Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ruskou nezávislou TV-6 umlčel soud

Rusko přišlo o poslední nezávislou televizní stanici TV-6. Nejvyšší arbitrážní soud Ruské federace v pátek rozhodl, že stanice musí být uzavřena, protože není dostatečně výdělečná. Kritikové namítají, že je to další pokus ruského prezidenta Vladimira Putina zlikvidovat nezávislá média v zemi, píše BBC. Hlavním akcionářem TV-6 je totiž dobře známý Putinův kritik podnikatel Boris Berezovskij.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomáš

tunelář
zvláštní - tady tuneláře jeho typu většinou neopěvujete.
0/0
11.1.2002 21:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.