Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

FBI: Další atak možná už dnes

Přesně pět měsíců a jeden den po atentátech na Washington a New York má Amerika opět strach. Federální úřad pro vyšetřování vydal bezprecedentní varování před novým teroristickým útokem. FBI tvrdí: možná už dnes se skupina kolem dvaadvacetiletého jemenského muže pocházejícího ze Saúdské Arábie chystá zaútočit na Spojené státy nebo na americké zájmy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jarda M.

Už mě to strašení nudí.
Už mě to každodenní strašení teroristickými útoky nudí. Neměla by být FBI stíhána za šíření poplašných zpráv?
0/0
13.2.2002 7:33

australena

Hypoteticka otazka
Kdyz u nas sly tyhle zpravy na televizi, zduraznili, ze mistem predpokladaneho teroristickeho utoku nemusi byt uzemi USA.  Ze pry jsou momentalne americke zajmy v jinych zemich atraktivnejsi jako cile.  Mozna, ze jsou hlidane jen tak naoko a ne dukladne, jako ty, ktere by normalne byly logickym cilem : Olympiada, Bily Dum, Kongres, Wall Street.....
Spousta lidi si tu  precetla sagu hodoninskych obrannych slozek a budovy RFE, takze nemame iluze, ze by objekt byl pod nejucelnejsi obrannou kontrolou. Rada bych vedela, kdyby hypoteticky doslo k utoku na tuto cast Prahy, jake prispevky bychom pak cetli zde v porovnani s tim co je tady momentalne?
0/0
13.2.2002 3:18

Pavel Misík

Re: Hypoteticka otazka
budova pronajatá RFE je budovou bývalého federálního shromáždění. Jedná se o komunisticko-megalomanskou ohyzdnost, která měla být původně zdemolována. Tudíž pokud by teroristé na svůj čin upozornili, aby nebolo obětí na životech, tak bychom jim mohli i poděkovat.
0/0
13.2.2002 10:27

Martin

Zdá se Vám v pořádku, když někdo vydělává víc, než je prakticky možné spotřebovat? Souhlasím s Billem Gatesem a jeho počínáním, ale ne s jeho důsledky. To, že někteří lidé odcházejí ze zemí, kde je bída je logické, ale neodejdou nikdy všichni a i Ti, kteří odejdou mohou zemi pomoci. Firmy jako Shel (tedy zejména ropné koncerny) hýbají (formou korupce) téměř každou zemí, kde čerpají nerostné bohatství. Myslíte si, že by jinak mohly vlády těchto zemí souhlasit s podmínkami, jaké v nich pro těžbu jsou? Přál bych vám vidět místa po těžbě a to nemluvím o tom, že každý s průměrným vzděláním ví, že vyvážet jen ropu, resp. ani ji nevyvážet, ale jen si nechat platit za pronájem místa těžby, je nejhorší způsob využití na kterém není prakticky žádná práce a tudíž zisky plynou jinam. K "projedení peněz" - pokud se peníze pošlou cíleně, tak se jich sice asi část ztratí, ale jídlo se za ně koupí, pokud se dají vládám (často ovládaným ze západu, zkorumpovaným atd.), které jsou z těchto důvodů ve svých zemích často neoblíbené, použijí jasně peníze na zbraně, protože se musí nějak udržet u moci (a "koryta"). A jedno malinké poučení - to, že mají země "samostatnost" ještě neznamená, že jsou suveréní a samostatné i fakticky. Když jde korumpovat naše politiky (a o tom myslím není pochyb), tak si představte, jak to vypadá v některých rádoby "rozvojových" zemích. S jižní Afrikou si neprotiřečím, jeďte se tam podívat, pochopíte. Bílí vlastní téměř veškerou ekonomiku (asi 4/5), ale bojí se po strátě vlády nad ozbrojenými silami vyjít na ulici, protože by je tam normálně zabili. Když si troufnete a vydáte se mimo volně bílým přístupná místa uvidíte kina, bary, autobusy, záchody, školy jen pro bílé... Dnes už to tak oficiálně není, ale není moc bílých, kteří chodí do "černých" barů, ani naopak. Není pravda, že cokoli udělají bohaté země je špatně, ale pokud něco dělají jen a pouze z ekonomických zájmů, je jasné, že tyto země nemají šanci. Umíte si představit, že by USA souhlasily s tím, že se budou chovat podle dohod, které sami podepsaly, že by souhlasily s tím, že přestanou dodávat zbraně do světa, že přestanou bojkotovat mírové procesy v některých oblastech, protože se jim to zrovna nehodí? Já nevím, ale neumím si to představit. Místo toho radši budují atmosféru strachu aby mohly navýšit rozpočet na zbrojení... Vím, že momentálně pro lidi z venku vypadají zejména arabové jako lidi bez chuti pracovat a nekulturní, teroristé atd., realita je ale často taková, že k terorismu se nechají strhnout i lidé rozumní v případě, že už neví jak dál... Nemám araby rád a bojím se s nimi v letadle, ale na druhou stranu - komu pomůže, když dají Izraelci Arafatovi domácí vězení, zavřou hranice, stavějí domy na okupovaných územích, která slíbili vrátit, komu pomůže, když USA v OSN vytrvale vetuje vyslání nezávislých pozorovatelů do oblasti (takže se vyšlou jen tam, kam se to USA hodí). Odpovězte si sám, ale věřte, že všechno toto vede jen k tomu, že se oslabí pozice Arafata, který byl jeden z mála na Palestinské straně, kdo se aspoň snažil, vede to k tomu, že rostou vášně a vede to k tomu, že arabové a možná půl světa nenávidí USA (+ arabové ještě Izrael). A pak se diví, když tyto chudé země volí jedinou možnou cestu, jak jim ublížit - nemají rakety, nemají vojsko, které by se do těchto zemí dostalo. Dělají něco, co je v jejich myslích označeno jako "partizánský boj". I když s tím hluboce nesouhlasím, tak musím přiznat, že tuším, jak tato myšlenka vznikla... Ale díky za názor.
0/0
12.2.2002 18:27

Pavel Misík

pro samý diskuse
Pro samý diskuse ztrácíte bdělost a ostražitost. Všude kolem se plíží teroristé, kteří chtějí rozvrátit naši vyspělou západní kulturu, a vy těchto varování pranic nedbáte. Vaše kamarádka FBI vám dobře radí, a vy si tu z toho budete dělat šprťouchlata. Den končí a útok nikde - a díky komu. Ano, díky nám, uvědomělým občanům. Já sám jsem dnes zadržel 3 teroristy, 5 bolševiků a 2 menševiky. Už si nafukovali balón a chystali se narazit do kongresového centra, aby znemožnili budoucí zasedání severoatlantické aliance.
0/0
12.2.2002 18:12

Martin

Re: pro samý diskuse
Blahopřeji uvědomělý občane! Probudil jsi mne. Jen se obléknu a jdu do města, noc je ještě mladá, třeba se mi podaří chytit taky nějakého toho svého teroristu... A jestli ne dnes, však oni to nebezpečí zase vyhlásí a to budu připraven! Tak slibuji! :-))
0/0
12.2.2002 20:45

Martin

Díky za upozornění, ale...
Knihy jsem bohužel nečetl a tudíž ani nevím, co se mám dočíst... Taky je důležité, kdo je to ten Stewart Steven, na Rusa to nevypadá, tak tedy jestli není ze CIA nebo tak něco, pak by to bylo jen tak zajímavé čtení jak literatura o létajících talířích se svěděckými výpověďmi a tajnými dokumenty... Takovéto věci musí buť napsat nestranný člověk, což není asi dost dobře možné nebo za 50-100 let nějaký historik... Ale díky za upozornění! Hezký den!
0/0
12.2.2002 16:35

Günter

Koho že USA dneska ataknou??
0/0
12.2.2002 14:53

TGL

Vám všem
Proboha co to blábolíte? Proč by někdo nemohl létat do kosmu za svoje peníze? To je má poslat do rozvojových krajin, aby si mohli za ně koupit zbraně? Protože oni je buď prožerou, nebo koupěj munici. Proč válčí prakticky celá Afrika (mimochodem válčí mezi sebou, ne s Amerikou)? Proč v zemích, kde by mohla být úroda 2-3x do roka, lidé trpí podvýživou? Protože pár kmenových náčelníků neustále válčí mezi sebou a zbytek těch "lidí" jsou liný jako vši. Ale mám pro tebe návrh. Vem si vedlejšák a peníze co vyděláš pošli do rozpočtu afrických zemí, a přibal jim taky ten počítač, na kterým to píšeš. Není přeci možné, aby afričtí lidé měli tak "nespravedlivě" málo!!!!!!!! Alespoň už nebudeš na čem mít psát takové hovadiny.
0/0
12.2.2002 12:35

Juergend

Re: Vám všem
tak ty jsi to rozstip.
0/0
12.2.2002 12:39

Silvestr

Re: Vám všem
Afrika válčí z jedný příčiny a to je bývalá studená válka. SSSR chtěl obklíčit imperialismus a tak začal vyzbrojovat tzv. osvobozenecké skupiny a USA, aby rusáky zstavily, tak vyzbrojily zase jiný skupiny. A rusáci to brali tak hopem, že se stalo např. ve válce mezi Etiopií a Somálskem, že proti sobě obě strany bojovali zbraněmi z Ruska a na obou stranách byli sovětští poradci. Kdyby nechali bývalé kolonie dojít k osvobození přirozenou cestou, tak bylo v Africe minimálně konfliktů
0/0
12.2.2002 13:23

pecha

Re: Re: Vám všem
já takovou souvislost nevidím. A nedovedu si představit co máte na mysli tou přirozenou cestou. Afrika je samostatná už desítky let a konfliktů je tam čím dál více. Můžete uvést nějakou zemi, kde to vzali afričané sami do rukou a která směřuje k prosperitě? Ale pro objektivnost tady máme Zimbabwe, kde právě teď vyhnali bílé farmáře. Za pět let uvidíme, zda budou žít bez konfliktů a potvrdí se vaše teorie nebo zda budou potřebovat potravinovou pomoc, potom to bude trochu složitější, než píšete.
0/0
12.2.2002 14:03

Silvestr

Re: Re: Re: Vám všem
Přirozenou cestou jsem myslel, že nejdřív musí vzniknout ve státě skupina vzdělaných lidí, kteří převezmou po kolonistech vládu a vědi co maj dělat. V Africe se to pomocí zbraní uspíšilo, takže vedení států přebírali diktátoři, kteří neměli vůbec páru, jak se vede země a v zemi nebyla žádná inteligence. A lidi se naučili všechno řešit zbraní a teď to tam tak vypadá. Složitý to v Africe bude, je tam zbraní jak nas....o. Už se z některých států kolem rovníku ozvaly i hlasy, že to byla blbost, jak se hlavně v 60-tých letech osvobodily, že by chtěli zpátky kolonismus. Potravinová pomoc v Africe v některých státech bude potřeba za jakéhokoliv režimu, protože se tam snížila úmrtnost, ale nesnížila porodnost.
0/0
12.2.2002 14:31

Martin

Re: Re: Re: Re: Vám všem
Souhlasím s Tebou, co se týče porodnosti, i politiky vzdělanosti, vlivu Rusů, ale proboha, už je 12 let od "revoluce". Není čas přestat se stále zabývat komunisty a tím, že za vše mohli? Už mne to dere. Nemám je rád, ale štve mne, když čtu, jak to Rusové přeháněli, když vyzbrojovali obě strany konfliktu atd. A copak se USA, často i VB, Francie a jiní chovají jinak? Co například konflikty na dálném východě. USA tu vyzbrojovala snad každý stát ať válčil s kýmkoli. Taliban bojoval se zbraněmi, které dodávaly i USA, tak stejně i Irák atd. atd. Suďme už konečně realisticky! Vždyť USA není, stejně jako každá historická velmoc, žádná charita a svaťoušek. Ti neudělají pro svět nic, pokud jim to nic nepřinese, nebo jim z toho nic nehrozí. Slovy Bushe - není to v našich ekonomických zájmech (a tak nejbohatší země světa odstupuje od Kjóta, vstupuje jen do konfliktů, kde je ropa atd...). Nechci zavrhovat ani chválit jednostraně kohokoli. Buďme realisté a nejservilnější stát světa, který vždy potřebuje aspoň jednoho velkého bratra!
0/0
12.2.2002 14:47

proamerican

Re: Re: Re: Re: Re: Vám všem
 
 Takovy skromny dotaz --- co tys kdy udelal pro svet ???
(neber to jako znevazovani tveho nazoru--- ja souhlasim, ale ty se taky snazis ukazovat jen na USA.
0/0
12.2.2002 15:13

Martin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vám všem
Tomu říkám konkrétnější komunikace, dík. Já jsem zatím student a to znamená, že nemám právě velkou moc (to myslím je jasné). Ale i tak se snažím pomáhat slabším ve svém okolí, studuju, chci být soudcem a podílet se na tom, aby soudy zase získaly podporu a úctu lidí a to pro spravedlnost a neúplatnost. A ke světu. Moje rodina podporuje dětský domov a uvažuje o dálkové adopci. A to je věc, kterou bych jednou chtěl udělat také já. Nevím, jestli budu mít někdy i takovou moc, abych mohl dělat něco se světem, proto aspoň rád bourám jednostranné názory lidí, protože si myslím, že není správné, aby lidé fandili Americe jen proto, že je to amerika (tedy pokud nebudou mít "v ruce dvě naprosto stejné krabičky sirek a jednu z nich vyrobenou v USA... - Pelíšky", to bych pochopil, že mohou osobní sympatie rozhodovat). Stačí? A ještě jedna věc k Tobě - já když mne zajímá, co si lidé myslí, píšu vždy aspoň svůj email, aby mne jejich reakce došla a já mohl reagovat... Hezký den! :-)
0/0
12.2.2002 16:02

proamerican

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vám všem
 
 Drzim ti palec. Taky nejsem tupe zvire, ktere az do sve krute smrti prosazuje jen a jen USA . Mam svuj nazor na svet. Ale nelibi se mi, kdyz nekdo odsuzuje USA jen proto, ze to je USA :-)  --- mej se
0/0
12.2.2002 16:21

Ivo

Re: Re: Vám všem
Koloniální hranice i studená válka hrají dosud svou úlohu v konkrétní podobě konfliktů na africkém kontinentu. Pro lepší a dále jdoucí pochopení situace je však třeba si uvědomit, že historicky jsou časté války, žel, "normální", převládající stav. Po staletí (a tisíciletí) historie. I v Africe. Taková je skutečnost. Vinit z ní můžeme národy, náboženství, vládce, cizí mocnosti, feministky ovšem muže, nic to ale nezmění na faktu, že se lidstvo teprve po objevu moderního zrcadla samo sobě přestalo líbit. Války v Africe, dnes vedené už rovněž velmi ničivými zbraněmi, jsou "normálnější" než mír v euroamerickém prostoru, jehož přednostmi často poněkud pubertálně opovrhujeme. Doufejme, že politický a ekonomický model Západu, ač je s mnoha chybami, potvrdí i při svém šíření světem svůj pacifikační potenciál.
0/0
12.2.2002 15:01

Martin

Re: Vám všem
Tak jinak - myslíš, že je normální, aby si někdo vydělával peníze ve výši rozpočtů chudšých (ani ne nejchudších) zemí? To už není spravedlivá odměna. Chápu, že nemohou dostávat všichni stejně, ale není toto až trochu moc? Není neviditelná ruka trhu poslední dobou úplně neviditelná? A k tomu, že si africké země mohou za vše samy - v každé druhé z nich vládne nějaká chunta financovaná ze západu nebo východu. V některých zemích je firma Shel silnější než vláda. V Zimbabwe vzali hrůzdně "právo" do rukou, ale co jiného se dalo čekat v zemi, kde 2/3 půdy vlastnilo pár bělochů? Zajeďte se podívat do Jižní Afriky. "Apartejd" už tam sice není, ale bílí zemi stále naprosto ovládají a důsledek - na druhé straně se v této zemi jako bílí nemůžete volně projít po ulici. A k tomu, že kdyby se daly peníze do chudých zemí, tak je "prožerou" a nakoupí zbraně - jde o to, jak se do těchto zemí vloží. Dle mého nemá smysl jim tam posílat peníze, většinou i humanitární pomoc je jen krátkodobá (ono se vcelku jednoduše řekne prožerou, ale když je tam hladomor..). Já bych se snažil sponzorovat na celém světě univerzity a školství vůbec. To je totiž nejjednodušší a nejlevnější způsob, jak se tyto země z hrůzy, kterou s tady ani neumíme představit, mohou dostat. Rozhodně jim neprospěje, že se na ně bude někdo dívat z oběžné dráhy...
0/0
12.2.2002 14:38

Bubák

Re: Re: Vám všem
Mluvíte mi z duše. Stejnou zkušenost s jižní afrikou mám i já. Zemím třetího světa by určitě pomohlo vzdělání, nejenom však na nejvyšší úrovni. Dříve, za vlády komunistů se tomu říkalo "internacionální pomoc" vrámci které jezdili lidé z "třetího" světa na zkušenou do vyspělejších zemí, studovat na univerzity apod.. Myslím, že tímto přístupem asi komunisti předběhli dobu a viděli už tehdy dál než my dnes, kdy na to znovu pracně docházíme k podobným závěrům. Pokud nechceme mít na hranicích znovu dráty a za nimi spoustu hladových lidí, schopných všeho, musí problém začít řešit. Bohužel zatím se zdá, že náš "civilizovaný" svět se v zájmu našeho pohodlí a byznysu stále více uzavírá.
0/0
12.2.2002 15:25

pecha

Re: Re: Vám všem
Nevidím nic nespravedlivého na tom, že nějaká firma vydělává víc, než je rozpočet chudé země. Divné by bylo, kdyby tyto její příjmy pocházely jenom z jedné země. Ale neznám takový případ. Kde konkrétně je firma Shell silnější než vláda a v kterých zemích (podle vás nejmíň dvacet) v Africe vládne někým financovaná chunta? S tou Jižní Afrikou si taky trochu protiřečíte. Bílí ovládají naprosto celou zemi ale nemohou vyjít na ulici. Peníze se do chudých zemí dávají a kdyby je prožírali, tak tam není takový hladomor. Ale jsou zpravidla použity na zbraně, kterými se řeší vnitřní konflikty většinou na etnickém základě. Míra samostatnosti těchto zemí překračuje jejich schopnost tuto samostatnost použít pro lepší život svých obyvatel. Jenom Bill Gates vložil několik set milionů dolarů do zvýšení vzdělání v rozvojových zemích. Paradoxně se ovšem tyto lidé po získání vzdělání snaží za každou cenu nezůstat v jejich rodné zbídačelé zemi. Takže není lepší se na to raději dívat z oběžné dráhy, protože podle většiny komentářů ať udělaly bohaté země cokoliv, je to špatně?
0/0
12.2.2002 16:37

aaa

Kráva
Anezko, jste pěkná kráva.
0/0
12.2.2002 12:32

Martin

Víš, proameričane, chápu, že se s am. stotožňuješ
Jsi sprostej a bezohlednej jak oni. Myslíš si, že jsi snědl veškerou chytrost, ale zmůžeš se jen na "dokážeš si při své tuposti...". Zamysli se nad tím, jak komunikuješ! A co se týče textu. Nic proti Coca Cole ani jiným firmám, byť z hlediska mého názoru nepovažuji za ideální, že na reklamu se dávají miliardy ročně, protože tuto reklamu zase zpětně platíme my, ale tento problém vůbec netuším, jestli je možné řešit, takže proti těmto firmám nic nemám. A co se týče USA a studené války. Vážím si Kenedyho, který nedopustil eskalace napětí při Kubánské krizi, ale nechápu, jak můžeš říci, že nebýt USA, byly bychom v gulagu - USA souhlasilo už během II. světové války, že budeme patřit do ruské sféry (to nás prodali poprvé - francouzi a britové už podruhé) a v roce 1968 se předem domluvili s Rusy, že nám nepůjdou na pomoc (to nás zradili podruhé). A co se týče roku 1989, tak to, že spadla opona (kterou mimochodem znovu zavádí amerika, která Ti nevydá vízum, pokud nemáš na svém účtě určitnou částku atd.), tedy to, že spadla opona byl důsledek vnitřní politiky SSSR, tedy rozumnosti Gorbačova, který měl dost síly, aby blok udržel, ale měl rozum. Ale v jednom máš pravdu, radši dál pracuj. Tedy pokud nepatříš k těm, co v této republice jen kradou (pro Vás, kteří o nich ještě neslyšeli - věřte, že jsou tu i slušní lidé!).
0/0
12.2.2002 12:01

Juras

Re: Víš, proameričane, chápu, že se s am. stotožňuješ
No a vzpomeňme na peklo, které tady CIA rozpoutala v padesátých letech minulého století ve snaze rozložit komunistický blok. Jestli se o tom chcete něco dočíst, doporučuji knihu Stewart Steven: Operation Splinter Factor. U nás v češtině to vyšlo myslím dvakrát. Pod názvem "Výbušnina", potom podruhé jako "Komunistické zločiny a CIA" - nebo tak nějak podobně.
0/0
12.2.2002 12:37

Anezka

Amici delaji jen bordel
Vcera mi volal Bin a zval me na kafe. Rikal, ze udela na mou pocest i ohnostroj. Tak nevim. Nemyslite, ze to trochu prehnite? Vzdyt je to takovy mily chlapik! A afganistam pod jeho vedenim byla oaza klidu a miru! Az Amici tam vpadli a udelali tam pekny bordel.
0/0
12.2.2002 11:09

Petr

Re: Amici delaji jen bordel
Děkuji, ale "oázu klidu" s bin Ládinem v čele opravdu nechci, jen ať Amíci s takovými a jim podobnými zatočej a bez servítků. Anežko, asi nemáš ani páru o čem mluvíš...
0/0
12.2.2002 11:13

Juergend

Re: Re: Amici delaji jen bordel
zato ti to vis uplne presne. Kdyby amerika nikam nemontovala ten svuj zasranej cumak bylo by na svete hej :Vietnam, Korea, Pananma, Jugoslavie, Afganistan...
0/0
12.2.2002 11:25

pecha

a zapomněl jsi ještě
na protektorát Boehmen und Maeren či v lepším případě Sovětský Svaz nejmíň na věčné časy. Závidím ti tak jednoduchý a jednoznačný pohled na svět z tepla místnosti s možností psát si co tě napadne.
0/0
12.2.2002 11:49

Juras

Re: a zapomněl jsi ještě
No právě - poválečné rozdělování "osvobozených" kolonií... Zjistěte si něco o operaci Splinter Factor. Nebýt CIA, nemusely být v ČSSR tak mohutné čistky v 50. letech.
0/0
12.2.2002 12:06

alf

Re: Re: a zapomněl jsi ještě
to je fakt, nebejt Ameriky, tak by nejspíš nebylo v těch padesátejch vůbec co čistit..., odoborníku
0/0
12.2.2002 12:12

Silvestr

Re: Re: Re: Amici delaji jen bordel
Ty si dobrý vtipálek, že by bylo hej. Jentak na okraj: v Korei nezačali válku Amíci, ale Severní Korea za pomoci Číny zaútočila na Jižní Koreu, takže Amíci logicky přišli na pomoc proti komunistum (mimo jiné, do války v Korei bylo zapleteno zhruba 50 států ve vojskách OSN). Ve Vietnamu to bylo totéž, Severní komunistická část zaútočila na Jižní Vietnam, ale tam to byl spíš boj mezi USA a SSSR. Jugošku sem taky nepleť, to je spíš ostuda Evropy, že nezvládla krizi v letech 1991-95 a nebýt Američanů tak se tam válčilo doteď (sice si USA našly podivnou záminku, ale účel to splnilo). Mně se líbí, že nikoho nezajímá, co prováděli srbové ve Slovinsku, Chorvatsku a Bosně, že chudáci jsou jenom srbové. A Afganistán. To je dílo SSSR. Kdyby ty kre..ni nesvrhly za pomocí domácích zrádců krále, tak tam byl do dneška klid, Afganistán byl prosperující země. A pokuď chtěli amíci zabránit šíření komunismu, tak jim nezbývalo nic jiného, než vyzbrojít mudžahedíny (nebo jak se to píše). Panama, to byly drogy. Místní byli rádi, že je USA zbavily jejich prezidenta (jméno jsem zapomněl)
0/0
12.2.2002 12:47

Petra

Re: Re: Re: Re: Amici delaji jen bordel
Jako zenska dekuji a jen souhlasim.
0/0
12.2.2002 22:23

Juergend

Re: Re: Re: Re: Amici delaji jen bordel
koukam ze mas v hlave nasrano. Spojovat Srbsko Slovisko Chorvatsko v současnosti. gartuluju.Na to není argument
0/0
13.2.2002 15:58

Kaja

Re: Amici delaji jen bordel
Anezko, kdybys nebyla zenska a ja nebyl slusne vychovanej, tak bych Ti rekl, ze jsi krava pitoma. Ale jelikoz jses zenska a ja slusne vychovanej, tak Ti to nereknu
0/0
12.2.2002 12:46

Bart

Re: Amici delaji jen bordel
Ty krávo jedna blbá, ty máš vyjebanej mozek. Kéž by tě mírumílvní Talibanci znásilnili.
0/0
12.2.2002 13:16

HC

Slobodná Európa
Tak to aby ke svobodný evropě přistavili nejmíň dva transportéry navíc!!!
0/0
12.2.2002 10:56

Fuchs

Souhlasim
Souhlasim s timto prispevkem do slova a do pismene!!!!!!!!!!!!
0/0
12.2.2002 10:48

Pavel Misík

šíření poplašné zprávy
Nesplňují ty neustále šířené výmysly o útocích parametry trestného činu ? Útokům by to stejně nezabránilo - když FBI neví co a kde, hlavně že vědí kdy. Ti američané jsou opravdu na úrovni dětiček v mateřské školce, jenomže tady je Evropa a ne disneyland, tam ať si řvou třeba 100 let útok útok.
0/0
12.2.2002 10:47

www.osud.cz

V čí prospěch?
...není to náhodou všechno nějak jinak? http://www.osud.cz/magazin/clanek.php?id=518
0/0
12.2.2002 10:34

alf

Re: V čí prospěch?
aneb reklama pro anarchistické zvratky
0/0
12.2.2002 10:44

dostipy.d2.cz

dostipy.d2.cz
Vykaslete se na politiku a pojdte si zahrat !
0/0
12.2.2002 10:04

Tomas

Svoboda po Americku
Deklarovana "svoboda" americku ustavou je jen komedie chranici americke zajmy. Dneska v Americe uz davno nemuzete rict, co si myslite a jsem rad, ze aspon existuje intrenet. Jen skoda, ze malo Amiku rozumi cesky a jinym jazykum, aby si tohle mohli precist. Proc taky? Vzdyt anglictina (nejlepe ta americka) je pro ne ten jediny jazyk!!!
Americani valkou v Afganistanu (jednou nejchudsi zemi sveta) vubec nic nedokazali a navic jen terorizuji valecne zajatce. Za tohle by jim mel svet bojkotovat olympiadu. Uz takhle olympiada v Salt Lake nema s olympijskym duchem a tradicemi nic spolecneho a jen deklaruje americke zajmy a touhu po pocitu neporazitelnosti.
0/0
12.2.2002 10:03

Fuchs

Re: Svoboda po Americku
Souhlasim s timto prispevkem do slova a do pismene!!!
0/0
12.2.2002 10:52

proamerican

Re: Svoboda po Americku
 
 A ty jses rudy bolsevik a nebo fetak anarchista ?
0/0
12.2.2002 11:04

Fuchs

Re: Re: Svoboda po Americku
Jen clovek ktery zazil sireni dmokracie po americku. Zazil jsem bombardovani Jugoslavie na vlastni kuzi. Ver mi ze to nebilo prijemne. A stejne to bylo na h***o!!!
0/0
12.2.2002 11:11

Pavel Misík

Re: Re: Svoboda po Americku
dovoluji si čtenáře fóra upozornit, že zvyk fetovat se rozšířil z USA (stejně jako tzv. sprejerství atd) Tudíž bych toto nestavěl ani vedle slova rudý nebo bolševik
0/0
12.2.2002 11:12

proamerican

Re: Re: Re: Svoboda po Americku
ano, stejne jako koureni --- ale proc jeste nemame zakon proti cigaretam, kdyz kazdy clovek vi, ze to je skodlive nejen zdravi toho cloveka, ale i jeho okoli ???
 
 Proc jeste nemame zakony, ktere dealery drog, vyrobce posila do vezeni na 20 let ??? Proc neni zakon, ze je zakazan prodej a propagace cigaret na celem uzemi CR ???  Rad se za toto vsechno postavim !!!
A mala poznamka --- mezi bolsevika a anarchistu jsem nepostavil rovnitko. Takze pokud ho ttam vidite, tak sorry, ale neni tam !!!
0/0
12.2.2002 11:57

Juras

Re: Re: Re: Re: Svoboda po Americku
První věta by se hodila na komunistu, druhá na fašistu. Komunisté chtějí uzákoňovat všechno co je napadne, protože oni nejlíp vědí, co je pro lidi dobré, fašisti navíc ještě přísně dbají na dodržování pravidel hry pomocí tvrdých represí. No doufám, že se podobní proameričtí fundamentalisté nedostanou k moci. To by byla tragédie.
0/0
12.2.2002 12:15

Juergend

Re: Re: Re: Re: Re: Svoboda po Americku
Tleskam a gratuluji. Jsem rad ze jsou u nas lide kteri jsou schopni vlastniho nazoru a nejdou s davem. Kdyz nam bude vic tak zadnejm proamerickofasistickejm sracum nedame sanci.
0/0
12.2.2002 12:19

Jarda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svoboda po Americku
Správně soudruzi, až nás budou milióny, tak těm imperialistům ukážeme ... republiku a socialismus si rozvracet nedáme BTW, kolik nám vlastně má bejt, abychom těm sráčům nedali šanci? Stačí 60 let?
0/0
12.2.2002 16:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.