Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Skini si radí, jak uniknout trestu

"Věřím, že pokud jste dost chytří, nemohou vás zavřít, neboť nebudou mít žádné důkazy. Při výslechu popírejte příslušnost k jakékoli organizaci nebo sympatie se skinheads," radí autoři zinů, nejbrutálnějších rasisticky zaměřených materiálů u nás, které jsou určeny pravicovým extremistům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

island

fuck off skins
jdete vsichni do hajzlu, vase dny jsou stejne secteny, stejne jako anarchistu, fetaku a jinejch asocialnich zivlu, kteri kazej zivot nam, sporadanejm obcanum.
skinhedi jsou zakomlexovana luza, ktera zije na nejnizsi socilani urovni, pobira statni podpory a ma problemy s alkoholem. jeste jsem nevidel, ze by prislusnik skinheads mel vysokoskolske vzdelani a jine uplatneni nez opravar prasklejch trubek.
0/0
27.2.2002 22:11

Marty

Karlin, Zizkov...
Co vam tak vadi na Karline a Zizkove? Ja si naopak myslim, ze (vedle Libne, kde to taky docela dobre znam), jsou to nejlepsi ctvrti v Praze. Chapu, ze nekomu vadi spina a lide, kteri nemaji penize, ale pro me jsou to posledni mestske casti, kde je jeste normalni zivot: obchody, kde jsou normalni ceny a normalni prodavaci, lide na ulici, kteri nejen prebihaji z kanclu do KFC a zpet a maji vyraz jak idioti z TV serialu, hospody, kde si clovek nepripada jako otravny chudak nebo nekdo, koho je potreba oskubat, na ulici normalni auta a ne ty, na ktere slusny clovek vydelava cely zivot (pokud vubec) a ktere jsou jasnym produktem okradani druhych. Co se tyka cikanu, tak me sice parkrat okradli, ale ve srovnani s tim, o co mne dnes a dene pripravuji "bili" soukmenovci svymi velice chytrimi politickymi a ekonomickymio cachry, to nic neni. Diky za pozornost.
0/0
26.2.2002 14:07

Alias

Re: Karlin, Zizkov...
, To ze si social nesvaluj na druhe. Az ti nejaky tvuj milovany ciganek zabije zenu pro par korun a nebo ojede nezletilou dceru tak, ze bude mit do smrti poskozenou psychiku, tak budes asi hodne premyslet.
0/0
26.2.2002 14:44

Marty

Re: Re: Karlin, Zizkov...
Ty vypadas, ze mas poskozenou psychiku. Ja se s tim, ze jsem "social" vyrovnat dokazu, ale ty zrejme mas problem vyrovnat se s tim, ze si neporadis s cikanem. A co se tyka vrazdeni, tak myslim, ze bila rasa ma v predposlednim stoleti jasne vedeni ve vrazdeni a cikanske zlociny proti "bilym" valecnym a zlocineckym masineriim nic neznamenaji - da se proti nim navic docela slusne branit... 
0/0
26.2.2002 15:53

Racek

***
Cikány do plynu ? Zastav se na chvilku...
0/0
26.2.2002 13:23

Filipes

Re: ***
Tak jsme se na chvilku zastavili a pak: zase jsme se rozesli.
0/0
26.2.2002 13:37

Daněk Michal

valmezcity
My jsme Vam ukazali jak na to. Ted uz to je parkrat zopakovat a muzou to rozpustit.  Jinak CK ANTIFA porada pro skiny pobytove zajezdy v Izraeli.
0/0
26.2.2002 11:22

Sandstorm

Re: valmezcity
Hmmm, raději bych uvítal CK Rozum, která k náckům přibalí i antifašisty a všechny je někam odveze resp. vystřelí, aby se nikdy nevrátili
0/0
26.2.2002 11:28

OI!Skinhead

Skinheads neznamená rasizmus!
Rád by som autora článku a tu diskutujúcich upozornil, že praví Skinheads nemajú s náckami nič spoločné. Praví Skinheads sú nerasistickí alebo antirasistickí. Nacistická lúza nemá s hnutím Skinheads nič spoločné.
0/0
26.2.2002 10:24

Hadd

Re: Skinheads neznamená rasizmus!
Možná u vás. Tady je to samý nedomrlý lebkoun, bez vlastního názoru a rozumu, schopný pouze plnit příkazy zakoplexováných psychopatů, kteří nemají ani tu odvahu veřejně se hlásit ke své úchylce.
0/0
26.2.2002 11:01

Alias

Re: Re: Skinheads neznamená rasizmus!
, Tobe bych pral aby sis ten Mein Kampf precetl, ja ho cetl uz v nemeckem originale a cesky preklad mam samozrejme take. Jenze problem, ze takovi magori jako ty by z toho nepochopili nic. Ada nebyl genius, ale hodne mu to palilo a kdyz si uvedomite kam se takova necista spolecnost (viz usa,cr,...) zene, musite mu dat za pravdu. To mi prijde horsi delat to same co fasisti, ale skryte a nenapadne jako nasi milovani komancove a radobykapitalisti. Tehdy byla jina doba, vse se bralo vice nasilne a demagogicky, dnes je to nesmysl resit takto, ale myslenka je stale ziva. Take by nikdo z vas "neuveril" jakymi kecy jsme byli krmeni jeste pred trinacti lety, projdete si dobove noviny, budete se divit jaky jste byli (vasi rodice) kreteni,pak nadavejte skinum, jste o hodne lepsi! VAM NIKDO MOZEK NEVYMEJE,ZADNEJ NEMATE, poslusne zobete z rucicky kazdemu kdo vam da nazrat cechackove pitomi.
0/0
26.2.2002 14:41

Karel

Re: Re: Re: Skinheads neznamená rasizmus!
Z Tvyho prispevku muze presne kazdy vycitit, jak muze vypadat psychika frustrovaneho jedince. Clovece, vzdyt Adolf byl totalni dement, ktery jenom dokazal zmanipulovat lidi ve svym okoli a pritahnout lidi, kteri byli nerozhodni. Pokud by nezbrojil a neruinoval ekonomiku nadmernym cerpanim penez z jinych kapitol hospodarstvi do zbrojeni tak by se mu ani nepodarilo dostat Nemecko ze srabu a pokud jde o to, jak vypada cesek spolecnost tak je to prave kvuli tomuhle idiotovi a jinejm jeho prisluhovacum, ze jsme se ocitli pod kridlama ruskyho bratra, ktery to co nestihnul Adolf doruinoval sam. Jenom mi vysvetli, co mel znamenat Tvuj mozkovy vylev na konci Tveho prispevku, protoze nejsem schopen pochopit Tvoji myslenku. Ty jsi noviny necet, nezil jsi tady, protoze jestli jo, tak jsi byl taky kreten a dle Tveho vyraziva jim stale jsi. Nevim taky, co vidis pod pojmem necista spolecnost. Protoze pokud srovnavas CR s USA tak to jses uplne mimo. Zkus nejdriv vlastni myslenku napsat na papir a pak ji nekde ventiluj. Kdyz uz se hlasis ke svym idealum, tak bud alespon tak vtipnej a rekni to nahlas a priznej to i pred soudem. Za Tvoje presvedceni Te nikdo nezavre, za to ze ale prepadate lidi, do kterych Vam nic neni a votravuje svym chovanim a hajlovanim a bordelem slusny lidi za to za katr patrite pravem!!!!
0/0
26.2.2002 15:23

Alias

Re: Re: Re: Re: Skinheads neznamená rasizmus!
, Ani jsem to nedocetl. diskuse na tema za vse muzou nemci a adolf je typicka pro cechy. Jen si zustante v tom srabu co jste, za sto let se pak muzete vymlouvat ze za vse mohli nemci. To ze vy ste si nechali vymyvat mozek komancema 50 let je o nicem, to ze nemci sli za vudcem, ktery jim dal praci atd to nechapete. Omezeny mozecky snad nikdy na shledanou
0/0
27.2.2002 10:16

Karel

Re: Re: Re: Re: Re: Skinheads neznamená rasizmus!
Vzhledem k memu nizkemu veku jsem si opravdu nenechal vymyvat mozek komancema 50 let, stihli to pouze do 12 let.A kdo muze za nasi historickou situaci. Nemci se vzdycky k nam tlacili a delali vse pro to, aby z nas mohli tezit. Co jsi delal ty poslednich nekolik let?Za kym jdes ty a tvy soukmenovci s vylepanejma hlavama. Za vudcem. Ten je po smrti. Jdete prost enormalne delat bordel. Te dprudite do Ameriky, predtim jste prudili do Cechu. Co vlastne chcete?Jak by to podle Va smelo vypadat?Ze budete kazdyho cizince mlatit, kdy se Vam zlibi?A cim pak chcete zalepit ty diry v ekonomice, co tahle zeme dostala od drivejsich vlad? Tim, jak mlatite lidi a delate bordel vytecne prispivate k tomu, abychom zase na nekom byli zavisli. Vzdyt jste jenom banda usmrkanejch nemakacenku, ktery vsechno znaj, vsude byli, ale doopravdy vite leda tak co je v prdeli mekky!!!!
0/0
27.2.2002 13:50

Hodný strýček

Re: Re: Skinheads neznamená rasizmus!
Ty by jsi se hlásil kdyby jsi pouze za názor dostal x let kriminálu?
0/0
1.3.2002 23:56

Petr

Milan
Snad je na čase také dodat, že z různých podobných excesů má největší zisk vždycky stát, který tak získává dokonalou expozici vnitřního nepřítele, vůči němuž se může snadno vymezovat a odvádět tak pozornost od různých nebezpečných témat. Ono to stačí někdy vyprovokovat, např. zvýhodněním některých etnik, jindy se musí přistoupit k složitějším operacím a něco přímo stvořit (např. takový Combat 18 a britské tajné služby). Pak už jen ruku do poklopce a užít si spravedlivého hněvu veřejnosti, jež náhle zapomíná na naše drobné i větší prohřešky.
0/0
26.2.2002 10:08

Sandstorm

Názor
Souhlasím s většinou myšlenek, kromě blba LHL. Je pravda, že násilí by nemělo být projevem rozumného člověka, ale extrémní antirasismus a "antinásilí" jsou vlastně rasismem a násilím z druhé strany. Ale nechápu jednu věc - někomu snad na těch cikánech záleží? Vždyť je to odpad, stejně jako skini a anarchisti. Účelem trestní politiky by měla být ochrana slušných lidí a ne jednostranná ochrana jedné skupiny odpadků před tou druhou.
Podle mého názoru je údajný rasový problém pouze vděčným tématem pro novináře. Já to chápu, napsat o vraždě cikána je lepší než psát o výkyvech na burze nebo o sněhové kalamitě. Ale když si člověk vezme rozum do hrsti a uvědomí si, kolik je v republice skinů a kolik cikánů zemřelo v posledních deseti letech, dospěje k názoru, že "rasový problém" je jen okrajový jev kriminality a jeho podíl na celkové kriminalitě nepřesahuje výši statistické chyby.
Kromě televize jsem skina neviděl snad rok, a to žiju v Praze. Nepřehánějte prosím a nevyvolávejte domněnky, že žijeme uprostřed rasové války. A pokud nějaké "ziny" obsahují tato témata, tak se snažte pochopit, že skini, kteří to píšou, jsou sotva plnoletí a v pubertě člověk snadno podléhá snaze se zviditelnit a stát se velkým filozofem. Pokud někdo považuje skinheadské "ziny" za ohrožující, tak je sám mentálně špatně vybaven. Chytrý člověk se jim akorát zasměje.
Nemá smysl sklouznout k vyjmenovávání aktuálnějších a mnohem závažnějších problémů ve společnosti, ale myslím si, že cikáni vs. skini jsou v důležitosti hodně daleko na konci fronty.
0/0
26.2.2002 9:58

DR

Re: Názor
Ani jsem ten Váš blábol nedočetl... jestli rasový problém, tedy nějakých 20 vražd (za období po revoluci) je pro Vás jen okrajový jev kriminality.... atd.. tak mám pocit, že nejste úplně normální!! Zabít proto, že má někdo jinou barvu pleti, názory a život je naprosto to nejodpornější co si lze představit... p.s. mám takový pocit, že Vás asi nezmlátilo žádných deset skinheadů jenom proto, že máte mikinu z dlouhou kapucí a že jste byl v noci na špatným místě... sorry, ale pro pochopení problému by jste to možná potřeboval... jste zřejmě chlapík v letech, který si vozí zadek v autě, a daleko větší problémem jsou pro Vás peníze, peníze, peníze...., ale jsou tu i jiní.... sbohem a už nepiš!!!
0/0
26.2.2002 10:25

Sandstorm

Re: Re: Názor
Ani jsem ten Váš blábol nedočetl... Pak se nediv, že jste to nepochopil.
Zabít proto, že má někdo jinou barvu pleti, názory a život je naprosto to nejodpornější co si lze představit... No vidíte, to je kámen úrazu. Mě nepřijde horší zabít pro barvu pleti než zabití pro stokorunu nebo "jen tak, neměl čumět". Jistě, jsou tu polehčující okolnosti, ale dát rasovému podtextu přívlastek nejzávažnější přitěžující okolnost... to se mi nezdá. Úmyslná vražda kvůli kravině je vždycky hrozná, bez ohledu na povahu té kraviny.
jste zřejmě chlapík v letech, který si vozí zadek v autě... Je mi 23 a auta nesnáším
Ale dám vám za pravdu - rasový "problém" mi je šumafuk. Rasové problémy jsou podle našeho práva trestné a v posledních letech jsou i skutečně trestány. Tak v čem je problém?
0/0
26.2.2002 10:56

Sandstorm

Re: Re: Re: Názor
Ehm, chyba: Rasové problémy jsou podle našeho práva trestné...
Oprava: Rasové násilí je podle našeho práva trestné... 
0/0
26.2.2002 10:58

DR

Re: Re: Re: Názor
No a nakonec jsem si Váš příspěvek stejně dočetl... prostě mě to nedalo! S druhým odstavcem naprosto nesouhlasím - zabít někoho jen tak (pro barvu pleti... atd..) je něco co naprosto nechápu a co mě nedává pražádný smysl. Pokud někdo zabije někoho, např. při přepadení banky, tak jde krást a tedy dělat něco konkrétního (přilepšit si) co pro něj osobně má smysl...(a málo kdy tam jde s tím, že zabije xx lidí a pak si vezme peníze...). Jedná se samozřejmě o příklad!! A nechci tím říct, že jedno je horší. Vražda je vražda, ale má svoje důvody... ať už sebeodpornější! A už vůbec jsem se nevyjadřoval z hlediska trestního stíhání... to je na jinou diskuzi! Vadí mi lidé, kteří se odmítají touto věcí zabývat a nezajímá je.. Cikáni jsou dobří a špatný - být cikán v naší republice znamená, že jsem automaticky gauner atd... a to je co mě vadí a vadit bude! A v čem je problém??? V myšlením lidí, kteří stejně jako vy odmítají přemýšlet! A je to škoda zvláště, když jste mladý tak jako já... a o trestanosti rasově motivovaných trestných činnů.... řekl bych, že dost slabý a naprosto nevyhovující.. stačí číst a tak prosím čtěte!!!
0/0
26.2.2002 11:37

Sandstorm

Re: Re: Re: Re: Názor
Asi jsme si na začátku moc nerozuměli. Chtěl jsem spíš vyjádřit znechucení nad tím, kolik lidí (nemyslím vás, ale politiky a organizace) si z "antirasismu" udělalo slušný zdroj politického kapitálu.
Přitom na této věci není co řešit. To, že společnost odsuzuje rasismus, je vyjádřeno v trestním zákoně a a contrario i v Ústavě (rovnost v důstojnosti a právech) a tato politika je skutečně uplatňována. Skini jsou většinou vnímáni jako blbci (i já je tak vnímám), takže i po této stránce je vše v pořádku.
Takže ročilování se nad rasismem je asi stejně účinné jako rozčilování se nad krádežemi či chřipkou (to není zlehčení, ale pouze přirovnání věcí, které mají společné to, že se je nikdy nepodaří vymýtit).
Osobně si myslím, že problém není v názorech (každý má právo být xenofob a rasista), ale v prezentaci těchto názorů. Tedy chyba je v používání násilí jako vyjadřovacího prostředku a je pak vcelku jedno, jestli delikvent hlásá formou násilí rasismus, politický program, náboženství či oblíbené fotbalové mužstvo. Proto z duše nenávidím násliníky jakéhokoli druhu a je mi fuk, zda jsou rasisty či nikoli.
Prostě násilník zaslouží kastraci (aby se zklidnil :o) a vyloučení ze společnosti. Ve finále mi je fuk, jestli mi někdo rozbije hubu kvůli barvě pleti nebo kvůli tomu, že jsem mu omylem zasedl místo. Protože násilník si vždy najde důvod, proč svoje choutky po násilí uplatnit. Není divu, že mezi skinheads jsou "lidi" se zvýšeným sklonem k násilí.
Představte si, že by najednou rasismus nebyl. Myslíte, že by ubylo násilí? Ti samí násilníci, co jsou mezi skinheads, by akorát nebyli skinheady, ale jánevímčím a hlásali by něco jiného, hlavně "aby si mohli bouchnout".
Takže shrnu - vadí mi jakékoli násilí a nezajímá mě, čím dotyčný svoje násilí zdůvodňuje, protože to je vždy blábol, laciná berlička pro ospravedlnění svého chování a nikoli skutečný problém.
0/0
26.2.2002 11:56

DR

Re: Re: Re: Re: Re: Názor
Jo máš asi možná pravdu. V každém případě díky za reakci a za podněty k zamyšlení! Měj se fine!
0/0
26.2.2002 12:38

vaant

Re: Názor
Hele Sandstorme, něco tak zvláštního jsem dlouho neviděl: ty kritizuješ nácky a zároveň používáš jejich slovník a doslovné formulace ("někomu snad na těch cikánech záleží? Vždyť je to odpad, stejně jako skini a anarchisti"), sdílíš jejich základní východiska.. Z tvých komentářů jde však zároveň poznat, že nejsi hlupák, takže musíš vnímat tenhle rozpor, určitě víš, že někdy mluvíš jako kovaný nácek. Můžes mi to nějak vysvětlit? Díky.
0/0
26.2.2002 13:28

Alias

Vsechny do karlina nebo zizkova
, Nechapu, copak poustej cigany k internetu? Panove kteri tady tak krasne opevujete rasovou snasenlivost a podobne kecy, pral bych vam zit v karline, na zizkove, v libni, nebo ostrave, na okraji mostu pobliz chanova a na dalsich lokalitach. Zajedte se frajirci podivat do maticni, do chanova. Budete mluvit jinak. Ano, nebyl bych rasista, kdybych si zil jako mozna vetsina z vas, ale me ten mozek odmalicka vymyvali cigani a ne skini, moje sestra je kvuli mrzakovi chroma na jednu nohu a ja mam jizvu na obliceji 7cm dlouhou. Blbec? Hmmm branil jsem jako 15ti lety svoji devitiletou sestru, proti 7mi ciganskym vyrostkum odhadem tak 17-20 let. Jsem asi blbec, vsichni tady by urcite uspeli se svyma kecama o rasove snasenlivosti. Nevite o cem mluvite. Se skinama nesouhlasim ve vsem, ale kde je jeden extrem a soucasna extremni tolerance je nadeje ze se vytvori neco mezi tim.
0/0
26.2.2002 9:18

aa000

Re: Vsechny do karlina nebo zizkova
mezi takovymi extremy nemuze byt mir, anebrz pouze valka
0/0
26.2.2002 9:46

Delirium Tremens

Re: Vsechny do karlina nebo zizkova
Souhlasím s tím, že většina cikánů, jsou pěkní šmejdi. Ale neznamená to, že budu obdivovat bandu dementů jenom proto, že máme "společného nepřítele".
0/0
26.2.2002 9:56

Alias

Re: Re: Vsechny do karlina nebo zizkova
, Nepritel meho nepritele je muj pritel.
0/0
26.2.2002 14:33

Filipes

Re: Vsechny do karlina nebo zizkova
Souhlas, jsou to zbabely kurvy, sam jsem zazil podobnou situaci, kdy jsem se zastal nejaky holky (Cesky) proti peti cikanum (vyrostci jak rikas) a schytal jsem peknou nakladacku. Mozna jsem tak blbej jako ty, ale myslim, ze urcity veci se proste musej resit. Cikani do plynu.
0/0
26.2.2002 10:56

DR

Re: Re: Vsechny do karlina nebo zizkova
Jsi dement. Víš co to je plyn? Už nepiš!! Díky
0/0
26.2.2002 11:43

Filipes

Re: Re: Re: Vsechny do karlina nebo zizkova
Dement asi jsem, ale ten plyn si tak neber, to se rika jen tak, aby bylo jasne, co si dementi myslej o cikanech. Jo, my dementi, my to mame spatny, nicemu nerozumime a jeste se vzdycky najde nekdo, koho nase nizka inteligence nastve. Promin, ze jsem jeste neco napsal, DR.
0/0
26.2.2002 13:32

Delirium Tremens

Já bych je spíš litoval ...
Musí to být deprimující bojovat za "čistou rasu" a "čistou Českou republiku", když na ně právě ta rasa a republika sere. Ale je dost možné, že většina ze skinů takový pocit nezná stejně jako spoustu jiných věcí.
0/0
26.2.2002 9:06

BR

Ziny
...že Vám ty ziny vůbec vadí! Copak nevíte, že jen jedna promile ze všech skinů jsou gramotní. O toto bych se nestaral.
Problém asi ale je v exekutivní moci. Proč se jich soudy ptají, jestli k někomu patí nebo ne? Co je to za blbost? I bez těch rad od "chytráků" snad každej ví, že bonzovat se nemá. A to že někoho zmlátěj nebo zabijou bych prostě odsoudil jako trestný čin s rasovou motivací. Jsou lidi, kteří by zabili cikána apod., i když se k extrémistům nehlásí, ale rasisti jsou tak nějak samy pro sebe.
 
0/0
26.2.2002 8:50

DR

The f...... Skinhesds..!!
Ve svém životě člověk potká spousty a spousty nepříjemných a blbých, či naprosto nechápavých lidiček. To co však představuje skupinka vysoce podprůměrných dementů (rozuměj skinhead), který snad ani neví, jak toto združení vzniklo a za co bojovalo... ano ti kteří jsou pro společnost naprosto nepřijatelní a je mě líto,ale spíš mě to děsí, že se s tímto negativním jevem stále a stále setkáváme.... Když jistý dement "pan" Zborník jen tak (asi pro zábavu) zabil súdánského studenta (tuším, že na kolejích VŠE), to bylo ze strany xxx členů i nečlenů vlády řečí.... a co se děje?? či stalo se vůbec něco??? Fašisti si chodí kam chtějí, stále pořádají srazy, v řadách policie je ...% dementů a dál nemá cenu pokračovat... Nesnáším násilí, ale co se týká skinheadů vůbec mě nebude vadit pokud se tyto lidi pokusí zastavit někdo násilím... mám na mysli anarchisty, kteří jsou pro mě přijatelnější alternativou i když se v žádném případě za A. nepovažuju!! A takovýchto lidí jako já je jistě i více. Snad tedy jenom Skinhead is Deathaed.... p.s. LHL (lovci holých lebek)!!!!!!!!
0/0
26.2.2002 8:36

OI!Skinhead

Re: The f...... Skinhesds..!!
Drž hubu špinavý hipík, vôbec nevieš čo Skinheads znamená. Skinheads nemá nič spoločné s rasistickou na fašistickou špinou a lúzou. Špinaví náckovia nie sú praví Skinheadi. A praví Skinheads toho proti náckom robia určite viac než ty. SMASH NAZIS! SMASH HIPPIES!
0/0
26.2.2002 10:14

OI!Skinhead

Re: The f...... Skinhesds..!!
Drž hubu špinavý hipík, vôbec nevieš čo Skinheads znamená. Skinheads nemá nič spoločné s rasistickou a fašistickou špinou a lúzou. Špinaví náckovia nie sú praví Skinheadi. A praví Skinheads toho proti náckom robia určite viac než ty. SMASH NAZIS! SMASH HIPPIES!
0/0
26.2.2002 10:15

DR

Re: Re: The f...... Skinhesds..!!
Pak tedy škoda, že splýváte v jedno.... ale tím co jsi ty chudinko napsal si trošku protiřečíš!!! Ale to ti asi jen tak nedojde... dodělej si základní školu... P.s. Co máš proti Hippies?????
0/0
26.2.2002 10:31

Petr

Vymakané rady
Hm, ty ziny budou asi pěkně nadupané dobrými radami, když poradily zlému neonacistovi, jak způsobit Absolonovi údajnou vražednou zbraní tak hlubokou bodnou ránu, že je hlubší než délka samotné zbraně.  Nevydává to náhodou David Coperfield? Ale nešťastníka odsouzeného předem všemocnými médii už by zřejmě nezachránil ani on...
0/0
26.2.2002 8:30

radek

Re: Vymakané rady
Kdyby jsi do pripadu trochu videl neplacal bys takovehle blbosti...
0/0
26.2.2002 9:06

V.Kašpar

Ach jo... :-/
.."radí autoři zinů, nejbrutálnějších rasisticky zaměřených materiálů u nás, které jsou určeny pravicovým extremistům".. ...Paní, na toho bacha - von čte ty zíny - třeba cyklozin a amberzin - to bude taky pěknej gauner... Máte v tom na iDnes pěkný guláš - ziny jsou prostě MAGAZÍNY! Jistě jsou i rasistické ziny - ale víc je určitě těch neškodných - cyklozin pro cyklisty, amberzin pro čtenáře Sci-Fi a fantasy atd... Ale od dneška ví každý natvrdlý čtenář iDnes, že "zin=skin". :-/
0/0
26.2.2002 8:17

ndavid

A když zabije Rom?
Nebo něco ukradne, pase šlapky? Jiná kultura. Je mi z toho na blití. Měřme rovným metrem a pozavírejme všechny na doživotí, kdo měl tři trestné činy. Třikrát a dost. A vsadím se, že o mně napíšou, že jsem rasista.
0/0
26.2.2002 8:05

Feyd

Re: A když zabije Rom?
Já si spíš myslím, že seš vůl - stejnej trest za tři přehmaty jako za tři znásilnění nebo vraždy ? Takže třeba přídeš o práci a přestaneš splácet úvěr - prásk - podmínka. Pak v hospodě někomu rozbiješ hubu - a máš druhou čárku. A pak stačí trochu smůly a doživotí ? "Třikrát a dost" je kravina. Ale s jedním metrem samozřejmě souhlas.
0/0
26.2.2002 8:38

Tomáš Halas

Pulp
Což takhle nechat skiny řídit českou přistěhovalckou politiku a posadit je do těch komisí pro začlenění romské menšiny?
A až budou hotoví tak sejmem skiny?
Cesta spravedlidlivého jest lemována mrtvými ze všech stran.....
0/0
26.2.2002 8:01

www.valka.cz

Anarchisti a skinheadi ...
Proc si policie dava tolik zalezet na tom, aby podobne sebrance zabranila rozbit si drzky navzajem ? Myslim si, ze pokud zarve 5 skinu, 5 anarchistu, tak je to 10:0 pro normalni lidi ... Jedine, co tyto skupiny dokazi delat je bordel a nasili, s tim at tahnou k certu ... vetsina tech holohlavejch pomatencu nema nejmensi tuseni, k cemu se to vlastne hlasi, a o co tehdy Hitlerovi a fasismu vubec slo, a ze kdyby to Hitler dotah do konce, nikdo z nich by tu dnes po ulicich nehailoval, protoze jejich rodice ci prarodice by byly davno vyhlazeny, jako zbytek te "nedokonale" Evropy ... ale hadat se s nima je zbytecne, jejich omezene mozecky nedokazi pobrat vice informaci nez svetlo-tma ... a zajimalo by me, kolik z vas chytraku, co posila cikany do plynu nekdy nejakou plynovou komoru nebo krematorium videlo ... protoze ten kdo to videl, by NIKDY NIKOMU nic takoveho nepral !!! Mrknete se na muj web do fotogalerie, at vite, o cem mluvim, zrovna Osvetimska krematoria tam jsou ....
0/0
26.2.2002 8:01

barnabas

Nejlepší bude když se vymlátí všichni co se chtěj mlátit navzájem
Skini anarchisty, anarchisté skiny, Romové - ti se vymlátí mezi sebou, když se nedohodnou komu ten rum patří, případně se postřílí, albánci s rusákama, rusáci s jogurtama, vietnamci se skinama a takhle pořád dokola a bude klid. Prostě kdo se chce mlátit, ať se mlátí, až se dovymlátěj bude KLID
 
0/0
26.2.2002 7:54

K.

Ses rasista!!! A pekne hnusnej. Poslal bych te do Rumunska, aby ti cikani ukazali, zac je toho loket.
0/0
26.2.2002 7:41

KLAUS

Neskinhead
Upozornuji ze nejsem rasista ale cikany byl nahnal do PLYNU !!!!!
0/0
26.2.2002 7:23

aa000

Re: Neskinhead
ubozaku, zijes ve lzi
0/0
26.2.2002 9:42

neonacis raus

neonacisti ven!!!!!!!
Jediné co pomůže tenhle problém vyřešit je smést fyzickou silou tuto nesvéprávnou lůzu z ulic našich obcí jednou provždy. Vezměmě iniciativu do svých rukou!!! Bravo Meziříčí!!! Víc takových akcí!!!
0/0
26.2.2002 7:23

Ya Basta !

Tak už dost !
1. Pro lidi znamená tato ideologie jasné nebezpečí. Nejen že se stávají sami obětmi útoků, ale mohou naletět na žvásty o národně-sociální "revoluci", na to že není nic víc než národ ( notabene který chtěl jejich "vůdce" vyhladit ), že oni jsou ta budoucnost......Bohu dík, že je těchto lidí tak málo !
2. Pro některé slouží tato ideologie jen jako nástroj pro své zviditelnění, zbavuje je jejich komplexů, sami by nic nedokázali. Na druhé straně je někdo, kdo si dokáže tyto lidi získat, zneužívá jejich tupé síly.
Milí skíni vylízaní,
Tak už dost  Mám plné zuby fašistů a nacionalistů  Mám plné zuby rasistických útoků Mám dost vašeho heilování Pro vás tady není místo
Příjde ta doba, kdy lidé s vámi zametou. Nebylo to naposled ve Valašském Meziříčí ?
Víc než názor
 
0/0
26.2.2002 6:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.