Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud potvrdil trest za tragédii na refýži

Nebyl nepříčetný, mohl ovládat svou vůli. Tímto verdiktem zmařili znalci naději Adolfa Pecha, že dosáhne snížení trestu za zabití tří lidí na tramvajovém ostrůvku v centru Plzně. Třicetiletý ekonom ze Škodovky stráví osm let ve vězení. Deset let pak nesmí za volant. Pech, který již byl v minulosti trestán za autonehodu pod vlivem alkoholu, za výtržnictví pod vlivem alkoholu a za jízdu pod vlivem alkoholu, působil u soudu dojmem zdrceného člověka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

redl

dozivoti
zabil tri lidi tak dozivoti
0/0
25.8.2002 14:59

Josef MUSIL

naše
zákony ? Jsou obrazem společnosti. Že nestojí za starou belu, nedivme se.
0/0
25.8.2002 9:33

Josef MUSIL

naše soudy
jestli je někomu 8 let za zabití 3 lidí a přizabití dalšího přísný trest, tak v tom případě ať dodá dítě, zařídím jeho zabití, není problém. A když nějaký hajzl jezdí soustavně ožralý, mělo by to být kvalifikováno jako úmysl a pak i 15 let je málo.
0/0
25.8.2002 9:25

5jV

zákaz řízení
Nevím jestli to platí stále, ale když ho soudil první soud, tak dostal osm let v base a deset let zákaz řízení, který se ovšem počítali od soudu, čili po dvou letech od propuštění bude zase jezdit. U nás jsou postihy za chlast velmi měkké. První přistihnutí s alkoholem - 5 let bez řidičáku, podruhý - nadosmrti. Jenže na takový frajery s drahými vozy a strýčky v uniformě někde vysoko by stejně nikdy nedošlo. Jen doufat, že s takovými žádná kolize nebude, to pak zbydou oči pro pláč.
Ještě k Pechovi - jak je možný se hájit tím, že nebyl při smyslech, protože byl pod vlivem. Když vím, že pojedu autem, tak nechlastám, to ho někdo ožral násilím. A jakto, že měl vůbec řidičák, když už měl kvůli alkoholu problémy dřív.
0/0
23.8.2002 8:33

J. Rubenský

Strašná událost!
Nepamatuji se, že bych měl po jiné autonehodě, kterou jsem viděl podobné pocity jako při této! Opět se ukázalo, že refíže (a nejen ty) jsou a budou pro lidi nebezpečné, dokud se budou po silnicích prohánět podobní (a horší) blbci, jako je právě konečně odsouzený Pech! Jak jsem četl ostatní příspěvky, v jednom je psáno něco o vysoce postaveném policejním příslušníkovi a jeho synovi ve vraždícím Jaguáru. Je to velice otřesná věc, zvlášť když dotyčný policejní důstojník je placený za ochranu lidí, z jejichž daní žije! Věřím, že se podobná událost stala, Nova přece naštěstí nemůže být všude a takovéto události jsou pomalu na denním pořádku!
Doplním to svým zážitkem, nejsem příbuzný žádného policejního důstojníka a jednou jsem se svou Škodou 130 najel ZADNÍMI koly na "příčnou čáru souvislou" ve chvíli kdy právě zřejmě naskočila červená, po několika metrech mne čapli a když zjistili že jsem slušný člověk, sápali se na můj řidičák a kolem zatím svištěla auta 80, tam, kde byla max. 50! Nějakým zázrakem se to vysvětlilo, ale dost jsem se tehdy divil a znám spoustu takových situací, díky kterým se divím dál. (plná čára- předjíždějící BMW-poblíž 4 příslušníci s plácačkami, jeden starý Wartburg u nich-nic,sami to jistě znáte)! Můj skutečný názor na podobné věci rozhodně takhle slušně nezní, jen se teď ovládám! Zdravím všechny zodpovědné slušné řidiče a přeji mnoho šťastných kilometrů a co nejmíň debilů hlavně v protisměru!
0/0
23.8.2002 1:57

p. Novotný

Re: Strašná událost!
Dobrý den sousede to je náhoda,svět je malý! Určitě odpustíte,proč kazím vaši pověst dobrého řidiče zde! Pamatujete se na minulý týden když jste projížděl křižovatkou na Jeremiášově na červenou a na přechodu pro chodce málem srazil dvě chodkyně? Jednou z nich byla má 17 letá dcera s kamarádkou,vaše červená Škoda a její SPZ je opravdu nápadná,lepší auto jste si na soustavné porušování předpisů nemohl vybrat.Vy slušný člověku i škodovka může zabíjet tak se prosím neohánějte Jaguárem,dokonce jste sám přiznal že na červenou jezdíte pořád,vzpomeňte jak jste byl rád na světě vy když vám bylo před domnívám se 3 lety 17 roků,máte špatný pocit kvůli Pechovi? Jste úplně stejný,horší tím že střízlivý!
0/0
24.8.2002 0:47

Vašek

Re: Re: Strašná událost!
Ano, nápadná SPZ = bývalý STBák nebo současný prachatý buran. Pozor na ně a nejvyšší tresty jim!
0/0
26.8.2002 8:20

demokrat

Přiměřený trest pro Pecha
Paní předsedkyně senátu Jiřino Valdmanová: kolik mrtvol pro Vás by bylo adekvátním počtem, abyste praseti Pechovi přišila oněch 10 let, o kterých jste hovořila? Šlo o recidivistu,  svůj skutek provedl zvláště mimořádně odsouzeníhodně, z místa činu ujel a všemožně se snažil  trestu se vyhnout. Přesto jste mu nevyřkla plnou sazbu. Komu tedy- dle Vašeho " nezávislého " soudního verdiktu plná sazba patří ? ... Napadá mě jediná odpověď:  tomu, kdo nezaplatil výpalné "nezávislému" soudu. Důkazy pochopitelně nejsou k dispozici, avšak celá kauza vyznívá velmi sugestivně ve Váš neprospěch. Přestěhujte se do Kazachstánu, tam obdobné soudní praktiky kvetou a ještě dlouho pokvetou.
 
0/0
22.8.2002 23:43

právník

Re: Přiměřený trest pro Pecha
Demokrate, dmokrate, možná jsi demokrat, ale jinak totální právní mimoň. Doporučuji pečlivě prostudovat trestní řád, kterým je soud vázán při své činnosti, zejména pasáž, za kterých podmínek může odvolací soud zpřísnit trest a kdy nikoli.Potom teprve můžeš plivat špínu kolem sebe a kritizovat něco, o čem nemáš ani ponětí!  
0/0
23.8.2002 8:54

Tom Al-Luis

Re: Re: Přiměřený trest pro Pecha
Právníku, právníku, místo abyste dělal debila z někoho, kdo je právní mimoň - třeba je machr v něčem jiném - mohl jste stručně napsat, proč se odvolací soud musel či nemusel zachovat tak, jak se zachoval. Na obranu soudu by to bylo účinnější, než takovýmto způsobem někomu vytýkat jeho málo detailní znalost právního řádu.
0/0
23.8.2002 11:30

J. Rubenský

Re: Re: Přiměřený trest pro Pecha
Celý svět se přece netočí okolo práva a každého musí rozrušit co se tenkrát v Plzni stalo. Já osobně bych v této kauze nejradši vraždil, i když jsem jinak mírumilovný člověk! Pane "P"rávníku, doporučuji Vám prostudovat řád emocí lidí, kterých se to nějakým způsobem dotýká! Pokud by bylo po mém, toho chlapa bych pověsil na nejbližší stožár a soudy se vůbec nezabýval, toť přiměřený trest pro Pecha, ovšem to by pak právníci jako Vy nebyli tak bohatí!
0/0
23.8.2002 23:38

Mazda driver

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
24.8.2002 1:58

Oswald

Re: Re: Přiměřený trest pro Pecha
Trestní řád je také jen lidským výtvorem. Lze ho vykládat po svém, čím více prostoru, tím více možností využít ho v něčí prospěch. Smrt způsobenou dopravní nehodou je zvykem vykládat jako ublížení na zdraví s následkem smrti. Pokud však řidič jede silně podnapilý, není to náhoda že havaruje. Jestliže úmyslně usedá za volant v opilství (více než 1,5 promile), mělo by být jeho jednání hodnoceno odlišně - nikoliv nedbalost, ale úmysl, nikoliv zabití, ale vražda.
Jsou země, kde se postupuje podle zvyklostního práva. Soudce poměřuje závažnost činu podle obdobných případů, které se v minulosti staly. Tam by bylo nemožné, aby vyšel tak lacino.
Právníkům bych vřele doporučil, aby přehodnotili trestní řád a našli odvahu k přísným trestům. Nebo snad hodlají nasadit přísnou laťku tehdy, až někdo vezme spravedlnost do vlastních rukou?
0/0
26.8.2002 9:06

Dr. Dummy

zo to se normalne davaji jen 2 roky...
Znam cloveka, co takhle nedavno zabil dva lidi a jednoho trvale zmrzacil. Ve 200km/h (ridil Jaguar...) celne narazil v zatacce do auta v protismeru, ktere stalo v kolone stojicich aut... Nic vic, nez dva roky... neumyslne zabiti... Neumyslne jel 200 km/h na okresni silnici... jeho otec je ovsem vysoce postavenym prislusnikem policie CR v Praze...
0/0
22.8.2002 21:32

Kodl

Konecne!
Tenhle chlapek si to zaslouzil.To nebyla zadna obycejna tragicka nehoda kterou clovek nemuze ovlivnit.Ze se mu tresou u soudu ruce a je smutny?Tomu se od nepameti rika pozdni litost a ma ji snad kazdej kdyz ho vedou na par let do lochu.Uz predtim spachal jine trestne ciny pod vlivem alkoholu takze je treba na nej nahlizet jako na recidivistu a podle toho trestat.Jenom jsem zvedav jak dopadne druha kauza s manikem co pije whisky a pak rychle jede domu nez se mu vztreba do krve a cestou zabije zachranare v sanitce.Soudce se tu pohybuje v kostrukcich typu: Kdyby mel zachranar bezpecnostni pas tak nemusel zemrit a dal chlapkovi smesnych 26 mesicu a jemu se to jeste nelibi!!! Takze az priste nekdo zabije policajta tak soudce rekne "Nemel neprustrelnou vestu,nemusel byt mrtvy" a pan vrah dostane par mesicu? Nechce se mi verit ze soudce neni podjaty ve prospech obzalovaneho.Soudce je tu od toho aby branil spravedlnost a ne nahraval obzalovanym od toho je obhajce.A pokud to soudce nezvlada mel by byt odvolan.
0/0
22.8.2002 20:38

sofer z povolani

dozivoti
, Auto, at uz je jakekoli, je vlastne nejvetsi legalni zbrani, kterou clovek muze vlastnit. Svoje chovani je povinnen prispusobit prave teto skutecnosti, kdo tak neucini a tuhle zbran [za jakychkoli okolnosti] pouzije proti ostatnim, zasluhuje nejtvrdsi potrestani. Kazdou vterinu muzu pod svoji Karosu narvat dite nebo cykistu a desi me to. Proboha vzdyt ten clovek zabil [pardon-sproste zabil] lidi, kteri meli celej zivot pred sebou a to se neodpousti. Pouzivam silna slova? Ano, ale ja sem placeny za to, abych lidem zajistil maximalni bezpecnost pri preprave z mista na misto, do prace, za zabavou. Lide jako pan Pech me proto budi ze spani.
0/0
22.8.2002 20:01

Mgr Prděný Josef

To je nářez-další pan prasečí hlava
O s t r a v a - Odvolací senát ostravského soudu snížil o čtyři měsíce trest Dušanu Bachorkovi. V opilosti zavinil nehodu se sanitkou, při které zemřel dvaatřicetiletý záchranář. Další dva zdravotníci byli těžce zraněni. Bývalý náměstek závodu Odra Ostravsko-karvinských dolů jde nakonec za mříže na 26 měsíců, protože soud část viny přesunul na záchranáře. "Kdyby se připoutal, nemusel by zemřít," vysvětlil snížení trestu pro Bachorka soudce. Proti rozsudku už není odvolání a právní zástupce obžalovaného pouze může podat k Nejvyššímu soudu v Brně dovolání. Bachorek se k rozsudku odmítl vyjádřit a okamžitě z budovy soudu odešel. Jeho právní zástupce však naznačil, že se na nejvyšší soud nakonec opravdu obrátí. Okresní soud v říjnu 2001 Bachorka, který byl náměstkem závodu Odra Ostravsko-karvinských dolů, odsoudil za ublížení na zdraví a ohrožení v opilosti na dva a půl roku do vězení. Bachorek, který tvrdí, že hlavní vinu nese mrtvý řidič, se proti rozsudku ihned odvolal. Porota o odvolání napoprvé nerozhodla. Odročila jednání na červenec, a to především kvůli tomu, aby se doplnily znalecké posudky. "Pro rozhodnutí musíme mít k dispozici vyjádření dvou znalců z oboru zdravotnictví k otázce, jaká zranění by řidič utrpěl, kdyby byl ve voze připoután, a zda by tato zranění byla smrtelná," uvedl předseda senátu Bohumír Vidura. Martínek při srážce se Bachorkovým autem Hyundai proletěl oknem sanitky. Byl na místě mrtev. Znalci měli říci, zda by srážka dopadla tak tragicky, kdyby byl řidič připoután bezpečnostním pásem. Nehoda se stala v červenci 1999 v dopravní špičce na křižovatce v Ostravě-Přívoze. Zdravotníci spěchali v sanitce Mercedes s nemocným dítětem do nemocnice. Bachorek, který měl podle odhadu znalců víc než jednu a půl promile alkoholu v krvi, se vřítil do křižovatky rychlostí nejméně sedmdesát pět kilometrů v hodině. Povolená rychlost přitom byla padesát kilometrů. Měl hlasitě puštěné rádio. Když do křižovatky, zřejmě na červenou, zleva vjela rychlostí asi pětatřicet kilometrů v hodině sanitka se zapnutou sirénou a majákem, dali ji přednost všichni řidiči, až na Bachorka. Ten, posilněn whiskou, ještě zrychlil, protože chtěl stihnout projet křižovatku na zelenou. Opilost hrála podle samosoudkyně okresního soudu, která ho odsoudila k nepodmíněného trestu, zásadní roli. Záchranář byl na místě mrtev, další dva těžce zraněni. Dušan Bachorek se hájil mimo jiné tím, že pil sice whisky, avšak těsně před jízdou, takže se podle něho nemohl alkohol ještě vstřebat do krve. S tím prý počítal.
0/0
22.8.2002 19:54

Pepak

Polehčující okolnost
- uhradil majetkové škody a projevil lítost. To jako že koupil nový značkový hadry, kteří měli ti studentíci, co je sejmul, na sobě??? No to je teda polehčující okolnost... Jinak je fakt, že tohle se může stát opravdu každýmu - při řízení auta je každej řidič jednou nohou na hřbitově a druhou v kriminále. Ale tohle hovado řídilo pod vlivem alkoholu a jelo docela rychle - takže trest je spravedlivý. Subaru, nesubaru.
0/0
22.8.2002 19:25

Airman

Lynčovat je slabý slovo!
Toho tlustýho vožralu by měli vydat davu ať si to s ním vyříká! Beru to podle sebe protože mi je přibližně stejně jak těm přejetým studentům a ve svých 20 letech se ještě nehodlám vzdát života. Oni také nechtěli a přesto je tenhle mozkově vymaštěný, ale sádlem prolitý dvojbrada zabil způsobem, při kterým mi naskakuje husí kůže a to nejsem žádná měkota. Když si představím rodiče, kteří se musejí v márnici dívat na rozbité tělo jejich potomka, musím jít na cígo! Škoda že to nečte buřt, něco bych mu tam ještě připsal. Tschüs lidi
0/0
23.3.2002 11:41

Cody-ID

Tomuhle chlapovi já bych nejradši uřízl hlavu za to co provedl. pár mladých lidí přibližně v mém věku se vrací plni života ze zábavy a ňákej buřt je přejede tak že si už neškrtnou! jeho dětem přeju totéž a škoda, že tu není povoleno lynčování, sám bych ho nejradši zbavil jiskry. Ciao a bacha na auta jo??
0/0
23.3.2002 11:20

demokrat

Adolf Pech za volantem
Další zářný příklad naší vykastrované justice. Vovsík - mizera, všehoschopný žonglér, soud - pasivní, možná i zkorumpovaný institut "nezávislosti". Takhle nezbyde rodičům zabitých dětí jiné řešení, než vzít spravedlnost do vlastních rukou a po propuštění ze směšného "trestu" oběsit hajzla Pecha na prvním kandelábru. Pak se ovšem jistě zvedne vlna ochránců práva, kteří se ho budou posmrtně zastávat. I ti by však měli viset vedlě něj.
Fuj.
0/0
21.3.2002 16:51

Dan

Nepříčetnost
Když je ten kretén po chlastu nepříčetnej, tak patří na léčení a nejlíp na doživotí do blázince, ne ??? Hlavně - je to naprostej zbabělec, kterej si nedokáže přiznat, co udělal - jak to tak sleduju, tak za chvíli bude tvrdit, že si jel poklidně po silnici (pravda, trošku nepříčetnej ale to je u nás zřejmě polehčující okolnost) a lidi mu pod auto naskákali sami !!!
 
0/0
21.3.2002 8:04

Pokemon

Co takhle
ho z nepricetnosti zastrelit. Nic jinyho si toakovej ozralej lidskej hajzl nezaslouzi. Mozna snad pred tim dostat poradne pres drzku. Sebere zivot trem lidem a jeste ma tu drzozt se odvolavat
0/0
19.3.2002 22:43

JiK

Je tu nekdo pravnik?
Muzete vysvetlit jak je to s tou opilosti? JE to polehcujucici nebo pritezujici okonost? Nebo je to jak kdy? Nebo muzu vklidu vrazdit a kdyz se pak ozeru bude to za min?? Jsem obeti TC loupeze a "muj" pachatel se u soudu taky hajil tim ze byl opily, copak to je omluva? mozna i proto dostal jen 30 mesicu ze sazby 2-10 prestoze je to recidivista.(ona je to jina kapitola, v tom mem pripade se dely takove veci az jsem mrkal kde to zijeme. Trebas kdyz statni pi. statni zastupkyne zapomela prijit k preliceni divil jsem se docela dost....)  
0/0
19.3.2002 22:25

pozorovatel

Re: Je tu nekdo pravnik?
Opilství (1) Kdo se požitím nebo aplikací návykové látky nebo jinak přivede, byť i z nedbalosti, do stavu příčetnosti, v němž se dopustí jednání, které má jinak znaky trestného činu, bude potrestán odnětím svobody na tři léta až osm let; dopustí-li se však jednání, které má jinak znaky trestného činu, na který zákon stanoví trest mírnější, bude potrestán oním trestem mírnějším. (2) Ustanovení odstavce 1, jakož i § 12 se neužije, přivedl-li se pachatel do stavu nepříčetnosti v úmyslu spáchat trestný čin, nebo spáchal trestný čin z nedbalosti, která spočívá v tom, že se přivedl do stavu nepříčetnosti.
0/0
22.3.2002 12:37

VLK

chudacek
Nerad mluvim sproste,ale v tomto pripade uz nemuzu jinak.Ten grazl by mel dostat 20let a dozivotni zakaz rizeni auta.Pro ty jeho deti bude jeste stesti ze se zbavej takovyho ubozaka.Milej zlatej ekonome, doufam ze se z toho ve vezeni poseres....a jestli te jeste nekdy pustej za volant,doufam ze to napalis do nejblizsiho stromu... lidicky...neznate nejaky iniciativy ci petice, ktery se snazej temhle hajzlum poradne zatopit???Rad se pridam....
0/0
19.3.2002 21:08

www

opilost
Vazeni, opilost skutecne neni polehcujici okolnosti, naopak. Podle mne se jedna spise o novinarovo zkresleni veci...ale samozrejme pokud to novinar pochopil spravne, jedna se o neuveritelne pochybeni soudce. Podle mne ale spis posudky budou zkoumat, zda pri poziti alkoholu byl dotycny pricetny (z mne neznameho duvodu), ne po jeho poziti. No ale jinak nevim. Ale co se tyce advokata, Vazeni, dela si svou praci. A pokud jeho argumenty soud prijima a maji vahu, meli by jste byt radi. Protoze az vy budete stat u soudu, tak to bued prave advokat, kdo bude pracovat pro Vas. Samozrejme, kvalifikovaneho advokata by mel mit i poskozeny, aby soud mohl radne zvazit i jeho argumenty...O kvalifikovane praci znalcu, policie a statnich zastupcu detto.
0/0
19.3.2002 20:29

Peťa

Re: opilost
Víš, předpokládám, že pokud budu stát někdy v budoucnosti z jakého koli důvodu u soudu a budu se muset hájit, tak budu buď v právu (a v tom případě neočekávám, že by mne advokát hájil argumentem: byl opilý, nemůže za to) a nebo si to opravdu zasloužím a v tom případě - dobře mi tak (a opravdu si nepřeji, aby by mne advokát hájil argumentem: byl opilý, nemůže za to).
0/0
19.3.2002 21:36

abc

Ozrala
Je to nechutny......   Pan praseci hlava zabije tri lidi a oni se mu snad jeste omluvej. Pro rodice tech lidi to musi bejt hruza. Nejdriv prijdou o dite a pak se jim tenhle slizoun smeje do obliceje. Co je to za omluvu a polehcujici okolonost, ze jsem ozralej??? To si delaj z lidi prdel? Navic jak mohl mit tenhle clovek jeste ridicak?? 
0/0
19.3.2002 20:19

Azazel

alkohol?
nejak nechapu, proc by mela byt opilost brana jako polehcujici okolnost.... logicky bych to udelal obracene.
0/0
19.3.2002 20:15

Vojta

Klídek
Pechu, buď klidný, byl jsi totálně ožralý, to je skutečně polehčující okolnost. Až tě odsoudí, tak ti Veškrna dá milost, už ji dal nějaké Rusce, tak ožralá a taky měla děti. Je to vlastenec, tak proč by to nedal Čechovi, že ano, hmm.
0/0
19.3.2002 19:43

Peťa

Dotaz
Myslel jsem si, že opilost je naopak přitěžující okolnost. Může mne někdo vyvést z omylu?
0/0
19.3.2002 19:38

nehavel

tak
Ja byt na jeho miste, tak napisu Havlovi zados o amnestii. Pan prezident by mu jiste rad vyhovel. (usuzuju tak podle jeho drivejsich rozhodnuti)
0/0
19.3.2002 19:13

Cody-ID

Re: tak
Zcela správně, už několikrát pan Ráčekmajstr udělil milost lidem co za volantem zabíjeli. Docela bych rád aby mu tu milost dali a potom si na něj skupina vrstevníků těch zabitých studentů, kteří měli život před sebou může počkat a pověsit ho za střeva do průvanu!!! Jo a kdyby bylo po mým, udělal bych to před jeho rodičema, ať se dívají jak jejich tlustému synáčkovi teče z břicha tuk a alkohol a jak pomalu dodělává. Potom by se utrhl ze střev a spadl do vlastního sádla. Je libo košér zabiják z refíže, možná i to prase chutná líp!!!
0/0
23.3.2002 11:29

Tom

To snad ne :((
Jak zmirnit trest, minimalne ztrojnasobit!!!!!!!!!! Jestli u soudu projde zmirneni trestu tak at uz konecne nase justice jde do prdele. Jen malo kdy a velmi nerad jsem vulgarni ale prominte mi tady uz jsem se neudrzel.
0/0
19.3.2002 18:46

kolar

az ho osvobodi
Tak se ozeru a pak tu soudkyni proste zastrelim. Je jasne, ze pak dostanu jen podminku za opilstvi, ne?
0/0
19.3.2002 18:44

Feyd

Re: az ho osvobodi
No a já Ti pak dosvědčím, že si byl nepříčetný, to by Tě měli rovnou zbavit obvinění.
0/0
19.3.2002 19:40

Kratas

odstrelit
Takze kdyz se nekde v pajzlu znepricetnim tak muzu sejmout koho chci a budu odsouzeny jen za ozralost/????????
0/0
19.3.2002 18:22

Pavel

No to je drsny...
Pokud to neni April, tak se mi zveda zaludek. Tenhle typek se ozere, v aute zabije tri lidi, a pak ma jeste tu nebetycnou DRZOST branit se tim, ze byl nepricetnej... Kdyz tak rad bumba, nalil bych do nej litr cistyho 96% lihu a byl by klid... Chudaci rodice tech mrtvejch deti
0/0
19.3.2002 17:47

jane

ozrala
Jak se muze odvolavat na sve dve deti? Kdyby je tak vroucne miloval, nechodi chlastat do hospody a vedome neohrozuje zivoty druhych lidi. Takze nakonec za to budou moci dnes jiz ti nebozaci co umreli, ze si vubec dovolili cekat na tramvaj. Dost zajimave. Kdyz ten blbecek vedel, ze bude chlastat, tak proc jel autem? To jsou mi, ale zakony. S tou ruskou obcankou me taky pekne nastvali. Kdo sedne za volant, tak by si mel uvedomit, ze svoji jizdou ohrozuje svuj zivot, ale i zivot cizi. Kazdy se tady dela, jaka je jizda autem pohodicka, ale tu zodpovednost uz si nikdo neuvedomuje. Tady porazil nejak imbecil dve deti s maminkou ty deti umrely , bylo to na prechodu. Zavedla bych tady bodove ohodoceni, kazdy prestupek pekne bodicek navrch, a po trech sebrani ridicaku, po tezsich prestupcich sup ridicak na 3 roky vzit.
0/0
19.3.2002 17:47

Maty

To snad ne
No to mi nerikejte,ze pri 1,67 promile alkoholu je clovek uplne mimo...to tezko.A navic nechapu,jak muze soud brat alkohol v techto pripadech jako polehcujici okolnost...takze kdyz budu chtit nekoho zabit,tak se zkaruju,zabiju ho a u soudu to uhraju na nepricetnost...???
0/0
19.3.2002 17:42

Honza

Hajzlik
Patnact let je pro tohodle kretena malo. Na co se to vymlouva a jaktoze uz nesedi za mrizema? Dyt je to normalni vrah. Ze se nestydi vubec vypustit ty svy kecy z huby.  a jeho pravnik ...... na to znam jenom jeden vtip..... Vite, co je to desettisic pravniku pod hladinou??? Dobrej skutek.
0/0
19.3.2002 17:39

Jan

Milostpán
U nás jedna opilá ruská řidička bez řidičského průkazu (ne u sebe, ale vůbec ho nevlastnila) ve vysoké rychlosti ve městě zabila 20-ti letého kluka. Už je to několik let, denně jezdím kolem, stále tam jsou čerstvé květiny. Vůbec nic se jí nestalo, dostala od pana Havla milost a naopak (a mám to z první ruky), příbuzným toho kluka bylo telef.vyhrožováno, ať s tím nic nedělají. Proto se ptám, má ten dotyčný u milost pána (dohromady nebo zvlášť?) naději?
0/0
19.3.2002 17:17

Killdozer

Nepříčetnost
Doufám, že mu v kriminále další nepříčetnej magor rozfláká palici na sračky. A k těm advokátům, každý přece ví, že jejich základním pracovním prostředkem je lež.
0/0
19.3.2002 16:56

BoBBin

S chlastem za volant nesedej
Já plně souhlasím s nejtvrdším trestem pro tohodle vochlastu. Souhlasím i přesto, že mě samotněmu dvakrát sebrali papíry za řízení v opilosti. Ale po autonehodě, kterou způsobil můj opilý kamarád a málem při ní přišla o život moje přítelkyně, jsem si teprve uvědomil, že to opravdu není sranda a od té doby za volant nesednu ani s malým pivem. Alkohol se má tvrdě trestat, obzvlášť, když způsobí něco takového jako v tomto případě.
0/0
5.2.2002 11:53

Vašek

Opilý frajer vraždil!
Myslím si, že patnáct let galejí by pro toho opileckého blbečka, který se ještě odvolává, ačkoliv má již s trestem za jízdu pod vlivem alkoholu zkušenost, bohatě stačilo. A jeho advokáta bych vyhnal z Advokátské komory (či jak se to správně jmenuje), protože by měl vědět, že alkohol už je více než 60 let přitěžující okolnost! Navíc si myslím, že ožralý jezdil častěji a nijak mu to divné nepřišlo. Jo, to jsou holt novopečení majitelé Subaru.....
0/0
3.2.2002 11:30

Vašek

Re: Opilý frajer vraždil!
P.S. Když jsem dočetl svůj příspěvek a vrátil se k původnímu textu článku, uvědomil jsem si ještě jednu věc: Jak se ten chlap může odvolávat na své dvě malé děti, když na ně spokojeně zapomněl v době, kdy chlastal a pak sedl za volant? Má vůbec na takovouto obhajobu morální nárok? Ty stavy v noci mu můžu jen přát. Mám čtyři děti a občas se o ně (pod vlivem podobných nehod) docela bojím. Dále si myslím, že 1,67 promile alkoholu v krvi nemůže přivodit úplný stav vynechání paměti ("okénko", lidově "vokno"). Akorát mohl mít podstatně zhoršené rozhodovací schopnosti a zpomalené reakce. Myslím si, že moc dobře věděl, co dělá, akorát to nezvládl. A za to vše si zaslouží nejtvrdší trest. Navíc - je to Škodovácký ekonom - doufám, že i jeho zaměstnavatel z toho vyvodí důsledky.
0/0
3.2.2002 11:47

taky občan

Re: Re: Opilý frajer vraždil!
má nárok se takto i jinak obhajovat, jeho advokát má dokonce povinnost využívat každé možné příležitosti ho obhajit (dokonce i když o tom není přesvědčen). Je ale na soudu, jestli takovou obhajobu vezme nebo nevezme.....
0/0
23.8.2002 9:05

Snehulak

Re: Opilý frajer vraždil!
mmm, co se tyka advokata, je to jeho prace a zda se ze je uspesnej.. spis utocte na soudce, pokud se vam zda ze advokat prorazil s nespravnou obhajobou. A co myslite tim 'novopečení majitelé Subaru' ? To zni spis jako argument z hospody... Patrne mate mylnou predstavu ohledne toho auta ve kterym sedel. Ale jinak se zbytkem souhlas..
0/0
19.3.2002 18:29

Petr Herma

Re: Re: Opilý frajer vraždil!
BTW Subaru je hodne namakany auto, i kdyz na to zrovna nevypada, zrychleni na 100 km/h za 4-5 sekund a nejaky ten milion take stoji.
0/0
20.3.2002 11:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.