zdravotnictví ?
Doufám, že ministr Špejbl zdravotnictví stál poblíž a varoval je, že kouření způsobuje rakovinu   
0/0
28.2.2002 7:52

Frank

Nejsou schopni ...
Naši mocipáni a papaláši nejsou schopni ani plnit to, co určují zákony, které buď sami navrhli, nebo jejich nohsledové schválili. Mimochodem je to správně, že se nemá kouřit ve státních budovách. Sám holduji tomuto zlozvyku, avšak ve firmě je zákaz a tak musíme chodit mimo. Pokud bychom byli přistiženi na území firmy jsou vypsány zvyšujícící se, a bolestné sankce. Třetí porušení končí ukončením pracovního poměru. Je zajímavé, že, ačkoli zpočátku neradi jsme schopni toto naše pouze interní nařízení dodržovat. Nakonec moje spotřeba cigaret poklesla na polovinu. Dá se to vydržet. Nekouřit.
No ale je to jasné. Jednak jsme v Čechách, kde je premierém replika Švejka, a navíc, vždyť oni mají sami sebe za natolik výjimečné, že přece nic dodržovat nemusí. Jsme jim k smíchu. Vůbec si nejsou schopni připustit, jak jsou ve své velikosti trapní a směšní. Jak asi takoví papaláši nepodlehnou jiným svodům, korupčního a lobbistického charakteru, když nejsou schopni vydržet bez té svojí berličky, to si vážně neumím představit.  Je to prostě v ...
0/0
28.2.2002 7:51

Petr

Umění oddělovat podstatné
Kdo chce bíti psa, hůl si vždy najde. Proboha, kritizujte vládu za vývoj ekonomiky, vybírání daní, růst HDP, zahraniční politiku, školství a já nevím za co ještě a máte (máme) na to svaté právo. Jestli někido někde kouří nebo ne? K smíchu.
0/0
28.2.2002 7:47

radek

Re: Umění oddělovat podstatné
Jiste. Oddelovat podstatne od nepodstatneho. Jenze, kde zacina to podstatne a kde to nepodstatne? Pokud nejsou poslanci s to dodrzovat zakladni predpisy, ktere jiste nevznikly z rozmaru nekoho, jak pak budou asi vest tuto zemi? Pravidla plati snad pro kazdeho. Nebo snad ne?  
0/0
28.2.2002 7:56

Frank

Re: Umění oddělovat podstatné
Vážený Petře,
to je právě ono na co spoléhají. Jenže se mýlíte. Oni porušili zákon. A kdo jiný by ho asi tak měl dodržovat, když ne členové vlády?
0/0
28.2.2002 7:57

Trouba the MicroWave

Re: Re: Umění oddělovat podstatné
... maji imunitu...
0/0
28.2.2002 9:33

Jury

Re: Umění oddělovat podstatné
POdstatné je,že si skupina lidí dovolí (a může jí to projít) odhlasovat možnost porušit zákon sama pro sebe
0/0
28.2.2002 8:07

Otto Jezek

Re: Umění oddělovat podstatné
...nekdy uz to oddelit nejde. Je to proste uz jen dalsi negativni kritika po tech za vyvoj ekonomiky, vybirani dani, rustu HDP, zakranicni politiku, skolistvi, atd. Kdyby si tato vlada plnila sve vyssi cile, tak by si nikdo ani nevsiml drobnych nesvaru.
0/0
28.2.2002 9:00

Philip Morris

Není co dodat!!!!! Nevolit!!! Již nikdy!!!!
0/0
28.2.2002 7:25

MB

zákon platí jen pro někoho, že ?
0/0
28.2.2002 7:21

MB

0/0
28.2.2002 7:20

Trace

Zasranci...
... a takove vlade mam platit dane...?
0/0
28.2.2002 7:11

Rádě

Je mi zle z naší vlády.
Jsou to hovada, co žijou z našich daní a smějou se nám ještě do ksichtu. Omlouvám se za ta hrubá slova, ale dost mě ten článek rozčílil.
0/0
28.2.2002 7:11

CAPSLOCK

Re: Je mi zle z naší vlády.
A BUDE TI ZLE I Z TE PRISTI, NEDELEJ SI ILUZE, ZE BUDE LEPSI.
0/0
28.2.2002 7:34

Butty

Hovada ?
Nekde ve Spojenych statech by byli politici s takovym ignorantskym chovanim donuceni odstoupit a zmizet z verejneho zivota, tady v Bohemii to vzrusi jenom prislusniky novinarske obce, nikoliv volice... Ale muzeme si za to vlastne sami...
0/0
28.2.2002 7:05

Vašek

Pro nás pravidla neplatí - jsme VLÁDA
A takoví lidé nám budou kázat o pravidlech a nastavovat zákony této republiky? Promiňte, to je k smíchu.
0/0
28.2.2002 6:49

karber

Frajeři.
Kážou vodu a pijí víno a ne jenom v tomto případě.Holt novodobá šlechta!
0/0
28.2.2002 6:38

duml

Díky za zveřejnění
Děkuji novinářům za zveřejnění chování této vlády.Lepší antipropagaci si tito ignoranti nemohli přát. Váhavý volič slušného chování si udělá obrázek .Ryba smrdí od hlavy a když si hlava svoje zákony ignoruje,je to krásný signál pro voliče.Zastupitelé však stáhli zbaběle ocas mezi nohy, aby se členům vlády vlásek přes cestu nepřeložil,aby nedej bůh se na ně vláda špatně podívala,nakonec jde jen o peníze,vlezdoprdelkové,ne?
0/0
28.2.2002 6:34

dífka

Re: Díky za zveřejnění
Vy myslíte, že ostatní jsou jiní? K, všichni jsou stejní, jen některým dělá lépe si z nás dělat blázny, druzí jsou opatrnější.Ti to budou dělat  až budou mít v červnu jistá koryta.Prostě máme už několik let smůlu, že se nedokážeme trefit a dosadit tam ty pravé.
0/0
28.2.2002 8:13

Cudla

Re: Re: Díky za zveřejnění
Nejsou žádní praví.... jsou jen lepší nebo horší, ale všichni jsou špatní. Na světě není dobrých politiků a Ti, kteří vstupují s dobrým úmyslem jsou brzy obroušeni a osekáni státním aparátem úředníků. Je to tak všude na světě a bylo by naivní předpokládat, že právě u nás to bude jinak. Můžeme vybírat jen z toho co tu je a to to tu je jsme vlastně MY... tak na co si tu stěžujeme - vždyť každý z nás když může, někde něco obejde nebo zašvindluje - oni jso jen víc vidět a byť tuto stranu nevolím a volit nebudu, je teď vládnoucí a zítra bude jiná - podstata zůstává - změnit se musíme MY a pak budou jiní ONI (protože ONI vycházejí z nás).
0/0
28.2.2002 9:47

duml

Díky za zveřejnění
0/0
28.2.2002 6:28

stavitel

Viděli a viděj......
Jen svoje zájmy!!!
0/0
28.2.2002 5:51

RYBAR1

ministri huli..
Vzdyt maji zarivy priklad - Havla.Jsou to vsichni lumpove, lhari a hypokrati, pro ktere plati JINE zakony, nez pro nas.
0/0
28.2.2002 5:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.