Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nova pojede dalších dvanáct let

Televize Nova má licenci na dalších dvanáct let. Prodloužila ji Rada pro rozhlasové a televizní vysílání. Stávající licence totiž měla přestat platit už v roce 2005.
Šéf Novy Vladimír Železný mezitím testuje, zda společnost CME, která od něj vymáhá téměř miliardu korun, chce své peníze, nebo jí jde jen o pomstu. Železný prodává za 33 milionů dolarů svůj téměř dvanáctiprocentní podíl v CET 21 firmě MEF Holding, který tak získá majoritu ve společnosti držící licenci na vysílání Novy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jarin

Proč se chce najednou vyrovnat?
Asi nemá Dr. Vl. Železný tak čisté svědomí, jak tak vehementně hlásají celostránkové inzeráty v novinách, když se chce najednou, v den kdy je TV NOVA prodloužena licence, a den před odvolacím řízení arbitráže, vyrovnat se CME. Jaroslav Vávra Vlčnov
0/0
23.1.2002 22:48

Karel

Pro vsechny "Inteligenty" cumte na CT1 a neotrvujte ostatni!
Blbecci vymazany mate plno kecu o kvalite a nevim jeste o cem ale stejne cumite na Novu. Vsechny ty keci jsou jen zavist vznikla Vasi ubohosti. Dobre ze Vas tak stve Klaus, Zelezny, Kozeny a podobny lidi. Jste zdeformovany komousema na cely Vas ubohy zivot!
0/0
23.1.2002 18:13

Kosik

Da Cimrman
Inspektor Trachta by řekl: "Vidíte Hlaváčku, obviněnému již teče do bot"
0/0
23.1.2002 15:14

Ivo Horák

Příběh našich dní
Povím vám jeden příběh. Obec Státsko nabídla za symbolickou 1 Kč pronájem asi největšího z několika obecních domů zájemci, který bude ve dvou ze čtyř pater provozovat služby pro obyvatelstvo. Smlouva byla uzavřena na dobu 6 let. Dům dostal uchazeč, který přišel s nabídkou věnovat občanské vybavenosti ne dvě, ale celá tři poschodí. Tvrdil, že zatímco ve čtvrtém patře zřídí kanceláře, dole bude prádelna, mandl, sauna, pedikúra, zdravotní poradna atd. Za rok bylo jasné, že v domě je provozován noční podnik s bordelem. Radní nepro- testovali a ani se nepodívali do smlouvy, zda by nemohli dodržování sjednaných podmínek vymáhat. Asi po třech letech nájemce objektu, firma se jmenuje Kvasar, způsobil svým postupem soudní spor, v němž bylo Státsko odsouzeno k uhrazení 10 milionů Kč sousední obci. Zároveň začalo vyšetřování majitele Kvasaru pana Stahla v souvislosti s jeho podnikatelskými aktivitami. Za této situace se s panem Stahlem nechalo vyfotografovat několik představitelů radnice. Brzy poté někteří místní obyvatelé zpozorovali velmi časný a silný nástup volební agitace stávajících radních. Zanedlouho, když vyšetřování podnikatele dosud neskončilo, požádal pan Stahljménem Kvasaru, dlouho před vypršením smlouvy, zato krátce před obecními volbami, o prodloužení nájmu o dalších 6 let. Radní Státska se sešli a přijali rozhodnutí, že za administrativní úkon prodloužení nájemní smlouvy musí zájemce zaplatit 5 tisíc Kč. Poté Kvasaru smlouvu prodloužili. Milí spoluobčané, až někdy pojedete obcí Státsko, zastavte se v ní. Mají tam prý nejlépe placené prostitutky i prostituty v zemi.
0/0
23.1.2002 13:52

Cheos

MEF Holding
V rejstříku na adrese http://www.justice.cz/cgi-bin/sqw1250.cgi/or/s_detail.sqw?CEK=235385&PF=121&K=76dd52b8
0/0
23.1.2002 13:23

Pablo

Jakepak pikle zase Dr.Zelezny kuje ?
Zelezny si zrejme kazdy den hazi korunou - zaplatim, nezaplatim. Jiz v unoru ci breznu ve svem poradu verejne prohlasil, ze zaplati ... a nezaplatil. Pak se tvaril,ze nema ani na rohlik, protoze vse co ma vlastne neni jeho a najednou zase prohlasuje, ze jeho majetek presahuje hodnotu dluhu. Zvlastni. Jsem presvedcen, ze svym prodejem podilu v CET21 opet sleduje neco jineho. Kdo vi, jestli neni tichym spolecnikem MEF Holding ci majitelem nejake ze spolecnosti spojenych s holdingem. Podivne take je, ze Dr.Zelezny se 8let tvari jakoze ON je TV NOVA a jeho nazory jsou nazory TV NOVA a pri tom z ni vlastni jen cca 10%.
0/0
23.1.2002 12:14

Dittrich Kamil

Ještě jsou tu knihy.
Nevím jak kdo, ale já si raději něco přečtu.Televize to mi nic neříká.Sebral mi ji totiž Finanční úřad a tak mám klid.
0/0
23.1.2002 11:22

Kozeny, Viktor

Zadost
Prosim dotycne, aby me jmeno nespojovali s takovymi zlodeji a podvodniky jako je dvojice Klaus se Zeleznym. Predem dekuji. Co se tyce toho mlziciho clanku, nevim jestli to byl umysl autora nebo jen napsal, co mu pan Plechovy nadiktoval. Jinak panu Plechovemu muzu nabidnout trvale ubytovani na Bahamach, samozrejme za trznich podminek. Treti do mariase by mohl byt soudruh Klaus, ale toho nejdrive musite nakopat do zadku za ty jeho oposmlouvy, kupon-zniceni ekonomiky, svycarske vily, mrtve darce atd.
0/0
23.1.2002 11:22

jindra

Re: Zadost
svymi nekolika malo nesourodymi vetami jste prokazal jedine - svou vlastni flustraci a neschopnost normalniho uvazovani. Lidi, kteri takto "zvraci" je mi uprimne lito, protoze to je jedine,co ve sve omezenosti dokazi. Slovy klasika " Hlupak nikdy nepochopi,ze je hlupak, protoze je hlupak". Ale na druhe strane, pokud vam vase slova dokazi pozvednout vase zalostne nizke sebevedomi,budiz vam prano. Mnohym staci k seberealizaci skutecne velmi malo............
0/0
23.1.2002 11:43

michal2

Stepanek bude koukat na Reditele, Cheche
Rada pro rothl. a tel. vysílání shlédne z důvodu posuzování správního řízení pořady "volejte řediteli" za poslední 3 měsíce.3 x 4 x 0,5 = 6 hodin,jestli se nemýlím. Nic ve zlém, ale TOHLE radě přeji. Kdyby tak chtěli shlédnout všechny "dolejte", co je nova novou, bylo by po radě po radě..... :)
0/0
23.1.2002 11:20

pavel

Podminky licence ?
Vetsina lidi jaksi prehledla jednu podstatnou skutecnost a to tu, ze podminky udeleni licence byly od doby jejiho prvotniho prideleni 2 x zmeneny v souvislosti se zmenou zakona o TV vysilani.Pan Zelezny urcite neni zadny "svaty muz", ,je to velmi tvrdy a nekompromisni obchodnik, ktery dokonale vyuziva nescetnych der v nasich zakonech. Ale kdo tyto zakony "vyrobil" ? tam prosim smerujte sve narky, protoze predevsim zakonodarci vytvareji podminky . To, ze se nekdo dokaze tak dokonale orientovat v nasi proslule pravni a zakonne dzungli, kterou tady vytvareji nasi radoby politici, a vyuziva jejich "kvalitni prace" k obrazu svemu neznamena, ze je to gauner.Navic, pan Zelezny neni daleka sam, ktery se takto velmi dobre zivi na ukor ostatnich diky deravym zakonum. Podobnych lidi je v teto kocourkovske zemi netusenych moznosti nepocitane........Podminky byli zmeneny,protoze ty prvni by nesplnili ani nejlepsi "verejne pravni" televize, ony prvni podminky psali stejni "odbornici" jako mnohe nase zakony. nasledujici podminky byli zmekceny a ty posledni byli upraveny obvyklemu mezinarodnimu standartu.Takze drzitel licence (jen tak mimochodem-uz to neni pan Zelezny) dane podminky splnil a mimo jine proto mu byla prodlouzena licence. Snazte se divat na problem bez emoci.........Zelezny je predevsim obchodnik a soude podle sledovanosti televize Nova obchodnik velmi uspesny. A to, zda porusil nejake zakony nebo spachal nejaky trestny cin, to ponechme na soudech. Zatim mu dodnes NIKDO neprokazal nic,vse okolo jeho osoby je jen neustale vyjadrovani "chteneho" ,zel bez jakehokoliv efektu a prokazanych faktu.Nedelam si o jeho osobe zadne iluze a nepatrim rozhodne mezi jeho fanousky,ale snazim se hodnotit situaci na zaklade FAKTU a ne novinovych clanku. Apropo: Uvedomujete si,co by se delo, kdyby se cca 70 % populace nemohlo divat na sve oblibene telenovely a souteze? Je smesne, kdyz vetsina lidi na jedne strane Zeleznemu preji otevrene jen to nejhorsi ale na strane druhe hltaji kazdy vecer program "jeho" televize plnym hrdlem...........
0/0
23.1.2002 9:21

jarok

stanovené podmínky
Automatické prodloužení licence umožňuje zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání, pokud provozovatel podle rady dodržuje stanovené podmínky. Velice by mě zajímalo, jakéže to podmínky NOVA dodržuje. Mohli byste je zjistit a zveřejnit, prosím.
0/0
23.1.2002 9:16

Cheos

MEF holding
Co je to zase za podivnou firmu. Informace o ní se mi nepodařilo získat. Na internetu nefiguruje a Obchodní rejstřík je z technickýcj důvodů nepřístupný (nejdříve slibovali přístupnost ráno, teď dopoledne,...). Kde může vzít neznámá firma (patrně narychlo vzniknuvší) takovou částku a jak se pan Železný k takové "neexistující" firmě vůbec dostane ? Novináři pomozte v hledání.
0/0
23.1.2002 8:54

Petra

Dodržení podmínek k udělení licence
Promiňte, ale já jsem asi blbá, protože nemám dojem, že by CET 21 vysílala nějaké dokumenty, nebo vzdělávací pořady, pokud není za vzdělávací pořad považován seriál o ,,problémech" vnadných Jihoameričanek nebo kázání páně ředitelovo. Ale asi je má neznalost zapřičiněna omezením se na četbu programu oné TV a nesledováním jejich pořadů na obrazovce. Osobně si myslím, že moudré hlavy v radě měly počkat s prodlužováním licence na výsledky arbitráží a soudních sporů.
0/0
23.1.2002 8:22

artur

Re: Dodržení podmínek k udělení licence
Jestli hledáš vzělávací pořad, dívej se na ČT 2, kde vystupují se svým komickým pořadem Just a Rejžek. Po shlédnutí tohoto, již nebudeš chtít nic jiného.
0/0
23.1.2002 8:29

Mr. Noname

Re: Re: Dodržení podmínek k udělení licence
Milí Arture, chci se vyhnout oslovení idiote. Nova porušila od získání licence, tolikrát tuto licenci, že jí vůbec nemohla získat. Vám připadá jistě normální, když jako vzdělávací pořad máte kolotoč a dokumenty vysílají někdy dopoledne asi pro důchodce. Jsem rád že máte rád tak novu a rovnou se zazdili projekty jiných společností, které by měli zájem o vysílání. Vemte si třeba úroveň vysílání před osmi lety. To vysílali poměrně dost filmů, ale ty jsou moc drahé, tak vysílají seriály. P telenovelách vůbec nemluvím, at se na to lidi koukají, ale myslím že nová stanice, by se snažila mnohem víc. Nemluvě o tom, že licenci dostal člověk, který je stíhaný za podvod. A to si buťe jist, že tam podvod byl. Pokudˇsi myslíte že ne, tak nejste jenom idiot, ale též vů.. Tak trochu myslete
0/0
23.1.2002 8:47

mladik

Re: Re: Re: Dodržení podmínek k udělení licence
Je mi te moc lito Mr. Noname. Opravdu moc. Nova ma sledovanost a to je to hlavni. Nelibi se ti, nekoukej na ni.... ja na televizy temer nekoukam, nemam na to cas. Kdyz ty u ni mas cas lezet,koukej se na inteligentni porady pro intelektualy na CT kterou si platis at chces nebo ne. Ale kdyz se libi nadpolovicni vecine obcanu CR (a to je fakt se kterym toho asi moc neudelas)tak je podle mne dobre ze jim byla prodlouzena licence.
0/0
23.1.2002 9:06

Pluton

Re: Re: Re: Re: Dodržení podmínek k udělení licence
Myslim, ze by tedy nebylo od veci, aby se na uhradu minulych a pripadnych budoucich arbitrazi slozila vyhradne ta intelektualne neprilis vyspela polovina naroda, pro kterou je Nova modlou. Aby neznel trapne argument, ze kdo chce neco intelektualniho, at kouka na CT ktery platit musi a do Novy mu nic neni - kdyz ji naopak platit nemusi.
0/0
23.1.2002 13:37

Marie

Re: Re: Re: Re: Dodržení podmínek k udělení licence
Ale na druhou stranu, proč se mi zúžuje výběr programů jen kvůli tomu, že Nova neplní podmínky licence a nevysílá to, co slíbila? Já se taky na ty pitomé telenovely, estrády a v poslední době vůbec na nic na Nově nedívám, ale vadí mi,že beztak malá nabídka programů je zmenšena o další program. P.S. Kdybychom měli větší výběr programů (tzn.i větší konkurenci pro ostatní televize), věřím, že sledovanost Novy by byla minimální.
0/0
23.1.2002 13:54

Vašek

Tak přece je gauner
To bylo řečí o presumpci viny a on měl platit již před rokem. To je zajímavé, kalkuloval s tím že mu všechno projde a s takovým darebákem se spojil Klaus, vrána k vráně sedá. Najednou když mu teče do bot chce jakýmsi nepřehledným způsobem(věřím, že je to zase podraz) platit. Lidé pozor u voleb, ať se vláda tvá do rukou tvých navrátí.
0/0
23.1.2002 8:20

čehůn

soudruzi
Tak se mi zdá, že většina uvedených příspěvků odpovídá národní povaze . Závist, komplexy, nenávist a vlastní neschopnost.
0/0
23.1.2002 8:16

Pluton

Re: soudruzi
Myslim ze nemas dobre analyticke uvazovani. Nesleduj tolik Volejte obzalovanemu :-) To ze se nekomu nelibi, ze se patrne budeme muset za triky pana reditele slozit na 20 mld, ze dostal licenci zadara (prestoze i trapny UMTS je za 20mld), ze mame ostudu kvuli arbitrazim ve svete, ze nam pan reditel beztrestne masiruje kazdou sobotu jednodussi cast obyvatelstva, ze na 'intelektualni licenci' provozuje tvrdou komerci, ze....atd.. - to asi o vlastni neschopnosti nebude, coz? Ale ukaz svoji schopnost a zkus mi to vyvratit, treba zmenim nazor. Jsem na tebe zvedav machre.
0/0
23.1.2002 13:44

Karel

Re: soudruzi
Nazdar Čehůne, kterou většinu myslíš? Tu co označil pan Klaus jako většinu, která ho na IDNES podporuje v Kauza Železný nebo naprostou většinu, která vyjádřuje naprosto něco jiného než předseda Klaus? Jinak je to pořád to samý, na informace, které můžem číst v tisku, v TV (jiné nemám a ty jo?) podobně uvážující jako Ty nereagují (např. Klausovi věříci, intenzivní diváci pořadu Volejte Vovkovi - pozor ve větších dávkách podporuje závislost na demagogii a demenci - koukáš na to moc?). Pouze mluví něco o štvanici podobné 50. letům, presumpci neviny, závisti k úspěšnému Železnému, ..... prostě v naprosté většině od věci. Takže ignorace informací o výnosech soudů jak tuz., tak zahraničních, aspoň te trochy selského rozumu, testováni býv. amer. partnera Železným (a proč je testoval tak dlouho? - a teď najednou zaplatí, ale ještě musí testovat) ....
0/0
23.1.2002 17:11

dífka

To se dalo čekat.
Jinak to nemohlo dopadnou, Vovka je mazaný a ti tajtrdlíci nahoře mu jdou na ruku.Fuj.
0/0
23.1.2002 7:50

Jan Netopil

MEF Holding ?
Naprosto souhlasím s drtivou většinou příspěvků. Ale jaksi mimo zůstává otázka, co je to MEF Holding. Chce Vladimír Železný opravdu prodávat svůj podíl ? A pokud ano, co je tedy MEF Holding ? Proč by Železný prodával svůj podíl někomu, kdo tím získá majoritní podíl v CETu ? Vždyť by mohl být vyhozen. Anebo je se společností MEF Holding spojen ? Není nakonec jejím majitelem ? Nechce prodat svůj podíl sám sobě ? Nechce si zaplatit penězi z majetku, o kterém tvrdí, že ho nevlastní ? Pěkně to smrdí. A ještě poznámku : souhlasím s názorem, že ODS a KSČ jedno jsou. Mají stejný způsob uvažování a chování. Jsem ochotný volit jakoukoliv stranu, třeba i ČSSD byť jsem pravicového zaměření, ale tato strana musí být demokratická. A ODS je extremistická strana stejně jako KSČ a Sládkovi republikáni.
0/0
23.1.2002 7:34

Karel

Re: MEF Holding ?
O MEF Holding nic nevím, nemohu se k tomu vyjádřit, ale jinak charakteristika obou velkých extremistických a škodlivých stran se mi jeví stejně.
0/0
23.1.2002 8:22

Honza

Re: MEF Holding ?
Netopile, Ty ses neskutecnej. Sama otazka, zadna odpoved. Cekal bych rozbor vztahu MEFu a Vladi, od Tebe, zkuseneho internetoveho prispevatele na fora a k clankum, kde se vyskytuje zkratka ODS, pripadne jmeno Klaus. Vrcholem je zaradit ODS mezi extremisticke strany. Jestli jsi pravicoveho smysleni, proc "treba i CSSD", zapomnel si na x-koalici, doporucovanou jako alternativu ODS na prave strane spektra. Potiz je v tom, ze program Cyrdy ma k programu Hanky daleko na to, aby mohli vytvorit fungujici partnerstvi. Coz se zacina projevovat, i kdyz zatim pouze skrze ruzne skandaly. Placas, placas, jde to s Tebou od desiti k peti.
0/0
23.1.2002 10:00

Jan Netopil

Re: Re: MEF Holding ?
Ptáš se, proč "třeba i ČSSD", a připomínáš, že jsem zapoměl na x-koalici, když jsem pravicového smýšlení. Tady je moje vysvětlení. I když mi tady chybí skutečně pravicová strana, ano, jsem skutečně i přes veškeré výhrady, které mám, ochoten volit i ČSSD. V ČSSD totiž není neobvyklé, když má někdo jiný názor. Má-li jiný názor než předseda Špidla nebo než premiér Zeman, klidně tento názor zveřejní a nikdo se nad tím nepozastavuje. Viz např. Gross nebo Buzková (zdůrazňuji, že mí oblíbenci to nejsou). V ODS jsem si ničeho takového od tzv. poděbradského kongresu v roce 1997 nikdy nevšiml. Nemá absolutně žádný smysl poslouchat členy ODS a sledovat jejich názory, protože vždy bezvýhrady opakují slova svého předsedy. To není žádné osočování, ale realita. Je jistě logické, že v jedné straně jsou lidé podobného smýšlení. Je ale krajně nepřirozené, aby 20 000 lidí mělo identický názor. Tudíž slovo "demokratická" v názvu strany ODS mi tam nyní jaksi přijde nepatřičné. Nebo alespoň neodpovídající realitě. Proto budu raději volit demokratickou levicovou stranu. A x-koalice pro mě není žádná alternativa. Alternativa už ze svého názvu představuje možnost jiného řešení což ale x-koalice není. A nakonec ještě jednu poznámku. Vůbec jsem si všiml, že každý, kdo není příznivce ODS, je okamžitě označen za někoho, kdo by bez x-koalice nemohl existovat. Nevím, kde se takové přesvědčení bere. Přiznávám, že ve volbách se zřejmě budu rozhodovat mezi ČSSD a x-koalicí, případně US, ale nadšen z toho rozhodně nejsem. Toť má odpověď.
0/0
23.1.2002 11:38

Honza

Re: Re: Re: MEF Holding ?
Ad pravicovy volic: citit se pravicakem a rozhodovat se mezi x-koalici a CSSD mi nejde moc dohromady. Vubec sem Ti x-koalici nevnucoval, pouze sem dedukoval, ze napravo smyslejici clovek se ve volbach prikloni bud na stranu ODS nebo x-koalice (aspon cast koalice se pravicove tvari). Ted vidim, ze tomu tak neni a i tento volic muze uvazovat o Spidlovi a spol. (neberu je jako zlo, ale jejich program v zadnem pripade nesdilim). Pouzil sem slovo alternativa, protoze od stredu napravo skutecne nevidim nikoho jineho nez ODS a x-koalici. Tvrdim, ze pravicovy volic se musi rozhodnout mezi ODS a x-koalici, rozhodovat bude, zda-li mu Klaus leze na nervy nebo ne, protoze program KDU a US je nesourody, tudiz na nem nelze zakladat. ad CSSD: jeste, ze jsou tak nazorove pluralitni a demokraticti! Myslim, ze stejne jsou na tom i ostatni demokraticke strany. Buzkova je sice odpurkyne Zemana, ale vykonna moc ji sverena nebyla a z postu mistopredsedkyne PSCR neni tezke kritizovat. Je obecne popularni , nazorove nevyhranena, jeji image vnimam jako "hlavne byt videna a nic nezkazit", coz vlastne ve sve pozici ani nemuze. ad ODS: nejdrive jste ji zaradil mezi extremisticke skupiny a nyni si troufate tvrdit, ze clenska zakladna ma identicky nazor. Odvazne a hlavne drze. Timto napadate vsechny jeji politiky od komunalnich az po vedeni. To jako ze je Klaus vsevedouci a infikoval svym myslenim celou stranu? Tato generalizace je smesna a nema ani cenu komentare.
0/0
23.1.2002 14:56

Jan Netopil

Re: Re: Re: Re: MEF Holding ?
Ještě jedna reakce. Souhlasím, že od středu nalevo neexistují jiné politické subjekty než x-koalice a ODS (dejme tomu). Ale není mi jasné, z čeho vyvozujete, že pravicový volič se MUSÍ rozhodnout mezi ODS a x-koalicí. Na první pohled ano. Ale je důležité si uvědomit, jaké to bude mít důsledky. Že jsem pravicově zaměřený, jsem již napsal. Obecně platí, že pravice je pro větší svobodu jednotlivce než levice. Ale oba protiklady v rámci demokracie. Já ODS nepovažuji za demokratickou stranu. Cítím z pozic ODS ohrožení demokracie. (Zdůrazňuji, že tento názor nikomu nevnucuji.) Proto ODS volit nemůžu. A x-koalice je skutečně hodně nesourodá. Taky bych mohl volit samostatnou US, kdyby se x-koalice úplně rozpadla, ale ta by se zase nemusela dostat do parlamentu. Mohl bych volit i úplně jinou pravicovou stranu, která nyní v parlamentu ani není. Ale pak by, s největší pravděpodobností, můj hlas propadl ve prospěch stran, které se do parlamentu dostanou. Tedy částečně i ve prospěch ODS a KSČ. To nechci. Proto asi budu volit ČSSD, byť u toho budu skřípat zuby. Např. Grégrova revitalizace a miliardy v jejím rámci vyhozené jsou pro mě něčím otřesným. Ale pořád je to "jen" špatná ekonomická politika. Není díky ní ohrožena demokracie. A navíc, volby nejsou o tom vybrat ideální variantu nebo stranu, ale o tom vybrat variantu nebo stranu nejméně špatnou. To na vysvětlenou, proč podle mě může, a někdy snad i musí, pravicový volič volit levicovou stranu. A co se ODS týče, tak jsem to myslel přesně tak, jaks to pochopil. Jsem z Olomouce a tady asi před měsícem odstoupil z čela regionální ODS člověk s odůvodněním, že praktiky ODS se neustále více přibližují praktikám KSČ a že se na tom odmítá dále podílet. Ano, Klaus je pro všechny členy strany vševědoucí. Podle mě neinfikoval stranu svým myšlením. Podle mě ODS je Klaus a Klaus je ODS. Bez Klause by ODS neměla takovou moc, jakou dnes má. A pokud seš i dál přesvědčen o tom, že to tak není, zkus, jen na malou chvíli, zauvažovat, jestli to nemůže být pravda aspoň zčásti. Ochotně své tvrzení o jednotnosti názorů v ODS stáhnu, když mi ukážeš byť jediný příklad, kdy tomu bylo jinak, kdy měl někdo jiný názor než předseda.
0/0
23.1.2002 15:43

IS

Ad exekuce a vyrovnání.
Mimochodem, to už musí to jeho trestní stíhání setsakra smrdět, když se odhodlal (zatím alespoň hubou) zaplatit, protože to není nic než kšeft: "Zruště exekuci a následně moje trestní stíhání pro vyhýbání se jí a já vám pak zaplatím". Zajímavé je, proč mu to muselo trvat rok, když před rokem hovořil o tom, že zaplatí do měsíce. Jen je teď ještě otázka, kdo za něj zatáhne tu Švédskou arbitráž za těch mizerných 20 mld. No hádejte, já myslím, že to bude veleúspěšný pan Klaus za naše daně, zkrátka Nova, to je "drahoušek" ! :-\
0/0
23.1.2002 5:51

Harry

Pámbůh s námi a zlé pryč.
No to z toho Českého národa moc nezbyde,vymývač mozků se už takhle podepsal na jeho myšlení.Za tak dlouhou dobu se sledování TV Nova vryje lidem do tváře.Nova mutanti budou volit koho jim Vovka Plechovej nařídí ve svém pořadu Volejte do záhrobí.Je tu ještě jedna šance že s rozvojem Internetu bude všechno jinak něco jako Svitáčkův Kinoautomat.Divák si prostě vybere jak to či ono bude pokračovat.A nebo tu bednu vezmu a dám jí k popelnicím ať si zase užívá někdo jinej Pretty Vomen po dvěstětřicátýosmý.No má poklona.
0/0
23.1.2002 2:16

Jupík

Nevolme ODS ani KSČM
Vzpomenete si, jak si poslankyně KSCM notovala s Bobošíkovou v neděli v Sedmičce? Vždycky, když jde do tuhýho, tak KSČM pod-poruje ODS. Stejně jako před rokem touhle dobou! A v případě hlásné trouby komunistů i neokomunistů z ODS o hodně jde: ať se jmenuje Nova, Joj nebo Super! Jen jsem zvědav, až Super půjde do konkursu jako Telegraf, Metropolitan a jak se to všechno jmenovalo, kdo to zaplatí?
0/0
22.1.2002 23:35

jeana

taki mislým
0/0
22.1.2002 23:17

Aneli

jsem překvapená!
0/0
22.1.2002 23:05

lůza

děkujeme
ať žije TUNEL!
0/0
22.1.2002 22:58

jiří čapek

tv nova
Myslým, že pan Železný přežije veškeré své kritiky a nepřátele. Má stejnou vytrvalost jako Klaus. Tento a příští rok bude ve znamení návratu Vaclava Klause a Vladimíra Železného. Zkrátka jsou to osobnosti za kterýma je něco vidět.
0/0
22.1.2002 22:43

-

IQ 19
0/0
22.1.2002 22:52

p.oujesky

Re: tv nova
Ty asi nevis co kecas co je za nima videt,lumparny,rozkradacky a oblbovani poctivych obcanu.Ja se divim ze jim nekdo konecne nenakope poradne do prdele.Vsak jednou se vsichni dozvite pravdu a potom budete kecat jinak.
0/0
22.1.2002 23:51

IS

Re: tv nova - je za nimi něco vidět.
Myslíš, že Železný, kam šlápne, tam za ním zůstávají prohrané soudní spory a soudní příkazy k platbě ? Tu miliarda, tu dvacet. Mimochodem, to už musí to jeho trestní stíhání setsakra smrdět, když se odhodlal (zatím alespoň hubou) zaplatit, protože to není nic než kšeft: "Zruště exekuci a následně moje trestní stíhání pro vyhýbání se jí a já vám pak zaplatím". Jen je otázka, kdo za něj zatáhne tu Švédskou arbitráž za těch mizerných 20 mld. No hádejte ! :-\
0/0
23.1.2002 5:47

XP

Re: Re: tv nova - je za nimi něco vidět.
No samozrejme ty ze sve kapsy. Tobe ta bedna uz tak vymyva kebuli, ze mas pocit, ze tvoje kapsa financuje kazdemu politikovi a "kapitalistovi" uplne vsechno.
0/0
23.1.2002 23:12

Vendelín

Vsem malym ceskym lidickam
Je az neuveritelne kolik ctyrkoalicnich fundamentalistu se tady slovne vyblilo. Co kdybyste si zjistili, jaky je Nova stroj na penize. Potom byste mozna pochopili, o co tady vlastne celou dobu jde.
0/0
22.1.2002 22:43

jasně

mám IQ jenom 126 a nerozumím ti !?
0/0
22.1.2002 23:14

krok

Re: Vsem malym ceskym lidickam
Jisteze je to stroj na penize, z neceho prece musi ODS zit.
0/0
23.1.2002 7:55

Pluton

Re: Vsem malym ceskym lidickam
Krom toho, ze patrne nemas rad 4koalici, ze mi z tveho prispevku nepovedlo vycist zadnou hodnotnou informaci... A ze jsem se snazil... :O)
0/0
23.1.2002 13:47

Milan

Tak koho volit
V predchozim prispevku nabada pisatel nevolit ODS. Tak koho chcete volit? Vozralce a bejvalyho soudruha Zemana, nebo cernoprdelniky? No tak to vam pomoz pan buh
0/0
22.1.2002 21:57

Pavlína

Milane - víš, kdo pejorativní název černoprdelníci uvedl na trh?
Hádej! Byli to bolševici. Gratuluji.
0/0
22.1.2002 22:41

Mira V.

Už se těšíme...
to se máme na co těšit !!! doufám, že tato dobrá zpráva potěší scénáristy seriálů v Německu,Argentíně,Brazílii a Venezuele.
0/0
22.1.2002 21:47

Honza

necumte na NOVU
Jasne, uz maji vsichni jasno. Prevazna cast surfaru sve viniky nasla. Jako vzdy, kdyz o neco velkeho jde, je to Klaus. Momentalne spojeny s planetou Nova a jejim sefem Vladou Zeleznym. Vzajemne spolupracuji pod patronatem financnich skupin (viz. Nazdarek). Kterych? Cire spekulace a dohady, zadna konkretni presvedciva informace. To Havran: dle dat z ARESU (ve strucnosti) - statutarni organ: Smejc, Gerner, Komar - dozorci rada: Smejcova, Gernerova, Jencus (stejne bydliste jako Komar) predmet podnikani: Koupě zboží za účelem jeho dalšího prodeje a prodej. Zprostředkovatelská činnost v oblasti obchodu a služeb. Činnost organizačních a ekonomických poradců. Muj postoj k TV NOVA je jiz nekolik let dan, nekoukam na ni. Je to komercni televize, koncesionarske poplatky nevybira. Tim padem je mi vse okolo Zelezneho suma fuk, at si dela, co chce, je vysetrovan, propousten atd. Jedina vec tykajici se kazdeho obcana, bude definitivni rozhodnuti arbitraze Lauder x CR. Pak to bude mozna zajimavejsi.
0/0
22.1.2002 21:15

araya

Re: necumte na NOVU
Hezký , hezký , ale licence (téměř) zdarma a reálná možnost pomocí televize ovlivnit zásadně výsledky voleb jsou vážné věci. Ty na novu nekoukáš, ale kouká spousta tupých s volebním právem.
0/0
23.1.2002 0:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.