Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Svobodná Evropa: Stěhovat se nechceme

Ještě nikdy se představitelé Rádia Svobodná Evropa nevyjádřili tak jednoznačně: stěhování světového ústředí stanice z Václavského náměstí v Praze na bezpečnější místo je pro ně nepřijatelné. Budovu rádia však bezpečnostní služby považují za možný cíl teroristického útoku v České republice.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bobek

11. 1. 2002 14:49
Pohodli vs. bezpecnost vs. buhvico
A napadlo vas chytraky, co rikate aby RFE vypadlo, ze z pobytu RFE u nas mame nejen dobre jmeno ve svete ale i nekolik miliard rocne, ktere tady RFE utrati za vsechno mozne od taxiku pres tramvajenky a najmy bytu a domu pro jejich zamestnance a novinare, pres najmy za ostatni prostory ktere si pronajimaji v centru az po nemale dane? Vzdyt nas bude mit celej svet pro smich, ze se jako jedini bojime teroristu a vyhanime neco, co nam prinasi radu pozitivniho. To by pak mohli trebas v anglii prestehovat celou vladu vcetne Blaira z Downing Street 10 nekam na izolovany ostrov, protoze v centru Londyna je prilis riskantni mit neco, co kvuli svym nazorum, akcim v afghanistanu a boji za demokracii vzbuzuje prilis pozornosti teroristu.
0 0
možnosti

volič

10. 1. 2002 8:42
Radio SE
0 0
možnosti

jiwo

9. 1. 2002 20:54
Host v. hostitel
Souhlas. Jsem-li nekym pozvan do jeho domu, vzdy se snazim nabidnout nejake reseni v pripade, kdy citim, ze memu hostiteli zacinam pusobit svoji navstevou jakekoliv problemy, pomijejic dokonce byt jen hypotetickou moznost ohrozeni hostitele. Domnivam se, ze to je moralni povinnost kazdeho hosta, byt zde hovorim o idealnim stavu spolecnosti. Pak je, samozrejme na hostiteli, aby mi v pripade, ze akceptuje muj navrh, on na oplatku podal pomocnou ruku (zde pravdepodobne nalezeni jineho vhodneho objektu, ci maximalni pomoc pri stehovani). A uz vubec nechapu pristup p. prezidenta RFE Dineho, ktery se (udajne) nechal slyset, ze "Neni nic pohodlneho pracovat v teto budove. My nehledame pohodli, ale pohostinstvi." Nedokazu si predstavit, ze bych jako host rekl hostiteli, ze se citim krajne nepohodlne. Pokud by tomu tak skutecne bylo, pak se pokusim svoji "krajne nepohodlnou" navstevu co nejdrive ukoncit sam a pripadne nekdy priste si na toto tema se svym hostitelem pohovorit v uvolnenejsi atmosfere ci v prihodnejsi situaci, abych jej neurazel v jeho vlastnim dome. Takze muj nazor je takovy, ze obe strany se v teto situaci chovaji jako naprosti hulvati.
0 0
možnosti

jiwo

9. 1. 2002 20:54
Host v. hostitel
Souhlas. Jsem-li nekym pozvan do jeho domu, vzdy se snazim nabidnout nejake reseni v pripade, kdy citim, ze memu hostiteli zacinam pusobit svoji navstevou jakekoliv problemy, pomijejic dokonce byt jen hypotetickou moznost ohrozeni hostitele. Domnivam se, ze to je moralni povinnost kazdeho hosta, byt zde hovorim o idealnim stavu spolecnosti. Pak je, samozrejme na hostiteli, aby mi v pripade, ze akceptuje muj navrh, on na oplatku podal pomocnou ruku (zde pravdepodobne nalezeni jineho vhodneho objektu, ci maximalni pomoc pri stehovani). A uz vubec nechapu pristup p. prezidenta RFE Dineho, ktery se (udajne) nechal slyset, ze "Neni nic pohodlneho pracovat v teto budove. My nehledame pohodli, ale pohostinstvi." Nedokazu si predstavit, ze bych jako host rekl hostiteli, ze se citim krajne nepohodlne. Pokud by tomu tak skutecne bylo, pak se pokusim svoji "krajne nepohodlnou" navstevu co nejdrive ukoncit sam a pripadne nekdy priste si na toto tema se svym hostitelem pohovorit v uvolnenejsi atmosfere ci v prihodnejsi situaci, abych jej neurazel v jeho vlastnim dome. Takze muj nazor je takovy, ze obe strany se v teto situaci chovaji jako naprosti hulvati.
0 0
možnosti

jiwo

9. 1. 2002 20:54
Host v. hostitel
Souhlas. Jsem-li nekym pozvan do jeho domu, vzdy se snazim nabidnout nejake reseni v pripade, kdy citim, ze memu hostiteli zacinam pusobit svoji navstevou jakekoliv problemy, pomijejic dokonce byt jen hypotetickou moznost ohrozeni hostitele. Domnivam se, ze to je moralni povinnost kazdeho hosta, byt zde hovorim o idealnim stavu spolecnosti. Pak je, samozrejme na hostiteli, aby mi v pripade, ze akceptuje muj navrh, on na oplatku podal pomocnou ruku (zde pravdepodobne nalezeni jineho vhodneho objektu, ci maximalni pomoc pri stehovani). A uz vubec nechapu pristup p. prezidenta RFE Dineho, ktery se (udajne) nechal slyset, ze "Neni nic pohodlneho pracovat v teto budove. My nehledame pohodli, ale pohostinstvi." Nedokazu si predstavit, ze bych jako host rekl hostiteli, ze se citim krajne nepohodlne. Pokud by tomu tak skutecne bylo, pak se pokusim svoji "krajne nepohodlnou" navstevu co nejdrive ukoncit sam a pripadne nekdy priste si na toto tema se svym hostitelem pohovorit v uvolnenejsi atmosfere ci v prihodnejsi situaci, abych jej neurazel v jeho vlastnim dome. Takze muj nazor je takovy, ze obe strany se v teto situaci chovaji jako naprosti hulvati.
0 0
možnosti

jiwo

9. 1. 2002 20:53
Host v. hostitel
Souhlas. Jsem-li nekym pozvan do jeho domu, vzdy se snazim nabidnout nejake reseni v pripade, kdy citim, ze memu hostiteli zacinam pusobit svoji navstevou jakekoliv problemy, pomijejic dokonce byt jen hypotetickou moznost ohrozeni hostitele. Domnivam se, ze to je moralni povinnost kazdeho hosta, byt zde hovorim o idealnim stavu spolecnosti. Pak je, samozrejme na hostiteli, aby mi v pripade, ze akceptuje muj navrh, on na oplatku podal pomocnou ruku (zde pravdepodobne nalezeni jineho vhodneho objektu, ci maximalni pomoc pri stehovani). A uz vubec nechapu pristup p. prezidenta RFE Dineho, ktery se (udajne) nechal slyset, ze "Neni nic pohodlneho pracovat v teto budove. My nehledame pohodli, ale pohostinstvi." Nedokazu si predstavit, ze bych jako host rekl hostiteli, ze se citim krajne nepohodlne. Pokud by tomu tak skutecne bylo, pak se pokusim svoji "krajne nepohodlnou" navstevu co nejdrive ukoncit sam a pripadne nekdy priste si na toto tema se svym hostitelem pohovorit v uvolnenejsi atmosfere ci v prihodnejsi situaci, abych jej neurazel v jeho vlastnim dome. Takze muj nazor je takovy, ze obe strany se v teto situaci chovaji jako naprosti hulvati.
0 0
možnosti

Rosta

9. 1. 2002 17:39
ta budova
Ta budova je komunisticka ohavnost a je uplne jedno, jestli tam sedi poslanci nebo radio ... nejlepsi by bylo provest demolici a na miste nechat park.
0 0
možnosti

Adam

9. 1. 2002 13:18
Ceska povaha
To jak si prejeme uklidit RFE do "bezpecneho" koutu jen vypovida o nasem pristupu k celosvetovemu konfliktu. Uz jsme taci, nechceme se v nicem moc angazovat a hrajem si na mrtveho brouka. Rikame si Och, vzdit na nas spadne letadlo, prijdeme o hl. komunikaci Prahy a o muzeum a rozmacka nam to vlacky, ale kdyz se zbavime RFE tak se nam nic nestane a budem v suchu! Tak z toho mi je smutno, kdyz zapominame co dluzime RFE, a U.S.A. - jsme zbabelci! Pokud presunem RFE do nejakeho vojenskeho prostoru, tak se budeme mit zase za co stydet.
0 0
možnosti

Snehulak

9. 1. 2002 13:49
Re: Ceska povaha
Mno, pozor, existuji specificke pripady, kdy se eventualniho nebezpeci na rozdil od ostatnich nebojime. Takovej Temelin treba - umime bezvadne sami sebe presvedcit jak je uzitecnej a jak zadna potencialni havarie vlastne nehrozi, a jak jsou Rakusaci zmateni ze nevi ze se nic nestane. Proste je v tom ten zasadni rozdil, ze z Temelina by jsme radi meli nejakej zisk a z RFE uz pro nas nic nekouka. Tak co nas ma co RFE jeste ohrozovat, kdyz uz ji nepotrebujeme. At tahnou...
0 0
možnosti

Michi

9. 1. 2002 11:03
Hrdinové !!!
Jó Amíci - to jsou hrdinové a hoši na správných místech. Ovšem pouze v případě, když se jich to přímo nedotýká. Podpora válečných konfliktů na územích, která jsou vzdálena tisíce kilometrů od USA - samozřejmě je to přece v zájmu Spojených států a civilizace. Masívní propaganda a reklama zásluh armády - samozřejmě je to přece ochránkyně lidských práv. Je velmi jednoduché vybombardovat vesnice, kde zemře mnoho nevinných dětí a je taky velmi prosté dělat gesta, která by ve svých důsledcích znamenala zničení historicky velmi cenného centra jednoho z nejkrásnějších měst na světě. Ale amíci budou zase úžasní, vždyť jim se zas tak moc nestane.
0 0
možnosti

Datel

9. 1. 2002 15:10
Re: Hrdinové !!!
Tedy ciste technicky vzato - jak by jste si predstavoval, ze by mel vypadat terristicky utok ktery by spolu s RFE znicil taky centrum (+ ty opevovaci privlastky ) Prahy ? :O)
0 0
možnosti

Tomáš Marný

9. 1. 2002 11:00
Zrušte blokádu.
Tolik arogance bych od pracovníků RSE nikdy nečekal. Zrušte okamžitě blokádu kolem budovy RSE. Když si její pracovníci neváží naší péče, nechť čelí případnému útoku sami. Nevím proč tahají peníze našich daňových poplatníků, abychom zajistili bezpečnost někomu, kdo o ní vlastně nestojí. Rozhodně by se tato instituce dala lépe ochránit a zabezpečit mimo hlavní město. Aroganci vidím v tom, že pan T. Dine si nechce připustit, že v případě teroristického útoku na jejich budovu by zahynulo spoustu nevinných lidí, kteří by se zrovna nacházeli v jejím okolí. Co ostatně by jsme chtěli čekat od organizace podporované vládou, která v boji proti terorizmu bombarduje tisíce nevinných lidí, kteří ani nevědí, kdo to je Usáma bin Ládin nebo kde leží New York. Navrhuji přestěhovaat RSE přímo do USA.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Írán zaútočil na Izrael. Armáda zachytila většinu střel, pomohli spojenci

13. dubna 2024  20:38,  aktualizováno  14.4 8:54

Sledujeme online Írán vyslal na Izrael desítky bezpilotních letounů a také rakety. Je to odveta za útok na íránský...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Rusové zničili Ukrajině elektrárnu, Polsko kvůli útokům vyslalo stíhačky

11. dubna 2024  8:15,  aktualizováno  12:37

Sledujeme online Rusko v noci na čtvrtek podniklo rozsáhlý útok na energetickou infrastrukturu ve čtyřech...

Z léta opět do mrazů. V příštím týdnu bude i sněžit, varují meteorologové

11. dubna 2024  16:11

Léto se ještě zdaleka neblíží. Upozorňují na to meteorologové a dodávají, že podle všech modelů do...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Ozbrojenci vtrhli do domu a svázali podnikatele s rodinou, zřejmě šlo o mstu

12. dubna 2024  9:44,  aktualizováno  15:08

Policisté z Česka i Německa pátrají na Domažlicku po ozbrojencích, kteří v noci na dnešek přepadli...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Osvětimská selekce v režii Facebooku: Snímky obětí označila za nahotu i násilí

18. dubna 2024

Premium Pokud jste si někdy lámali hlavu, jak se stalo, že vaše příspěvky na Facebooku byly zablokované,...

Sociální sítě jsou nepřítelem hospody, říká šéf obchodu z Prazdroje

18. dubna 2024

Premium Dříve se v hospodě vypilo na jedno posezení více piv, ale byly to spíše desítky. Dneska naopak...

Kansas láká migranty z New Yorku na práci. Zaměstnáme každého, slibuje

18. dubna 2024

„Chcete práci? Přijďte k nám!“ S takovým vzkazem se obrátil starosta Kansas City Quinton Lucas na...

Měsíc bez starostí s BEBELO® Milk 2: Vyhrajte zásobu mléka pro miminko
Měsíc bez starostí s BEBELO® Milk 2: Vyhrajte zásobu mléka pro miminko

Zajistěte svému miminku to nejlepší hned od začátku s BEBELO® Milk 2, které je pečlivě vyvinuté pro harmonický růst a vývoj vašeho dítěte. Mléko...