Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obžalovaný změnil svou klíčovou výpověď

V budově Městského soudu v Praze pokračuje jednání s devítičlenným gangem nájemných vrahů. Skupinu, která operovala převážně na území hlavního města, vedl podle obžaloby bývalý prokurátor Raul Kohner. Obžalovaný pětadvacetiletý Tomáš Vajner před soudem odvolal jako nepravdivou svou dřívější výpověď. Tvrdí, že znění výpovědi z června 2000 ho naučili kriminalisté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Radovan Hora

Monstrproces II.
Vážení zůčastnění ! Tak zítra bude zahájeno pokračování monstrprocesu smělé konstrukce s naším povětšinou přítelem a kamarádem JUDr. Raulem Kohnerem. Sledujme společně smělé kousky vyšetřovatelů,  státního zástupce i soudců a sejděme se na těchto stránkách abychom zhodnotili vývoj a dali  najevo nevinnému člověku, že není se svým osudem sám a že je přeci jen řada poctivých lidí kteří se v něm nezklamali. Raule, jsi s námi, jsme s Tebou !!
0/0
21.4.2002 22:12

Radovan Hora

Vyšetřovatelé, žalobci, soudci a vrazi.
Po přečtení článku vrah Mangarov je v bulharském vězení si - patrně sám kladu otázky :1)Proč předseda soudu Vlasák vylučuje trestní případ Mangarova k samostatnému projednání ? 2)
0/0
10.1.2002 19:48

Radovan Hora

Re: Vyšetřovatelé, žalobci, soudci a vrazi.
2) Jak je možné, že zpráva z Interpolu odeslaná v červnu 2001 dorazila vyšetřovateli až 9.1.2001 ? Jací lidé jsou to placeni - a velmi dobře placeni z našich daní ? Doufám - že bude - li Mangarov vyslechnut, že bude vyslechnut nezávislými bulharskými vyšetřovateli, kteří jeho výpověď nedezinterpretují, i když uvedené skutečnosti se asi můžeme dočkat sami na vlastním území když podobně důležitá zpráva je doručována půl roku.
0/0
10.1.2002 19:56

d156

Re: Re: Vyšetřovatelé, žalobci, soudci a vrazi.
Pane Hora, jsem až překvapen Vaší vírou v nevinu a to posiluje i mne. Jen chci reagovat na ty vyšetřovatele,žalobce a soudce. Myslím, že od nich Raul čekal to, čeho se dočkal.Domnívám se ale,že to nečekal z jiných směrů.Kupte si časopis Týden z tohoto týdne.Ten, kdo dal novinářovi fotografii Raula jak se zakusuje do hamburgeru u McDonalda, když hned vedle je článek o brutální vraždě za stejných okolností, skoro ve stejné poloze (ještě, že foto není od stejného stolu), musel být naprostý cinik a bezcharakterní "člověk". Škoda,že Raul okolo sebe neměl a nemá jen stejně oddané přátele, jako jste Vy, ale i parazity.Děkuji Vám za něj.
0/0
22.1.2002 10:25

Tomáš

Re: Re: Re: Vyšetřovatelé, žalobci, soudci a vrazi.
Diskusi zatím jen sleduji, ale myslím, že odpovědnost za tu fotografii je spíše na novinářích, i když ani úmysl poskytovatele fotky nevylučuji. Kašlete na to, lidi jsou s.... a věřte mu dál. Pokud na něj máte adresu, napiště mu, pokud ne, zkuste spojení přes mail na Přítelkyni. Mě se to osvědčilo.
0/0
22.1.2002 20:27

d156

Re: Re: Re: Re: Vyšetřovatelé, žalobci, soudci a vrazi.
bezmezně věřím v úmysl poskytovatele, není anonymní...
0/0
5.4.2002 21:22

Volf

Re: Vyšetřovatelé, žalobci, soudci a vrazi.
Kdyby státní zástupkyně nepodala žalobu a pokračovalo vyšetřování , museli by všechny obviněné , krom Homolky ,dle noveli TZ propustit z vazby !!!!! A to přeci nemohli dopustit ! Oni nedělají chyby !!!! Stačí přesvědčení ppolicie a máte malér !!
0/0
20.4.2002 1:12

Právník

psycholog Josef Pavlát
Souhlasím s názorem psychologa Josefa Pavláta, že zlom u JUDr. Kohnera mohl nastat v době, kdy skončila jeho kariéra ve státních službách - reorganizace (JUDr. Kohner byl vedoucí odboru, měl desítky podřízených) u Městské policie Praha. V této době zlom skutečně nastal. Mladý zkušený člověk již zde neměl po letech služby (výcviku) uplatnění a proto odešel. JUDr. Kohner měl své policejní povolání velice rád a často pracoval i ve svém volném čase.
0/0
7.1.2002 21:47

Ruka

Re: psycholog Josef Pavlát
Správně mělo být uvedeno "psychopat Josef Pavlát" jedná se o člověka dvakrát rozvedeného, který si dodnes nedokázal uspořádat vztahy s bývalou ženou a dětmi a navíc se snaží radit v oboru ve kterém je zářným příkladem toho, jak by to nemělo být!!!!
0/0
8.1.2002 11:36

Judr Asperl

Re: psycholog Josef Pavlát
Pane doktore,nebudu s vámi polemizovat o vývoji lidské osobnosti,oba jsme lidově řečeno v obraze.Na rozdíl od Vás jsem ale toho názoru,že služba u městské policie poodhalila jeho skryté vlastnosti.Mnohdy v nejzasším skrytu duše má člověk uchovanou černou skříňku plnou nenávisti,ůstrků a zloby.Teprva až na základě blíže nespecifikovaného podnětu dochází u deviantních jedinců k jejich projevům. Judr Kohner se nestal asociální až po odchodu od městské policie,on jím byl po celou dobu jeho činosti u městské policie.A zastávám názor že se tak projevoval i jako vojenský prokurátor.
0/0
10.1.2002 12:03

Radovan Hora

Re: Re: psycholog Josef Pavlát
Pane doktore,nebudu s vámi polemizovat o vývoji lidské osobnosti, ale bezpochyby pochopíte, že bych toho o vývoji lidské osobnosti měl vědět víc než Vy. A tvrdím, že JUDr.Raul Kohner se nikdy nestal asociálním - deviantním jedincem objektivně, ale stal se jím v očích Vám podobných jedinců o nichž patrně něco - ne zrovna stravitelného věděl a kteří tímto způsobem se jej snaží umlčet a zakrýt tak svá vlastní pochybení, neschopnost a zločiny. Nesouhlasíte - li s mým názorem, prosím uveďte na těchto stránkách jak se projevovala asocialita JUDr. Raula Kohnera v době, kdy byl vojenským prokurátorem a jak v době výkonu funkce u Městské policie . Nešlapal Vám snad na paty ? P.S. není deviantní sdělovat nepoučené veřejnesti, že někdo jiný je deviantní ? S vírou v nevinu JUDr.Raula Kohnera MUDr.Radovan Hora
0/0
10.1.2002 19:19

Právník

Re: Re: psycholog Josef Pavlát
Byl jste vojenský prokurátor ? Znal jste JUDr. Raula Kohnera osobně ? Znal jste jeho rodinu ?
0/0
10.1.2002 20:54

Přítelkyně

Re: Re: psycholog Josef Pavlát
Znám jeho rodinu i jeho osobně. A jestliže je asociální a delikventní, že ji celou miluje, že i jeho mají všichni rádi, právě proto, že je jaký je, pak uznávám, že je Raul asociál a delikvent. Nejsem doktor psychologie ani sociologie (díkybohu),ale troufám si říci, že na lidi mám odhad, a z vás čiší pouze nenávist a nikoliv objektivita, jak by se mohlo očekávat. Co vám Raul udělal?
0/0
11.1.2002 21:04

Šárka

Re: Re: psycholog Josef Pavlát
Jak můžete takhle psát o člověku, jakým byl Raul. Vy jste ho znal? A jak dobře? Napište alespoň jeden kokrétní příklad té tzv."černé skříňky", kterou Raul údajně v sobě schovával. Já jsem si totiž nikdy ničeho podobného nevšimla. Asi záleží na úhlu pohledu a na tom jak Vám asi ležel Raul v žaludku už tenkrát( pokud jste ho znal). To se pak na člověka vždy díváme z té horší stránky a možná si i něco přimyslíme a přibarvíme.Není-liž pravda?
0/0
14.1.2002 13:11

Právník

Chtěl být policistou nebo mafiánem
Mému dítěti kupoval dárky a stal se členem naší rodiny. Stále tomu nemůžeme nikdo uvěřit. Moje matka milovala jeho židovskou kávu. Byl můj kolega ve službě státu. Vždy jsem se na něho mohl vzpolehnout. Vzpomínáme ... Je to jako špatný sen. Již dva roky se všichni trápíme a doufáme, že se dozvíme někdy pravdu.
0/0
4.1.2002 21:31

error

Re: Chtěl být policistou nebo mafiánem
hm, právník jo? a co takhle naučit se česky, co? co to je za slovo "vzpolehnout"? to se učí děti v pátý třídě.
0/0
5.1.2002 15:44

Radovan Hora

Re: Re: Chtěl být policistou nebo mafiánem
Ámosi, nezapojuj se do diskuze ve které obsah je důležitější než forma a vrať se zpět do své páté třídy . Pardon, omlouvám se žákům 5. třídy - do 1. třídy kde se děti učí, že věta začíná velkým písmenem, chytrolíne. Jinak má Raul i Právník moji plnou podporu. P.S. Error - to je asi o Tobě, co ?
0/0
5.1.2002 22:49

Přítelkyně

Re: Chtěl být policistou nebo mafiánem
Je to jeden z mých opravdových přátel, vím, že to není pravda, nic takového by Raul neudělal. Vy jste právník, myslíte, že může spravedlnost a pravda zvítězit? Možná jsem naivní, ale já v to doufám.
0/0
6.1.2002 20:30

Právník

Re: Re: Chtěl být policistou nebo mafiánem
Věřím v soudní řízení u Městského soudu v Praze a ve spravedlnost.
0/0
7.1.2002 21:52

Lucie

Re: Re: Re: Chtěl být policistou nebo mafiánem
Prosim muzete mi napsat na muj email kontakt na Vas? Vse vysvetlim.
0/0
8.1.2002 14:02

Právník

Re: Re: Re: Re: Chtěl být policistou nebo mafiánem
Lucko kontakt jsem odeslal.
0/0
8.1.2002 20:49

Přítelkyně

Re: Re: Re: Chtěl být policistou nebo mafiánem
Dobrá, dám na Vás a věřím také. Raulovi pravidelně píšu a informuju ho i o této diskusi na stránkách internetu. Chcete-li mu něco vzkázat, napište, obratem mu to přepíšu a pošlu. Moc potřebuje podporu lidí, kteří v něj věří.
0/0
9.1.2002 23:24

Právník

Re: Re: Re: Re: Chtěl být policistou nebo mafiánem
Prosim napište svůj e-mail. Děkuji
0/0
10.1.2002 20:46

Přítelkyně

Re: Re: Re: Re: Re: Chtěl být policistou nebo mafiánem
Piste na mail lianah@volny.cz
0/0
11.1.2002 21:12

Vašek

Čiperní soudruzi
Jak jsou ti naši kovaní soudruzi čiperní ti se uživí v jakém koliv režimu protože nemají žaludek, přijdou li číňaní nechají si udělat šikmé oči. Ještě dlouho nám budou škodit ti bezcharakterní darebáci.
0/0
3.1.2002 13:07

Jiří Havelka

Histerie kolem nájemných vrahů - klid kolem zadavatelů
Opět stálý problém. Ten který trest chce udělat, ten který si jej objedná je potrestán nižší sazbou než ten který jej vykonává a dokonce nižší sazbou než ten který jej nechtěně způsobí. Uvědom me si že nájemný vrah pouze realizuje službu, po které je poptávka. POkud by za poptávku byl dostatečně tvrdý trest, byla by nižší a tím samozřejmě by se i živilo méně nájemných vrahů. U nás je to ale tak, že pokud chcete a vědomě provedete nějaký čin je trestní sazba odvíjena od jakési společenské důležitosti. Pokud tedy se dopustíte nechtěného přestoupení zákonů které ale má podle této pokřivené míry vyšší společenskou nebezpečnost pak jste trestáni vyšší sazbou. Jsem osobně zastáncem jiného přístupu. Pokud chcete krást nebo dát zabít, tedy děláte-li to vědomě pak musíte být potrestáni vysokou sazbou bez možnosti podmínečného trestu nebo bez možnosti zkrácení trestu. POkud se dopustíte nechtěného trestného činu nebo přečinu má být vaše sazba nižší, pokud možno podmíněná či alternativní. Toho se ale v týhle komunistický omáčce asi nedožiju.
0/0
3.1.2002 12:27

Tom

Snaživost novináře českého často konverguje k nule
Mám pocit, že některým událostem novinaři věnují až neskutečné úsilí. Vzpomeňte si prosím například na kauzu zákona o myslivosti, to se p.Komárek_MF snažil. V jiných případech, jako je tato neskutečná činnost souzených žádnou agilitu novinářů nevidím. V článku je spousta nejasností, na které by logicky nebo alespoň normálně uvažující novinář měl čtenařkou obec upozornit. Šéfredaktor by měl své ohaře vyhnat do terénu, aby o aktérech vyčenichali co nejvíce. Zdá se, že se tomu říká takovým úderným slovem - investigativní žurnalistika. Kde se asi poděla? .... Za to u politických kauz např Pb atd., to se MF(potažmo JF) snažila. Dedektivní agentůra u které si jde objednat vražda - to asi je normálka. Pak člověk musí souhlasit s hodnocením českých novinářů pr. Zemanem. Co ja vím možná se jedná pouze o české noviny, novináři jsou OK. Měli by pak vydávat nějaké undeground noviny.
0/0
3.1.2002 11:28

Radovan Hora

Gangster JUDr.Raul Kohner ?
Znaje výše uvedeného pána od 10 let jeho věku a byvše s ním v pravidelném kontaktu do 30 let jeho věku nezbývá mi než sdělit: nevěřím,nevěřím, nevěřím.A se mnou nikdo, kdož jsme jej znali ze společných studií i sportu. Quo vadis česká justice ????! MUDr.Radovan Hora,Plzeň
0/0
2.1.2002 22:13

d156

Re: Gangster JUDr.Raul Kohner ?
znal jsem ho poslední roky, spíše bych napsal: nevěřím, nevěřím, nevěřím, pochybuji ale nevěřím!
0/0
3.1.2002 12:54

špión

Re: Re: Gangster JUDr.Raul Kohner ?
poznal jsem tě, seš to ty
0/0
4.1.2002 21:20

Hampl

A proč vlastně byl Zimmerman zavražděn ?
Kdo onoho majitele a bývalého radního Prahy 2 zavraždil se tedy už ví,ale není mi jasný motiv.Že by nájemníci jeho domu?
0/0
23.12.2001 16:14

Dolfik

Tradice ceske justice
Nemyslim, ze by tresty byly prilis vysoke. Vetsinou dostanou jen podminku a tem horsim daji nejaky ten rok, ale po polovine trestu je pusti. Jak zname ceskou justici, tak z jejich pohledu tento gang skoro nic neudelal jen par vrazd a v CR se za vrazdu moc velke tresty nedavaji. Soud se bude stale jen odrocovat a pak zhledaji, ze vetsinou jsou nevinni, protoze svedkove pripadu zahadne zmizeli nebo zemreli. JO stat se v USA, tak dostane kazdy secteno tak 160 let bez moznosti zkraceni.
0/0
21.12.2001 20:41

MICHAL

Re: Tradice ceske justice
Stat se to v USA, tak ti co vrazdili dostanou kreslo a ti ostatni 160 let.
0/0
22.12.2001 5:05

d156

Re: Re: Tradice ceske justice
souhlasím! ti co vraždili bych zdůraznil stejně jako ti ostatní
0/0
5.4.2002 21:35

Karel

Re: Tradice ceske justice
A co delas pro to, aby se vyse trestu zmenily dle Tveho prani ?
0/0
3.1.2002 10:20

d156

Re: Re: Tradice ceske justice
dělá hodně, znám ho a nepodceňoval bych...
0/0
5.4.2002 21:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.