Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Bin Ládin předpověděl USA konec

Katarská televizní stanice Al-Džazíra odvysílala kompletní znění poslední videonahrávky s islámským extremistou Usámou bin Ládinem. Ta byla bez zpáteční adresy do Kataru poslána z Pákistánu. Radikál vyzval v 34minutovém projevu islamisty k zásahům proti americké ekonomice. Spojeným státům předpověděl brzký konec bez ohledu na to, zda budou on a jeho stoupenci živí, nebo mrtví. Muslimské společenství se totiž podle něj již probudilo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

australena

1. 1. 2002 4:06
Novy rok 2002, pro zmenu osobne
Vsem ucastnikum tohoto chatu -at uz stoji na kterekoliv strane - preji stastny a vesely novy rok 2002. Doufejme, ze bude lepsi a pokojnejsi, nez ten minuly, takze nase spory budou mit prijemnejsi namety. Alespon do budoucna, protoze minulost se zmenit nemuze. V Melbourne uz je po druhe hodine odpoledne, v Cesku po ctvrte rano a v Americe jste momentalne jeste "vloni". My jsme slavili Silvestra (New Year's Eve)u sousedu. Vzdy si vyzadaji abych prinesla tradicni "lonske" oblozene chlebicky; tedy jime je hlavne az po pulnoci aby byly skutecne lonske. Prvne s nami nebyli nasi synove, ten starsi z nich poradal svou vlastni party spojenou s oslavu dvacetin sve slecny. A ten mladsi mu pomahal. Delal v listopadu maturitu, koncem ledna se dozvi, na ktery universitni kurs se dostal. Jeho prvni volbou byla Informatika spojena s Humanitnimi vedami na Monash-ske Universite; starsi syn je v puli Mediciny na teze universite. Jeste jsme je "letos" nevideli. Mladsi syn uklizi ten po-silvestrovsky neporadek a starsi je momentalne v praci, ma castecny uvazek v samoobsluze. Jejich rodice se zabyvaji ctenim novin, hraji si s pocitacem a vubec uzivaji klidnou novorocni pohodu. Ven se jit nechce protoze leje jako z konve a je chladno. Podle kalendare tu ma byt leto, ale v Melbourne jeste nazacalo. Prosinec byl nas nejchladnejsi myslim za 145 let. Zato na sever od nas, v New South Walesu, v Sydney a okoli maji horke pocasi a hrozne lesni pozary.
0 0
možnosti

Jan

1. 1. 2002 12:32
Re: Novy rok 2002, pro zmenu osobne
Přeju vám a vaší rodině v novém roce hodně zdraví.
0 0
možnosti

Frankie

31. 12. 2001 16:06
Bobovi
Víš Bobo, mně je jasné, že přesvědčování lidí jako Honzík, Paradox nebo BadBoy bude mít asi stejný úspěch jako zkoušet přesvědčit Brežněva o potřebě vzniku živnostenského stavu v CCCP. Snažím se hlavně upozorňovat na rozpory v jejich vlastních argumentech, a jak sis všiml, příležitostí je k tomu dost a dost. Zatím jsem se na to nevykašlal, protože nechci, aby náhodný čtenář tohoto chatu (určitě dost navštěvovaného) získal dojem, že ty jejich bláboly jsou převládající názor naší populace. Dennodenně se přesvědčuji o tom, že ten 80% poměr docela sedí a že tady na chatu je to jinak, je způsobeno (jak už bylo mockrát řečeno) tím, že tito lidé by své narudlé názory nikdy na veřejnosti osobně neřekli a tady mají ojedinělou příležitost. Já (v reakci na posledních pár příspěvků) souhlasím s tím, že Američané udělali nejeden přehmat, který by se měl vyšetřit a měla by být informována veřejnost, ale není nikde psáno, že se tak nestane (a který třeba už vyšetřen byl, akorát nám na chatu o tom zapomněli dát vědět). Problém těchto lidí je v tom, že si všímají jen těch amerických a ostatní je nechávají ledově klidnými. Nikdo z nich se například neptá, kdo z ruské admirality byl pohnán k odpovědnosti za Kursk (když se konečně vyloučilo cizí zavinění), žádný z nich se nedožaduje se spravedlivým hněvem ve tváři informace o tom, který ukrajinský důstojník byl potrestán za letadlo sestřelené v Černém moři. Amíci v tom prsty neměli, takže prostě nezájem. Přemýšlel jsem, z čeho ta jejich averze vůči USA pramení. Jestli to u některých skutečně není jejich rudou orientací nebo závistí z výše platů v USA, tak mohou zřejmě mnohdy rozhodovat maličkosti. Třeba v případě Honzíka by v tom mohl být ten tlustý americký černoch, který na něho byl ošklivý.
0 0
možnosti

Rosta

31. 12. 2001 21:20
Re: Bobovi
Kursk - zahynuli vojáci, funkcí zbaveni byli velitelé námořnictva. Cizí zavinění nebylo vyloučeno - zatím se ví, že bouchlo torpédo, ale neví se proč (nebo se o tom mlčí). Rozdíl tohoto případu a případů USA je v tom, že síly USA zabily civilisty. Americkým případům je skutečně podobné to sestřelení ruského letadla ukrajinskou raketou. Také asi nebude nikdo potrestán víc než vyhozením z funkce. A Rusko to nebude mít zadarmo, oni si rádi zvýší svůj vliv na Ukrajině a tenhle případ jim hraje do krámu, až budou od Ukrajiny něco potřebovat. A opravdu se USA chtějí prezentovat na úrovni tohoto případu ? USA jsou přece demokratická špička a ne čerstvě posttotalitní Rusko nebo Ukrajina! K averzi Čechů vůči Američanům - hmm, pokud si vzpomínám na výsledky anonymních anket, tak averze panuje vůči Cikánům, pak jsou neoblíbené národy z Balkánu, ex SSSR, Vietnamci, Němci jsou už na tom lépe a Američané nikdy nebyli mezi zvlášť neoblíbenými.
0 0
možnosti

BOBO

30. 12. 2001 23:24
AUSTRALENO, FRANKIE A DALŠÍ STEJNÉHO MYŠLENÍ !!!
Myslím si , že trpělivé vysvětlování podstaty trestu USA za teroristické atentáty na USA je jako " házení hrachu na zeď " . Klasická nenávist vůči USA a západním zemím je neustále odvozována od toho , že tito dotyční se domáhají málem osobních odpovědí na svoje stupidní otázky , např. i od nejvyššího velení armády USA a ještě pokud možno dopředu , před spuštěním vlastních vojenských akcí a nebo , že jim osobně nebylo doručeno vyšetření akcí typu "lanovka", "rybářská loď" a další . Státy , kterých se to týkalo , si jistě tyto problémy vyřešily !!! Jenže nešťastné povahy - neukojená nenávist vůči USA ( Rosta a spol.), podle nichž nedokončené či ututlané případy , zanechávají u nich ne dobrý dojem - hlavně podle jejich přání a představ !!! A tak na základě svých subjektivních fantasmagorií tady neustále prezentují ty svoje dojmy !!!!!! viz. Rosta ( jde o všechny příspěvky nejen k : "Bin Ládin předpověděl USA konec" ) . Dokonce vyslovují takové zavádějící myšlenky , jako by to všechno mělo být lidem jedno , protože media o tom neinformují . Mají ovšem velkou smůlu , protože na těchto stránkách běželo hlasování po zahájení bombardování AFG a cca 80% hlasujících souhlasilo s bombardováním !!! Media určitě o vyšetování "ututlaných " případů jistě informují , ale ne na prvních stranách a palcovými titulky , jak by si tito přátelé starých pořádků přáli . Oni se totiž stále nemohou smířit s tím , že Západ a USA nejsou takový hnusní imperialisté , jak je to bolševický režim naučil a nutno říci , že dokonale , protože ani po 12 letech , se nemohou zbavit třídních nepřátel . Australeno a další , děkuji Vám za trpělivost a dokonalé vysvětlování , o co obecně a objektivně jde .
0 0
možnosti

jenda venda

31. 12. 2001 3:21
Re: AUSTRALENO, FRANKIE A DALŠÍ STEJNÉHO MYŠLENÍ !!!
No, ono je to všechno trochu jinak. To, co se snažíte vydávat za antiamerikanismus, nemíří proti občanům nebo státu USA vcelku, ale proti jistým rozhodujícím kruhům, o jejichž inteligenci lze úspěšně pochybovat ostatně jako všude na světě ....Přiznejmě si, že z kriminálního případu teroru a jeho co nejlépe vedeného vyřízení se stalo politikum, a cosi připomínající klasickou americkou honičku a lynč na někým označeného (ve stylu přiblblých měšťáků z amerického filmu Útěk a podobně ...), prostě styl chlapců od krav. Kdyby se na zmáknutí zločinců vynaložilo alespoň tolik intelektu jako vynaložili oni na tu hrůzu, ale to snad ani od vylízaných vládních a khaki mozků nejde čekat asi nikde. Dále, jsou skutečně dotyčné kruhy (nikoliv občané nebo - nedej bože - USA) tak duvěrzhodné, když jednoho z nejlepších prezidentů si raději odstřelili, anebo ten poslední musel být dosazen soudem? A nakonec ... i kdzž prohlašuji, že 11. září se stala nebývalá národní, státní, meyinárodní pohroma, nijak to nesnižuje skutečnost, že to nejhorší zažili ti mrtví, po nich jejich blízcí, a teprve pak za dlouho cosi jako nejaká instituce.....nevím jestli chápete - ti, co přežijí válku, sice dotávají metály, ale zřejmě nebyli vystaveni takové nehodě, jako ti padlí....A v tomto jsou si všichny oběti rovny, ať už jde o dvojčata nebo lanovku nebo politováníhodné ale nezbytné důsledky jistého násilí....Takže zdaleka ne všechny protiamerické výpady skutečně protiamerické jsou. Ovšem už jeden francouzský císař kdysi říkal "stát, to jsem já". Takže pokud také myslíte, že USA, to je právě vláda, silové instituty a Vy, pak jistě děláte dobře....
0 0
možnosti

australena

30. 12. 2001 19:03
vojensky soud
Rosto, s tou lanovkou: Pripad se stal v Italii a tudiz s tim na prvnim miste jednala italska prokuratura. Je to uz nejaky cas a detaily mi utekly (v Australii zpravy z Evropy nejsou vzdy palcovymi titulky na prvni strance), ale vim, ze to italsky soud resil. Na druhou stranu to ale italskym soudem zdaleka neskoncilo. Americane si nenechaji libit, aby jim clenove jejich ozbrojenych slozek delali ostudu po svete, anebo v horsich pripadech dokonce riskovali zacatek mezinarodniho konfliktu. Kdyz k nejakemu omylu /nestastne nahode /nehode /nedbalosti dojde, prvni reakci Americanu do sveta je vysvetleni/ omluva / vymluva /ospravedlneni. Postavi se na stranu svych vojaku. Coz take podle zakona MUSI udelat, protoze kazdy musi byt predpokladan nevinnym, dokud mu vina nebude prokazana. Potom ty pripady resi vojensky soud. Na rozdil od civilnich pripadu, ktere jsou verejne, vojenska preliceni jsou vymezena pouze clenum vojenske prokuratury, svedkum, expertum, vojenskym pravnikum. Podobne jako i v dalsich zemich. Duvodem k nezverejneni detailu jsou vypovedi svedku a expertu, ktere casto obsahuji detaily vojenskych operaci ci vojenske techniky a to je pod statnim tajemstvim kazdeho statu. Nedelejte si iluze, ze by si Americane nechavali v tom samem miste napr piloty, kterym byla prokazana blbost, nezodpovednost anebo neschopnost jednat pod natlakem urgentni situace. Vojenske zakony davaji prokuratorovi moznost vymery trestu napr ponizenim funkce, propusteni z armady / propusteni-jak se to rika cesky? s "dishonourable discharge" / vezeni. Vlady nejsou povinny nikomu, tedy ani vam na tomhle chatu, sdelit co se v kterem vojenskem preliceni stalo. Predpokladam, ze ale v pripade mezinarodniho incidentu daji vedet vlade toho ktereho statu prostrednictvim diplomatickho styku, jestli byl vinik nalezen a ze bylo s nim patricne podle zakonu nalozeno.
0 0
možnosti

Rosta

30. 12. 2001 21:42
Re: vojensky soud
No to je ono. Věcí se zabývají vojenské soudy - což je standardní postup všude na světě. A mě se prostě zdají ty rozsudky příliš mírné. V Italském případě nešlo o přestupek nebo chybu, ale o to, že letoun lanovku podlétal (a dělo se to "prý" vícekrát). Jenomže až v tomto případě zábava nevyšla. A tady by prostě měl následovat odpovídající trest a nejen nějaké snížení hodnosti či propuštění. Analogicky v případě ponorky, kdy za řízení byl puštěn civil a výsledkem byla ta nehoda. Pokud vím, tak velitel sedět nešel. Samozřejmě by měly nejvíce křičet postižené státy - jenomže co si vlastně mezi sebou Itálie a USA a Japonsko a USA dohodli, to se také na veřejnost asi nedostane. U zničení toho vlaku v YU nevím, jak (a jestli vůbec) byl pilot potrestán. Tady je chyba i na straně médií, že se o věc dále nezajímají - stačí jim ta prvotní senzace. Pochopitelně postup USA při vyšetřování těchto případů byl jistě zákonný - ale výsledek ve mě vzbuzuje pochybnosti, jestli jsou si potom všichni před zákonem rovni. Mě by to celé mohlo být fuk, vždyť mě se nic nestalo - ale prostě to ve mě nezanechává moc dobrý dojem. Navíc když se tím nezabývají média, tak patrně proto, že by o věc asi nebyl zájem. Ale je to opravdu lidem jedno - to by pak bylo přece ještě horší než samotné nepotrestání.
0 0
možnosti

BOBO

30. 12. 2001 1:52
MARCELLO - ČEKÁM NA ODPOV̡D : 29.12.2001 / 1:22 HOD. !!!!!
Nějak jsi se ztratila z této stránky . Doufám , že ti "nedošly" argumenty . Položil jsem ti v mém příspěvku v reakci na tvůj předcházející , ne moc inteligentní příspěvek , mimo jiné jednoduchou otázku , na kterou musí od tebe následovat jednoduchá a jednoznačná odpověď . Kousek textu ti sem zkopíruji : "A co je od vás přímo cynické , že pro vás je důležitá moje nepřesná formulace , že teroristické útoky v USA provedl Taliban . Ano , beru to zpět , protože to byli jenom mírumilovní teroristé sponzorování šéfem Talibanu - UBL . Ale ani to u vás neobstojí , protože jak píšete v závěru : Taliban se nezůčastnil žádné protiamerické akce !!! Kdo tedy nebral ohledy na ženy a děti a vůbec civilní osoby v budovách USA ??? Můžete mi - mimořádně omezenému prosťáčkovi laskavě odpovědět , kdo organizoval a financoval únosy letadel s následnými hrůznými činy ??? Kdo to teda byl ???????????????
0 0
možnosti

Rosta

30. 12. 2001 13:15
Re: MARCELLO - ČEKÁM NA ODPOV̡D : 29.12.2001 / 1:22 HOD. !!!!!
Bobíku, když mluvíš o docházejících argumentech tak si zameť před vlastní prahem a odpověz mě. Taliban že sponoruje Usámu ? Hochu, vždyť je to přesně naopak. Usáma je ten kdo klopí prachy. Takže než se začneš rozčilovat že ti někdo neodpovídá, zamysli se sám nad sebou. Taliban se skutečně nezúčastnil útoků na WTC. To by jsi se měl rozčilovat spíše na Saudskou Arábii, a západoevropské university. A na státy, kde usámovy firmy vydělávají peníze. A na banky, které mu půjčují a kde si usáma spoří. Ale když už mluvíš o financování, tak v počátcích úspěchu Talibánu stály americké finance. Takže bych rád slyšel, odkud bereš své informace o tom, že Taliban platí Usámovi a že Talibán stál za útoky na WTC ? PS: tím, že nasázíš za větu 15 otazníků, ze sebe toho prosťáčka hezky uděláš.
0 0
možnosti

pedrozo

29. 12. 2001 3:51
LIDI LIDI.?!?!?!?!!?!?!?!?
MUJ PRISPEVEK JE KRATKY NAROZDIL OD VASICH...MILUJTE SE A MNOZTE SE...!!!!!!!!!! NECHAPU PROC SE VSICHNI SEROU DO ROZHODOVANI"CO BUDE S OSTATNIMA"VIKOHO Z NICH NIKDO STEJNE NEZNA ,A TAK SI MYSLIM ZE TO JE JEN LECBA SVYCH KOMPLEXU...KASLETE NA TO KDYZ BUDE VIC LIDI CO BUDOU UZNAVAT JINY HODNOTY NEZ PENIZE A MOC...PRESTANE BYT DNESNI SITUACE VAZNA...ALE TAKOVY VY LIDI NEJSTE...AKORAT DO VSEHO UMITE KECAT A JSTE CHYTRY JAK ..... KAZDEJ BY MEL ZACIT U SEBE...KDEKOLIV...
0 0
možnosti

PRAVDA

29. 12. 2001 9:30
Re: LIDI LIDI.?!?!?!?!!?!?!?!?
Máte pravdu, plně souhlasím.
0 0
možnosti

australena

29. 12. 2001 2:11
k zamysleni
Dole se debatuje, ze se Americane strefili do neceho, co nemelo byt cilem utoku. Muj osobni nazor je tenhle: urcite v nekterych uvedenych pripadech udelali chybu; kdo by napr chtel zautocit na vlastni jednotky? To je pro mne jasny dukaz, ze jejich vojenska technika ackoliv na urovni vyssi, nez kohokoliv jineho, neni neomylna. Uvazovali jste nekdy, ze vas pocitac take nekdy neudela, co od nej ocekavate? Uvazovali jste v temze duchu, ze i nejspolehlivejsi pocitace nekdy selzou a ze mnoho z te vojenske techniky zavisi na prave tech samych pocitacich? A co kdyz je k urcitemu ucelu nutne spojit lidskou spolupraci s pocitacem a rozhodnuti musi padnout ve zlomku vteriny; to jste sami nikdy nechybili? Co se tyce dalsich uvedenych pripadu, napr utoku na konvoj nacelniku, nedoslo vam, ze napr nekteri pohlavari Talibanu si koupili ukryt prave v takovych skupinach? Bylo uz drive oznameno v dennim tisku, u vas i zde v Australii, ze "domaci Talibanci" si ziskavaji svobodu financnimi prostredky a ze ruzni kmenovi nacelnici, kteri bojovali proti Talibanu jim za to poskytuji ukryt. Proste Afghanec = byvaly nepritel je blizsim druhemu Afghanci, nez cizinec. A to i v pripadech, kdy ten cizinec predtim pomohl tomu Afghanci nepritele porazit. Tim spise, kdyz byvaly nepritel je stejne viry, zatimco cizinec je neverici pes. Nechtela bych se tu vyjadrit politicky nekorektne, ale napada mne v te souvislosti vyraz " muslimska proradnost". Je take dobre znamym faktem, ze prave na Blizkem / Strednim Vychode je napr. obytny dum plny civilistu oblibenym uschovnym mistem pro teroristickou bunku. Jak uz jsem se jinde vyjadrila : schovavani se za sukne zen a za neozbrojene deti, jake hrdinstvi!
0 0
možnosti

Rosta

29. 12. 2001 11:27
Re: k zamysleni
Tady nejde o to, že by Američané trefili něco co neměli - to se stát může. Ale oni nepotrestají ty, kteří jsou za tyto omyly zodpovědní - ale na jiné jsou velice přísní. Viz aféra s lanovkou v Itálii, vlakem v Jugoslávii, konvojem uprchlíků v Kosovu, japonskou ponorkou, řada zásahů civilních cílů v Afghánistánu (mluvím o cílech, kde se žádní bojovníci neschovávali). To se skutečně odbylo směšnými postihy, asi jako kdybyste ukradla auto, možná ani to ne. Pokud šlo USA o svržení Talibanu - to šlo udělat i dříve a bez souvislosti s ter. útoky. Pokud jim šlo o dopadení/zničení teroristů - tak je nějaké bombardování dost nesmyslné a postihne kohokoli jiného, než teroristy, kteří mají rozhodně větší šance se někde ukrýt, než pastevec co nevystrčil nos z okolí své vesnice.
0 0
možnosti

Frankie

28. 12. 2001 19:45
američtí fašisté
Zůstává až rozum stát nad tím, jak ten americký teroristický fašistický stát toleruje štvavé vysílání Al-Džazíry, reakční články Guardianu a připustí polemiku nad zveřejněným Ládínovým videem, o pochybnostech kolem původu antraxu ani nemluvě. Jak to že jim všem nezavřou hubu?! Prostředky na to přeci mají! Vkrádá se mi soudruzi na mysl přímo kacířská myšlenka, která se jmenuje - demokracie v praxi.
0 0
možnosti

marcella

28. 12. 2001 23:18
Re: američtí fašisté
Proc by USA nemelo tolerovat vysilaci stanici jine zeme?????? USA nema nic spolecneho s Al Jazeera, stejne tak Katar nema co spolecneho s CNN! Co se tyce Guardian, kdybyste umel anglicky, asi byste ocenil Guardian Unlimited Online, nedovedu si vsak predstavit, ze byste kdy necim mohl prispet do jakekoliv diskuse GU. Co se tyce antraxu, nikdo nema uz pochyby, kde byl antrax vypestovan. Proc by se o tom nemohlo debatovat????? Stejne tak o bin Ladinovi. Pokud byste vedel, jak se debaty vedou, tak byste neprispival svym komentarem k jinym tady, stejne nemoznym a omezenym jako vas vlastni. Zajimalo by mne, kdo mederuje tyto debaty. Ve vetsine jsou komentare na ruzna temata neskutecne hloupe a neinformativni.
0 0
možnosti

normál

28. 12. 2001 19:35
Chcípák
Věřím Chcípáku kdyby tam měli lidi jít k vůli tobě ani by se tam nevešli,nebyl tvůj děda náhodou Lenin
0 0
možnosti

LN

28. 12. 2001 17:48
Kolonizovat zeme s naftou, zotrocit araby a zlikvidovat muslimy!
To je jedine spravne reseni pro bilou rasu! Patou kolonu ve vsech zemich eliminovat!
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Írán zaútočil na Izrael. Armáda zachytila většinu střel, pomohli spojenci

13. dubna 2024  20:38,  aktualizováno  14.4 8:54

Sledujeme online Írán vyslal na Izrael desítky bezpilotních letounů a také rakety. Je to odveta za útok na íránský...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Ozbrojenci vtrhli do domu a svázali podnikatele s rodinou, zřejmě šlo o mstu

12. dubna 2024  9:44,  aktualizováno  15:08

Policisté z Česka i Německa pátrají na Domažlicku po ozbrojencích, kteří v noci na dnešek přepadli...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Na začátku byl tajný projekt. Jak vypadá stanice metra, kterou nikdy nejel vlak

14. dubna 2024

Premium Nenápadná plechová vrata naproti Úřadu vlády na pražském Klárově skrývají velké tajemství. Praha se...

Státu propadly pozemky za pět miliard. Vlastníci se o ně včas nepřihlásili

20. dubna 2024

Premium Česko letos velmi zbohatlo. Získalo do svého majetku rozsáhlé pozemky miliardových hodnot po...

Režim nás zatáhne do války, děsí se Íránci. Ultrakonzervativci v zemi posilují

20. dubna 2024

Premium Zdaleka ne všichni Íránci podporují místní konzervativní islámský režim a jeho válečné choutky....

Rozhazoval výzvy k svržení vlády. Pak se u místa, kde soudí Trumpa, zapálil

19. dubna 2024  20:17,  aktualizováno 

Muž se polil se a následně zapálil v New Yorku před soudní budovou, kde se koná proces s americkým...

Dostálové se ptali na její angličtinu a Farského, zda dá zase přednost stáži

19. dubna 2024  19:15,  aktualizováno  21:09

Nejzajímavější částí debaty kandidátů do voleb v Evropském parlamentu byly otázky studentů, kteří...

Měsíc bez starostí s BEBELO® Milk 2: Vyhrajte zásobu mléka pro miminko
Měsíc bez starostí s BEBELO® Milk 2: Vyhrajte zásobu mléka pro miminko

Zajistěte svému miminku to nejlepší hned od začátku s BEBELO® Milk 2, které je pečlivě vyvinuté pro harmonický růst a vývoj vašeho dítěte. Mléko...