Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nova dostala pokutu za Peříčko

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání dala televizi Nova pokutu za to, že odvysílala upoutávky na erotický pořad před 22. hodinou. Televize o loňských Vánocích zařadila poutání na pořad Peříčko do dopolední pohádky. To jí bude stát 300 tisíc korun. Dalších 150 tisíc má Nova podle mluvčího rady Pavla Baráka zaplatit za upoutávku v hlavním vysílacím čase.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

badzus

bordel....
Jiný název pro dění kolem Novy mě nenapadá. Kdykoliv se ten hajzl Železný dopustí nějakého podvodu - nebo na něj nějaký vyplave, jsou velmi silné tlaky - zejména od ODS - ututlat celou aféru pěkně do ztracena. A kvalita pořadů nabízených TV Nova??? Mizérie, mizérie, 1000x mizérie.
0/0
2.5.2002 18:00

zab

Hrůza
Peříčko se mi jeví jako stupidní pořad,nicméně diskuze o tom, jak ovlivňuje erotika a násilí v televizi psychiku mládeže bude ještě dlouhá a podle mě bezvýznamná. Myslím, že je to jak s drogou či alkoholem : záleží na osobních dispozicích každého člověka. Někdo skončí u cigarety a dál prostě nepůjde, někdo se denně ožírá, ale tvrdší drogu nevezme a někdo kouká na porno a může být i věčný panic, rozhodně nemusí jít lovit do parku.Chtěl bych podotknout, že jsem nikoho nesežral, břicho nerozpáral, oči nevypíchal a nikoho neznásilnil. A to mi vyprávěli od útlého mládí horory typu Perníková chaloupka, Otesánek, Karkulka ....
0/0
2.5.2002 10:03

Krutas

Ja chci Esmeraldu...
 a taky at do te ubohe slataniny pridaji nejaky ten sex. Pak by to byl teprve trhak pro Novu. Jo a strilet by se tam taky mohlo a taky Arnolda nebo Ramba. A vysilat to "V Prave Poledne" a v materskych skolkach 
0/0
2.5.2002 3:47

Vorel

Pleteme moc věcí dohromady,
jestliže někdo poruší pravidla hry má dostat žlutou kartu (v tomto případě vysokou pokutu a upozornění, že v případě opakovaného porušení pravidel přijde o licenci !!!). Pak bude pokoj. To se týká upoutávek na sex, násilí atd. Pravidla musí být jasná předem a každý si pak rozmyslí, zda je bude porušovat. Pokud se týká Novy, každý má právo si vybrat, který kanál bude sledovat. Nenadávajte, že máme v Čechách jenom čtyři. V Německu nebo USA jich mají daleko více, ale stejně jsem kolikrát televizi vypnul, neboť jsem si nevybral a sáhl raději po knize nebo sexu. Pokud se týká sexu, nemrzačme přírodu, všechno má své meze a řády a vždy se to lidstvu nějakým způsobem vrátí. Růst populace s Peříčkem nemá ale vůbec nic společného a je to ubohost sama. Tímto vývojem však musíme projít - viz německé Lederhosen. Pokud se týká násilí platí, že násilí plodí zase jenom násilí. Je jedno, zda jde o aktivní nebo pasivní účast. Zde, jako ostatně ve všem je nutno hledat vše ve výchově, předevsím v rodinách. A tady je náš největší dluh: Učit děti rozeznávat obilí od plev. Primitivismus, ať přichází odkudkoliv ještě nic dobrého nezplodil.
0/0
1.5.2002 22:08

Pavel

Nevim co je na tom špatného :-)))))
Sex sex sex sex to je prece přirozené a nic pohoršujícího na tom nevidim.
0/0
1.5.2002 9:16

Nekdo

Re: Nevim co je na tom špatného :-)))))
Souhlasím, lepší něž kdyby tam pouštěli ukázky na něco akčního a hned druhej den by nějakýho školáka napadlo vystřílet školu:)))))
0/0
2.5.2002 12:03

Nova kazí vše

Již léta Nova nejenže spolupracuje s politiky ODS, ale tuto stranu napodobuje i v těchto podrazech. Moc by se mi ulevilo, kdyby Nova vůbec nebyla.Ale jak řekl kdysi chytrolínek Železný(v obdobném smyslu), že blbý národ potřebuje blbou TV. Je mi líto, že tento tým většiny neprofesionálů pořitahuje tolik lidí. Nova vychovává uměle hvězdy z těch,co na to nemají a poté je prezentují jako skutečné hvězdy. Je to nechuť.Chce se mi zvracet i z celé marketingové strategie Novy, nedokážu si najít snad ani jeden pořad, který by mne oslovil, počíbaje Snídaní s Novou po opakování Áčka v noci. Asi jsem náročnější... A nejsem naštěstí sám. Ale chápu, že pro otylou rodinku na periferii města, zvyklou jezdit do Carrefouru v neděli na nákup sta kil pokrmů je to to pravé...Ještě, že se v tomto státě najdou i lidi, kteří s Novou nechtějí mít nic společného. (Ale je jich hodně málo)
0/0
1.5.2002 8:30

jerry

Re:
0/0
1.5.2002 11:44

saduc

Ach, ten hnusný sex !
Tak teď už vím, proč jsou dnešní děti takoví bezcharakterní parchantíci. Je to upoutávkama na erotické pořady ! No to je přece jasný !
PS: jinak mě vždycky dostane, když nějakej blbeček začne o někom psát, že "přestože neznáte ani gramatiku, klidně se veřejně vyjadřujete". To je fakt hustý.
0/0
1.5.2002 8:25

Petr

Re: Ach, ten hnusný sex !
Tys trefil "hřebíčkem o hlavičku"!!!
0/0
1.5.2002 11:57

Petr

Odpornost není ani sex nebo násilí ve filmech, odporná je nenávist
 Je zajímavé, jaké názory šíří někteří "spravedliví".  Ta nenávist ke všemu co se jim nezdá dostatečně cudné, "pravdivé", spravedlivé, zlořádotepné...... Doufám, že to je léčitelné, protože značná část zdejší populace je evidentně zasažena tímto virem.  Je přece tak krásné být jedinými spravedlivými a vše odsuzovat.  Můžeme si pak připadat takoví dokonalí a lepší.......přestože neznáme ani gramatiku, klidně se veřejně vyjadřujeme k věcem, o kterých nic nevíme........
Hlavně že máme ty jedině správné názory, kterými zachráníme svět. Nebo si jej alespoň podřídíme. My jsme přece ti nejlepší, máme proto výsostné právo naše názory šířit a hlavně bránit ostatním v jejich bludech. Proto se přece kažý musí nám, "morální" většině podřídit. A nechce-li, jeho chyba.  Ohněm a mečem - vlastně - co to říkám - naším pevným morálním postojem je donutíme, aby byli jako my - spravedliví. Pak ubožáci pochopí hloubku své zkaženosti a změní se naší zásluhou v nám podobné. A budou pak mít i právo na vlastní názory, tedy na naše názory. A když nepochopí, když se nepodřídí, je přece naším právem odsoudit každého z nich za to, co si myslíme že špatného udělal, udělá, nebo udělat mohl. Nebo co na nás samotné dosud "neprasklo".  A tak i nejhorší zločinec dojde našeho odsouzení a tedy zaslouženého potrestání. A není horších lumpů než těch, kteří myslí svobodně a nezávisle. Ti totiž ohrožují naše hodnoty, protože nemají úctu k našim "prověřeným" hodnotám. A jaké že to jsou hodnoty? Na tom přece nezáleží, když jste Spravedlivý.  
0/0
1.5.2002 8:14

jan dvojty

Kazdy 8mi lety uz skouknul alespon' jedno hard core porno, a tak jim pericko tezko otevre oci
Na co si to ta rada hraje???
Sex a porno je vsude a specialne mezi detma, bylo tomu tak i za komousu a tak nevim o co se snazi. Sex ve meste a pericko tezko nekomu ublizi, spis pouci...
0/0
1.5.2002 7:56

Jirka

Re: Kazdy 8mi lety uz skouknul alespon' jedno hard core porno, a tak jim pericko tezko otevre oci
Máš děti kreténe? Pokud ne raději je ani neměj vole.
0/0
2.5.2002 6:08

petr pan

je to málo
částka je malá a přichází pozdě za tu dobu si mohli dělat stále co chtěli a nic se jim nedělo. Upoutávky na erotiku a drsné filmy by vůbec neměli být před 20 hod. V tuto dobu většina rodičů nekontroluje uporně co děti sledují ale večer už ano. ČÁSTKA JE SMĚŠNÁ A JEN MĚ UTVRZUJE O ZKORUMPOVANOSTI . to měla nova ihned z reklamy zpět. To neni sankce ale jen ulitba aby se nereklo.
0/0
1.5.2002 5:37

Filip

Studuju v USA a trosicku me ta reakce kolem Novy pripomina nazory ve Statech, kdy za 1) nahata zenska v televizi je spatna vec a kdyz nekdo za 2) vystreli nekomu mozek z hlavy v 10 a.m., tak je to cool film a nikomu to nevadi. Vsude jsou ty kostely-garaze a hrajou si na nejvetsi panbickare a pak najdou ty papalase v aute s prostitutkou. Cele je to na hlavu... :-(
0/0
1.5.2002 3:45

Paul

Re:
Ziju v USA a potvrzuji, ze je to na hlavu - u nas to uz zacina byt jako tady. Nasili neva, krev neva, sex vadi uplne nejvice. Nikdy jsem nepochopil, jaky je vztah mezi sexem a nasilim - tedy proc se obe stavi na roven stejnych zakazu. Nemam Novu prilis v lasce, ale ta pokuta zavani pravicackym fundamentalismem ..
0/0
1.5.2002 7:12

Petr

Vášnivé reakce ode všech...
Přečetl jsem většinu příspěvků a cítím, že téma zasáhlo citlivé místo názoru české společnosti. Skoro nikdo (kromě STROMu) nereaguje na to, zda je upoutávka na Peříčko narušování mravnosti mládeže nebo ne, ale nadávají na Novu protože je jiná, než veřejněprávní Česká Televize. Ano, je jiná. Jinak by neuspěla. A je to taky alternativa (nikoli jediná správná, jak se zde snažil někdo naznačovat) k České Televizi. Kdo nechce, ať se nedívá. Nikdo ho nenutí.
Co se týče Peříčka a jiných pořadů s erotickou tématikou, můj osobní názor je, že poněkud nesedí volání po růstu populace v České Republice, když je z televize v určitou dobu vyřazována erotika která je přímo spojená s tématem rozmnožování a zvyšování populace, a když je zároveň v té samé době podporována prezentace zabíjení (akční filmy, detektivky, zprávy atd...), které populaci snižuje. Nevím proč dění kolem daru vzniku nového života narušuje mravnost mládeže, zatímco loupení, drancování a zabíjení formuje správného ducha nové nastupující generace. Cítím takový nesoulad....
Jo, a už 4 roky pracuji a žiji v Singapuru a Novu znám včetně Peříčka z Internetovího vysílání, filmy vysílané na Nově sleduji v originále a je tu oficiální cenzura. Tenhle doplňek je pro rejpaly (Aleši, do toho!!)...
0/0
1.5.2002 2:29

V.

Re: Vášnivé reakce ode všech...
Ahoj Petre, tvuj prispevek se mi libi. Mas zdravy nazor na vec a hlavne reagujes k problemu. Souhlasim s tebou. Take care. Z cenzurovane Australie zdravi V.
0/0
1.5.2002 3:22

Krutas

Re: Re: Vášnivé reakce ode všech...
Nic ve zlem. Jenom se zeptam,  kolik jsi videl Pericek? Ja jsem se dokazal premoct a videl asi 4 a to jenom casti.  Nedovedu si predstavit, ze by se nekdy neco podobneho objevilo v Australske TV. Nejsem zadny puritan ani slusivka, ale co je moc je moc. Me osobne to s tim Perickem pripada jako s BUZERANTAMA. Ti musi taky kazdemu vnucovat, ze jsou buzici. Ja na druhou stranu nikoho nenutim poslouchat, ze jsem hetrosexual a ze mam rad zensky a jsem na to hrdy. Nikomu to ale na rozdil od buzerantu, necpu do krku. A na pericko jsem se nedival ani kdyz jsem mohl. Proste tak nejak prestoze mam rad zensky, tak nemam rad kurvy a porno. That is all
0/0
1.5.2002 5:48

Petr

Re: Re: Re: Vášnivé reakce ode všech...
Peříčka jsem viděl asi tři a přiznám se, že mi to stačilo. Zpočátku to byl více diskusní pořad s erotickou tématikou, v poslední době spíš erotická show bez vkusu. Ale jak jsem již napsal, je to otázka zdali upoutávka na Peříčko může patřit mezi "Ty pořady, jež pokud jsou vysílány mezi šestou a dvaadvacátou, jsou způsobilé ohrozit psychický a mravní vývoj dětí a mladistvých," jak zdůvodnil rozhodnutí rady Barák. Peříčko jako takové (nemyslím obecně pořady s erotickou tématikou) bych stejně jako střílečky a jiné pořady s násilnickou tématikou rovněž nezařazoval v době, kdy se malé děti samy koukají na televizi. V případě Peříčka je to spíš otázka mého osobního vkusu a ne erotiky, ale nemůžu nikoho nutit. Naopak bych vítal, pokud by se nějaký pořad či film zabývající se láskou a s ní související erotickou aktivitou vysílal v této době. Nechci podporovat graviditu nezletilých děvčat, ale spíš hodnotu pravé lásky a vše co s ní souvisí. A opravdu silně pochybuji, že ta upoutávka "Byla způsobilá...".
0/0
1.5.2002 7:10

Karel

Re: Vášnivé reakce ode všech...
Petře ze Singapuru. Sex s s růstem populace souvisí jako soulož s vyměšování. Orgány k tomu uzpůsobené jsou hned vedle sebe a dokonce při některých sexuálních praktikách jsou tyto orgány také využívány. Přece si nemyslíš, že když všude budeme narážet na erotiku, tak se zvýší populace? Neblni. To s tím, nemá co dělat. Není nutno zdůvodňovat touhu lidí po sexu rozmnožováním. Dospělý člověk by měl vědět, že mít děti je něco jiného než souložit. Měl by vědět, že sex nemusí mít nic společného s láskou. Děti tenhle rozdíl nechápou. Ne proto, že jsou hloupé, ale proto že k tomu postupně vlastními zkušenostmi dojdou. Chceš je připravit o krásnou zamilovanost, kdy si krásně rozumějí, mají stejné zájmy a sex pomalu sám přijde?   Je dokonce velmi vzušující potkat se, bez zábran si zasouložit si a rozejít se, ale každý by měl prožít také to druhé a pak může mít děti a bude je mít rád.
0/0
1.5.2002 7:36

Petr

Re: Re: Vášnivé reakce ode všech...
Děkuji! Na takovouhle reakci jsem čekal. Samozřejmě je nechci připravit o krásnou zamilovanost. Jen k tomu dodám, že bych je ale docela rád připravil o krásný požitek z toho někam jít a někoho zmlátit, nebo si vzít flintu vystřílet gymnázium jako třeba v Eufurtu...
0/0
1.5.2002 8:34

Jirik

Re: Re: Re: Vášnivé reakce ode všech...
No ja nevim, ale ja ani po zhlednuti sebevetsich jatek, nepocituji potrebu jit a vystrilet skolu. V tech filmech bych zas takovej problem nevidel. Zdar
0/0
1.5.2002 10:18

Petr

Re: Re: Re: Re: Vášnivé reakce ode všech...
Ty jseš taky dospělý člověk. Kdežto děti, jak správně píše Karel, tenhle rozdíl nechápou. Ne proto, že jsou hloupé, ale proto že k tomu postupně vlastními zkušenostmi dojdou.
0/0
1.5.2002 11:55

Olča

A zaplatí?
Dobře jí tak.Ale nevím zda to zaplatí.Nikdo si nevšiml že NOVA všechny pořady opakuje?TELE-TELE= pouze sestřihy.Rychlé prachy=opakování,atd.I SILVESTR budou jen sestřihy z toho nej co NOVA natočila.Proč asi??!!Jsou bez peněz!
0/0
30.4.2002 23:42

Lojza

Re: A zaplatí?
Ty ses nejaka chtra! A co milionar, mate padaka a dalsi porady. Podle me jenom setri. Kdyz se na to lidi koukaj, proc by jim to nepustili znova. Nejakych par set tisic pro NOVU vubec nic nejni ...
0/0
1.5.2002 0:01

Olča

Re: Re: A zaplatí?
Milionář,máte padáka,a jinné soutěžní pořady jsou pokuď já vím financovány z těch slavných telefonů 0906....  Zda se díváš na NOVU,tak jistě i na pořad ¨Volejte .....¨.Tak někdy taky poslouchej dotaz a odpověď.A když už jsi tak chytrý,tak řekni důvod proč Nova tak šetří?Nebo jsou už líný natáčet nové pořady?!
0/0
1.5.2002 0:26

Radim

Re: Re: A zaplatí?
Nova odvysila 3 minuty reklam navic a ma to zaplaceno.
0/0
1.5.2002 3:07

Karel

Re: A zaplatí?
Chceš, aby NOVA nebyla? Chceš se zase dívat na dva cenzurovaný kanály? Když se ti NOVA nelíbí, tak se na ni nedívěj. Nechtěj nikoho likvidovat nebo nakonec zlikvidují i tebe.  
0/0
1.5.2002 7:40

petr

Re: Re: A zaplatí?
To je pecka, jak se nekdy uprostred vsech "blabolu" objevi hola pravda. Muzu pozadat o svoleni pouzivat tento slogan?
"Nechtěj nikoho likvidovat nebo nakonec zlikvidují i tebe. "
 
0/0
2.5.2002 11:52

Rosta

Mávněte rukou a
Je třeba reagovat i na zdánlivé maličkosti, jinak se může stát že vaše dítě přivezou domů ve futrálu, jak se to poslední dobou stává ve světě. Jestli jste jiného názoru Mávněte rukou a .....
0/0
30.4.2002 23:00

Vilem

To snad ne!
Nase mladez uz ma tak narusenou mravnost,ze o nejakem Pericku nemusi byt snad ani rec.Nicmene Nova tech trista litru klido-pido zaplati,hlavne kdyzn se o tom keca!
0/0
30.4.2002 22:31

Pan Kotrc

Test
0/0
30.4.2002 21:54

Pan Kotrc

Test
Vim co tim chcete rict o am.mladezi.Ja jsem nechtel am.mladez porovnavat s tou v CR.Ani vlady ani staty.Jen jsem chtel vyjadrit,ze je pro nas lepsi,kdyz mame moznost si vybrat.Tim myslim,ze Nova ma urcity kladny prisun pro divaka z hlediska-vice canaluvice moznosti.To ze se nektere porady,reklamy,moderatori nebudou vsemnekomunikomu libit,to je vec jina.Myslim si a vy se mnou jiste budete souhlasit,ze takova TV,ktera by se libila vsem neexistuje......Jsou tady dalsi prispevky,ze 15lety mladik v Tampe dole na Floride narazil do banky nebo ze postrileli spoluzaky.ANO...to je dan tehle spolecnosti.Ze se am.mladez neumi chovat-ANO dan spolecenskeho vyvoje v USA.Ja sam mam mnoho vyhrad,ale mam vyhrady i co se tyce CR.Protikladu a trestnych cinu bych jiste nasel i u nas v cerne kronice a proto se k tomu nebudu vyjadrovat.Ani to neni predmetem tehle diskuze......Chtel jsem jenom naznacit,ze kritizovat dokaze kazdy,ale pochvalit.Lide uz davno zapomneli co je to mit 2 tv canaly,mit poloprazdne obchody,nemoci cestovat a mit kolem sebe praskace v rolich ST.Maji moznost tu Novu vypnout,prepnout,tak proc to kritizuji.Nektere porady se holt libi a jine ne..Dale neverim lidem ze se na NOvu nedivaji.Mozna par jedincu,ale to je asi z jinych pricin nez ze by ji nenavideli.Lide co to tvrdi-lzou.Cesky clovek byl vzycky naladen na konzumaci......Mozna se mylim a cesky clovek se zmenil,jak uz jsem rikal 4 leta jsem tam nebyl.Pak se ale divim,ze jeste Nova nezkrachovala..............A nakonec:jeden prispevek pise,ze byl sokovan obsahem Pericka....hm,hm,hm.....Kdyz jsem se naposledy dival na Animal planet(canal o zviratech a jejich zivote) o pavoucich taky jsem byl sokovam.Chapete tu ironii???Hned jsem to prepnul-pavouky nemam rad.Nikdy by me vsak nenapadlo si stezovat,ze je to blbost vysilat porady o pavoucich.....Nekdo ma rad sex se vsim vsudy a nekdo to dela jen klasicky a nebo vubec ne...(a nebo sam pod perinou...:o).....Pardon ale nemohl jsem odolat)...Moznost vyberu tu ja rad.A tem kdo to stale nechapou,bych chtel rict,at se zeptaji svych manzelek,pritelkyn na jejich nazor a pak at se zeptaji jestli nejsou rady ze maji moznost vyberu v hygienyckych potrebach.Kazda z nich si jiste vzpomene na ty "tluste plachty",co se prodavaly za socialismu...Jo,jo ty jsou vdecne,ne jako vy! Re: Re: Re: Pouze nazor..........:) (Ales , 30 . 4 . 2002 21 : 12 ) reagovat   Mily Strome, vzdycky se mi otvira nuz v kapse, kdyz se lide jako ty nezapomenou zminit o tom, ze uz ziji X let v Americe a jak to tam je vse jine, zazracne a naprosto dokonale. Vubec nechapu, proc reagujes na deni v CR, kdyz jsi sam nebyl schopen neco udelat pro to, aby se veci zmenily. Tak se seber, bez uklizet v noci do supermarketu, makat pres den na stavbu nebo delej jinyho poskoka Amikum a NESER se do nas. Re: Re: Re: Re: Pouze nazor..........:) (Láďa , 30 . 4 . 2002 21 : 48 ) reagovat   Aleši jsi idiot a xenofobní blb, jstli ví효, co to je. Co ti vadí na tm, že něškdo žije v Americe? Měl by podle tebe žít v SSSR? Co ti udělal? Jsi vůl jak lev a běž do prdele a Petr taky  a nezapomeňte si baterku hoši je tam tma.  Re: Pouze nazor..........:) (Petr , 7 . 1 . 2002 2 : 37 ) reagovat   Je vychova a vychova, ted v USA narazil 15-ti lety kluk s letadlem do nejake budovy, aby tim vyjadril podporu Ladinovi. Jindy nejake zblble dite postrili ve skole sve spoluzaky a nikdo nevi proc. Je pozde vecer, takze se mi nechce premyslet nad dalsimi priklady. Jen si tam zustan a vychovavej, teda vlastne nevychovavej sve
0/0
30.4.2002 21:53

Tráva

Nova
by měla dostat milionovou pokutu za to, že nechala pořad o sexu moderovat takovou příšerou jako je Sonička. Ta nejen že ohrožuje mravní výchovu mládeže, dokonce i znechucuje sex dospělým.
0/0
30.4.2002 21:32

Karel

Re: Nova
Naszdar Trávo. Souhlasím s tebou. Sonička je kráva a peříčko je blbost a nhěkteří vystupující jsou pro srandu. Napsal jsem ti cosi do eutanazie, pokud se tam dostaneš.     
0/0
30.4.2002 21:39

Ludva

Nova
Vadilo by někomu, kdyby NOVA nebyla? Já myslím, že bychom to všichni přežili a mladí by si alespoň vzali nějakou tu knížku a doplnili by si slovní zásobu.
Anebo by mohla být placený kanál. Tak 1000kč za měsíc. :-))))
0/0
30.4.2002 20:55

carlos maria souza

Re: Nova
co ty se mozna bez ni obejdes/ja celkem taky/,ale podivej se na sledovanost,ta rozhoduje.Zaplatpanbu,ze doba,kdy jednotlivci lidem narizovali co se bude libit a co ne je v PRDELI!!!!
0/0
30.4.2002 21:23

Honza

Re: Nova
Peříčko je jeden z nejblbějších, co znám. Ani porno ani erotika. Nedívám se na to, ale dobře, že NOVA je. Další blbý pořady jsou, ala estrády s baviči  Novotným, Hrubešem atd.  Pokud jim dali pokutu taky dobře asi udělali něco, co neměli. Ludvo když zrušíš NOVU tak si stejně mladí knížku nevemou, ale spíše si vezmou  pervitin. Takže to máš jedno. Existence NOVY, ať je jaká je důkaz demokracie v naší zemi.      
0/0
30.4.2002 21:35

chapmanka

Re: Re: Nova
Hrubes nepracuje pro Novu.
0/0
1.5.2002 0:03

sousedik

Proc?
Chudak  zelsny, proste Pericko je nejlepsi porad to byste mely dat trochu drive, stejne dite se divaji na co chteji! Ze jo.
Nic
0/0
30.4.2002 20:13

uran235

Stručně
Pište ty příspěvky stručně, kdo to má celý číst.
0/0
30.4.2002 19:47

vasek H

Milionar = Pericko
To je absurdni blbost! Kdyz nekdo sleduje prad "Jak se stat milionarem" tomu uz asi tezko muze nejak poskodit dusevni nebo moralni nebo estetickou integritu nejake Pericko.
0/0
11.4.2002 14:45

xxx

Re: Milionar = Pericko
To píšete o mně?
0/0
11.4.2002 15:39

ja

zbytecne blbne
jo
0/0
10.4.2002 7:52

jenikcz

odp. na odpoved ...........................
Musim Vam dat za pravdu. Mate myslim vybudovany spravny nadhled nad nekterymi "sokujicimi" udalostmi v CR. Komentatori ucte se! jenikcz
0/0
9.1.2002 10:25

STROM

odpoved................
Vim co tim chcete rict o am.mladezi.Ja jsem nechtel am.mladez porovnavat s tou v CR.Ani vlady ani staty.Jen jsem chtel vyjadrit,ze je pro nas lepsi,kdyz mame moznost si vybrat.Tim myslim,ze Nova ma urcity kladny prisun pro divaka z hlediska-vice canalu/vice moznosti.To ze se nektere porady,reklamy,moderatori nebudou vsem/nekomu/nikomu libit,to je vec jina.Myslim si a vy se mnou jiste budete souhlasit,ze takova TV,ktera by se libila vsem neexistuje......Jsou tady dalsi prispevky,ze 15lety mladik v Tampe dole na Floride narazil do banky nebo ze postrileli spoluzaky.ANO...to je dan tehle spolecnosti.Ze se am.mladez neumi chovat-ANO dan spolecenskeho vyvoje v USA.Ja sam mam mnoho vyhrad,ale mam vyhrady i co se tyce CR.Protikladu a trestnych cinu bych jiste nasel i u nas v cerne kronice a proto se k tomu nebudu vyjadrovat.Ani to neni predmetem tehle diskuze......Chtel jsem jenom naznacit,ze kritizovat dokaze kazdy,ale pochvalit.Lide uz davno zapomneli co je to mit 2 tv canaly,mit poloprazdne obchody,nemoci cestovat a mit kolem sebe praskace v rolich STB.Maji moznost tu Novu vypnout,prepnout,tak proc to kritizuji.Nektere porady se holt libi a jine ne..Dale neverim lidem ze se na NOvu nedivaji.Mozna par jedincu,ale to je asi z jinych pricin nez ze by ji nenavideli.Lide co to tvrdi-lzou.Cesky clovek byl vzycky naladen na konzumaci......Mozna se mylim a cesky clovek se zmenil,jak uz jsem rikal 4 leta jsem tam nebyl.Pak se ale divim,ze jeste Nova nezkrachovala..............A nakonec:jeden prispevek pise,ze byl sokovan obsahem Pericka....hm,hm,hm.....Kdyz jsem se naposledy dival na Animal planet(canal o zviratech a jejich zivote) o pavoucich taky jsem byl sokovam.Chapete tu ironii???Hned jsem to prepnul-pavouky nemam rad.Nikdy by me vsak nenapadlo si stezovat,ze je to blbost vysilat porady o pavoucich.....Nekdo ma rad sex se vsim vsudy a nekdo to dela jen klasicky a nebo vubec ne...(a nebo sam pod perinou...:o).....Pardon ale nemohl jsem odolat)...Moznost vyberu tu ja rad.A tem kdo to stale nechapou,bych chtel rict,at se zeptaji svych manzelek,pritelkyn na jejich nazor a pak at se zeptaji jestli nejsou rady ze maji moznost vyberu v hygienyckych potrebach.Kazda z nich si jiste vzpomene na ty "tluste plachty",co se prodavaly za socialismu...Jo,jo ty jsou vdecne,ne jako vy!
0/0
8.1.2002 11:21

Tom

Re: odpoved................
Musím s Tvým názorem poněkud nesouhlasit. Na NOVU se dívám opravdu vyjímečně, pokud se jedná o sport, který bych rád viděl, nebo film, který mne opravdu zajímá. Naposledy to byl Iniana Jones. Abych jenom nekritizoval, taky NOVU pochválím. Myslím, že je nesrovnatelná, co do počtu duálních pořadů.Na rozdíl od spousty ostatních diskutujících nežiji ani v USA ani nikde jinde, kde bych měl možnost zlepšit angličtinu,takže mi v podstatě zbývá kino, rozhlas a televize.Musím přiznat, že podle mé zkušenosti je nejlepší duální zvuk.Ale to jsem odbočil od tématu, protože jsem chtěl chválit.Na druhou stranu musím i kritizovat, protože větší část vysílání je,alespoň podle mého názoru bída.Nechci NOVU ani jinou stanici rušit,ale svůj názor a kritiku snad vyjádřit mohu.Má dosavadní zkušenost byla taková, že většinou se v programech vysílaných NOVOU udávalo nějaké násilí a i když snad nejsem tak starý (31),toto není drh zábavy,který bych vyhledával.Takže patřím spíš k těm, kteří přepnou, nebo si vezmou knížku. Ale musím přiznat, že po dobu mé nemoci jsem jeden pořad na NOVĚ sledoval.Náhodou jsem kolem poledne zapnul TV a viděl díl seriálu Syn pláže (Son of the beach) a nechápal jsem. Samozřejmě, že je to sranda a především sranda, ale neumím si představovat, jak bych některý výroky vysvětloval dětem. Možná další pokuta na cestě.
0/0
1.5.2002 8:00

Jamie

Erotika
Myslím, že Peříčko působí eroticky asi jako traktor.
0/0
7.1.2002 13:04

Chytrolín

Re: Erotika
No, možná působí eroticky spíš jako rohlík, než vámi zmíněný traktor.
0/0
8.1.2002 19:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.