Diskuze

Zaplaťte za televizi

Česká televize se chystá vytáhnout do boje proti neplatičům koncesionářských poplatků. Jde na to cestou, kterou asi okoukala ze svých špionážních thrillerů. Do ulic chce vyslat auta nabitá elektronikou a na chodby domů pány se speciálními detektory. Budou zaměřovat televizory. Peníze vynaložené na náročnou akci se prý vrátí. ČT přichází ročně jen na poplatcích o stovky milionů. Šest set tisíc domácností, tedy dobré dva miliony lidí, totiž zkouší ušetřit měsíčně pár korun a za "bednu" neplatí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

radim

1. 2. 2002 1:29
Veřejnoprávní TV nesleduji,
občas pozoruji televizi kabelovou. Nevidím důvod, proč mám platit peníze organizaci, která s mými penězi neumí hospodařit. Máte někdo zprávy o tom, kdo zaplatil vysílací čas, který při povstání v ČT použili vzbouřenci pro sebe? Pokud bych se vzbouřil já proti čemukoli, poskytne mi ČT taky tolik vysílacího času a ještě k tomu zdarma?
0 0
možnosti

Petr Polášek

29. 1. 2002 17:07
Proč platit za televizi ...
Nechápu proč platit za televizní přístroj , když jej používam jako monitor pro video . Dále mi připadá že veřejná televize "živená z poplatků " by rozhodně neměla vysílat reklamu. Protože pokud ji vysílá / což dělá/ potom mi není docela jasné včem je jiná než komerční televize. Rozhodně si myslím , že by pomohlo zakodovat signál veřejnoprávní televize a poskytovat dekoder za poplatek. Komerční televize mohou byt zadarmo. Potom bude pokoj . Petr Polášek Praha
0 0
možnosti

Blažena

28. 1. 2002 18:39
Už naposledy
Neustále všichni vykřikují jména: Dekoj,Komers,Dub atd. nenapadlo Vás vážení, že v ČT je spousta jiných profesí než jen zpravodajských? ˇ´Že je tam fůra videoinženýrů, kteří za směšný peníz odvádějí to, co málo kdo dokáže?? Dostáváte snad do svých televizorů špatnou kvalitu ? Teď mám na mysli zničený,potrhaný, rozkouskovaný pořad? Nebo jsou mezi vysíláním mezery? Je neuvěřitelné, co člověk dokáže papouškovat. Až je z toho člověku smutno.
0 0
možnosti

Blažena

28. 1. 2002 18:30
A ještě něco.
Přečtěte si něco jak to chodí v Anglii. Poučte se, než začnete trapně nadávat.
0 0
možnosti

ano

28. 1. 2002 21:09
Re: A ještě něco.
BBC točí celovečerní filmy, sponzoruje sport, přespávají tam politici, zaměstnanci zadávajízakázky svým manželkám ... Ať žije Evropa
0 0
možnosti

Blažena

28. 1. 2002 18:28
Placení
Je to správné. Bude to jako v Anglii. Chceme přece do EVROPY. Ne ? nebo jen jednou nohou, tak jak se nám to hodí? Ne,ne . Chtěli jsme demokracii a aby padnul bolševický režim ? Chtěli. tak musíme přijmout to, co je ve světě obvyklé. A to je placení veřejno právní televize. A pokud si srovnáte cenu poplatku, tak zjisíte, že je jeden z nejnižších v Evropě.
0 0
možnosti

josef

26. 1. 2002 20:22
jo
my se máme, můžeme sledovat dvě až tři soukromé české televize, několik desítek soukromých rádií, noviny, množství německy a anglicky mluvících stanic (tv i rádia), máme slušný přístup k internetu, kde je nepřeberné množství informací a přesto si musíme platit televizi, která je jedinou spravedlivou informační studnou. Je to směšné, že? A jakou pproti tomu máme obranu? Opravdu jen jednu, odhlásit ji.
0 0
možnosti

Root

26. 1. 2002 19:50
Detektor zapnuteho TV prijimace ...
to je ale nesmysl... ;-) To je stejne, jako detektor puvodu elektricke energie, co se prodaval v Rakousku. Muzete detekovat zapnutou obrazovku, ta vysila do okoli na urcitem kmitoctu (resp. ne obrazovka, ale vychylovaci civky elektronu paprsku, ktery pak rozzari stinitko), ale to vysila i monitor od pocitace, pripade treba monitor od videa (coz je v podstate televizni prijmac, ale s vykuchanou VF casti, takze neumoznuje prijem TV signalu, nicmene matice 625*833 bodu je zachovana, takze i rychlost vychylovani paprsku, tj. frekvence, bude stejna), na ty se ovsem koncesionarsky poplatek nevztahuje... A rozhodne nikdo nikomu nemuze zakazat tu zapnutou obrazovku doma mit, ale ze jde o TV prijimac, to nikdy nikdo neprokaze. Cele to je jen brainwashing proti tem, kdo nemaji vsech pet pohromade, aby se lekli a zaplatili...
0 0
možnosti

ano

27. 1. 2002 10:04
Re: Detektor zapnuteho TV prijimace ...
já bych řekl, že je to určitá forma vydírání
0 0
možnosti

Jiří

26. 1. 2002 0:10
TV žije stále v socialismu
Stávka, 14 plat, monopol, odbory, žádná produktivní práce. Ubohé a trapné pořady. Žít ještě 50 let z minulosti. Když nebude, nic se nestane, dívám se minimálně. Co na to říká rozlobená Moldánová a proč rozlobená, bere málo ? Co na to rudá vlaštovka Marcela ? Je to ponižujicí muset platit na takovou sešlost včele pana Smoljaka. Nejde jim přeci o nic jiného, než o jistý prachy.
0 0
možnosti

martin24

25. 1. 2002 20:14
ČT.
S drtivou většinou názorů p.Šmída souhlasím.Až na to přirovnání s referendem.To opravdu kulhá.Pokud např.neplatím daně,protože nesouhlasím s jejich výší, není to občanský postoj,nýbrž pouhá vyčůranost.Tím nechci říct,že mě těší přispívat partičce lidí,přesvědčených o své výjimečnosti a nedotknutelnosti, kolem p.Komerse či Dekoje.
0 0
možnosti

usa

25. 1. 2002 18:54
Chteli jsme svobodu
Chteli jsme svobodu a jeste po dvanacti letech nas nekdo chce nutit platit za to, co nechceme? Nechapu, jak si vubec idnes dovoli zverejnit takovy jednostranny clanek, nazor. Copak 2 miliony lidi s jinym nazorem, nesouhlasicich s takovou dani, neni dostatecnym duvodem zruseni takoveho poplatku. Nakonec, kdo chce, at plati, ale nekoho nutit... Nakonec, kdo chce sledovat bezplatnou verejnou TV (a k tomu take napr. byt bezplatne pripojen na internet), ten at emigruje do USA, ze pane SMIDE? Ja jsem to udelal a nelituji toho...
0 0
možnosti