Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zeman: třináct tisíc penze mu bude stačit

Odcházejícího premiéra Miloše Zemana a jeho rodinu čeká během několika měsíců velký otřes: z člověka s pravidelným špičkovým příjmem přes 120 tisíc měsíčně se stane penzista s důchodem kolem třinácti tisíc korun. Vzhledem k tomu, že v uplynulých letech nekupoval žádný drahý majetek, mohl si uspořit tolik, že na sociálních dávkách jeho rodina závislá být nemusí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr cacka

Těžká korupce
...má nové plynové topení, lednici, pračku, televizi... ježišmarjá to já takýýýý, o čem ten článek má být? Že je nemravné v zimě topit a prát si fusekle?
0/0
26.2.2002 14:03

GY

Zeman se pripravuje na Hrad!
Urcite se chce stat presidentem a tak vse vcas pripravil! Po nem to prebere Klaus! Ted i potom!
0/0
7.2.2002 18:15

Marty

Povzdech
Mel jsem to stesti ze jsem nekolikrat delal interview s novinari MF do rubriky ekonomika. Musim rici, ze mi jejich "profesionalita" brala dech. Oni nad tim co pisi vubec nepremysli. Je to asi tak jako kdyz zednik stavi 100ty panelak, ani nevi v jakem meste je - nema k tomu vztah. Novinari akorat ozivaji tehdy kdyz jim nekdo zaplati cash do kapsy za nektery clanek (obycejne PRko) pak zbystri a leniva kolecka se jim trochu rozjedou. Osobne nechci tvrdit ze jsou zkorumpovani vsichni ale to procento bude vyssi nez v jinych oborech.
0/0
7.2.2002 14:51

Bubák

Re: Povzdech
Jsem rád, že mi někdo potvrdil co jsem si tak trochu myslel. Z některých případů je to zcela zjevně patrné, například ze sporu Zieliniec - Kavan, Zeman. Je pravda, že Zieliniec nepodplácel, pouze uzavíral smlouvy na propagaci MZV. Reakce novinářů tak trochu dokládají jak to asi bylo.
0/0
7.2.2002 15:06

Pavel Kucera

Re: Povzdech + PR
Marty: podplaceni novinaru neni PR, to je podplaceni novinaru. PR je o necem uplne jinym. Kdyz tomu nerozumis, nepis hovadiny. Pavel Kucera, clen vykonne rady Asociace PR agentur
0/0
22.2.2002 18:12

bydla

za sociální stát
Potěšilo mne, že další sociální případ ze sociální demokracie používá sociální byt za  regulované nájemné.
0/0
7.2.2002 13:20

Jirka

Velmi dobrý článek
Když ten článek čtu znovu a zároveň příspěvky, tak mi vychází že: Zeman si koupil ledničku a televizi, chce jít do důchodu za 13.000 a nevadí mu to, ale manželce ano, což je normální, trpí poměrně vysokou inteligencí, premiér má odpovídající plat, prostě skoro vše v normě. Vlastně by byla škoda, kdyby takový, skoro normální člověk, šel do penze, protože na naší politické scéně aby takové klacíkem vyšťourával.
Ale proboha, Slonková aspol. tohle jste přeci nechtěli!!! Jak si vlastně tuhle pozitivní antireklamu zodpovíte?? Dejte vědět, jak to u šéfredaktora, až dostane sprďunk shora, dopadlo.
0/0
7.2.2002 12:40

Bubák

Další příklad.
Předminulou sobotu (asi 30.1) vyšel  článek v MfD o důvěře veřejnosti k politikům v roce 1989 a dnes. Je tam krásně graficky vyvedená grafika kde jsou na levé straně pod sebou fotografie ministrů vlády z roky 1989  na pravé straně dnešní ministři v ekvivalentní pozici. Uprostřed je graf s klesající tendencí. Při prvním méně pozorném pohledu se to jeví jakoby důvěra v dnešní vládu poklesla oproti roku 1989. Při pozornějším zkoumání ovšemzjistíme, že začátek klesající tendence je v roce 1993 (samozřejmě z roku 1989žádná objektivní statistika neexistuje) Z toho vyplývá že MfD srovnává nesrovnatelné.  Netvrdím, že MfD klame, ale na první pohled má člověk z některých informací úplně jiný dojem, obzvláště ten kdo se o politiku příliš nezajímá a stránku jenom přeletí. Je to podobné jako podrahové sdělení.
0/0
7.2.2002 12:34

kaspi

Asi neeee
Obcas (prave ted) se Vám povede neco zmrsit do takové míry až to bere dech. To,ze se nekomu podíváte na příjmy to jeste beru, ale proč proboha se hrabete v tom, kolik po kom kdo zdedil. Tuplem, kdyz se jedna o dedictvi po rodicich atd.To mi přijde krapet neslušné a myslím, ze s příjmy "z politiky" to nemá nic spolecného. Nazdar
0/0
7.2.2002 12:09

Bubák

O objektivitě.
Včera vydala MfD zprávu na iDnes o přestupkové imunitě poslanců. Zpráva obsahuje víměnu názorů mezi p. Rychetským a p. Bendou, dále kolik poslanců hlasovalo pro a kolik proti, jak hlasovali poslanci jednotlivých stran MfD pro jistotu neuvádí. Protože mně zajímalo kdo hlasuje pro poslanecká privilegia, zapátral po webu psp:
Změna zákona: http://www.psp.cz/cgi-bin/win/docs/tisky/tmp/t089604.doc
Výsledky halsování: http://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?G=27865&o=3
Stanovisko vlády:
http://www.vlada.cz/cgi-bin/sqwf1250.cgi/sqw/usnvlad/usntext.sqw?CID=11473
 
Obrázek ať si udělá každý sám.
0/0
7.2.2002 11:58

Bubák

Re: O objektivitě.
Omlouvám se za "víměnu", není to pravopisná chyba ale překlep.
0/0
7.2.2002 12:11

Mirecek

Vzkaz pro pana sefredaktora
Velice se tesim na reportaze o majetkovych pomerech pana Klause, Langera a Macka. V pripade, ze je v dohledne dobe nenajdu, bude to pro mne ona posledni kapka, kdy dojdu k presvedceni, ze Mlada Fronta je neobjektivni, zaujata a nesplnuje tudiz moje pozadavky, a po deseti letech prestanu byt jejim ctenarem.
0/0
7.2.2002 11:43

Milda

No tak,no tak..
Nejsem ani náhodou příznivec pana Zemana,to tedy vůbec ne,ale to hulákání některých tady mi jde dost proti srsti.Jednou je to jeden z nejvyšších představitelů tohohle státu - díky komu asi,nemyslím,že by jeho a celou tu partu volili Marťani - a jako takový by neměl být v oblasti požitků (a asi i v jiných ohledech) srovnáván s průměrem. Přes všechna ta kvanta výhrad se zvlášť panu Zemanovi musí přiznat vysoká inteligence a schopnosti. Má někdo představu,kolik by uměl a mohl v této společnosti vydělávat člověk takto vyzbrojený v soukromém sektoru? Padla tu poznámka o pseudomanažerech - ano,ale pozor,jsou i opravdoví manažeři a příjmy obojích bývají v násobcích páně Zemanova platu. Pamatuji si nějaký rozhovor s někým chytrým zvenčí,který prohlásil mimo jiné,že dobrý politik by měl být bohatý,aby neměl tendenci přihrávat si nějaké malé domů...
0/0
7.2.2002 11:37

Petr

Nechapu proc je kolem toho tolik povyku
Nejsem sice fanousek pana Zemana, ale myslim si, ze penize, ktere si vydelal jsou adekvatni predvedenemu vykonu. Prece jenom rizeni statu je trochu narocnejsi nez rizeni tramvaje a da se ocekavat, ze to bude i lepe oceneno. Nicmene z nekterych prispevku mam pocit, ze jsme jako stat na odpis, protoze s timto zpusobem mysleni se stejne nikam nedohrabem. Misto toho, aby se lide zamysleli jak vydelat vice penez, tak se babraji v marasu zavisti a pomluv a pak svorne sednou k televizi a cumi se srdceryvne serialy. Rekneme si to uprimne - S takovou soudruzi ten kapitalismum nevybudujeme.
0/0
7.2.2002 11:14

Bubák

Proberte se !
Hlavním účelem tohoto článku je zřejmě vyvolat negativní emoce vůči panu Zemanovi. Jak moc se to povedlo je vidět na této diskusi. Znovu opakuji jediné co z článku vyplývá je: Zeman má chalupu, garsonku a 120 000 měsíčně, ani jedno není protizákonné, ani proti dobrým mravům.
 
0/0
7.2.2002 11:10

Marty

Re: Proberte se !
Souhlas jen doplneni hlavnim ucelem clanku je sebrat hlasy duchodcu pro CSSD. TO ZABRALO - kdyz se podivate na ty rozcilene ohlasy dole. Jako by ti lide rikali - jeho stranu volit nebudu ten smejd bude brat dvakrat vic nez moje maminka co cely zivot poctive makala. Jakkoliv je toto srovnani na hlavu postavene bude to fungovat, jinymi slovy tema to neni nezakonne, je pouze neeticke jak a kdy to podali a zajima mne jen kdo je v pozadi, jakkoliv musim rici ze nejsem stoupenec teto strany
0/0
7.2.2002 11:53

Bubák

Re: Re: Proberte se !
Jedno vysvětlení mně napadá. Vzhledem k mému věku (35), si pamatuji dobu před rokem 1989 kdy jsem studoval. Předpokládám, že většina redaktorů MfD vystudovala právě v této době. Jaké tehdy byly požadavky na politickou angažovanost budoucích novinářů, jejich objektivitu a styl nemusím jistě připomínat. Z toho si můžeme odvodit jaké kádry tehdy novinařinu studovaly. Proto když dnes čtu články plné pravicových "myšlenek", mám pořád pocit, že jsem na hodině marxismu-leninismu, jenom je to všechno opačně.
0/0
7.2.2002 12:07

djrhedy

Skutečné zájmy novinářů
Zhruba před měsícem jsem osobně předával MFDnes materiály, které se týkaly kauzy Trend a vytunelování tohoto fondu. Ve zkratce : šlo  o to, že ačkoli představitel fondu, pan Hájek je stále vyšetřován (zpronevěra, zločinné spolčení) a v konkurzu, tak přes nastrčené lidi spekulativně skupuje firmy za účelem dalšího rozkradení majetku z nich. Dokonce se ve smlouvách podepisuje, ačkoli nemůže podnikat (konkurs), dluží asi 1,5 mld korun (za Trend).
Firmu jejiz prodejni hodnota (400-500 zamestnancu) byla stanovena pri prodeji na 30-40 milionu korun, ziskal pan Hájek ze dne na den za 5 milionu korun. Zda se ze penez z Trendu na podplaceni pravniku ma stale dost, protoze jeste den pred koupi jej mela dostat za daleko vyssi hodnotu zcela jina firma. Pres nastrcene lidi a svou manzelku vedly nitky v obchodnim rejstriku az na nej. Takze byla to jen domnenka. Vse se vyjasnilo, kdyz se cast vedeni dostala primo ke smlouvam : tam byl podepsán přímo pan Hájek.
Co vic, nastrceny clovek od p. Hajka, ktery firmu koupil, nesmi take podnikat. Je totiz v konkurzu.
A další překvapivé zjištění : pan Hájek dělá pro stát ve 4 firmách správce konkursní podstaty.
A co policie, ta si pomalu vysetruje a klidne necha pana Hajka nebo jeho spolupracovniky, aby si odvazel z firmy spisy a pak uz jen asi odveze stroje, napriklad jen jediny stroj ma trzni hodnotu 10 milionu (takovych je nekolik). Tedy nekolikanasonbe prevysuji hodnotu firmy.
A já se ptám p.Slonkové a Kubíka, proč vás nezajímá věc, kde své investigativní schopnosti můžete použít, kde jde o to, odhalit korupci atd. a zabýváte se tím, kde má kdo ledničku !!!!
0/0
7.2.2002 11:09

djrhedy

Skutečné zájmy novinářů
Ještě pro upřesnění : odevzdal jsem to v redakci MF směřováno přímo do rukou p.Slonkové a p.Kubíka !!!
0/0
7.2.2002 11:11

Bubák

Re: Skutečné zájmy novinářů
Vidíme tady jak kvalitní novinářskou práci tito dva dělají. Nejenom že své informace nejsou schopni věrohodně prokázat (viz. např. Kauza Olovo postavená na dokumentu o kterém není jasné kde vznikl a na svědkovi, který zůstal utajen - existuje vůbec ?), ale navíc opírají své články o zprávy z deníků Blesk a Super. 
0/0
7.2.2002 11:20

Béda

Re: Skutečné zájmy novinářů
Proč se nezabívá? Protože vaše materiály přináší pro oba hodně tvrdé práce.Neni lepší tato akce kde poshání drby během par minut a maji vyděláno.Snad se na svoji obhajobu ozvou i na tomto místě.MF nečtu jen kvůli tomu,že se stala za poslední období drbárnou a snúškou senzací,jak plátek Blesk a zpravodajství NOVY.
0/0
7.2.2002 11:45

Bubák

Re: Re: Skutečné zájmy novinářů
Bohužel se obávám, že to není lenost a neschopnost novinářů ale záměr.
0/0
7.2.2002 12:53

djrhedy

Re: Re: Re: Skutečné zájmy novinářů
Odpor sefredaktora Steigerwalda vuci Zemanovi a jeho proticeske postoje jsou snad vsem dostatecne znamy. Snad maloktery sefredaktor novin ma tak extremni postoje a dokonce je vyjadruje na strankach novin, coz byva spise nestandardni . Ale co bych chtel tady v tom nemeckym tisku ....
0/0
7.2.2002 13:20

Vladimír Neželezný

SUPER BLESKové zprávy z idnes
Novinář ,který napíše ,že premiér má novou televizi je buď sabotér nebo debil. A vydavatel pokud mu to bude trpět je to samé.
0/0
7.2.2002 10:39

Snehulak

Re: SUPER BLESKové zprávy z idnes
Saboter ? Dokazal by jste tohle prohlaseni nejak srozumitelne zduvodnit ? :-)))
0/0
7.2.2002 10:50

dífka

Re: SUPER BLESKové zprávy z idnes
Taky bych byla ráda, kdybyste to slovo saboter  vysvětlil. Hi.hi.
0/0
7.2.2002 11:06

dífka

Re: SUPER BLESKové zprávy z idnes
Nedavno noviny včetne MF dnes psaly, jak princ Harry z Anglie kouřil marihuanu a opíjel se.Určitě si to naši novináři nevymysleli, to převzali od jiných tiskových agentur. v tom taky vidíte  sabotérství a debilitu? Vypadáto, že jste někde mimo mísu.
0/0
7.2.2002 11:08

posledni emigrant

Vaclav Havel o poslednim referatu Sabiny S.
"Uvazuji-li o hlaseni Sabiny S., zda se mi, ze sto, sto deset let je ten spravny casovy odstup, z nehoz muze clovek hledat deje, ktere formovaly spolecnost, zkoumat vlivy, ktere pusobily na predky, ptat se po pramenech kultury a nalezat vlastni koreny.Jedno stoleti tvori totiz urcitou hranici, kam jeste dohledneme, kde jeste citime myslenkovou a generacni kontinuitu s dneskem, ktera nam umoznuje intenzivne vnimat jinakost doby nasi." Bozena Nemcova o referatu Sabiny S.: V zamku bylo prace a behu o prekot.Sabina provetravala pokoje, Kubik snasel kvetiny k ozdobeni jejich, rovnalo se ,cistilo se po zamku i po dvore, aby Klauz vse v nejlepsim poradku nasel..."Bude veselejsi zivot," tesili se ctenari Mlade fronty Dnes.-"Da Pan buh, bude snad i vice zprav o Zemanovi;"povidali chudi a remeslnici v podzamci....Dokud byval jeste pan Zeman panem ministerskym predsedou a lide o nem vice nevedeli, nez ze je bohaty, chodilo to v redakci jinak; pani nemela mazlicka ani komornou, nebylo zamku v Novem Veseli, nebylo tolik sluzebnictva, nebylo koni ani chrtu.Pan Zeman nejezdival na lovy, nezval hosty.Ale kdyz se panu Zemanovi penize hromadily, ze nevedel, kam s nimi, aniz vedel, mnoho-li jich ma, znelibilo se Sabine to sproste jmeno Zeman - navadela sveho pana tak dlouho, az ji koupil pridavne jmeno "von Klaus".To se Sabine velice libilo, znelo to docela jinak, a od te doby nikdo nesmel ji pojmenovati svym sprostym starym jmenem, nechtel-li se zbaviti jeji milosti.- VELKY (modry )ptak i velikeho hnizda potrebuje.Peroutkuv titul byl, muselo byt i panstvi a klidnej flek.Za penize se vsechno spravi. Sv. Lukas o podrobne zprave Sabiny S.: "Budou znameni na slunci a na mesici i na hvezdach, a na zemi souzeni narodu---tak ze schnouti budou lide pro strach a ocekavani tech veci, kterez prijdou na vsechen svet..(25.-26.)"Omlouvam se V.Havlovi, pani Bozene N. a sv. Lukasovi za drobne upravy jejich textu.Snad je to vsechno uplne jinak, nebo?
0/0
7.2.2002 10:33

Zouharová

Nemám slov
Nikomu nic nezávidím,ale není mu ani trochu hamba ? A kde se vytratily ty jeho kritiky z r.1989 ?
0/0
7.2.2002 10:32

dífka

Re: Nemám slov
Tak o tomhle tady píši už několik příspěvků.Všichni slibovali, dneska se píše o Zemanovi, tak se vyjadřujeme k němu, ale všichni tam patří do jednoho pytle.
Jsem ráda, že se tady našel někdo, kdo si to taky pamatuje.
0/0
7.2.2002 10:36

Rostislav

Re: Re: Nemám slov
I já patřím k těm, kteří si pamatují tehdy rozhořčená slova nejen nynějších politiků. Všichni s tím mohli něco udělat. Jenže jakmile zjistili, že by vlastně byli sami proti sobě, nechali to být. Je si vzpomeňme na jejich reakci k nedávnému tématu - imunita.  Co by na tom něco měnili, když mi, prosťáčci jsme na to za celou tu dobu zvyklí.
0/0
7.2.2002 10:45

Bubák

Re: Re: Nemám slov
Vidím že vymývání mozků opravdu funguje. Vždyť co ten článek odhalil ? Zeman bere 120 000 měsíčně po dobu 4 let kolik bral předtím nevím. Na premiéra to podle mně není nic moc. Má garsonku, a chalupu na Vysočině. Pořád mi z toho ovšem nevychází nějaký morální poklesek.
0/0
7.2.2002 11:00

Snehulak

Re: Re: Re: Nemám slov
Bubaku, dyk se to tady porad dokola opakuje.. Ten clanek je o stavu majetku za dobu Zemanovo premierovani. U toho snad zadny odhaleni ani majetkovy poklesek nutne byt nemusi. Pokud chces aby kazdy clanek odhaloval neco sokujiciho, sleduj bulvarni periodika... To vymyvanim mozku - nechapu souvislost (?)
0/0
7.2.2002 11:14

Bubák

Re: Re: Re: Re: Nemám slov
A jsme u jádra věci, článek opravdu neobsahuje nic šokujícího. Šokující je pouze  titulek a forma podání - základní rysy bulváru. Seriozní periodika přece musí zveřejňovat seriozní a přínosné informace, rozebírat problém trochu (hodně) hlouběji.
0/0
7.2.2002 11:28

Snehulak

Re: Re: Re: Re: Re: Nemám slov
Bubaku, tady patrne narazime na nutnost definovani rozdilu mezi serioznim periodikem a bulvarem. Tak zaprve, rozhodne si nemyslim ze ten rozdil spociva v tom ze seriozni bude to periodikum ktery bude probloem do hloubky rozebirat.  Pokud suse poda ctenari fakta, bez toho aby delal nejaky zavery, je myslim vse OK. To bulvar nikdy neudela, bulvar bude spekulovat a klast ctenari otazky. Zadruhe - seriozni periodika musi prinaset seriozni a prinosne informace - zde souhlasim, v tomhle konkretnim pripade, MF prinasi informace o stavu majetku clenu vlady, za jejich funkcni obdobi - tak jak je premier slibil zverejnit. V zameru neshledavam nic neseriozniho, prinos vidim predevsim v tom, ze je 'obcas zapometlivemu' panu premierovi pripomenut jeho slib. Jinak o prinosu se da pochopitelne mohutne diskutovat, zavily odpurce MF samosebou bude tvrdit ze zrovna tohle je neprinosne, vyznavac nutnosti dodrzovani slibu pak samosebou bude shledavat prinos nezanedbatelny ;-) Nechme to na ctenari, pokud mu clanek prijde neprinosny, ma moznost otocit na dalsi stranu :O) Jinak - ty si myslis ze ten titulek je opravdu sokujici ? Kdyby jsi chtel sokovat - nedal by jsi do nadpisu spis sumu penez kterou si premier za dobu vladnuti vydelal? Nebo jeho plat ? Jak nazvat tenhle clanek aby byl v tvych ocich OK ? Porad... ;-)
0/0
7.2.2002 11:55

Bubák

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nemám slov
To je přece úplně jednoduché. Vezmu daňová přiznání všech  politiků ať vládních nebo nevládních, zveřejním jejich příjmy, popřípadě majetková přiznání (když tu nějaká budou) a pak teprve můžu pátrat po nesrovnalostech u jednotlivců. Ad titulek: titulek je napsán tak aby vyvolával negativní emoce u lidí s nižšími příjmy! Nebo snad ne ?  Podívejte se na příspěvky zpátky kolik lidí se zabývá výší platu premiéra. Nebylo tohle snad účelem ?
0/0
7.2.2002 12:18

Snehulak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nemám slov
No pockej bubaku - jednak vzit neci danove priznani neni jen tak mozne, a i kdyby se ti povedlo k nemu nekde prijit, dovedu si predstavit ten rev tady. A druhak danova priznani bohuzel nebyvaji primym odrazem majetku. Proto ostatne taky vlada prosazovala majetkova priznani, a proto se Zeman kasal ze majetek clenu jeho vlady zverejnen bude. Tady nejde o patrani po nesrovnalostech, ale o normalni realny zverejneni. Ad. titulek - vis, sotvakoho vyprudi vyse duchodu politika ktera je na nejakych 10 procentech platu. Opravdu si nedovedu praedstavit ze by nekdo chtel vyvolavat emoce tim ze zverejni SKUTECNOST, ktera je navic na premierovo prijmech jeste patrne tou nejmin zajimavou. Pokud budu chtit vyvolat diskusi o platu, myslim ze bude lepsi proste o platu psat a nejakych 'mizivych' 13 tisic na duchodu ignorovat ;-) Ale zkus teda vymyslet nejaky lepsi titulek. Muj nazor je ten ze stavajici je veelmi mirny na to jaky jiny razantnejsi by se daly vymyslet :O)
0/0
7.2.2002 13:10

Bubák

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nemám slov
Beru, že daňová přiznání nejsou veřejná. Jsou však patrně veřejně přístupné výše platů ústavních činitelů a to všech.  Dále se dá asi zjistit jaké nemovitosti osoba vlastní podle výpisu z katastrů nemovitostí (nedokážu si totiž představit, že by normálně MfD získávala informace nelegální cestou), plus veřejně přiznané příjmy politiků ( ano někteří to skutečně dělají, nevím jestli je to povinné).  Znovu však tvrdím, že účelové vytahování určitých osob z davu a jejich "pranýřování" neřeší podstatu tohoto problému. Všechny politiky je potřeba tlačit k přijetí zákonů které by tohle nařizovaly, zákony přece přijímá 200 poslanců a 81 senátorů, nikoliv vláda nebo premiér. Tady si myslím, že Mfd selhává protože těm kteří byli např. proti přijetí zákona o střetu zájmů a podobných to v pohodě prošlo.
0/0
7.2.2002 14:12

dífka

Re: Re: Re: Nemám slov
Ne, ne, vymývání mozků těžko.Každý napíši svůj názor. Někdo šikovněji, někdo neobratně, někdo stupidně. Níže jsem psala v čem je podle mne jádro pudla.
 
0/0
7.2.2002 11:17

Bubák

Re: Re: Re: Re: Nemám slov
Především si myslím, že novinář má být objektivní (vím, že je to asi těžké dodržet důsledně) a noviny přinášt vyvážené informace, které dávají prostor všem stranám.  Nemohou přece pořád útočit puze na určitou skupinu politiků ať je to Klaus nebo Zeman. Stačí se např. podívat jaké fotografie premiéra jsou stále v novinách: buď je tam s cigaretou v ruce nebo pije alkohol z čehož má asi vyplynout - Zeman je alkoholik a kuřák. Ostatní jsou asi abstinenti a nekuřáci. A kolik lidí to dnes vůči Zemanovi používá, podívejte se do diskuzí. To je celý problém naší společnosti, u voleb se nás valná část rozhoduje podle toho co nám celé volební období nalévali do hlavy.
0/0
7.2.2002 11:39

Dagmar

Re: Nemám slov
Paní Zouharová, musím se přiznat, že vašemu příspěvku vůbec nerozumím. Za CO mu má být hanba? Prosím, odpovězte!
0/0
7.2.2002 13:52

Jsem nasranej
Chtěl bych poděkovat novinářům z mladé fronty za jejich článek. Tak se má dělat novinařina. ten zeman je pěknej bejk. Já bych mu důchod nedal žádnej. a volit ho nebudu. ten bude mít důchod větší než já vydělám. a to mi nedá spát. Ještě jednou děkuju a prosím aby v článcích pokračovali a psali jaké byty a důchody mají i ostatní polityci, protože nás to zájímá. taky by mě zajímalo jestli si platí tu becherovku co vychlastá.
0/0
7.2.2002 10:22

zdeněk

Re: Jsem nasranej
Když Vám přijde nehoráznej vysoký důchod pro předsedu vlády 13000 v době, kdy průměrný důchod je asi 7500, tak si dál čtěte své Blesky a Supery a nadávejte, to Vám jde dobře.
0/0
7.2.2002 10:34

dífka

Re: Re: Jsem nasranej
No tak, no tak, těch 7500 důchodu nemá zase až  tak každý. Hodně lidiček v mém okolí ho nemá.Známe jak se vypočítává průměr.
0/0
7.2.2002 10:40

Jirka

Re: Jsem nasranej
No pokud si myslíš, že slovo polityk jsi napsal dobře a nebyl to překlep, tak se svému platu nediv. Je to cizí slovo, jako třeba politruk. A já mu na tu becherovku klidně přispěji, když bude záruka, že nebudou prachy utíkat jinde, tak tohle bude alespoň pod kontrolou.
0/0
7.2.2002 10:37

Eva Veselá

Zeman není in
Zdá se mi také silné psát o tom, že pan Zeman má ledničku a další příslušenství běžné domácnosti. Zdá se, že má pokud se vybavení píše přesně to, co máme všichni, já mám také ledničku. Přestože někdy dávno viděl někdo pana Zemana pít becherovku a už řadu let mu to všichni až trapně vyčítají myslím, že aspoň doposud žil pokud možno skromně a 13 tisíc by mu tedy mohlo stačit. Zatím jsem neslyšela, že by koupit a hned prodal třeba knižní velkoobchod nebo že by byl členem dozorčí rady nebo že by přednášel na univerzitách. Také jsem si nevšimla, že by několikrát za den měnil kravaty. Zůstává ovšem otázkou, jestli je tedy vhodným kandidátem na prezidenta pro všechny ty kšeftaře, jichž je plná republika a kteří budou volit toho, kdo bude žít na zrovna tak vysoké noze jako oni. Musí jim to přece někdo umožnit. Vždyť jak se zdá pít becherovku není košér, in je hrabat a nahrabat a tvářit se důležitě a stavět zámečky a oblékat se ve značkových obchodech.
0/0
7.2.2002 10:22

Věra

Re: Zeman není in
Souhlasím se vším, co říkáš. Pan Zeman mi připadá jako čestný člověk a ten se mezi ně zkrátka nehodí. Nejde jim jak se říká "na ruku". A proto bude muset odejít...A tak je to všude.. PROHNILÝ ČESKÝ STÁT AŽ DO MORKU KOSTI!!!!!
0/0
7.2.2002 10:40

LUkas

Re: Re: Zeman není in
No koukam, ze damy se chytli na Zemanovu "socialni" image:-) To!, ze vypadal jak otrhanec a neumi si vymenit kravatu, neni otazka skromnosti, ale nevychovanosti. Ostatne moc bych za to nedal, ze dostaval jako premier nejaky prispevek na osaceni - takze damy - ehm ha hm:-)) Ostatne Zemanovi by nepomohl ani zlaty habit, nebot kdyz otevre hubu, tak je uplne jedno jestli se za nej musime stydet ve zlate nebo v manzestrakach. Ja rikam jedno: zaplat panbuh za Zemana duchodce a jestli ho uvidim v tramvaji, tak JA ho rozhodne sednout nepustim, dedka:-))))
0/0
7.2.2002 10:49

Béda

Re: Re: Zeman není in
Vrať se k plotně babo.
0/0
7.2.2002 11:03

Eva Veselá

Re: Re: Re: Zeman není in
Ty se vrať do hospody, Béďo, jinam se tvoje úroveň nehodí. Kdybych věděla, že nějakou máš, mohla bych se i urazit, ovšem člověk tvého ražení zřejmě nikoho urazit nemůže. Ráda bych věděla čím se živíš, tvoje inteligence je jasná.  Chtěla bych tady na adresu všech, kteří mají plná ústa becherovky pana Zemana velice volně parafrázovat slova pana Špidly, která v souvislosti s becherovkou našeho pana předsedy vlády řekl. Bylo to velice nepřesně, ale v kostce odpověděl takto: Při občanské válce v Americe kdosi žaloval prezidentovi, že jeden z generálů, ovšem generál hodný té hodnosti, nadměrně pije whisky. Ano? opáčil prezident. Zjistěte mi, jakou pije značku, pošlu mu celou bednu. Zamyslete se nad tím, Béďové, i když se obávám, že nepochopíte, co chtěl básník říct. 
0/0
7.2.2002 12:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.