Diskuze

IKEA stahuje vadné postýlky

Pracovníci společnosti IKEA objevili konstrukční vadu u dětské postýlky MIMO. Chybná konstrukce výrobku, kterého firma v létě prodala padesát kusů, by mohla ohrozit bezpečí dítěte. Zákazníkům, kteří postýlku vrátí, vyplatí IKEA kupní cenu v plné výši, případně jim bude nákup kompenzovat jinak. Podle mluvčí společnosti Ivany Hrdličkové se však konstrukční vada nemusí objevovat u všech postýlek této značky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

alegorie

18. 12. 2001 18:15
Budme radi
Myslim, ze muzeme byt radi, ze se k tomu IKEA postavila, tak jak se postavila. Kdyby stahli postylky z prodeje, nikomu nic nerekli a prodane vadne kusy by zustaly u zakazniku, byli bychom na tom hur. Kolik takovych pripadu uz obchodnici u nas zahrali do ztracena.
0 0
možnosti

maximus

18. 12. 2001 17:07
To snad ani není pravda
Souhlasím s tím názorem, že by k tomu měli něco "dodat". Nebo spíš ten výrobce. Ještě, že postýlka po všech dětech v našem rodě je kvalitní česká výroba a tak můžu teď v klidu spát, že můj syn někde někam něco nestrčí - sotva že je v postýlce. Jak by se asi tvářil výrobce, kdyby mu tam uvízl jeho kluk ???
0 0
možnosti

petr

18. 12. 2001 16:43
spadli jste z višně?
V IKEA jsem v zivote nebyl a presto ziju... Pokud se Vam tam nelibi, tak tam nechodte. To, co tu popisujete urcite neni priznacne jen pro ne, ale pro vsechny MEGA-HYPER-SUPER aj. "Story". Proc tedy nadavat zrovna jen na ne? Jinak: to, co se tu 10 let deje, se deje se schvalenim vetsiny obyvatelstva at uz otevrene ci skryte. Pokud s nekterymi zasadnimi vecmi nesouhlasite (jako ja), mate v podstate 2 moznosti: Bud se podilet na pozitivnich zmenach - napr. ve skolstvi (nebot jak se budeme vychovavat a vzdelavat, takovi budeme) - nebo emigrovat. Treti moznosti, z meho hlediska neprilis konstruktivni, samozrejme je na vsechno nadavat a mit blbou naladu...
0 0
možnosti

Stoural

18. 12. 2001 17:26
Re: spadli jste z višně?
Aha, pan je filozof (nic ve zlem). 1. Absolutne nemuzu prijmout argument, ze kdyz je to priznacne pro vsechny, tak je lepsi "drzet hubu". Tohle je tedy konkretni pripad, ktery pritahnul moji pozornost (i kdyz zadnou postylku jsem nekoupil). Naopak si myslim, ze je treba na nesrovnalosti upozornit a durazne zadat vysvetleni. Taky ze jsem napsal do IKEA (Praha+centrala). 2. Nevim presne, co myslite tim, "co se tu 10 let deje"... Tuto zalezitost nevidim jako neco typicky na ceskem pisecku. Ja beru IKEA jako globalni firmu, u niz ocekavam, ze se bude chovat seriozneji. 3. Vubec si nemyslim, ze bych nadaval a mel blbou naladu. (To by me ji mohlo uz zkazit cokoli... Jinak emigrovat jsem "emigroval" a s tou skolou, to je na dlouhy lokte...) Spis se jako potencialni zakaznik snazim dusledne (a zaroven asertivne) vyzadovat kvalitu a seriozni pristup - to je mozna neco, na cem by lidi v Cechach mohli zapracovat, ne?
0 0
možnosti

Stoural

18. 12. 2001 15:10
Par postrehu (aneb nedela IKEA z lidi blbce?)
1. Nechce se mi verit, ze vada neni u vsech - prece se soucasky na ty postylky vyrabi na bezicim pasu, tak jak by jenom nahodne u par byly diry na pricky vetsi? Navic, byla by docela nahoda, kdyby se stejny omyl stal na dvou stranach tak, ze by pricka byla porad rovnobezna s ostatnimi. A konecne - pokud iDNES presne cituje mluvci, "KONSTRUKCNI vada se nemusi objevit u vsech". No, pokud je konstrukcni, tak by snad mela, jinak vyroba nerespektuje konstrukci a maj tam nejakej bordel... 2. Pokud me firma proda postylku (ktera musela projit nejakou tou homologaci a byla uznana za bezpecnou), ktera nejakou dobu uvadi moje dite do OHROZENI, pouhe vraceni penez nevidim jako adekvatni. (Penize mi prece vrati i v pripade, ze jsem si koupil neco, co nechci...) Jako omluvu a uznani chyby by meli zakaznici, kterych se to tyka, dostat penize zpet + jinou, zcela bezpecnou postylku (pokud ji IKEA nema, tak od konkurence). 3. Nejsem pravnik, ale nelze za takove ohrozeni IKEA zalovat?
0 0
možnosti

Dafson

18. 12. 2001 15:32
Re: Par postrehu (aneb nedela IKEA z lidi blbce?)
Ale to je přece jasný jako facka, že dělá. Není přece možně aby u nekolika kusů bylo něco špatně a jednalo se o konstrukční vadu. Stejná zhovadilost je že IKEA odhaduje že mezera je asi 10cm. Všude po IKEA se jim válej papírový metry tak by mohli hnout prdelí a jít to změřit, ale asi jich tam bude málo nebo aspon mi to tak připadá protože najít v IKEA prodavače a nebo dokonce prodavače který vám poradí je zázrak. Ale to jsou služby IKEA jak si každý jistě může přečíst v katalogu proč je to tak jak to je. Podle mne je to jeden velkej šunt a v evropě od nich nikdo ani nečeká, že by jejich nabytek něco vydržel, jen u nás se tváří že jsou nejlepší a nejlevnější a nejpřátelštější atd. Jedna perla nazávěr. Vždycky mě dojme jak v IKEA začne rozhlas hlásit:"Z důvodu problémů kartového autorizačního centra prosíme zakazníky pokud možno aby platili v hotovosti. K výběru vám poslouží bankomat u vchodu do našeho obchodního domu." zajímavé, že tento automat problémy s autorizací vaší karty nemá. Ale ono je pro IKEA samozřejmě lepší když zákazník zapúlatí v hotovosti¨. Banka si přece za platbu u obchodníka odečítá poplatek cca 2,5% ze zaplacené částky a to už mohou být teď v nákupní horečce pěkný prachy. Sorry za chyby v pravopisu, jestli tam jsou, ten článek mě tak vytočil, že ten můj názor je napsanej během několika fteřin.
0 0
možnosti