Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Strach nemám, říká hasič

Sebevraždě starší ženy zabránil jen včasný příjezd hasičů. Balancovala na parapetu okna ve čtvrtém patře činžovního domu na Žižkově a chystala se skočit. Na dvoře hasičské základny v Sokolské ulici se v úterý půl hodiny po poledni rozezněla siréna. V desítkách vteřin byli hasiči oblečeni a vyjížděli právě za tímto nahlášeným pokusem o sebevraždu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Doktor T.

Dobrá práce..
Určitě stojí za to pochválit a víc mluvit o práci záchranářů(hasiči,sanitáci,policisté)a určitě stojí za to,aby se místa které rozdělují finance zamyslela kam investovat peníze.Peníze pro záchranáře se jistě efektivně vrátí.Investovat se má podle mého také plošně i dobrovolní hasiči si jistě zaslouží kvalitní vybavení a né auta ze 70 let atd.Přeji všem hasičům a záchranářům aby jejich platy a vybavení  v brzké době odpovídalo riziku jejich profese a né(aspon platově)současnému stavu.PS:Ten tupec co píše že ho měli pustit měl v tu chvíli jít pod Nuselákem.Neni jistě těžké odhadnou co udělá 100 kg po dopadu z výšky přes 40 m.Přeji všem hlavně těm v údolí co nejméně sebevrahů a nám ostatním co nejméně důvodů pro sebevraždu.
0/0
6.2.2002 16:05

Hů?

???
Kterej kokot zase vymyslel tohle kurvení textu ???
0/0
1.2.2002 21:27

Drak

Pokyny pro sebevraha
Pokyny pro sebevraha - začátečníka: 1. Oběsím se doma na háku od lustru. (Bydlím-li sám, nezapomenu zavřít plyn a otevřít okno - kdo to má pak čuchat, po měsíci. Volím dostatečně dimenzovaný hák a lano, není nic horsího, než když; se sebevražda promění na distorsi kotníku. Hubu si přelepím leukoplastí, abych nepoblil toho, kdo mě bude odřezávat). 2. Pokud nemám hák, nebo se utrhnu, dojdu se oběsit na půdu na trám. (židli s sebou a nezamykám se, aby policie nemusela vyrážet dveře - zejména to platí u těch starejch plechovejch protipožárních) 3. Pokud bydlím v paneláku, kde není půda, tak skočím z okna. (Padám zásadně mimo hlavní chodecké trasy a na asfalt, abych se havranům líp seškraboval. K zemi se přibližuji po hlavě, aby to bylo tutový a abych neplýtval financemi na zdravotnictví) 4. V přírodě se věším na místě z dálky viditelném. (není nic horšího, než jeden oběsenej a pod ním tři důchodkyně, který šlehlo, když se jim v úrovni očí znenadání zhouply nohy - to je pak strašnýho papírování) 5. Skok z mostu (Volím dostatečně vysoký most - např. Nuselák - a skáču v noci a rychle. Nedělám to napínavý hodinovou přípravou a konzultací s psychologem a policíí, protože vím, že i oni nemají čas na zbytečný krafání. Při pádu hlasitě řvu, aby chodci v dopadisti mohli včas uskočit. Pokud mám čas, rozprostřu na místo dopadu igelitovou plachtu, případně si před skokem obléknu igelitový pytel. Ani havrani nemají času nazbyt) 6. Zastřelím se; (Volím potřebnou ráži a druh střeliva - nepředimenzovávám, ale taky nejsem krkna - a vybírám si spolehlivou zbraň;, kterou si vyzkouším. Ostatně je to naposledy v životě a dělám to pro sebe tak můžu bejt trochu haur a nebudu přece sám na sobě setřit. Volím trasu z ucha do ucha, nebo ústy směrem dozadu. Zásadně se nestřílím zpod brady nahoru, mozek rozcáknutý na stropě se blbě sloupává, prostřelenej prkennej strop a zastřelená bába o patro vejš taky nasere.) 7. Přejedu se vlakem (Hlavu mezi koleje, tělo ven, aby mě nemuseli pracně odmotávat z nápravy lokomotivy. Volím tratě s pomalu jedoucími vlaky a zásadně se vyhýbám tratím rychlíkovým. Policie má důležitějsí úkoly, než sběr a kompletaci osob na trase Praha - Havlíčkův Brod a pod.) Obecné zásady: ** Vždy mám u sebe doklad totožnosti, u destruktivních metod navíc štítek z odolného materiálu s rodným číslem. Vážím si práce kriminálky a tudíž jí usnadním identifikaci ** Nechám vlastnoručně psaný dopis na rozloučenou, čímž vyvrátím podezření z násilné smrti. Pokud dopis nemám komu dát, odesílám jej doporučeně policejní složce místně příslusné dle místa sebevraždy. V případe přejetí vlakem místně příslusnému útvaru železniční policie, pokud nevím, kam až dojedu, tak útvaru v jehož působnosti je konečná stanice vlaku, kterým se nechám rozjet. Vždy řádně popíši místo sebevraždy, ve složitějsích případech, nebo při nepřehledném terénu přiložím náčrtek. ** Volím takové místo, kde mne najdou, než budu smrdět, nebo adekvátní jiná opatření - např v zimě když mrzne. ** Volím takové místo, kam může zajet osobní automobil a funebrácká Avia. Nejsem paša, aby se se mnou někdo tahal jestě po smrti. ** Nevolím různé avantgardní metody - rozpustění v kyselině, převálcování a pod.- jelikož jsem si vědom, že tyto nestandardní metody se hůře objasňuj a nekomplikuji tak jiným jejich práci.
0/0
31.1.2002 20:13

Petr

Re: Pokyny pro sebevraha
Naprosto souhlasím! Skvělý. Kdyby to takhle dělali všichni sebevrazi, byl by klid. To, co bylo na Nuseláku není nic jinýho, než exhibionismus.
0/0
1.2.2002 8:17

hasič

Re: Re: Pokyny pro sebevraha
Exhibicionista neskočí - nemohl by to opakovat. Tenhle chudák skočil...
0/0
1.2.2002 9:09

hasič

Re: Pokyny pro sebevraha
Hochu, hochu, zdá se mi, že už to máš dokonale promyšlené. Takže tě žádám: Až na TO půjdeš, opusť hlavní město a osobně bych ti doporučil, abys volil první možnost a oběsil se na háku v místnosti. Před sebevraždou ještě prosím odešli dopis příbuzným, pokud žádné nemáš, tak na PČR (aby si se moc dlouho nerozkládal). Ti všichni, které nechceš obtěžovat, opravdu nemají za koníček (možná vyjma pohřební služby) řešení potíží se sebevrahy. Spi sladce!
0/0
1.2.2002 9:06

Killdozer

Re: Pokyny pro sebevraha
:-)))) dobrý, Draku.
0/0
6.2.2002 16:50

Ivo

Od bulváru by jeden čekal podrobnější popis
0/0
31.1.2002 16:52

Vašek

Re: Od bulváru by jeden čekal podrobnější popis
Blbečku, nevšiml sis, že čteš MF Dnes a ne Blesk či Super?l
0/0
3.2.2002 11:53

Vladimír Stwora

Nechápu...
...jak můžete vydat článek o skutečně skvělém zásahů hasičů a neuvést přitom jména těch, kteří toho sebevraha zachránili. Myslím, že by si to určitě zasloužili.
0/0
31.1.2002 16:16

hasič

Re: Nechápu...
No tak jo... Šéfoval Džonny, tahal ho Balda a pak Čárli, vytáhl ho Jirka, drželi ho Bůřa, Statná, Láďa, Pupi, Filous a ještě pár dalších. Stačí?
0/0
31.1.2002 19:53

*

*
0/0
31.1.2002 16:09

weaktor

nejsem si jistý...
Obdivuju práci hasičů, je to machrovina, zcela bez ironie - jsou to borci... Nejsem si ale jistý, jaký má smysl zabraňovat sebevrahům v jejich rozhodnutí? - kdo už z nějakého důvodu nechce žít, je zcela na něm, zda z tohoto světa dobrovolně odejde či ne - neexistuje způsob, jak mu v tom zabránit, může to udělalt kdykoliv později a jinak... horší ale ovšem je, když takový člověk, pokud je mu zabráněno zabít sebe, svůj pud ukojí jinak, třeba tím, že napadne či zabije někoho jiného...
0/0
31.1.2002 16:05

l

Re: nejsem si jistý...
Nikde na svete neni dovoleno se zasebevrazdit ! Kdyby se ten clovek chtel zabit udela to na miste, kde ho nikdo nezachrani !!! Jinak skvela prace hasicu ! Souhlasim s tim, ze by se meli zverejnit jejich jmena
0/0
31.1.2002 16:21

Honza

Re: nejsem si jistý...
Až ti ten chudák, který má dle tebe právo se zabít, skočí za krk, na auto, nebo na střechu, jsem zvědav, jestli ještě budeš schvalovat jejich další skoky...
0/0
31.1.2002 18:56

Nipper

Hrdina ?
Zas takovy hrdinove to asi nebudou , nebyly nahodou privazany ? Co by se stalo , kdyby se mu smekla noha ? Hovno.Tak co resite ? Je to jejich prace nebo ne ?
0/0
31.1.2002 15:35

Petr

Re: Hrdina ?
A ty bys tam, frajírku, lezl nepřivázanej? Ty bys tam totiž asi nevlezl vůbec, když píšeš takový příspěvky.
0/0
31.1.2002 15:51

lokitka

Re: Hrdina ?
A copak děláš ty, Nippere... sedíš celý den na zadku a bojuješ za klávesnicí? Nebo denně nasazuješ život, třeba při přecházení silnice na přechodu pro chodce, hrdino
0/0
31.1.2002 15:52

Radim

Re: Hrdina ?
A tvije prace je kecat a psat blbosti? Jde ti to bezva! Tupecku!
0/0
31.1.2002 15:52

Spectra

Re: Hrdina ?
Musim s tebou souhlasit, ze zachrana lidskych zivotu je praci hasicu. To je ale asi tak vsechno, v cem ti dam za pravdu. Jinak vubec nevis o cem mluvis frajirku. Ano , pochopitelně že byli "přivazaný", respektive jištěný a to minimálně záchranným bederním pásem, v lepším případě, pokud na místo dorazila lezecká skupina v celotělovém postroji. Kromě toho, že to všem hasičům nařizuje pokyny pro práci ve výškách a nad volnou hloubkou, každej hasič se má asi rád a nebude zbytečně riskovat, přinejmenším v rámci hesla "mrtvej už nikomu nebudu moc pomáhat ...". Ale velice pochybuju, že máš jenom vzdálenou představu o tom, co je to spadnout do lana byť z 1 metru. Nebo vubec, jak narocna je prace ve vyskach. Jak moc musi byt clovek trenovanej, aby ho psychycky neovlivnil byť jen pohled z nuseláku dolů ... A držet temer 100kg je pomerne velice narocny i vic jak 2 minuty. Schvalne si to nekdy zkus .... Takze nakonec ještě vzkaz kolegům hasičům z HZS Praha : Dobře odvedená práce a nenechte se byť jen nepatrně zdeptat nazory jako byl ten od Nippera ... ! Zdar - Martin (Hasiči Praha-západ)
0/0
1.2.2002 9:33

Jaroslav Sebek

Mimoradne, ale nikoliv prilis.
Okolnosti zachrany tohoto sebevraha byly jiste mimoradne, ale v praxi hasicu se nejedna o ojedinely skvely zasah. Lide ani nevedi, ze nasazuji zivot a zdravi denne v situacich, ktere nejsou takto medialne vdecne. Vim o cem mluvim, sveho casu jsem tam pracoval a Honzu Havrdu i Vaska Hladika znam osobne coby sve pratele. Prispevky, ktere obsahuji nazor, ze hasici meli nechat sebevraha skocit, psali lide dusevne vysinuti, kteri maji zcela odlisne moralni zasady, nez hasici. Prispevek se jmenem stejnym jako moje byl bud od jmenovce, nebo od zertere..
0/0
31.1.2002 15:26

cluzo

Jooooo
Kurva to je borec(ten hasic)!! At si rika kdo chce co chce tak je to frajer. Skoda ze nejsem zenska:-))
0/0
31.1.2002 14:53

Jaroslav Šebek

No teda!
To smekám. Já mám závrať na třetím schodu a byl by pro mne problém jenom sjet na té tyči, co po ní hasiči sjíždějí. A tohle je teda pecka. Hluboce smekám před tím frajerem, který ho zachránil a vůbec není podstatné, jestli ten sebevrah měl jenom krátký zkrat nebo byl šílenec. Naprosto to nemá vliv na to, jak se zachoval ten hasič. A jestli ho držel ještě dvacet minut i když se bránil, tak je to tuplovaný frajer. Já bych mu tam maximálně mohl poblít hlavu z té výšky a pak bych ho pustil, protože bych ho prostě neudržel. Jestli je to tedy všechno pravda, tak hluboce smekám.
0/0
31.1.2002 14:43

Farao

???
Zní te neuvěřitelně, udržet 95 kg živé váhy v gravitačním pádu lidskejma rukama... Hasiči jsou terminátoři a borci! Snad tomu člověku dojde, že by snad mohl říct : Díky, chlapi!
0/0
31.1.2002 14:40

Mira

100%
Myslim si ,ze je treba zduraznit dulezitou vec v posuzovani tohoto pripadu a to je,ze hlavnim ukolem vsech slozek ( policie,záchranná služba,hasiči) je zachranit lidsky zivot a to bez ohledu na danou situaci.To se povedlo na 100%,proto je treba velkeho uznani pro vsechny zucastnene a hlavne pro toho dotycneho hasice ,ktery riskoval pro zachranu zivota sve zdravi.Nechapu reakce nekterych lidi,kteri tohle zpochybnuji. Hoši,děkujem!!
0/0
31.1.2002 14:32

Jirka

Re: 100%
Souhlasim s tim, ze ukolem uvedenych slozek je zachranit lidsky zivot a ze hasici udelali svoji praci perfektne. Ale pokud se na tyto situace podivame z druhe strany, zase to neni az tak jednoznacne. Za zivot kazdeho jedince je v prvni rade ovedny ON, ON ma pravo o NEM rozhodovat, ne? Napr. proc kazdeho, kdo se pokusi o sebevrazdu daji na psychiatrii? Nekdo to udela v nepricetnosti, ale nekdo pri plnem a jasnem vedomi, ma vsechno dobre promyslene, atd. Tedy zadne zatemneni mysli a pod. Proc ho vsak hned hazou do jednoho pytle s nekym, kdo napr. je depresivni a chce skocit proto, ze mu nekdo slapl v tramvaji na nohu a on si to vyklada tak, ze mu stale kazdy ublizuje a kteremu mozna staci petiminutova rozprava se psychologem (NE PSYCHIATREM!)? To same se mohou ptat napr. lidi, kterych se nikdo nepta, jestli chteji transfuzi krve a oni to odmitaji (nejsou to jenom svedkove Jehovovi) at uz jakichkoliv duvodu. Nebo je udrzuji pri "zivote" pristrojema, kdyz uz jim vlastni telesne organy nestaci, ale oni to nechteji. Jak prijdou ty ruzny "zachranari zivota" k tomu, ze SVEVOLNE rozhoduji o zivote JINYCH lidi, kteri to mozna nechteji? Samozrejme ted nemyslim na lekare, kteri o pacientovi nic nevedi a osetruji ho napr. v bezvedomi po nehode. Tyto veci se stavaji i v nemocnicich s lidmi, o kterych lekari vedi, ze nechteji, aby jim pomohli. Jsou taky napr. lidi, kteri z velice hlubokych a vnitrnich duvodu odmitaji chemickou a chirurgickou lecbu (a to nasi lekari jinou vetsinou nevedi, ze jo). Predstavte si, co muze udelat s clovekem, ktery napr. 10 let nepouzival z techto duvodu zadne drogy (leky), kdyz po omdleni (napr. od horka nebo slunicka - niz zavazneho) do nej pro jistotu nacpou ruzne prasky a on to po probuzeni zjisti. Je to velice tezka otazka, kterou obe strany vzdy budou videt jinak, ja vim. Ale z jisteho hlediska dosti zasadni. Mam pravo zachranit zivot nekomu, kdo to nechce? A mam pravo zasahovat do jeho tela zpusobem, se kterym on nesouhlasi? Neni to jiz nepripustne zasahovani do prav a zivota jinych, a to jenom proto, ze ja jsem prisahal, ze budu zachranovat zivoty - bez ohledu na nazor dotycneho? Aby bylo jasne, myslim si, ze (vlastni) lidsky zivot je (pro kazdeho) to nejcennejsi (co ma) a ma odpovednost se o nej starat. Takze zadneho sebevraha nepodporuju. Na druhe strane jsem si spoustu veci uvedomil, kdyz se moje jinak zdrava babicka v 88 letech najednou uvedomila (neumim na to najit spravne slovo), ze jeji cas na Zemi je u konce, ze svoje poslani splnila a plne spokojena a pri plnem vedomi ze dne na den bez zjevne priciny onemocnela a za par dni - taky spokojena, protoze to predem vedela a chtela - zemrela. A znam par lidi, kterych lekari "zachranili" i kdyz oni nechteli. Jsou fyzicky jeste mezi nama, ale jejich duse tady neni, proste zivori a cekaji na smrt, protoze oni uz chteli byt jinde, ale nepustili je. Tak jako trosky cekaji a cekaji.
0/0
31.1.2002 16:19

BORIS

Re: Re: 100%
za prvé, hasiči zachraňují životy, a to i s nasazením vlastního života. za druhé nikdo neví, jestli to nebyla třeba jen chvilková slabost toho dotyčného sebevraha, které bude litovat a nakonec bude rád, že je živ za třetí, když už obhajujete právo skočit, tak když tam vylezl před desátou, tak proč neskočil hned,proč čekal na obecenstvo? nuselák mi připadá docela veřejné místo na takovou demonstraci
0/0
31.1.2002 17:07

Viktor, Brno

meli ho nechat at skoci?
Nechapu, jak tu muzete prezentovat tak omezene nazory. Asi si neuvedomujete, ze do takove situace se muze dostat v podstate kazdy z nas. Na cloveka se proste navali mnoho problemu a neprijemnosti zaras a muze se stat, ze to proste psychycky neunese. Verim tomu, ze ho daji psychologove dohromady a dokonci tak vlastne zachranu jednoho zivota, o kterou se zaslouzili zmineni hasici. Znal jsem kluka (nebylo mu ani 18), nikdo by do nej nerekl, ze mel nejaky vetsi problemy. Jednoho dne skocil tady z Brnenske prehrady. Nikdo nevi proc, ale spekuluje se o tom, ze slo o nestastnou lasku (jak mi aspon rekli jeho nejblizsi kamosi).... Kdyby ho zachranili, za mesic na holku zapomene a je v pohode. A takhle? Uvazujte trochu!
0/0
31.1.2002 13:49

Petr

Skvělá práce
Skvělá práce? Ano i ne. Hasiči jsou fakt dobrý, oceňuju odvahu a sílu. Na to bych neměl. Ale jinak? Naprosto zbytečná práce. Když už se jednou rozhodl, nechápu ty lidi, co ho přemlouvaj, aby to neudělal. Vyklidil bych prostor pod Nuselakem a zeptal bych se ho, jestli chce někomu něco vzkázat. Pak bych mu řek "ahoj" a ať si skočí.
0/0
31.1.2002 13:44

lokitka

Re: Skvělá práce
By mě zajímalo, jestli bys mluvil stejně, kdyby se jednalo třeba o tvoji dceru nebo přítele....
0/0
31.1.2002 14:20

lokitka

hasiči
ještě že se nic nestalo těm hasičům, to by naštvalo. Stačila nedávno smrt těch dvou statečných v kasinu v brně... By mě zajímal názor hasičů, jak se jim zachraňuje někdo, kdo o život stojí a někdo, komu se žít nechce a ještě s nima bojuje.
0/0
31.1.2002 13:41

Fantomas

Re: hasiči
Nazdarek. No myslim,ze hasicum by to melo mit jedno,pokud teda jsou profici,jejich ukol je jasny, musi zachranovat za vsem situaci.Pruser je,kdyz se jim neco stane,fo je fakt, ale s tim rizikem uz musi pocitat,stejne jako vojaci nebo policajti.Otazka je do jake miry jsou s ohledem na te velky riziko ohodnoceni.F.
0/0
31.1.2002 15:08

lokitka

Re: Re: hasiči
hele, Fantomas! A výjimečně má pravdu :o)
0/0
31.1.2002 15:45

JXC

SKODA ZE NESKOCIL
PODLE MYHO MELI VYKLIDIT PROSTOR DOLE A PAK DO NEJ JESTE STRCIT ABY DOPADL NA URCENE MISTO. TREBA MU TAM ROZTAHNOUT TERC Z PLATCHY A ON BY SE MEL POKUSIT TREFIT NA STRED, TO BY BYL SPORTOVNI VYKON:)))
0/0
31.1.2002 13:17

lokitka

Re: SKODA ZE NESKOCIL
Ne, to nejde. Je to moc velká výška na nějakou plachtu či cokoliv záchytnýho.Si myslím teda.
0/0
31.1.2002 14:12

Vlastni nazor

Hrdinove
Panove diky. Pral bych si aby jste se stali alespon na kratkou dobu dobrym svetlem a vzorem pro nasi spolenost. Namisto lumpu a tupcu. Diky! P.S. Jeste ze nevidim zpravy zvlaste na Novu jiste zajimala nejaka blbost kolem toho misto tech hrdinu a lidi kteri pomohli a denne pomahaji.
0/0
31.1.2002 13:00

Tom

Jen ho nechte ať si skočí.........
Proč ho nenechali na pokoji. Pochybuju, že jim ten chlapík bude nějak vděčnej. Bylo to jeho rozhodnutí. Možná jiná věc je to, že mohl někoho zranit pod nuselákem. Tak to bych možná bral, ale i tak....
0/0
31.1.2002 13:00

CAMBI

Re: Jen ho nechte ať si skočí.........
UPLNE SOUHLASIM :)
0/0
31.1.2002 13:12

Ludva

Re: Jen ho nechte ať si skočí.........
Ty bys mel skocit hned.
0/0
31.1.2002 13:20

Petr

Jen tak dál!
Konečně pár správných lidí na správném místě.
0/0
31.1.2002 12:42

Petr

Jen tak dál!
0/0
31.1.2002 12:42

fífák

Jen jestli nám tu nekecáte !
Taxikář zavolal v 22:06 a v 22:07 hasiči dorazili na místo? Není to nějaký divný? Každý telefonát na tísňové volání se ověřuje zpětným voláním, a až pak definitivně vyjede jednotka. Nevím, kde je nejbližší HS, ale že by byli za minutu na místě je podle mě velká kravina. Zdá se mi, že tady úspěšně pracuje propaganda (v americkém stylu), kdy "správný, pravověrný" člověk má rád hasiče za to, jací jsou rychlí, cajty jací jsou šikovní ve vyšetřování, doktory jací jsou obětaví atd. Zkrátka: jedna minuta po telefonátu je blbost. Jednoznačný důvod takovéto informace ovšem nevidím.
0/0
31.1.2002 12:33

Niki

Re: Jen jestli nám tu nekecáte !
resis picoviny, hlavni je ze toho typka zachranili ne?
0/0
31.1.2002 12:44

pdb

Re: Re: Jen jestli nám tu nekecáte !
Meli ho nechat, zbytecna pracce. Zabije se jindy.
0/0
31.1.2002 13:03

aaa

Re: Jen jestli nám tu nekecáte !
Nejblizsi HS je na I.P.Pavlova.
0/0
31.1.2002 13:04

CAMBI

Re: Jen jestli nám tu nekecáte !
NEVIM PROC BY TO NEMELI STIHNOUT, ZA MINUTU OD IP PAVLOVA, KDE SIDLEJ TAM URCITE JSOU. JE SI TEDA MYSLIM ZE JE SKODA, ZE NESKOCIL, ASPON BY BYLO O JEDNOHO NA KTEREHO PLATIME DANE MIN, STEJNE BUDE VZDYCKY DIVNEJ, TAK BY TO PRO NEJ TREBA BYLO LEPSI.
0/0
31.1.2002 13:09

Je jen moje

Re: Re: Jen jestli nám tu nekecáte !
Je jestli On neplati vic treba na Tebe!?
0/0
31.1.2002 13:31

Kladýnko

Re: Re: Jen jestli nám tu nekecáte !
Tak tobě bych přál, aby ti dopadl na hlavu. Snad tě život naučí.
0/0
31.1.2002 14:41

jiFi

Re: Jen jestli nám tu nekecáte !
sorry za vyraz, ale ses blb, jestli ses z Prahy, tak vis, ze nejblizsi jednotka je necely kilak od Nuselaku na I.P.Pavlova, jestli nejses "mistni" tak to neres!, protoze tvym ubohym prispevkem hodnotit takto provedenou praci bych se neodvazil ani ja, a to katastroficke filmy fakt nesleduju. Vis, v Americe by uz zacali psat scenar, a taky by ho vylepsili tim, ze nejde o sebevraha, ale o deti a stare lidi, kteri visi z vagonu metra, ktery drzi jen tak tak u otvoru mostu, ktery predtim na nasledky vybuchu cisterny na moste nevydrzel a zacal se bortit. A ty vsechny lidi by zachranovali z vrtulniku a huraaa, nakonec by to vsichni prezili, krome toho zasahujiciho hasice, ktereho by hral K.Russel nebo B.Willis :-))). Resis fakt tu nejmene dulezitou vec na celem zasahu, ja pred vsema zucastenyma smekam a je mi jedno, jestli tam dorazili za minutu nebo za pet, jestli je tohle propaganda, tak jenom ta nejlepsi. Ono nejde o to, jestli zachranili sebevraha, ale o obetavost toho, kdo nevahal a chytil ho.
0/0
31.1.2002 13:21

Radim

Re: Jen jestli nám tu nekecáte !
Hasici jsou o dva nebo tri semafory na centrum. Takze casove to muze stacit. Pokud to hlasil pres radio jde to rychleji. Takovyhle hnidopichy bych kopal.
0/0
31.1.2002 15:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.