Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Česká šance na vstup do EU zesílila

Evropská unie poprvé vyjmenovala země, jež do ní mohou vstoupit. Na svém summitu v bruselském Laekenu zároveň potvrdila, že noví členové mohou být přijati v roce 2004. "Evropská rada souhlasí se zprávou Evropské komise, která uvádí, že pokud bude udrženo současné tempo jednání a reforem, mohou být Kypr, Estonsko, Maďarsko, Lotyšsko, Litva, Malta, Polsko, Slovensko, Česká republika a Slovinsko připraveny dovršit jednání v roce 2002 a připojit se k EU v roce 2004," uvádí závěry summitu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Emil

Re: Už nám zas někdo dává zesílenou šanci
Poslední emigrante, nevím jak dalece to s tou emigrací a exilem myslíš vážně, ale pokud ano, tak uznej, že nabádat nás k tomu, že naše povinnost je domov, česká vlast, občanská zodpovědnost jako ideál a smysl národní pospolitosti a vzápětí popřát pěkné Vánoce z EXILU, zní jako hloupý vtip. Sedět si v teploučku u krbu a radit tomu kdo mrzne venku, aby se zahalili do své vlajky s modrým klínem a podupával nohama, není fér. Já, v roli onoho podupávajícího, rád vyměním tu vlajku s modrým klínem za kožíšek s dvanácti hvězdami. Přijdu sice o ideál, ale bude mi teplo. Nevěříš? Tak si to pojď vyměnit. Letos je celkem pěkná zima.
0/0
17.12.2001 10:28

posledni emigrant

Re: Re: Už nám zas Emil zatykal
Pane Emile, vyzyvate me Vasim dobromyslnym otcovskym tonem sotva dorostleho chlapce, abych uznal,ze se holit nemusim, protoze Vam osobne jeste vousy nerostou.Soudite podle Vasich tezkych dioptrii, ze take ja,tak jako Vy, musim spatne videt a rozumet.Zakladni myslenky jste se ani nevsiml:nejdriv musi byt vlastni hodnota,pak prijdou sance.Misto toho pisete o nejakych vetrech, ktere bicuji Vasi vlajku zavisti:On ma , ja nemam.Jenom vlajku, k niz uz ani zerd nemate:Vasi vlajku nespojuje s realitou vubec , ale vubec nic.Jinak byste musel mit nejdriv mit nejaky duvod, abyste mohl psat o tom, ze nekdo v exilu se ma lepe a sedi u krbu. Nebudu s Vami zavodit v behu "O lepsiho ubozaka".Tam urcite vyhrajete.Urcite jste byl uz i v Acku na Nove.Jen aby vas ta vase osobni sila, kterou nachazite ve sve sebelitosti, nezklamala.Vam psat o tom, ze jsem odesel s ruksakem plnym knizek (Halas,Seifert..),proto nema smysl.Duvera v sebe me postavila tam, odkud Vam mohu rici, ze cekani na almuzny a pomoci zvenci,posilene davkou sebelitosti nad vlastni nemohoucnosti je hanbou. Stavte si veci, jak chcete: pisu jen nasim lidem domu, abych je potesil a podporil.Pisu proto,protoze nasim lidem verim.Pojdme jeste trochu k veci: co delate pro vlast Vy?Cekate , ze Vam nekdo zatopi?Emile, chlapce zlata, to se nedockate.Zkuste jit do prace, vydelejte si penize,kupte si radiator.Zastrcku zasunete do zasuvky a bude Vam teplo.Vzdy po mesici za proud zaplatite a bude Vam dobre.Co Vy na to?Emile, jste pravdepodobne velice ranen, zijete chimerami, ze Vam budou litat peceni holubi do ust, aniz byste hnul prstem.Zjistite, ze mate v ustech stale prazdno a co udelate?Zacnete nenavidet,nejdriv holuba, ze neleti, pak i kucharku, ktera nic nepece.To je podstata Vasi akce:pohodlnost a zavist, ne odpovednost a cil.Otrocka duse, co plive i na to, co je trochu jine , nez je sama.Proto tu Vasi nabidku nejake vymeny nemuzu brat ani vazne.Je to jen plivnuti se snahou druheho prinejmensim trochu zranit a pred ocima dalsich pospinit.Jinak nez Vase netolerantni logika Vam dovoli, ja z me strany Vam preju tucty kozisku se zlutymi i jinymi barevnymi hvezdami. Preju Vam krb a aby Vam nemrzlo.A to uprimne.Snad byste mi mohl vyplnit take jedno prani: netykejte mi.To je vse, co jsem Vam chtel napsat, protoze jste jeste mlady.Zbytek patri vsem nasim krasnym lidem doma:Budte zdravi a at se nasemu prezidentovi dari lepe!
0/0
17.12.2001 23:59

Emil

Re: Re: Re: Už nám zas Emil zatykal
Pane poslední emigrante (zní to sice blbě, ale budiž), píši jen v krátkosti, neboť musím na rozdíl od Vás pracovat abych se zahřál, kožíšku s hvězdami nemaje a také proto, že netrpím literárním exhibicionismem, kterému bych se od Vás nerad nakazil. Pobavilo mě, jak se ten dobromyslný děd Vševěd, který si krátí chvíli u počítače, proměnil v hnízdo sršňů do kterého se lehce píchne větou. V tom bzučení a saltech výpadů a bodancích urážek Vám uniklo jádro věci. Než radit někomu ze břehu jak má pádlovat je lepší do té lodě skočit a pomoci. Udělala to řada lidí Vám podobných, kteží ale na rozdíl od Vás tuto zem a vlajku měli raději. Na závěr. V tento čas Vánoční by Vám slušel smířlivější tón než to plivání černé sliny opia vzteklého psa které jste předvedl.
0/0
18.12.2001 8:53

posledni emigrant

Re: Re: Re: Re: Už nám zas Emil zavykal
Inu ,pobavil jste se,pane Emile.To mam radost.To ostatni, o cem ve sve posledni odpovedi pisete,mne nedava,bohuzel ,moznost,abych se radoval. Vase prostredky , jak sdelit obsahy Vaseho predrazdeneho nitra jsou stare:1.psat o necem, o cem nemate ani paru;2.za kazdou cenu dokazovat sobe, ale i druhym, ze jste lepsi(lepsi pomer k praci, k vlasti, k Luznici) tim, ze prohlasite, aniz byste mel pro to nejaky argument, toho druheho za pecivala,vlastizradce,exibicionistu.Podobne jednaji i petileti trucoviti kluci.Ja jsem to nebyl, tys to byl...Doufam, ze s Vasim nizsim odstupem od veci nebudete ted prohlasovat, ze si myslim, ze Vam je pet let.Bylo by Vam to podobne.Naopak, temito zpusoby psani (to znamena psat bez znalosti veci s cilem druheho ocernit) se nechavali inspirovat novinari Rudeho prava v roce 1977, kdyz psali o Charte.Neslo jim o pravdu, slo jim o to druheho pomluvit a svou pozici si tim obhajit.Co se da odpustit malym klukum, je neodpustitelne u dospeleho .A tim jste, vidte?Vyvijite se : v prvnim prispevku byste menil statni vlajku za nejake evropske kozichy hned a bez zavahani, ve svem druhem prispevku mi vycitate vlastizradcu. Co tedy? Co plati? Vyvekslovat mamu za par keksu? nebo Pojdme branit statni hranici s puskou v ruce s ohnem v srdci?Tezko se odepisuje nekomu, ktery v jedne vete rekne za sebou, ze snih je zeleny , pak zas treba bily, podle toho , jak se mu to hodi.Co si myslite doopravdy? O me se nebojte: ja jsem to rekl dost jasne: kdo nenasel pozitivni a odpovedny vztah k vlasti, nemuze ocekavat,ze se mu zjevi,kdyz si oblece nejaky kozich s hvezdickami.Presne receno: za mou vlastni rukou spachanou "domaci Argentinu", musim zaplatit sam.Za to , co jsem neudelal, abych to zmenil, i za to, co jsem udelal.Ja vim, ze je i druha skupina hodnych Cechu, ktera zije v ocekavani prichodu "Evropy" jako Raje nebeskeho. Proc uz nejit rovnou do kostela?KRATCE A JASNE:Poradek si musi udelat Cesi nejdriv pred vlastnim prahem.Kdo nema pozitivni vztah k vlasti, nemuze jej mit ani k "Evrope".Je k politovani ten, kdo veri novinari, ze v "Evrope" mu bude tepleji, protoze tam Ahasver rozdava kozichy.Emile vtip je v tom, ze to dela Ahasver jenom v lete.Jinak budte zdrav, ty Vase vosy stipaji, to je dobre.Dovolte mi , abych pripojil jeste jeden pozdrav nasim krasnym lidem doma a popral panu prezidentovi zlepseni jeho zdravotniho stavu.
0/0
19.12.2001 20:42

posledni emigrant

Uz nam zas nekdo dava zesilenou sanci
A ma ji.V novinarskem ranci dobre vykynutou sanci.Tlustou a mekkou jako mamin knedlik.A kdyz budete hodni,tak vam jej snad necham i povarit.Kazdy si kousne, az ho povarim.Vasek dostane patku,aby byl krasnejsi, no a Vas Cechu je jako brabencu:drobek sem drobek tam,na kazdeho se dostane, Klaus uz zase predbiha,......Jen jestli nas novinarsky tovarys s rancem neklame.Kolik jsme uz jich dostali? Tech sanci ?Kolik jich bylo zesilenych? Kolik doopravdy silnych?Kolik jsme jich smetli do kanalu ceskeho casu, ceskych dejin?Proc cekame na vandrovniho pochuzkare a kejklire se slibovanymi knedliky?Byly doby, kdy Ahasveri tukali na brany nasi zeme, aby smeli naplnit sve ruksaky ceskymi knedliky, ceskou a moravskou pisni a dovednosti..Byly casy, kdy se na sance necekalo ,jako se dneska ceka na vyhru v lotynce.Sance nebyly treba.Snad idealu: silny stat,mir,samostatnost,demokracie,kralovstvi pozemske, nebeske,komunisticke a ja nevim , co vsechno.Sance chodi vzdy za idealem jako housatka za mamou.Ne obracene.Ne tamhle klovnout,tamhle ukrast,tamhle pomluvit,tady preladit:Z toho se nerodi ideal, mozna nejaky ten kulturni prujem.V Evrope skoncime, protoze uz v ni davno jsme.Tluce se nam do hlavy, ze jsme nejakou nestastnou nahodou se ocitli na Sahare a musime cekat, az nam tu republiku tam odsud nekdo odlepi a nalepi ji zpatky do atlasu Stredni Evropy.To je kejklirstvi a nezralost.Sance.Kdo uz by chtel bandu nesporadanych hadajicich se a vzajemne se vrazdicich cernych housat k sobe domu?Kdo uz by si chtel dneska tupit nuzky pri vystrihavani ceskych poradku?Mozna Ahasver,potulny vandrovnik bez domova, ktery se chlubi testem na knedlik v ruksaku.Ktery nam slibuje zesilenou sanci.Jak dlouho jeste Cesi a Moravane?Jak dlouho budeme cekat nez nam Ahasver rekne, ze prvni nas cil je domov.Toho se nikdy nedockame,neb Ahasver domov nikde nema.Nechte jej bloudnit svetem.Jak dlouho budete cekat na ceske knedliky z Londyna ci Moskvy?Mili, nase povinnost je domov,ceska vlast, obcanska zodpovednost jako ideal a smysl narodni pospolitosti.Ta nemuze existovat bez zakonnosti, fungovani prava.Ta posledni slova mi lecitel ani Keramik nespolknou.Jim posilam neskodny balonek s heslem: prvni povinnost ma kazdy k sobe, abychom UMELI,abychom ZNALI lepe nez ostatni narodove, kteri jsou populacne silnejsi.V tom musi byt nase sila ve vzdelani, v idealech, remeslech.Aby se k nam zacli vracet:ne jako turiste, ale o radu, o pomoc, o partnerstvi.Kdo si muze vazit rozharanych,rozestvanych psu?Ktera ceska mama rekne,ze ma sanci udelat detem domov?..... Pojdte, pratele,podivejte se se mnou a s panem Seifertem na jeden nas krasny ideal:VLAJKA REPUBLIKY: Nebe ji dalo modry klin/jak oci decek pri usmani/ta bila, ta je z kopretin, nebe ji dalo modry klin/a ruze naprsely na ni.//Za nami smrt a hrob a hrob,/clovek se hruzou neohlizi,/hromady mrtvych bez podob,/ za nami smrt a hrob a hrob, /chlad kamene a mrizi.//Prece to stalo za bolest,/i kdyz ta bolest pretezka je./Dal,vecne dal ji chceme nest, a prece stalo za bolest to , ze tu dneska vlaje......Jedinou sanci, kterou mame, je nase vlast a nase odpovednost.Pozdravujte vsechny krasne Cechy a Moravany a hlavne ceske a moravske mamy.Hezke Vanoce preje z exilu posledni emigrant.
0/0
17.12.2001 0:13

Michal

Re: Uz nam zas nekdo dava zesilenou sanci
Proboha, rozumi tomu nekdo?
0/0
17.12.2001 0:26

Romanczin - Praha

Re: Re: Uz nam zas nekdo dava zesilenou sanci
Myslím,že nikdo - je to asi expert
0/0
17.12.2001 6:29

Michal

Skvela uroven prispevku:-)
Nastesti jsem vsechny prispevky necetl, ale ty ktere jsem cetl, mi prisly velmi zabavne:-). EU jako nove RVHP, Klaus je nejlepsi, vsechno je v prdeli atd... Ja jsem zcela jednoznacne pro vstup, neznam uspesnejsi projekt poslednich nejmene sta let ve svete, a pokud ho nekdo zna at ho sem napise. Zadne valky uz vic jak 60let, spolecna mena, hranice, trh atd. Jsme chuda zeme, ale to byly i Spanelsko, Portugalsko, Irsko a Recko v dobe sveho vstupu a relativne na tom byly i hur. A dnes? Vsechny tyto zeme rostou rychleji nez prumer EU a cim schopnejsi vlada, tim rychleji dohani zbytek EU. To co nam prinese EU je prosperita, stabilita a moznost rozhovat o dalsim osudu Evropy. Jedine co nam to muze pokazit je nase vlastni neschopnost, viz Klaus a jeho "eurorealismus". Pokud tomu nekde neveri, muzu si najit statistiky na internetu atd. na vstupu do EU se neda dlouhode prodelat. A cim dele nad tim premyslite tim vic je vam to jasne. Nebo snad znate jinou oblast sveta, ktera by se poucila ze sve mnohasetlete krvave minulosti a snazila se vytvorit prosperujici spolecenstvi pro vsechny? Abych to shrnul, uspech EU je nadeje pro cele lidstvo!
0/0
16.12.2001 21:53

Martin

Re: Skvela uroven prispevku:-)
Jako byvaly Prazak zijici ve Svycarsku, ale casto jezdici do CR chci vyslovit plny souhlas s nazoren pana Michala. Uroven jeho clanku prevysuje podle meho nazoru mnohe jine reakce lidi, kteri sni po Klausovinach v ceske kotline....
0/0
16.12.2001 22:57

Josef Pitrlík,Žďár nad Sázavou

Tak jsme se snažili a je to stejně o něčem jiném
Tolik jsme se snažili a lezli EU do zadku. Výsledkem je, že i Slováci a ostatní slabší tam stejně půjdou s námi. A pohled na nás bude pak i skrze ně a jejich problémy. Je to fraška, vlastně nás ani nechtějí, ale bez peněz pro nás to nějak překousnou. Kdepak ale ně co platit. My so to zaplatíme sami tím, že to bude pěkný ekonomický náraz!!!!
0/0
16.12.2001 21:41

JenikNo.4

Re: Tak jsme se snažili a je to stejně o něčem jiném
naprosto souhlasím......
0/0
16.12.2001 21:47

Dave

Vaclav klaus je nejlepsi, je to bohuzel tak.
Nechte mluvit Klause, ten jedniny ma prehled. Ostatni paprdove se jenom schovavaji za nekoho jineho a vyslovuji uz vyslovene.
0/0
16.12.2001 19:25

Joke

Re: Vaclav klaus je nejlepsi, je to bohuzel tak.
I on je k tomu vstupu skepticky, snad uz jen proto, ze podvody, zlodejna, ani tunelarina v EU, tak jako v jim transformovane CR, nikdy "neletely a neleteji." Vstupem do EU by tudiz mohly "jeho fundamentalne ekonomicke vyplody" skoncit i v CR. A co dal potom? Budeme ve spolku bohatych jen smesnymi, ale "rovnopravnymi cleny," chudi jako kostelni mysi, ktere kazdy odkopava. Zatim to skutecne vypada (bez zavaznych financnich prostredku a planu na ekonomicke pozvednuti), ze bohate zeme zapadni Evropy si chteji z Vychodu udelat jen jakousi "odpadkovou periferii Evropy."
0/0
16.12.2001 20:55

čehůn

to tak
i když je to naše jediná šance, jsem proti tomu, abychom byli součástí EU. Oni si nezaslouží, aby jsme s nimi byli v jednom spolku. Tady se rozkradlo co se dalo a teď by byla šance předvádět jim naše umění v tunelářství a jiném. Jen zůstaňme tam kde jsme a kam patříme a to v p.....
0/0
16.12.2001 18:03

Petr

Hovada!!!
Vstoupime tam a budeme mit uplne hovno,protoze nase cela republika je totalne v PICI!!!
0/0
16.12.2001 17:57

Obyvatel

Re: Hovada!!!
Je zajímavé, jak jednoduchá odpověď může zcela výstižně vyjádřit podstatu problému. Ano, je to tu zkrátka v prdeli (lepší slovo použít opravdu nelze), přiznejme si to.
0/0
16.12.2001 18:00

Obyvatel

To už to půjde do háje úplně.
Výsledkem bude větší byrokracie (třeba předepsaný tvar banánů, standardizace stravy - co není McDonald je závadné atd). Ceny se zvednou v souladu s EU, ovšem pochybuji že se s tím zvednou i platy a reálná hodnota úspor (pokud někdo nějaké má).
0/0
16.12.2001 17:01

Maverick

Re: To už to půjde do háje úplně.
Vazeny pane, platy se samozrejme zvednou az pote, co u nas bude stejna produktivita prace jako v ostatnich zapadnich zemich. Nevidim jedinej duvod, proc by tomu melo bejt jinak.
0/0
16.12.2001 19:23

Obyvatel

Re: Re: To už to půjde do háje úplně.
Což bude znamenat totální kolaps, protože ne malé procento lidí tu žije "z ruky do huby". Možná se ale zvýší tržby různým loteriím, protože v tu chvíli bude asi nejlepší to poslední (nic) prosázet. A doufám, že tu pak budou za ty zapadní peníze i západní služby a zákony.
0/0
16.12.2001 21:48

Rosta

Re: Re: To už to půjde do háje úplně.
haha - proč myslíte, že nám tu kde kdo ze západu zřizuje výrobu ... no ano, jsou tu nižší mzdy - a kdyby nebyly, tak se to tu zavře a rozjede se výroba na ukrajině - a až tam budou drahý lidi, tak se bude vyrábět v číně ... čili tu bude buď velká nezaměstnanost a velký mzdy, nebo naopak. Vy si opravdu myslíte, že v současnosti založené čínské továrny mají diametrálně nižší produktivitu práce než americké ? Kdepak, úvaha že za stejnou práci dostanete taky tady stejně zaplaceno jao teď na západě je neprosto lichá.
0/0
16.12.2001 21:55

Maverick

Re: Re: Re: To už to půjde do háje úplně.
Bohuzel, par zahranicnich firem s vysokou produktivitou prace nestaci k tomu, aby vykon ekonomiky byl stejny jako v zapadnich zemich. Mame tu i jine firmy (ne malo), zdaleka ne tak produktivni. Samozrejme, ze se to casem zmeni. Ale snad necekate, ze po 40 letech devastace se najednou zivotni uroven a ekonomika srovna se zapadnimi zememi ze dne na den.
0/0
16.12.2001 23:24

Salmonela

Hmmmm.!!! Ptfuj Tajksl
Mi Vas tu ale nechceme !!! Cesi dete k bratrum Rusakum.
0/0
16.12.2001 16:49

Vlastenec

Re: Hmmmm.!!! Ptfuj Tajksl
Heeeeeej zadrz.... poslouchej Salmonelo. On to vlastne ani neni tak spatny napad. Jenom idioti jako Ty podcenuji rusky a cinsky market a jejich potencialne vybusnou ekonomii v budoucich 20ti letech (vlastne je ted v Cine). A kdo vubec jsi?..nejaky sudetak? Proc tady vubec chodis, ctes a kecas blbosticky.....Phfffffffuuuj...Hm...Zapadni Nemci nechteli vychodni take...nemluve ~~~ Spolecna Evropa nemuze byt pokud by v ni Ceska Republika nebyla. (Toto rikam ja, zijici od 68teho roku v Severni Americe a neznaje detalne vshechny problemy, tak me prominte)..
0/0
17.12.2001 1:18

Ludvik Král

Tony Blair a Gerry Schröder nejsou socialiste!
Evropská Unie je bohata, CESKA REPUBLIKA uz ted dostane od ni VELKY PRACHY!!! my jsme chudsi nez Portugalsko(Vinu nesou Komuniste) a muzeme byt radi, ze tam (2004; Hura)muzeme vstoupit.
0/0
16.12.2001 16:06

Zdeněk

členství v EU je pouze politická záležitost
Sumit v Laekenu jen potvrzuje, že přijetí do EU je především politická a ekonomická záležitost, nikoliv obraz harmonizace a plněnní kritérií, jak nám povýšeně vtloukají naší socialističtí i jejich evropští internacionalisté. Polsko to má dopředu jediné jisté, protože má velký trh a vůbec nezáleží, na jednotlivých kapitolách. Ostatní mají šance za předpokladu, že příjmou socialistickou chartu a vládnout budou socialisté nebo (post)komunisté. Takový je v Evropě trend. RVHP byla také především politická metla vazalských národů. O stejné se nyní snaží i socialisti v EU. Proto je přivádí v šílenství názory třeba Klause nebo jiných. Kdo má oči a uši tak již dávno ví, že nejde o lepší uspořádání Evropy ale o preferenci tzv. prominentních evropských států a podřazenost těch nových a hloupých. Jiná cesta bohužel není, než do takové Evropy vsoupit, jen je smutné, že naši politici jsou buďto hloupí, nebo se bojí říci pravdu tak jako Klaus. Myslejí si, že podlézáním dosáhnou pro Českou republiku nejaké výhody. To se nepodařilo ani Gottwaldovi, ani Husákovi za budování komunismu a ani Havlovi a Kavanovi při budování socialistického disidentismu.
0/0
16.12.2001 12:24

Rosta

Re: členství v EU je pouze politická záležitost
Je to pravda, to Polsko je tam jen kvůli své velikosti a chtěl bych vidět, jak budou řešit to jejich zemědělství.
0/0
16.12.2001 12:47

Bad Boy

Re: členství v EU je pouze politická záležitost
No to snad ani nemyslíš vážně.EU je naše jediná šance.Nemůžeme si dovolit být mimo Ekonomického uskupení s otevřeným obchodem a společnou měnou.Cílem zastánců Evropské Unie je vytvořit Ekonomickou velmoc (která by popřípadě byla schoná konkurovat spojeným státům americkým).Nemůžeme si dovolit být neutrální jako Švýcarsko,do jehož bank si vkládá peníze celý svět právě kvuli jeho neutralitě.Silné ekonomické státy táhnou ty slabší,aby se potom i ty slabší stali silnějšími a mohli táhnout další kandidátské země.A co se týče Klause,svůj názor ať si klidně vyjádří,ale ať to neprezentuje jako názor celé sněmovny.Na jeho vládu a ostudu s kuponovou privatizací si stejně všichni pamatujeme.Myslím si,že lidem co žijí v minulosti nemá smysl nic říkat.
0/0
16.12.2001 13:23

Dan

Pár postřehů
Výhody tohoto jednotného ekonomického prostoru pro členské státy EU jsou zřejmé. Nechápu ale to vymezování se vůči americké ekonomice. Způsob prezentace EU směrem k občanům je hrůzný. Poslouchal jsem Kavana a jeho přednášku o nezvratném vývoji. Přepnul jsem na TA3 a poslouchal Dzurindova slova o nezvratnosti vývoje. Víte čemu se říká de ja vu? EU vystupuje vůči kandidátům tajnůstkářstky, povýšenecky. Pokud se týká Klause, ten nekritizuje sjednocování ekonomických podmínek, ale snahy o politickou federalizaci a snahy o vytváření socialistického superstátu. Já se otáčím po zvuku, odkud se nejvíce ozývá blažené chochtání, řekne-li se EU, a znepokojuje mě to.
0/0
16.12.2001 15:19

MIROKEEN

Re: Re: členství v EU je pouze politická záležitost
VAZENY BAD Boy!!!! Jsem moc rad ze si tvoje predstava dovoli tak prima slova o tom co bude nasledovat po vstupu nasi nale CR do Evropske unie.O tom ze vzdy silny tahne tuho slabsiho jsem uz asi dost dlouho videly jak to dopadne!!!O tom ze jsi clovek dovoli vyjadrit pochybnosti o tom ze asi moc dobre vi jak to ma nasledky na vase budouci ziti- neni krok zpet ale dopredu-nemyslite. Moc rad bych Vas videl na jeho postu v te dobe .samozrejme chyby se nedaji jen tak pominout a rozumny pochopi co se delo!Nejsem pro neutralitu ale pro prosperitu! Vzdy jde o politicky process pro ty koho se to tyka! Ja osobne si nemyslim ze vsechny tyto staty se tam dostatnou! Preji nadale stejny postoj a At vyjde!!!!
0/0
16.12.2001 16:12

Bad Boy

Re: Re: Re: členství v EU je pouze politická záležitost
Neupírám Klusovi jeho názor,ať ale nemluví za poslaneckou sněmovnu.To se ale stává častěji,jakože například Havel řekne do CNN že Česká Republika podpoří případný útok na Irák,přitom to předtím s nikým nekonzultoval.Měl jsem to formulovat jinak:Místo Nemůžeme si dovolit být neutální jsem měl napsat Je pro nás z ekonomického pohledu VELMI nevýhodné zůstat neutrální,neboli nevstoupit do EU.(O čemž asi nikdo nepochybuje)Nikdy jsem nenapsal že se tam dostane všech 10 států,ale obecně by měli uspět ty co ukončí včas všechny kapitoly.Děkuji za gratulaci k mému postoji,věřím že mi vyjde(Jinak by to nebyl můj názor).
0/0
16.12.2001 20:34

Obyvatel

Re: Re: členství v EU je pouze politická záležitost
Zatím se EU používá současnou vládou hlavně jako zaklínadlo k prosazování metod na okrádání občanů. Například žvásty politiků, že 22% DPH je v EU běžná, jsou naprosto zoufalé.
0/0
16.12.2001 17:39

JP.Praha

Re: Re: členství v EU je pouze politická záležitost
Bad Boy chtěl si snad napsat: Švýcarsko ve kterém pere špinavé peníze celý svět a ono samo z těch špinavých peněz žije.Viz obchody s Hitlerem........ a pak si píši na tabule,děkujeme našemu vojsku za obranu před nacisty.To je prosim k zvracení.
0/0
16.12.2001 21:41

Bianka

Re: členství v EU je pouze politická záležitost
To je stoprocentní pravda!
0/0
16.12.2001 16:06

mulla Umar

.....jak dobře je na Rusi
.....odstěhuj se do Ruska
0/0
16.12.2001 10:52

Rosta

Re: .....jak dobře je na Rusi
to nepomůže, Ruska tam bude taky ....
0/0
16.12.2001 12:44

masrtin vlach

ale my tam nechceme!!!
0/0
16.12.2001 10:43

Pavel

Re: ale my tam nechceme!!!
To je asi fór, ne. Nebo si vážně myslíš že můžeme být zůstat ostrůvkem obklopeným společným trhem, měnou atd. a nedoplatit na to stagnací čí zhoršením životní úrovně? Jednak mi chybí argument proti a jednak mluv za sebe, já jsem pro vstup co nejdříve.
0/0
16.12.2001 10:50

honza

Re: Re: ale my tam nechceme!!!
Zatim opravdu nedostatkem netrpim... A nez nerovnopravne clenstvi, tak to fakt radsi zustat mimo...
0/0
16.12.2001 12:45

Karpik

Re: Re: Re: ale my tam nechceme!!!
Mily Honzo. Nevim, jaka je tva predstava "rovnopravneho" clenstvi CR v EU, ale jestli by sis predstavoval, ze vsichni budou tancovat jak Cesko piska, tak toho se tada asi opravdu nedockas. ZAPLAT PANBUH!!! Ja naopak od EU ocekavam, ze rozhodovaci pravomoci ceskych politiku typu Klause, Zemana, Gregra atd. se zmensi, protoze budou muset delat to, co jim civilizovane staty EU nakazou. Doufam, ze potom napachaji trochu min skody nez ted.
0/0
16.12.2001 14:08

Duck

Re: Re: Re: Re: ale my tam nechceme!!!
Takze ty chces, aby Cesko bylo provincii EU? Ja si myslim, ze ten kdo se neco nauci je na tom o mnohem lepe, nez ten co vsechno opise z knihy. Takze at se panove politici klidne uci. Ja se tez ucim. A rozhodne nevidim v EU spasu. A co se ohledne vztupu do EU tyce, si myslim, ze nasi politici az neprijemne moc opisuji uz ted... Rozhodne se netesim na dobu, co nam _civilizovane staty EU_ budou neco nakazovat!!! Takze jesli chces zit v provincii EU, tak hodne stesti, protoze tvuj sen se s dost velkou pravdepodobnosti naplni v roce 2004.
0/0
16.12.2001 17:26

Grebeníček

Re: ale my tam nechceme !!!
Soudruh Brežněv by se obracel v hrobě a to přeci nejde!
0/0
16.12.2001 11:02

UncleFido

Re: Re: ale my tam nechceme !!!
No jestli se bude obracet dostatecne rychle, tak by se dal vyuzit jako tubina a alespon po smrti by byl lidstvu prospesny.
0/0
16.12.2001 11:15

Jeremy

Re: Re: Re: ale my tam nechceme !!!
Sem proti jakekoliv dalsi turbine, to by Unie musela znovu otevrit kapitolu Energetika a to by nas posunulo do druhe skupiny kandidatskych zemi.
0/0
16.12.2001 11:37

Pavel Zatloukal

Re: Re: Re: Re: ale my tam nechceme !!!
Navic Breznevovo oboci by teda rozhodne nesplnilo bezpecnostni a hygienicke pozadavky snad zadne civilizovane zeme.
0/0
16.12.2001 15:54

Pavel Zatloukal

Re: ale my tam nechceme!!!
Mluv za sebe. Ja do ni chci. Najde se jeste nekdo, kdo se to nebude bat rict takhle otevrene ted v dobe, kdy je modou predstirat, ze muzes byt pravicak jedine tehdy, kdyz prskas proti EU?
0/0
16.12.2001 15:56

Petr Vlach

Re: Re: ale my tam nechceme!!!
Ja do EU chci tez a doufam, ze nas v tyhle zemicce je vetsina.
0/0
16.12.2001 20:47

Hugo

Re: ale my tam nechceme!!!
Kdo je to my......ty a tvuj idiot bratranec?
0/0
16.12.2001 18:00

Risa

Re: ale my tam nechceme!!!
Spojenym statum taky trvalo nekolik desitek let, nez se "spojily" a spousta lidi tam nechtela a chtela aby nektere staty byly samostatne. Vstup je predevsim ekonomicka zalezitost, povede k bankrotum a zvyseni produktivity, k vetsi konkurecni schopnosti Evropy. Samozrejme, ze spousta lidem je to jedno a radsi chteji vladnout na vlastnim pisecku sami.
0/0
16.12.2001 18:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.