Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co nám řekl Ládin

Nejotřesnější na videu s bin Ládinem nebylo přiznání viny. Nejotřesnější bylo to, že bin Ládin mluvil o 11. září tak, jako by se mu povedl dobrý kanadský žertík. Že někteří teroristé nevěděli, že na konci zemřou? No není to k popukání? chechtá se spokojeně bin Ládin nad tím, jak ty hlupáky doběhl. Video se stalo nejlepším naučným filmem roku. To, že bin Ládin je vinen, bylo jisté už dávno, teď jsme jen dostali další kamínek do mozaiky. Ale teprve teď jsme se dozvěděli, kdo bin Ládin opravdu je. Podívejte se na tu kazetu ještě jednou, můžete-li. To není zoufalý fanatik. Jeho to baví. Má z toho potěšení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mira

tys tomu zas dal karle
Mily Vodicko. Tva propracovana psychologicka studie vraha s nozem v hube mluvi za vse. Ten clanek musel byt zadarmo, jinak by ho snad redakce nemohla uverejnit. Nebo jo ?....
0/0
28.12.2001 20:15

wiwi

nediv se,nediv dlazbo
smirujou to tady tajny fizlove za nazor se zase zavira do krimu,Vodicka je prezdivka to se vi uz dlouho.Tak se nediv ze se kde kdo drzi v anonymu...
0/0
19.12.2001 23:44

dlaždič

to máme odborníků
nestíhám se divit, kolik odborníků přes techniku v této republice je. všichni vědí jak odhalit , že nahrávka je podvrh, ale nikdo to neudělá a nepustí do světa. netvrdím, že to podvrh nemůže být, ale taky že je, když to nemůžu ebo neumím dokázat. ale je vidět pomalu u každého příspevku, kdo koho podporuje, hlavně u těch, kteří tam neumí napsat ani skutečný e-mail, ať už používáme přezdívku, nebo vlastní jméno. mimochodem , pan Vodička se pod ten svůj příspěvek narozdíl od většiny podepsal. a co se týká zpracovávání informací naší mozkovou strukturou, je jich tolik a natolik se různících, že bych asi nedělal nic jiného, a to neni to , proč žiju.
0/0
19.12.2001 17:47

Richmond

Neprůkazný zuřivý blábol
Neprůkazné informace. Článek je pouze emotivním rozhořčeným výlevem. Opravdu nechápu proč se zde takové amatéřiny uveřejňují.
0/0
19.12.2001 11:33

BOBO

Re: Neprůkazný zuřivý blábol - ALE MÁ NA NĚJ PRÁVO !!!
Richmonde A NENÍ TO POVINNÉ TO ČÍST !!! Já s tebou souhlasím , že je ten článek zbytečný , protože i bez videokazety to je jasné , že UBL je mecenáš teroristů . Takže určitě se shodnem , že se vojenská zařízení musí rozprášit včetně věrných bojovníků pro výstrahu ostatním akorát některým kopcům se bude muset v mapách opravit výška . No a pokud tě to hodně rozčílilo , tak těm redaktorům napiš osobní dopis . A JE TO !!!!!!!!!!!!!!
0/0
20.12.2001 0:37

holiday

BL II
Al Ghamidi, který je znám saúdské výzvědné službě, je okrajová postava, která se snažila udělat si jméno protizápadními kázáními. V roce 1994 mu bylo zakázáno kázat, konstatoval zdroj blízký saúdské vládě. Koncem devadesátých let kázal v nevýznamných mešitách kolem silnice vedoucí do přístavního města Jedda, kde bin Laden vyrostl - ale jeho zuřivá kázání přilákala jen malé počty posluchačů. Výzvědné zdroje zdůrazňují, že al Ghamdi zřejmě byl potenciálním styčným bodem pro pákistánskou, saúdskou a egyptskou rozvědku. "Byl jim známý, protože byl podezříván, že shromažďuje mezinárodní finanční zdroje pro al Qaedu. Je to okrajová postava, která chce být známější a je frustrovaný. Je možné, že ho výzvědné organizace přesvědčily, aby se dal na jejich stranu," uvedl jeden výzvědný zdroj z rozvědky jednoho státu u Perského zálivu. Experti sdělili listu Observer, že videopásek je velmi podobný tajně natočeným videozáznamům, kterých použila FBI v nedávné době proti hlavním činitelům americké mafie. I když američtí bezpečnostní činitelé konstatovali, že "nepotvrzují", že by zdrojem videozáznamu byla rozvědka, jeden činitel Pentagonu potvrdil Observeru, že al Ghamdiho obklopují "podivné okolnosti" - al Ghamdi zjevně věděl, že se rozhovor natáčí. Ať už pásek vznikl jakkoliv, polarizoval názory v arabském světě "Drtivá většina lidí byla vždycky přesvědčena, že to udělal on a odsoudila ho za to. Ti svůj názor nezměnili," řekl Abdul Wahab Badrakhan, náměstek šéfredaktora listu al Hayat. "Jen fanatikové popírají to, co teď vidí."........A "vychytralí" čecháčkové taky......dodávám
0/0
17.12.2001 21:18

holiday

BL
O tomto víkendu, kdy debata, kterou videopásek vyvolal, pokračuje po celém islámském světě, informovalo týdeník Observer několik výzvědných zdrojů, že je video s Osamou absolutně pravé, ale že je to výsledek složité operace, kterou provedla CIA ve spolupráci s výzvědnou službou jiné země, pravděpodobně Pákistánu. "Potřebovali někoho, koho by mohli přesvědčit anebo donutit, aby se dostal do Osamovy blízkosti, a musel to být někdo, v jehož přítomnosti by se Osama cítil v bezpečí. Když se to podaří, získáte v perfektní okamžik perfektní důkazy. Je to mistrovský tah," řekl jeden člen výzvědné organizace. Ohniskem podezření je saúdský disidentský kazatel, který, jak se zdá, natočil tento rozhovor, podle časového kódu na kazetě dne 9. listopadu, zřejmě v jednom penziónu v afghánském městě Kandahár. Výzvědné zdroje sdělily listu Observer, že neidentifikovaný duchovní, který na pásku hovoří s Osamou, je Ali Saeed al-Ghamdi, bývalý vysokošolský učitel teologie v semináři v Mekce. Saudští Arabové, kteří videozáznam viděli, konstatovali, že tento duchovní má přízvuk, jímž se mluví na jihozápadě Saúdské Arábie, buď v provincii Hejaz nebo Asir, odkud pocházela většina únosců amerických letadel. Bin Laden se tomuto duchovnímu uklání, ale ten nevstane, aby ho přivítal. Jen člověk, který nemůže vstát, by nevstal v přítomnosti tak slavného a uctívaného muže, konstatovali v sobotu islámští odborníci........
0/0
17.12.2001 21:15

holiday

Anti......
většina příspěvků je podmíněna přehnaným důrazem autorů na význam ANTI- (-amerikanismus, -globalismus, -sionismus.....). To zatemňuje.......
0/0
17.12.2001 21:08

Ivo Horák

Nahrávka s bin Ládinem
Nedivme se, že mnozí hledají jinačejší vysvětlení věcí kolem bin Ládina. O Hitlerovi se ještě desetiletí po jeho neslavném konci povídalo, že přežil. Vymýšlení alternativních scénářů tu není až od TV seriálu s Josefem Dvořákem alias Kuřátkem. Na rozdíl od seriálů, kde je ovšem každá varianta nepravdivá, v událostech mívají nepravdu autoři chytlavých alternativních scénářů.
0/0
17.12.2001 15:37

anonym

Pohadka??
No nevim, ale takova vec se da udelat doma na videu stredni tridy. Jsem rad, ze CT pustila o vikendu film 'Vrteti psem'. Bin Ladin je bezesporu terorista telem i dusi ale nezda se mi, ze by o tom mluvil takhle. Myslim, ze si amici obsah toho rozhovoru alespon trochu upravili.
0/0
17.12.2001 10:43

Ferry

Americké videopohádky........................
To je důkaz pro Vodičku a pár dětí z nějaké americké školky.Takovou škváru si nahraje kdejakej amatér to už ani neni možný že je někdo normální schopnej vypustit do světa takovou trapárnu.V americe asi pořád věřej,že Rambo žije...
0/0
16.12.2001 23:31

BOBO

LÁDÍNEK BY VÁM DAL ČESKÉ HOSPODY !!!
Místo 10 piv - 10x modlidba a vyjimečně fotbal při hrobovém tichu . Pivo se půjčuje jenom jako fotografie a natajňačku pod trestem smrti ! Tak to by jste se především uvztekali vy , pivní telata !!!!!!! Chachá!!!!
0/0
16.12.2001 23:21

Paradox

Re: LÁDÍNEK BY VÁM DAL ČESKÉ HOSPODY !!!
Poslyš Bobo, ty máš nějaké psychické problémy z toho, že v Čechách se točí pivo? Všiml sis snad, že má někdo trauma z toho, že v Americe lemtají Coca Colu a přikusují hamburgery? Dobrou chuť!
0/0
17.12.2001 8:57

BOBO

Re: Re: LÁDÍNEK BY VÁM DAL ČESKÉ HOSPODY !!!
Poslyš Paradox ! Z čeho usuzuješ na moje psychické problémy s pivem v Čechách ? Na pivo chodím v ČR taky . Pivo za nic nemůže . Akorát některým leze cca po 10-tém škopku na mozek ! To není můj případ a co ( asi jak říkáš ty - Colu ) "lemtají" a .....v Americe , je mi úplně jedno !!!!!!! Zklidni hormon a zjistíš , že jsem reagoval na Swalow . Pokud se s ním ztotožňuješ , tak v tom případě i na tebe . Potom si udělejte spolu dobře . A je mi úplně jedno čím !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
17.12.2001 21:41

F.F.

Pivni zaprdenci
nestacim zasnout nad tim, jaci primitivove a zaprdenci sem pisou prispevky. Vase nenavist vuci Americe je presne podle znameho vtipu. Soused ma dve kozy a ja jeno jednu....ani me nenapadne starat se o to abych mel take dve nebo tri. Je jednodussi a pohodlnejsi prat sousedovi, aby mu jeho kozy chciply a dal si sedet v zahuleny hospode, nic nedelat, remcat a nadavat na vsechny, co se maji lip nebo jinak. Je jednodussi hanet a nadavat nez hnout zadkem.
0/0
16.12.2001 20:14

Swallow

Re: Pivni zaprdenci
Jasnačky, máš pravdu. Je to tak, jsme takoví a líbí se nám to. A budeme takoví, kdybys třeba vzteky puknul. Můžeš nám nadávat, můžeš se z toho třeba pominout, ale vůbec nic na tom nezměníš. Chachá!
0/0
16.12.2001 22:41

Honza Weber

Re: Pivni zaprdenci
Mám pravdu jen částečně, mimo těch pivních zaprděnců jsou tady i lidi, kterým to myslí (a nejsou to bolševici nebo podobní ), a Ti vidí nebezpečí v určité hegemonii a poručníkování ze strany USA. Některé věci jsou prospěšné - kampaň proti kouření, jiné špatné nebo dokonce nebezpečné - špiclování a následné masivní vytěžování ekonomických i soukromých informací, manipulace veřejného mínění, agrese vůči nepohodlným zemím, omezování názorového spektra: Nejsi přítelem USA - jsi terorista a my tě zničíme. Jsou zde i věci spíše ubohé: např. zákaz zobrazování neoblečených dětí, sexuální obtěžování, používání náboženských instrumentů v občanském životě, popravy, protipotratové teroristické útoky. Myslím si, že fundamentalisté made in USA jsou nebezpečnější právě pro svoji vojensko-technologickou, ekonomickou a informační převahu než kdokoliv před nimi. Když vidím to ušaté torpédo - pana Bushe, nemám dobrý pocit. Honza
0/0
28.12.2001 12:06

Sergej

Podivejte se na tohle:
http://www.cyberspaceorbit.com/osama_binl.jpg a http://www.cyberspaceorbit.com/binfakevb.jpg Myslim si ze neni potreba komentare... Porovnejte vlasy, vousy, oboci...
0/0
16.12.2001 15:55

Swallow

O to snad nejde, o nějaké záznamy
Jde o to dát Američanům do držky!
0/0
16.12.2001 12:46

Pochyba

Zajdi si do ceske hospody a pak teprve budes cumet,
jak se daji smichat mrtvi a fotbal dohromady, ty tele pitomy.
0/0
16.12.2001 11:20

Pochyba

Teda Ladin asi musi byt dementni, kdyz se nechal takhle natocit
a pak to nekdo zapomene tak sikovne, aby to Amici nasli. Mozna, ze si to chtel zalozit do sve domaci videoteky na pamatku. Nebo tam byli vsichni slepi a ozrali (Mohamed se asi otaci v hrobe), ze si toho nataceni z blizka nevsimli? Uz jim tam fakt chybeli jenom Vodicka s Komarkem a Pravdou.
0/0
16.12.2001 11:17

J. L.

Bujná fantazie je také škodlivá
Nechce se mi věřit, že může někdo ještě v dnešní době přemýšlet jako pan Černý, který se svoji rozbujelou fantazií bolševického konspiračního spřádače zarudlých protiimperialistických teorií, za které by se nemusel stydět ani pedagog VUMLu. Američané by si určitě nechali zničit svoji největší chloubu - WTC, kvůli zámince k útoku na komunisty školené bláznivé fanatiky s ručníkem na hlavě. Přemýšlej trochu ty, soudruhu. Zajímalo by mne, co bys psal, kdyby v NY zahynul někdo z tvých blízkých! A jestli za útoky stojí někdo v pozadí, pak to jistě není Amerika, ale zločinná komunistická ideologie třídní nanávisti.
0/0
16.12.2001 10:12

TIR

Výplata
Mě by zajímalo, kolik Ti za tu sračku, co si napsal, zaplatí US velvyslanectví. Kus takovýho vola jako jsi TY, snad už nenajdu. Ty jsi přesně takovej čůrák, že až se zase změní režim, tak budeš soudruh. Bezpáteřní primitiv, v tom svém posraném článku jsi neřekl žádnou vlastní myšlenku ty TURBODEBILE!!!!!!!!!!
0/0
16.12.2001 7:45

Kisky

Re: Výplata
Když dojdou argumenty,tak přijde sprostota a nadávky!Co ho urážíš?Jestli on je Turbodebil,tak ty jsi PRAČURÁK!!!A to ten největší.
0/0
19.12.2001 0:46

Bobeš

Komu to prospělo?
Pokud byl tento záznam autentický, tak potvrzuje víceméně to, že ti turbani jsou skutečně velmi primitivní hlupáci. Surovost a bezohlednost jim nechybí, ale pochybuji, že by sami přišli na tak technicky precizní způsob, jak totálně zničit dvě obrovské budovy. Vyvolává to silné podezření, že tento plán jim podstrčil někdo, komu tento atentát přinesl značný užitek - a tito lidé určitě nenosí turbany a fousy na prsa....... Uveřejnění tohoto videozáznamu posloužilo stejnému záměru - přihřálo znovu opadlé emoce Americké veřejnosti.....
0/0
16.12.2001 2:03

cernyper

Re: Komu to prospělo?
Toď otázka..., správná otázka.. Skutečně nechápu jaký užitek měl Ladin a Al Kaida mimo pochybné popularity.. Apropos..., kdo z vás mluví Arabsky nebo máte - li někoho kdo vám to přeloží.., skuste zabrousit do arabských zdrojů..., možná byste se divili co o AlKaidě píšou... Ale spět k otázce: Vydělaly na tom zbrojařské koncerny, tajné služby (!) (člověk by čekal že ALESPOŇ šíf FBI bude odvolán, ne -li i jeho podřízení.., ale ono nic..., kowboj Bush (který ani nebyl demokraticky zvolen..) Kromě toho, jak známo, ekonomické problémy se odjakživa řešily válkami, a válka bývá také lékem na ekonomickou recesi. A pokud se podíváte do historie, jak taková válka začíná.., jaký incident ji spouští, vždy za tím byla nějaká špinavost. Hitler napadl svůj vlastní vysilač a pak to svedl na Poláky, při Americko-Španělské válce si USa potopily vlastní loď a svedly to na španěly... Kdo sledujete ruské zdroje tak Vám možná neušlo co předcházelo druhé Čečenské ofenzivě. ("Spadlo" pár baráků, podezříváni byli čečenští teroristé, nic se nevyšetřilo...)Napadá vás to co mne? -Je to strašné. Jo jo, koukejte se pěkně na televizi a nepřemýšlejte nad tím co vám řeknou. Všemu věřte a nad ničím se nepozastavujte. Přemýšlení škodí.
0/0
16.12.2001 7:18

Ben

Re: Re: Komu to prospělo?
A co Dagestan ? Nevtrhli tam nahodou Cecenci pred druhou cecenskou valkou ? Hitler sice napadl svuj vlastni vysilac v Polsku, ale nevalcil zdaleka jen s Polakama. A co Sarajevsky atentat, taky si ho Viden udelala sama ? Ono tech podvrhu zase prece jen rozhodne neni vetsina.
0/0
17.12.2001 16:41

Jirka

Čemu se divíte?
Mě nejvíc udivuje, jak každý pochybuje, že mohla taková nahrávka vůbec vzniknout a pak se dostat do ruky Amíkům. Ten chlap je na to děsně hrdý a ve svých projevech svojí účast na atentátu nijak vehementně nepopíral. Určitě se nechal klidně natáčet a pokud to rovnou noposlal Amíkům sám, tak ho takový únik informace jistě nijak zvlášť nemrzí. Dokonce i kdyby v tom náhodou prsty neměl, tak by ho to muselo hrozně štvát, že je v arabském světě někdo větší a schopnější terorista než on sám. Teď je slavný po celém světě a pro araby skoro bůh. To si přece nemůže nechat ujít.
0/0
16.12.2001 1:30

PéKáčko

Re: Čemu se divíte?
Koukam že jsi velký znalec arabského obyvatelstva, když teď víš kdo je pro ně bůh. Ach jo, nenech se oblbovat zaběrama pár poskakujícíh blbečků, kteří teror schvalují. Arabů je na světe stovky milionů a jen zlomeček s tím vším souhlasí. Kdybys mysll a neměl krátkou pamět, veděl bys, že Pákistán - arabská zem - je na protiLádinovské straně, stejně tak jako spousta ostatních arabských států.
0/0
27.12.2001 14:03

Jirka

Čemu se divíte?
0/0
16.12.2001 1:21

Ladin

VY kreteni z mlady fronty vy ste vsichni totalni hovada!!!
Vy ste uplny vymatlanci, to sem udelal naposled tu chybu, ze sem ty vase blitky cetl, vy ste vsichni na cracku vypatlanci!!! Hahaha to je stoka medialnich zvratku tyhle stranky, bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
0/0
15.12.2001 23:57

Sri

Jo já
0/0
15.12.2001 18:37

Rosta

logika ?
To jsou mi úvahy. To mohu stejně chytře prohlásit, že američané vykoumali, že si všichni včetně p. Vodičky budou myslet, že je to takovou volovinu jako upravené/falešné video by si nedovolili použít - na to by nikdo neskočil - a právě proto jim to všichni sežrali. Takovéto konstrukce nemají cenu, bezprostředně po atentátu se k tomu hlásili i jiné organisace - tak už to u teroristů chodí - USA by měly opravdu předložit nějaké serióznější důkazy - ty které (údajně) mají už měsíce. Přece Ládina neodhalili až teď z tohohle videa.
0/0
15.12.2001 18:23

maritn

Uf, dalsi perla...stydte se
Vazeny pane Vodicka, to uz si opravdu myslite, ze vsichni Cesi sou totalni tupci a po precteni Vaseho chytreho clanku zajasaji a zahreje je u srdicka? Mozek neni k tomu, aby spolykal vse, co se mu predhodi, ale k tomu, aby konfrontoval ruzne informace a snazil se je nejak vyhodnodit, ale Vy jste typicky pripad hltala nejsnadneji dostupnych informaci. Zamyslete se nad timto: 1)Ten Bin Laden, ktereho se USA snazi dostat jiz tri mesice (marne), ktery ma stovky milionu dolaru a neuveritelna bezpecnostni opatreni, se necha natocit pri velmi pochybne rozprave s nejakym naprosto neznamym clovekem a videonahravka se nahodou zapomene v nejakem dome. To je prvni nepravdepodobna vec. 2) USA tvrdi, ze maji 100% dukaz uz od zacatku, tak proc predhazuji video, na kterem je videt nejaky muz, mluvici o teroristickem utoku. Videonahravka velmi casto jako dukaz nestaci, navic zrovna zde je pomerne velka moznost padelku (existuje mnoho zpusobu, jak toho dosahnout, zvlaste na takto nekvalitni nahravce) Nerikam, ze s utokem Bin Laden nema neco spolecneho (asi ma), ale musi byt radne souzen (civilnim soudem) a odsouzen, pak muzeme tvrdit, ze je vinen, ne po prvnim pochybnem dukazu. Nejvetsi legrace je, ze kdyby ukazaly USA dukaz na zacatku, zadna valka nemusela byt, ale to je taky mozna duvod, proc ho neukazay. Tak se mejte a premyslejte, Maritn
0/0
15.12.2001 14:43

Rostman

Re: Uf, dalsi perla...stydte se
U civilního soudu se mohou používat jenom důkazy, získané legální cestou. Dost pochybuji, že USA mohou mít nějaký legální důkaz proti Bin Ládinovi, ale zato jich mohou mít plno získaných odposlechy, výslechy mučených zajatců, nebo může jít o důkazy nepřímé apod. Civilní soud by tak i přesto, že by tyto důkazy hovořily o vinně, mohl UBL osvobodit, přestože by bylo zřejmé, že je vinen. Proto je jedinou spravedlivou cestou tajný vojenský tribunál, který tyto důkazy může uznat. A pokud někdo volá po souzení teroristů u civilních soudů, potom volá po podpoře terorismu. Původ kazety taky nemusí být příliš složitý. UBL při rozhovoru natočil někdo, komu UBL leží v žaludku nebo chce Ládinovy peníze, ke kterým se zřejmě dostane, když amíci dostanou UBL. Sám má přitom ale zřejmě máslo na hlavě, takže tu kazetu "radši" někde zapomněl. A taky to mohla natočit pákistánská nebo iránská tajná služba, který si ovšem ale nemohou ani omylem dovolit přiznat, že pomáhají USA. Jejich zájem je taky jasný - UBL jim brání v jejich aktivitách a zájmech v Afghánistánu; možná budou mít spory i s arabskými státy, které pasivně Ládina podporují. Tímto elegantním způsobem je umlčí a přitom si zachovají antiamerickou tvář. Mimochodem, vůbec by mně nepřekvapilo, kdyby talibanská ochranka (ne ty špičky, ale obyčejní vojáci) nekontrolovala důležité objekty na přítomnost videokamer nebo odposlechů. Vždyť podle jejich vůdce se takové věci v Aghánistánu nesměly používat a jejich kontrola nad územím vypadala pro ně tak dokonalá, že by se tam určitě nedostaly...
0/0
15.12.2001 19:34

Hodný strýček

......
Pane Vodička,vy jste ale kus čůráka!!!!
0/0
15.12.2001 14:27

Sergej

To je neuvěřitelné
Co si dovolí ti pisálkové MF dnes napsat... Pane Vodička, viděl jste tu nahrávku? Skoušel jste separovat hlasovou stopu? Co říkáte spektu toho hlasu? Porovnával jste ho s jinými nahrávkami BinLadina? Co mi k tomu řeknete? Moc složité, že? Máme to ale novináře...
0/0
15.12.2001 13:52

zizou

Kazeta
Zatím mě napadají jed dva pohledy na tu věc. Jde o to, co přesně vystihuje tento názor. Oni se tam baví jako kamarádi o tom, že zničili život tisícům lidí. Jsou to hyeny, opravdu jsou. Na druhou stranu se mi ale nechce věřit, že tam tu nahrávků nechali ležet jen tak na stole. Pořád čtu jakou mají vyspělou techniku, kolik mají na vše prostředků a teď tohle. To nemají lidi na to, aby takové usvědčující nahrávky implantovali do autodestrukčních schránek? To si myslím je to, kvůli čemu nad tím nejvíc uvažiji a dokonce i pochybuji. Na druhou stranu jde o to zničit bin Ládina velmi rychle a nastolit mu co nejpomalejší smrt.
0/0
15.12.2001 9:29

d.j.color

Re: Kazeta
Nejhezčí z tvého příspěvku je ta pomalá smrt, ta je úplně super. Navrhoval bych rozřezat mu kůži na malé proužky a nechat ho běhat po celém světě.
0/0
15.12.2001 9:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.