Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Izraelské buldozery se vrátily na letiště v Gaze

Izraelské buldozery doprovázené tanky se večer vrátily na letiště v Gaze a pokračovaly v demolování letištních zařízení. Během uplynulých 24 hodin je to již druhá destrukční akce, k níž Izrael na palestinském mezinárodním letišti přistoupil.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

observer,Plzeň

12. 1. 2002 21:12
Všem nedoukům
zkuste se prosím vzdělat v historii.Rěm ubohým mdlého ducha občas překračujete zákon.Hanobíte rasu atd......Vaše ubohé přirivnávání k činům wermachtu a gestapa je naprostá nestoudnost.Pan Janko a oujesky či jak se nazývají jsou mátijebové.
0 0
možnosti

Jan Jonáš

12. 1. 2002 17:18
Pro redakci MF Dnes
Děkuji za cenzuru - s Vaším pojetím informování o izraelsko- palestinském konfliktu nesouhlasím.
0 0
možnosti

Jan Jonáš

13. 1. 2002 11:08
Re: Pro redakci MF Dnes
Za obvinění z cenzury se Vám omlouvám, po půl hodině čekání mě asi chytla mírná forma paranoi - přijměte tedy mou omluvu.
0 0
možnosti

Jan Jonáš

12. 1. 2002 16:39
Pro redakci MF Dnes
Jak mám rozumět článku v MF Dnes, 12.1.2002. strana A8 "Izraelské tanky v Gaze" a zejména větě: "Všechny tyto akce (Izraele) jsou očividnou odvetou za středeční atentát, při němž dva obyvatelé Rafáhu na hranicích pásma Gazy zastřelili čtyři izraelské vojáky." V iDnes jsou tito "obyvatelé" popsání trochu jiným způsobem, coby ozbrojenci v policejních uniformách vyzbrojení kalašnikovi a granáty. Nejspíš to vypadá tak, že je podle MF Dnes takové jednání a vybavení pro obyvatele Rafáhu obvyklé - pak se není co Izraelcům divit pro jejich plošné odvety (iDnes spíše používá pojem msta, mstění se apod.). Nebo je to takové plíživé ovlivňování české veřejnosti - podívejte se na ty Izraelce, zoufalí obyvatelé (= civilové) položí své životy ve svém spravedlivém boji s okupanty a oni se jim mstí takovým neadekvátním způsobem. No co bychom jiného mohli od těch Izraelců = Židů očekávat, že? Takže mmilá MF Dnes v německých rukou, pro koho píšete, ve jmenu čeho nám tu v Čechách dělát mediální politiku? Máme si spojovat válečnou politiku hitlerovského Německa vůči Židům s tou současnou, nenápadnou a plíživou? Jste-li na něčí straně, budiž, ale pište otevřeně a ne zákeřně!!
0 0
možnosti

Cic

12. 1. 2002 11:09
Opravdu chteji Palestinci mir?
Vsem obhajcum Palestincu : Nevim jiste, jestli tomu vazne verite, ale Palestinci sotva zosobnuji nevinne obeti: 1) probehlo uz mnoho mirovych jednani (napr. Camp David - 1978) a ustupky nabidl POUZE Izrael, 2) nebyl to Izrael, kdo provedl agresi v letech 1967 a 1973 (tj. Sinajska a Jom Kipurova valka): obe valky zacaly arabsti spojenci Palestincu, 3) neni to Izrael, kdo pouziva teroristicke metody, ale Palestinci. Palestinci napadaji CILENE izraelske civilisty teroristickymi utoky HAMASu, HIZBALLAHu, Isl. dzihadu, FATAHu, atd. To Izrael CILENE nedela. Jestli ma byt jednani o miru, je to dost tezke v situaci, kdy ten, kdo proklamuje mir, vyhlasuje primeri, verejne podporuje pokracovani utoku behem primeri a neni schopen a NECHCE utoky zastavit (Arafat). Izrael uz mu kvuli tomu davno neveri. Nemuze mu verit! Jen sliby, sliby, sliby bez cinu! Cilem Arafata i HAMASu a spol. je zmasakrovat vsechny Izraelce do posledniho muze, zeny, ditete. A na zaver: Mimochodem, ciste hypoteticky, kdyby teroriste CHTELI POVRAZDIT celou Vasi rodinu, popr. celou CR, asi tezko byste je podporovali. Je dost odvazne podporovat nekoho na urovni "legendarniho" Bin Ladina!
0 0
možnosti

Michal Janko

12. 1. 2002 11:08
Stále žívé myšlenky.. :-(
Nemám slov. Už potolikáté. Jak funguje novodobý fašism, je jasně vidět na téhle zaslepené diskusi: Palestinci, stejně tak jako Židé, dostali po skončení druhé světové války od mezinárodního společenství přiděleno území k vytvoření vlastního státu. Izrael se zformoval rychle, jen co je pravda, a jeho prvním krokem bylo zabrání území Palestiny. Okolní arabské státy nechtěly "vetřelecký" a usurpátorský Izrael uznat. O morálních hodnotách a principech novodobých Izraelitů svědčí mj. egyptsko-izraelská válka či okupace Libanonu (v obou případech byl agresorem jednoznačně Tel Aviv). Zpátky k fašistické analogii: Opravdu si, vážení příznivci americko-izraelské politiky myslíte, že mezi situací, v níž se dnes nacházejí Palestinci, a situací, v níž se nácházeli Češi za protektorátu je velký rozdíl? Kde je hranice mezi terorismem a partyzánstvím? Kdo má právo hrát si na soudce? Kdo, který národ, naopak nemá právo žít ve vlastním státě?
0 0
možnosti

Frankie

12. 1. 2002 13:05
Re: Stále žívé myšlenky.. :-(spíš živé, ne?)
Tady si trošinku pleteme pojmy s dojmy, není liž pravda? Jediné, co je pravda a s čím souhlasím je, že Izraelci i Palestinci dostali přiděleno území pro svůj stát. Jakmile však v květnu 1948 vytáhl poslední britský voják z této oblasti paty, následoval vpád okolních arabských států (Sýrie, Irák, Jordánsko, Zajordánsko, Egypt) do Izraele. Cílem bylo zničit Izrael a při té příležitosti si nahamonit trochu toho území pro sebe. Izrael měl jediné štěstí v tom, že arabské státy byly nejednotné a nekoordinované a každý sledoval své zájmy. Jednomu šlo o Jeruzalém, druhému zase o Golany, třetímu o příhraniční oblast se Zajordánskem apod. Díky tomu také Izrael válku vyhrál. Palestina jako samostatný stát nikdy nevznikla nejen proto, že Izrael v této válce zabral část území přiřkuného Palestincům, ale hlavně proto, že co nezabral Izrael, to si rozebraly zmíněné arabské státy. A pokud jde o českou analogii, tak ta docela sedí, pokud si do role Izraelců dosadíme Čechy, do role Palestinců Sudeťáky a do role okolních arabských zemí Hitlerovu Třetí Říši.
0 0
možnosti

Bad Boy

11. 1. 2002 21:07
ZTRÁTY
V roce 2001 izraelské bezpečnostní jednotky zabily 345 palestinských civilistů. Mezi nimi zahynulo 38 palestinských dětí mladších 15 let. Od začátku Intifády al-Alsá (29. září 200) bylo zabito celkem 582 neozbrojených Palestinců. Palestinci v roce 2001 zabili 65 izraelských civilistů. Šest zabitých izraelských dětí bylo mladších patnácti let.Od zahájení druhé intifády zahynulo na Okupovaných územích celkem 83 izraelských civilistů. Izraelské bezpečnostní složky v roce 2001 dále zabily 103 členů palestinských ozbrojených složek. Palestinci zabili 21 příslušníků izraelských bezpečnostních sil. -Prevzato z http://www.infoservis.net- JEDINÉ co může pomoci,jsou mezinárodní jednotky,jejich vyslání ale vetovaly USA(už podruhé).Tyto jednotky by snad zabránili Izraeli ničit civilní cíle a zabíjet civilní obyvatelstvo.
0 0
možnosti

Kosta

11. 1. 2002 21:49
Re: ZTRÁTY
Jediné řešení této situace je, že se ty lidské bestie vyvraždí mezi sebou.
0 0
možnosti

Rádě

11. 1. 2002 13:08
Můj názor
Tam nebude nikdy klid. Taky mi vadí ten rozdílný postoj USA. V Afgánistánu mají plnou hubu boje proti terorismu, protože se to dotklo jejich země a jejich občanů, ale že Palestinci se vůči Izraelcům chovají úplně stejně, to nevidí a ještě důležitě kážou Izraeli, jak špatně se to vůči neviňátkům Palestincům vlastně chová. Druhá věc je, že Izrael stejně tímhle ničeho nedosáhne. On to ví, ale nic jiného mu už nezbývá, protože kdyby nic nedělal, byl by všem pro smích.
0 0
možnosti

JV

11. 1. 2002 14:50
Re: Můj názor
Kdybys nekecal nesmysly. Kdo si myslíš, že je nejvěrnější spojenec Izraele a kdo Izrael masivně sponzoruje?
0 0
možnosti

Jakub

11. 1. 2002 13:06
Prirovnani ?
Jo,z domu,kde vsichni klidne odpocivaji uprostred noci a najednou se z niceho nic objevi vsude kolem tanky plne ozbrojencu se utika asi stejne snadno jako z koncentracnich taboru. Nevidim rozdil mezi strachem, beznadeji a bolesti palestinskych a izraelskych civilistu. Hodne zdaru, hosi Izraelsti, mozna se historie vraci, ovsem tentokrat uz rozhodne nejste jen na strane obeti...
0 0
možnosti

Stonewall Jackson

11. 1. 2002 15:13
Re: Prirovnani ?
Až by mi slzy vystříkly dojetím, nevědět, že noc předtím si tam palestinští teroristé brousili nože.
0 0
možnosti

Veronika

11. 1. 2002 12:54
A co dal??
Neverim, ze svou soucasnou agresivni politikou dojde Izrael k reseni konfliktu.Valka s civilisty je z pohledu armady urcite nejjednodussi reseni. Srovnat se zemi 70 domu, vyhnat na ulici zeny a deti.To dokaze opravdu jen "silny a odvazny" chlap.Pokud meli podezreni ci dukazy o tom,ze ony domy jsou doupata a skryse pro palestinske ozbrojence, mohli zvysit pocty hlidek, zavest zakaz vychazeni, zvysit kontroly na ulicich. Stalo by to ovsem vice premysleni. Myslim ze si Izrael timto krokem zavaril na jeste hlubsi nenavist ze strany Palestincu. Snaha branit svuj dum, svou rodinu a chranit zivoty svych blizkych se povazuje za moralni ve vsech kulturach. Smrt nevinnych lidi jeste nikdy nikomu stesti a pokoj neprinesla.Premitanim o minulych krivdach a sve vlastni bolesti jednaji Izraelci uplne stejne jako jejich nepratele.
0 0
možnosti

Dolfik

11. 1. 2002 19:22
Re: A co dal??
A co dal?? No, myslim, ze bys mela pro zacatek denne sledovat zpravy ze sveta. Podle nesmyslu co pises, ctes noviny mozna jednou za tri mesice. Jinak bys vedela, ze vetsina palestinskeho uzemi je pod samospravou palestincu. Jak by tam Izraelci meli zvysit pocty hlidek, zavest zakaz nocniho vychazeni, zvysit kontroly na ulicich??? To ma delat palestinska policie, ale ta misto toho sama utoci proti Izraelcum. Myslim, ze vice premyslet bys mela ty, nez prezentovat svoji ubohost na netu.
0 0
možnosti

nununu

11. 1. 2002 12:41
domácí vs hosté
A budou tam mít taky růžový sad? Je mi to nějaké povědomé, I u nás kdysi někdo zastřelil jednoho CIZINCE a taky se bouraly domečky, a bylo jich dost podobně. Kdypak začnou židé vyvražďovat vesnice původního obyvatelstva? Vlastně už začali.A mají se kde učit.Z vlastní zkušenosti. Tenkrát ale u zdi stály oni.
0 0
možnosti

Beny

11. 1. 2002 12:44
Re: domácí vs hosté
Opravdu tam stali s tvrdym y ?
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Mohly by hlídat tisíce dětí. Většině z dětských skupin ale stát nedá peníze

26. dubna 2024

Premium Míst pro děti ve školkách je zoufalý nedostatek. Státu se pro letošek přihlásilo 180 lidí z...

Izraelský ministr Ben Gvir měl nehodu, auto po nárazu skončilo na střeše

26. dubna 2024  19:04

Izraelský ministr národní bezpečnosti Itamar Ben Gvir měl autonehodu ve městě Ramla ve středu země....

EU se od zemí jako Česko naučila hodně o Kremlu i Putinovi, řekla Leyenová

26. dubna 2024  18:09,  aktualizováno  18:29

Díky hořkým zkušenostem, které mají země ze středu a východu Evropy se Sovětským svazem, se...

Zkusil unést hocha ze školky, vydával se za jeho matku. Mladík dostal rok vězení

26. dubna 2024  18:16

Nejprve telefonicky a poté i osobně se čtyřiadvacetiletý muž snažil vynutit si vydání chlapce z...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.