Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

STEM: Fischer nikomu nevadí

Češi si myslí, že na Hradě by měl usednout nestraník, který stojí částečně "mimo politiku". Podle posledního průzkumu tyto podmínky splňuje senátor Václav Fischer. Jako muže, který by byl nejlepším příštím prezidentem, si účastníci aktuálního průzkumu agentury STEM vybrali z nabídky sedmi osobností senátora a majitele úspěšné cestovní kanceláře Václava Fischera.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Věra

president
Ano - jsem pro to, aby Václav FISCHER - byl naším presidentem. JE TO ČESTNÝ ČLOVĚK.
0/0
21.2.2002 12:23

lokitka

Tigrid
Pavel Tigrid je skvělý, ale přátelé, je mu už 80 let...
0/0
8.2.2002 14:40

Gaston

Kvalifikace: Nikomu nevadí
Myslím si, že nevadit nikomu, není ta pravá kvalifikace pro prezidenta. Prezidentský kandidát by měl mít jasně vyhraněné, pro okolí čitelné názory, pro které by si ho občané měli možnost vážit a pro které by si jej na post presidenta přáli. Samozřejmě nikdo nebude vyhovovat všem. Pan Tigrid asi takovou kvalifikaci má. Ale určitě není sám. Co třeba pan Motejl? Toho si já na postu prezidenta dovedu představit.
0/0
1.2.2002 9:14

Slava

president
Pavel Tigrid
0/0
31.1.2002 1:22

Burnee

Anooooooooooooooooooooooooooooooooo RE: Tomas Kubin
Ja ci na hrad Jů a Hele! :)))
0/0
30.1.2002 16:42

hunter

Fišer no to snad ne
Stejně tak jako tlustá holka nemůže být úspěšnou modelkou, nemůže být Fišer prezidentem. Většina národa by ho nepřijala. (Nic proti homosexuálům.) Už tady padl jeden návrh = TIGRID na hrad.Já jsem pro. Nevidím na něm žádné bahno.
0/0
30.1.2002 9:05

Věra

Re: Fišer no to snad ne
Píšeš nesmysly. Právěže velká většina národa ho přijme s radostí....
0/0
21.2.2002 12:25

bohouš

Co vím, tak Mařena Řepáčková
taky nikomu nevadí. Aspoň u nás v ulici... Změna na přímou volbu prezidenta představuje značný zásah do ústavy, jak je u nás vytvořena. Má-li se udělat teď před volbami, myslím, že se jedná o výrazně účelovou záležitost.
0/0
30.1.2002 8:42

geodet

odhaleni
Tato diskuze ukazuje , ze ve statu s priblizne 10 mil. lidma neni clovek s nimz by lide souhlasili.
0/0
30.1.2002 0:01

gefir

NOBODY IS PERFEKT.........
jak se rika v jednom slavnem filmu,ale tato uvaha muze napadnout jen skutecneho naivku........lepsi zpusob ,jak prokazat,co vse je mozne v tomto Absurdistanu zvanem Ceska Republika,si nedovedu predstavit....Co vse je mozne nas dnes a denne presvedcuji nasi "politici" a toto by byla skutecne ona prislovecna tresnicka......ani jako vtip bych to nepovazoval za prilis povedene.........
0/0
29.1.2002 19:01

Věra

Re: NOBODY IS PERFEKT.........
Tresnicky pokud vim volili - komuniste jako symbol pri volbach!!!! JENOMZE - PROTI VACLAVU FISCHEROVI NIKDO NIC MIT NEMUZE. CHTELA BY HO PREVAZNA VETSINA NARODA A TO JE TO CO RICI!!!!
0/0
21.2.2002 12:27

LT

Zadny teplous na hrad! To je neuveritelne ujel Vam sverak ?!
At se teplous drzi sve kancelare a tam nikomu nevadi! Na hrad to by byla drzost!
0/0
29.1.2002 17:34

lokitka

tak nevím...
Tak nevím. Prezident má náš stát reprezentovat. Myslím si, že kdyby tam zvolili Fishera, který se netají tím, že je homosexuál, tak budeme v zahraničí všem jen pro ostudu a pro smích.A zkuste někdo říct, že ne. Jsem taky zvědavá, jestli vyplavou na povrch ty jeho dluhy.
0/0
29.1.2002 15:44

Božena

Re: tak nevím...
Nevím, zda to s tou ostudou a smíchem není spíš naopak, právě v zahraničí nejde o nic ostudného. Nehledě na to, že zrovna orientace by v tomhle případě neměla hrát žádnou roli.
0/0
30.1.2002 9:11

lokitka

Re: Re: tak nevím...
Ne, nesouhlasím s tebou. Ve všech zemích, kde slovo MUŽ a MUŽNOST znamená oporu a hlavu rodiny, budeme pro smích.Opravdovým chlapům se homosexualita ekluje.Vždyť by nás ani nemohl slušně reprezentovat.Doprovázela by ho na cestách manželka? Nebo snad přítel? Ostuda by to byla.
0/0
31.1.2002 8:53

Věra

Re: tak nevím...
CO TO ZVANIS???? COPAK SE TO SAME NEPSALO O KLAUSOVI? FISER NA HRAD!!!!
0/0
21.2.2002 12:29

Cyril

Z morálního hlediska nevyhovuje ani jeden kandidát
Doslechl jsem se, že Zeman užívá antikoncepci, Klaus při tom Livii štípe do zadku, Pithart, ač člen KDU, to vždy nedělá v misionářské poloze, Šiklová má robertka a Halík v dětství ukradl kamarádovi skleněnku a ve 14 3x onanoval. Fischer je prý homosexuál a vedlo by to k diplomatické roztržce s Vatikánem, možná k i vyhlášení války. Navrhuji, aby všichni kandadidáti předložili lustrační a kastrační osvědčení.
0/0
29.1.2002 14:27

Bogan

Re: Z morálního hlediska nevyhovuje ani jeden kandidát
Co máš proti Hurvínkovi?????? :-(
0/0
29.1.2002 15:34

Věra

Re: Z morálního hlediska nevyhovuje ani jeden kandidát
A JÁ ZASE NAVRHUJI, ABY VŠICHNI KANDIDÁŽI PROŠLI TESTY NA PRACHOBYČEJNÉ "LIDSTVÍ", nic víc!!!!
0/0
21.2.2002 12:31

Radim

Fischer na hrad
Při podobných diskuzích si vždy vzpomenu na seriál "Taková normální rodinka", kde diskutují o jméně nenarozeného miminka a hádají se, zda jméno Aglaja je hezké, jestli by se mohla vdát za Opajšlíka a jastli bude zpěvačkou nebo přes dírkovanou matematiku. Diskuse je naprosto bezpředmětná, protože přímá volba u nás prostě není a do příštích voleb nebude. Parlament nikdy nezvolí Fischera (i když já osobně patřím k té části, které nevadí) ani žádného jiného na nikom nezávislého kandidáta. Kdyby se v titulcích místo jména Fischer objevil Halík, diskutovalo by se o církevní klice na hradě, kdyby to byl Klaus atd., atd. Hawk
0/0
29.1.2002 14:07

Bogan

Hurvínek na hrad
Muj největší favorit na prezidenta tohoto státu - Kačer Donald se jím bohužel nemůže stát - je to občan jiné republiky a tak z té vší nabídky je rozhodně nejlepší Hurvínek - má moudrého rádce - Spejbla, má psa - Žeryka, má přijatelnou družku - Máničku a rozhodně nebude marodit - je totiž ze dřeva - musí se ovšem před nástupem dobře natřít (aby na něho nezvolení kandidáti neposlali červotoče) a na koloběžce se proháni jako nic. Klanět se umí jako nic a krátké kalhoty taky vlastní. A kolika jazyky umí mluvit. A jeho chá,chá jistě opepří nudná zasedáni NATO. A co hlavně, když o něm řeknete že je dřevák, tak vás nikdo nemůže žalovat pro uražku hlavy státu. Jinou kvalifikaci pro úřad v tomto státě dle mého názoru není potřeba (či snad ANO - proboha jakou ???) a proto Hurvínek na hrad!!!!!!
0/0
29.1.2002 12:53

pitula

Re: Hurvínek na hrad
Jednoznacne stojim za tebou. Myslim, ze to je idealni kandidat. A nebal bych se mu pridat k dobru i pekny vzhled, ktery urcite oslovi mnoho mladych divek a zen. Vivat Hurvinek.
0/0
31.1.2002 23:04

stana_

Re: Hurvínek na hrad
Tak dobre jsem se uz dlouho nezasmala. Jen tak dale!!
0/0
2.2.2002 0:03

Věra

Re: Hurvínek na hrad
SPRÁVNĚ - HURVÍNEK NA HRAD, ZE KTERÉHO SE STANE DOČISTA KOCOURKOV!!!!
0/0
21.2.2002 12:33

Eduardo

PAVEL TIGRID
Myslím, že vhodným presidentem by byl PAVEL TIGRID. Politicky angažovaný, antifašista, antikomunista, nezadal si s žádným totalitním režimem. Přitom dostatečně nadstranický, nesvázaný jednoznačně s nějakou stranou. Navíc slušný, s kultivovaným vystupováním a s určitým renomé v zahraničí.
0/0
29.1.2002 12:46

Bogan

Re: PAVEL TIGRID
No, že by to byl zrovna junior, to jsem si teda nevšim a mimo to nejezdí na koloběžce.
0/0
29.1.2002 13:00

pavel

pan Fischer
No,nejsem si tak jisty,jak by se tvarila nase verejnost, kdyby vedela, ze tento "uspesny podnikatel" ma jen v nasi zemi dluhy ve vysi 4,5 miliardy korun,dalsi dluhy ma na slovensku a v Polsku a v jeho byvale "domovske zemi",v nemecku je proti nemu vedeno 6 zalob za neplaceni zavazku svym partnerum a v jednom pripade i odvodu dani do stattni kasy. Pan senator velmi dobre vedel,proc invstoval "ze sveho" do sve volebni kampane,aby ziskal predevsim senatorskou imunitu. A ze o tom nase media nepisi ? nedivme se - koho chleba jis,toho pisen zpivej.rika jedno stare ceske prislovi. Pan Fischer je velmi vazeny inzerent - zakaznik vetsiny ceskych medii a sebemensi negativni zminka by pro tato media znamenala ztratu vyznamneho zdroje prijmu............Jeste zaverem jedna mala zminka o jeho letadlech. Udajne ma byt v nejblizsi dobe jedno z letadel zabaveno pro neplneni ssplatkoveho kalendare.........Pokud se o necem takovem nekdo dozvi,pak to jiste bude pan Fischer vydavat za "odvoz do zarucni opravy v zajmu bezpecnosti svych spokojenych klientu............"
0/0
29.1.2002 12:32

Hana

Re: pan Fischer
Mozna byste mel uvest, odkud cerpate vsechny tyto informace o stavu firmy pana Fischera, abychom si sami mohli vytvorit obrazek o verohodnosti vasich zdroju.
0/0
29.1.2002 13:21

Ing. Tomáš Balvín

Prezidetské volby - jsem proti!
Zastávám názor, že prezident je politická funkce. Proto by měl být prezidentem úspěšný politik a pana Fischera za úspěšnéhoi politika nepovažuji (snad možná za úspěšného podnikatele, ale to je věcí názoru). Pokud si někdo myslí, že úspěšnost v podnikání je dostatečná kvalifikace pro tuto funkci, tak by mohl volit napříklat ředitele společnosti AAA auto Praha (kdyby byl Čech), nebo pan 6elezného či mnoho dalších úspešných podnikatelů, kteří zde vybudovali fungující firmy. Pokud se týká přímé volby prezidenta, tak jsem proti!!! A´T chcete nebo ne, tak velkou většinu veřejného mínění ovladají mediální agentury, popřípadě přímo pan Źelezný a TV Nova. Velmi dobře si otestoval, že dokáže zcela ovlivnit cca 40% dospělé populace. To je v přímých volbách tak vysoké číslo, že osoba, která by se dohodla se Železným, je zcela jistě prezidentem. A pan Źelezný by to zcela jistě nedělal zadarmo. Přemýšlejte a uvažujte....prosím.
0/0
29.1.2002 12:17

Niklik

Re: Prezidetské volby - jsem proti!
Tak čeho se Klaus teda bojí??
0/0
29.1.2002 16:11

pitula

Re: Re: Prezidetské volby - jsem proti!
Taky nevim. Jsou S Vladou jedna ruka a jedna noha.
0/0
31.1.2002 23:08

Tomáš Kubín

Ještě na téma 4% ...
Jestli je a nebo není Fischer homosexuál, to je mi ÚPLNĚ A TOTÁLNĚ BUŘT. Znám osobně desítky 4% - lidí a jsou to ve valné většině skvlěí lidé. Autorům těch agresívně pitomých komentářů na toto téma bych doporučil, aby se sami nechali vyšetřit sexuologem, většinou ti militantní totiž samijsou latentní homosexuálové skrývající za svými kecy paniku nad svými sklony. Jinak si ale (viz.níže) myslím, že jako politik je Fischer nula a na post prezidenta by šlo stejně dobře navrhnout třeba Gotta, Hůlku, krtečka nebo Jů a Hele.
0/0
29.1.2002 11:42

Hana

Re: Ještě na téma 4% ...
Podle jakych hledisek usuzujete o tom, kdo je a kdo neni politik? Podle me, je politik clovek v politicke funkci, ktery vyuziva sveho mandatu v cele jeho siri, aby pomahal resit ruzne problemy ve spolecnosti, aby prosazoval to, co povazuje za spolecensky prospesne, aby se podilel na vedeni spolecnosti urcitym smerem. A je to taky hlavne clovek, ktery nasloucha hlasu svych volicu a verejnosti a vsemozne se snazi kontakt s nimi si udrzet a na popud verejnosti reagovat. Pan Fischer vyuziva vsech pravomoci a povinnosti, ktere mu jeho mandat umoznuje. (viz stranky Vaclava Fischera na internetu)Nemuze samozrejme politiku ovlivnovat stejne ucinne jako treba Milos Zeman nebo Poslanecka snemovna, protoze k tomu nema stejne pravomoci, ale neni tim mene politikem nez oni.
0/0
29.1.2002 14:07

Jirka

Nejpřijatelnejsi
Čert ví, jak se průzkumy dělají, Fisher má jistou 4% podporu obyvatel, ale kde vzali ten zbytek??
0/0
29.1.2002 11:34

lokitka

Re: Nejpřijatelnejsi
heheheéééé, to je skvělý příspěvek :o)
0/0
29.1.2002 14:14

Linda

český budoucí prezident
myslím si, že by budoucí prezident neměl být ani jeden z uvedených (Fišer, Klaus, Pithard, Halík, Zahradník). Neměli bychom se těchto jmen držet jako máminy sukně, není nám to zapotřebí. Ale čeho je nám zapotřebí, je že budoucí náš prezident by měl být člověkem, který ví něco o zahraniční strategií, ta bude podle mě velmi důležitá. Tím nemyslím nějakého vojáka, ale člověka, který budu umět jednat ve prospěch našeho národa a ne proti němu. Žádná fackovací figurka nebo ohnutý hřbět pro "pár grošů". Jak to tak sleduji, budeme mít budoucího prezidenta připosraného intelektuála.
0/0
29.1.2002 10:55

-ed-

Tak to mě doposud nenapadlo.
To že pan profesor Klaus pana Fišera přímo nenávidí, je pro pana Fišera tím nejlepším lustračním osvědčením a doporučením. Alespoň by se tam dostal člověk, který něco dokázal,umí se chovat, vystupovat, je dostatečně vzdělaný a který není postižen národními nemocemi : závistí a škůdcovstvím.A není členem žádné party hic. Osobně teplý - jak říkáte, nejsem, ale myslím si, že by to v jeho případě přispělo i k narovnání tohoto problému ve společnosti.
0/0
29.1.2002 10:55

lokitka

Re: Tak to mě doposud nenapadlo.
Osobně navrhuji na hrad nevzdělance, který neumí vystupovat a který trpí závistí a škůdcovstvím. Možná by to přispělo k narovnání těchto problémů ve společnosti.
0/0
29.1.2002 14:21

Martin

Viktore ty ses ale vul...
Viktore ty ses ale vul...
0/0
29.1.2002 10:38

Petr

Jsou
S oblibou se tvrdí, pracující lid popřípadě daňoví poplatníci nejsou pitomci (to podle panujícího společenského řádu). JSOU.
0/0
29.1.2002 10:32

Viktor

Buzerantska lobby se cini.
Je treba mit na pameti, ze buzeranti nejsou normalni, a proto by nemeli zastavat fukce, ktere mohou mit vliv na celou spolecnost! Buzerand nedokaze pochopit a hajit zajmy spolecnosti, protoze bude vzdy ovlivnovan svou uchylkou! Pozor na ne! Je jich tam uz tak dost... (PS. Jde mi jen o politiku a dulezita statni rozhodnuti, nikoliv o sikanu jinak sexualne zamerenych lidi. Ciste prakticky...)
0/0
29.1.2002 10:30

mag

Re: Buzerantska lobby se cini.
debile!!!nejspíš vůbec nevíš, co říkaš....
0/0
29.1.2002 11:17

Ratkin

Re: Buzerantska lobby se cini.
Opravdu mě děsí kam až může zajít lidská hloupost, na jakého primitiva může člověk narazit na prahu jednadvacátého století.. a to tu Viktor není sám... :-(
0/0
29.1.2002 11:25

Juliette

Re: Buzerantska lobby se cini.
Ty chudáčku primitivní ignorante, je mi tě líto...
0/0
29.1.2002 13:20

vendelín

HORŠÍ UŽ TO NEBUDE.......
TĚŽKO UŽ MUŽE BÝT NĚKDO HORŠÍ ! ! JESTLI SI PRAVDAALÁSKA JEZDÍ LÉČIT NEDUHY SVÉHO HŘÍŠNÉHO ŽIVOTA NA KANÁRY, TAK FISCHER TAM BUDE ALESPOŇ DOJEDNÁVAT KŠEFTY. OSOBNĚ BYCH BYL PROTO CELOU TU PREZIDENTSKOU TAŠKAŘICI ZRUŠIT !! V CELÉ NAŠÍ NOVODOBÉ HISTORII NENÍ ANI JEDEN PREZIDENT, KTERÝ BY SVOJÍ ČINNOSTÍ DOKÁZAL JEHO UŽITEČNOST. K POBAVENÍ JSOU NÁZORY NA PÍŤU, ŽE TOHO JAKO V ŽIVOTÉ JEŠTĚ NESTAČIL MOC POKAZIT. TAK TO JE FÓR DNE ! ! ! CO JEHO AKTIVNÍ BUDOVÁNÍ KOMUNISMU A ŽE TENHLE HAJZL BYL SAKRA KOVANEJ, JEHO DLUHY V OBČANŚKÝM HNUTÍ, JEHO ANI OBLEČENÁ ANI NAHÁ V PŘÍPADĚ TEMELÍNA???
0/0
29.1.2002 10:10

Ja, nejvhodnejsi kandidat na presidenta

Nejvhodnejsi kandidat
Mne je otazka, kdo na hrad, zcela jasna. Nikdo neni vhodnejsim kandidatem nez ja. Ovladam 6 jazyku, mam zkusenosti z prace v zahranici: USA (momentalne), Nemecko, Slovensko, Estonsko, Bulharsko. Zde vsak chci uvest reakce nasich prednich predstavitelu na moji kandidaturu: 1.V.Klaus: "To je hluboke, ale hluboke nedorozumeni. Jakozto nejschopnejsi ekonom na svete a nejlepsi politik v Evrope jsem jedinym vhodnym kandidatem ja, ja, jenom ja." 2. Havel:"Clovek, ktery nema zkusenosti s presidentovanim takovou funkci nemuze zastavat, ze? Navic, kdo nema zkusenosti s polehavanim po nemocnicich po vetsinu funkcniho obdobi, ten by v takove funkci nemel co delat, ze? Takze je nam vsem jasne, kdo by na te funkci mel zustat, ze? Je treba vyresit jediny problem a to, ze podle zakona uz nesmim ve funkci nadale zustat, ze? Ale na to mam jednoduche reseni, rozdelime republiku na Ceskou a Moravskou, nejdrive s pomlckou a pak bez pomlcky, ze? Pak muzu vladnou v Ceske republice opet dve volebni obdobi, ze?" 3. Pithart: "Ten clovek jeste nepracoval na Kube a ani nema doporuceni Fidela na takovou funkci. A ani nepomahal zadnym najemnym paserakum dostat se z kubanskeho vezeni. Proto rikam jakemukoliv kandidatovi ne." 4.Zeman: "No tak podivejte se (krouti u toho hlavou; pozn.red.), zkusim vam to vysvetlit na priklade: Nejsem ani pritelem Fidela, ani pritelem dalsiho rozbijeni republiky, ale jako nejlepsi prognostik v teto zemi vam muzu otevrene rict, ze do budoucna je nelepsi mit v teto funkci odbornika - prognostika. K tomu nemam co dodat." PS: Ja taky ne. Dekuji predem za vase hlasy ve volbach. Podepsan: Nejvhodnejsi kandidat.
0/0
29.1.2002 10:10

USAma

Přáskač na hrad!
Měli jsme presidenta osvoboditele, státního presidenta, dělnického presidenta, ještě nám chyběl president práskač. Ať žije Rudolf Zahradník - práskal komunistům, práskal chartistům, dopráskal se až na předsedu Akademie, proč by se nemohl dopráskat až na presidenta?
0/0
29.1.2002 9:49

Vojta

To snad ne
To jsme už v takovém svrabu, že jediným ucházejícím kandidátem je teplý relativně úspěšný majitel cestovky?? Nic proti Fischerovi, ale president??? To raději Zemana, protože je dostatečně chytrý na to, aby si dával pozor na hubu, když bude potřeba.
0/0
29.1.2002 9:49

tralaláček

Re: To snad ne
Řekl bych, že Zrovna Zeman si na hubu zrovna pozor nedává :-)
0/0
29.1.2002 9:51

Vojta

Re: Re: To snad ne
Souhlas, proto také říkám kdyby bylo potřeba. Přes všechny jeho extempore si stejně myslím, že to říká vědomě a ví, kam může zajít.
0/0
29.1.2002 9:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.