Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Afghánistánu opět vzkvétá pedofilie

Etničtí Paštuni, kteří v 19. století bojovali v britské koloniální armádě, pěli toužebné ódy na mladé chlapce. Homosexualita, maskovaná silnou tradicí mužsky dominantní islámské společnosti, je zejména v puritánském jižním Afghánistánu už dlouhou dobu zcela běžnou, i když utajovanou součástí života. Doslova prokletím je zde ale velmi rozšířená pedofilie, píše The New York Times.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dan

nemocná společnost
Ano, muži v Afghánistánu nemají de facto žádnou šanci navazovat normální vztahy (podotýkám, že nejen sexuální) se ženami. Sám jako muž si podobnou alternativu nedovedu vůbec představit. A přesto tak žijí mnohé národy v islámském světě. Taková společnost musí být nutně nemocná. Pomiňme nyní trýznění žen v těchto kulturách a podívejme se na tamní situaci očima běžného, prostého muže. Ten nemá svou přirozenou touhu po ženě (a znovu podotýkám, že nejen tu sexuální), jak uspokojit, tamní společnost je de facto společností výlučně mužskou, což je naprosto nepřirozené a nutně to s sebou musí přinášet celou řadu úchylek v chování jejích příslušníků. Je to podobné jako ve vězení, nabuzená agresivita coby ventil neuspokojené sexuality, vyhledávání náhradních sexuálních objektů z řad vlastního - jediného dostupného pohlaví. Mladí chlapci jsou samozřejmě obzvláště žádoucí, tak jako ostatně ve všech homosexuálních komunitách. V této souvislosti bych dal k zamyšlení současnou propagaci homosexuality u nás - na afghánském příkladu je nádherně vidět, jak dalece je tato úchylka "vrozená". Samozřejmě, že jsou jedinci, kteří mají tuto abnormalitu dánu do vínku od narození, hormonální poruchou v nitroděložním životě, jejich množstevní podíl mezi všemi homosexuály by zajisté stál za seriózní výzkum, kterého se však v současné době těžko dočkáme. Jak vidíme na afghánském příkladu, v podobných nenormálních podmínkách se k homosexualitě obrací daleko víc mužů, než je jinde běžné. Co je však horší, tito dospělí homosexuálové ke svému zvrácenému ukojení zneužívají děti a vtahují tak do tohoto patologického prostředí další jedince, kteří se nemohou nijak bránit a kterým je v důsledku toho znemožněno dospět v normální muže. Toto se ovšem neděje jen v Afghánistánu, ale i u nás, stačí jít se podívat na pražské Hlavní nádraží, kde mají nedospělí homosexuální prostituti svůj hlavní stan. Vymetat po večerech homosexuální kluby by v této souvislosti přineslo řadu dalších neblahých poznatků, avšak to je pro normálního muže přece jen nestravitelné sousto - jde spíš o práci pro policii, která je ovšem v daném problému naprosto bezzubá. A tak v naší humanistické a demokratické společnosti může docházet k takovým zvěrstvům, že když vám dospělý buzerant zneužije vašeho čerstvě patnáctiletého syna, je to podle práva v pořádku, pokud však se jeho o pár měsíců mladší kamarád vyspí se svou již patnáctiletou spolužačkou, bude dotyčná dívka pykat za zneužití nezletilého. Tolik tedy ke zlegalizování homosexuálního "styku" od patnácti let. Ani za komunistů to však nebylo o mnoho lepší, sám jsem se v rodině setkal s případem mladistvé homosexuality, spojené s prostitucí a tehdejší VB též nic světoborného nepředvedla, byť měla k dispozici, v dané problematice, alespoň nějaké nástroje, na rozdíl od dnešní policie. Vím tedy, o čem mluvím, píšu-li zde o homosexualitě, dvakrát tolik mě též štve dnešní bezpráví, vím rovněž od "přímého účastníka", že homosexualita není zdaleka tak jednoznačná a nezvratná, jak se dnes bezostyšně propaguje. Podotýkám přitom, že jsem nikdy nikoho neodmítal jenom proto, že je homosexuál, normálně s takovými lidmi komunikuji a svého příbuzného jsem též neexkomunikoval z rodiny a i dnes ho navštěvuji - na hřbitově. Tam totiž mladiství homosexuální prostituti dost často končí, bohužel.
0/0
21.2.2002 23:43

Honza B

Re: nemocná společnost
Iranska nabozenska kapacita Chomejny k tomu napsal pravidla, je zajimave to cist, dozvite se tam vse co je spravne, je tam i jak chodit na zachod, o vniknuti pyje do konecniku muze a vubec spoustu instrukci. doporucuji precist
0/0
22.2.2002 6:19

Marcella

Re: Re: nemocná společnost
Pokud neuvedete zdroj, vypadate jako idiot s vasim prohlasenim o Chomejnym.
0/0
22.2.2002 8:48

Honza B.

Re: Re: Re: nemocná společnost
 Marcelo, chtel jsem napsat adresu, ale pak jsem to vymazal, jde z Vas trochu strach a ja jsem s mojim muslimskym pribuzentstvem z toho udiskutovany k unave. Prekvapilo me, ze Vy ktera toho tolik vite o muslimech toto neznate. To znamena, ze jste nebo se stykate se sunni muslims. Zkuste se zaptat kterehokoliv shia muslima.  Chomejny jeho spisy jsou pro ne velmi dulezite, neni to neco co by chovali v tajnosti.
0/0
22.2.2002 19:10

Marcella

Re: Re: Re: Re: nemocná společnost
Omlouyvam se Vam, Honzo. Jsem asi unavena z obecne ignorace, kterou tu nachazim vzhlem k Islamu. Vas prispevek jsem si vysvetlila v tom smyslu, ze Chomejny, jako nejvyssi nabozenska autorita Iranu a Muslim, dava souhlas k homosexualite.
Vim, ze to byl a stale je pravy opak, homosexualita je neprijatelna pro Muslimy a trestana brutalne.
Co se tyce Shia a Sunni Muslimu, mam celkem jasne, jaky je mezi temito vetvemi Islamu rozdil (nepatrny), nepovazuji vsak za relevantni se o tom vice rozepisovat. Nemusite mit ze mne strach, musela jsem si Vas komentar spatne vysvetlit.
0/0
22.2.2002 20:53

Honza B

Re: Re: Re: Re: Re: nemocná společnost
Jen na vysvetlenou Marcello, jesli se na tuto stranku vratite, ja osobne muslim nejsem, mam jen muslimy v pribuzenstvu. Snazim se byt objektivni, ale to vite, nekdy mi to moc nejde.
0/0
23.2.2002 6:28

Honza B.

Re: Re: Re: nemocná společnost
 Marcelo, chtel jsem napsat adresu, ale pak jsem to vymazal, jde z Vas trochu strach a ja jsem s mojim muslimskym pribuzentstvem z toho udiskutovany k unave. Prekvapilo me, ze Vy ktera toho tolik vite o muslimech toto neznate. To znamena, ze jste nebo se stykate se sunni muslims. Zkuste se zaptat kterehokoliv shia muslima.  Chomejny jeho spisy jsou pro ne velmi dulezite, neni to neco co by chovali v tajnosti.
0/0
22.2.2002 19:10

Marcella

Re: nemocná společnost
Dane, nemate pravdu v tom, ze Afghansti muzi nejsou vystaveni zenskemu pusobeni.  Totez plati i pro zbytek Muslimu. Zeny jsou pod tzv. purdou, jinymi slovy pod jistou ochranou. Rodinni prislusnici se mezi sebou volne stykaji a nezapomente na to, ze pokud uvadim rodinni prislusnici, toto muze znamenat i nekolik stovek lidi obeho pohlavi. Mimo domov, to znamena na verejnosti, zeny nesmi oslovit cizi muze a totez plati pro muze. Proc se nesnazite pochopit, ze tento zvyk nedela problemy samotnym Muslimum, spise nam. Jake mame pravo vyzadovat od druhych, aby zachovavali ta stejna pravidla, jaka mame my? Nuti Vas nejaky Muslim, abyste zil podle zasad Islamu? Predpokladam, ze nikoliv. Zda se vsak ze my, tzv, zapadni civilizace, nejsme schopni pochopit a tolerovat jine civilizace jenom z toho duvodu, ze jsou odlisne.
Afghanska pedofilie musi byt soucasny fenomen, s nejvetsi pravdepodobnosti v dusledku 20 leteho valecneho konfliktu v teto zemi. Chlapci jsou na vychovu vzdy sverovani muzskym prislusnikum rodiny, mam vsak vyhrady vuci tomuto clanku, hledala jsem zdroje, ktere by clanek povrdily a nenasla jsem zadne doposud. Je vsak pravdou, ze napr. v dobach valecnych tazeni Persanu byla homosexualita bezna jiz z toho duvodu, ze tazeni trvala i desitileti a i kdzy valecna lezeni male vzdy zeny, sam Alexandr Veliky byl homosexual,(byl koneckoncu zenaty, mel nekolik zen)homosexualita byla resenim.
Vy zrejme mate problem s homosexualitou jako takovou, s jeji samotnou existenci.
0/0
22.2.2002 8:44

aa000

Re: Re: nemocná společnost
souhlas
0/0
22.2.2002 10:04

dan

Re: Re: nemocná společnost
Vážená kamarádko muslimů, zvyky jsou opravdu různé, někdy však spíše hrůzné. "Ochrana" žen v muslimské společnosti je spíše hrůzná než různá. Nejsem sice žena, ale při představě takového života mě oblévá studený pot. Současná móda relativizovat obecně platné hodnoty ( co to jsou tyto hodnoty, že?) a hledat za každou cenu pochopení pro každou zvrácenost a vysvětlovat ji jako kulturní odchylku, je veskrze nechutná. V islámském světě jde jen a pouze o orgie žárlivých pitomců. Takové patologické chování části mužské populace, pramenící z komplexu méněcennosti, se vyskytuje všude ve světě, pouze v islámských zemích však bylo přijato za společenskou normu. S islámem to věru nemá nic společného, ten je tam použit pouze jako zástěrka. Kdosi z cestovatelů prohlásil něco v tom smyslu, jako že zaplaťpánbůh, že tam mají alespoň ten islám, jinak by se s nimi už vůbec nedalo vydržet - myslel tím konkrétně Araby. Mohu potvrdit, sám jsem se s příslušníky této kultury setkal a mohu jen konstatovat: chudáci ženské. Však víte milá Marcelo, co říkají tyto ubohé bytosti? Doslova: "Naši muži jsou debilové." Jinak k té homosexuální pedofilii - vy asi nemůžete být matka, že? Každý normální rodič by radši vraždil, než aby připustil, aby se něco takového přihodilo jeho dítěti, nevěříte? Tak schválně, zeptejte se kdekoliv, kdykoliv náhodných kolemjdoucích. Vsadím se s Vámi o cokoliv, že vám odpoví stejně jako já - tedy pokud jsou rodičové, samozřejmě. V tomto ohledu mám opravdu s homosexualitou problém, jinak, kdyby mi neřekli, že něco takového existuje, ani by mě nenapadlo, že je to možné. Totéž platí i o ostatních úchylkách: ten má radši dědečky, ten zas babičky, jiný zase dětičky a někdo mrtvolky. A někdo k tomu potřebuje trochu té krve a mučeníčka. Nemají všichni tito "chudáci" náhodou také právo na sebeurčení a na rovné postavení ve společnosti, co? Neměli by ostatní "trapní normálové" přinášet těmto exotům sexuální oběti? Jako v té pohádce zlému drakovi princezny? Někdy mi připadá, že už brzy k něčemu podobnému, v naší vysoce humanizované společnosti, dojde. Zakončení Vašeho příspěvku tento trend jenom potvrzuje.
0/0
22.2.2002 20:50

Lukas

Re: nemocná společnost
No tak to je vskutku vtipny prispevek. Vyvozuji z neho dva zavery. Prvni: homosexualita jakozto nevrozena se vlastne "prenasi" z jedince na jedince. Starsi jedinec "A" homosexualitu prenese na mladsiho jedince "B" tim, ze ho znasilni, nebo nejak jinak "zlaka". Timto mu narusi sex. zivot a z jedince "B" se stava homosexual! Zaver druhy: Chudaci mladi chlapci na hlavnim nadrazi a v "buzeranstkych" klubech jsou zde nevinne. Slouzi jakozto nastroj k uspokojovani dospelych homosexualu, kteri mohou za jejich vyskyt zde:-))) No upozornuju na fakt, ze jdu ven hledat kamen a hodlam prizpevek, na ktery reaguju vytesat do kamene, nebot takovyhle blabol je snad neopakovatelny unikat! Tak frajere: jsem buzerant odjakziva,nikdy me nikdo neznasilnil, ani ja nikoho. Ani jsem nikoho nemusel premlouvat, odjakziva se zivim beznou praci (ne na nadrazi:-), navic mozna umim vic nez ty. Nikoho jsem nikdy neprostil, stejne jako zadnej jinej teplej, o nejakej priblblej vyzkum, jestli je homosexualita vrozena nebo ne!!! Protoze jsem absolutne spokojenej akorat driv jsem mel jeden zvyk, kterej mi znicil zada: vzdycky kdyz jsem potkal blbce (v tomto pripade tez), tak jsem se poklonil a pomodlil se za nej (nejsem poboznej). Nyni se vsak lidske blbosti smeji, coz mi prodluzuje zivot - diky tedy tobe drahy, myslim, ze brzy budu nesmrtelny:-)
0/0
22.2.2002 12:01

dan

Re: Re: nemocná společnost
Milý buzerante, za prvé nepracuji na nádraží a za druhé pro tebe nejsem frajer. Co se týká působení tobě podobných na mladistvé prostituty, valná většina těch hochů to nedělá z přesvědčení, ale pro peníze, že to poškozuje jejich sexuální i sociální vývoj je prokázané, sám jsem toho byl svědkem, viz výše. Je to podobné jako u zneužitých dívek, tam se o tom běžně mluví, ale u chlapců z důvodu současné propagace homosexuality ne. Nevím, z čeho usuzuješ, že umíš víc než já, stylistická i gramatická úroveň tvého příspěvku o tom však příliš nesvědčí. Asi se jedná o posilování sebevědomí, dle rad době poplatných "odborníků". Té lidské blbosti se moc nesměj, to je velice tragická záležitost. Život ti to neprodlouží a k nesmrtelnosti tě to už vůbec nedovede - na tu má totiž monopol právě ta blbost.
0/0
22.2.2002 21:17

Jiří

Do jednoho pytle
Spousta lidí hazí ty druhé do jednoho pytle. Západ je prohnilý, Východ zkorumpovaný, Jih (rozvojové země) zaostalé, Islám militantní. O tom, že to zas tak neplatí, nechtějí slyšet tito lidé vůbec. Pro ně je po přečtení tohoto článku mnoho jasneho: co se o ně vůbec staráme? Pan Marin nemá pravdu. Většina Afghánců se nyní stará o přežití, o to, aby měli, co jíst, kde bydlet. Sehnat práci a vydělávat? Bez zaměstnání u mezinárodních organizací to nejde. Zbývají další možnosti, jak sehnat obživu: pěstování a pašování, obchod s drogami. Ano, pro mnohé Afghánce je to způsob přežití. Mnozí v tom nevidí nic špatného, je to pro ně tradice a velké množství drog skončí v západní Evropě a v USA. Podle islámu je pěstování drog  zakázané. Lidé, co je pěstují tudíž nejsou horliví dodržovači víry. Ano pěstování drog v Afghanistánu pro jeho společnost není problém. Problém nastává v naši evropské a americké společnosti, když se tyto drogy dostanou u nas na trh. Chci podotknout: průmysl v Afghánistánu neexistuje a zemědělství trpí dlouhotrvajícím suchem. A ještě k trvzení pana Marina, že rozvojové země si musí vybrat zda peníze či náboženství, a že nejvyspělejší země si to vybrali již v minulém století. Tak tedy: USA se náboženství nevzdali. Oni mají pořád náboženství a kapitalismus. Ano, USA jsou státem, kde náboženství má velký vliv na život společnosti. Já, když přijedu do států musím dbát jejich  zákonů, i když se mi zdají, jako Evropanovi, puritánské a omezující mou svobodu. I přes existenci tohoto jejich náboženského puritánství, jsou demokratickou a vyspělou kapitalistickou zemí. Ano, Američané se svého náboženství nevzdali. Tak proč nutit druhé?    
0/0
21.2.2002 16:17

Marin

Re: Do jednoho pytle
Srovnavate nesrovnatelne! Americane nikoho nenuti zit podle nabozenskych zakonu a HLAVNE netrvaji na jednom, jedinem pravem nabozenstvi. Ze je spousta Americanu Bohem nejak postizena je v poradku, ale nikomu to necpou. Modli se, kdyz chces, ale nikdo te nebude nutit. Pokud ano, na tvou stranu se postavi ustava Spojenych statu. Americane berou Boha jako "kamose" a jsou schopni se modlit za vyhru sveho tymu v hokeji. Takovy vztah k Bohu je zcela v poradku. Je to veskrze moderni pristup a nikomu nevadi. Take jim neni proti mysli si delat z Boha srandu. Ale role, kterou nabozenstvi hraje v jejich skutecnem osobnim zivote a v podnikani je naprosto miziva. Americane veri, protoze se to slusi (stejne jako vetsina vericich v modernich spolecnostech). A do kostela se chodi spise ze spolecenskych duvodu, nez kvuli potrebe kontaktu s Bohem. Byt bohaty a soucasne verici je vzdycky jisty rozpor - civilizovani lide to resi tak, ze viru uspesne predstiraji (co kdyby nahodou...) a pritom se chovaji zcela svetsky. 
0/0
21.2.2002 16:31

Honza B

Re: Do jednoho pytle
Potreboval bych vysvetlit, co je to americke nabozenstvi o kterem mluvite a, ze ho nevnucuji ostatnim? Vzdyt v Americe ma ponmalu kazdy jinou viru. Je pravda, ze kdysi se divali trochu zvrchu na katoliky, mormony a zidy. ale to je jiz davno. Mozna ze ted jsou nekteri lide zaujati proti muslimum a je jich v Americe dost a armada ma i muslimske kaplany, ale rikat neco takoveho, nerozumim.
0/0
22.2.2002 6:09

australena

Re: Do jednoho pytle
Jen mala poznamka k tem drogam.  Myslim, ze Koran nezakazuje drogy pestovat a prodavat, pokud jsou urceny nevericim.  Jedna se totiz ciste o zemedelskou a posleze obchodni cinnost.  Pokud tedy se hospodari a obchoduje podle pravidel Koranu, zadny problem.  Ten nastane pouze v tom pripade, pokud by to byl pravoverny moslem, kdo by ty drogy zacal chtit uzivat.  Jejich prodavani nevericim (psum a prasatum, jak jsme obcas nekterymi z nasich islamskych bratru nazyvani) neni zadnym prestupkem v ocich Koranu.  Koneckoncu, verici smi zabit nevericiho, nebo ne?
0/0
22.2.2002 7:10

Marcella

Re: Re: Do jednoho pytle
Pani Australeno, drogy se vetsinou nepestuji, bud se ziskavaji z rostlin nebo chemicky. Zcela jiste Koran nezakazuje pestovani rostlin, v tom mate pravdu.
Zbytek Vaseho prispevku je znacne unavny. Nerikate sama, jake mate skvele muslimske sousedy? Proc jim neprelozite Vase myslenkove skvosty ve vztahu k Muslimim? Zeptala jste se jich nekdy na veci, kterym nerozumite s ohledem ke Koranu? Predpokladam, ze nikoliv, Vase jedine informace pochazeji s nejvetsi pravdepodobnosti z idnes. Pokud byste mela jenom obecne znalosti, neopakovala byste vyrazy jako neverici pes. Stary zakon ma nekolik pasazi o tom, jak nalozit s nevericimi a jak je zabit. Totez plati pro i Novy zakon. Neminim se tady znovu opakovat, uvedla jsem par prikladu ze Stareho a Noveho zakona jiz nekde jinde a pripadalo by mi to jako hazeni perli svinim nyni.
0/0
22.2.2002 9:03

Josef

U nás je to uzákoněné
Tak proč o tom tady píšete....
0/0
21.2.2002 15:11

Marin

Otazka pro pseudohumanisty
Je opravdu bezpodminecne nutne brat vsechny lidi jako sobe rovne? Vzdyt je to iluze! Nektere kultury je proste lepsi nechat jejich osudu a pouze se snazit, aby nepresahovaly do civilizovanych zemi. A vztah chudoby a terorismu? Dalsi iluze! Chudy chudym zustane, pokud se svoji svobodou neumi spravne nakladat. Lide v rozvojovych zemich si proste musi vybrat - nabozenstvi nebo penize. Jina moznost neni. Nejvyspelejsi narody sveta to udelaly uz v minulem stoleti a vede se jim skvele! Bud se snazit brat svet racionalne, nebo mlatit hlavou 5x denne o zem a nadavat na Ameriku (nadavat = zavidet). A az zase budou islamiste vysvetlovat, ze zapadni kultura Araby urazi, muzem se tomu vysmat. Urazi nase civilizovane flirtovani mezi muzem a zenou Araba, ktery prave znasilnil chlapce? V tom pripade to jasne vypovida o tom, ktera kultura je ve vyvoji dale a ktera je zivotaschopnejsi.
0/0
21.2.2002 14:36

dífka

To jsou špinavci.
To jsou ale špinaví prasata.A ty hájíme? No to je humus.
0/0
21.2.2002 14:28

Jon

O arabských kozlech se píše již v Motýlkovi .....
0/0
21.2.2002 13:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.