Diskuze

Zeman: Nebojíme se posílení integrace

Čeští politici chtějí vstoupit do EU, jejich představa o této organizaci a českém místě v ní se ale zásadně liší. To dnes na summitu v belgickém Laekenu potvrdil český premiér Miloš Zeman: na rozdíl od svého politického partnera Václava Klause podpořil myšlenku federalizace unie.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fero Pesko

16. 12. 2001 11:18
Zem-an: Nebojíme se integrace
Naozaj, český národ sa nemá čo báť integrácie do EU. Aspoň by sa mohli vrátiť Nemci do svojich domovov, apoň by to bolo zadosťučinenie jeho internac. postoja, za krivdy spáchané, atd. Veď aj tak, čeké pohraničie vačšom počte obývajú počestení Slováci. Pak,copak - není očem mluvit! Hurá, nech žije EU, nech žije mier, mech žije boj pro- ti terorizmu /i štátnemu?/! Český Slovák
0 0
možnosti

Bin Ladin

16. 12. 2001 6:55
Klause a ODS- Nikdy vice v politice !!!
KSCM a ODS se bohuzel stavaji extremnimi stranami u kterych si lide cim dal casteji kladou velky OTAZNIK .Kdo jsou a koho representuji.ODS v posledni dobe dela KATASTROFALNI politiku.Mne ODS pripada jako by politiku NIKDY nebrala seriozne.Priklanel bych se k nazoru jiz tady zmineneho,ze ODS se shoduje s anarchistickymi tendencemi s velice malou ODPOVEDNOSTI za sve ciny vuci narodu. V pristich volbach by jsem si urcite pral CSSD ,US a LIDOVCE v koalici.
0 0
možnosti

vladimir werner

16. 12. 2001 5:29
Nebojíme se posílení integrace
co se pana klause tyka:1/je to ten clovek ktery prohlasil, ze nezna spinave penize.je to tentyz pan, ktery vyzyval pred poslednimi volbami k tomu , ze spojit se s CSSD je stejne jako se spojit s dablem. 2/ aby se udrzel pri moci podepsal s "dablem" smlouvu o predavani si moci=opozicni smlouva. 3/je tak jesitny, ze mu vadi i to ze jeho vyznavaci radeji odesli z ODS kdyz se objevily "neznami a mrtvi darci" a cast stoupencu teto jiste v dobrem myslene strany ods presla jinam protoze se neschoduje s nazoram "neznam spinave panize" co je nejvice alarmujici,: pan klaus a jeho ODS se radeji spoji s dablem,"CSSD" nez by priznala svoji chybu. to ovsem je to o co vsem jde. chceme se miti jeste hure volme ODS . chceme se miti stejne- volme CSSD chceme se mit konecne lepe? zkusme US a tim padem koalici /ctyr/.neni mozne, ze bychom se meli hure verim, ze vsichni jsme lidi a tudiz myslime. preji vsem normalnim lidem uspech
0 0
možnosti

-ed-

15. 12. 2001 21:09
Klaus - snad se konečně už dočkáme !
Rozplocený obraz politika ,sloužícího několika pánům a ochotného udělat za peníze cokoli -to je obraz Václava Klause, politika bez koncepce a vlastního názoru.Nějak tak musí dopadnout každý, kdo se bezohledně pachtí za kariérou, je vydíratelný a není si vědom důsledků svého dlouhodobého počínání. S takovouto ostudou už dávno z politiky nikdo neodešel, ani komunističtí politikové ne. Doufejme, že CSSD myslí vyhlášení svých politiků smrtelně vážně a že přijetí do EU nechce zhatit nevyváženým ekonomickým programem, kterému nasadila korunu kladným stanoviskem k nákupu letadel JAS 39.
0 0
možnosti

vladimir werner

16. 12. 2001 5:33
Re: Klaus - snad se konečně už dočkáme !
souhlasim s tvym nazorem , a ne jen s timto.
0 0
možnosti

gerd

15. 12. 2001 19:30
Klaus anarchista?
Zeman mluví docela rozumně co se týče EU. Zato Klaus - představitel "podivně pravicové" ODS brojí proti integraci Evropy, v čemž se shoduje s anarchisty. Možná se dočkáme i jeho brojení proti globalizaci?
0 0
možnosti

gerd

15. 12. 2001 19:39
Re: Klaus anarchista!
I ty jeho reformy připomínaly spíš anarchii než spořádanou reformu. Ochrana soukromého vlastnictví- prakticky žádná, návrhy na posílení kontrolní úlohy státu (finanční policii, Komisi pro cenné papíry atd.) zavrhoval, stejně jako anarchisti. "Absolutní svoboda" v Klausově podání se velice podobá snům anarchistů: zvůle, chaos, morální úpadek.
0 0
možnosti

Milos Koenig

15. 12. 2001 18:54
CR a EU
Ceska republika stoji v rade uchazecu o clenstvi v EU hned na druhem miste.Polaci mezitim nejak ztratili o clenstvi v Unii zajem, takze jedinym, lepe postavenym kandidatem je Slovinsko.A clenstvi v EU neni "Prodana nevesta" s Kecalovym solem "pocita co mu to vynese". Z pocatku to nevynese asi moc a nezamestnanost take stoupne. Ale bud budou politici praktikovat lacinny populismus, ktery jim osobne snad kratkodobe neco na popularite vynese, nebo budou planovat ve vetsich casovych dimensich a pak je integrace CR do EU absolutni nutnosti, chce-li si CR dlouhodobe udrzet prosperitu a technologii ostatnich evropskych statu.
0 0
možnosti

Jan Netopil

15. 12. 2001 18:51
Je ČSSD levicová nebo pravicová ?
Jako člověk silně pravicového zaměření postrádám v Česku vskutku pravicovou stranu. Nicméně mám pocit, že ČSSD, ač levicová strana, má někdy pravicovější názory než ODS, kterou považuji spíš za extremistickou raritu než skutečně pravicovou stranu. Ač premiéra Zemana nemám v lásce, hluboce s ním souhlasím v otázce evropské integrace. A rovněž mě mile překvapilo, že Zeman jako jediný vyťal políček těm ufňukaným čecháčkům, kteří naříkají, že zpevňující česká koruna zdražuje jejich export. Vzkázal jim, aby se snažili vyvážet na základě kvality své produkce a ne na základě slabé koruny. Takový názor se mi velmi líbí a domnívám se, že i paní M.Thatcherová by s tím jistě souhlasila. Jakto, že tedy s takovýmto názorem nepřišel velevážený profesor Klaus, který o sobě tak rád tvrdí, že paní Thatcherová je pro něj vzorem ? Zřejmě z Klause spíše mluví nacionalismus a extremismus a s tou jeho pravicovostí to nebude tak horké, že pane Klausi ?
0 0
možnosti

Dan

15. 12. 2001 20:31
Re: Je ČSSD levicová nebo pravicová ?
V techto postrezich mate uplnou pravdu, mne take Zeman velice prekvapil svojim prirovnanim o kaprech v rybnice, cekal jsem od neho typicky levicove prohlaseni protekcionismu, neco na zpusob ochrany exportu a hlavne skodovky (kulhanek lobbuje sec muze). Je fajn ze zaujal aspon jednou skutecne zodpovedny a pravicovy nazor at se s tim firmy poperou jak muzou. Silna koruna jim jedine pomuze.
0 0
možnosti

Jan Netopil

15. 12. 2001 18:46
Je ČSSD levicová nebo pravicová ?
Jako člověk silně pravicového zaměření postrádám v Česku vskutku pravicovou stranu. Nicméně mám pocit, že ČSSD, ač levicová strana, má někdy pravicovější názory než ODS, kterou považuji spíš za extremistickou raritu než skutečně pravicovou stranu. Ač premiéra Zemana nemám v lásce, hluboce s ním souhlasím v otázce evropské integrace. A rovněž mě mile překvapilo, že Zeman jako jediný vyťal políček těm ufňukaným čecháčkům, kteří naříkají, že zpevňující česká koruna zdražuje jejich export. Vzkázal jim, aby se snažili vyvážet na základě kvality své produkce a ne na základě slabé koruny. Takový názor se mi velmi líbí a domnívám se, že i paní M.Thatcherová by s tím jistě souhlasila. Jakto, že tedy s takovýmto názorem nepřišel velevážený profesor Klaus, který o sobě tak rád tvrdí, že paní Thatcherová je pro něj vzorem ? Zřejmě z Klause spíše mluví nacionalismus a extremismus a s tou jeho pravicovostí to nebude tak horké, že pane Klausi ?
0 0
možnosti