Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bush - brepta, který má výsledky

Jak obstál nejmocnější muž světa v prezidentské zkoušce, která byla mnohem tvrdší, než kdokoli loni v lednu očekával? I zatvrzelí kritici amerického prezidenta George Bushe připouštějí, že jeho první rok v Bílém domě byl dobrý. Navzdory jeho pověsti o útržkovitém vzdělání, neznalostech, roztěkanosti a přebreptech, Bush úspěšně zmobilizoval celý svět k protiteroristickému tažení a postavil USA do jeho čela.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vegitek

Reakce proc nemam rad cesky narod....II
Mohl bych tu psat jeste spousty radku o prikladech, o zazitcich, o zkusenostech...co treba letci-hrdinove-z Francie a Anglie, jak je narod povrazdil nebo v lepsim pripade jen vyhnal a zavrel. Uplne jsem vynechal rasizmus, hajlujici skinheads vzyvajiciho Hitlera jako spasitele,pak prochazejeici za potlesku obyvatel chanovskym sidlistem kdyz nahanej cikany......To je sila, ne? Kolik lidi jsem tehda slysel jak to schvaluji a sympatizuji dodnes s takovou bandou netolerantni.Co treba reakce na akci NATO v Jugoslavii? No a co teprve reakce na bombardovani Afganistanu. Vzdyt vetsina lidi nevi ani co to Taliban je, ale protoze tuto akci vedou Americani je to spatne, ze jo. Vzpominam si take na reakce pri vstupu nasi republiky od NATO, to jsem se taky zasmal, akoart jsem pri tom smichu citil takovy pocit, litost se jmenuje.Take jsem zapomnel na ruzne pruzkumy nezavislich, nadnarodnich instituci, ktere delaji stejnym zpusobem pruzkumy v ruznych castech sveta. Nedavno se takovy pruzkum delal i u nas (momentalne nevim nazev instituce, ktera ho provadela, omlouvam se) a zameroval se na korupci. Vysli jsme z neho velmi ale velmi zle...zaver? Druhy nejzkorumpovanejsi narod z postkomunistickych narodu...prvni byli Ukrajinci,myslim. Take jsem nepasal o te nasi "zazracne" vlastnosti citit se pupkem sveta,atd. atd. atd.. Vazne by to bylo asi na debatu z oci do oci. Doufam, ze jsem Ti alespon z casti osvetlil proc nemam rad svuj vlastni narod, zatim.Pokud mas jeste nejake dotazy , napis, rad osvetlim. Zaverem se chci omluvit vsem cestnym a spravedlivym,pokornym lidem, kteri jsou samozrejme take castinaroda ceskeho, ale 5-10% obyvatel jeste nedela narod.Verim, ze za nekolik let (spise desitky nez jednotky) az se naucime tolerantmosti, az se naucime nestydet se za vlastni nazor a az budeme ochotni prinaset obeti za svobodu a pravdu, budeme dobri. Zatim se za svuj narod stydim. Mame i kladne vlastnosti a osobnosti v nasi historii, ale citim ze jsou v mensine a proto je nutne to kritizovat i kdyz pripoustim, ze to nemusi byt vulgarismy, za to se take jeste jednou omlouvam. Prosim, v uplnem zaveru se omlouvam za pravopisne chyby. S pozdarvaem Vegitek
0/0
20.1.2002 4:15

Vegitek

Reakce proc nemam rad cesky narod....I
Predem meho kratkeho dopisu se musim omluvit za to, ze jsem se nechal takto vulgarne unest, ale po precteni urcitych ohlasu na tento clnek se mi proste chce plakat, smat se nebo se prat,proto jsem zareagoval . Bohuzel, si uvedomim az moc tvrdou realitu, ze se s tim neda nic delat, kolikrat pozde.Myslim si, ze lidi u nas nejsou spatni, ale primo hrozni.Proto jsem vyjadril svuj nesouhlas timto stylem, pripoustim, ze je to asi neslusne, ale pokud se nad tim nekdo zamyslel, splnilo to svuj ucel. Asi by bylo ubohe mit tento nazor a nemit pro nej zadne dukazy, proto se Ti snazim ve zkratce priblizit nekolik duvodu, ktere me k nemu vedou.V podstate nemam rad lidi, kteri tvori cesky narod z nekolika duvodu: Myslim si: ze cesky narod ztracel svou tvar v dobe druhe svetove valky pod tihou nemecke okupace.Spousta narodu byla okupovana a znasilnovana barbarskymi praktikami nemeckych okupantu, ale v Cechach se k nim pripojilo az prilis moc "Cechu", kteri ochotne poslouchali a se surovosti, ktera je patrna v nasem narode dodnes,vymahali i to co po nich nikdo nechtel, ani "nadrazeni" Nemci ne.Jeden pametnik mi rikal, ze kdyz prijizdeli Nemci do Prahy staly podel cest tisice "Cechu" se vztycenou pravici a fanaticky vitali prijizejici nemecke vojaky.Lepsi uz snad v kolaboraci byli jen Slovaci a Ukrajinci. Nemam z toho radost, ale myslim si, ze by nebyla zadna ostuda si to priznat, ocistilo by nas to.Videl jsi film: Musime si pomahat, co Ty na to? - ze cesky narod nadobro ztratil svou tvar v dobe komunisticke okupace.V podstate cely narod (procentuelne to nevim, ale s jistotou tvrdim, ze pres 85 procent) chodil poslusne k volbam a volil komunisty. Ty komunisty, kteri poslusne slouzili totalitnimu rezimu, a chovali se zase podobne jako sposta "Cechu" v dobe nemecke okupace - zajimava podobnost, urcite ne jen nahodna.Jeden muj kamarad,starsi o deset let nez ja, to nazval, ze jsme byli duslednejsi nez komunista v Moskve aneb, promin mi to prirovnani, papeztejsi nez papez. - ze diky temto historickym faktum a diky urcitym vrozenym valstnostem, ktere v nas okupace fasisticka a komunisticka jen probudila, ceka cesky narod jeste spousta tezkych chvil.Po Sametove revoluci jsem mel celkem velky optimismus (bylo mi 17let), ktery se mi zahy ztratil tak rychle jak prisel.Nesebrali mi ho ani tak, jak je dnes v mode rikat, politici, ale obycejni lide (myslis, ze je to jen nahoda, ze se dnes vse zase hazi na politiku?, ja ne, to nas take naucil komunista, chapes?). Lide u nas az prilis brzy ztratili pamet a az prilis levne se jim dostalo svobody. Po revoluci jsem se celkem dost zajimal o politiku, v jedne z debat, ktere jsem sledoval prohlasil katolicky knez Vaclav Maly, ze lidem spadla svoboda do klina z cisteho nebe a ze si neni jist, je-li to tak spravne. Tehda jsem jeho slova nechapal, dnes uz ano. Pamatuji se, ze jako maly jsem musel chodit s bratrem a se sestrou nakupovat pred vanocemi do zeleniny, abychom dostali pomerance, mandarinky a banany (na osobu mohl prodavac prodat jen tri kila ovoce), za nami jeste stala mamka, ktera koupila tehda velmi nedostatkove fiky a vse zaplatila.Dnes jdu do obchodu a mohu si koupit ovoce kolik chci a to nejen pred vanocemi. Vidis, jen detail, ktery nestaci, ale ponauci. Na to uz lide zapomneli? - ze neni spravne, aby se z nekolikanasobneho vraha stal skoro narodni hrdina, ktery se na zebricku nejoblibenejsich osobnosti umisti na prednim miste...ano jedna se o Kajinka. Toto je narodni moralka? Napada me jeste jeden narodni hrdina u ktereho si nejsem jist, jestli je dobre se s nim pysnit....SVEJK. Nechci urazet vazeneho spisovatele Jaroslava HASKA,dilo nadmiru skvostne a humorne, pravdive. Tak nejak videl HASEK Cechy uz za prvni sv. valky.Nevim ovsem jestli je byt na co hrdy? Na Haska nao, na Svejka ne. - ze lumpove v nasi zemi jsou narodem kolikrat podporovani. Jen se koukni kolem sebe kolik lidi obdivuje Kozeneho.Zlodej a lump ale presto ma takovych priznivcu, nezlob se ale to nechapu? Proc? Z dnesni doby uvedu priklad jeden za vsechny: komunisticky prokurator Vas je sprosten viny. Snad znas ten proces,myslim, ze v roce 1949 zmanipuloval soudni spis na jehoz zaklade byl general Heliodor PIKA odsouzen k trestu smrti...zavrazden. Vsimej si s jakym klidem to v nasem narode prochazi, proste nam chybi cit pro spravedlnost. Kolik zla udelali komunisti a kolik z nich to dneska prizna? Kolikrat nekdo rekl ze jsme zili spatne? Proc to nekdo verejne neodsoudil (teda vyjma SLADKA, ale to stejny touba jako fasisti nebo komunisti)?
0/0
20.1.2002 4:13

vamp

Bush
Bush je typický predstavitel vesnického balíka z texasu, a věrným reprezentanten průměrného američana. Jeho projevy jsou silně populistické a jejich popularite nebráni ani fakt ze šišlá
0/0
18.1.2002 11:07

Vegitek

Chudáčci komunističtí...............
Jak me sere, že musím žít v jedné zemi s takovýma debilama....., je prostě dnes a denně vidět jak se na tom zasraným českým národu bolševik podepsal.........
0/0
18.1.2002 2:56

grof

Re: Chudáčci komunističtí...............
...taky nesouhlasím se spoustou názorů zde publikovaných, ale promiňte - jestli Vás to tady tak strašně sere - co tu ještě děláte, proč se prostě nesbalíte a nejdete svý štěstí hledat jinam? Anebo - když už v této "debilní" zemi "musíte" (!!!!!) žít - proč neuděláte něco pro to, aby se to změnilo? To není žádný osobní útok proti Vám, jenom taková myšlenka. Hodně štěstí!
0/0
18.1.2002 10:21

Vegitek

Re: Re: Chudáčci komunističtí...............
Diky za reakci, ale ja hledam stesti jinde,nechci a nebudu tu zit, a myslim, ze ma kritika naroda ceskeho je opravnena. Pokud mas zajem napis E-mail a ja Ti odpovim vic. Jinak se omlouvam vsem cestnym a spravedlivym cechum.S pozdarvem a pranim velkeho optimismu Vegitek :o).
0/0
20.1.2002 4:09

aaaa

CESI
Jeste ze jsou vsichni cesi tak inteligentni a vi o co jde ze voli porad komunisty a levici, tomu se fakt smeju a kritizuji ameriku a sami by se tak chteli mit jak oni. Je to smesne jak jsme malomyslni.
0/0
18.1.2002 2:53

Kosta

Úspěch v protiteroristickém tažení
Tím úspěchem v protiteroristickém tažení je myšleno to, že amíci už zabili skoro ten samý počet civilistů, jako teroristé v mrakodrapech?
0/0
18.1.2002 0:38

Jan

Nejvetsi buran je Gambrinus
jeste ze ho mate v cesku zde( USA) by byl jen naprcu. Jan
0/0
18.1.2002 0:12

vlada

Bush
Jsem přesvědčen, že Bush je muž na svém místě a že ho na toto místo dosadil Bůh. Jen on, jakožto znovuzrozený a aktivní křesťan mohl zvládnout situaci okolo 11. září tak, jak to zvládl. Bůh žehnej Bushovi. Vláďa
0/0
17.1.2002 22:31

Dave

MUj nazor
BUSH je opravdu zvláštní,vykládal mi člověk co žil 30 let na Floridě,že jeho slovní zásoba je ubohá,má zjednodušené vidění světa(DOBRO=GOOD=MYxZLO=Evil=národy vyznávající jiný způsob života,náboženství atd..) a navíc pochází z bohaté rodiny texas. rančera,má blízké styky s průmyslovými magnáty atd. Největší nehoráznost co si dovolil bylo odmítnutí se připojit k té dohodě o živ.prostředí.Jenom kvůli tomu, aby Američani mohli žrát víc hamburgrů a jezdit všude autama,tak to odneseme všichni.Ta americká arogance mě už vážně sere a ten jejich protiraketový deštník taky.
0/0
17.1.2002 21:09

Honza

Re: MUj nazor
srát tě to může, jenže je ti to hovno platný... :)
0/0
17.1.2002 21:53

Pablo

Bush
Jen naprosty degen si muze vychvalovat presidenta Bushe. Existuji dobre indicie ze cela ta zalezitost s WTC a valkou v Afghanistanu byly vyrobeny lidmi spriznenymi s Bushem. Fakt ze svet je momentalne rizen timto mamrdem s IQ 65 je dost sklicujici. Pavlik z Floridy je chudak.
0/0
17.1.2002 20:14

Henry

Jak je krasne ze nemusim zit mezi Vami blbouni zavistivy!!
Pokomunisticky zdegenerovany narode cesky. Hovada lidska!
0/0
17.1.2002 18:21

SL

Yale a Harvard podle i Dnes utrzkovite vzdelani!!! Blbouni!!!
0/0
17.1.2002 17:51

Pavel

Prezident Bush
Kdyz si tak ctu vase prispevky,tak se mi chce zvracet. Kazdy clovek nekdy udela chybu, kterou se pak snazi napravit. Jestli mel Bush nekdy problemy s alkoholem,tak to neznamena,ze je to spatny clovek. Kolik z vas nedelalo nikdy nic spatneho? To nemuze o sobe rict zadny clovek. Nikdy jste ho nevideli, nesetkali se s nim a hodnotite ho pouze podle toho, co se doctete v bulvarnich casopisech a co vidite v televizi anebo ctete na internetu! Jestli kritizujete jeho dosavadni jednani v pozici prezidenta USA, tak si zkuste uvedomit, do jak obtizne situace se dostal. Ze vyhral treba nepravem, to je vec jina. On to asi neovlivnil anebo si myslite, ze on ma prsty v nejake manipulaci? Chtel bych videt kohokoliv z vas, jak stojite v cele nejmocnejsi zeme sveta a resite problem terorismu. Vsichni do jednoho byste se z toho hodne ridce ..... ! Ze padaji v afghanistanu za obet civiliste, tak tomu nezabranite. V televizi vidite pouze ty "chudaky", co nemaji co jist a co jim letadlo zabilo otce. To muze byt sice pravda, ale uvedomte si, kolik toho televize ukazuje a hlavne co ukazuje. Vybira si jen ty nejsmutnejsi veci z lidskeho zivota a o tom peknem nemluvi. Zkuste se podivat na zpravy TV Nova a 90 procent vsech zprav je o vrazdach, podvodech, zlu apod. Tech 10 procent tvori reportaz ze zoologicke zahrady, kde se narodilo mlade slona. A to je vsechno. Clovek, ktery v CR nezije, a videl by tyto zpravy, tak si musi udelat obrazek, ze CR je strasna zeme, kde vladne bezpravi apod. Kdyz do neceho nevidite, nebo vidite veci pouze povrchne, tak jak vam to prinasi media, tak se prosim zdrzte hloupych komentaru a sprostych vytek proti prezidentu Bushovi a radeji se zamyslete, jak byste se zachovali v jeho pozici vy a jak treba konkretne vy muzete pomoci trpicim lidem v Afghanistanu! Hanba vam!!! Pavel Slechta Praha
0/0
17.1.2002 16:29

Gambrinus

Neskutecne trapna otazka....
Je to ubohy kovbojsky buran z Texasu,ktery posral na co sahnul.Opravdu nestesti,ze je takovy hlupak u moci.Ostuda Ameriky.Stydim se za nej.
0/0
17.1.2002 15:10

SL

Re: Debile vymazany udelal jsi zakladni?
0/0
17.1.2002 18:18

LV

Re: Kolik jsi vypil prazdna palice?!
0/0
17.1.2002 18:25

esousiexpress

zajimave cteni ...
Damy a panove, vase prispevky me zase presvedcuji , ze jste naprosto pomateni, ze asi z nudy sem pisete vase alkoholicky sny. Budte radi, ze 99,99 % lidi na svete neumi cesky a ze si tohle nemou precist. Stydim se za vas , a to hned hodne !!!!!
0/0
17.1.2002 14:29

Gambrinus

Re: zajimave cteni ...
A my se stydime zase za tebe.......
0/0
17.1.2002 15:12

Karel

Je to nekrofil
Je to nekrofil! A do tyhle doby neprinese nic dobryho.
0/0
17.1.2002 11:14

Adam Prentis

To je vsechno blbost, je to nejlepsi prezident za dlouhou dobu...
To je vsechno jedna velka lez! Bush je machr. Je schopny, rozumny a dobry. Opilci jsou jenom rusove a Bush je american jak ma byt. Ten, kdo napsal, ze je nekrofil je nejspis sam to, co rika. Nevim proc si vsichni mysli, ze Bush je neschopny idiot. To rika jenom medie, protoze Bush je prilis dobry a nezkorumpovany a to se jim nelibi.
0/0
17.1.2002 15:15

clovek

Re: To je vsechno blbost, je to nejlepsi prezident za dlouhou dobu...
... aaaa dalsi zblblej ...
0/0
18.1.2002 19:02

SL

Re: Kretene!!!
0/0
17.1.2002 17:55

clovek

Je to Batman?
Ne, je to Bad man.
0/0
17.1.2002 10:28

Disko Stu

?
Je to debil, ale nemůže za to.
0/0
17.1.2002 10:15

Jan

Správný chlapík
Tak jako byla kdysi volba Jakeše projevem úpadku režimu u nás, je právě tak volba napraveného opilce Bushe projevem začínajícího úpadku v USA.
0/0
17.1.2002 8:56

David

Re: Správný chlapík
Tenhle slovnik o upadku US jsem slysel nekolik desetileti z ust komunistu, kteri si postavili karieru na nenavisti. Sice to v ty Americe samozrejme neni vsechno ruzovy, protoze to je zeme s uplne normalne chybujicima lidma, ale ze by tak drasticky upadek jako byl upadek komunismu?
0/0
17.1.2002 15:58

noname

http://whatreallyhappened.com/articlesbush.html
whatreallyhappened.com par zajimavych fatk o bush family...
0/0
17.1.2002 8:36

David

Re: http://whatreallyhappened.com/articlesbush.html
Zajimave. Jen nam vysvetli, kdy se napsane slovo zacne nazyvat faktem.
0/0
17.1.2002 16:10

paja3000

Co si vybrali,to mají
Co si v USA vybrali ,to mají.Mám pocit ,že stejně tento prezident má v mocenském aparátu a systému různých poradců tak malý vliv,že ho to asi odsunuje do role tlumočníka cizích nápadů a rozhodnutí.A možná je to i dobře...Myslím si ,že nebýt teroristického útoku na USA,tak by rozhodně tak populární nebyl.Ono ho to paradoxně vyzdvihlo.V tom možná ta jeho jednoduchost měla smysl.A myslím si ,že právě u těch jednodušších má úspěch především...
0/0
17.1.2002 8:26

Marcella

galerie
www.geocities.com doufam, ze se vsichni pobavite na teto website
0/0
17.1.2002 5:45

raha

Myslenky
...a vytvorit sehrany tym,ktery Bushovi myslenky konkretizuje...Co se nam to snazi tady nakukat?Na myslenky ma taky poradce.Konec koncu,jejich"myslenky"jsou uz znacne odmyslenkovany lobbystickymy kruhy z petrochemickeho a zbrojniho prumyslu.Ci to byl asi napad,odmitnout dohody z Kjota?Ha,muzete dvakrat hadat.
0/0
17.1.2002 4:19

Jan

Bush nejlepsi prezident !!
Nemohu si vynachvalit prezidenta Bushe. Konecne mame prezidenta ktereho nam muze kterakoli zeme zavidet, vcetne Ceske republiky. Viva Amerika !! Jan Pavlik - Tampa,Florida
0/0
17.1.2002 3:04

wain

Re: Bush nejlepsi prezident !!
Však mi vám ho taky závidíme. Takový ukázkový hovado abys pohledal, takový nemáme ani tady u nás a že těch hovad tady máme dost.
0/0
17.1.2002 12:58

Petr

Re: Re: Bush nejlepsi prezident !!
To je fakt, jedno prave promluvilo.
0/0
17.1.2002 15:45

Gambrinus

Re: Bush nejlepsi prezident !!
Jsi stejny balik s IQ pomerance jako tvuj politruk Jirka
0/0
17.1.2002 15:15

romantik

je to vůl
0/0
17.1.2002 2:02

ledig1

Zatím je to jedna:nula!!
Afghanské problemy vyřešil. Už aby začal řešit problemy 8 milionů nezaměstnaných Američanů!!
0/0
16.1.2002 23:07

David

Re: Zatím je to jedna:nula!!
Procentuelne min nezamestnanych nez treba v Nemecku o Cechach ani nemluve...
0/0
17.1.2002 6:17

Mike

Re: Re: Zatím je to jedna:nula!!
za jakou cenu? ze se znici planeta? at zije americka ekonomika!!!
0/0
17.1.2002 8:02

Jan

Re: Re: Re: Zatím je to jedna:nula!!
0/0
17.1.2002 8:46

Paradox

Re: Re: Re: Zatím je to jedna:nula!!
Že se zničí planeta? Neva, USA si vyrobí novou, levnější a lepší.
0/0
17.1.2002 8:48

Tom

Zatím 1:0???? Chytil BinLádina?
Kdo předložil důkaz binládinovy viny? Když přijde Palestina ať jim vydáme našeho prezidenta, že má prsty v terorismu, což věřím nemá,....také jim ho vydáme???? Ne! Ikdybychom tím o nic nepřišli, je to naše čest. Afgánistán bránil svoji čest. Nikdo jim nechtěl předložit žádný důkaz. Proč by svého svatého vůdce strkali pod gilotinu jen tak? Není žalobce, není soudce. To co udělaly státy, bylo minimálně nečestné jednání. O vině BL nepochybuji, ale 1:0 to teda není. A mimochodem, stát který se honosí uznáváním BOHA a vírou v něho.....SATAN také věřilv BOHA a uznával ho....no comment. Asi jste nikdo neměl možnost číst v originále Nostradama, tak jen upozorňuji na jednu řádku.....problémy způsobí "TEN z jeho synů"(Bush mladší) a způsobíje zemi jenz si jiné národy podmaňuje svými omamnými nápoji.....co to je za zemi? 1:0 pro nepoctivou hru 1:0 pro lidskou zlobu 1:0 pro zaslepenost
0/0
17.1.2002 12:11

David

Re: Re: Re: Zatím je to jedna:nula!!
Az zije evropska, ta ji prece nenici.
0/0
17.1.2002 15:49

paja3000

Re: Zatím je to jedna:nula!!
To si opravdu myslíte ,že vyřešil afghánské problémy?To je tedy hodně naivní!A čím ? Tím ,že si tam armáda vyprázdnila přebytečné zásoby munice a američtí vojáčci si připomněli scény z Ramba?To je tedy opravdu řešení poslat tam supermoderní armádu s takovými prostředky,že se pomalu nemuseli ani potkat s jediným bojovníkem afghánců!Zajímala by mě opravdová skutečnost ,jak v tamním prostředí jsou američané schopni vůbec něco chápat.Vždyť se tam pojem spojenec a protivník mění během několika minut...!A sytém západních hodnot tam už nefunguje vůbec!Takže mluvit o nějakém vyřešení afghánských problémů je velmi silné!Vážně pochybuji ,že je vůbec byli schopni plně pochopit,natož pak vyřešit!!! Jediné ,co se Bushovi opravdu podařilo,je zviditelnění na podkladě tohoto vážného problému!!!
0/0
17.1.2002 8:39

David

Re: Re: Zatím je to jedna:nula!!
Jsme velmi radi, ze ty se naivni necejtis a ze ocividne chapes vsechno co ti ubozaci nechapou. Mozna by meli pro tebe misto na ministerstvu zahranici. Proc plejtvas svuj talent?
0/0
17.1.2002 15:53

paja3000

Re: Re: Re: Zatím je to jedna:nula!!
Děkuji za uznání,budu tedy na základě tohoto doporučení o práci na MZ uvažovat.Co se týká mé reakce na příspěvek,dost mě tedy překvapila jeho opravdová naivita.Vážně máte pocit ,že tím ,co se děje a co se stalo od září 2001 ,je afghánský problém vyřešen?Věřím ,že ne,že i Vy si možná myslíte,že je to možná první půlkrok k tomu ,aby se teprve aghánský problém začal řešit.....
0/0
18.1.2002 6:20

paja3000

Re: Re: Re: Zatím je to jedna:nula!!
Děkuji za uznání,budu tedy na základě tohoto doporučení o práci na MZ uvažovat.Co se týká mé reakce na příspěvek,dost mě tedy překvapila jeho opravdová naivita.Vážně máte pocit ,že tím ,co se děje a co se stalo od září 2001 ,je afghánský problém vyřešen?Věřím ,že ne,že i Vy si možná myslíte,že je to možná první půlkrok k tomu ,aby se teprve aghánský problém začal řešit.....
0/0
18.1.2002 6:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.