Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

AFP: V Jeruzalémě vraždila žena

Jeruzalémem otřásl další sebevražedný atentát. Pravděpodobně však nebude jen dalším v řadě. Je totiž něčím výjimečný. Pokud se potvrdí informace agentury AFP, bude to první atentát od vyhlášení palestinské svaté války vůči Izraeli před 16 měsíci, který spáchala žena. Útočník na sobě odpálil nálož, která kromě něho zabila kolemjdoucí ženu a přes sto lidí zranila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

TOTO

Zed po vzoru Berlina..
Jako jedine schudne reseni izraelsko-palestinskeho problemu vidim opusteni izraelskych enklav na palestinskych uzemich a hermeticke uzavreni uzemi Izraele obdobou byvale Berlinske zdi. Jiste existuji pametnici, kteri by mohli poradit...
0/0
29.1.2002 10:07

Daniel Baránek

Palestinci = rasisti
Chápu Izrael, že se bojí zakročit tvrdě proti Palestincům. Vždyť i teď, když Palestince trestá mírně, je Izrael vystaven kritice EU. Teď však vyhrožuje Hamas raketami, což by mohla být dobrá záminka k protiútoku (nejlapší obrana je útok). Co Arafat? Ten si sedí v klidu doma. Nemůže sice ven, ale je v klidu. Palestinci si z něho udělali hrdinu, který odolává domáímu vězení. Měl by být postaven před soud a odsouzen přinejmenším na doživotí. (Neměl si začínat!) A palestinská samospráva? Ta by se měla zlikvidovat, protože Hamas a Fatah má pod ní volnou ruku. Kdyby se samospráva zlikvidovala, měl by Izrael volný (tzn. i vojenský) přístup na palestinská území,a rozdrtit tak Hamas. Tak nač Izrael čeká? Na vypuštění raket Hamasem? To už bude možná pozdě!!!
0/0
29.1.2002 9:24

Marty

Neresitelne!
Myslim, ze Izraelci prilis prekotne vyuzili situace po 2. sv valce (a tlak okolnosti (mocnosti) je take dulezity, a vznik sveho statu uspechali a napachali tim nenapravitelnou skodu, kterou uz nikdy neodvolaji ani neodcini. Soucasne problemy zpusobili oni - byt jejich duvody jsou zcela pochopitelne - ale dnes uz nemohou ustoupit! Kazdy krok zpet vyuziji Palestinci k postupu vpred, ackoli jsem presvedcen, ze spousta z nich by prijala kompromisni reseni. Ale jako celek ne. A proto bude na Blizkem Vychode nasili az do horkeho konce. PS. Argument, ze Izrael je civilizovany a Palestinci ne, ktery nekde v prispevcich zaznel je spatny. Neni to prece duvod nekoho zatratit a druheho naopak povysit (nekdy mam pocit ze spis naopak...).
0/0
28.1.2002 14:21

Rybízek

Re: Neresitelne!
Už jstem to tady někde dřív napsal - Izraelci si sami žádný stát nezaložili. On jim byl světovými mocnostmi založen. Dál by mě docela zajímalo co myslíte tím " hořkým koncem "!!! Pokud někdy nějaký nastane, bude to zřejmě znamenat likvidaci palestinců a dost dobře možná i někoho dalšího. Tím někým dalším ovšem nemyslím samotný Izrael. Ten totiž dokázal za posledních 50 let svoji životaschopnost více než dostatečně!! A s tím argumentem o civilizovanosti - víte od ní se totiž mnohé odvíjí. A ona samotná neznamená pouze materiální blahobyt a třebas dobře fungující školství. Tou civilizovaností je totiž míněna mimo jiné i civilizovanost duševní - která se třebas projeví v tom, že splním, co jsem před tím slíbil. Podle mě jsou Izraelci civilizovaní už jenom tím, jak k celé té hrůze přistupují. Věřím tomu, že kdyby byla situace obrácená a v roli teroristů by stáli Izraelci proti modernímu a z Ameriky vyzbrojovanému Palestinskému státu, Arafat by jednoduše dal pokyn a všichni Izraelci by byli vyvražděni. Mezi námi mám za to, že Izraelcům jednoho dne dojde trpělivost a to, čím právě blízký východ prochází bude jenom nevinou dětskou hrou proti tomu, co potom nastane !!!
0/0
29.1.2002 1:04

Logic Mind

Redaktoři MF terorizují češtinu a zdravý rozum!!!!
To co opakovaně na stránkách iDnes a MF Dnes předváději redaktoři je z hlediska stylistiky naprostá genocida. V titulku se uvádí, že tu bombu odpálila žena, ve vlastním textu se píše o útočníkovi, který zabil kolemjdoucí ženu. Jenže ten "útočník" byla ta mrtvá žena a oběť byl kolemjdoucí muž. Tohle už je holocaust logiky, tohle se už nedá komentovat jinak než: "hodztě do piči pokiaľ vám pekně hovorím, páni redaktori"
0/0
28.1.2002 13:24

Joker

Strasne by mne zajimalo,
proc vlastne Izrael jeste nezautocil na Palestince. Proc si necha trpet vrazdeni vlastnich civilistu? Kdyby tohle vrazdeni civilistu provadeli palestinci americanum, tak ti by je bombardovali az by tam nezbylo nic zivyho... Ceho se Izrael tak boji? Nazoru ostatniho sveta, nebo jen nazoru (a pripadne odvety) arabskych zemi?????
0/0
28.1.2002 10:01

vasil

Re: Strasne by mne zajimalo,
...jakoby Izrael civilisty nevrazdil a ti zli byli jen Arabove...blbost!
0/0
28.1.2002 10:36

Marty

Re: Strasne by mne zajimalo,
Na Jokera jste peknej sadour. Nebo jste ten Joker z Batmana?
0/0
28.1.2002 14:23

Čuník

ja ty palestince v podstate chapu...
Nejsem clovek, kterej by studoval podrobne dejiny blizkeho vychodu, ale - islam je v tyhle oblasti od 7. stoleti = cca doba kdy prisli Cesi do Cech, zide i krestane tu sice jeste nejakou dobu fungovali (diky tolerantnosti raneho islamu), ale pak se da hovorit o islamskem uzemi. V 20.stoleti se krestanska Evropa predvedla ve svem nejlepsim svetle a svuj problem vyresila tak, ze do srdce islamskeho sveta umistila stat, ktery tam proste nepatri. Asi tak jako kdyby ted prisli potomci Markomanu a Kvadu a rekli ze jim patri Cechy. Izrael si vedl statecne ve valkach proti svym sousedum a dobyl jejich uzemi, ktera potreboval pro svoji obranu...(Golanske vysiny = Syrie, zapadni breh Jordanu = Jordansko, pasmo Gazy = Egypt, jih Libanonu = Libanon). JENZE: na tehlech uzemich (=ne v Izraeli, ale v Egypte a v Jordansku)zalozil zidovske vesnice - tzv.osady. A palestinsky stat jsou kousky zeme mezi temahle osadama = takhle zadnej stat nemuze nikdy fungovat. Takze moje reseni = zbourat zidovske osady na uzemich okupovanych uzemi, okupovana uzemi predat plne pod palestinskou spravu a zavrit hranice (alespon na chvili) nez se situace uklidni. To jediny by nastolilo klid. Ale jinak budou problemy porad, protoze deti ktery vyrustaj na bojisti, budou dal bojovat....A ty co ted delaj sebevrazedny utocniky se narodily treba za sestidenni valky...
0/0
27.1.2002 23:17

vasik

Re: ja ty palestince v podstate chapu...
Ja bych celkem souhlasil s nazorem,ale nevim jestli se da neco delat,protoze radikalni cast Palestincu se nespokoji s odstoupenim okupovanych uzemi,ale bude vzdycky usilovat o uplnou likvidaci Izraele a stejne tak cast Zidu nebude chtit ustoupit Palestincum,ale bude chtit za kazdou cenu silove reseni...a dokud tam nekdo zbyde,tak se budou mydlit.
0/0
28.1.2002 1:37

raha

Re: ja ty palestince v podstate chapu...
Cuniku,precti si bibli.resp.stary zakon a potom me muzes odepsat,jestli tam ti zide opravdu patri nebo ne.Jak kdosi,a neni to zase tak davno,na chatu trefne napsal asi neco v tomto smyslu,'kdo ma vetsi pravo a od kdy se to pocita?'Zide od tzv nepameti,nebo arabove od ex-teho stoleti.Proste nema cenu diskutovat(ikdyz samozrejme svuj nazor muzes mit)o tom kdo na co ma vetsi narok.Situace je proste dana ,zapomen na to,ze by zide opustili tato uzemi.Jak se zda,reseni nema konce,alespon do te doby,nez se arabove nauci chapat takove terminy jako.kompromis,tolerance,vstricnost apod.Jak jsem jiz psal nize,jedine ostnate draty a totalni separaci,tot muj nazor(pro mnohe vice nez radikalni)na docastne stabilizovani situace.
0/0
28.1.2002 3:08

lj

Re: Re: ja ty palestince v podstate chapu...
HALELUJA bratře. Opírat nárok na území o náboženský text jest velmi moderní. Považuješ-li bibli za nosič nezvratných argumentů, potom ji vezmi a ukaž nějakýmu arabovi. Ten zase vezme Korán a bude ti ho ukazovat. Tak si ty dva svaté texty budete navzájem ukazovat, až budou celé poukazované.
0/0
28.1.2002 10:30

předseda

Re: Re: Re: ja ty palestince v podstate chapu...
Přesně tak - a právě proto vznikl Korán a Islám. Jelikož daleko starší biblický text učí ten nárok území pro Židy (=synové Izáka), to se někomu logicky nelíbilo (synům Izmaele), a proto vymysleli k opozici jiné náboženství (Islám a korán), podle kterého patří území právě jim...
0/0
28.1.2002 12:33

Marcella

Re: pro predsedu
Nesmysl, dokazte to textem Koranu, ze Muslimove si delaji narok na uzemi Israele. Islam nevznika jako opozicni nabozenstvi jinemu, a pokud ano, zacnete jmenovat sury, prosim. Dekuji
0/0
29.1.2002 7:36

předseda

Re: Re: pro Marcelu
Marcelo, to snad nemyslíte vážně... Proč tedy pak Arabové tak intenzívně usilují o Jeruzalém, a to nejen Jeruzalém, ale celou svatou zemi ? A proč je podporují téměř všichni muslimové z celého světa, a to ani těmi českými už nevyjímaje ? Proč Usáma bin Ládin nenávidí Američany - pokud jste slyšela nebo četla alespoň nějakou jeho řeč či projev, pak Vám jistě nemohlo uniknout , že jedním z jeho požadavků je vyhnání "nevěřících" - tedy hlavně Židů, z Izraele. Já, i mnoho jiných biblických křesťanů jsme přesvědčeni, že události onoho 11.září, je zapříčiněno především nenávistí islámských fanatiků proti USA a západu proto, že podporují Izrael (ty ostatní důvody, jako chudoba třetího světa, špatná politika, apod. mají také určitou opodstatněnost, ale ve srovnání s problematikou Izraele jsou naprosto vedlejší...).Jednalo se tedy o eschatologickou událost, která dále ze strachu před islámským terorismem povede k celosvětové globální vládě, jak Bible dále učí... Jak už jsem výše zmínil v Bibli je jako Abrahamovu synu zaslíbení - tedy Izákovi a jeho potomkům - Židům- slíbena svatá Země (Izrael či Palestina), zatímco v později vzniknuvším Koránu, je na rozdíl od Bible za Abrahamova syna zaslíbení prohlášen Izmael (předchůdce Arabů). Tímto tedy mají pak muslimové podepřen nábožensky jejich nezpochybnitelný nárok na svatou zemi. Na toto téma je napsáno i spousta knih, doporučuji např. Ludwiga Schneidera, což je izraelský novinář a mesiášský Žid - např. jeho publikace "Boj o Jeruzalém začal", "Boj o Jeruzalém pokračuje", a další. V případě Vašeho vážného zájmu se pokusím Vám tyto publikace buď zapůjčit, nebo nabídnou ke koupi.
0/0
29.1.2002 12:41

raha

Re: Re: Re: ja ty palestince v podstate chapu...
Ale,ale,co se to me snaziz namluvit,ze bible je asi jenom souhrn povesti ,bajek a pohadek.I ja jsem ateista,ale pri trochu ochoty by jsi zjistil,ze obsahuje nekolik nezvratnych neli historickych,tak alespon popisovych udalosti,ktere nezvratne dokazuji prinejmensim moralni pravo zidu na toto uzemi.Kdo jiny by ho mel mit?
0/0
29.1.2002 6:17

přátelé

Re: opakuji
Je to prosté, Hospodin označil Zemi zaslíbenou, ale Izrael ji musel dobít. Silou. Takže myslím tu starozákonní sílu. Chrám mohou stavět až ti, kteří nemají ruce od krve. Zdravím.
0/0
27.1.2002 22:01

přátelé

opakuji
Již jsem to psal, není jiné cesty, než řešení dle Starého Zákona. Už to dochází i Americedysi jsem se bál, že se dožiju toho, jak terorista Arafat bude oficiálně prezidentem Státu Palestina. Dnes to vypadá, že tomu Bůh nechce. Díky za to.
0/0
27.1.2002 18:52

davy

Re: opakuji
Zkus to,prosim te,konkretizovat.Myslis obnoveny chram v Jeruzaleme?A jak vidis ze dopadnou nebo by meli dopadnout palestinci?
0/0
27.1.2002 20:12

Prokop Singer

Re: opakuji
hmm, dobre ses nechal zblbnout israelskou idoologii.. Rekni mi aspon jeden Arafatuv teroristicky cin (resp. cin al Fatahu)!!! Kdyby byl stat Palestina, byl by president Arafat a urcite lepsi nez Ariel Sharon.
0/0
28.1.2002 6:57

davy

Vyhladit Hamas a dasli zbabelce,kteri utoci na civilisty
Vyhladit Hamas a pod. teroristicke organizace je jedine reseni,oni v miru zit neumi a nechteji.I kdyby jim byl povolen vlastni stat,neumeli by samostatne fungovat a byli by jeste problemovejsi nez ted.Doufejme,ze odveta Izraele bude dostatecne tvrda,aby ji Hamas citelne pocitil a bylo zlikvidovano co nejvic tech hajzlu,co si svuj fanatismus vybiji na civilistech nejen v Izraeli.SRABOVE!!!V regulernim boji by byli vyrizeni.Zadni hrdinove nebo mucednici.Jedno je ale jiste.Do nebe se nedostanou,protoze skonci v Pekle.
0/0
27.1.2002 18:32

Rascha

Re: Vyhladit Hamas a dasli zbabelce,kteri utoci na civilisty
Naprosto souhlasím - jsou to zbabělí zmetci
0/0
27.1.2002 22:31

aaa

fanatici
Fanatici jako Hitler, Stalin, NDSAP, Bolševici, PolPotovci, džihádisté, Al-Kajdové, komunisti, maoisti, Hamasisté, atd.: jedině likvidace těch, kteří chtějí vraždit omezí likvidaci těch, kteří vraždit nechtějí. To se stane realitou.
0/0
27.1.2002 18:15

jenda venda

Re: fanatici
...tak,tak, a jeste je treba seznam vhodne, ne/li nutne doplnit o vsechny ty, kteri reseni ruznych situaci vidi v likvidaci protivniku. A proc valstne ne, proc bychom nezacali u nas? Vzdyt, ja sleduji, se na touz mnoho lidi tesi, zvlastne kdyz budou hajit svou "svobodu" nejlepe cizi "krvi", ze?
0/0
28.1.2002 0:01

Jarda

Neni reseni
V situaci, ktera panuje v tomto regionu neni vychodisko. Muzeme diskutovat o tom, ze Izrael nema narok na nektere uzemi a ikdyz se jich vzda tak to situaci nijak nevyresi. Ono je asi lepsi se podivat, kdo "taha za nitky v globalu". Ano jsou to Zide a USA bez nich by nebyla tam kde je. Lepe receno, Zide ( to neni nic ve zlem ) ovladaji ty hlavni veci potrebne pro ovlivneni radovych obcanu ( treba TV) To je muj nazor. Takze situace je takova, ze plati : "V USA a Izraeli se bojuje za USA a Izrael". Neco jako "V Madridu se bojuje za Prahu". Neexistuje zadne reseni ve smyslu vybombardovat Palestince ci nechat Izrael delat ustupky. Nebo naopak. Ci mirove jednani. Ty palestinsti "vlastenci" budou pokracovat v utocich prave na nevinne lidi. Odpoved je treba asi hledat i jinde nez prave v Izraeli. Souvisi to s mezinarodnim terorismem, coz je po zvoleni Bushe novy fenomen v zahranicni politice. Pisu fenomen, protoze to uz existovalo predtim, ale nyni se to dobre "hraje" na Americany ohledne jejich soukromi. A prezident Bush muze zadat senat o navyseni rozpoctu na zajisteni bezpecnosti obcanu USA. Nedelejme si iluze, vyberove rizeni na statni zakazky probiha v USA stejne jako kdekoliv jinde. Par otazek jeste ohledne mezinarodniho terorismu, coz s tim dle meho nazoru souvisi: 1) Proc ve svetovych zpravach je vzdycky na prvnim miste Izrael? Kdyz jsem sledoval v prubehu voleb na Floride zpravy ze sveta, tak tam byly dve nejdulezitejsi informace: Kolik dostal Bush hlasu a jaka je situace v Izraeli. Ve zpravach ze sveta abych upresnil. Takova mala zeme a "cely" svet potrebuje tuto informaci? 2) Jak je mozne, ze vetsina nechvalne proslavenych teroristu pochazela ze Saudske Arabie a tato zeme neni na seznamu zemi, ktere by mely byt dalsim cilovym zajmem USA? Ano, prachy a ropa. Afganistan, Sudan, Jemen ci Filipiny v tomto smeru nejsou az tak zajimave. Jinak otazek je vic, ale.....
0/0
27.1.2002 18:05

Oldřich Sládek

Re: Neni reseni
Jen drobnou poznámku - že to nemá řešení jsem napsal tady o 3/4 hodiny dřív ....To není důležité, jako spíš to, že na mě dělá větší dojem to, co jsem tam zažil a co je podle mne základním problémem Arabů : nechtějí přiznat,že Židé byli v Palestině daleko dřív, než oni a pak je dráždí jinakost a celkově vyšší civilizační úroveň Izraele, jakkoliv jednotliví Palestinci si leckdy žijí lépe, než průměrný obyvatel židovského státu. Třetí poznámka - klesá počet křesťanských Palestinců, viz situace v Betlémě , a tím pádem nárůst agresivního militantního islámu,což jsem zažil na vlastní kůži. A to jsem byl turista.
0/0
27.1.2002 20:41

Jarda

Re: Re: Neni reseni
Omlouvam se ze jsem si vasi poznamky nevsiml. Jinak souhlasim se vsim co jste napsal. V tom je "zakopany pes". Oni Palestici NIKDY nepristoupi na nejake ustupky. Stejne jako cely islam. A take Zide. Je to bezvychodna situace a mame se na co tesit. S pozdravem Jarda Pospisil
0/0
28.1.2002 3:25

honza

???
Je opravdu velice zajimave sledovat nazory ruznych lidi. Aby bylo mozne pochopit tamejsi situaci je nutne vedeti vice, nez zpravy z BBC (CT). Za 1. V te "slavne" dobe kdy mir byl na spadnuti, dostali palestinci (jako jiz parkrat) nabydku na svuj stat s hranicemi defacto dnesnich autonomnich uzemi a dokonce prislib, ze o Jeruzalemu se bude jednat. To je maximalni ustupek, ktery sel udelat. Zde je nutne si vsimnout heskeho faktu - Izrael udelal za cela leta spoustu ustupku vymenou za "mir". Jak lze s nekym jednat, kdyz zbozi Vam nabydnute je "jakysi" mir, ktery nikdy nebyl dodrzen? A v neposledni rade, pumove utoky - velmi cato oznacovane jako odvetna akce za neco - byly v Izraeli vzdy, i kdyz se zadne prikori nedelo ... Tez pomer obeti palestinskeho bezneni je mnohonasobne vetsi. Izreal likviduje pouze cilene osoby. 2. situace kolem deti - obeti... Nevim, jak lze nazvat cloveka, ktery sve dite posle autobusem misto skoly prostestovat proti armade do mist, kde je jasne, ze se bude i strilet (slovo pokojna demonstrace v arabstine asi neexistuje...). Me napada jediny nazev - Palestinec. 3. Neni tez zajimave, ze pred vznikem statu Izrael byl stejny "narod utiskovan v okolnich statech a vubec, ze vetsina palestincu zizicich mimo Izrael ziji v taborech a nejsou zacleneni do normalniho chodu statu?? 4. Palestinci nesplnuji definic naroda - namaji vlastni historii, jazyk ani kulturu -> Maji tedy narod na stat?? Copak maji narok na svuj stat prazaci?? Jsou narod?? Byl jsem v Izraeli jiz parkrat a potkal mnoho arabu, se kterymi bylo radost diskutovat. Povidali, jak jsou stastni, ze ziji v Izraeli, kde maji moznost si sehnat praci, funguji sluzby (a nemusi do armady!!) ap.. Btw. dne 16.7.1994 mi v Tel Avivu ujel autobus, ktery o blok dal vybouchl ... Mel jsem asi smulu, ze jsem ho nedobehl (a co ti ostatni).
0/0
27.1.2002 17:15

Jindřich Reindl - Chomutov

Rasizmus ČSSD a jejich volební program
Sleduji vývoj kolem finančních potíží sociálních ústavů ve Vejprtech na Chomutovsku a vychází mi z toho výše uvedený titulek. Předseda ČSSD a ministr sociálních věcí tento problém vyřešil tak, že starostu Vejprt poslal kamsi (byť to bylo na ministerstvo financí). V téže době, ale jiný čelný představitel ČSSD, pan Škromach, slibuje důchodcům zdarma léky. Když si tyto věci dám dohromady, tedy finanční problémy ústavů pro tělesně a mentálně postižené, pomoc nepomoc ministra, pod které tento problém spadá a sliby jiného významného představitele ČSSD vychází mi z toho, že ČSSD je rasisticky zaměřená. Tělesně a mentálně postižení se nemohou bránit a stěží si sami pomohou, ale co podstatnější - většinou nemají volební právo. Tudíž v očích ČSSD jsou skupinou lidí, o které není třeba se zajímat. Kam se poděly řeči o solidaritě a sociálním státě v srdci Evropy. Není tohle také skrytý rasizmus?
0/0
27.1.2002 15:42

Zabak

Jedine socializmus
Jedinym systemovym resenim pro tyto staty podle mne by bylo jedine socialisticke zrizeni. Nemyslim tim vsak cinskou kulturni revoluci ci kambodzskou genocidu. Myslim tim mleko za 2,50; pravo na praci a vzdelani. Kdo byl v Egypte (jakysi egyptsky socializmus), tak vi o cem mluvim. Jedine absolutni kontrola vseho, policajt na kazdem rohu. Nekdo vsak rekl, ze vsechny zeme by mely byt jenom demokraticke podle jednoho vzoru. Jenomze vyvoj v kazde zemi a kulturni zvyky byly jine. Ono i v nejvetsi demokracii - Americe po teroristickych utocich take "prituhuje" a kontroluje se kdeco a kazdy je take pod nejakou tou konkretni kontrolou, at si uvedomuje nebo ne! Dale kazdy take prece vi, ze Arabum je Izrael jako trn v oku ci v pate. Problemem prozapadniho Egypta vsak je obrovsky prirustek obyvatelstva, ktery se stane za urcitou dobu nezvladnutelny. A s tim se bude muset tento system vyporadat. Lide i pres znacnou chudobu se citi celkem spokojene a vetsina netouzi po zapadnich vymozenostech jako jsou rychla auta, pitome hamburgery a jine zapadni pozlatka.
0/0
27.1.2002 15:22

Rybízek

Re: Jedine socializmus
Hele ty soudruhu mudrci - nech si svý provokatérský bolševický kecy a běž si raděj přelouskat VUML !!!
0/0
28.1.2002 0:31

Beny

Re: Re: Jedine socializmus
Hele ty antisoudruhu : socialismus nebo jakykoliv jiny koncentracni tabor by byl pro Palestince odpovidajici a plne zaslouzeny trest. Zaroven by to ochranilo nevinne civilni obyvatelstvo !!
0/0
29.1.2002 10:51

Marik

uz toho je pomalu dost
Ti Palestinci si koleduji o opravdovou genocidu. Kdyz tuhle nejaky ten mudrc srovnaval Izrael s nacistickym Nemeckem, zapomnel dodat, ze Zide nezabijeli denne nemecke civilisty. Proste nalozit ty Hamas bojovniky na lode a vyvezt na Saharu nebo kamkoliv,at tam uplatnuji, co meli prilezitost se od Izraelcu naucit, totiz premenit poust v kvetouci zahradu
0/0
27.1.2002 14:17

x-filess

Re: uz toho je pomalu dost
hm, zide nevrazdili nemce, ale ted zide vrazdi Palestince a to s vydatnou podporou sveho velkeho bratra USA. Sami si za to muzou a vy vsichni byste si meli pamatovat, cim ta posledni vlna zacala. Zacala po dobe, kdy to s mirem vypadalo nejnadejneji a podpisy pod dohodama byly na spadnuti... A co k tomu stacilo ? Stacilo to, aby ten blbecek Ariel Saron provedl jednu provokacni akci a vystoupil na chramovou horu, coz je misto, na nejz si delaji narok jak izraelci, tak Palestinci. A tim zacal novy kolotoc nasili, Saron, znamy to radikal se dostal do vlady (zname jsou udalosti, kterych se zucastnil - masakr nekolika tisic palestincu v uprchlickych taborech, kterych se jako ministr obrany zucastnil). Jak muze svet verit cloveku, jehoz nazorem je, ze resenim problemu je vyhlazeni Palestincu ? A to, ze izrael pisu s malym i neni gramaticka chyba - je to zamer, protoze to neni stat, ktery by se mel psat s velkym I. Je to ostuda tohoto sveta a nejvetsi zdroj nestability ve dnesnim svete.
0/0
27.1.2002 15:09

ester

Re: Re: uz toho je pomalu dost
No tak hlavne,ze cilem Arafata a jeho kumpanu neni vyhladit zidovske obyvatelstvo Izraele(pokud pises Izrael s malym i,je to dle gramatiky ceske hruba chyba,asi jsi ve skole nedaval pozor),nybrz s nimi v miru s spokojenosti zit.Jsi ty ale kus pitomce,to clovek nevidi.
0/0
27.1.2002 16:33

x-filess

Re: Re: Re: uz toho je pomalu dost
OK, polozim ti otazku, co by jsi udelal, kdyby izraelci vrazdili tve deti a pribuzne a bylo to schvalovano na statni urovni ? Jisteze by jsi delal to same. Jestli ne, tak mas hodne silne nervy, nebo ti to je jedno a jsi ignorant a sobec. A jeste jednou si precti, co jsem napsal. Z textu vyplyva, ze male i u nazvu izrael je gramaticka chyba, nicmene ja odmitam psat izrael s velkym I. To pochopi i maly skolacek. A vzhledem k tomu, ze jsem v poslednim rocniku VS a mam statni zkousku ze tri jazyku, tak jsem ve skole samozrejme pozor davat musel, jenom tak naokraj. Hlavne z toho nemej komplexy a spis se uchyluj k vecne strance. Jedine, co bylo vecneho v tvem prispevku bylo upozorneni na gramatickou chybu a to jeste zbytecne, kdyz uz jsem o tom psal. Tak se uc chlapce...
0/0
27.1.2002 16:58

ester

Re: Re: Re: Re: uz toho je pomalu dost
No,nemel by ses moc ohanet svoji vysokou,x-files...mimochodem,Ester je jmeno pro zenu a Tvoji narazku ohledne Izraele s malym i jsem pochopila,ale je to trapne,chovas se jako Arabove ve vetsine arabskych zemi,kteri pri hodinach dejepisu zamerne prehlizeji tu malou zemi,ke ktere maji tolik "srdecne" vztahy.Ignorant ani sobec nejsem,jinak bych v Izraeli asi nemohla nikdy zit...ale Tobe by prospelo se tu na par mesicu ci let zavrit a okusit si ty svoje blaboly na vlastni kuzi,chytraku.Jinak,jazyku ovladam 6,mimoto i arabstinu,takze za ignoranta me opravdu pokladat nemuzes.
0/0
27.1.2002 18:45

tomy

Re: Re: Re: Re: Re: uz toho je pomalu dost
Ester, to je svele s temy jazyky, mam volne misto v arabskem erotickem klubu, Jestli chces, hned te beru!!!
0/0
28.1.2002 15:35

Jungmann

Re: Re: Re: Re: uz toho je pomalu dost _- blbosti očividně není nikdy dost
Naprosto mi uniká z jakého důvodu odmítáte psát izrael místo Izrael. To také píšete třeba morava protože ji nepovažujete za suverénní stát? Tím také není, ale stejně podle české gramatiky patří na začátek velké písmeno. Takže důvod je jaký - hodláte snad zavést další výjimku?
0/0
27.1.2002 21:24

Jungmann

Re: Re: Re: Re: uz toho je pomalu dost
Když opět čtu váš první příspěvek tak zjišťuji, ža jediný kdo má u vás nárok na velké začáteční písmeno jsou Palestinci. Židé i Němci podle vás zřejmě ještě nedospěli do stádia národa. Neodvažuji se hádat, zda jde o vaši historickou či gramatickou impotenci. Ovšem ty vaše státní zkoušky (a zřejmě i maturita a přijímačky) to tedy muselo být dílo...
0/0
27.1.2002 21:30

Komenský

to jsou ty konce
Je bohužel smutnou skutečností, že díky snaze o poskytnutí vysokoškolského vzdělání co největší části populace, teď studuje kdejaký debil.
0/0
27.1.2002 21:36

Dolfik

Re: Re: Re: Re: uz toho je pomalu dost
Myslim, ze by si mel vratit skolne. Jak muzes byt studentem VS, kdyz ani nevis, ze Ester je zenske jmeno. To te tam toho moc nenaucili, spise bych veril, ze prave jsi v poslednim nocniku, na VS, ktery utiras jako obsluha WC a nadavas pritom tremi jazyky. Vzhledem k tomu, ze nepises s diakritikou nejsi v CR, a urcite ne student VS. A k tvoji otazce co bych udelal, kdyby... V kazdem pripade bych nenechal sve deti hazet kameni proti izraelskym vojakum, kteri nedovedou ve zlomku sekundy zhodnotit zda se jedne o kamen nebo granat. Pak se nemuzeme divit, ze ti mali teroriste konci s kulkou v tele.
0/0
28.1.2002 23:51

x-filess

Re: Re: Re: uz toho je pomalu dost
Jeste dodatek - Arafat je predstavitelem umirnene casti Palestincu !!!! To je treba si uvedomit i s dusledky, ktere z toho plynou...
0/0
27.1.2002 17:00

Oldřich Sládek

Re: Re: Re: Re: uz toho je pomalu dost
Podepisuju se celým jménem, protože si poměrně stojím za svým názorem . Ten spočívá v tom, že mi až po návštěvě Izraele a Palestiny ( pravda, v květnu 1999 před tehd.parlament.volbami) došlo,že tzv.Palenstnský stát je jeden velký nesmysl.To prostě fyzicky nemůže fungovat, pokud jste tam byli, tak víte, že je to to samé, jako kdyby několik desítek obcí a měst ve Středočeském kraji vyhlásilo samostatnost mělo to fungovat jako jeden celek...Podle mne by bylo řešení jakási federace nebo konfederace v jedněch mezinárodních hranicích, ale za současného stavu je to bohužel utopie.Dnešní situace nemá prostě řešení. Navíc,jako poznámku, musím dodat, že Ariel Šaron má právo navštívit Chrámovou horu jako každý jiný, víte? A ještě něco - známky civilizace jsem bohužel viděl většinou jen na židovské straně a kdo byl v Jerichu, tak musel být zděšen, co tam Ti Arabové vyvádějí. Ahoj!
0/0
27.1.2002 17:15

raha

Re: Re: Re: Re: Re: uz toho je pomalu dost
Oldo,psal jsem to uz v nekolika prispevcich.Dnesni situace ma jen jedno reseni a to vyslovene radikalni.Ostnate draty a novodobe Berlinske zdi.Totalni fyzickou separaci zidu a palestincu.Nikdo tam a nikdo sem.Ale jak to technicky provest,to fakt nemam sajnu.Do te doby,nez nejaka chytra hlava na to prijde, budeme muset odolavat radoby chytrym myslenkam levicovych intelektualu a jinym proarabskym smejdum.
0/0
28.1.2002 2:23

ester

Re: Re: Re: uz toho je pomalu dost
Jako kus pitomce mi pripadaš jedině ty.Jdi bojovat za Izrael, možná se tam setkáme a pak uvidíš,co je to masakr,Ty pitomče.Asi se máš moc dobře,co.Ty tvoje bláboly jsou vážně výplodem vymytého mozku.Asi moc nemyslíš,ale to v téhle zemi není jen Tvůj problém.Příště si nech ty svoje výplody pro sebe a neztrapnuj se.
0/0
27.1.2002 17:12

Marik

Re: Re: Re: Re: uz toho je pomalu dost
Tedy Ty jsi posledni, kdo ma pravo mluvit o vymytem mozku.Tvymi argumenty jsou nadavky. jdi jen pomahat Palestincum bojovat za svobodu. A pokud se vyhodis do vzduchu, skoda te nebude
0/0
27.1.2002 17:42

ester

Re: Re: Re: Re: Re: uz toho je pomalu dost
Už se teším, že poletíš se mnou.Tebe teda škoda nebude už vůbec ty chytrolíne.
0/0
27.1.2002 18:59

ester

Re: Re: Re: Re: uz toho je pomalu dost
Vas bych prosila o nepouzivani meho jmena pod Vasim prispevkem,diky,Ester.
0/0
27.1.2002 18:49

Robos

Re: Re: Re: Re: Re: uz toho je pomalu dost
Omluv tohoto milého hocha, který si plete Ester a ether (tím se asi hodlá polít a podpálit...) :-/
0/0
27.1.2002 19:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.