Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Smrt tuláka zůstala bez viníka

Pelhřimovský soud osvobodil tři policisty obžalované ze smrti tuláka. Opilého ho odvezli za město, kde na následky podchlazení zemřel. Soud neuvěřil žalobě, která tvrdila, že policisti zneužili pravomoc veřejného činitele s cílem mu ublížit. Hrozilo jim až deset let vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zdenda

zaplat panbuh za to!!!!!!!!!!
Konecne je nejaka spravedlnost a policisti muzou v klidu delat svoji praci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
11.7.2003 18:24

pelhřimák

Nic o tom nevíte a mudrujete
Náhodou jsou pelhřimovští policisté celkem slušní. Ten bezdomovec si z nich dělal taxíka (stejně tak i ze zachranky) a vůbec se tím u prý u piva netajil. Charita u nás žádná není a záchytka je až v Havl. Brodě ... cca 40 km. Takže bych chtěl vidět ty moralisty co sem přispívají jak by to chtěli řešit. Podle nich by ho tam ta záchranka měla vozit každej den po jeho pivním kolapsu?
0/0
11.7.2003 17:00

Karel.

Včera mně bylo zima
a nikdo mě domů zadarmo neodvezl . Bylo to proto, že jsem nebyl ožralý, nesmrděl jsem a platím řádně neregulovaný nájem? Kdo mě odveze zdarma domů, až mně bude zase zima, nebudu smrdět a budu střízlivý?
0/0
11.7.2003 15:04

tom

Re: Včera mně bylo zima
buď rád - proto žiješ!
Jinak by tě ti šediví havrani hodili někam na skládku. Mají na starost důležitější věci než zachraňovat lidské životy.
Na co jim takový pobuda je živý? Když mu dají pokutu kamarádsky bez bločku, penízky rovnou do kapsy (kdo z nás takto ještě nepodpořil příslušníka?), nezaplatí! Všechno propil a oni aby mu ještě dělali taxikáře. Šup s ním do sněhu, je to ksindl, vada na kráse města, které oni hlídají před neprůměrnými jedinci.
0/0
11.7.2003 16:58

kvak

odměnu pro příslušníky
vždyť mu koneckonců akorát tak zkrátili cestu tímhle slzavým údolím, ne ?
0/0
11.7.2003 14:32

četař v záloze

Bída policie
Vážení, policie má těžké úkoly a dost náročnou práci to je bezesporu.Ovšem nemá kvalifikované lidi co přemýšlejí a chovají se vstřícně.
Já jsem také dělal konkurz k policii,ale když jsem prošel psychotesty měl jsem pohovor s personalistou,ktery me sdelil,ze pokud ovladam dva svetove jazyky,PC a mám vstřícný přístup k lidem/ praxe ze zákaznického centra/ tak je mě pro policii škoda.Přestože jsem sdělil,že mě nevadí zpočátku šlapat chodníky,ale chci se přihlasit časem na Policejní Akademii.Tak si asi dovedete představit jaké lidi tam asi berou.
0/0
11.7.2003 14:21

Zuara Kianah

Re:
Máte recht. Mohu potvrdit.
A pak se není co divit na silnici.
V zatáčce (plná čára) stojí Liaz s vlekem, řidič ce 7 třídami ZŠ si umývá okna, každý, kdo jede okolko to do něj téměř "napere", ohrožuje lidské životy, oni "Tukani" jedou taky kolem, čumí, čumí a ... nic !
Ani jim "Tukanům" neškrtne !!!
0/0
21.7.2003 3:19

tom

měl těm policajtum říct - hoďte mě z mostu do řeky
oni by ho ve své dobrotě poslechli stejně jako když jim říkal "odvezte mě prosím do Pekla a tam mě položte na sníh. Trochu se z té opičky vyspím a pak dojdu sám".
Vyšlo by to nastejno, ale alespoň by se utopil rychle a nemrzl celé hodiny.
Policajty by osvobodili, protože by nikdo nedokázal, že to opilec neřekl. A i kdyby to někdo dokázal, oni by řekli, že to nedělali s úmyslem ho zabít, ale trochu ho vykoupat a umýt. Jsou to hodní, slušní, jen trochu hloupí hoši. Ale za to se neodsuzuje, že soudruzi?
0/0
11.7.2003 13:26

Čech

Tulákovi? už nikdo nepomůže ale
určitě to nebylo tak jednoznačné a vina na straně policie je 100%.Neměli ho odvážet za město ale do charity a pod.Takto se k občanům,kteří vás živí nesmíte chovat ani když jde o tuláka a třeba opilého.Šmejdi.
0/0
11.7.2003 13:00

tonda

Re: Tulákovi? už nikdo nepomůže ale
hmmm a kdyby Tebe nekde nalityho odtahli na zachytku (jak by meli podle Tveho prispevku pokazde uselat), tak tu zase budeme cist o policejni brutalite, vid :-)))
0/0
11.7.2003 14:48

kulil

Re: Tulákovi? už nikdo nepomůže ale
Nešlo by rozvést, jakým způsobem ten opilec živil ty policisty?
0/0
11.7.2003 16:14

.

byl to totiž
tulák po hvězdách a zabil ho Petr Rezek!
0/0
11.7.2003 12:46

Feduk

Je to pořád do kola, fízlové jsou u nás nepostižitelní!
Policista zatřelil ženu, když střílel po kradeném vozidle:dostal podmínku+doživotní rentu, policista zpronevěřil pokutové bloky za více jak 5 mil. korun:dostal podmínku, tři plicisté brutálně zbili na policejní služebně muže:trestní stíhání zastaveno pro nedostatek důkazů (svědků). Kde žiju? V ČR!
0/0
11.7.2003 12:44

Téma

Re: Je to pořád do kola, fízlové jsou u nás nepostižitelní!
Ty jsi asi anarchista viď. Policie je nejdůležitější orgán v  zemi.....
0/0
11.7.2003 12:49

koktal

Re: Re: Je to pořád do kola, fízlové jsou u nás nepostižitelní!
ale pohlavní a ten v čele je největší. Když nefunguje Taxislužba nastupuje VBslužba - ta jezdí zadarmo - možná trošku za naše , měli by zaplatit aspoň benzín - parchanti -zabili Kennyho
0/0
11.7.2003 12:57

Téma

dobře mu tak
i kdyby to nebyla pravda je dobře že ho odvezli mimo zraky slušnejch lidí. Houmlesák a ještě ožralej akorát budí veřejné pohoršení. Pryč s takovými lidmi!!!
0/0
11.7.2003 12:35

gogo

pevně věřím ...
že soudce je neúplatný. Za 75 tisíc měsíčně přece nemohl jednat jinak.  Ještě že nejsme v Americe. Tam by soud poslal ty policajty každého na 25 let do kriminálu. Kdo by jim pak platil 32 tisíc měsíčně?
0/0
11.7.2003 12:32

Janek

Už abychom byli v EU.
V Evropské unii žádná smrt nezůstane nepotrestaná.
A žádní tuláci nebudou.
Všichni budou mít byt a dost peněz.
A možná každý dostanem jednoho alžířana, aby nám posluhoval.
 
0/0
11.7.2003 12:27

Nesmělé inkognito

? inteligence policajtů ?
Všude čtu, že k tomu, aby se člověk mohl stát policajtem, tak musí splnit dost náročné požadavky, včetně určitých kritérií inteligence. Nechápu tedy, jak člověk s alespoň minimální mírou inteligence může v "dobrém úmyslu" někoho nechat delší dobu na mraze bez obav, že by dotyčný zmrznul. Blbější výmluvu si snad už vymyslet nemohli...
0/0
15.3.2002 14:15

kocour

Re: ? inteligence policajtů ?
Co by jsi dělal ty jako polda?  Vozil nalitýho pitomce kam si poručí, zachumlal ho do postele a vařil mu polívku?  Když nechce někdo umrznout, tak musí umět chlastat (nebo nechlastat).   
0/0
11.7.2003 14:12

ndavid

Popeláři
Udělali dobrý skutek a jsou trestáni. Já hochy pozvu do Prahy, aby ji vyčistili od špíny u Hlavního nádraží, Masarykova nádraží a dalších míst, kde je těchto podlidí strašně moc. Kdyby neobtěžovali ostatní člověk by to snesl, žebrají, kradou, vydírají stánkaře způsobem - buď nám koupíš krabicové víno, nebo ti budeme stát před stánkem a ty nic neprodáš. Je to bordel zavírat slušné policajty.
0/0
15.3.2002 13:53

barbudo

Re: Popeláři
Jásejme, Nadčlověk k nám promlouvá.
0/0
15.3.2002 15:39

Guderian

Re: Popeláři
Heil!
0/0
11.7.2003 12:11

Pavel

Policie = taxislužba ?
Uz vidim, policajty, jak nejakeho opileho bezdomovce odvezou, kam si bude prat. Pekne kecaji. Podobnych prihod, jak si z nekoho vystrelit a v opilosti ho odvezt nekam pryc jsme v televizi slyseli dost, asi si to chteli zkusit. Neverim, ze by mu chteli ublizit, proste se jim to zvrtlo, ale to je neomlouva. Udelali chybu a za to se plati.
0/0
15.3.2002 12:12

Neználek

Divim se, kolik lidi by bylo schopno lyncovat jenom na zaklade jednoho blbeho clanku... Byl nekdo z vas u toho? Co kdyby se pockalo na vysetreni a rozhodnuti soudu???
0/0
15.3.2002 11:43

Pavel

Re:
No to vis, u toho jsem sice nebyl, ale jednoho z tech policajtu bohuzel osobne znam a hluboce lituji toho, ze musim rict, ze jeho moralni kredit je velmi nizky... Rozhodne mu neverim ani ze dva krat dva jsou ctyri.
0/0
11.7.2003 17:14

Mazi

To se muze stat akorat u nas!!!
Normalni vrazi,zavrit az scernaj,takovy srandicky si muzou delat jen cesky cajti,vsude jinde ve svete bi je lide znicili to je proti lidskejm pravum!!! PS:to neni poprve co se takovedle neco hruzostrasneho stalo, to je chovani SS
0/0
15.12.2001 0:54

vasik

Re: To se muze stat akorat u nas!!!
ses blb
0/0
15.3.2002 11:11

pilk

Re: To se muze stat akorat u nas!!!
Pan Mazi je viditelně psychicky retardován.
0/0
15.3.2002 20:52

Kyd

Re: To se muze stat akorat u nas!!!
To je píčovina, fízlové jsou všude stejný.
0/0
11.7.2003 12:14

Kacko

Nemuzou??
Jezdim na bigbity a za tech 15 let, co jezdim, se mi nescetnekrat stalo, ze nas policajti nalozili a odvezli za mesto nebo proste nekam do poli, nechali nas tam na pospas, abychom pry nedelali bordel.... Dost vazne pochybuju, za toho umrzleho nemuzou.... Ka
0/0
14.12.2001 11:31

Pete

Re: Nemuzou??
To ovšem myslíš hlavně ty "bolševické" poldy ne ? (Jak s náma jednou vyběhli z Porty ...jaj) ...
0/0
14.12.2001 12:12

sat1

Re: Nemuzou??
Jasnej souhlas, taky mam celkem dost osobnich zkusenosti s timhle postupem. Delali to za komousu a delaj to zas. Bud jsou to komousi, nebo debilove. Tezko rict co je lepsi. Po revoluci je tu ovsem jedna mala zmena. Zatimco driv jim pomahli praskaci z PS VB, dneska se to jmenuje Mestska policie, ale IQ uroven to ma stejnou, akorat u pomocny straze byli stary dedci a ted maj ty manici od mestsky policie mnohem lepsi fyzicku takze je to s nima podstatne tvrdsi. Verim tomu, ze to klidne mohli udelat jen tak pro zabavu, me uz taky odvezli z nadrazi, kde jsem cekal na vlak jen tak z hecu 15 kilaku za mesto ve dve rano, jenze to bylo leto a dalo se to prezit. Kdo nezazil, neuveri, viz. predchozi komentare.
0/0
15.3.2002 14:00

Dannys

Re: Re: Nemuzou??
Vazeni Sat1,Pet,Kacka asi jste si to zaslouzili a takovy jako jste vy bych odvezl asi nejen 15km,ale podstatne dal.
0/0
16.3.2002 18:16

Mira

Opilci
S opilcema je potíž. Pokud má policejní hlídka smůlu, že narazí na opilce nebo je někdo zavolá, musí to nějak řešit. Záměrně píšu slovo smůla, protože co s člověkem, který se ožral tak, že se není schopen udržet v jiné pozici než ležící, nelze z něj dostat kloudné slovo a je mrazivá noc. Často to řeší tím, že zavolají záchranku, protože takovéto osoby mají zdravotní problémy. Ta odveze dotyčného do nemocnice, ten se jim pozvrací v ambulanci, vykoupou ho, daji na oddělení, kde kolem něj běhají sestry. Ráno se ten člověk probudí a zdrhne dřív, než jsou vůbec schopni zjistit co je zač, a které že zdravotní pojišťovně mají poslat účet. (Toto jsem několikrát slyšel od sestry z ambulance z interny.) Samozřejmě, že většinou je důvod k hospitalizaci, v porovnání s běžnými pacienty. Zřejmě se někdo domnívá, že toto individuum vozila domů stále stejná policejní hlídka a teď ho z legrace odvezli jinam ? Každý člověk odpovídá sám za sebe. Jestliže se JEDNOU !! vyjímečně ožeru jako prase, najde mě policie a díky ní nezmrznu na ulici, budu jim moc vděčnej a příště už si dám velkej pozor. U tohoto člověka to bylo na denním pořádku. K čemu by jim byla jeho smrt, co by si na něm vzali, proč by ho schválně vozili jinam, opravdu se někdo domnívá, že ten člověk zřetelně nahlásil svoji adresu ? Ti policisté mu chtěli pomoct a teď na ně za to někdo kydá špínu. Každý dobrý skutek je vždy po zásluze potrestán.
0/0
14.12.2001 10:15

Milan

Re: Opilci
Já s tím naprosto souhlasím - odmítám příkrá hodnocení typu "zabili ho". Opravdu si myslíte, že chtěli zavinit jeho smrt ? Proč ? Co z toho ? Každý máme svou individuální odpovědnost - opíjet se při stavu - hodně stupňů je riziko, které musí každý zvážit - stejně jako dejme tomu jízda po namrzlé dálnici rychlostí hodně přes 200 km/h (jenže v tomto případě navíc ohrožujeme ostatní).
0/0
14.12.2001 10:43

Re: Re: Opilci
A co na zachytku. Pochybuji, ze by zrovna v tak velkym meste jako Pelhrimov nebyla. Odtamtud neutece. Milan
0/0
15.3.2002 11:15

sunka

Re: Re: Opilci
Milane, par veci kterym asi diky svemu veku nerozumis. Je rozdil mezi slovy zabit a zavrazdit. Tim ze jej odvezli v zime na opustene misto pomohli jeho smrti. Neprimo jej zabili. Pokud jsi nekdy byl opily tak asi vis ze to je clovek svym zpusobem nezpusobily, ktere ho je treba nekam dostat aby se z toho vyspal. Silne ozraly clovek si tezko pomuze kdyz je rad ze lezi.
Asi jako vetsina lidi nemusim a nevyhledvam somraky, ozralce a nemyte prochcane lidi. Prestoze jsou tito lide vetsinou neschopni se o sebe postarat a otravuji ovzdusi nemam za to ze by je mel nekdo ponizovat ci likvidovat.
0/0
11.7.2003 13:11

hans

Natvrdli Policiste - Co reknes udela...Ale jak se jim to hodi
Tito policiste nemaji u policie co delat! Pokud je clovek opily a muze byt velice zabezpeceny nebo bezdomovec to je jedno Vam v opilosti muze nakecat takovych nesmyslu......Ze vse zvladne, i rizeni auta, ze chce to a to a kazdy normalni clovek vi, ze nemuze dat na reci opilce, AZ na nasi POLICII...... kazdy to dobre zna , kdyz se s nekym opilym setkal....................... Vymluva , ze to bylo jeho prani je opravdu jen VYMLUVA policie........................................................ Uz se nedivim jake vtipy se o Policii vypraveji.
0/0
14.12.2001 10:01

Marv

Re: Natvrdli Policiste - Co reknes udela...Ale jak se jim to hodi
Ty taky pijes, Vid?
0/0
14.12.2001 16:24

Dannys

Re: Natvrdli Policiste - Co reknes udela...Ale jak se jim to hodi
Preji ti z celeho srdce,aby jsi se stal poldou a opilce jako jsi asi i ty, kteri blaboli nesmysly, odvezl domu a nechal je u sebe prespat. A az se vyspinkaji z opicky odvezt je kam si budou prat.
0/0
16.3.2002 18:21

Johny

Dejte těm klukům už pokoj
To je tady pořád řečí jací jsou policajti blbci - ale jak napsal níže Kendy - "vžije do role těch policajtů - co s ním asi měli dělat ? a kolik takových "typů" asi za noc potkají ? - kdyby se chtěli chovat jako parchanti tak ho hoděj někam do rigolu a nepovezou ho až na nějaké "zimoviště" tuláků." - Souhlasím s tím - a vzhledem k tomu, jaká je teď venku zima, myslím že podobných "politovánihodných" událostí bude více - jenže to se již dostáváme k tomu, proč jsou vlastně bezdomovci, jestli jimi chtějí být atd . . Jenže o tom tahle debata již není.
0/0
14.12.2001 9:47

gotreg

Re: Dejte těm klukům už pokoj
ty ses asi po...al.. dva m&mrdi v uniformách zaviněj smrt člověka a my jim máme dát pokoj & nejlíp jim ještě dát metál za údržbu města..... mešugene chuj. uvědom si, Ty ... člověče, že lidský život má naprosto stejnou cenu - bez ohledu NATO, jestli jde o prezidenta IMB, fízláka nebo bezdomovce.
0/0
14.12.2001 9:56

Johny

Re: Re: Dejte těm klukům už pokoj
No s tím "zaviněním smrti" bych byl hodně opatrnej - minimálně do rozsudku - vzhledem k tomu, jak jsi mi popsal cenu života jistě také respektuješ právní systém s jednou skvělou vymožeností - presukce neviny. Ale jen tak na okraj ono se to krasne moralizuje, ale v tom případě můžeš stejně jako ty policajty obvinit "společnost" (tedy i sám sebe) - nejen z jeho smrti, ale také ze smrti mnoha jiných - vždyť "se přece o něj nikdo nepostaral - na té ulici přece neměl vůbec žít " .... Nemyslíš ?
0/0
14.12.2001 10:09

Kyd

Re: Dejte těm klukům už pokoj
...na pokoj kašli - stačila by jim cela. Řekněme jednou ročně zostřená postem a tvrdým lůžkem - nejlépe ve výroční den humanitárního činu.
0/0
11.7.2003 12:09

Shark

Zase blbí policajti??
Pánové a dámy, jak to bylo už asi nikdo nezjistí. Ale zřejmě Vám také unikl jeden fakt z článku - "vždycky když ho policajti přivezli, tak ho dovedli až nahoru". A teď pište, samaritáni tupí, zase dělají co nemají, jsout to blbci atd.
0/0
14.12.2001 9:41

Marv

???
Tady je to samej genius...... Vsichni vite prd a porad jenom melete hubama. Nekteri z Vas jsou na zalobu (ja bejt tim "oslovenym" poldou tak Vas za slova:verbez atd. dam k soudu). A kecani, ze si policajti delaj co chtej a porusujou pravomoci.... Tak dejte kurnik jedinej dukaz a dejte si stiznost (a nerikejte mi, ze tohle nefunguje)!!!! Nemate? Tak mlcte! Kdyby nekdo z Vas napadl temahle recma nejakyho civila (treba vlastniho souseda), tak skonci u soudu....
0/0
14.12.2001 9:33

miki

Re: ???
VAZENY PANE, chodim si na sebe vydelavat uz 16 let,kazde rano, a neni mi jedno, ze cast z mych dani jde na takovou instituci(PCR), ktera, presto, ze ma byt sluzbou verejnosti a ze zakona lidi chranit, to dela, take v tomto pripade, presne naopak. Mlcet rozhodne nehodlam, to jste asi neco spravne nepochopil, a to, ze u nas mame instituce, ktere tento pripad musi radne prosetrit, nezpochybnite.
0/0
14.12.2001 9:59

Marv

Re: Re: ???
VY asi nechapete!!! Vzdyt Vam rikam: Dejte si stiznost!Ta instituce se jmenuje Odbor stiznosti a kontroly (nebo tak nejak) Psat na netu a urazet umi kazdej. A jestli chcete urazet i tuto instituci tak uz nevim o co Vam jde.
0/0
14.12.2001 16:20

Občan.

Re: ???
Ten kdo by mohl podat důkaz, nebo stížnost už bohužel nežije. V demokratických zemích v takových případech za poškozené jedná instituce, která se jmenuje Státní zastupitelství. V nededemokratických zemích si policie dělá co chce. 
0/0
15.3.2002 12:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.