Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

'Sociální případ' Kraus kupuje milionové byty

Před deseti lety se vydávali za rodinu, která neměla kde složit hlavu a nutně potřebovala - a posléze dostala - byt od pražského magistrátu. Teď mají ještě další dva vlastní byty a obecního se vzdát nehodlají. Řeč není o rodině vypočítavého podnikatele v oboru realit, ale o poslanci ČSSD Michalu Krausovi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pepe999 from UK

Tahle svine sedi v PS jeste

od bolsevika. Tyhle bestie mely viset jako prvni...:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
29.6.2007 22:33

tolan

Kudy chodil, tudy krad, sociální demokrat ...

Hlavně, že jsou všichni takové chudinky, Paroubkova Zuzanka má maličkou chaloupečku s mrňavým pozemečkem. Chudák s vlaječkami, současnou koalicí ožebračovaný DRath sotva vyžije z malého příjmu a podobně tak všichni socialističtí vůdci......

0/0
29.6.2007 20:15

pepino

je to další zlatokop
To zapomeli napsat,proč je přihlašenej až v Semilech nejspíš si nechává proplácet diety a fiktivní dojíždění do tvz.poslaneckého zaměstnání a člověk se jenom kouká co od takovejch blbů leze za zákonyí
0/0
15.6.2002 9:53

KillerG

Zabijet, kandelabry na ne
Neni jine reseni, penize jsou dostatecne silna motivace. Nechapu proc si porad volime ty posrany komance! Vidite ze soucasna politicka prislusnost je irelevantni, je dulezite co dotycni panove delali za komancu - a je to tu, vsichni totiz vetsinou komanci byli...
0/0
10.6.2002 14:25

Honza

Nebojte se!
Nebojte se! Ted vyhraje volby ODS, tak si zase nakradou jini! Uz maji take hlad. At zerou, hlavne ze u toho nemlaskaji!
0/0
6.6.2002 17:34

Dělají z nás blbce!!!
Jak je možné, že tento KÁDR je opět na kandidátce? Domnívám se, že je třeba zaměřit se na poslance Krause! A znemožnit mu další působení v politice.
0/0
30.4.2002 15:25

k

Na kandelábr!
To není hněv lůzy, ale spravedlnost. Hyeny je třeba zabíjet. Dříve nebo později všechna sametová svinstva vyplují na povrch.
0/0
9.4.2002 10:14

pan pravda

tough job
ja si myslim, ze si to soudruh kraus zaslouzi, kdopak by to v ty freek show 16 let vydrzel, btw. ale ze je vybydlel, co? :)
0/0
5.4.2002 21:25

Petr K.

Je to hajzl...
... a takovych je v politice urcite vic, zacina to byt bohuzel normalni. A nic se s tim neda delat. Nebo vi nekdo, jak na ne?
0/0
2.4.2002 14:14

Vaba

Vila
Zapomeli jste uvest jeho vilu,kterou koupil jako rozestavenou v katastru Velka Dobra u Kladna za 3,5 mil. (byla dlouhou dobu v nabidce realitni kancelare). Rozpocet na celou stavbu je cca 15 mil. (podlahova plocha necelych 600 m).
0/0
16.3.2002 20:41

Vaba

Vila
Zapomeli jste uvest jeho vilu,kterou koupil jako rozestavenou v katastru Velka Dobra u Kladna za 3,5 mil. (byla dlouhou dobu v nabidce realitni kancelare). Rozpocet na celou stavbu je cca 15 mil. (podlahova plocha necelych 600 m).
0/0
16.3.2002 20:41

John

Jestlipak Krausova žena učí této taktice i své žáčky ve škole?????
0/0
27.2.2002 19:50

neberte úplatky,nebo...
neberte úplatky,nebo se z toho zblázníte... a nebo vlastně na druhou stranu, berou je všichni, tak proč ne!? TENHLE STÁT SE NIKDY!! NEZMĚNÍ,DOKUD SE NEZMĚNÍ TI,CO DO POLITIKY LEZOU!
0/0
23.2.2002 13:26

badzus

...
A tak tady dál budeme sedět u netu a kňučet nad svými příjmy. Běžte někam. Když si někdo dokáže vydělat (a nejen politici), hned mu 75% republiky závidí. Krása. Opravdu. Přímo k zblití. P.S. Nechci se tím zastávat tunelářů a jiných kriminálníků, ale ta všeobecná závist v tomhle státě mě fakt sere! 
0/0
19.2.2002 18:51

Jojo

Re: ...
Jde o to, čemu říkáte "umět si vydělat". Tomu, kdy někdo si vydělává tím způsobem, že je placený z peněz daňových poplatníků a přitom využívá výhod, které mu skýtá jeho postaveční, tak tomu já neříkám "umět si vydělat". A není to závist, jsem soukromník a vydělat si na sebe není vůbec jednoduché to mi věřte. Pokud máte poslance a různé tuneláře za lidi, kteří si tzv. dokáží vydělat, tak já je mám za příživníky a lidi, kteří dokáží velice šikovně žít z práce druhých. Pokud si pan Kraus a jemu podobní pomůže k bytu zcela regulérně, nic proti tomu. Proč obecní byt, který teď evidentně nepotřebuje nepustí? Nebo vídáte lidí v ulicích, kteří nemají kde hlavu složit, málo? Já jich vidím docela dost. Takže nezávidím, ale štve mě ta drzost a neomalenost našich vyvolených.
0/0
27.2.2002 14:12

badzus

Re: Re: ...
Já jsem psal, že se tunelářů a podvodníků zastávat NECHCI Naopak-poslal bych je všechny bez milosti do kriminálu
0/0
27.2.2002 20:51

Jarda

Re:
a co nato Havel?
0/0
17.2.2002 22:14

karel

Re: Re:
co by na to měl říci tunelář havel? Za Lucernu navíc podvodem restituovanou získal peníze od CHemapolu. ta banka pak z Chemapolu nic nedostala a tak za Lucernu, která propadla státu v r.1945 na základě benešových dekretů (havlovci kolaborovali s německými okupanty) zaplatili havlovi daňoví poplatníci přes tzv. konsolidační banku (instituce pro legalizaci tunelářství). Ne nadarmo se po své korunovaci hnal okamžitě havel do německa omluvit se za Čechy sudetským němcům. Což tak kdyby se ten zlovolný prevít omluvil Srbům za bombardování Jugoslávie?
0/0
10.6.2002 18:13

EVA JURINOVA

TOMU RIKAM BORDEL!
0/0
8.2.2002 17:09

Michal

Je mi z toho špatně
0/0
8.2.2002 8:02

BOB

TOTO TAK UDĚLAT NĚKDO ZE 4K - TO BY BYLA SMRŠTˇ NADÁVEK !!!
Příznivci ČSSD a hlavně ODS jsou opět pěkně zticha . Jedou v tom všichni , ale protože Kraus je velmi malá ryba , tak je klídek . Oposmlouva je skvělá !!!!!!!!!!!!!!!
0/0
7.2.2002 23:34

BOB

TOTO TAK UDĚLAT NĚKDO ZE 4K - TO BY BYLA SMRŠTˇ NADÁVEK !!!
Příznivci ČSSD a hlavně ODS jsou opět pěkně zticha . Oposmlouva je mocná !!!!!!!!
0/0
7.2.2002 1:33

radegast

.....tak co teda na to rika ten bernak???dovime se to???
0/0
6.2.2002 6:24

BOB

TO JE JEŠTĚ SKVĚLÉ , ŽE STAVÍ DOMY V ČR !!!
Jasně , že je fůra věcí z toho nemorální !!! Stejně tak kdysi žádal podobně obecní byt v Praze ( 6 ? ) pro sebe Klaus , protože svůj byt uvolnil synovi a tím pádem je z něj bezdomovec . To byla větší bomba !!! Kraus alespoň staví pro své dětičky doma a tak české firmy mají práci !!!!!!!!!!! Jiná otázka je , zda-li jsou schopni doložit , že staví z přiznaných příjmů ( i s dcerou ). Pokud to bude v souladu se zdaněním příjmů , nebude to třeba tak velká lumpárna . Když stavěl Dyba , tak byl dotázán , kde na svůj hrad bere peníze , řekl , že si tolik vydělá . Znalci v oboru úvěrů a úrokových sazeb mu tenkrát spočítali , kolik by musel měsíčně vydělat , aby mohl splácet splátky a ještě si žít na repre úrovni - mám dojem , že by musel vydělávat měsíčně asi 400.000 .- Kč ( fakt je , že někde na to musel brát - krást ). Daňové řiznání odpovídalo naprosto jinému příjmu a v tom okamžiku velký přítel Klause , přestal s komentátory a novináři komunikovat - klasika !!! Klaus cítil , že mu další z blízkých začíná dělat problémy , tak ho šikovně uklidil , jako vždy i jiné( Čermák , Kondr ... apod. ). No a možná největší lumpárna je , že ti , co pochopili nebezpečí viditelně investovat v ČR , "vyváží" v klidu prachy mimo ČR . To se téměř nedá dokázat , ale časem se něco dovíme . Nic na tom nezměníme , ale jenom to zapadá do pohledu na část politiků , které si volíme a platíme . Ale snad je jasné , z toho co jsem napsal , tak Krauz je na politika ještě ten slušnější . Škoda , že to nevíme tak podrobně i o všech ! To by se volilo !!!!!!!!!Chce to průvan v jejich dobře zabydlených korytách !!!!!!!!Doporučuji volit už jenom z principu třeba naději . Hlavně ne komunisty , protože část ( Dyba , Dlouhý .... ) už koryta dotala formou ODS a ČSSD !!!!!!!! Ještě zavolit ten zbytek ( KSČM ) - tak to už nám není pomoci !!!!!! Čemu se divíte ?????????????
0/0
6.2.2002 0:03

k

Re: TO JE JEŠTĚ SKVĚLÉ , ŽE STAVÍ DOMY V ČR !!!
Chce to kandelábry! Nic jiného ty svině neodradí.
0/0
9.4.2002 10:17

V.Muller

Kraus je určitě pro majetková přiznání
vždyť je naprosto chudý a dokonce bydlí i v cizím bytě. Aspoň je vidět, k čemu by majetková přiznání byla - na nic, vždyť všechno může převést na příbuzné, v nejlepším případě pak k legalizaci nakradeného. Ani z poslaneckého platu by to nezaplatil, je to prostě zloděj.
0/0
5.2.2002 16:42

Jarda

Re: Kraus je určitě pro majetková přiznání
A to je presne ono. Anonymne jsem hrdina, pokud bys tohle nekomu rekl do oci, musel bys to, hochu, dokazat, jinak bys sel sedet. Sam bys asi nebyl nadsen, kdyby te kdokoliv z jakychkoliv duvodu takto urazel, vyrovnej se s anonymitou a sam se sebou...pak to bude dobry...
0/0
5.2.2002 22:11

Bubák

Nejenom Kraus.
Kubík se Slonkovou pokračují ve své nenávistné kampani proti ČSSD. Kraus není zřejmě jedinný kdo si ve vysoké politice pomohl k přidělení obecního bytu. Tento "nešvar" se bohužel šíří napříč celým politickým spektrem. A není to jenom problém s poslaneckými byty. Zrovna tak mne zvedá ze židle když poslanci pobírají plný plat i po dobu nemoci, vyplácejí si cestovní náhrady i když používají služební vozidla, dostávají tučné odstupné a náhrady za věci, které si nechávají znovu proplatit. Možná by bylo lepší tento problém probrat "zgruntu", než pořád vytahovat účelově věci na určité osoby podle toho jak se to zrovna komu hodí.
 
0/0
5.2.2002 15:53

Jarda

Re:Re:Jarda
Chtěl jsem jenom říct, že za komančů měli všichni stejně, nadaní i nenadaní, pracovití i flákači...pochpme už jednou konečně, zě jsme každej jinej, s jinejma schopnostma....mě taky strašně štve, že neumim 100m za 9.90s...a nikdy to prostě umět nebudu, ale nenadávám na ty, co to umej...neumim zahrat forhend jako Sampras a nejsem na nej nastvanej, ze vydela za hodinu to co ja za celej zivot a zrovna tak nemam tolik schopnosti, abych se dostal do politiky a měl takovy příjmy, jako maji oni..prostě to tak je...vsechno je to zavist a svalovani vlastni neschopnosti na nekoho jinyho... Jarda
0/0
5.2.2002 14:37

Jura

Re: Re:Re:Jarda
Aha - takže tady skutečně nemá smysl polemizovat. Protože z toho co píšeš je jasné, že p.Kraus má tvůj obdiv za to, že vědomě zneužívá sociální systém určený jiným. Nemyslím si, že když dělám práci, která je míň placená, jsem neschopný - dělám ji rád a myslím, že dobře. A nebudu obdivovat někoho, kdo je schopný obírat sociálně slabší (protože pro ty obecní byty jsou!) a ještě předstírat, že jsem v podstatě úplný chudák. Ať si užívá peněz - ale ať se odstěhuje z bytu, kde neměl a nemá co dělat.
0/0
5.2.2002 15:02

Jarda

Re: Re: Re:Re:Jarda
Pan Kraus vubec nema muj obdiv, politiky nenavidim a nikdy s nima nechci mit ani zbla spolecnyho, ale jestli pan Kraus a kdokoliv jinej porusuje platny zakony zazaluj ho, dostan ho pred soud a za katr...to je cely, vsechno ostatni je zbytecny...
0/0
5.2.2002 22:07

Honza

Re: Re:Re:Jarda
jojo, kdyby ten zivot byl tak jednoduchej, ach jo. zel ale vidite ho jak nejakej malej klucina, co si mysli, ze vsechno zavisi na tom, co umite.
ja osobne bych byl nekonecne moc rad kdyby tomu tak bylo, ale tak jako to nekdy neplati ve sportu, tak v politice to uz VUBEC neplati. je to smutny, ale je to tak. nemusite mit zadny schopnosti, nemusite nic umet krome JEDINEHO - umet dobre lhat. podivejte se na politiku jak je plna intrik a lzi a na tom je zalozeno oblbovani lidi, jednani, vyberova rizeni nebo i tenhle pripad pana Krause. takze az se probudite z toho snu, tak mi vas bude lito, uvidite zel jen svet, kde nezalezi na tom co a jak kdo jo umi, ale predevsim jake ma kdo konexe, s kym se vyspi, kolik komu zaplati bokem atd. mate pravdu, ten svet co v nej verite je lepsi, ale ze v nem nezijem.
0/0
5.2.2002 15:10

Jarda

Re: Re: Re:Re:Jarda
Ale prece vyspat se s nekym, mit konexe atd...to je prece taky o tech schopnostech, proste nekdo to dokaze a nekdo ne....to je porad o tom samym...
0/0
5.2.2002 22:03

Lumír

Re: Re:Re:Jarda
Aha Jardo, takže vlastne ten zloděj co mi ukradl 16 měsíců starou Felicii (což jak uznáš není žádný super vůz), tak byl jen schopnější a má tvůj obdiv. Je to tak, že? Já tak schopný abych auto ukradl někomu jinému nikdy nebudu, já vlastně nejsem schopný komukoli cokoli ukrást, takže dle tvých měřítek asi zasluhuju zatracení a jsem malý připosraný závistivec co závidí těm úspěšným. No máme fakt každý jiné schopnosti no, musím se s tím smířit, ale tebe je mi líto.
0/0
5.2.2002 16:24

Jarda

Re: Re: Re:Re:Jarda
Vůbec ne. Toho co ti ukradl uato chytnou, soud mu to dokaže a bude odsouzen.
Až panu Krausovi někdo dokaže, že krade či ja nevim z čeho všeho ho tady obvinujete, tak pujde sedet a tak to ma byt a ne tady osocovat cloveka pred celym svetem na zaklade dukazu "jedna pani povidala"....
0/0
5.2.2002 21:59

Jura

Re: Re: Re: Re:Re:Jarda
Jardo, on výpis z katastru není  "jedna paní povídala" a nebavíme se v tomhle případě o právu (Kraus přece zákon přímo neporušil, pouze ho zneužil a tu a tam něco zatajil, jako ten byt v Lanškrouně), ale o lidském hyenismu. O tom, že ten, kdo má na dva byty v ceně mnoha miliónů, blokuje obecní byt a někdo jiný, který třeba nemá ani kde začít, si "užívá" někde v pronájmu. A to jenom proto, aby pan posXanec ušetřil na další barák nebo na další auto.
0/0
6.2.2002 14:35

jarda

Ano
Přesně řečeno, toho připosrání z vlasní malosti a neschopnosti se člověk těžko zbavuje. Je pohodlnější moralizovat a kecat, nez priznat, ze jsem neschopnej. Jarda
0/0
5.2.2002 14:00

Jura

Re: Ano
A představ si, Jardo, že bych mu nic nevyčítal. Ani ten poslanecký plat, ani tu vilu. Ale tvrdit, že jsem chudý, chudičký a sociálně potřebný a Zneužívat toho - to mě jako státního zaměstance na prakticky opačném konci platové tabulky URÁŽÍ.
0/0
5.2.2002 14:07

Snehulak

Re: Ano
No, on je ovsem trosku rozdil mezi tim 'byt schopnym' a 'byt schopnym zneuzit socialni system'. Jakkoliv ti mozna Jardo nejde pod fousy to 'moralizovani', ver ze cit pro moralku neni zaporna vlastnost. Pokud Ti nekdo neco ukrade, bude mozna taky 'jenom schopnejsi' a reci o moralce ho nebudou zajimat, byl preci schopnejsi - vemes to s klidem aby jsi nebyl za malyho priposranyho moralistu ? Kraus udelal pouze rafinovanejsim zpusobem totez - ukoristil byt ktery byl urcen nekomu jinymu. Nekomu kdo to potrebuje. A tady v diskusi nemuzem udelat nic vic nez vyjadrit svuj nazor, tj. v tvym pojeti - 'moralizovat'. 
0/0
5.2.2002 14:50

Petr

Re: Ano
Jasne Jardo!!! Uplnej souhlas!!! Hlasim se ke schopnym mafianum! Nesouhlasim s nejakou moralkou a moralizovanim, ja chci byt jen uspesny mafian a je mi jedno jak k penezum a majetku prijdu. Klidne budu lidem slibovat hory doly, ze treba budou i ty peceni holubove litat, ale hlavne ze ja na tom narejzuju! Diky moc Jardo za podporu, uz ted se chystat znicit vsechny moralni a pravni systemy! At zije dzungle kde vladnou jen ti "uspesni". Diky.
0/0
5.2.2002 15:48

Jura

"Přání"
Vážený pane Krausi,
jako jeden z obrovské kupy lidí, které platí stát a kterým lidé jako vy nemohli schválit navýšení platů (není na něj) a kteří bohužel naspadají ani do celostátního platového průměru, vám přeji, abyste jednoho krásného dne přišel o všechna svá výnosná koryta. Abyste uvažoval jako já, jak za svých dvanáct tisíc (byť čistého) měsíčně uživit rodinu, bydlet a něco našetřit na horší časy. A ve Vašem případě, jak uplatit splátky. Kéž byste jako moje rodina čas od času šel "hubou na zem", neměl roky na dovolenou ani na vlastní auto a ani šanci na něco podobného. A kéž by Vám zbyl jen ten obecní byt a měsíc co měsíc problém jak ho zaplatit a přitom žít jako člověk.  Vaše životní filozofie je filozofie vši - nacpat se k prasknutí na cizí účet. Na účet nás všech slušných lidí, kteří Vám a Vám podobným vyděláváme na luxusní vily. A přiznám se, že tohle jsou okamžiky, kdy se i jako skalní příznivec demokracie jako systému začínám jinak dívat na anarchii...
0/0
5.2.2002 13:49

bluecup

Porad jme priposrani
Nic neni Cechum vlastnejsi, nez pomluvy, pololzi a polopravdy, zavist, malost a zloba. Pokud se kdokoliv neceho dopusti (padaji tady slova jako nakradl, ukradl, vytuneloval...atd), kdokoliv z Vas kecalu ma moznost podat zalobu, navrh na trestni stihani atd...proc to nikdo neudela, proc vsichni akorat anonymne kecaji a moralizujou?????????
0/0
5.2.2002 13:44

Pavel

Re: Porad jme priposrani
Jsi normální? Žalovat poslance chráněného poslaneckou imunitou? No way.
0/0
7.2.2002 22:32

Ak

Lhář
Pan Kraus ještě nezaplatil dluh Celní správě, kdy měl platit clo za dovoz auta. Zaplatit odmítl z důvodu poslanecké imunity a následně v tisku tvrdil, že zaplatit chtěl, ale celníci peníze odmítli přijmout. Já byl u toho. Může tisíckrát psát, že je poctivý občan a politik, ale já vím, že je to podvodník a lhář.
0/0
5.2.2002 13:39

australena

Tady taky
Bohuzel, popsany pripad neni ve svete ojedinely a odehrava se i v mnohych dalsich zemich, ktere se pysni demokratickym statnim zrizenim. Jakoz i zde v Australii.  Mezi politiky se vzdy najdou nekteri, kteri si vypocitaji, jak maji ten system hrat, aby z toho meli prospech.  Na nektere je mozne dosahnout podle zakonu, jini jsou prilis chytri, anebo maji pratele na "spravnych" mistech.  Pro ne plati jedina moznost, jak se jich zbavit.  Obyvatele demokratickych zemi maji vedet, jak se zachovat.  Zajistit v pristich volbach, aby takovi lide nebyli uz priste zvoleni.
0/0
5.2.2002 12:32

Marfi

Bezcharakterni hajzl se nemeni
Bezcharakterni hajzl se nemeni
0/0
5.2.2002 12:12

Pavel2

Me se to libi
Oni si nemuseli brat pujcku. Neco dali rodice , neco meli a 3 miliony byli na svete. Koneckoncu jsou to Socialni Demokrati a ti nechteji bohate. Tak si proste v rodine vypomohli. Co se Vam natom nelibi?
( Kolik by mi tak mohli dat ¨moji rodice? Tak 30 000 Kc ) 
0/0
5.2.2002 11:39

Zdeněk

povedený služebník vlasti
U tohoto pana dlouholetého poslance a funkcionáře rozpočtového výboru poslanecké sněmovny parlamentu mě to ani nepřekvapuje, pouze svědčí o lidském hyenismu dotyčného. Pan Kraus v kauze okradených kampeličkářů,většinou penzistů vytrvale je poučuje a vzkazuje že měli své peníze si hlídat,ale sám se z cizího nabaluje....Na to je jediná odpověď,nechť liberečtí voliči zakroužkují tak 5 jiných na volebním lístku soc.dem. nebo ještě lépe tuto stranu vůbec nevolí!!
0/0
5.2.2002 11:37

Anezka Vymetalikova

Naprosto spravne chovani
Pan Kraus je poctivy clovek, ktery za sve zasluhy a svou moralku zustava v politice tak dlouho. To ze ponechal byt pro sve deti jasne svedci i o tom, ze je to vyborny otec. Kazdy by udelal to same. Ti co se tady ozyvaji tak jsou jenom zavistivci, kteri litujou, ze takovou sanci nikdy nemeli. S pozdravem Anezka Vymetalikova, Praha 1
0/0
5.2.2002 11:31

Dworkin

Re: Naprosto spravne chovani
Asi Jste opravdu upadla na hlavu, nebo jste si nic z toho co se tu pise neprecetla.
0/0
5.2.2002 11:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.