Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Atentátník měl britský pas

Scotland Yard potvrdil, že muž, který se v sobotu pokusil o sebevražedný atentát v letadle na lince z Paříže do Miami, byl britský občan. Další dohady o totožnosti atentátníka zatím potvrzeny nebyly. Muž se během letu pokusil odpálit výbušninu, kterou měl ukrytu v botách. Díky ostražitosti letušky se mu to nepodařilo. Letadlo společnosti American Airlines bylo odkloněno do Bostonu, kde byl muž zadržen. Měl u sebe britský pas na jméno Richard Reid.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jiri

ze by ne?
ano!
0/0
26.12.2001 15:57

Lubos

Kandidat na "trojku"
Onen pan s traskavou botou by mel byt horkym "kandidatem" na Bushovu "trojku" - vlastne uz mel byt po podrobnem vyslechu po smrti, s patricnou publicitou. Jedine tak se lze biologickeho odpadu nedopatrenim nosiciho lidskou podobu ucinne zbavovat ...
0/0
26.12.2001 3:33

Petr

Moje bezpečnost
Jsem pouze průměrný občan. To znamená, že zdaleka nemám ani průměrný plat (naposledy jsem četl, že ho nemá asi 60% obyvatel) a tudíž se za oceán jen tak nepodívám. Můj stát mě ochránil dobře. P.S. Cestujte po internetu. Je to levnější a bezpečnější. :)
0/0
25.12.2001 20:14

fl0w

Re: Moje bezpečnost
No, nechci vypadat jako "zlak", ale to je ciste tvuj problem. Pokud se tam clovek chce podivat, dokaze si na to nasetrit. Do New Yorku se dostanes za 10 tisic a to asi neni zase takovej problem nasetrit - zase tak spatne na tom v CR nejsme, to jenom to "cechackovstvi" vsechno kazi. I kdyby nam litali grilovany kurata primo do huby, vzdycky tady bude nekdo kdo si bude stezovat jak je to tu na h0v%o a jaky jsme chudinky. My s moji pritelkyni take nemame nijak zavratne platy a zrovna v lete jsme byli v Utahu - letenky asi za 30 tisic komplet zpatecni Praha - Salt Lake City. A to NY - SLC a zpet jsme leteli od americkych jetBlue. Takze zase tak mizerny to tady neni. Holt kdo nechce takovy vydaje, musi se podivat nekam bliz a do zeme, kde to pro nas neni tak drahe. Ale to je problem toho dotycnyho.
0/0
26.12.2001 2:08

Vasek

Re: Re: Moje bezpečnost
To jsi kamarade asi trochu mimo. S platem, jaky ti jednou za cas dovoli nasetrit na desetitisicovou letenku, ale i na tu tvou za tricet, nema zadny cesky obcan nejmensi sanci ziskat americke vizum, pokud se nechce uchylit k podvodu na ambasade. V tom musim souhlasit s Petrem, ze nas nas stat chrani tim zpusobem, ze se o nas nestara a necha si diktovat podminky bohatsimi "velkymi bratry". Ja jsem se k tomu podvodu uchylil a jiz rok uklizim v USA zachody. Tim jsem se, ale zrekl podpory ceskeho velvyslanectvi pro pripad problemu, ktere by mne mohly potkat. Nemelo by to byt spis tak, ze by nam nas stat mel umoznit pracovat v zahranici legalne??? V USA jsou desetitisice Cechu jako ja a vetsina z nas by rada platila dane a hrde se hlasila ke sve zemi, ale takhle se musime schovavat a delat podradne prace. Souhlasim s Petrovou ironii o tom, ze jsme doma bezpecni, proto ze nemuzeme ven. At je to z duvodu ekonomickych ci politickych.
0/0
26.12.2001 15:55

Jarda

Re: Re: Re: Moje bezpečnost
Vidím Vašku, že směšuješ dvě věci. Zelenou kartu a americké vízum. Vízum není tak velký problém získat. Já ho získal před třemi roky za nějakých cca. 2000Kč (už to nevím přesně) a po vyplnění nepříliš složitého formuláře. Dostal jsem ho na 10 let a to nemám nijak závratné příjmy. Dvakrát jsem tam byl, pokaždé bez problémů. S těmi penězi to také není tak horké. Víš, kolik teď stojí zpáteční letenka PRO DVĚ OSOBY do L.A.? 17.000 korun, což se myslím, dá uplatit. Pokud tam chceš pracovat, je to jiná káva. Získat zelenou kartu, která toto umožňuje, je mnohem těžší a v USA jsou na to přísné limity. Pokud nejsi počítačový expert, máš poměrně malou šanci. Tady ti naše republika nepomůže, jsou i mnohem větší a bohatší státy, jejichž občané musí o právo pracovat v USA tvrdě bojovat. Jakkoli naši vládu nemám rád, tady ji obviňuješ neprávem. Měl bych pro tebe na závěr tip. Udej Ládína a máš Green Card natošup.
0/0
27.12.2001 13:42

votrok

let
No nevim, nez poletim, resp. nez si rezervuju letenku do Cech, tak nahlednu do seznamu cestujicich, zda-li tam je cisto ... at si to kazdy prebere jak chce ... no, ale mozna ze se to podle jmena nepozna, tak si projdu pred odletem letadlo, no a kdyztak vystoupim. Nic proti, ale tihle lide maji v hlave nasr...!
0/0
25.12.2001 3:07

fl0w

Re: let
Bohuzel si neumim predstavit jak by jsi se k tomu seznamu dostal. Kazdopadne pokud by byla cesta a ja tam videl nejakyho Muhammada tak taky neletim. Nebo budu celou cestu na nej civet a pri sebemensim naznaku pohybu ho s ostatnima zlikvidujeme :-)))
0/0
26.12.2001 2:12

jiri

Re: Re: let
Tak to radsi nikam neletejte hosi, protoze, co kdyz bude mit ten atentatnik pas treba na jmeno George Bush...
0/0
26.12.2001 16:01

Budik

Ha, ha, ha... Vanocni groteska, nebo co??
0/0
24.12.2001 22:15

Ludvik

Jak muze horici sojka zapalit les?
A co teda chtel udelat?
0/0
24.12.2001 17:24

TULAK

bezpečné létání
Létejte se společností EL-AL (Izraelská společnost). Minimálně posledních 20 let nebylo letadlo EL-AL uneseno; všichni cestující jsou VELMI důkladně zpovídáni, prohledáni, na palubě je minimálně jeden strážce, jejich piloti jsou v naprosté většině bývalí vojenští piloti, letušky mají za sebou armádní výcvik. Dveře do pilotní kabiny jsou jako přechodová komora - dvoje dveře, jen jedny z nich mohou být v jeden okamžik otevřeny. Navíc podávají za letu opravdu dobré jídlo :)
0/0
24.12.2001 15:28

Niki

Re: bezpečné létání
nejrozumnejsi prizpevek v tyhle diskuzi
0/0
24.12.2001 21:53

fl0w

Re: bezpečné létání
:-)) To zni dost dobre :-)
0/0
25.12.2001 0:36

Pavel

Re: bezpečné létání
:) Taky jsem to slysel. Navic dost pochybuju o tom, ze stat se to v Izraelskym letadle, tak po priletu na letiste nebude koho vyslychat...
0/0
25.12.2001 0:57

Prophet

Re: bezpečné létání
a neni od nich nahodou letadlo co sestrelili ukrajinci?
0/0
25.12.2001 6:28

fl0w

Re: Re: bezpečné létání
Nene, mam pocit, ze to bylo ruske letadlo - snad Aeroflot, nevim.
0/0
26.12.2001 1:57

marcella

Re: Re: Re: bezpečné létání
proslo vsak kontrolou v Tel Aviv (vsichni Israelci maji povinnou branou pripravu,jak muzi, tak zeny); tato nemelo ovsem s terorismem nic spolecneho, aspon tak se to vysvetlovalo. Ukrajinci meli vojenske cviceni a omylem zasahli letadlo. Toto je podle mne celkem pravdepodobna verze, uz z toho duvodu, ze Ukrajina zpocatku odmitala jakoukoliv zodpovednost za tuto akci.
0/0
26.12.2001 21:57

rada

rasismus
Kdykoliv si přečtu na idnes nějakou diskuzi, dřív nebo pozdějc narazím na naprosto nesmyslný názory, postavený na rasových předsudcích. Válka s terorismem není válka bělochů proti zbytku a historie je plná blonďatejch modrookejch vrahů. Vaše ignorace jenom pomáhá k tomu, aby extremismus našel mezi "opovrhovanými" rasami živnou půdu. do budoucna jste pro tenhle svět daleko větší nebezpečí než všichni ládinové dohromady. Mimochodem Milane, Cure se v oné písničce Araba zastávají, ale chápu, že člověk s Vašim rozhledem je rád, pochopí-li nadpis a do rozpitvávání textů se moc nepouští. Rasisti, jděte už do hajzlu, kazíte mi svátky.
0/0
24.12.2001 12:47

Erik Uxa

Re: rasismus
A koho myslis tema blondatyma modrookyma vrahama??? Nikdo me totiz nenapada.. ja jsem blondatej s modryma ocima ale vrah nejsem.. koho jsi teda tou priblblou pripominkou myslel???
0/0
24.12.2001 15:38

rada

Re: Re: rasismus
myslel jsem tím spíš to, že blonďatejch modrookejch gaunerů je uplně stejně jako snědejch hnědookejch. příklad jsem samozřejmě zvolil kvůli výběrovým hlediskům do wehrmachtu. to, že ste se ohradil, když jsem zmínil zrovna Váš vzhled zase jen ukazuje na Vaše černobílé vidění světa.
0/0
25.12.2001 11:05

Paradox

Re: Re: Re: rasismus
Co nám to tlačíš do hlavy? Do wehrmachtu se nevybíralo, tam se rukovalo a to i z území obsazených - jako např.Hlučínsko. Apropos, byl jsi humanisto vůbec na vojně?
0/0
26.12.2001 10:36

marcella

Re: Re: Re: Re: rasismus
do wehrmachtu rukovali nemecti prislusnici a nekteri z jejich spojencu (Belorusove, Madari, atd.) (at uz na uzemi Nemecka nabo Nemci okupovanych uzemich)
0/0
26.12.2001 22:06

Karel

Re: rasismus
Ty debile, už mě sereš. Pro takový jako ty je rasismus všechno. Zažil jsem už, když se jedna žena ohradila proti cikánské kapsářce v tramvaji, která měla ruku v její kabelce a ta jí začala nadávat do rasistů. Dneska je podle vás rasismus všechno - když chce například někdo po cikánech, aby platili nájem nebo udržovali pořádek. Musíme snad držet hubu a nechat si všechno líbit jen abychom nebyli proboha označeni za rasisty?
0/0
24.12.2001 17:06

ROM - EVZEN HOLUB

Re: Re: rasismus
Ano jsou nekteri Romove, kteri neplati najem a neudrzuji poradek, ale proc ten najem neplati je to , ze jsou pomalu vsichni na socialce a najem je vysoky. Co rikas na Cechy , kteri jsou bohati a maji sve byznysy , jsou take ve vysokych politickych funkcich a maji dluhy na najmech, ze by se z toho obycejny clovek, normalne zblaznil a jim to vubec nevadi ? A ta kapsarka je tvuj vymysl jen abys zaujal ctenare, nic vic ! O tom , ze jste rasisti me utvrzujete skoro v kazdym podobnym clanku jako je tenhle.Jsem take rad , ze na to uz upozornuji i nekteri Cesi. P.S. DIKY BOHU, ZE SE V TOM LETADLE NIC NESTALO. ROM Z TORONTA..
0/0
26.12.2001 23:04

Robos

Re: rasismus
Myslím si, že historie ukazuje, že extrémismus najde živnou půdu u kteréhokoliv debila, kterého včas nezavřou. O to víc je zneklidňující existence struktur, které mají vliv a extrémisty nesoudí, ale považují je za hrdiny (v tomto případě dost významná část islámských duchovních).
0/0
24.12.2001 17:09

rada

Re: Re: rasismus
Pro mne je daleko více zneklidňující existence struktur, které mají obrovský vliv, extremisty nesoudí, za hrdiny je nepovažují, ale pragmaticky je financují a vyzbrojují (v tomto případě CIA).
0/0
25.12.2001 11:12

Dolfik

Re: Re: Re: rasismus
Co kdybys tema svyma priblblyma poznamkama otravoval jen svoji rodinu. Mozna ti to budou zrat.
0/0
26.12.2001 17:49

Jan

Re: rasismus a pan rada
Mily Rado, doporucim ti prolistovat kterykoliv denni tisk pred listopadem `89! V rubrikach cerna kronika, se muzes sam pak presvedcit jake mnozstvi trestnych cinu, pachala napr. tehdejsi cikanska komunita vzhledem k jejich poctu na uzemi CSSR!!!! Dnes se to z "jasnych a pochopitelnych" duvodu neuvadi. Jen vsude kolem sebe slysim, jaci mi to jsme rasiste! Strc si ty fraze do zadku! Rozhodne mi pripadaji nebezpecnejsi ty narody, kde vice jak polovina obyvatel je negramotna! Dej na mou radu a vydej se do sveta, mozna ze zmenis nazor az ti tlusty cernoch rekne "dobracky", ze jdes po jeho ctvrti a pokud nezmizis ze te zabije (moje vlastni zkusenost z U.S.A.).
0/0
25.12.2001 17:48

ROM - EVZEN HOLUB

Re: Re: rasismus a American
Ja v tom svete ziji take a pokud i ty, tak se tama seber a vrat se tam, kde ti je jako rasistovy OK. Dale ti doporucuji cist kriminalitu pachanou narody v nich zijici, na uzemi USA a Canady. A pokud povazujes cesky narod za gramotny , tak podle me je tenhle narod pro trestne ciny ,nejnebezbecnejsim na svete ! Ty prasecarny spachane Cechmi, by nedokazal vlastorucne ani sam USAMA ! V trestne cinosti jste totiz v S.A. na druhym fleku po lidech z Jamajky.Kam se na vas hrabou Rusaci a dalsi z vychodnich statu. Z POZDRAVEM ROM Z TORONTA..
0/0
26.12.2001 23:45

Paradox

Re: rasismus
Upřímně ti do nového roku přeju za bezprostřední sousedy jednu průměrně nepřizpůsobivou cikánskou rodinu!
0/0
26.12.2001 10:32

Vláďa

!!!
Já bych tyhle smaženky vůbec nepouštěl do letadla - ať si přes oceán vlasnoručně plavou!!!
0/0
24.12.2001 11:06

haning

Novy adrenalinovy sport aneb kdo hraje s kym?
Kontroly na letistich jsou legracni. Zazil jsem kontrolu na Heathrow 2 dny po zahajeni utoku na Afganistan. Rikalo se, ze odbaveni trva az 4 hodiny. Trvalo mene nez obvykle. Atentatnik by pronesl cokoliv. Navic kontroluji podle narodnosti, tj, jako Cech jsem byl Anglicany formalne prohmatan (do kufriku jen nahledli), kdezto cestujici ruzne pleti s britskym pasem nebyli ani pozadani o otevreni prirucnich zavazadel. O to vic jsme zazili strachu v letadle a i britske letusky byly ocividne rady, ze jsme pristali v poradku v Praze. Letani v dopravnich letadlech se stava adrenalinovym sportem.
0/0
24.12.2001 11:04

Rizna

Atentatnik chtel vyhodit boeing do povetri
Jak takovej arabac muze mit jmeno Richard Reid, uz to je dost podezrele a oni ho nechaji projit kontrolou!
0/0
24.12.2001 3:48

Jan Hofman

UVĚDOMTE SI
Souhlasím s tím, že to ohlo být jakkoli. O.K., ale nesouhlasím s tím, že bagatelizujete byť jen hořící účinek malého množství C4 na palubě. Víte něco o požáru na palubě? S téměř neuhasitelným C4, dotknoucím se třeba sedaček? Ono stačí, když si představíte, že vám chytne něco v interiéru auta, byť můžete rychle zastavit a vystoupit.
0/0
24.12.2001 3:23

BOBO

NIC PROTI KSICHTU !!!
Po zhlédnutí TV zpráv bych z tohoto člověka měl strach , i kdyby šel bosky . Přiznávám , že jak člověk vypadá , není důležité . Ale tento moc důvěry nebudil . Fakt je , že se do letadla dostal a dopadlo to tak , jak to dopadlo , bude to mít ( alespoň doufám ) za následek kontroly i bot ! Zlehčování níže napsanými příspěvky ve stylu " to je zase USA finta na lidi " není na místě . Proč to nešel udělat na WC ? Troufám si vyslovit opačnou myšlenku : Třeba dostal strach o svůj život ( oni zase všichni tak kor moc velcí hrdinové nejsou ) a docela byl rád , že na sebe tím nepovedeným zapalováním upozorní a tak se zachrání . Ale to bude všechno muset vysvětlit . A vám , co vadí fotka jiného letadla , než je jmenováno , se nestačím divit . To je to poslední , co mne na tom zajímá . Důležité je , že 200 lidí zůstalo naživu !!!!!!!
0/0
23.12.2001 23:38

Raster1

atentatnik
Ked uz ten "clovek" rozhodol zomriet, prosim. Mali ho polozit na opustene miesto, priviazat ku kolu a tu rozbusku v topanke odpalit. Nech ma splnene prianie. A mame o jedneho obetaveho vraha na svete menej. Ved on to pri najblizsej prilezitosti urobi znova a zomru nevinni ludia!
0/0
23.12.2001 20:56

Radek Svoboda

S C-4 do letadla?
Je to fakt divny. Nechapu jak se muze C-4 dostat pres chemicke detektory vybusnin na letistich. O tom, ze ho zapalovat nema cenu, ani nemluvim.
0/0
23.12.2001 17:34

Tomas

Re: S C-4 do letadla?
No co ja vim, tak chemicke kontroly jsou delany namatkove a stejne jen u zavazadel. Ze by mi "ojizdeli" i boty ci obleceni toho jsem si nevsiml... Mam strach ze totalni kontrola mozna neni... Spis se to asi dostane do faze ze se ze mne stane rasista, protoze se nebudu v letadle citit bezpecne s nekym, kdo vypada jako z blizkeho vychodu... Proc? Protoze takovyhle fanatici jsou temer vyhradne podobneho vzezreni. Nerikam ze vsichni. Ale kde jinde jsou tak zaniceni sebevrazedni magori? Jak treba zabranit, aby cestujici v nestrezene chvili neotevrel nouzovy vychod? (pokud vim, neni na ne zadne blokovani). Jinak moje poklona cestujicim, ze chteli pomoci vysetrovatelum, a ze se behem "boje" nestala zadna "nehoda" typu zlomeni vazu, prorazeni hrdla a podobne... verim ze k tomu bylo chuti dost.
0/0
24.12.2001 22:34

Filip

´´´´
no ale cormicu, to letadlo na obrazku je skutecne American Airlines...
0/0
23.12.2001 14:45

nerw

Re: ´´´´
Jen klid, žádný zázrak na straně IDnes co se týče ilustračních obrázků. Nějakej hlavoun zjebal autora a ten potichoučku vyměnil obrázek Boinga 747 za 767, alespoň že od Am Airlines(potlesk!). Z mých zkušeností s předletovou kontrolou pl\ne, že do letadla se dá propašovat cokoliv, pokud to není rozměrů piána, takže mě kecy o bezpečnosti vůbec nevzrušujou, ale kdo by se chtěl plavit týden přes Atlantik, ne? P.S: Stejně si myslim že je to propaganda, protože takovej blbec může existovat jenom v hlavách esenbáků(v USA tuplem), a kdo ví, kolik si přisadila média. Jinak to mohl být krásný vánoční ohňostroj ;)
0/0
23.12.2001 22:30

Filip

Hrdinove
Miluju tady ty silacke reci="normalne bych z nej vymlatil odkud je" apod. Absolutne souhlasim s cormicem-jak si muzete byt tak jisti, ze je to jen vse vymyslene??? A samozrejme ze kdyby nebylo, tak vy silaci se uz o nej postarate a zlikvidujete ho, co? Mam ale zkusenosti ze ty nejvetsi hrdinove si potom serou do kalhot jako prvni. Doletel jsem z New Orleans v patek a nemam zrovna nejlepsi pocit. Zkontrolovali mi uplne kazde zavazadlo a osobni zavazadla dokonce dvakrat hned po sobe /dokonce mi ulomili i dvoucentimetrovy pilnicek na nehty/a je pravda, ze kdybzch mel neco zrovna v podrazce u bot asi by to opravdu nezjistili. Ta dlouha kontrola a prohrabovani se v mych slipech a ponozkach nebyla zrovna dvakrat prijemna, ale musim se priznat, ze jsem se citil bezpecneji-ale jak vidim....... Samozrjme ze na 100% to,ze to je vymyslene nezavrhuji, ono je americanu taky dost, jen nesnasim ty vicemene anonymni silacky reci.
0/0
23.12.2001 14:38

Milan

Re: Hrdinove
To zes byl v americe je hezky,ja tam byl za posledni rok dvakrat a stravil tam uz dohromady pres 2 roky a prave proto ze me nebavi podstupovat ponizujici kontroly na letistich a nechci zazivat ty neprijemny pocity nejistoty v letadle tak ti reknu,ze mas uplnou pravdu...rad bych se o nej jak pises postaral, a nemyslim si ze je na tom neco silackeho...
0/0
23.12.2001 14:52

jan knitl

idnes
mnozstvi c4, ktery se da narvat do podpadku by tomu chlapikovi tak leda urvalo nohu - pokud by takovyhle mnozstvi trhaviny nacpaly nekam do konstrukce, nebo k nadrzim, tak by to letadlo snad i spadlo, kdyby to ale bouchlo v nakladovym prostoru, tak se nic nestane - dalsi vec c4 rozhodne nevybychuje, kdyz se zapali tak akorat hori jak kus umely hmoty ten chlapik byl bud naivni amater, neboto to nekdo sehral
0/0
23.12.2001 13:46

algernon

odpalit
Normalne bych z nej vymlatil odkud je, kdo jsou jeho komplicove a kdyz uz by nebylo co z nej vymlatit, tak bych mu obul tu jeho pekelnou botu a na dalku elektricky tu botu odpalil. To co by z nej zbylo bych zabalil do praseci kuze a zakopal na smetisti. (Ta praseci kuze proto, aby se ani nahodou nedostal ten arab do nebe - prase je podle nich necisty zvire.) Videonahravku cele akce bych poslal do TV Al Jazaira, aby se z toho mohli potesit i ostatni arabove.
0/0
23.12.2001 12:22

anti-alah and all that shit

Re: odpalit
absolutni souhlas.
0/0
23.12.2001 13:24

Milan

Re: odpalit
Uz v roce 1979 vydal Robert Smith a The Cure pisnicku Killing an Arab a zatracene vedeli o cem zpivaji...
0/0
23.12.2001 14:21

apokalypsa

Re: odpalit
Presne tak, ale stejne se divim, ze tu muslimskou svini neukopali uz cestujici v letadle. Ja bych to udelal. Muslimum by se melo dat jasne na vedomi, ze s nimi bez litosti zatocime, pokud na nas budou utocit ! ...a co se zatim deje ? Francie chce po USA vydat nejakeho zasraneho arabskeho teroristu, ktery ma jen to privilegium, ze ma francouzske obcanstvi ! Do prdele s muslimy !
0/0
23.12.2001 19:44

Deamon

Re: Re: odpalit
Presne tak, kazdy cestuji by mel 5 ran cimkoliv
0/0
24.12.2001 17:16

marcella

Re: Re: odpalit
Je videt, ze vubec nevite, o cem mluvite, a co mluvite, je hloupe detinske. Za prve, Reid neni Arab, ale Brit, jeho otec je Jamaican. Raid si odsedel nejaky cas ve vezeni za drobne kradezi, ve vezeni presel na islamskou viru, coz neni nic neobvykleho. Za druhe: vy svym vulgarnim a uplne ignorantskym prispevkem dokazujete, ze nevite o Islamu naprosto nic, vpodstate vite velice malo. To, co tady presentuje jeko komentar, neni nic jineho nez nedostatek informaci, Vas osobni rasismus a naprosta neznalost sveta.
0/0
26.12.2001 21:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.