Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Petici podepsalo přes 915 tisíc lidí

Protitemelínského lidového hlasování se podle předběžných výsledků zúčastnilo 915 220 Rakušanů, to je 15,53 procenta voličů. Celkem je jich 5,82 milionu. Peticí se teď musí zabývat rakouský parlament. Podpisy podpořily požadavek zablokovat vstup České republiky do Evropské unie, pokud Praha neodstaví Temelín.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

-ed-

Poturčenec horší Turka
Pokud jedu do Rakouska (a to jenom když musím) jedu přes německé území, na Passau- Linz, i když je to delší. Tam nikdo na hranicích nedělá pakárnu.A doma netankuji u OMV. Plně se stotožňuji s tvrzením, že jakékoliv invektivy ze strany Rakouska vůči nám (a nejde jen o Temelín)mají základ někde jinde a že si Rakušané nepřejí náš vstup do EU. Pokud budeme mít stejné podmínky k rozvoji, jako Rakousko, budeme za deset let ve vzájemném vztahu ti nahoře. Evropa je naštěstí dosti citlivá a vnímavá a Rakousko je bráno jako nejproblematičtější člen EU.Navíc se Rakousko pasuje do role arbitra a mentora a tím znevažuje činnost orgánů EU,k jejichž respektování a podřízenosti nim se při svém vstupu zavázalo. A v žádné jiné evropské zemi jsem neviděl takové množství policajtů a navíc i jejich figur - napodobenin na ulici. Proč asi ? Z cizinců je z Rakušanů u nás nejvíc černých pasažérů v městské dopravě. V současné době je nutné pro dobro věci si vůbec Rakouska nevšímat - nic nekomentovat,na nic nereagovat,vůbec na nic . Ale ono se vše hodí na přihřátí polívčičky do předvolebního boje, že ,Miloši ?A jsem schopen sníst své boty za tvrzení, že nemáš přes proklamace vůbec v úmyslu po volbách z politiky odejít.
0/0
24.1.2002 16:25

zajic

Cim vetsi blbec tim opatrneji a slusneji s nim jednat
Plati v beznem osobnim zivote, ze s blbci se nema cenu hadat. Kdyz je ignorujete, bere jim to vitr z plache. Pokud se jedan o zasadnejsi stret, je treba hledat ucelnou obranu. Stejne v teto situaci je nutno uzit diplomacie. Tak se muze narod prostednictvim inteligentich predstavitelu ukazat v lepsim svetle nez agresivni politicka strana. Apelovat na vetsinu Rakusanu, kteri nepodepsali referendu. A informovat pokud mozno rakouskou verejnost of faktech (technicky bezpecna elektrarna) a vysvetlit blaboly proti Temelinu (vybuchne jako Cronobyl). Rakusene jsou nasi sousede a je lepsi s nimi vijit po dobrem.
0/0
23.1.2002 3:22

Jan Zahradník

Re: Cim vetsi blbec tim opatrneji a slusneji s nim jednat
To je jistě pravda, na druhou stranu někdy je třeba odkázat blbce včas do patřičných mezí - však víte, jak slušně a mírně se jednalo s Hitlerem, a jak to dopadlo.
0/0
23.1.2002 22:56

Dobrý duch Slávie

Řinčení zbraněmi na naší jižní hranici ?
Premiér Zeman má moji plnou důvěru. Rakušáci by měli za to, co nám tady předvádějí zaplatit, a proto říkám: JE NA ČASE ZAČÍT ŘINČET ZBRANĚMI !!! Co takhle uspořádat malé vojenské cvičení u Rakouských hranic s jakousi "nehodou" ??? To aby si Österreicheres tak nevyskakovali. Ještě můj táta pamatuje, jak k nim v padesátých letech z Čech jezdily vlaky s obilím, protože tam měli hladomor...
0/0
22.1.2002 23:06

x-men

Cechacci
Zatimco za Haidrem stoji 915 000 lidi oficialne dalsi 4 000 000 neoficialne - tak cechacci tady budou nadavat na naseho jedineho cloveka, ktery se opovazil postavit jako jediny nas politik proti tomuto "demokratickemu hlasovani" nasich milich Rakouskych sousedu - vy jako narod mate drzet pri sobe a ne si nechat poroucet od Rakusaku - Zeman to vyresil skvele s diplomaciji sme si to posr.... uz 2x 38, 68!!! Ostra slova to na ne plati!
0/0
22.1.2002 20:48

David

Zeman na moravskem poli.
Nebudu stat na strane nekoho, kdo placa takovy kraviny a necha se vyprovokovat druhym idiotem. At je Haider jakej chce blb, tak tohle byl jeho meisterstück. Vyprovokovat Zemana k tomu aby vsechny Rakusaky poslal obrazne receno do prdele, udelal z nich fasouny (tak jak oni z nas komouse) a ti se pak k tem podpisovym archum hrnuly jak o zavod. O to prece slo!!! Aby puvodne "vselidovou taskarici" podepsalo co nejvic lidi, ziskalo to tak jakousi vahu a musel se tim zabyvat oficialni organ statu, ktery je clenem EU. Milos uz je fakt zralej do duchodu! Tohle se mu podarilo paradne zmrsit. Misto toho, aby Haidera setrel inteligentne, tak to takhle podela! Spousta lidi ma ted na obou stranach hranici pocuchany ego, ale to podstatny vetsine unika. Melo jich to podepsat aspon dvakrat tolik, treba by ten podelanej Temelin fakt odstavili. Podobny referendum by se melo usporadat i u nas. Porad by nas to vyslo levnejc. Potom bych dal jeste zmrskat toho lhare Gregra za tu vykutalenou privatizaci!!!
0/0
22.1.2002 17:57

předseda

Překvapení !
To by jeden nečekal- on to dokonce podepsal i Haider !
0/0
22.1.2002 12:02

Emil

Repete - Zeman na Moravském poli?
Jak pro tento národ typické. Zatím co se Rakušané kolem svého Haidera v boji sekli, čecháčci svého Zemana v boji opouštějí a v bezpečném povzdálí se hašteří. Kolik Moravských polí a Bílých hor v naší historii ještě bude? Jsme vůbec poučitelní?
0/0
22.1.2002 11:32

Frankie

Re: Repete - Zeman na Moravském poli?
Nevím jak ty, ale já jsem po pročtení zdejších příspěvků získal dojem, že drtivá většina přispěvatelů za Zemanem stojí, přestože ho mnozí z nich normálně zrovna nemusejí, což je i můj případ.
0/0
22.1.2002 16:29

předseda

Re: Re: Repete - Zeman na Moravském poli?
To je pravda, ale mám za to, že Emil měl na mysli především novináře a politiky, ne veřejnost, obzvláště pak nás, zde přispívající.
0/0
22.1.2002 17:54

Mirek

Re: Repete - Zeman na Moravském poli?
Naopak vetsina obcanu za Zemanem stoji, i kdyz, vcetne mne jsme ho nevolili. Rekl konecne to co si kazdy z nas mysli. Ale neznamena, ze budu muset ted ve vsech Zemana poslouchat. Jsme ve svobodne zemi, tak nemusime stat vsichni v jedne rade.
0/0
22.1.2002 18:09

Jan Zahradník

Re: Repete - Zeman na Moravském poli?
Neviděl bych to tak černě - často je za názor lidu vydáván spíš názor novinářů - a novináři sami přiznávají, že stojí za 4K a že si s chutí do Zemana rýpnou ... ovšem tentokrát by si opravdu měli uvědomit, že Haider skutečně je blbec a provokatér, a že ostudou by bylo ho pořádně neusadit. Ono je totiž sice hezké stále ustupovat, to si už myslel Daladier i Chamberlain. Haider konflikt začal a my mu nebudeme stále ustupovat. Rakušáci mohou být rádi, že jim patří Celovec a Bělák, které měly i s okolím připadnout Slovinsku.
0/0
23.1.2002 23:04

Emil

Repete - Zeman na Moravském poli?
0/0
22.1.2002 11:27

Emil

Repete - Zeman na Moravském poli?
0/0
22.1.2002 11:27

Ol

EU
Jen nechápů přístup EU k tomuto problému a k Rakousku. Když se Heiderova strana ocitla ve vládní koalici, EU zahájila politická a ekonomická opatření proti svému členovi z toho důvodu, že má ve vládě krajně pravicovou, nacionalistickou stranu. To je fakt. Netrvalo dlouho a opatření byla odvolána. Mám si to vysvětlit tak, že se během pár dnů z nacionalistické strany stala stala strana demokratická? Nebo proč EU změnila názor? Nyní stejný názor, který deklarovala EU, vyjádří premiér kandidátské země, která je navíc touto stranou, kterou EU označila za nacionalistickou, vydírána. Navíc je ČR vydírána možností zabránění vstupu do EU, což naopak stejná EU uvádí jako neodvratný a jediný správný krok, tedy EU deklaruje, že je v jejím zájmu naše přijetí. Když to tedy shrnu, tak strana, která zapříčinila dočasnou izolaci Rakouska ze strany EU nyní podniká kroky PROTI zájmům EU. Co s tím bude EU dělat? Nic? A co je špatného na tom, když defakto stejný názor jako měla EU po rakouských volbách nyní vyjádřil premiér vadírané země, i když slovy poněkud drsnými? (překlad do NJ obvzláště redaktory Kronen Zeitung udělal také své) Já tedy po shrnutí všech těchto faktů musím souhlasit. EU je zde tím pokrytcem, která se nevyjadřuje, neřeší a tváří se, že se nejedná o její problém. Jedná a to velice zásadní.
0/0
22.1.2002 11:25

encores

rakouský poserové
Před nedávnem rozjeli na Slovensku jadernou elektránu Mochovce, jenž je technicky zastaralejší než JETE, ale to rakušanům nevadí, takže si myslim že JETE je jen zástěrka kvůli jejich emocím a mindrákům vůči čechům.
0/0
22.1.2002 11:16

Ing.Tomáš Balvín

Vstup do EU
Již cca před rokem jsem si z Temelína udělal takový test EU. Pokud nás Rakousko donutí s pomocí EU k odstavení Temelína nechci vstoupit do EU, protože potom by tato organizace byla od základů špatná. A jen jedna malá poznámka k rakouskému strachu z Temelína, proč jim vadí právě tento objekt, který je nový, tisíkrát prozkoušený a modernizovaný, zatímco jim vůbec nevadí Dukovany, popřípad na Slovencku Jaslovské Bohunice? Oba tyto objekty jsou jaderné elektrárny sovětského typu. Asi bych byl ochoten uvažovat o požadavku typu máte Temelím, tak zavřete Dukovany..ale to co se dnes v Rakousku děje je naprosto účelové a průhledné, a lidé kteří to podpoří svým podpisem nejsou sooudní.
0/0
22.1.2002 11:07

Marty

Vlastenci a hdri narodovci
To jim to ten nas premier vytmavil. Jeste ze mame tak skvelou vladu, ktera tak skvele haji nase zajmy! Muzeme byt hrdi nejen na ni, ale take na vsechny predchozi, az po tu, ktera rozhodla o stavbe temelina. Vsichni kdo se na teto stavbe tak bezvadne celal leta prizivovali a ubirali prostredky z jinych - mnohem pro nas narod dulezitejsich - oblasti si zaslouzi nas dik.
0/0
22.1.2002 10:43

J. Fabian

Pocty
Tak sem se podival, ze 15% nebo kolik Rakusanu chce zastavit Temelin. Co je to za pocty, ze se pote chce parlament timto zabyvat? Neni nahodou vetsina narodu proti zastaveni? Urcite nekteri nejsou rozhodnuti, ale nechci podcenovat Rakusany, ze by byli nejaci primitivni a vubec by nevedeli. Myslim si, ze my v tomto ohledu nemuzeme nic delat, chteli jsme kapitalismus, a tak se tak i musime chovat. Temelin nelze zastavit, vzdyt je to zcela bezpecna stavba, ktera nam zajisti prisun financi. Myslim, ze nase vlada a vlastne nikdo u nas, by se jiz otazkou zastaveni Temelina zabyvat nemel, spis by se meli starat o dulezitejsi veci, jak zlepsit bytovou situaci, jak omezit dopravu osobnimi automobily po mestech, zlepsit MHD, korupce, protekce.....
0/0
22.1.2002 10:40

Mivek

Referendum
Spíš mě udivuje kolik lidí se nechá zblbnout jedním korutanským mluvkou.
0/0
22.1.2002 10:18

J. J. Praha

Když VETO tak pak .....
EU se běžně nezastává nečlenské země proti svému členovi. V případě sporu ČR - Rakousko dává ale spíš najevo, že Rakušané pravdu nemají. Co je k jejich chování vede lze těžko v krátkosti popsat, ale hlavně to bude nějaký komplex uraženosti a poníženosti - co si to ti Češi tenkrát v 1918 dovolili, a v roce 1945 znova a teď zase! Miloš Zeman má pravdu, jen ji měl říci po uzavření místností s petičními archy a možná trochu víc diplomaticky, i když je pravda, že že bodrý volič, který politikaří hlavně v hospodě, moc diplomatické mluvě nerozumí. Takhle to pochopili všichni, ale že jsou idioti jim říkat přece jen neměl.
0/0
22.1.2002 9:47

marlowe

Re: Když VETO tak pak .....
Souhlasím ..., ale idioty je nenazval, tomu se "vyhnul", ale oni pochopili, že jsou :)
0/0
22.1.2002 10:29

PavelKo

Sečteno, podrženo!
V Rakousku tedy žije přesně 915 tisíc idiotů.
0/0
22.1.2002 9:42

kik

Re: Sečteno, podrženo!
Und in der Tschechei 10,2 Millionen
0/0
23.1.2002 19:34

Tomas

Pocit méněcenosti
Mějte prosím trochu ohled k rakouským občanům. Není to jistě příjemný pocit, mít tak velkolepé dějiny a zároveň být(v současnosti) pouze bezvýznamným smradem z německého hovna !
0/0
22.1.2002 9:37

Vlasta

... aby mu ta koza chcípla !
V tomto referendu se jasně projevila jedna z nejtypičtějších vlastností Rakušanů. Je to docela obyčejná typicky c.k.-maloměstká závist, podle přísloví "Když má soused novou kozu, kterou si poctivě vypěstoval, přejeme si, aby mu ta koza brzy chcípla !" - Mezi námi, silně pochybuji, že by Rakušané při svém duševním rozhledu a technické vyspělosti byli vůbec schopni podobně komplikované zařízení postavit. Oni z toho prostě mají mindráky.
0/0
22.1.2002 9:37

J. Pittner

Temelín
Přečetl jsem si předchozí příspěvky a pokud pominu ty, kde pisatel pouze předvádí kolik zná neslušných slov, dají se rozdělit na zastánce a odpůrce Temelína. No, a samozřejmě každá tato skupina bojuje za svůj názor. Ale tak to přece nejde. Myslím si, že každý problém jde vyřešit, ale každá zúčastněná strana musí trochu slevit a je tu vytoužená dohoda. Jenže tu zřejmě nikdo nechce. Ono je moc jednoduché křičet: ,,Zastavte a zbourejte Temelín!" Ale slyšel někdo jediného Rakušana říci:,,Pokud zbouráte Temelín, Rakousko bude tuto ztrátu kompenzovat! Budeme do Česka dodávat zdarma elektrickou energii o objemu, který byl schopen vyrobit Temelín, lidem z elektrárny dáme práci v rakouských firmách a to vše po dobu předpokládané životnosti Temelína! A stávající objekt elektrárny zbouráme na naše náklady a bude zde zase zelená louka!" Jsem přesvědčen, že toto asi v Rakousku opravdu nikdo neřekl a vím, také proč. Protože by pak bylo nutné utáhnout opasky vlastním občanům a to je skoro vždy konec politika, který to chce. A přátelská výměna urážek Haider - Zeman? Vždyť je to groteska! Podle mne to je pouze hra o popularitu. Nechme je být, neberme jim lopatičky, bábovičky a kbelíčky. Vždyť kdo si hraje, nezlobí! No, a věnujme tomu stejnou pozornost, jako když jdeme parkem a vidíme děti na písku. Ještě poslední věc. Pokud se jedná o vstup do EU tak si myslím, že rakouské stsky na tom nic nezmění a jak to bude, záleží jen a jen na nás.
0/0
22.1.2002 8:59

Honza

Re: Temelín
Vesměs souhlas až na jednu podstatnou věc-nemůžete přece takhle zlehčovat a přirovnávat politické invektivy předsedů vlád dvou suverénních zemí k neshodám dětí hrajících si na písku! V dějinách lidstva přece tímhle často vznikaly války!
0/0
22.1.2002 11:51

kalósek

Re: Temelín
To by mě zajímalo, kde by ti pošahanci tolik el. energie sehnali :)))
0/0
23.1.2002 23:30

MJ

A co takhle jaderné zbraně?
Určitě je správné dělat povyk z důvodu zvýšení bezpečnosti provozu elektrárny. Ale i takový proces má někde své hranice a já mám pocit, že jsme již dávno za touto hranicí. Co mne ale fascinuje je skutečnost, že celý svět je narvaný jadernými zbraněmi, které jsou primárně určeny k ničení. Nepochybuji, že stačí zatraceně málo a budeme mít na chviličku řízený globální Černobyl. Ptám se, proč Haidrovi soukmenovci, pokud jsou tak znepokojeni jaderným nebezpečím, neprotestují (a daleko intenzívněji) proti jaderným zbraním? A hned si odpovím - protože na to se jim každý vykašle, tak je lepší řvát tam, kde soukmenovce vyburcuji a budu king.
0/0
22.1.2002 8:18

J.V. CBudejovice

Když VETO tak pak ....
Dle některých výrazů v této diskuzi velmi stoupá bod varu krve Českého národa, ještě chvíli a nezbude ani již tak málo dobrých sousedských vztahů. Moc dobře nechápu jak se země tak malá nic důležitého nevyrábějící(fialová kráva Milka) bez téměř žádného nerostného bohatství(snad kromě soli), bez ropy, plynu, el. energie - prostě absolutně ale absolutně nedůležitá pro okolní svět(i EU) musí neustále takto navážet do ČR, nedivím se že to nezůstává bez povšimnutí ze strany ČR a myslím si, že metody Miloše Zemana jsou ještě velmi slušné a měkké na to jak nás neustále ponižují, osočují a obviňují, diktují a nařizují což mi opravdu připadá jako diktát fašistického Německa za druhé světové války. A EU se k celé téhle frašce staví netečně se slovy: "je to válka dvou států, ať si to vyřídí mezi sebou sami", jenomže ono to už pomalu začíná přerůstat.
0/0
22.1.2002 7:36

jéňa

Re: Když VETO tak pak ....
absolutně souhlasím! Nechápu,kde se v nich bere ta drzost s jejich národním nebohatstvím.!
0/0
22.1.2002 8:55

Patrik, Brno

Re: Když VETO tak pak ....
Přesně tak, naprosto se ztotožňuji s tímto názorem. Referendum je obrovská ostuda Rakouska a naprosté ztrapnění Rakušanů. Jen tím dokázali, že je při mezistátních jednáních nelze brát vůbec vážně.
0/0
22.1.2002 9:20

kalósek

Re: Re: Když VETO tak pak ....
No spíš tim dokázali, že jsou vážně nemyslícím snadno manipulovatelným stádem !!!
0/0
23.1.2002 23:35

Vlastimil Vedral

Dotaz soudruhu Zemanovi
Jsou ti členové jeho vlády, kteří hlasovali proti dostavbě Temelínské elektrárny (a byla to významná i když menšina) také něco jako neinformovaní idioti? Nebo naopak lidé, kteří mají skutečně místo v Evropě 21. století? Vlastimil Vedral Jizerská 18 Ústí nad Labem
0/0
22.1.2002 7:16

Rybízek

Re: Dotaz soudruhu Zemanovi
No pokud ti šašci věděli jak nahradit onu ztrátu, která by nedostavěním Temelína ČEZu a potažmo i celému našemu státu vznikla, pak ji měli přednést!!! Ovšem pokud jenom hlasovali proti jaderné energii jako takové, taj jsou to potom vážně idioti !!!
0/0
29.1.2002 1:16

Spartan

Spravne!
Presne tak, jen do nich, do tech zkurvenejch rakusaku, co se do nas kurva serou! Milosi, do nich! Co si o sobe vubes myslej, debilove, at si serou do svych kalhot! Neuveritelny! Rakusaci jste curaci!
0/0
22.1.2002 3:31

somrak

a tak dal a tak dal
V cechach se tak dlouho vse zametalo pod koberec , az ted narod o ten hrbol sam zakopnul.
0/0
22.1.2002 1:07

amalek

Fašista Haider a komunista Zeman se můžou jít vycpat.
Kdy už konečně tyto dva relikty minulosti přestanou otravovat svobodné občany střední Evropy?Takový šmejd a politický odpad sem nepatří.A já se ptám:Jak dlouho se my,národ český a de facto historicky bratrský národ rakouský,budeme učit kultuře demokracie a moderní politiky?
0/0
22.1.2002 0:54

Jirka

Důvody Rakušanů pro podpis
Jsem proti tomu, aby se začala šířit nějaká nenávist vůči obyvatelům Rakouska. Rakušané jsou stejní lidé jako my, a nemůžeme se divit, že byli zmanipulováni populistickou, byť vládní stranou na straně jedné a bulvárním plátkem, nejčtennějším deníkem Neue Kronen Zeitung na straně druhé. Snadno si něco takového dovedu snadno představit i u nás. Navíc důvodů k podpisu měli signatáři zhruba pět: 1. strach z JETE, 2. fanatická kampaň FPO a Kronen Zeitung, 3. v Rakousku žije 300 000 sudetských Němců + jejich rodiny - např. šéf poslanců Westenthaler je z takovéto rodiny, 4. vystupování premiéra Zemana a za 5. řada podpisů je od sympatizantů SPO (socdem), kteří si přejí rozkol v kabinetu a nové volby, kde by SPO zřejmě zvítězila.
0/0
21.1.2002 23:58

whiteman

Zase budou muset zasahnout hosi z U.S. Air Force
Hi friends Jestli to pujde v Rakousku takhle dal, tak docela brzy n ramci boje proti NAZIS budou muset startovat bombardery B-1, B2B a B-52 - smer Austria. USA nemohou dovolit nacistickym sracum dalsi estradu v Evrope. Proste a jednoduse U.S. AIR force provede dalsi peace-keeping mission, s tim, ze Haider neboli Hadr uvidi, kdo je na teto planete panem. Tak co, Hadr - uz se tesis jak ti budou na palici dopadat laser guided bombs MK-82 made in the USA ? My uz Ti ukazeme, ze tu svoji drzku zavres navzdy. No Hadr, a kdyz budes zvlast drzy, tak obdrzis par taktical nuclear warheads, aby mel proc rvat, az se budes s to svou sebrankou smazit v zaru nuklearniho vybuchu. Kdyby bylo na mne, tak bys ji obdrzel hned ted. What do you think about that ? We are Americans and you will need to do what we will order to you. Do you have any questions ? I hope you will understand, if not you will face severe consequences, indeed. Docela radi si do Tebe Hadr kopnem.
0/0
21.1.2002 23:48

Kladýnko

Re: Zase budou muset zasahnout hosi z U.S. Air Force
Blahopřeji, v mojí soukromé soutěži "O nejtupější mozek tohoto fóra" jsi s přehledem zvítězil! Jo a ty bombardéry máš špatně, zprávně je B-1B a B-2.
0/0
22.1.2002 10:47

Kladýnko

Re: Zase budou muset zasahnout hosi z U.S. Air Force
Blahopřeji, v mojí soukromé soutěži "O nejtupější mozek tohoto fóra" jsi s přehledem zvítězil! Jo a ty bombardéry máš špatně, zprávně je B-1B a B-2.
0/0
22.1.2002 10:56

Honza Král

Tři dobré důvody pro veto proti Temelínu
Tak tohle řekl šéf poslanců FOÖ: 1/Evropa ustupuje od atomu, 2/že politický orgán EU Evropský parlament vyzval ke zvážení odstavení Temelína, 3/čěši nazývají sudetské Němce pátou kolonou Hitlera. TAK TOHLE ZCELA VÁŽNĚ PROHLÁSÍ ZÁSTUPCE VLÁDNÍ STRANY!!!!!!! Ovšem, že Rada Evropy si vyžádala expertizu o Temelínu, která dopadla výborně, že Evropská komise vypracovala zprávu podle které v Temelíně není jediná vada, ale je třeba zopakovat některé zkoušky... Holt politici moudřejší odborníků. Nejvíc zarážející na tom že jeho vlastní vláda v dohodě z Bruselu požaduje na návrh svých vlastních expertů pouze provedení určitých zkoušek, tedy NEPOVAŽUJE Temelín za nebezpečný, pouze za nedostatečně prověřený!!!!
0/0
21.1.2002 23:10

krysar

EU a Rakousko
... kdo tu petici podepsal je kokot! Vystudoval jsem fyziku a vim, jak takovy reaktor pracuje. Jestli si nekdo mysli, ze si u nas stavime nejake monstrum na harakiri, tak je blazen. To prece neudela nikdo rozumny na svete. Skoda slov a energie na toto tema ... :(((
0/0
21.1.2002 23:01

Jonáš

Prohráváme na body
Výsledek je očekávaný - zvláště po Zemanově několikanásobném přilití oleje do ohně -, leč krajně nemilý. Na fotografii se na nás zubí jeden z největších neonacistů současné Evropy (proč, probůh, jsou sdělovací prostředky tak fascinovány "padouchy" - od Miloševiče, přes Husajna po Haidera?), ba směje se nám do očí, a my nemáme po ruce jiné zbraně než nekonečné pohradání. Pravím, nemáme jiné zbraně, neboť Zemanova cesta nikam nevede -- jak správně podotkl ve svém komentáři týdne na BBC Ondřej Štindl: my, na rozdíl od Rakušanů, nemáme své sousedy čím vydírat. Zároveň by mne ale také zajímalo, do jaké míry si Rakušané uvědomovali, co podepisují. To přeci není petice proti Temelínu, nýbrž petice, která říká, že Rakušani nepustí Čechy do EU, pakliže se nestanou vazaly a poslušnými poskoky Rakouska. Pro nás by z toho ovšem mělo vyplynout ještě jedno ponaučení: je Evropa, která je vydíratelná a ovládatelná hrstkou fanatických neonacistů, Evropou, do které bychom chtěli vstoupit? Neříkám to rád, protože myšlenka spojené Evropy je mému srdci blízká, ale přeci: není takováto Evropa pod naši úroveň?
0/0
21.1.2002 22:30

Optimista

Re: Prohráváme na body, ale ještě není konec!
Hele, netřeba hned házet flintu do žita. Přece lidovci nemusí na Haiderovu petici vůbec reflektovat. Jěště pořád mohou z koalice se svobodnými vystoupit. Akorát budou v Rakousku nový volby a Haider to v nich projede. Netřeba to hned vidět tak černě, protože znáš to, žádná kaše se nejí tak horká ...
0/0
21.1.2002 22:57

zv

Re: Prohráváme na body
Souhlasim. Narody inkorporovany do EU zradily, zrazuji, a budou zrazovat i v budoucnu. Vzdy budou sledovat sve vlastni zajmy. Vstup do EU nepokladam uz z techto duvodu za vyhodu. Zvlaste kdyz EU akceptovala Rakousko s Heiderem! Uz to ukazuje, jak nepoucitelne lidstvo je. Jsem absolutne tvrdy odpurce komunizmu a nacizmu. Prave kvuli zverstvu, ktere tyto systemy podporili a zavedli. Neni tomu ani pul stoleti! A dnes sedi tyto hovada na rozhodujicich mistech. V Cesku i v Rakousku. Misto aby sedeli v kriminale. Mate pravdu, EU se dostava tam, kde ceska republika nema co pohledavat.
0/0
22.1.2002 8:55

Robert

chyba?
nepodepsalo to náhodou téměř 1.000.000 lidí? (v titulku je 100.000) Jinak opravdu plodná diskuze...
0/0
21.1.2002 22:24

DeAth

Re: chyba?
Ne, neni, kamo. Podivej se poradne.
0/0
22.1.2002 9:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.